Witam. Posiadam Passata b3 1990r. Mam problem. Założyłem Alarm do samochodu: Skorpion 2000A Z1M. Problem polega na tym, że wszystko działa, zamyka centralny, lecz nie otwiera już go. Problem polega na tym, że na otwarciu jest impuls 1s a to za malo. Zamek sterowany +. Proszę o pomoc jak to rozwiązać.... Pozdrawiam
jak mikro włącznik poda impuls do sterownika to chyba zamknie wszystkie???nie
Witam.Posciagaj tapicerki na przednich drzwiach i sie przyjzyj wlacznikom ktore sa przy klamce,prawdopodobnie cos z nimi nie tak bo nie daja impulsu potrzebnego do zadzialania zamka. Pozdrawiam
tosiek05 - ten sterownik jest sterowany impulsami masy - pisze jak wół. rastablasta1 - kup sobie strownik np. ST-1000 firmy STEMRO (nie reklamuję tylko doradzam, żeby nie było...), koszt w granicach 30 zeta a sterować nim możesz na wiele sposobów, w zależności jak go podłączysz, m.in. jest sterowanie którego potrzebujesz - podanie masy na przewód sterujacy...
Dzięki za pomoc ,wcześniej przeczytałem Twoje sugestie i tak właśnie podłączyłem przewody sterowanie jest OK. Pojawił mi się inny problem - chciałbym mieć kontrolę zamknięcia klapy bagażnika i sterowanie jej zamkiem z pilota. Sygnał o zamkniętych drzwiach samochodu znalazłem w wiązce przy sterowniku pod podłogą ,czy tam też bedzie sygnał o zamknięciu...
VW PASSAT B5 centralny zamek tył?. Mam problem z centralnym zamkiem z tylnich drzwiach i klapie po prostu przestało działać od kierowcy i pasażera centralny pracuje ok. Centralkę komfort znajdującą się pod nogami kierowcy miałem możliwość podstawienie ze sprawnego samochodu i dalej nic central milczy.Kable w drzwiach sprawdzone impulsy sterowania jakieś...
tam sa dwa switche jeden przy zamku od kontrolki i sygnału komfortu,drugi jest w przycisku pod ta guma on jest odpowiedzialny za impuls zeby otworzyc c.zamek klapy.
Kolego chyba krańcówki się posypały. Nie zawsze zamyka bo nie dostaje impulsu do zamknięcia. Spróbuj wpiąć się w w przewody i za symulować mu zamknięcie. Tylko przesuń zaczep w zamku drzwi przednich żebyś nie narobił większego spustoszenia.
A nie masz przypadkiem pneumatyka? Jeśli tak to sterowanie masz na jednym przewodzie (nie pamiętam koloru) na który raz idzie + a raz -. Stosujesz wtedy przekaźniki, które to zmieniaj po podaniu impulsu z centralki. Trzeba tylko je wpiąć tak aby impuls szedł do pompki a nie na drzwi. pozdrawiam.
Witam Mam w passacie b3 centralmny zamek - zepsuł mi się bembenek od zamka kierowcy - wymieniłem go. Ale po ponownym zamontowaniu siłownika mastera przekręcając kluczyk w zamku rygielek od drzwi wychodzi tylko do 2/3 długości i otwierają się drzwi kierowcy - tylko. Próbowałęm wyregulować te druciki żeby rygielek wysuwał się wyżej - ale za każdym razem...
Hmmm czyli mam rozumieć, że po każdo razowym zamknięcu auta bedzie szedł impuls 18 s ? nawet jak szyby będą domknięta ?
Rozumiem kolego tylko nie mogę dojść jaki to kolr kabli jest by sprawdzić ciągłość sprawdzałem poszczególne kable czy jest na nich przejście obwodu i jest na wszystkich zdjąłem wykładzinę od pasarzera dobrałem sie do kostek koło nadkola i wszędzie jest przejście obwodu .Chciałem spróbować może złapać który kabelek daje impuls na przykład od tylnych...
Spróbuj kluczykiem przekręć i przytrzymaj - otwieranie i zamykanie też. Jeżeli po zamknięciu/otwarciu po sekundzie zaczną zamykać/otwierać się okna, to masz za długi ustawiony impuls centralnego zamka. Niektóre samochody mają tylko zamykanie, co się wykorzystuje do domykania okien. A niektóre mają też i otwieranie - tu już różnie. Czasem centralka ma...
Witam! mam problem choć temat był omawiany nie jeden raz(znalazłem stare posty) jednak nie mogę sobię poradzić. Chodzi o to że zamontowałem w aucie alarm Super fortecę.Alarm działa poprawnie ale zaczeły się schody przy próbie podłaczenia central zamka.Zamek jest fabryczny(pneumatyczny) i posiada dwustopniową funkcje otwierania,czyli raz przekrecam kluczyk...
Witam. Czy w passacie rocznik 98 (B5) aby wysterować elektryczny centralny zamek z ryglowaniem potrzebne są dwa impulsy czy jeden, z opornikirm 180 Ohm czy tez bez. Pozdrawiam
Witam. Proszę o wskazanie możliwej diagnozy usterki w opisanym pojeździe. Dla mnie ma to charakter orientacyjny gdyż nie posiadam przyrządów diagnostycznych (komputera). Pojazd: Passat B5 1998r kombi 1.9 TDi Niemcy. Wyposażenie: el. szyby przód, el. lusterka, centralny zamek, klimatyzacja, nieoryginalny alarm, jakiś moduł antynapadowy (taksówka) Problem:...
Na tym przewodzie pojawia sie tylko impuls do domykania drzwi. Potrzebny jest modul, ktory odbierze ten sygnal i domknie szyby. Najlepiej jest zalozyc domykanie szyb np Md2, Md14 (modeli jest pelno, na dwie szyby i na cztery). Tniesz wtedy przewody do silniczkow i wpinasz sie z modulem. On odlaczajac instalacje auta podaja zasilanie zamykajac szybki....
Moze sie myle, ale tam przecierz jest tak: dodatni impuls 12V z zamka jest podawany na modoł komfortu i dalej na sterownik centralnego zamka. Wstawisz diodę (prostownicza) miedzy modoł komfortu, a sterownik centrala. Kabelek "zamykanie" (po przekazniku) z alarmu podłącz za diodą. Będzie działac i alarm i domykanie z kluczyka.
Szukałem już na forum i na google.pl ale nie znalazłem odpowiedniej informacji, mianowicie: jakie impulsy powinny znajdować się na kostce sześcio pinowej w tylnych prawych drzwiach w passacie b5 3b(rok 2000). Ponieważ włożyłem już drugi zamek i nie działa. Po sprawdzeniu miernikiem u mnie jest tak: 1. przewód brązowo-czarny +12 2. brązowy - masa 3....
Temat już się pewnie pojawiał , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania ,dla tego proszę o pomoc . Po 2-3 dniach postoju pada mi aku .Od jakiegoś czasu szaleje centralny zamek tz . po włączeniu zapłonu zamki drzwi mimo tego że są otwarte dostają impuls do ponownego otwarcia ,oświetlenie w środku gaśnie.Po ruszeniu autem , wystarczy pół metra ,ponowny...
dzień dobry ponieważ interesujący mnie został zamknięty , a potrzebuję pomocy. Pacjent to Passat b5 97r. TDI , passat z pierwszej generacji.sterownik w drzwiach . Chciałem dołożyć sterownik centralnym zamkiem z pilota . Centrala zdalna to motokey 500a , po opiniach niby w passatach działa. Podłączyłem wszystko zgodnie ze sztuką z postu ..................
dzień dobry ponieważ interesujący mnie został zamknięty , a potrzebuję pomocy. Pacjent to Passat b5 97r. TDI , passat z pierwszej generacji.sterownik w drzwiach . Chciałem dołożyć sterownik centralnym zamkiem z pilota . Centrala zdalna to motokey 500a , po opiniach niby w passatach działa. Podłączyłem wszystko zgodnie ze sztuką z postu ..................
Witam w aucie jest dołożona centralka z pilotem do zamka niewłaściwie podłączona do fabrycznego central zamka jaka powinna być wartość opornika do otwierania centralnego zamka ? w golfie 4 z 2000r Pamiętam kiedyś montowałem centralny zamek dodatkowy do pasata i tam było zamykanie impuls do masy a otwieranie impuls do masy przez opornik o określonej...
hm a mógłyśmi powiedziec które to kable do centralnego zamka? te kable to: CZERWONY RÓZOWY CZARNY Z ZIELONYM PASKIM BIAŁY CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM POPIELATY Z CZERWONYM PASKIEM POPIELATY Z ZIELONYM PASKIEM Nie wiem ale w tym passacie chyba nie ma funkcji komfort, bo przecież niema on elektrycznych szyb !!! KTÓRE MOGA BYC DO CENTRALNEGO I KTÓRY MOŻE BYC...
Witam, więc wedle opisów powinno to być tak:zamek sterowany plusem, zielony otwieranie, popielaty zamykanie w okablowaniu drzwi kierowcy. Modele wyposażone w elektryczne ster. szyb posiadają zamek centralny COMFORT. aby zrealizować funkcję domykania szyb ele. należy zastosować system umożliwiający ustawienie długiego czasu impulsu zamykania, ewentualnie...
Witam. Jak podłączyć autoalarm do wysterowania centralnego zamka VW Passat TDi 98 z funkcją comfort. Alarm podaje impulsy masy, a w aucie jest sterowanie zamkiem jednoprzewodowe.
temat się przewijał jak widziałem nie raz, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. W w.wymienionym aucie sterowanie jest plusami, central pneumatyczny dwa druty z drzwi kierowcy... niby prosta sprawa - sterowanie centralnym z pilota podpiąć pod ww druty... jednak zauważyłem że zamki wpadają w jakies nieustalone stany, zarówno z kluczyka...
postanowiłem zainstalowć sobie alarm w samochodzie, kupiłem go(TX320T) i wszystko szło dobrze do pewnego momentu kiedy trzeba było podlączyć centralny zamek.W alarmie mam dwa przewody podające krutki impuls przez 1 lub 3 sek(0,5V nie więcej niż 100mA, wedłóg instrukcji). iniewiem gdzie je podłączyć ponieważ centralny w samochodzie jest pneumatyczny...
Witajcie Mam Audi B4 , 92r, centralny pneumatyczny bez alarmu. Mam problem taki iż z dowolnego zamka zamykam auto jednak przy próbie otwarcia impuls dociera do pompy, słychać przeskok styku natomiast nic się więcej nie dzieje. Dzisiaj mam zamiar poprawić wszystkie zimne luty w centralce, wstepne ogledziny nie wykazały jakichkolwiek mechanicznych uszkodzeń....
Jak rozbierałem przednie drzwi to nie natrafiłem na problemy. Szyba mocowana jest na dwóch uchwytach, poluźniasz śrubki kluczykiem nasadowym nr 10 i szybę wyciągasz do góry. Luzujesz imbus gwiazdkę i wyciągasz zamek(ten przy klamce), odhaczasz linkę z klamki - od zamka odkręcasz 3 śruby mocujące mechanizm zamka, potem całą blachę i masz wszystko na...
faktycznie włącznik w zamku klapy jest uszkodzony z góry dziekować !!! wywaliłem centralke exus v2 i wstawiłem esus v10 problem sie powtórzył centralka posiada osobne wyjscie na komfort (spiołem z przewodem zamknij) które jest wyzwalane po 2 sekundach trzymania przycisku na zamknij i znowu mam 2 impulsy (zamknij) pod rząd co powoduje ze zamek sie zamknie...
kable do podłączenia to jak widać szaro czarny i kolejny na prawo od niego (koloru nie pamiętam) Kierunki to zawsze czarno/biały i czarno/zielony Jedna mała uwaga, kabli sterujących w drzwiach nie trzeba było ciąć bo sterownik jest konfigurowalny(jeżeli ktoś kupi sterownik fabrycznie ustawiony na sterowanie masą lub alarm z wyjściami masowymi, opis...
Kolega Zico przypomniał mi o przekaźniku z Wartburga ,pamiętam je,były jeszcze mniejsze zastosowane w Garbusie też do świateł. Tak jest, były one nie tylko w Garbusie ale i w niektórych Golfach i Passatach jako przekaźniki w... szyberdachu. Numer jego sekretny to 111 941 583 lub 411 941 583B a wygląda tak: Należy szukać koniecznie po numerze w/g VW...
Problem polega na tym, że co pewien czas w czasie postoju czy jazdy centralny zamek dostaje impuls na wszystkie zamki. Nie zamyka ich, występuje tylko delikatny ruch rygli drzwi. Sprawdzone: 1. Moduł komfortu suchy wyczyszczone wtyczki 2. Sprawdzone mikro styki w zamkach oświecają światełko w drzwiach 3. W VCDS brak błędów. 4. W blokach pomiarowych...
moze to zamek Sprawdź sobie sam. Podaj ręcznie krótki 0,5s impuls masy na kabel "zamknij" i następnie "otwórz" i sprawdź czy szyby się otwierają razem z zamkiem. Następnie podaj ręcznie dłuższy impuls i sprawdź czy "ruszają" szyby.
Faktycznie, wysłali. Ale głupi jestem xd Dzięki za pomoc! Dodano po 9 Trzeba wprowadzić dwa przewody do drzwi kierowcy i podpiąć się pod impulsy idące bezpośrednio z zamka, albo przy module komfortu podłączyć się do zamka tylnej klapy. Cała ta zabawa ma sens jeżeli zamek kierowcy zamyka się przyciskiem ze środka bo jak nie to zamek i tak do wymiany....
kolego... miernik... miernik ci wszystko powie ps. jesli jest sterowany impulsem plusowym a alarm ma wyjscie tylko na ster. minusem bierzesz 2 przekazniki... drobna kombinacja i tez idzie... pozdrawiam hey
Witam. Zamontowałem alarm w tym aucie i po podpięciu się pod centralny zamek wydłużyłem czas impulsu zamykania z alarmu do 20s.(tak żeby zdążyły zamknąć się wszystkie szyby). Mam jednak pytanie czy podczas codziennego użytkowania bez otwarcia szyb ten impuls 20s. nie zaszkodzi jakimś podzespołom w aucie. Pozdr.
a ja mam golfa III z fabrycznym modułem komfortu i też alarm MAGICARA ! zamek jest pneumatyczny i jak włączę czas domykania zamka na 3sek to przy zamykaniu zamka zamyka mi szyby a przy otwieraniu zamka otwiera też całkiem szyby!! może podłączył bym trzeci kanał do komfortu tylko gdzie to podpiąć i (nie myślę o sterowanu zamkiem )tylko o układzie szyb!...
Czerwono/zielony zamykanie, czerwono/niebieski otwieranie. Musisz wpiąć się w przewody w wiązce wychodzącej z siłownika w drzwiach kierowcy. Jeżeli szyby domykaja się po przytrzymaniu kluczyka w drzwiach na zamknij to poprzez wydłużenie impulsu na przewodzie steruj.ącym zamykaniem w alarmia robisz domykanie szyb. Oporniki 180 Ohm stosuje się w niektórych...
Ludzie co wy pieprzycie moduł jest w każdych drzwiach. Należy podpiąć dwie masy w drzwiach kierowcy do przewodów idących do siłownika centralnego zamka i wszystko jest ok. A jak się wydłuży impuls to domyka szyby.
Założyłem przekaźnik na przewód impulsu otwórz i skróciło to czas impulsu na tyle że nie łapie na otwarcie szyb. Na zamknięciu jest bez przekaźnika i przy ryglowaniu drzwi gdy szyby są otwarte to je domyka. Generalnie klijent odjechał zadowolony
Zielony i szary sterowany plusem, musisz dołożyć dwa przekazniki gdyż SEO steruje masami i wydłużyc impuls na zmknij (wprogramuj komfort) i będzie działać.Na drugi raz uzyj opcij szukaj temat juz był..
Na przycisku od zamykania dzwi jeśli jest literka "P" to jest pneumatyk. szukaj w bagażniku. -a jak nie ma "P" to co elektryczny?,nie wypisuj bzdur,wszystkie passaty b4 mają zamek pneumatyczny i innego nie widziałem[i o ile pamiętam nie mają też wewnętrznego przycisku zamykania],w bagażniku w boczku jest kompresor i zacznij od niego,sprawdz czy dostaje...
czyli we wiązce wychodzącej z drzwi ne ma przewodu który daje impuls masy w chwili otwarcia drzwi??sterowanie idzie po CANie?? rozumiem ,ze muszę sobie pociągnąć przewód z mikrowył. wbudowanego w zamek??oprócz tych co są na załączonym zdjęciu jest jeden który jest na zewnątrz i naciska bezpośrednio na niego rygiel zamka (te przewody niebieski i czerwony...
Spotkałem się z czymś takim w golfach3. Jest to takie swego rodzaju ryglowanie przy zamku pneumatycznym i nie jest to żadna usterka. Po wybiciu szyby nie otworzysz zamka za pomocą klameczki wewnętrznej. Pierwsze użycie kluczyka otwiera drzwi kierowcy, drugie pozostałe. Wystarczy tak jak kolega napisał użyć centralki z programowalnymi dwoma impulsami...
Witam. Nie zamykają i nie otwierają się przednie prawe oraz tylne lewe drzwi w w/w aucie. Diagnoza pięknie informuje o uszkodzonych siłownikach w tych właśnie drzwiach, jednak po przebadaniu siłowników pod względem zimnych lutów,silniczków, mikrowłączników jest ok, natomiast ze sterowników drzwiowych na silniczki w siłownikach wychodzą jedynie impulsy...
Dla pewności sprawdź działanie tego przycisku przy wyjętym kluczyku. Co by sie nie okazało ze gra nie była warta zachodu. Po co? impuls będzie z centralki... Śmiało się tam wpinaj!!!
Dzięki za porady centralny z domykaniem mam, bo jak pisałem działa - ale nie do końca dołączone zdjęcie instrukcji Votex, jest po to bo pewnie mam ten alarm, ale pewności nie mam bo mam inne piloty (2) niż w instrukcji, a na necie zdjęcia do votex'a są takie same jak w instrukcji, oraz wg. tej instrukcji przycisk 1 włącza alarm, 2 wyłącza, dłuższe przytrzymanie...
Siłownik ma napięcie i dostaje impulsy. Sprawdzałem miernikiem na czarno zielonym i czarno niebieskim- w momencie otwierania lub zamykania pojawia się prąd. Wg mnie to awaria mechaniczna. Jak zwolnić mechanizm lub siłownik?
Według mnie wyłącznik ten daje impuls do silniczków które zamykają pozostałe drzwi. Sprawdzić Je można przez otwarcie drzwi jak sie je otworzy powinna święcić lampka w drzwiach a jak zamknie gasnąć;)
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
vw passat 2003 TDI wysylanie impulsu masy (1s) dlugi czas powoduje reakcje okien (zamykanie i otwieranie) chociaz fajnie by bylo aby w momencie wlaczania zaplonu oprucz drzwi zamykaly sie rowniez okna ale w momencie wlaczonego zapolonu nie dziala sposob podania dlugiej masy, a szkoda. chyba ze odszukac by sterownik zamka centralnego (pewnie jest razem...
według rozpiski z cobry i mety tak jest,ale to może być sterowanie z klawisza bez rygla,a ja zrobiłbym to na przewodach zamknij biało-czerwony {może być potrzebny podwójny impuls, i wciśnięta krańcówka drzwiowa},otwórz biało-czarny,przewody w wiązce po lewej stronie sprzęgła,sprawdź to co napisałem bo nie jestem pewien na 100% i nie nabijaj się z elektrody...
Witam. Chcialbym zrobić otwieranie/zamykanie na pilota do passata z zamkiem centralnym sterowanym pompką pneumatyczną '94. Mam centralke ST-2PK z pilotem. Może ktoś Was robil juz takie coś i zaoszczedzi mi przecierania szlakow :) centralka wyglada tak: nie mam tez instrukcji do tej centralki. Ale chyba nie ma tam kombinerek, rozumiem, ze zasilanie +12V...
Witam, szukam: sterownika centralnego zamka (sterowanie masa) Przeznaczenie: VV passat B5 przedliftowy z ori centralnym+ori alarmem planowany sposob montazu: + - oraz 2 masy sterujace wpiete w wiazke z wkladki zamka w drzwiach: sterowanie masa otworz i zamknij (na zamknij ma byc podtrzymanie impulsu by szyby domknelo) Nie interesuja mnie diotki, sterowania...
Panowie mam pytanie i prośbę o pomoc. Zakładam alarm do passata b3 i centralka mi podaje sygnał ciągły na zamykanie jak trzeba, lecz na otwieranie potrzebuje zamiast Ciągłego impulsu, 2 impulsy. Proszę o pomysł jak z jednego zrobić dwa krótsze. Sterowanie +. Może macie jakiś schemat, pomysł. Pomocy
Witam. Mam przełączniki do szyb w których otwarcie lub zamkniecie szyby odbywa się poprzez zmianę biegunów w 2 kabelkach, zwykła prosta instalacja jaka była stosowana w golfie II i zwykły 6-pinowy przycisk, chciałbym zastosować przełączniki z passata b5 razem z całym panelem na 4 szyby i centralny zamek. Tylko w pasku b5 otwieranie i zamykanie odbywa...
Tak myślałem więc chyba faktycznie sobie daruje chyba że coś wymyślę. Jeżeli chodzi o domykanie szyb to oryginalnie np w passacie b5 jest tak że jak się naciśnie przycisk zamykania to tylko zamyka zamki.Jeżeli przycisk zamykania się przytrzyma dłużej szyby są domykane do chwili puszczenia. Jest to rozwiązanie chyba najlepsze ponieważ podaje długi impuls...
remik ja się dolaczylem do tematu zamkow bo mialem podobny problem co przedmowca, ale jesli pozwolicie pociagne swoj temat jak bedzie ktos znal rozwiazanie prosze o pomoc mianowicie mam b5 z 1997r problem tkwi w tym ze nie zamyka mi przednich drzwi pasazera, caly uklad nie jest na moje mozliwosci bo z tego co mi wiadomo dziala na zasadzie impulsow (sygnalow..??)...
Witam ! Jestem tu nowy i musze powiedziedz duzo sie tu dowiedzialem!!! Mam troche problemow z moja NAVI. 1 to ze jak ja mam podlaczona i wyciagne kluczyk ze stacyjki musze za kazdym razem kod wpisywac.Jak zrobie mostek tzn(pin 5 i 7) kodu nie musze na nowo wpisywac ale pilot do zamka nie dziala!!! 2 to jak ustawic obwod kola i impuls??? Podlaczyla pod...
rysiu666-przede wszystkim w passacie sterowanie lampką to nie szary z niebieskim tylko brązowo-biały,a zamykanie a zamykanie i otwieranie podałeś odwrotnie,a tak na marginesie to ten samochód jest doskonale,wielokrotnie opisywany na forum,więc panie prez8s,zanim rozpoczniesz nowy temat to poszukaj trochę,bo takie bezsensowne zapytania jak to twoje...
przy samej centralce comfortu w passacie b5 z 1998 mam 2 przewody do zamykania i otwierania. otwieranie realizowane jest przez opornosc. w centtrali alarmowej ustawilem ( tylko na zamykanie dlugi czas) otwieranie realizowanie jest 1 sekunda. NO wlasnie ale to jest o te pol sekundy za duzo ,otwiera mi okna. co zrobic. centrala ma tylko ustawienie na...
witam mam problem z zamkiem centralnym w ww aucie diagnoza nic nie pomogła w naprawie a problemem sa tylne dzwi które niezakazdym razem sie zamykaja impuls otwarcia jest zawsze a zamkniecia jak sie uda auto wyposazone jest we wszystkie elektrycznie otwierane szyb dzwi prosze o jakas pomoc
Wiem ze jak sie przytrzyma dluzej to normalne ze domyka szyby,ale ja nie musz trzymac dluzej,wystarczy ze tylko na moment dam impuls np. do otwarcia.Poprostu nieda sie zamknac ani otworzyc zamka bez ruszenia szyb.
Probowalem juz ustawiać te kanały wszystko działa jak w instrukcji.. Ustawilem na kanał 13 i czas trwania impulsu na otwieranie jest 0,8sec i przez tyle dokladnie czasu otwiera mi szyby :) czyli około 7cmm, a zamyka przez 30sec... Niech zamyka ile chce ale niech nie otwiera... Po zamknięciu odczekaj parę minut i dopiero wtedy otwieraj. A co do zamykania...
Witam, mam tez seo perfect, wczoraj go zamontowalem według schematu do programu 16 (KOD 3367), zaprogramowalem alarm do tego kodu i lipa. Alarm sie nie uzbraja. Patrzylem tez na te dwa przewody wychodzace z drzwi ( czarno szary i czarno niebieski) i tam sie nic nie pojawia w trakcie zamykania i otwierania, poprostu takjakby martwe kable ( no chyba ze...
tego nie sprawdzałem jutro sprawdze ale zastanawiam się dlaczego impuls idzie na kierunki a nie idzie na zamek w klapie
"Dokładany"- zamontowany przez Ciebie. Poczytaj w instrukcji jak przestawić impuls na 0,5s jak napisał przedmówca.Czas 3.5s jest do zamków z pompką pneumatyczną.
Najpierw tapicerka do zdjęcia. Potem przewody od silnika zamka do odszukania po schemacie potem odłącz przy sterowniku kostkę i stamtąd podaj zasilanie na te kable kilka impulsów w jedną i w drugą stronę. +/-. Ale jeszcze najpierw sprawdź czy masz dwa plusy do drzwi. W progu możesz to sprawdzić bez ściągania jeszcze tapicerki.
Włącznik w klapie sprawny , chyba to będzie czujnik w zamku klapy . Posiada ktoś opis stanów napięć na jego wtyczce ? Pomiar wskazuje na środkowym 0V (masa) na zewnętrznych 10V i12V . Zapewne impuls podawany jest z masy , ale na który i jaka wartość ?
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Dostać się do słupka i kabli od zamka i spróbować bezpośrednio podać prąd na kable. Duży impuls prądowy może odlokuje. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
W przelotce w słupku na trzech przewodach ciągle jest +12V. No, a siłownik jest stale pod prądem, wesoło rozładowując akumulator. Chłopie, otwarcie - na silniczek idzie impuls, tylko na czas działania siłownika. To samo przy zamykaniu. 1, 2, czy więcej sekund, ale to jest chwilowe. Tylko w chwili kiedy ma zadziałać siłownik, zamek, silniczek jest zasilany,...
2000r tdi rozebałem jeszcze raz te drzwi kierowcy bo przesuneła sie linka która ciągneła zamek by otworzyć drzwi, po złozeniu wszystkiego jest jeszcze gorzej nie mozna go zamknąć natychmiast sie otwiera!! do modułu komfortu dostałem sie, jest koło kolumny kierowniczej nie ma wilgoci styki sa oki najbardziej mnie niepokoi to to ze naciskając kluczyk...
Na trzy zamontowane MAGICARY wszystkie podawały impuls otwórz po wyłączeniu zapłonu,strasznie upierdliwe np golf 4 passat b6 (strzelanie zamków) nie ma możliwości wyłączena tego dziadostwa nawet gdy funkcja zamykania zamków podczas jazdy jest nieaktywna!!! ,No i wymijające odpowiedzi klientom dlaczego tak a nie inaczej... Pozdrawiam,nie polecam.
Witam Mam auto w którym nie ma systemu który pilnuje zapięcie pasów bezpieczeństwa. Jest to VW passat B5 FL Poszukuje osoby która zrobi sygnał wydźwiękowy który będzie działał następująco. Ponieważ jest system który rygluje drzwi po przekroczeniu 15km/h myślę że może to mi pomóc. Montuje kierowcy zamek/zatrzask pasów bezpieczeństwa z nowszego auta który...
Zamontowałem koledze w passacie `99 cały sterownik z dwoma pilotami (na allegro coś 60-70 zeta). Pilot po roku jeszcze się nie rozpadł (ten chiński) - przełożyłem mu immo z oryginalnego kluczyka do tego chinola oraz scyzoryk i wszystko worked. Dodatkowo ładnie do programował się drugi oryginalny kluczyk. Podłączałem mu w drzwiach kierowcy wpinając się...
Witam! Jestem posiadaczem Passata B3 + autoalarm Frodo-bis29. Centralny zamek nie jest pneumatyczny. Problemy : Brak możliwości zamknięcia z centr. zamka. drzwi kierowcy. Słychać jak siłownik próbuje zamknąć, ale mu się nie udaje. Brak możliwości otworzenia wszystkich drzwi i klapy z pilota. Siłowniki milczą, słychać tylko (przekaźnik?) w centralce....
Padło urządzenie, które podaje napięcie na przewody od pompy powietrznej chyba to ma symbol AS 197, było ono sterowane napięciem podawanym z centralnego zamka. Cała sprwa polega na tym, że chcę zastapić to poprzednie czymś mniej skomplikowanym bo to poprzednie ciągle "siada" i tak wydawało mi się, że jest to proste ale widzę, że jest z tym problem....
Miałem podobny problem z passatem ( ale mój klient był bardzo wyrozumiały ) myślę że problem tkwi w działaniu modułu komfortu tzn. podanie impulsu powoduje przejście modułu w stan gotowości i oczekiwanie na impuls otwarcia lub zamknięcia ( niezależnie czy to będzie zamknięcie czy otwarcie ) . Jeżeli otworzymy zamek w czasie gdy komfort będzie w stanie...
Z bezpilotowych montuję zawsze Seo Perfect bo mają ok 60 programów dostosowanych do konkretnego pojazdu z uwzględnieniem roczników.Jak zaprogramujesz go np na pracę z VW Passatem to wie że lampka gaśnie z opóźnieniem, nie mruga kierunkowskazami przy uzbrajaniu bo robi to oryginalny pilot , jak zaprogramujesz na Forda to przy zamykaniu rygluje zamek.Naprawdę...
no no ciekawe bo ten suwak wysyła info tylko wtedy gdy pracuje centralny zamek (i nie informuje czy drzwi są otwarte czy zamknięte) i daje podwójny impuls do ryglowania gdy auto jest zamykane bez kluczyka w stacyjce, zresztą w tym aucie tego nie ma, jest tylko mikrowłącznik przy ryglu, no chyba że golas ma centralny zamek tylko narazie tego nie wiemy...