forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



pierscieni

Znaleziono 278 wyników na elektroda.pl: pierscieni
Podstawowa forma zapytania: pierścień
Forum elektroda.pl Strona Główna

A66EAK252X11 i A66EAK252X44

kolega robiq napewno nie ma opaski ani pierscieni ,na philipach nie ma.
TV Serwis :: 27 Maj 2005 11:08 :: rtv.service :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1119

Fiat bravo - sterowanie wycieraczkami

Miałem podobny problem w Temprze. Pomogło wyczyszczenie pierscieni i styków w obudowie przekładni silnika. Wyjęcie całego zespołu wbrew pozorom nie jest takie trudne.
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Wrz 2012 17:40 :: alberrt :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1493


Reklama :: 01 Wrz 2012 17:40 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

multimetr m890 z zakresem 200 i 2000 uF!!!

Wlasnie zrobilem opisana modyfikacje - okazal sie konieczny dobor wartosci elementow, zrobilem przelacznik 20/200/2000 uF - wykorzystalem trzypozycyyjny przelacznik hebelkowy 6 sekcji polaczonych parami dla wiekszej niezawodnosci, jedna sekcja zwiera opornik 98/10 ohm na zakresie 2000u, druga przelacza...
Warsztat elektronika :: 17 Cze 2005 01:52 :: ghost :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3553

Passat TDI 98 110 k-dmuchanie z wlewu oleju

Jak chcesz miec pewnosc co stanu jednostki napedowej to nalezy zmierzyc kompresje na cylindrach, wtedy bedziesz wiedzial czy to dmuchanie jest wynikiem ruchu tlokow czy zuzycia pierscieni. Taki pomiar kosztuje niewiele a moze sporo nerwow zaoszczedzic szczegolnie w zimie. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Cze 2005 09:54 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2105

polonez alternator

wiec tak co do wybitych pierscieni to chyba jest to bo wyrobiona była bardzo bieznia szczotek i dałem do przetoczenia ale niewyglada to najlepiej jakies bicie to to ma a ładowanie na niskich obrotach jest ok a znika po osiagnieciu 4000 obrotów czyli widze ze moge wyeliminowac ew zwarcie miedzyzwojowe...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2008 18:26 :: Paweł s51 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 6838

MZ ETZ 250 - dym, olej , swieca na 5 minut

Witam Mam problem z etz 250 - mianowicie ciagle pali swiece. Gdy odpale to przez 10 sekund idzie super - potem zaczyna straszliwie kopcic ( bialy dym) a gdy pochodzi pare minut pali swiece. Gaznik mam dobrze ustawiony ( wymienilem wszystkie dysze oraz wszystko ustawilem), mieszanka jest chyba tez ok....
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 08 Wrz 2007 17:44 :: kaczor-pl :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 7618

Od zera do bohatera :) Sub na 25/60/1

Gratuluje piwerwszej komstrukcji:) jednak jak dla mnie wyglad suba jest fatalny - glosniki tonsila tygladaja tragicznie gdy sa montowane od zewnatrz bez specjalnych pierscieni, srebrna kopolka to totalna pomylka rodem z chin, narozniki wymyslone zostaly po to aby pelnic funkcje estetyczna oraz ochronna...
DIY Poczekalnia :: 15 Lip 2005 15:27 :: bocian90 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3648

"Dziwne" namagnesowanie DELL 19" co z tym zro

lapy precz od pierscieni w trinitronie pierscieniami ustawisz tylko rowne odstepy miedzy skladowymi koloru, tak aby pozniej mozna bylo w ogole mowic o ustawianiu konwergencji nie odpuszczalbym sobie mozliwosci przesuniecia sie cewek - nie bylby to pierwszy fd trinitron z takim objawem jaki widzialem ps....
Monitory Serwis :: 13 Lip 2005 01:52 :: candle :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1509

Astra 2. Radio, głośniki (hertz) i co dalej? wasze pomysly

witam forumowiczow ponownie po dlugim czasie. sporo sie wydazylo od czasu wstawienia tego tematu. jakis popierdoleniec zepchnal mnie na drzewo i auto dosyc konkretnie rozbite jest. astra jest teraz odstawiona do warsztatu i moze jeszcze w lipcu bedzie gotowa :] od czasu wypadku jezdze tez astra, ale...
CarAudio Ogólne :: 18 Lip 2005 21:03 :: luban_x :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5987

Głośniki słaby bas

Na początek polecam zmianę radia i montaz pierscieni mdf na przód potem wygłusznie kable i dobry przedni zestaw :)
Technika Sceniczna i Studyjna :: 31 Lip 2005 16:49 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1371

ubywa oleju - kadett E 1991 1.4i

Wg mnie troche za duze zuzycie oleju jak na uszkodzone uszczelniacze zaworow. Nie napisales przebiegu ani na jakim oleju jezdzisz. Mysle ze bez remontu kapitalnego sie nie obejdzie i nie wystarczy zmiana pierscieni ale musisz wykonac takze szlify. Najlepiej jest jak sciagniesz glowice i zobaczysz w jakim...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Sie 2005 16:01 :: max3ds :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 783


Reklama :: 30 Sie 2005 16:01 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

GOLF3 1,9TDI -ABS

A najlepiej to podepnij to pod komputer ! Wtedy bedziesz wiedzial wszystko! sprawdz jeszcze cze nie masz zabrudzonych czujnikow na kolach (wszystkich cztrech ) oraz pierscieni z ktorych czujniki licza , czesto to jest przyczyna awarii ABS-u .
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lis 2005 14:09 :: widock :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1102

tuning kolumn

słowa typu; dioda i wiązka lasera, spowodowały że temat został przeniesiony do innego działu ale przecież tuning kolumn to nie tylko zasypanie kolumny wieloma diodami, ale także ich upiększenie poprzez dodanie złotych czy srebrnych pierscieni na głośniki czy też wprowadzenie jakiś nowych podstawek do...
Optoelektronika :: 12 Wrz 2005 13:14 :: dothan :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1479

MZ TS 250 - ladowanie akumulatora 6v

Siema ma MZ TS 250 i z ładowaniem niemam problemu ale mam problem z.....Przy prędkości 80km/h właczam 5 bieg i silnik mi słabnie i znowu musze redukować na 4 czy to normale ? silnik był po remoncie niema tam zadnych luzów był robiony dszlif wymiana pierscieni tłoka . Czy jest to moze wina zle ustawionego...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 07 Gru 2009 16:54 :: marelektronik :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 53181

GOLF III 1,9 TDI problem przy zapalaniu.

Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2006 22:50 :: dune :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 13987

Fiat 126p Kreci ale nie odpala

Jaki jest najelepszy sposob na sprawdzenie iskry ???? Witam :):) Najlepiej jest wyjac przewod od swiecy zsunac oslonke i przyblizyc do kadluba i pokrecenie silnikiem z wlaczonym zaplonem jezeli jest odpalanie na linke a :):) jezeli chodzi o sprawdzenie iskry na swiecy to ja wykrec i podlaczona...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Maj 2007 22:26 :: -sivy- :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4692

jak domowym sposobem sprawdza sie ładowanie akumulatorka ???

witam. Podłaczasz mirnik pod akumulator a druga osoba odpala samochod. Wtaki oto sposób mierzy sie spadek napiecia przy odpalaniu. Przy dobrym akumulatorze min. 10,50V. Ja na twoim miejscu poprzeczyszczał bym wszystkie łaczenia(tj. klemy, kable przy alternatorze)jak to nie pomoze to rozebrał bym...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2006 19:20 :: jahur :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2579

Tuba Akustyczna na ARZ 6608 (Acu Horn)

Umberto czy nadal masz doklejone pierscienie do magnesow czy moze odkleiles je i proby calosci sa bez tych pierscieni ?
Nagłośnienie Domowe :: 02 Gru 2008 15:44 :: Mademan :: Odpowiedzi: 164 :: Wyświetleń: 36867

Ładowanie renault 19

Przede wszystkim alternator wymontowac ... zdjac regulator napiecia (zintegrowany ze szczotkami) - sprawdzic stan szczotek - jesli juz za krotkie to pozostaje wymiana calosci - koszt ok. 70 pln. Celowo nie pisze o wymianie samych szczotek chociaz jest to mozliwe (mozna wrzucic szczotki z malucha i odpowiednio...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lis 2005 20:53 :: eazy :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2745

ASTRA 95r Komputer czy co????

Witam. Posiadam Opla Astre F z 1995r z silnikiem 1.4 na wielopunktowym wtrysku paliwa. Ostatnio dałem wujkowi do naprawy. Wymina uszczelek i pierscieni na tłokach. Kochany wujek zrobił wszystko jak należy tylko.... pali mi sie kontrolka od uszkodzenia ukladu elektronicznego silnika. :((((( Samochod...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2005 17:45 :: didot :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 758

Fiat 126p LF 1991r

Jesli spala ci olej to warto moze kupic kompletny zestaw cylindrow i tlokow, roboty tyle samo co przy wymianie pierscieni a sadzac po przebiegu wymiana samych pierscieni moze pomoc na krotka mete. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2005 12:05 :: POMIDOR :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1744

CZy olej w silniku może śmierdzieć???

Jest to mozliwe. Jesli auto jest eksploatowane na krotkich odcinkach, czesto palone i gaszone to tak sie dzieje. Wnioskuje ze auto jest bez LPG bo jesli sie myle to nie powinno byc tego zjawiska. Jak gasisz auto to zawsze pozostaje niespalona bardzo mala ilosc paliwa ktora osiada na sciankach cylindrow....
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lis 2005 10:50 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 687


Reklama :: 17 Lis 2005 10:50 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Objawy po naprawie??

witam, z opisanych objawow skupilbym sie jednak na pierwotnej przyczynie - uszczelce. Nowe nie znaczy wcale lepsze czy tez poprawnie zlozone. Jezeli teraz auto bierze wiecej - wlasnie - czego ? Jezeli ubywa plyn ze zbiorniczka wyrownawczego to niestety glowica do zdjecia, sprawdzenie powierzchni...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2006 09:56 :: pan_piotr :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2907

Kolumny SILTON LB 50

Te kolumny wziolem od kolegi, w sumie od 10 lat staly nie uzywane. Jesli nawet graly to tylko pod Radmorem 5412 ktory rowniez jest umnie. Ale faktycznie nie ma pierscieni bo obok glosnikow niskotonowych sa male dziureczki prawdopodobnie po srubach trzymajacych pierscienie. A pod GDM nic nie ma tylko...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 25 Sty 2006 13:43 :: Stodal :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1020

pulsujace swiatla w reno

Mialem taka usterke i w moim przypadku byl wypalony minimalnie jeden z pierscieni na komutatorze .Obiawialo sie to tym ze na pstoju przy malych obrotach silnika drgaly swiatla jakby lampa sie trzesla ze strachu:D
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Gru 2005 15:39 :: kooperator :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 945

Kolumny na Tes(t)lach ŁukaszaN -warto zobaczyć!!

Ach..chlopaki...jestescie niepoprawni, kolega dopiero co zrobil kolumny, a wy juz namawiacie go na zmiane sredniakow, wysokich i zwrotek.. Dajcie mu czas zeby sam dojrzal do zmiany ;) Czekam na relacje z tworzenia pierscieni. Szlifowales, frezowales, pilnikowales, doklejales?
DIY Akustyka :: 02 Sty 2009 22:48 :: ŁukaszN :: Odpowiedzi: 82 :: Wyświetleń: 41590

Kłopoty z silnikiem

Po wymianie świec żyje:D! po nowym roku wymiana uszczelniaczy i pierscieni zeby nie pił tyle oleju....
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Gru 2005 15:37 :: Tomasz1023 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 723

Prosze o porada w sprawie naglosnienia sedana

Posiadam bmw e36 sedan.Posatnowilem zmienic w nim swoje naglosnienie.Radyjko jakie mam do pioneer DEH-P7700mp.Chce kupic glosniki na przod o srednicy 13 cm i na tyl o srednicy 16 cm. Zastanawiam sie nad : hertz esk lub dsk 165 i 130, sinuslive sl 160 i 130 lub cos co poradzicie.Na poczatku bede one zasilane...
CarAudio Ogólne :: 01 Sty 2006 21:52 :: kubakas :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2265

glosniki vw bora tylne drzwi

Z tego co pamietam to wchodza tam 16 cm,powinno sie obejsc bez pierscieni. Pozdro
CarAudio Ogólne :: 02 Sty 2006 11:33 :: grzesiek_nysa :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1757

Tweetery w słupkach golfIII przepis na nie

Witam chciałbym przedstawic sposob na zrobienie/wstawienie tweeterow w słupki na poczatku chciałbym powiedziec ze podzieliłem etap mojeje pracy na 6 etapów ale przed tym wszystkim trzeba sie zaopatrzyc w : 1. tweetery:) 2: pierscienie z mdf-u tak zeby te tweetery nam w nie weszły 3: klej do...
CarAudio Ogólne :: 27 Sty 2006 16:05 :: Bart_007 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4385

Kolumny Podłogowe?

Jeżeli chodzi o obudowe to stare szafy byly zrobione z dosc solidnego materialu razem z fornirem plyta miala grubosc prawie 22mm wiec obudowa zachowuje sie dosc stabilnie (tak jak mowilem narazie nie obciazam tego mocami rzedu 120W) z MDF-em nie mialem do czynienia ale 12mm wydaje mi sie troche za slaby...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 13 Lut 2006 20:15 :: ZeTiPe :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1563

propozycje taniego zestawu audio do toyoty yaris

Jak bedziesz chcial zalozyc "normalne" radio, to potrzebna bedzie przejsciowka (kostka ISO). Kosztuje jakies 30 zl. Jesli chodzi o glosniki w drzwiach, to bez pierscieni sie nie obejdzie. Plastikowe powinienes kupic w granicach tez 30 zl... Przyda sie tez pare mat na drzwi bo folia moze halasowac... Polke...
CarAudio Ogólne :: 14 Lut 2006 10:39 :: yosi :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2364

Escort 1,8 diesel lampka akumulatora

po wyjęciu szczotek zwróć szczególną uwage na stan pierscieni ślizgowych szczotek przerabiałem to okazało się ze sczotki oki a pierścień wytarty pozdrawiam powodzenia
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Mar 2006 20:57 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 684

Altus 140 na stx- pierwowzory

Witam. Kolumny ogolnie nie podobaja mi sie, ale jak tobie z nimi dobrze i wg Ciebie dobrze graja to chyba jest ok :) Mam do sprzedania komplet pierscieni od altusow 140 (jak by co to na PW) Pozdrawiam. Piotrek
DIY Akustyka :: 30 Mar 2006 19:10 :: Altus_140 :: Odpowiedzi: 63 :: Wyświetleń: 9357

Stx - jaki pierścień będzie pasował do tych głośników?

no to prawda co pisze toadi. Niepotrzebne jest kupywanie pierscieni do głośników :) - dobre rozwiazanie
Nagłośnienie Domowe :: 19 Lut 2006 15:29 :: oleczek1988 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 547

Alternator Valeo w Golfie III 96 TD

w tym roczniku to raczej zwykła szajba , ja stawiam na pasek,co do szczotek to wyjmij regulator i zobaczysz szczotki a przy okazji zuzycie pierscieni typuje że bedzie dość znaczne przynajmniej jednego
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Mar 2006 17:19 :: Stanisław Chwalisz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1547

Sub Franka na STX-ie V3.0

Prosze bradzo oto schemat filtru oraz wymiary suba (podane w cm). Wymiary sa od konca pierscienia do krawedzi i srednice zewnetrzne pierscieni. br 10cm/30cm.
DIY Akustyka :: 23 Gru 2007 23:49 :: SUCHAR125 :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 18239

Opel Astra nie odpala

Witam W tym autku są dwa wałki rozrzadu, ustawiając rozrząd wałek wydechowy - ten z przodu trzeba ustawić na znaku na kole ( znak z napisem out) a wałek ssący na znaku ( znak z napisem in) to bardzo ważne jesli potrzebujesz zdjęc to ci wyśle z ksiązki - one wtedy są przesuniete względem siebie o 90...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lip 2011 15:27 :: oldena :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 15396

Regulacja zbieżności kolorów.

Witaj! jesli nie robiles tego -to bardzo trudna sprawa w niektorych serwisowkach jest opis pierscieni i co reguluja-trzeba wlaczyc test np Nokii wstepnie ustawic czystosc np na tle czerwonym a pozniej wedlug opisu pierscieniami ustawia sie zbieznosc np na kracie-musisz miec duzo cierpliwosci aby to ladnie...
Monitory Serwis :: 17 Sie 2006 15:01 :: Zabor87 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 893

Za słabe kolumny czy wzmacniacz??

Hmm co do rezonansów membrany to jest ich niestety wiecej co widać na charakterystykach. Ale sa to rezonanse akustyczne (od drobnych szczerbinek, pierscieni, lejków), rezonans Fs jest natomiast jeden i tyczy się wzrostu impedancji.
Audio Serwis :: 18 Sie 2006 20:11 :: tomek1212 :: Odpowiedzi: 77 :: Wyświetleń: 5217

nubira 2.0

no ale chyba nie z kazda jest tak zle :P. pewnie trafiles na jakiegos bukieta ktory ja zarznal zywcem :). a od pierscieni olejowych to chyba by dymil na niebiesko lub siwawo :p
Samochody Archiwum :: 09 Kwi 2006 17:44 :: denzi :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 579

Pierścienie ślizgowe do wirnika alternatora.

Czy ktos wie czy jest mozliwosc regeneracji takich pierscieni lub wie gdzie to kupic bo w moim sprzecie sie starły do końca. A moze ma ktos patent na zrobienie takiego czegos we wlasnym zakresie.
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Maj 2006 07:42 :: goldwinger :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 9171

motorola c651 joystick wyrwane pady

Witam Pierwsze co zrob to sciagnij serwisowke z elki. w serwisowce masz dokladnie opisane, wyjscia z joya. mam dwie wiadomosci dobra i zla dobra jest taka ze motorola nie lutowala procesora bezposrednio na plycie glownej a uzyla dodatkowej plytki(nakladki na PCB) i na niej zamontowala m.in....
GSM Serwis :: 30 Sie 2007 10:56 :: jarkoo20 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 957

Czym się różnią głośniki estradowe od domowych?

Wiadomo estradowe: znaczy niezniszczalne, mocne, skuteczne no i drogie. Estradowce mają fajną zależność, że pomimo, iż zejscie dla sygnału wejściowego płaskiego jest małe to możemy sobie podbijać dolny zakres basów. W estradzie nie do ońca wazny jest przebieg pasma częstotliwościowego, w glosnikach domowych...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 22 Maj 2006 21:46 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1125

Turbo w kadett 1.6i C16nz

Zamiast pitolic sie z 1.6 i gowniany efekt uzyskac to proponuje ci silnik jak piszesz 2.0 16V(150KM) lub jeszcze lepiej,ten silnik z turbo(calibra,w polsce raczej nie do dostania) 204KM.Dobrym,trwalym i ekonomicznym silnikiem opla jest 20SEH 2.0 8V 129KM(175Nm), za 3tys. zl. zrobia na 180KM. I teraz...
Samochody Archiwum :: 24 Cze 2006 12:57 :: DOHC :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 5990

Dwa pytanka odnosnie RGB i kineskop

Witam.SWEST.Podstawowe kolory w TV to RGB -RED.GREEN, BLUE.Skad u Ciebie wziol sie zolty?A prawa Fizyki to co?Pierscieni na szyjce kineskopu to lepiej nie ruszaj.Sa to ustawienia fabryczne czystosci i zbieznosci kolorow.Popiewszysz to wszystko ,to nie dojdziesz do ladu.
Początkujący Serwisanci :: 17 Cze 2006 09:15 :: damian-018 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1184

JAK PODNIEść MOC TANIM KOSZTEM W OMEDZE 2.0 8V???

Mam calibre z tym silnikiem i spalanie średnie po przejechaniu ok 550-600km wychodzi 8,3 lane pod korek przed i po jezdzie.Predkości różne od 100-180, z reguly trzymam 120, po miescie max 3500-4000obr/min. Przy jednorazowym przejedzie na drodze mieszanej tzn ok 80km trasa i 20 miasto wyszlo ok 7l/100...
Samochody Archiwum :: 03 Lip 2006 10:59 :: senso :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3520

Zepsuty czujnik walka rozrzadu przyczyna dymienia silnika???

To teraz juz zglupialem z tym cisnieniem ja sie nie znam na tym (jaka to proba olejowa a jaka normalna) ale widzialem jak to robil mechanik i wygladalo to tak wykrecil swiece, wsadzil ten przyrzad w miejsce swiecy i krecil rozrusznikiem wciskajac przy tym gaz do konca. Czy to mozliwe ze to wina pierscieni...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lip 2006 13:55 :: killer1000 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4387

Darmowa Energia, Free Energy-Generator Searla

Ja niestety nie, a słyszeliście o pewnej konstrukcji która została stworzona niby przez niemców? Chodzi tu o naped antygrawitacyjny, podobno uzyli pierscieni w których była rtęć, pierścienie sie obracały z duża predkością a do pierścienia było doprowadzane napięcie rzędu kilkkudziesieciu kV i sporym...
Na pograniczu nauki :: 08 Lis 2012 00:08 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 524 :: Wyświetleń: 155081

problemy z właczeniem trafo w siec

a czy zastosowanie ferydowych pierscieni ma jakis sens czy to tylko jest dawane dla filtracji
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 06 Sie 2006 21:33 :: kaz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 893

Montaz glosnikow JBL'a 6x9 w drzwiach -Opel Omega...Fotki

Tak,jak wspomnialem w jednym z watkow,zamieszcze fotki w odnosnie montazu dosc duzych glosnikow jak na miejsce w drzwiach. Oczywiscie nie obylo sie od pracy z szlifierka katowa:) oraz paru innych detali, jak dorobienie pierscieni dystansowych,zalozenie wygluszenia, uszczelnienia silikonem na bazie wody...O...
CarAudio Ogólne :: 12 Sie 2006 10:41 :: Mario_Gdynia :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3156

Montaz glosnikow JBL'a 6x9 w drzwiach -Opel Omega...Fotki

Tak,jak wspomnialem w jednym z watkow,zamieszcze fotki w odnosnie montazu dosc duzych glosnikow jak na miejsce w drzwiach. Oczywiscie nie obylo sie od pracy z szlifierka katowa:) oraz paru innych detali, jak dorobienie pierscieni dystansowych,zalozenie wygluszenia, uszczelnienia silikonem na bazie wody...O...
CarAudio Ogólne :: 11 Sie 2006 12:01 :: Mario_Gdynia :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 960

silnik chart 210 dzwonienie pierscieni

witam mam takie pytanie mianowicie czy dzwonienie pierscieni w silniku dwó sówowym (chart 210) w momencie spadku z wysokich obrotów może być spowodowane zle wyregółlowanym zapłanem :?:
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 15 Sie 2006 21:10 :: Sztorc Tomasz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1002

Co zrobić z GDN 20/40 i GDWK 9/80?

moze byc wymiarami taka sama. mozesz nawet uzyc tamtych pierscieni - bedzie ladniej wygladala. oddzielanie GDWK od GDNa nie ma zadnego sensu
Technika Sceniczna i Studyjna :: 17 Gru 2006 21:13 :: DeeJayBzyQ :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2042

Czy można regulować zbieżność kolorów w monitorze LG 700s?

Witam! Zalezy jak sie rozjezdza. Czy srodek dolu czy boki. Czy czerwony z niebieskim czy zielony z zoltym itp. Musilabys dokladnie napisac co i jak. Czy srodek Ok.jak tak to nie ruszaj pierscieni tylko prki na bance i paski zmagnesami ew. rdzen ferrytowy pokrecic na bance. Tylko tego nie da sie wyjasnic...
Monitory Serwis :: 17 Gru 2006 12:34 :: Pegelmesser :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 522

Experyment! Kto pomoże? Potrzebne głośniki.

Witam moja propozycja to kolumny 2x stx 27/150/4 SC + tvm arp 150 + tvm ARV 104-04-8 lub STX GDWK-10-200-8-PJ (ponoc zagra ładniej). Zagra to napewno całkiem głosno, powali potega basu, trzeba tylko konkretnego wzamcniacza. Co do pierscieni to bez problemu da sie wytoczyc z aluminium. Brakowało mi...
Nagłośnienie Domowe :: 12 Sty 2007 11:10 :: kaesce87 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 1831

Simson s51 Tuning

Pierwsze co napisze to goldi przepraszam,szanuje,cenię i to był żart ale przepraszam raz jeszcze--motomiś.O Twojej fachowości świadczy pewien szczegół na który byc może inni znawcy nie zwrócili uwagi.Na niedotartym cylindrze rzeczywiscie wystąpić może coś co przypomina dzwonienie pierscieni,dziwic to...
Samochody Archiwum :: 06 Maj 2007 08:28 :: motomis :: Odpowiedzi: 879 :: Wyświetleń: 217125

Membrany Pabela - problem z montażem

Moze ty najpierw wytlumaczysz o co Tobie chodzi:) Przede wszystkim na stonie pabela masz podane dokladne wymiry kazdej membranki i tylko w twoja w tym wina ze cos Ci nie pasuje. Cewki tonsila nie maja zadnych pierscieni, pewnie nie masz usunietego kleju po starej membranie. Uwazaj tylko bo pod tym klejem...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 28 Sty 2007 19:44 :: chaka :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 824

Ford Eskort 1,4 91r Typ GAL problem z osiągami

jak już robisz taki mały remoncik to nie zakładaj polskich pierscieni czasem bo kuszą ceną 60zł Primy sie chyba nazywają założyłem raz takie 4 tys km i miałem znowu robote bo było gorzej niż wczesniej teraz zakładam z firmy goetz niewiem dokładnie jak się pisze ale są w żółtym opakowaniu kosztuja ponad...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Sty 2007 12:49 :: radyjator :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2007

Dwa alternatory i jeden akumulator

Lepiej, ale koszty sa w moim przypadku duzo duzo wieksze. Bo tak mam juz zalozony nowy altek 70A, a stary regeneruje: wymiana lozysk, szczotek, przetoczenie pierscieni, wymiana diod prostownika, kontrola uzwojen. czyszczenie. Wiec mam juz dwa alternatory identyczne, dlatego opcja wymiany na jeden...
Samochody Początkujący :: 27 Gru 2008 21:42 :: Mirek Z. :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 5799



Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: przesyłanie obrazu tania eksploatacja atramentowa bios fujitsu siemens amilo tania eksploatacja atramentowa projekt instalacji elektrycznej domu grundig v7200 tania eksploatacja atramentowa tania eksploatacja atramentowa ford olej podświetlany włącznik mazda premacy
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group