Witam!!!! Mam Passata 1.8 silnik wolnossący benzyna b4 i problem jest w tym, że przy próbie zapalenia pompa paliwowa wcale się nie odzywa.Sprawdziłem bezpiecznik (18) i jest o.K.Pompa raczej też jest dobra więc może jest po drodze jakiś przekaźnik, jeżeli tak to gdzie go szukać.HeLpPPPppppp[/b]
Witam. Buduję zegary do gier ma liczniku od Passata B5 1997 i mam pewien problem. Otóż gdy wskazówka prędkościomierza jest w ruchu to wskaźnik paliwa zawiesza się i nie regauje na zmiany wartości. Gdy prędkościomierz przestanie wskazywać wszystko wraca do normy i po chwili wskaźnik paliwa działa normalnie. Pytanie co może być probelemem tego typu zachowania...
Witam mam problem z autem Vw passat 89' ( w tej nowszej budzie) 1.8 benzyna na pełnym wtrysku + Gaz Problem polega na tym iż nie pali mi samochod na benzynie suche świece sa a na gazie jak dwa razy go zapale to za drugim zaskakuje i potem jest oki jeśli chodzi o jazde na gazie bo na benzynie nie idzie wogóle pompa paliwa podaje paliwo lecz nie jestem...
Witam, Mam problem z komputerrem ECU. Przez instalację LPG komputer ECU roztroił się i nie pracuje dobrze na benzynie (błąd 45 - zbyt bogata mieszanka i zalewa silnik benzyną). Resetowanie kompa odłączając akumulator na 10s i na całą noc nie pomaga. Komputer ECU to DELCO MULTEC 16204839 BLBH. Szukam porady jak można ten komputer zresetowac lub przeprogramowac...
Moze zdazaja sie i takie przypadki, ale normalka w tycj silnikach jest uszkodzenie gumowej czesci podstawy strysku. W wyniku nieszczelnosci silnik dostaje tzw lewe powietrze co powoduje zwiekszenie obrotow biegu jalowego, gdyz silnik krokowy nie jest w stanie tego skorygowac. Taka niesprawnosc latwo wykryc, gdyz bardzo czesto slychac syczenie. Podstawa...
Jak wyżej wskażniki raz działają raz nie do tego kontrolka oleju i płynu ,jak uderzyć w deskę zaczyna działać . Zna ktoś ten problem ,czy trza szukać po omacku ,a nie mam do tego żadnego schematu. Czy to nawala deska czy co?
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Mam problem z zegrami w swoim pasku.Zwykłby bez mfa z bez obrotomierza. Nie zawsze pokazuje mi jaki jest stan paliwa i jaka temp. Czasami jak się uderzy w deskę rozdzielcza to na chwile podskoczą wskazówki.
Mam przekłamanie na wskaźniku paliwa o pół baku. Czujnik paliwa jest umocowany do obudowy pompy. Zwykła blaszka poruszająca się wraz z pływakiem. Pływak się podnosi, rezystancja maleje. W jakich granicach zmienia się rezystancja tego potencjometru?
Witam mam Passat b3 i brak jest wskaźnika paliwa :( Sprawdzone zostało sam wskaźnik wychyla się symulowany został potencjometr z baku tez nic :( jeżeli ktoś miał by schemat jak dokładnie idzie zasilanie i powrót do wskaźnika
W tym passacie wtrysk paliwa nie jest mechaniczny tylko elektroniczny Digifant, to tak na marginesie.
Witam, Mam temat, który był już kilkakrotnie poruszany, wrócę jednak do niego jeszcze raz. Przestały mi działać w Passacie b4 wskaźniki: paliwa, temperatury silnika, obrotów i hamulca ręcznego. Przelutowałem wszystkie luty zwracając szczególną uwagę na gniazdo zasilające. Nic to jednak nie pomogło, sprawdziłem też stabilizator i jest ok. Nie mam już...
Znajomy szuka nowych żarówek deski rozdzielczej do vw passata (prędkościomierz, poziom paliwa itd), które nie będzie trzeba lutować i męczyć się z instalacją, mówił coś o wciśnięciu i przekręcaniu żarówek o kąt 90 stopni. Może ktoś zna ten problem?
Możliwe że masz nieoryginalne lusterko lub z innej wersji. 12pin miało lusterko z pamięcią, 9pin bez pamięci, ale nie wiem jak wyglądają ich wtyczki. Ok, dzięki za pomoc, a mam inne pytanie, może byście wiedzieli bez zakładania nowego tematu. Mianowicie w Passacie jest wlew paliwa (klapka) otwierana elektrycznie i przestała działać... kierując się...
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Po ostatnim dziwnym zachowaniu moje podejzenia teraz padaja na uklad paliwowy. Z tym 3,5 tys obrotow troche przeklamalem bo raz jest to przy 4 raz przy 3 tysiacach, roznie. Takrze tryb awaryjny odpada. Ostatnio samochud nagle zaczol sie zachowywac dziwnie a mianowice spadla mu moc. ciezko bylo go rozpedzic do 80 :/ Pokminilem i wpadlem na pomysl ze...
Witam. Mam problem z moim Passatem. Nie mogę go odpalić na benzynie i na gazie. Auto jeżdziło na gazie ponieważ miałem dziurawy wąż paliwowy.Pompa była rozłączona. gdy zajechałem do kolegi i wymieniłem ten wąż samochód zwariował . Odpala rzadko na benzynie wskakuje na duże obroty i gaśnie. Potem już nie odpala. na gazie za to chodzi tylko na bardzo...
Witam. Temat szybka piłka:) Passat B5 TDI AHU, brak mocy w całym zakresie obrotów. Wszelkie pomiary wykonane statycznie jak i dynamicznie są w normie: - doładowanie, przepływka OK - kąt wtrysku 45, lekko mało ale przestawiacz działa w pełnym zakresie - limitery nie trzymają Jedyne co nie pasuje, to dawka paliwa w grupie 1: 22mg i wraz ze wzrostem obrotów...
Mam taki problem w A2 2.0 TDI BKD 140 KM. Auto zapala zimne i jest ok jak się rozgrzeje nawet podczas jady potrafi zgasnąć. Sprawdzone/wymienione: filtr paliwa, instalacja do czujnika doładowania, instalacja paliwowa. Błąd: czujnik ciśnienia doładowania błędny - prawdopodobnie jest założony zły bo 0 281 002 399 a to jest nie do tego silnika i na jałowym...
jak już raz zapali później pali od strzała Jak już napełni sobie układ paliwem to odpala - nieszczelność ukł paliwowego. Zatankować do pełna i postawić auto "z górki" (najlepiej stromej) przodem w dół albo chociaż żeby paliwa było pod korek, jak zapali to jest przyczyna.
AVB to kochane pompowtryski. Czyli wszelkie mikro nieszczelność na układzie paliwowym. Po odpalaniu po nocy za nim ciśnienie paliwa za pompą tandem się ustabilizuje i przemieli bąbelki to pompowtryski zasilane są paliwem z bąblami powietrze lub o za niskim ciśnieniu co powoduje nierówną prace i dym.
Tyle głupot dawno nie czytałem. Kolego DIABLO1410 idź do samochodu, odpalaj i jedź do stacji paliwowej. Zatkanie filtra możliwe przy użytkowaniu prze kilkadziesiąt kilometrów przy temperaturze sporo poniżej - 10 st C. Wprawdzie nie wiem jak w P 406 ale ogólnie przy HDI masz przygotowanie paliwa także prze podgrzewanie w pompie oraz chłodzenie przy powrocie...
Dobry wieczór. Miałem zawsze auta benzynowe gdzie założenie ukrytego wyłącznika na zasilaniu cewki zapłonowej załatwiało wiele. Auto nie odpalało. Słyszałem że w dieslach najlepiej "przeciąć" kabel zasilania rozrusznika ukrytym wyłącznikiem. Moje auto ma pompe paliwa w zbiorniku, jednak słyszałem że to nienajlepszy pomysł bo zapowietrzę układ paliwowy....
Obie sondy ze sobą współpracują. Sprawność katalizatora określa się na podstawie danych z pierwszej i drugiej sondy. Ogólnie stosunek sygnału lambdy za katalizatorem do sygnału lambdy przed katalizatorem jest miarą sprawności katalizatora. Pierwsza sonda określa skład mieszanki paliwowo-powietrznej, a druga sonda po sprawdzeniu spalin podaje sygnał...
Witajcie drodzy forumowicze. Mam pewien problem z passatem. Szukałem dużo informacji w internecie i nie mogę rozwiązać problemu. Zacznę od początku. Posiadam passata B3 z 1988r. z silnikiem 1.8 90km RP z instalacją gazową I lub II generacja. Mam 3 pozycyjny przełącznik. Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem. U zaprzyjaźnionego mechanika wymieniałem...
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
Kolega, zadał pytanie przymierzam się do ..... passat lub audi a4, nie wiem który silnik diesla wybrać? Autor tematu ma swoje zdanie, a tu odpowiedzi po co ci diesel, po co ci passat, dlaczego nie benzyna, nie zakładaj instalacji gazowej bo robisz za mało km lub to lub tamto, nie jeździłeś jtd lub ja nie jeździłem jtd, nie ważne - odbiegamy od tematu....
W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiazce stacyjki albo podnosząc maskę po prawej stronie masz przy podszybiu w czwrnej puszce sterownik,w wiązce tego sterownika jest cienki czarny przewód plus po stacyjce,przecięcie go powoduje brak odpalania auta,jest tam też brazowo-zielony-masa sterownika po przecięciu objaw jak wyżej. Dodano po 2 w...
Idziesz do pierwszego lepszego złodzieja i Ci łamakiem odblokowuje stacyjkę. I tak masz wkładkę do wymiany. Tak.A złodzieje mają wizytówki i rozdają na stacjach paliwowych. :D :D :D
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Witam, auto vw passat b5 1.9 tdi 110km 1998r. W aucie są dziwne drgania, przy wysokim biegu i niskich obrotach przy przyśpieszaniu całe auto wibruje, drgania ustają po wyżej 2.5 tys. obrotów. W aucie sprawdzone już chyba wszystko, całe zawieszenie, układ paliwowy. Zastanawiam się czy te wibrację mogą być od dwumasy ?? czy w tym silniku jest dwumasa...
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Witam Mam problem z silnikiem Passata. Wczoraj zauważyłem jakieś dziwne wibracje silnika. Jak był zimny nie było to takie odczuwalne, lecz gdy dostaje 70 stopni i więcej silnik zaczyna wibrować i traci moc tak jakby paliwo nie dochodziło prawidłowo. Ostatnio w moim mieście były straszne ulewy i wydaje mi sie że może coś sie zalało bo termometr, który...
Witam. Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co mogę odciąć w tym modelu samochodu. Myślałem żeby odciąć komputer albo pompę paliwa ale nie wiem jak to zrobić - gdzie się wpiąć. Nie odsyłajcie mnie do wyszukiwarki na forum - rzeczywiście jest kilka podpowiedzi ale nie wiem jak one się mają do tego Passata. Może ktoś zdecyduje się na priva. Czekam - jestem...
Wykluczyłbym cewki - albo działają albo nie. Jeśli szarpie na niskich to najprawdopodobniej świece. Najprościej podpiąc autko pod komputer i eliminować po kolei błędy tj. wyskakujące zapłony itp. Jeśli jest identycznie na benzynie i na gazie to wykluczyłbym układ paliwowy.
W instrukcji serwisowej podają że ciepłym Ale w instrukcji nie jest napisane że dymi na niebiesko. Pomiaru dokonaj na zimnym, w momencie kiedy występuje usterka. Chociaż moim skromnym zdaniem, zapowietrza Ci się układ paliwowy.
Witaj kolego. Mam podobną sytuację z tym ze przy passacie 1.9 tdi 110km AFN i nie mogę dojSC do ładu ostatnio wyczyscilem ssak w zbiorniku ponieważ był cały zapchany to było ze dwa miesiące temu az do dziś odpaliłem rano auto. Silnik zaczął kulawo chodzić i się zapowietrzac 😕 udało ci się narwperowac golfa?
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
(at)sigwa18 Witaj ponownie, trochę pojeździłem i podociskałem Passata. Zauważyłem zmiany w pracy silnika i eksploatacji. Mniejsze zużycie paliwa i przestał przechodzić w tryb serwisowy. Zrobiłem wczoraj log dynamiczny 011. Tylko niestety nadal nie umiem tego zinterpretować. Zauważyłem jedynie, że jak do tej pory te ciśnienia ponad 2000 były przez pewien...
passat b5. test kts-em - czysto. a tymczasem silnik 1.9 TDI 110 pracuje głośniej i chyba troche nierowno. zuzycie paliwa w normie. odpala bez problemu. nie dymi...no i chodzi jak 90 konny. ze strony turbo - slychac jak sie wlacza. przeplywka ok zaworki podcisnienia rowniez. do czego sie przyczepic?
Sprawdź sondę lambda, a paliwa tak samo dużo żre ? To auto jest paliwożerne ale nie powinno brać więcej niż 14l nawet na automacie.
Na oleju spod frytek już niejeden jeździł. Najciekawszy przypadek jaki widziałem to był Passat B5 z dołożonym podgrzewaczem paliwa (wymiennikiem ciepła z płynem chłodzącym) oraz układem wtrysku "plaka" zaadaptowanym z Unimoga. Tylko że oryginalną, ręczną pompkę zastąpiono chińskim kompresorkiem do kół przypiętym na opaskach pod zderzakiem. A z paliw...
Witam Wszystkich, Tak jak w temacie, nie działa wskaźnik paliwa, w blokach pomiarowych pokazuje 510 omów oporu i 0 litrów paliwa. Kod błędu wg VCDS Lite - 771 zwarcie do plusa. Sprawdzałem ciągłość przewodów od czujnika do licznika i jest okej. Licznik w drugim samochodzie pokazuje paliwo. Podłączyłem licznik z Golfa do Passata B5 i pokazał stan paliwa....
Może uszkodzony jest rozdzielacz lub regulator ciśnienia paliwa. Sprawdz ciśnienie na rurce doprowadzającej paliwo. Pozdrawiam
Może sprzęgło się ślizga :cry: Napisz jak się zachowuje kiedy jest simny a kiedy nagrzany i jaka jest różnica na między paliwem a gazem. Zakładam, że w dobrych stacjach tankujesz paliwo. Mam pytanie co mechanik dokładnie zrobił usuwając tą usterkę. Jak nie wiesz to dokładnie go spytaj. Jak jest mulasty to może być coś z przyspieszeniem zapłonu lipną...
A auto z gazem jest? Może przyczyna w paliwie, lub mieszance paliwowo/powietrznej (zbyt uboga).
Missfire miałem tylko jeden raz i już więcej nie powtórzył się, czy to może być tylko przypadek? jeśli ten błąd nie był powiązany z błędem elektrycznym zasilania cewki tego z pompowtryskiwaczy, na którym ten błąd wyskoczył to szykuj się do zmiany tego pompowtryskiwacza bo przestaje podawać paliwo. Aby się upewnić wykonaj kilka logów grupy 013.
Pewnie nic nie sprawdził i nic nie pomierzył, a dodatkowo trwa w błędzie co do sposobu dzialania tegoż. Zasilany "plusem" z tego samego obwodu (bezpiecznika) co elektrozawór EVAP i IACV. Sterowany z pinu "6" sterownika Digifant, pod warunkiem że pinie 32 tegoż pojawia się sygnał pracy rozrusznika. Pracuje tylko i wyłącznie razem z rozrusznikiem. Paweł,...
Może jest dobry a nie ma synchronizacji między wałkiem a wałem korbowym i źle podaje paliwo. A kod silnika podasz??? Czy to tajemnica.
Zwietrzałe paliwo. Wyjeździj paliwo, zalej świeżego i będzie chulał jak nowy.
Witam Mam problem z passatem 2.0 TDI 170 koni silnik bmr. Samochód zgasł podczas jazdy odpalił tylko na sekundę poczym zgasł i już się nie odezwal. Sprawdziłem pompę paliwa z baku i podaje paliwo. Wypinalem każdy wtrysk pojedynczo próbując odpalic i też się nie odezwał. Po skanowaniu wyskoczyły mi takie oto kody: Pomóżcie jak uruchomić go w domu ?
Trasa przy 90 pali 5,5 litra. W mieście pozwala sobie na 11. Nie cieknie nigdzie paliwo. Błędów jako takich nie ma. Kąt wyprzedzenie wtrysku jest 5 stopni. Pięknie przyspiesza. Tylko czuć ostry zapach spalin. Czy możliwe , że tyle pali po wymianie rozrządu? Przecież mogłem się pomylić o ząbek. Im więcej o tym myślę, tym bardziej nie mam pewności, czy...
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
Aby sprawdzić przepływomierz, zrób log dynamiczny grypy 003 Lepiej niech zrobi dwa logi na raz czyli grupę 010 z 008 - będzie wtedy lepiej widać jak operował gazem, jaka jest wartość masy zasysanego powietrza, jak pompuje turbo i w końcu jak dawkuje paliwo. Log tych dwóch grup będzie bardziej miarodajny - taka moja skromna sugestia.
Proszę o poradę. Passat jak w temacie, odpala poprawnie za każdym razem, na wolnych obrotach również pracuje dobrze i równo, problem w momencie ruszania. Muszę dużo gazu dodawać i ruszać dłużej na pół sprzęgle bo inaczej zgaśnie, po prostu nie ma mocy, dopiero tak po uzyskaniu ponad 2000 obrotów zauważam mocne zakopcenie z wydechu i zaczyna ciągnąć,...
To sprawdź co jest winą szarpań. Czy układ zapłonowy czy uklad zasilania w paliwo.
Pisze w sprawie ekspertyzy gdzie tkwi problem.Pojechalem rano swoim 1,9 TDI 110kw do pracy mialem malo paliwa-rezerwa juz na bialym polu poza czerwonym, bez problemowo dojechalem do pracy ,ani auto nie szarpalo czy cos podobnego.Zaparkowalem odczekawszy do 60sec az turbina zejdzie z obrotow- zgasilem auto. po uplywie 4 h auto nie zapalilo,nawet nei...
Witam! Posiadam Passata B5 FL 1.9 TDI AVF Wczoraj byłem na wymianie przegubu. Poprosiłem również o podłączenie do komputera i mechanik stwierdził, ze mam do wymiany czwarty pompo wtrysk, ponieważ leje paliwo. Podał mi także namiary do firmy, która zajmuję się ich sprzedażą. Dzisiaj tam byłem i dowiedziałem się, że mają na sprzedaż świeżą pompkę za 300zł,...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Witam wszystkich szukam pomocy w odpaleniu passata b5 z 2000r. z silnikiem 1.8 T. Auto kręci lecz nie odpala. Dostaje paliwo. Problem leży w tym że nie dostaje prądu na cewki. Sprawdzałem i jedyne napięcie dochodzi do modułu zapłonu na obudowie filtra powietrza. Dokładnie na wtyczkę 5 pinową (sprawdzane diodą,która mrugała podczas kręcenia na 1,2,4,5...
Witam Czy ktoś ma dane jakie powinno być ciśnienie paliwa dla silnika: 1.8T AWT montowanego w A6 C5 Problemem jest zapętlanie wtrysków Błąd składu mieszanki. Za ubogo Problem opisany w tym temacie: Zmierzyłem wczoraj ciśnienie. Spada po wciśnięciu pedału gazu. Chcę wymienić wkład pompy paliwowej Czytałem, że AWT w Passacie B5 ma regulator ciśnienia...
Witam Panowie, pozwolę sobie odgrzebać temat. Mam silnik AFN i pompę 0 460 414 987 - 11mm. n108 cały czas wywala błąd - 17656 P1248 - 35-10 różnica regulacji sporadyczny . Skasowałem ale za chwilę wywala znowu. , w teście w vcds niby zmienia się praca silnika ale błąd dalej wywala. Moje pytanie bo chciałbym się z tym uporać i wymienić ten zawór , nie...
Witam.Zjawisko cokolwiek dziwne.Na zimnym, podczas powolnej jazdy bieg 1 lub 2 pomiędzy 1200-2000 obrotów szarpie jakby się ze 2 wtryskiwacze wyłączały/ zatykały.Na półsprzęgle rzy ruszaniu lub cofaniu jest to szczególnie odczuwalne. Mechanik podejrzewa 2masę, ja wolałbym szukać gdzieś w układzie paliwowym.Na wyższych biegach zjawisko maleje, a na ciepłym...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Z tymi kablami to też nie rozumiem .Jestem ciekawi jaki one mają wpływ na uszkodzenie świec. Proszę merytorycznie bez złośliwości. Jes to tak, że kable łączą swiece do urządzenia załączające prąd gdy jest potrzeba podgrzać paliwo. Tym załączającym urządzeniem jest specjalnego rodzaju dość skomplikowany 'przekaźnik' , w fachowej literaturze zwany :...
mialem podobne obiawy co prawda troche nowyszym passacie ale pomogl plyn dodawany do paliwa ktory czysci uklad paliwowy i zapobiega starzeniu benzyny kupilem go na stacji statoil przejechalem z 40 km na benzynie z tym plynem i jak reka odjol samochod odpala bezproblemu i jezdzi odrazu po uruchomieniu noramlnie [ nie dusi sie i nie przerywa ] prawdopodobnie...
A przewody wysokiego napięcia wymieniłeś?.Można też sprawdzić czy pompka paliwowa działa poprawnie,albo czy nie jest zanieczyszczony filtr paliwa.
Na początek zdejmij pokrywe gaźnika i zobacz czy przy rozruchu daje paliwo na przepustnicę. No w sumie niuchanie to też sposób na diagnostyke, zobacz czy na magistrali paliwowej jest cos takiego na kształt wentylka w kole i naciśnij i zobacz czy paliwko leci, taki zaworek kontrolny, sprawdź też czy jak przełączysz na benzynę czy nie ginie iskra w tym...
witaj mam takie samo autko i tez z automatem. mialem podobny problem. Jazda byla ok ale podczas np postoju albo czasami na swiatlach silnik jakby chcial mi wyskoczyc z auta. Trwalo to chwile i sie uspokajalo. tylko, ze w tym czasie szarpanie bylo naprawde mocne. Myslalem, ze to moze poduszka pod silnikiem... okazalo sie, ze po kilku dniach silnik wywalil...
Mam starego klienta któremu nie potrafię pomóc. Mianowicie od niedawna ma kłopoty z 90 konnym Passatem. Pomiędzy 2500-300 obr dostawał tz dziuruy w mocy. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu usterka nie pojawiała się tak jakby błędy samoistnie się resetowały. Obecnie moc spadła o połowę i jakiekolwiek wyprzedzanie stawrza dość duże ryzyko. Został...
wina może leżeć po stronie czujnika na wale korbowym o ile taki posiada lub czujniko halla w aparacie zapłonowym na podstawie tych czujników wyzwalana jest iskra jeżeli układ paliwowy jest ok czyli wtryski i ich sterowanie i obwód pompy paliwa rownież to stawiam na te czujniki . ps podaj seryjny numer silnika chodzi mi o literki to napisze co dokladniej...
O ile posiadasz miernik i sprawdziłeś brak iskry radze zwrócić również uwage na paliwo (pompkę paliwową wtryskiwacze). U mnie w aucie był podobny problem samochód wcale nie palił (cewki przewody wszystko było OK) ale cóż nie działał po dłuższym kreceniu odpalił w kacu ale chodził nie równo gasł. Jak sie okazało od długotrwałego i różnej jakości stosowania...
Znalazłem, przyczyna była prozaicznie prosta jak to czasami bywa. Tym samym dziekuje koledze który sugerował sprawdzić szczelność układu. Jeden z przewodów paliwowych był nieszczelny i paliwo sie sączyło a tym samym przypuszczam łapał lewe powietrze. Po wymianie zacisku silnik chodzi idealnie. Pozdrawiam
Sytuacja jest taka.Auto po wciśnięciu gazu do dechy zachowuje się tak jakby nie dostawało paliwa.Wszystkie filtry są nowe i przewody paliwowe drożne i szczelne.Auto po wciśnięciu gazu do dechy raz zachowuje się poprawnie a raz pracuje na 2 cylindry ale nie zgaśnie.Delikatne dodanie gazu powoduje przywrócenie do pracy pozostałych cylindrów i auto działa...
Witam Szanownych Forumowiczów! Mój problem jest podobny do tych,które byłby juz poruszane na forum.Chodzi o to,ze silnik 1,8 z jednopunktowym wtryskiem nie odpala na benzynie.W aucie jest założona instalacja gazowa ale na gazie autko chodzi bez jakiegokolwiek problemu.Nie będę się rozpisywał ale podejrzewam,ze mam problem z kluczowaniem masy z pinu...
Przyczyną może/mogą być : - świece żarowe: jak któraś jest przepalona to auto ma ciężej odpalić - wtryski - rozrusznik: jak bendiks dobrze nie łączy albo szczotki są wydarte to będzie kręcił ale nie będzie miał takiego "kopa" a co za tym idzie szybko wykończysz akumulator - akumulator - nieszczelność układu paliwowego - załóż przeroczysty wężyk od filtra...
od allegro to ja zaczelem na samym poczatku ale nie znalazlem ani jednej chlodnicy paliwa do audi, w google praktycznie tez nic takiego nie ma. Ta co podales jest od passata i ona sie troche różni od mojej Jeszcze wpadlem na to ze moze zapowietrzyl sie uklad paliwowy bo jechalem juz na żydzie? Da sie go wogule odpowietrzyc?
Witam Koledzy. Mam problem z autkiem jak wyżej, który się przeciąga przez wszystkie fora ale nikt jednoznacznie nie umie go wyjaśnić. Więc zachęcam do burzliwej dyskusji. :D Problem polega na tym że autko do 1,5 tyś. obr./min praktycznie nie ma mocy, łatwo je zdusić przy ruszaniu. Jedni mówią, że te silniki tak mają, drudzy się doszukują jakiś usterek....
Najpierw Odłącz ten dokładany immo i sprawdz co się będzie działo. Jeśłi nic to nie pomoże to jak już nie będzie palił sprawdz czego mu brakuje czy startuje pompa paliwa i czy jest iskra. Jak nie ma iskry to sprawdzić zasilnaie i masę na kostce aparatu zapłonowego (plus i masa zewnętrzne piny) środkowy to sygnał z halla. Jak zasilanie i masa jest ok...
Nie licz na to, że przy tych wartościach temperatury chłodziwa będą załączane świece żarowe - ani przed rozruchem ani po rozruchu (faza dogrzewania komór spalania jest aktywowana tylko do około 30*C). To nie one są problemem w trudnym rozruchu silnika. Sprawdź sobie kąt synchronizacji - wartość w ostatnim polu grupy 004 oznaczona jako "Synchro. angle"...
Witam Serdecznie! Na początku chciałbym się przywitać z wszystkim jestem nowy na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Głupio mi bo zaczynam od razu od pytania a nie od udzielenia pomocy. Mianowicie mam Passata B5FL i przeładowuje mi turbo proszę o analizę logów. Grupy: 011 - Grupy: 008 - Grupy: 003 - Chciałem jeszcze zaznaczyć że przy porannym rozruchu...
Należy odwiedzić najbliższego mechanika. Najpierw uzupełnić paliwo.
Witam. Mam dość męczący problem z moim passatem. Mianowicie w mieście spala mi w granicach 20 litrów paliwa i około 22 gazu natomiast w trasie nie ma już takiego problemu mogłoby być mniej ale przy automacie 1.8 12 gazu i 10 bezyny to dobry wynik. GAZ jest na mieszalniku. Dodadm, że wymieniłem juz świece filtry rozkręcilem i na nowo uszczelnilem monowtrysk...
Płomień może się cofnąć do dolotu przez źle działający układ zapłonowy i/lub skrajnie ubogą mieszankę paliwo-powietrze. W sieci można znaleźć artykuł o tytule "Teoria strzelectwa LPG" czy coś takiego.
zapach Na zapych czy zapach - plaka ? :) Prawdopodobnie gubisz ciśnienie w układzie paliwowym. Sprawdzałaś szczelność ? Podgląd w parametry zrobiłeś ? To może chociaż odczytałeś błędy ? Też nie ? To proponuje zaprowadzić samochód do kogoś ogarniętego w okolicy. Zdiagnozuje, naprawi, zarobi i da gwarancję. Moim zdaniem bardzo uczciwie to brzmi :)
To nie dymiłby na czarno. Układ paliwowy - jakie paliwa tankujesz?
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Przewody są nowe , temic też jest nowy razem z nową cewką kupiłem nowy temic za 350 zł . Dodano po 3 No świece ale co mają świece do przebicia na cewce jak mi rozwala moduł z cewkami tzn dokładnie mam takie cewki 5x razem i na 4 cylindrze rozj3bało tak ,że pianka wyszła to musi miec mega przepięcie albo cos , ale nie wydaje mi się ,że to moze byc winą...
Wygląda na zapowietrzanie układu paliwowego.
Witam serdecznie. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Passatem. W aucie jest zamontowany alarm Forteca Super. OD jakiegoś czasu sporadycznie chcąc odpalić auto , przekręcając kluczyk na zapłon nie słychać pompy paliwa i nie ma kontrolki EDC. Dokładnie tak samo jest jak zamkniemy się w aucie, i będziemy chcieli odpalić auto . Możliwe jest aby centralka...
Witam mam problem z Passat b6 1.9 tdi bluemotion 105km miesiąc temu zaczęło się problem z odpaleniem, po 5minutach kręcenia odpalił po przejechanie trasy 20kl silnik był wyłączony z 10 minut , nadal problem z odpaleniem mimo to że był ciepły silnik. Przeczyściłem pompek paliwa w zbiorniku problem ustały, I pojawił się nowy przy przekroczeniu 120kl/h...
Witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem z moim passatem. A więc zacznę od początku tą historie. Od jakiegoś czasu około pół roku wstecz zaczęło mi używać płynu chłodniczego około 0.5 litra na 2 tygodnie. I w końcu przeszedł moment że był rozrząd do wymiany więc kazałem mechanikowi zdiagnozować tą przypadłość. Okazało się że uszczelka do...
Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
Być może cofa sie paliwo i dlatego ciężej odpala po nocy. Warto było by poszukac nieszczelności w układzie paliwowym i zrobić diagnostykę testerem diagnostycznym.
Witam, mam problem z odpaleniem auta. Zaczęło się od zgaśnięcia auta w czasie jazdy. Okazało się, że padła pompa paliwa w baku. W czasie wymiany pompy ropa w baku była czarna, więc wymieniłem Vacu pompę i filtr paliwa. Wyczyszczony cały układ paliwowy wraz z bakiem. I wymieniono oringi na pompowtryskach. Lecz problem nie ustał. Gdy już odpalę auto i...
Okazało się że zanieczyszczony zbiornik paliwa. Jakaś maź zaklejala wtryski po wyczyszczeniu układu paliwowego łącznie z wtryskami jest wszystko w porządku. Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂
Faktycznie nie. To z temperaturą to jeden temat a z utratą "ciągu" drugi. Utrata mocy może mieć wiele przyczyny, ale zawsze zaczynamy od sprawdzenia drożności przewodów paliwowych a przede wszystkim sprawdzenia i ew. wymiany filtru paliwa.
skup się na pompie paliwowej kiedys miałem to w swoim passacie z takim motorem kapała ropa z pompy i okazało się że do wymiany była uszczelka pod sprężyną cięgła gazu