Witam wszystkich na tym forum. Mam nadzieję, że temat w odpowiednim dziale założyłem. Mianowicie pewnego dnia zaobserwowałem, że w oleju zbiera się ropa aż do pół bagnetu oraz zaczęła przez to świecić się kontrolka. Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie. Ma kilku pracowników. Stwierdził, że wszystkie cztery wtryski...
Witam ostatnio nie mogę się uporać z jednym problemem otóż kiedyś mój passat b3 1.6 benzyna + lpg 1990 r. 53 kw. Nie miał mocy. Na warsztacie została wymieniona ta guma na kolektorze i uszczelki ponieważ łapał sobie powietrze. Silnik jest po kapitalnym remoncie. Wszystkie podciśnienia zostały prawidłowo podłączone według schematu z literatury "Sam naprawiam"....
Czy uszkodzony pompo wtrysk może być przyczyną zwiększenia wolnych obrotów?
Witam! W moim Passacie mam problemy z wolnymi obrotami przy zimnym silniku. W momencie odpalania obroty są bardzo niskie, ze silnik prawie zdycha, po chwili podnoszą się i są z kolei bardzo wysokie i utrzymują sie tak zbyt długo. Po jakis 3 minutach trochę opadają ale są nie równomierne. Problem ustaje gdy silnik osiąga temp. ok. 70 stopni. W aucie...
na popczątek przewody wysokiego napięcia i świece trzeba wymienić jeżeli objawy nie miną (araczej miną) to trzeba poszukać głembiej.
Witam ponownie. przepraszam ze tak dlugo nie odpisywalem ale nie mialem internetu poprzednia ustarka juz ok ale pojawila sie po krótkim czasie nowa...:/ mianowicie bardzo wysokie obroty silnika ok 3000obr/min i co najdziwniejsze czasem blokuje sie pedal gazu:| zauwazylem ze taki przezroczysty przewód(przepraszam za brak fachowej nazwy) wychadzacy z...
to co kolega bandzior napisał dotyczy każdego turbodiesla. Sprawnego także. Więc po co o tym pisać. problem tu mamy inny. Przeładowuje i to sporo. Dlaczego sądzisz, że turbina nie rozkręci się o 60% więcej skoro jak byk widać, że ciśnienie doładowania jest o 40% większe. Skoro tak to musi o co najmniej 40% więcej dawać...czyli szybciej się kręcić. Uwzględniając...
Witam serdecznie! Mam problem z wolnymi obrotami na ciepłym silniku (wymieniłem czujniki temperatur,wszystkie wężyki podciśnienia,sondę,świece,kopułkę,silnic... krokowy,gumę pod wtryskiem). Objawy to: na zimnym silniku,silnik pracuje super,jak się zagrzeje do normalnej temperatury pracy silnik traci obroty.Gdy podkręcę obroty silnik chodzi równo,po...
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
Witam, mam problem z passatem '94 silnik tdi. Problem, polega na tym,że silnik czasami nie reaguje na pedał gazu. Czasem po wciśnięciu gazu obroty rosną po chwili, a czasem po zwolnieniu pedału obrotu nadal są wysokie i spadają powoli do obrotów jałowych. Nastawnik wyczyszczony, pedał sprawdzony, VAG nie wykazuje żadnych błędów. Czy jest możliwe, że...
do owik nie wiem w jakim celu wyciągasz mój stary post z problemem sygnalizacji stanu wody (problem był w elektronice samej deski rozdzielczej) jeśli chodzi o katalizator to nie wycinać tylko sprawdzić stan ........ do rbiesiada jeśli chodzi zmiany (przyspieszanie) zapłonu to w każdym bezyniaku masz zapłon przyspieszany wraz ze wzrostem obrotów silnika....
Witam, Mam problem z diagnostyką tego właśnie auta z 97 roku jak w tytule. Próbowałem już na kilku programach - VAG 409.1 , VAG 311.2 , VW Tool , VCDS-Lite... W zasadzie za każdym razem komunikat jest podobny czyli : "Interface Status = 3 Interface Not Ready ! Possible reasons: -Incorrect COM port selected -Interface not plugged in -Ignition not turned...
Mam Passata 2.0 ben/gaz z 1992r. z automatyczną skrzynią biegów, która chyba przysparza mi kłopotów. Piszę chyba, ponieważ nie wiem czy to tak ma być. Mianowicie chodzi o to, że kiedy jeżdżę po mieście i nie przekraczam 80km/h to automacik chodzi wręcz idealnie. Zmieniają się wszystkie 4 biegi. Problem zaczyna się po kickdown, wtedy skrzynia ładnie...
Witam To są prawa fizyki , pompa polana zimną wodą odpala silnik bo się kurczy wtedy daje większe ciśnienie przy większych obrotach też daje większe ciśnienie bo ze wzrostem prędkości wzrasta szczelność . Pompa wtryskowa do wymiany głowicy wysokiego ciśnienia lub regeneracji . javascript:emoticon(':cry:') co za bzdet :idea: daj se luz z dieslami albo...
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Witam Panowie Proszę o pomoc. Silnik chodzi idealnie , ma moc odpala. Na zimnym falują obroty, przez chwilę coś jakby piszczało. Potem jak sie rozgrzeje jest duzo lepiej . Niestety obroty sa czasem jałowe 900-1100 rpm i robi sie podcisnienie takie ze na pracujacych silniku nie mozna odkrecic korka oleju,a po wyjeciu bagnetu slychac syk. Niby poprzedni...
Witam serdecznie od jakiegoś czasu borykam się problemami z passatem. Motor 1.9 tdi 1z 90km. Co się z nim dzieje? Brak mocy, muł Niestabilne obroty Potrafi zgasnąć Czasami ciężko odpala Otóż passat czasami jak się go odpali to wchodzi na obroty 1000-1300 ma buta, turbo pompuje, kopci dosyć sporo przy wysokich obrotach i wydaję mi się że silnik wtedy...
To nie tak. Najwidoczniej gdzieś Ci ciągnie lewe powietrze przez co ECU nie jest w stanie wyregulować obrotów bo przymknął przepustnice a tu jeszcze obroty za wysokie. Ciągnie lewe powietrze więc obroty wzrastają a sonda widzi że mieszanka nie taka. Szukaj lewego powietrza. Po adaptacji nie będzie żadnego komunikatu. Podczas jej wykonywania przepustnica...
Wczoraj jak robiłem ten test ze słoikiem , nie zrobiłem jednej rzeczy. A mianowicie nie wcisłem w pedał gazu na wysokie obroty i dalej mi odcina wysokie obroty silnika powyżej 2.2tys . Na wolnych obrotach, biegu jałowym silnik chodzi równo nie falą obroty. Już jestem bezradny.
Jeśli jest wytarty potencjometr może on być uszkodzony, albo zabrudzona przepustnica i powraca do pierwotnego położenia. Ale z tym i tak nic nie zrobisz bez komputera nawet po naprawie musisz zaadaptować nowe parametry, aby silnik prawidłowo pracował. Przepływomierz może być uszkodzony (wyjdzie po wpięciu komputera), ale najczęstszym objawem uszkodzenia...
A wiec sprawa wyglada nastepujaco. Dzialanie: Po zapaleniu silnika zimnego nie moze wejsc na obroty. Jak nacisne gaz to sie zadusi i zgasnie. Musze pulsacyjnie naciskac, przy czym skacze na obroty jak zdejmuje noge z gazu i tak dalej. Pulsuje coraz czybciej i wchodzi na coraz to wyzsze obroty i po ok 4-5 minutach udaje mi sie go wbic na 6500 obrotow...
Witam, mam paska 1,8 benzyna typ silnika RP(monowtrysk) i mam problem...na wolnych obrotach ma nieregularne obroty..raz ma za wysokie (nierazponad 2200obrotów) a raz zamałe...jaka może być przyczyna że skaczą same obroty???
Witam. Przepraszam ze zahacze o ten temat ale mam podobne objawy z Passatem b4 1.9 TDI 1Z 90KM Problem w tym ze jak jest zimny to nawet w ogóle nie chce wejść na wysokie obroty po rozgrzaniu wchodzi ale bardzo mułowato. czym to może być spowodowane? dodam ze na vag-u nic nie pokazuje mam tez logi. Czysciłem nastawnik wymieniłem zaworek n75 (ten nad...
Witam. Mam problem z passatem 1.9tdi 130km 2001 rok. Auto odpala i gasnie po paru sekundach. Nie dzieje sie tak zawsze. Czasami odpala bez problemu a czasami trzeba pare razy próbowac zeby wkoncu nie zgasl. Dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku, a na cieplym chyba nawet czesciej. Podczas jazdy auto chodzi dobrze nie ma zadnych problemów. Czasami...
Witam wszystkich Użytkowników! Około pół roku temu kupiłem sobie paska w zwykłym gazie. Na początku wszystko było ok, poza minimalnym falowaniem obrotów na gazie na postoju, gdy silnik był zimny. Zignorowałem ten problem, ponieważ za bardzo mi to nie przeszkadzało. Niestety jakieś 3 miesiące temu pojawił się większy problemy z gazem. Mianowicie, przy...
Dobra nie wszystko działa jak powinno, otóż trzyma za wysokie obroty tak z 1100, 1200 obrotów dokładnie nie wiem bo tam gdzie powinien pokazywać prędkość pokazuje obroty. Dodam że alternator został z passata i wiązka od czujnika temp. Cieczy. Co tym razem może być źle?
Czyli będzie trzeba podjechać do innego gazownika, żeby zajrzał co tam się dzieje i porównać opinię, jednego i drugiego...to jeszcze jedno pytanie auto na gazie przy wysokich obrotach mułowato się zbiera czy to może być regulacja np ciśnienia?
Witam. Miesiąc temu zakupiłem VW Passata b5 1.9TDI, 130km, rocznik 2001, z przebiegiem 237 000 (wiem, pewnie kręcony). Autko było ściągane z Belgii. Po czym długo stało, nieruszane, już w Polsce. Po przejechaniu 30 km zatrzymałem się na tankowanie, gdyż już w miejscu wyjazdu paliła się rezerwa. Do tankowania autko chodziło bez zarzutów. Na stacji auto...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Na mojego nosa ma gdzieś strzeloną rurą ssącą pomiędzy przepustnicą a MAF. Może też byc peknięty rezonator. Czemu mówisz że to zakała? Na jednego forda mondeo mam do naprawy z 10 VW passatów.
Bo nikt nie bierze pod uwagę, tego, że jak zaślepi egr, to na wolnych i średnich obrotach, przepływomierz wskazuje prawie 2x więcej niż oczekuje sterownik. Patrząc po logach, przepływka ok, turbina ok Turbinka i sterowanie n75 potwierdzam ze OK. ale to co jest w takim razie nie tak? Chodzi tu o to, że z przepływka pokazuje za małe wartości a nie za...
Jak by puszczało olej na stronę ssącą to silnik samoczynnie by właził na wysokie obroty. Jak mu kopci na niebiesko to ma problem z kątem wyprzedzenia wtrysku Monrat, nie wypisuj głupot, nawet stary TD z mechanicznym wtryskiem nie będzie miał wyższych obrotów, w końcu pompa ma coś takiego jak regulator obrotów który pilnuje prędkości obrotowej. To są...
wywala mi komunikat na wyswietlaczu: OIL PRESSURE podlaczylem komputer ale poza EGR nie wyskoczyl zaden blad, live data nie przygladalem się, podlaczylem z ciekawosci manometr pod czujnik cisnienia oleju no i mam 2 bary na wolnym obrotyach, ale jak zwiekszam obroty to pojawia sie cisnienie do 4 barow a powyzej 2000 obrotow wyskakuje komunikat. A wlasnie...
Temat rozwiązany. Dla chętnych zostawiam info jak rozwiązano problem: Po za czynnościami wymienionymi wyżej dodatkowo jeszcze: 1. Wyjęty i wyczyszczony czujnik temperatury klimatyzacji (1K0907543F) - łatwo się dostać od strony pasażera 2. Wyjęte nagrzewnice - podłączona do obiegu cieczy chłodzącej sprawna i nie zatkana, była niedawno wymieniana; elektryczna...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam! Podłącze się bo mam problem ze złączem potencjometru przepustnicy w passacie b3 2.0 2E. Ktoś jak zakładam nieumyślnie powyrywał przewody z wtyczki. Nigdzie nie moge znaleźć sposobu ich podłączenia.. A mam problem z obrotami, falują lub utrzymują się znacznie za wysokie. Pilnie proszę o pomoc! Z góry wielkie dzieki;]
Na wstępie zaznaczę, że jest to mój pierwszy samochód z instalacją gazową. Z tego względu prosiłbym o wyrozumiałość względem mojej niewiedzy związanej z daną tematyką. Swoje pytania zadaje na podstawie przewertowania forum oraz innych stron internetowych. Samochód: Passat B4 Kombi 1.8L ABS benzyna+gaz Instalacja gazowa zakładana w 2011r: Lovato + bingoM...
Co do lekkiego dmuchania, to chyba może być, ale sprawdź, czy tak samo dmucha na wysokich obrotach. Ja dzisiaj sprawdzałem w swoim Passacie no i na wolnych obrotach lekko dmucha przez otwór wlewu oleju, ale już na wysokich nie dmucha. Jeśli chodzi o wyrzucanie oleju, to przy dmuchaniu małe kropelki oleju napewno bedą porywane i wyrzucane na zewnątrz,...
Panowie przeszukiwałem fora i nie wiem czy wpisuje odpowiednie słowa kluczowe. Problem z moim Passatem zaczął się jakiś czas temu. Samochód jeździł normalnie, wszystkie biegi chodziły bez problemu. Na początku na biegu Drive, miałem wrażenie jakby między 3,4 biegiem (40-70 km/h) nie wchodził na bieg czwarty (towarzyszyły ku temu wysokie obroty) lecz...
Witam serdecznie, mam dość duży problem i potrzebuje rady lub kierunku problemu.. już pisze posiadam paska 1.9 tdi 115 km z 99 roku i teraz przekręcam kluczyk zapalają sie swiece żarowe i jak szybko zgasną to odpala normalnie jeśli palą się dłużej powiedzmy 3-4 sekundy silnik odpala ale wchodzi na wysokie obroty i spada ją w okolice 1000 jeśli natomiast...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Witam problem pojawił się po nocy w garażu a mianowicie po zrobieniu ok 250 km wszystko było ok, lecz następnego dnia nie mogłem odpalić auta bo gasło (musiałem dodać gazu i trzymać wyższe obroty) pojawiły się silne drgania na całym aucie po przelaczeniu na d, na n i p są mniejsze. Podczas jazdy skrzynia automatyczna 4 biegowa jakby się rozlaczala przy...
Witam serdecznie, miałem problem z automatyczną skrzynią biegów w Passat B5 FL 2.0 AZM 2005 rok. Otóż, moja narzeczona kilka razy wbiła podczas jazdy a to "P" a to "R", jechała na ręcznym itp. KONIEC! ;) Ale z uwagi na spokój mojej duszy po prostu kupiłem drugą skrzynię używaną którą ściągali z silnika w mojej obecności. Po kilku dniach skrzynia prze...
Mam nową instalację gazową z komputerem w VW Passat silnik 1.8 rok 94. Problem występuje podczas zapalania. Nie chce odpalić na bezynie dopiero kiedy mocniej przegazuję i przełączy się na gaz. Podczas odpalania na benzynie silnik zaskakuje poczym spadają obroty i gaśnie. Zauwarzyłem również, że podczas jazdy na gazie kiedy wrzucę luz to utrzymują się...
Pracowałem w serwisie Fiata. Zakładaliśmy gaz. Rzeczywiście chodzi tu o emulator. Co jakiś czas przyjeżdżał samochód z nierówno pracującym silnikiem. Wykasowanie błędów pomagało, ale nie pojawiały się one od razu po przełączeniu na gaz. To była kwestia kasy, jaką klient dysponował i to mu sie montowało. Oczywiście klient miał świadomość tego, co kupuje....
Witam serdecznie . Od 2 miesięcy mam pasata 2.0 silnik 2E 91 r. I od jakiegoś czasu zauważyłem, że kiedy go rano odpalę to po około 15-20 sekundach wchodzi na 3tys, obrotów -wtedy w obawie przed uszkodzeniem gaszę motor i odpalam ponownie i niby wszystko jest ok. ale !! jest jedno ale. Kiedy jadę na zimnym silniku to te wysokie obroty się utrzymują...
Witam serdecznie i... błagam o pomoc... Na wstępie zaznaczam, że kilka godzin dziennie od początku wystąpienia usterki spędzam po pracy na wchłanianiu wiedzy z archiwum elektroda.pl i kilku innych oczywiście nieporównywalnie gorszych serwisów :D, po czym nocą wychodzę walczyć z moim błękitnym gratem. Od kilku(nastu ?) dni walczę z moim Panzerstrupem...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
witam, wymien olej /jezeli nie jestes pewny czy jest dobry/ i oczywiscie wszyskie filtry /oleju ,paliwa i pow./, plywajace obroty to prawdopodobnie wina fitra paliwa /lub zlego paliwa/, nie podales jak silnik wchodzi na wysokie obroty, pozdrawiam Zdzislaw
Jeżeli odłączyłeś tenczujnik w trakcie pracy silnika to wtedy zapisał się błąd (zwarcie/przerwa w obwodzie). Co do przepustnicy to przpamniało mi się że w "tych typach" dobrze jest okresowo "przemyć" przepustnice - osadza się tam jakiś dziwny "szlam" - najprosciej to wykonać specjalnym "sprajem" na pracującym silniku przy otwartej przepustnicy (czyli...
Witam !!! Drogi kolego zaworu odcinającego benzyne to ty raczej nie masz skoro piszesz że wtrysk jest odciety przekaźnikiem a zawór benzynowy do odcięcia paliwa stosuje sie w silnikach z gaźnikiem . Co do sprawdzenia czy pobiera paliwo podczas pracy na LPG jest opcja że można to sprawdzic na wolnych i wysokich obrotach zdjąć przewód zasilający z cewki...
Moim problemem są obroty w Passacie B3 z 2.0 l silnikiem zasilanym gazem.Auto po odpaleniu trzyma obroty dobrze czyli między 900-1000 ale wczasie jazdy gdy puszczam gaz to obroty spadają tak nisko że w większości przypadków gaśnie!!!!!!! robi się tak jadąc na paliwie jak i na gazie!!!!! wymieniałem już silnik krokowy,czujnik przepustnicy i nic bez zmian!!!!!!!!!!...
Przepustnica wyczyszczona, przepływomierz sprawdzony(tyle ile mogłem), ciśnienie na tłokach zmierzone, świece wymienione, przewody -ok, czyli wszystko musi być w porządku, ale tak nie jest. Po odpaleniu silnika (pali z dotyku) po chwili zaczyna "bić" w tłumik i nierówno pracować jakby coś było z zapłonem obroty trzyma ładnie ale czuję takie wibracje...
bo są drogie i częściej je trzeba wymieniać. Filtry stożkowe(i wkłady) mają większą żywotność od fabrycznych.Filtry K&N(według producenta) trzeba czyścić po 80tys. Km, potem czyścisz i jedziesz dalej(do podobno 500tys, z czyszczeniem w miedzy czasie). Natomiast fabryczne filtry wymienia się średnio co 30tys. co do ceny to faktycznie są droższe. A co...
witam. Zauważyłem dziś dziwne zjawisko.... Podczas wkręcania silnika na wysokie obroty ponad 4500 obr/min (może i więcej - pedał był w podłodze) następuje wypływ paliwa z pompy wtryskowej (takie małe psiknięcie paliwem). Robiłem dziś próbę zadymienia spalin i podczas tej próby kolega zauważył, że z pompy następuje wypływ paliwa. Do badania wykorzystany...
hmm zmiana filtra powietrza = zbyt uboga mieszanka , ustawić można na sondę albo ( tak być powinno na analizator spalin ) wpinasz się miernikiem w sondę i tak regulujesz pierw na wysokich obrotach regulacją na wężu tzn (przeważnie 2500- 3000 obr/min trzymając) aż sonda zacznie prawidłowo działać później ustawiasz na wolnych obrotach pokrętłem przy parowniku...
czarny skoro wymieniłes pompe wody i cos zabulgotało i zaczoł grzac to napewno masz zapowietrzony układ musisz go odpowietrzyc i bedzie git czasmi wystarczy tylko jak go wkrecisz pare razy na wysokie obroty i sam sie odpowietrzy tylko przy wkrecaniu na wysokie obroty druga osoba musi kontrolowac płyn w zbiorniczku
Witam Mam problem niewielki, od jakiegoś czasu zauważyłem że wskazówka obrotomierza dziwnie skacze tz.silnik pracuje równo a wskazówka obrotomierza wykonuje dziwne skoki,góra dół.Dzieje się tak na wolnych obrotach jak również podczas schodzenia z wysokich obrotów. Są momenty że potrafi się również zatrzymać w miejscu na chwile podczas schodzenia z wysokich....
Witam. Mam PASSATA B5 1,6+LPG model AHL i problem tkwi przy odpalaniu. Zapalając silnik po nocy silnik odpala za 1 strzałem ale nie utrzymuje wolnych obrotów tylko gaśnie, po zagrzaniu go do 10-20 stopni utrzyma obroty niskie i bardzo nierówno chodzi, po zagrzaniu do 60 stopni i wyżej pracuje i odpala bardzo ładnie ma równe obroty i jest ok. Wymieniłem...
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Witam wszystkich. Borykam się z problemem szarpania mojego samochodu na wolnych obrotach. Szukam odpowiedzi po różnych forach ale nie moge znaleźć odpowiedzi na mój problem. Kupiłem passata b5 1,8 125KM rok 1998 kombi. Samochód był bez instalacji gazowej wszystko było ok. Po zakupie jakieś 3 tyg postanowiłem założyć inst. LPG sekwencja oczywiście. I...
Witam Koledzy, Zwracam się do Was o pomoc, ponieważ w ostatnim czasie natrafiłem na dość może nie tyle uciążliwy, co upierdliwy problem. Byłem już u kilku magików od VW, ale żaden nie potrafił rozwiązać mojego problemu. Może opiszę całą sytuację od początku. Jestem właścicielem Passata B5 1.9 TDI 115KM AJM ’99 (na pompowtryskiwaczach). Sześć tysięcy...
Witam. Mam problem z passatem 2000 rok 1.8 20v silnik APT. Przeszukałem już chyba wszystko i nie znalazłem odpowiedzi. Propblem pojawił się po wymianie: - rozrządu, - łańcuszka - hydraulicznego napinacza - krociec z tyłu silnika - termostat (ok 2 miesiące temu) Problem objawia się tym że auto nie ma mocy szczególnie na wolnych obrotach. Jak przełącze...
Witam mam problem z Passatem 1.8 AWT 150 KM Samochod na wolnych obrotach szarpie jako bład ma 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 35-00 Wszystko wzkazywało na nieszczelnosc wiec szukalem wymienilem odme peknieta byla ale dalej nie jest ok oto parametry Adres 01: Silnik (4B0 906 018 DH) 16:46:08 Grupa...
Witam mam następujący problem samochód to VW PASSAT B5 1998r 1,9TDI AFN w samochodzie po zakupie został wymieniony rozrząd oddana turbina do czyszczenia (geometria) gdyż wchodziła w tryb awaryjny . Po wymianie rozrządu samochód stał się bardzo oporny na wysokie obroty od czwartego biegu rozpędza się bardzo opornie i jego max to 170 km/h po dosyć długim...
Witam ,mam pytanko do znawców tematu.w VW passacie 2002 rp silnik 1,9 tdi AWX 130 k padły mi pompowtyskiwacze o końcówce AL ,z uwagi na to iż w okolicy mojego miejsca zamieszkania nie mogłem kupić używek z tymi końcówkami mój mechanik ustalił że mogę zamontować pompowtryski z innymi końcówkami tj AA,AN,AR i BN które pasują do silnków AWX,więc tym tropem...
Witam Otóż mam taki problem z moim wozidłem, że po odpaleniu wszystko niby jest ok, ale wystarczy, że przejadę kilka kilometrów tak, żeby silnik się zagrzał i pojawia się problem w postaci takiej, że obroty zostają na stałym wysokim poziomie ( nie podam jakim, bo brak obrotomierza). Tu moje pytanie: czy to, może być nastawnik przepustnicy? Dodam, że...
Witam Mój temat dotyczy Passata B5 1.6 benzyna 97 rok, a raczej dziwnego zachowania, które obserwuje od dłuższego czasu i nie potrafię go wyeliminować. Objawów jest kilka: 1. stukanie spod maski, które występuje sporadycznie po uruchomieniu silnika 2. spadające obroty do 800, 600 i niżej przy wciskaniu sprzęgła podczas jazdy 3. bujanie silnikiem na...
Jeździłem passatem, wszystko było ok. ale zaczął strzelać. Strzelił jeden raz bardzo mocno i straciły się wolne obroty na lpg i benzynie. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia oraz świece i przestał strzelać, ale wolnych obrotów dalej nie bylo. Podkręciłem trochę śrubkę na przepustnicy i wolne obroty są, ale falują na lpg i na benzynie na zimnym jak...
Witam. Mam problem ze swoim Passatem Otóż kupiłem autko z pęknięta miską, wyleciał olej, i przytarła się panewka ale nie obróciła, decyzja została podjęta że dołem bez wyjmowania silnika zostanie wrzucony używany wał z panewkami, i tak się stało po złożeniu auto odpaliło na pół przekręcenia stacyjką choć wcześniej stało jakieś 3 miesiące nie odpalane,...
Witam, kupiliśmy Passata B3 (w dowodzie 1.9TD) ale okazało się, że jest to 1.6TD. W internecie wszędzie piszą, że 1.6TD jest mocniejszy, ma więcej koni itd. Kilka dni temu sprzedaliśmy passata b3 1.9TD, który żebym nie wiem jak się starał był mocniejszy od tego 1.6TD. Wymieniliśmy filtr powietrza i paliwa co trochę pomogło (zwłaszcza paliwa) bo wcześniej...
Mam vcdsa Super. Opalasz silnik, rozgrzany. Łączysz się z silnikiem, wybierasz "Basing Setings" (04) wybierasz- wpisujesz 011 i on. Silnik wchodzi na 1400 obr/min i co 30 sekund sztanga turbiny będzie wysterowana w skrajne położenia krańcowe. Dobra jest jutro tak zrobię Żeby było bardziej przejrzyście zrobiłem foto jak był ustawiony zawór w oryginale...
Witam, auto vw passat b5 1.9 tdi 110km 1998r. W aucie są dziwne drgania, przy wysokim biegu i niskich obrotach przy przyśpieszaniu całe auto wibruje, drgania ustają po wyżej 2.5 tys. obrotów. W aucie sprawdzone już chyba wszystko, całe zawieszenie, układ paliwowy. Zastanawiam się czy te wibrację mogą być od dwumasy ?? czy w tym silniku jest dwumasa...
Dziękuje za link. Mój nastawnik nie reaguje, gdy podam mu 12V na styki 1 i 6, wcisnąłem tez ten stycznik który naciska element przy lince gazu ale żadnej reakcji nie było. Zamówilem nowy zamiennik bo śpieszy mi się z naprawą.Jak będe miał sprawne auto to na spokojnie poszukam uzywanego oryginału. Sprzedawca sam powiedział że te zamienniki padają. Porozkręcałem...
Podejście dobrego silnikowca (silniki z pod jego ręki przeżywały resztę samochodu): Olej może być ciut wyższej lepkości niż zalecany - daje mocniejszy film olejowy (większe opory ale też i lepsza ochrona dopasowujących się dopiero do siebie powierzchni, szczególnie jak będzie generowana wysoka temperatura). W każdym razie 0W30 czy 5W30 będą tutaj ryzykowne....
Witam . Posiadam passata b4 1.9tdi 1994 silnik 1z . No i jest z nim problem . Problem jest taki że od wczoraj podczas jazdy weszła jakaś awaria tzn, Gdy odpalę samochód chodzi na wyższych obrotach niż normalnie nie są to dosyć wysokie obroty nie wiadomo jakie no ale są wyższe niż ogólnie powinny być , no i nieraz w czasie jazdy zgaśnie jak stoi się...
Czy może być inna przyczyna zbyt wysokiego napięcia niż uszkodzony regulator napięcia BOSCH F00M145225? 15V przy wolnych obrotach, do ponad 18V na wyższych obrotach. Szczotki i ślizgi wyglądają dobrze.
Mam mTdi (pompa na linkę) . Taki objaw miałem przy przepalonym tłoku , efekt lejącego wtrysku i jazdy na wysokich obrotach . Silnik gasł i nierówno pracował . Lejący wtrysk w czasie monotonnej jazdy na wysokich obrotach , działa jak palnik . Potem następuje przepalenie tłoka i momentalnie i przytarcie . U mnie przepalenie było w dwóch miejscach na tłoku...
z mojej praktyki wychodzi na to że digifant w trybie ustawczym daje staly kat wyprzedzenia zaplonu od 700- ok2500 obr/min wiec prawdopodobnie nie musisz wkrecac silnika na tak wysokie obroty jednak to tylko moje spostrzezenia wszystkie materialy serwisowe podaja aby obroty zwiekszac podczas katroli kata wyprzedzenia zaplonu albo radze zaopatrzyc sie...
Hej zalalem zielony a czy to jakas roznica miedzy czerwonym a jesli tak to na czym ona polega teraz troche przejechalem ok 300km i wspomaganie dziala na wysokich obrotach a na niskich to tak samo jak na starej pompie po obrocie o 30 stopni kierownica dopiero zaczyna dzialac Czy to moze byc niewydolnosc pompy? pasek klinowy mam nowy Przeczytałem informacje...
zapomniałem dodać że LPG jest w aucie już 5 miesięcy a ta usterka pojawiła się kilka dni temu kiedy przy kasowaniu błedów na komputerze/ odłączyłem akumulator na noc wyjąłem bezpieczniki od LPG a rano rozgrzałem silnik aby komputer zapamiętał ustawienia gorącego silnika i dopiero włożyłem bezpieczniki i przeszłem na gaz /.Wówczas śilnik na LPG zaczął...
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
witam mam <szwagier ma> taki problem ze jak sie rozgrzeje to sie robia wysokie obr. jak jest troche cieply to okolo 2000tys jak goracy to przewaznie full obr. wtedy nic niepomaga , tylko odpiecie wtyczki w okolicy wtrysku spowoduje ze obr. spadna ale po jakims czasie znowu tak robi czy moze to byc s krokowy ? czy cos innego ps. szukalem w archiwum...
Mam mały problem z moim Passatem z 1994 roku. Zapala nawet przy wysokich mrozach bez problemu, podobnie gdy jest ciepły, jednak w wyższych partiach obrotów (pow 3-3,5 tyś.) brakuje mu mocy. Dodam, że przebieg jest nieduży 180 tyś. km, silnik nie bierze oleju. Mam go od 4 miesięcy i od początku jeżdże na LPG. Na diagnostyce wyskakuje bład czujnika hall....
Już nie wiem co robić, pożyczyłem inny regulator biegu jałowego i ... nic dalej tak samo świece przełożyłem co prawda nie nowe ale te które miałem poprzednio i ..też to samo w kopułce jest w miarę czysto nie ma wypalonych śladów, węglik jest jak nowy, jutro kupię jeszcze przewody wysokiego napięcia acha po wielu mękach odkręciłem kolektor dolotowy żeby...
Witam ...Mam ten sam problem Passat B4 2.0 94r pazdziernik 115KM Umnie występuje to bardzo podobnie w tym przedziale obrotów co pisałeś lecz najczesciej na wysokim biegu (4a,5a) i przy równej predkosci.. Zauwarzyłem tez ze jak zatankuje jakieś kiepskie paliwo (tak przynajmniej to wygląda) to przerywa intensywniej , a jak lepsze to rzadziej. Jak zimny...
miałem cos podobnego passat 2001 1,9 tdi 130 KM - przy dodawaniu gazu szarpał potem na wysokich obrotach było bez problemu, palił ok, czasem zapalała mi sie lampka esp. najpierw walczyłem z esp - mozna je odłączyc na żądanie - nie pomagało było niby lepiej ale szarpał dalej, potem wymieniłem czujnik temp cieczy chłodzącej bo na komputerze wyszło ze...
Witam pojazd jak w nagłówku instalacja klasyczna przebieg 260 000 w tym ok 80 000 od ostaniego remontu LPG, Landi z jednostką sterującą i uniwersalnym emulatorem dla silników 4-cylindrowych, regulator z silniczkiem krokowym, mikser w rurze dolotowej powietrza. Auto na benzynie idzie normalnie, na gazie - po przełaczeniu rusza dobrze, po chwili jakby...
Witam! Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.. Szukałem tematu na forum lecz nie udało mi się znaleźć, pisze wiec nowy topic. Mam problem z VW PASSAT 19TDI 90KM 1994r. Samochód zwiedził już paru mechaników i elektromechaników nikt jednak nie był w stanie zlokalizować usterki. Na początek może co się dzieje. W dowolnym momencie, przy każdych dosłownie...
To i ja sie dołącze . Passat B3 1.9 TDI silnik 1Z . Miał robiona głowice i turbine . Odpala pięknie . Chodzi równo . Bardzo wolno wkręca sie na obroty na luzie . Słychać ze działa turbina . Choć wg vaga ciśnienie dobicia nie przekracza 1400 . Auto przy cieżkim bucie nie puści nawet czarnej chmurki tak jak by nie było regulacji dawki paliwa i był cały...
Witam Problem polega na tym że po uruchomieniu (zimny silnik) silnik zaczyna pracować nie równo na niskich i wysokich obrotach. Objawy podobne do barku iskry na jednym z cylindrów. Świece , przewody, kopułka ok. Silnik podobnie zachowuje się na benzynie i na gazie, zwiększone spalanie,słaby,komputer nic nie widzi. Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
Witam wszystkich.Silnik to 2.0l typ 2e 8 zaworowy, wielopunktowy wtrysk, sterownik digifant pierwszej generacji. Temat przerywającej pracy silnika było wiele i skorzystałem bardzo. Lewego powietrza nie bierze, wysokie ok, przepływomierz na 80%ok, został mi ten czujnik jak w temacie i sonda lambda. Silnik jak jest zimny to działa super jak temp. wzrasta...
Witam jest to auto z 90r, silnik o oznaczeniu RP z instalacją gazową, wszystko było ok ale do czasu. Problem jest taki: rano odpalam auto na benzynie i prawie od razu odpala tylko że od razu wchodzi na duże obroty tak jakbym przy rozruchu trzymał noge na gazie i dopiero po ok. 2sek. powoli obroty spadają aż silnik zaszarpie i zgaśnie, jak przełącze...
Jak auto ma podłączony czujnik temp. ten wciskany od wskaznika to dioda od świec żarowych gaśnie normalnie ale gdy odpalam auto łapie dziwne obroty raz wysokie 3.000 póżniej niższe 2.500 zatrzymóje sie na tych obrotach przez jakieś 4s słychac jakieś puknięcie jak by sie coś przełanczało po którym silnik pracuj normalnie 1000. Gdy jade auto nie ma mocy...
Witam po przerwie, temat sie nie zakończył tylko miałem wyjazd służbowy. Zrobiłem próbę tak jak napisał to kolega Jacekla. Efekty: zapłon nie reaguje w żaden sposób na zmianę wychylenia klapy przepływomierza, natomiast silnik przygasa lub dostaje wysokich obrotów w zależności ile tę klapę wychyle. Obroty kończą sie na 2.5tyś i nadal strzela w kolektor...
dokładnie obroty były za wysokie na potencjometrze teraz gra muzyczka i w ogóle wsio pięknie pozdro
Witam. Mam pewien problem z Passatem B5 z 1997r z silnikiem 1.9 Tdi 110 km z intercolerem. Problem polega na tym, że turbina czasami się odłącza. Np. przy wysokich obrotach. Gdy się wyłączy już się nie załączy trzeba zgasić silnik i od nowa odpalić. Gdy turbina działa a wypnę kabel z przepływomierza turbina przestaje działać. Teoretycznie wskazywałoby...
notlauf czytaj "tryb awaryjny" Typowa usterka, zapieczone kierownice w turbinie. Za wysokie ciśnienie doladowania.
Niebieski dym Jeśli szybko nie zareagujemy równie poważnych szkód możemy obawiać się w momencie kiedy auto zaczyna dymić na błękitno-niebieski kolor. Najczęstszą przyczyną pojawienia się takiego koloru w rurze wydechowej jest spalany w niskiej temperaturze, z małą ilością tlenu olej silnikowy. Częstym objawem pobocznym mogą też być niepokojące odgłosy...