forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



planowanie glowicy

Znaleziono oko這 94 wynik闚 na elektroda.pl: planowanie glowicy
Podstawowa forma zapytania: planowa g這wica
Forum elektroda.pl Strona G堯wna
Zadaj pytanie na forum elektroda

planowanie g這wicy

wszystko zalezy od konkretnego silnika. Starsze typy silnikow sa "odprezone" i doprezenie je planowaniem glowicy pomoze - silnik bedzie mial wieksza sprawnosc. Jesli silnik jest zasilany LPG - to bez w zasadzie innych zmian efekt bedzie zawsze dobry. w nowszych silnikach z duzym stopniem sprezania...
Samochody Archiwum :: 14 Kwi 2013 13:44 :: iwan0 :: Odpowiedzi: 23 :: Wy鈍ietle: 47022

PF.126p- Planowanie g這wicy o 4mm

Widzialem takie cuda ,ale planowaniem glowicy o 4mm + cienka uszczelka mocy nie podniesiesz w tym ogorku co najwyzej dorobisz silnikowi spalania stukowego i przegrzewania sie .A i tak zawory beda tluc o cylindry jak beda prawidlowo ustawione po takim z cieciu glowicy, sa lepsze metody na podniesienie...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 29 Mar 2011 20:56 :: manta :: Odpowiedzi: 27 :: Wy鈍ietle: 4816

K徠 wyprzedzenia zap這nu a podci郾ienie w kolektorze.

Nico, a co ma by ? Zawory s otwarte ca造 czas w tych samych fazach ruchu t這ka, co ma do tego k徠 zap這nu? Wbrew pozorom ma : zbyt pozny powoduje zmniejszenie podcisnienia na wolnych obrotach.Zreszta wakuometr moze sluzyc do wykrycia wlasnie zbyt opoznionego kata zaplonu.Zeby nie byc goloslownym...
Samochody Mechanika :: 24 Lis 2010 12:07 :: robokop :: Odpowiedzi: 11 :: Wy鈍ietle: 3412

[A4 1.9TDi AVB] Sta造 ubytek p造nu ch這dz帷ego

Witam. Mechanik zdjal glowice i znalazl kilka punkcikow obok drugiego cylindra na glowicy jak i uszczelce, ktore wygladaly jak male, plytkie, okragle kratery. Uszczelka zaczela juz sie przepalac stad ostatnimi czasy pojawienie sie osadu w zbiorniczku. Mechanik powiedzial, ze glowica nie byla tak mocno...
Samochody Mechanika :: 23 Wrz 2011 16:21 :: zYbSeb :: Odpowiedzi: 10 :: Wy鈍ietle: 13513

Polonez 1,6 bosch zmiana wa趾a szlif - i co mo積a jeszcze

jezeli chodzi o silnik poloneza to: 1. walek rozrzadu: najlepszy producent w polsce warto ja korzystalem wiele razy jeszcze nikt nie mial problemu z tymi walkami 2. planowanie glowicy jak najbardziej tylko ze bez wyfrezowania "polksiezycy" w tlokach to max 0,6mm 3. kolektor wydechowy najprosciej...
Samochody Archiwum :: 12 Lis 2008 20:41 :: putin2208 :: Odpowiedzi: 7 :: Wy鈍ietle: 11563

zwiekszenie iskry na swiecy

sama polerka/rozwiercenie kanalow, dolotowych, przelotowych, wylotowych, krocca ,gaznik, ostatni szlif , planowanie glowicy , poszerzanie okienek w cylindzrze(czasy) , odchudzenie tloka ,w zyciu nie da takich obrotow . Musialo by byc cos mieszane z walem , masa ,korbowod . Przecierz orginalny korbowod...
Motocykle, Motorowery :: 02 Wrz 2004 22:29 :: dex :: Odpowiedzi: 61 :: Wy鈍ietle: 18126

wyciek oleju z pod uszczelki glowicy -astra1,4

jezeli tylko nie ma przedmuchow pomiedzy plynem chlodzacym a olejem to spox mozesz jezdzic, natomiast jezeli faktycznie okazaloby sie ze jest niedokrecona ktoras szpilka lub puscila moglo to spowodowac skrzywienie glowicy i wtedy nalezaloby jej zrobic planowanie
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Sty 2004 20:22 :: piter11 :: Odpowiedzi: 5 :: Wy鈍ietle: 2076

Gotuj帷y si p造n w ch這dnicy Opel Astra F 1,4 8V

powiedz szwagrowi "ze na oko to chlop w szpitalu umarl".Jak wymieniasz glowice to 1 planowanie glowicy 2 sprawdzanie na szczelnosc bo mikropekniecia albo pekniecia kanalikow okiem nie zobaczysz.Wywal termostat,sprawdz czy chlodnica nie jest zatkana ,sprawdz pompe wody jak nie pomoze to glowica...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 28 Wrz 2010 13:18 :: ludacris :: Odpowiedzi: 28 :: Wy鈍ietle: 12837

Clio I brak mocy na wy窺zych biegach na d逝gich trasach i wi璚ej...

Przewody miekkie aczkolwiek sprawdzzalem na krotko odpalonym silniku. Jakie koszty wchodza w gre? Znajomy stwierdzil ze poza uszczelka glowicy trzeba bedzie tez usuwac plyn chlodniczy z oleju i dokonac planowania glowicy ze ze 1000 zl moze to kosztowac
Samochody Mechanika :: 12 Sty 2012 14:20 :: LORD90 :: Odpowiedzi: 21 :: Wy鈍ietle: 4268

opel astra H - Nie chce odpalic po wymianie silnika

Witam. Opel astra H silnik Z17DTH silnik w niej ulegl zatarciu,kupilem slupek i osprzet zostal przelozony z starego silnika i zamontowany do auta,okazalo sie ze jest brak kompresji wiec demontaz glowicy wymiana pierscieni na tlokach planowanie glowicy i ponowny montaz.Po tych zabiegach prz pierwszym...
Samochody Mechanika :: 13 Pa 2014 22:05 :: john1234 :: Odpowiedzi: 1 :: Wy鈍ietle: 597

Ford Mondeo mk2 2.0 16V B AUT - Grzeje sie, parska, dymi?

Nie wiem Kolego jak tam u CIebie z pogoda ale u mnie jest w miare ok i zadnego takiego majonezu nie mam pod korkiem ;) co do planowania to kazdy warsztat robi za inna cene. Mi zrobili wymiane uszczelki pod glowica z planowaniem glowicy za 320 zl. Dalem uszczelke i plyn chlodzacy.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 22 Lip 2012 13:09 :: kkkamilll :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 3659

Chip do cinquecento

przeciez mozna takaze mechanicznie dodac pare koni sportowy tlumik, filterek,planowanie glowicy,swiece,strumienica,nowy walek rozrzadu.chyba bys wiecej zyskal ale jakie koszty tego ci niepowiem.pozdrowionka:)
Samochody Archiwum :: 11 Gru 2014 10:46 :: damdam :: Odpowiedzi: 83 :: Wy鈍ietle: 22881

Nexia - nier闚ne obroty

:( Od niedawna mam nexie 1.5 GLE (SOHC), a zni problem nier闚nych obrot闚. Kiedy silnik przestygnie to wog鏊e falowanie obrot闚 jest pomi璠zy 500 a 2000 obrot闚, oraz s造cha j tak jakby nie na wszystkie gary pali豉. Zwracam sie do was bo sta豉 ju u dw鏂h mechanik闚 (jeden serwis daewoo autoryzowany)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Wrz 2010 14:08 :: mister_nexia :: Odpowiedzi: 21 :: Wy鈍ietle: 11239

tuning samochodu LADA SAMARA

Planowanie glowicy papierem sciernym ?!?!?!?! Buahehe sory ale nie moglem sie powstrzymac.
Samochody Archiwum :: 02 Maj 2006 07:16 :: Toomek72 :: Odpowiedzi: 18 :: Wy鈍ietle: 5293

Jak zwi瘯szy moc Golfa 1 Gti 1.8

no ja nie pisalem o turbo bo to juz wiekszy kaliber , a o swapie to bym nie myslal , silniczek nie jest zly , ale jesli jest jakas glowica 16V co do tego podejdzie to bym o niej pomyslal , a potem jak bym chcial z tego wymiatacza zrobic to bym sam drutowal turbo na uzywanej sprezarce , tak na 150 -180...
Samochody Archiwum :: 19 Kwi 2007 17:02 :: 314426 :: Odpowiedzi: 16 :: Wy鈍ietle: 3355

Zap這n w maluchu

co do zaplonu: ustaw na znaki i tak obracaj aparatem aby zaswiecila sie zaroweczka wpieta pod przewod cewka-aparat (a drugi koniec oczywiscie do masy). Zarowka musi sie zapalac a nie gasnac :) Planowanie glowicy nie ma najmniejszego wplywu na rozrzad.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2004 17:49 :: Borys20 :: Odpowiedzi: 12 :: Wy鈍ietle: 1230

At9100 z ko鎍闚ka 2* 120W

nie mowimy o samochodach tylko o elektronice a pozatym czy uwazasz ze jak do mercedesa wstawimy silnik od ferrari to to bedzie super to sie wszystko kloci ze soba calkowity brak smaku i wyczucia czyli totalna stypa. tuningowalem w soim zyciu samochody wzmacniacze telefony i ogolnie elektronike i...
Audio Serwis :: 24 Sty 2005 10:29 :: fraga :: Odpowiedzi: 77 :: Wy鈍ietle: 5968

F7P?(???????)

Dodano po 11 G-lader to fajny pomysl, jednak moim zdaniem technicznie trudniejszy do rozwiazania. Lepiej bedzie postarac si uturbic silnik. Ze wzgledu na budowe tloka w F7P, moim zdaniem, konieczna bedzie ich wymiana na kute, np Wiseco, Ross. Problem ze smarowniem przeplywowym turbiny...
Samochody Archiwum :: 08 Sty 2005 22:44 :: the_driver :: Odpowiedzi: 7 :: Wy鈍ietle: 2949

golf 2 pasek rozrz康u

Kolego mogly sie spotkac delikatnie tloki z zaworami i ktores zawory moga byc pokrzywione dlatego mu ciezko krecic,trzeba chyba oddac autko do naprawy,wymiana zaworow,planowanie glowicy,jak ci sie uda(szczescie) to nie bedzie to duzy koszt
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Kwi 2005 06:25 :: czarunio :: Odpowiedzi: 3 :: Wy鈍ietle: 7311

Nacinanie t這k闚?!

wybieranie materialu na tloku na jego g鏎nej powierzchni aby nie kolidowaly z zaworami stosuje sie tylko w przypadku kiedy zmieniamy taki parametr jak wysokosc wzniosu krzywki walka rozrzadu co raczej zadko sie modyfikuje w amatorskich warunkach. Nacinanie tlokow to zabieg polegajacy na wytoczeniu...
Samochody Archiwum :: 16 Cze 2005 09:07 :: Bartec :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 2664

Ogar Chart 210 czy mo積a podnie嗆 moc (moment obrotowy)

jesli chodzi o tuning 2 sowow to ogolnie mowiac nalezy: - podniesc stopien kompresji (planowanie glowicy) - poeksperymentowac z dlugoscia i pojemnoscia wydechu (na skutek odpowiednio dobranych parametrow mozna ksztaltowac przebieg mometu i mocy, chodzi o wystapienie kozystnych zjawisk falowych powodujacych...
Motocykle, Motorowery :: 26 Lip 2009 19:08 :: elm這t :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 4657

Audi 80 b4 2.0 ABT

co do ABT to nie znalazlem w materialach ADAC wersji ABT z 90 PS dlatego sugeruje co napisalem wyzej :-) co co zwiekszenia mocy to biorac pod uwage "wartosc" samochodu to raczej 90 % mozliwosci odpada bo: otwarty filtr powietrza (lepsze zasilanie powietrzem) planowanie glowicy (zwiekszenie kompresji) wygladzanie...
Samochody Archiwum :: 26 Lis 2005 23:24 :: kmieciu :: Odpowiedzi: 12 :: Wy鈍ietle: 20513

Turbo w Calibrze 8V 20NE

moje uwagi takie : -bez modyfikacji elektroniki nie ruszaj tematu bo spalanie stukowe zniszczy ci tloki w 2000 km a nie 20K , kompresor jako drozsze rozwiazanie bym odradzal , jak chcesz isc po kosztach to turbo kupisz za nie duze pieniadze i jak masz cokolwiek pojecia to to poskladasz -ten przebieg...
Samochody Archiwum :: 09 Gru 2006 16:56 :: DOHC :: Odpowiedzi: 25 :: Wy鈍ietle: 5035

struganie zabudowy do CC 65%

a tego to nie wiem, bo w豉snie chyba wydmucha這 mi uszczelke pod g這wic :( skoro poradziles sobie z taka zabudowa to poradzisz sobie z wymiana uszczeli... ustawianiem rozrzadu, podlaczeniem i rozlaczeniem przewodow itp nie zalamuj sie ;) gorzej bedzie jak wymagane bedzie planowanie glowicy...
DIY Akustyka :: 21 Sty 2007 19:11 :: InterMan :: Odpowiedzi: 36 :: Wy鈍ietle: 7859

Planowanie glowicy???

Witam mam pytanko ile moge splanowac g這wice astra1 1.6 teraz wrzuci貫m silnik z kadetta 1.6 i chcia豚ym troche wi璚ej z niego wyci庵nac i czy po splanowaniu g這wicy mo積a cos jeszcze zrobic dla zwi瘯szenia mocy?
Samochody Archiwum :: 22 Wrz 2008 09:03 :: samurai413 :: Odpowiedzi: 14 :: Wy鈍ietle: 11610

Opel Astra 2001 1,6 - po wymianie uszczelki

Zacznijmy od tego dlaczego wymienia uszczelke. Nie nie wiem kto by sie babral w zakladanie starych uszczelniaczy, chyba ze do planowania glowicy nawet jej nie rozebrali ..to tak.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 14 Lut 2009 14:04 :: feniks_55 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 1396

Vectra B 1997 1.6 silnik problemy z odpalaniem i moca

Koledzy oto odpowiedz. 1 paliwo wstrzykuje bo wymienilem wtrysk 2. iskra jest bo sa nowe swiece a dokladnie je tez sprawdzilem 3. rozrzad siedzi w znakach a samochod dalej nie pali. Wiec postanowilem sprawdzic cisnienie na pierscieniach i zgadnijcie co.. Tylko na jednej swiecy znalazlem 7 atmosfer...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 26 Mar 2009 19:58 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 10 :: Wy鈍ietle: 2035

Fiat Cinquecento 1.1 LPG - dymi z rury wydechowej

Do wymiany pierscionki lub uszczelniacze na zaworach i przy okazji oczywiste ze wymiana uszczelki i wrazie potrzeby planowanie glowicy.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 01 Wrz 2009 18:18 :: rrreeexxx :: Odpowiedzi: 11 :: Wy鈍ietle: 4119

Czy wymieniac pierscienie w mondeo

Nie takiej odpowiedzi oczekiwa貫m jak kupimy silnik z allegro tez nie wiemy co kupimy kiedys wujek juz tak kupil pochodzil 20 tys i koniec potem okazalo sie ze lepiej bylo dolozyc troche wiecej na remont starego niz kupowac nowy planowanie glowicy 50z robocizny nie licze bo sam zrobie wiec dziekuje...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 06 Sty 2010 02:24 :: BRYS_ :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 3457

suzuki samurai 1.3 wyrzucanie wody wzrost temperatury

heh sorki ze teraz odpisuje;p usterka byla uszczelka pod glowica i nie obylo sie rowniez bez planowania glowicy koszt naprawy wyniosl ok 120 zl heh pisze jakby ktos chcial wiedziec:D
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 19 Kwi 2010 19:45 :: mikulowski :: Odpowiedzi: 3 :: Wy鈍ietle: 1785

mazda 323F 1994r ga郾ie nie ma mocy itp.

Witam niedawno kupi貫m mazde 323F przebieg niespe軟a 200kkm. Od razu zauwazy貫m ze z silnikiem co z貫go si dziej, obroty minimalnie falowa造, przy ruszaniu czesto gas, r闚nie w trakcie jazdy gdy wciska貫m sprz璕這 i wrzuca貫m luz silnik potrafi zgasn望. pocz徠kowo my郵a貫m ze problem jest w silniku...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 13 Gru 2010 17:15 :: Kamil90151 :: Odpowiedzi: 0 :: Wy鈍ietle: 1933

Golf 3 妃ierdzi p造nem ch這dniczym

wymieni貫m uszczelk pod g這wic wraz z planowaniem glowicy?
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 03 Mar 2011 20:08 :: hary24 :: Odpowiedzi: 7 :: Wy鈍ietle: 1966

Ford Transit mk5 2.5D 2000r. nie odpala po przegrzaniu ?

Z opisu wynika, ze teraz jeszcze planowanie glowicy sie klania. Choc plyn calkiem nie uciekl...
Samochody Mechanika :: 01 Kwi 2011 17:13 :: MluMlu :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 3324

renault clio 1,2 1992 r. - wysokie spalanie

Byla zwalana glowica bo niestety poprzedni wlasciciel wymienil tylko pasek i wiadomo co wydarzylo sie potem Musialem oprocz uszczelki wymienic zawory i planowanie glowicy ,uszczelniacze itd
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 20 Mar 2011 23:05 :: qwertyuiop1000 :: Odpowiedzi: 10 :: Wy鈍ietle: 6083

Mazda 323, r.1998, uk豉d ch這dzenia

wyglada na spaprane planowanie glowicy, nie wlasciwa uszczelke. pozdrawiam
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 11 Kwi 2011 18:08 :: slaw546 :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 989

Opel Corsa przek豉dka silnika z 1.4 na 1.6

no i to juz jest jakas informacja. kopci na niebiesko = bierze olej. kopci na bia這 = do komory spalania dostaje sie p造n ch這dniczy. zapewne wymiana uszczelki pod g這wic i planowanie glowicy za豉twi prablem :)
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 23 Wrz 2011 10:40 :: Go嗆 :: Odpowiedzi: 15 :: Wy鈍ietle: 4184

Daf XF p造n ch這dz帷y na ko鎍闚ce wydechu.

A probowales juz zmieniac czuszelke pod glowica?? Dlaczego zakladasz odrazu czarny scenariusz?? Jak bedziesz mial zdjeta glowice to nie zaszkodzi sprawdzic jej na szczelnosc ale moze po uszczelce bedzie cos widac. Z tego co pamietam to w XF przy przebiegu rzedu 700 - 800 tys lubily siadac uszczelki pod...
Samochody Ci篹arowe :: 20 Cze 2014 22:07 :: Marek Skorzycki :: Odpowiedzi: 7 :: Wy鈍ietle: 2369

Astra G z silnikiem 1.6 8v, X 16SZR nie odpala

Kable sa dobrze podlaczone,opisze jeszcze raz Po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki pod glowica ,auto nie odpala ,rozrzad zostal sprawdzony pare razy,jest iskra lecz go zalewa ,brak blendow , Dodano po 4 po dalszej walce z astra nadal nic jedynie przy kr璚eniu i dodawaniu gazu s造cha...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Mar 2012 22:47 :: damdam :: Odpowiedzi: 16 :: Wy鈍ietle: 5406

fiat cc 900 LPG - jazda na gazie pobiera benzyne

termostat to w徠pie w tamtym roku wymieni貫m,przed wczoraj silnik chodzi tak d逝go az sie wentylator w陰czy a wskaznik temp.dalej pokazywal tyci wi璚ej nad 50 stopni mam podejzenie ze jak robilem regeneracje g這wicy mogli ukr璚ic czujnik temp.podczas sciagania czujnika do planowania glowicy,niemozna...
Samochody Instalacje Gazowe :: 20 Lis 2012 12:26 :: kriss0403 :: Odpowiedzi: 23 :: Wy鈍ietle: 4758

FORD MONDEO II 1.8 Zetec-E - ubytek p造nu

wiec bedzie tak jak napisalem wyzej. masz przedmuch do kanalu chlodzacego. radzil bym wymienic uszczelke jak najszybciej zeby uniknac planowania glowicy (pozniej to sie moze poglebic i glowica bedzie do remontu lub wymiany.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 15 Maj 2013 09:16 :: emcsi :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 2388

opel astra f 98 lpg - niestabilno嗆 pracy silnika gdy zimno

Dopiero teraz kojarze fakty ze pierwsze objawy tego typu mial on juz dwa lata temu. Wowczas na cala zime tylo raz wymagal odpalenia na hol myslalem ze slaby akumulator bo byl spory mroz. Kilka razy tez przy zapalaniu go gdy zbyt krotko przytrzymalem kluczyk i odpalil na ulamek sekundy i sie wylaczyl...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 20 Gru 2012 21:02 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 10 :: Wy鈍ietle: 2637

Nissan sunny - Nie zapala po zmianie uszczelki glowicy

Witam , mam taki problem , ostatnio wymieni貫m uszczelk g這wicy na now w moim nissanie 1.4 16V 1992 rok . Teraz gdy wszystko posk豉da貫m , ustawi貫m rozrz康 - 3 razy sprawdza貫m poprawno嗆 , ustawia貫m zap這n - na wiele sposob闚 - iskra jest , a nissan nawet si nie odezwie , paliwo dostaje na 100...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 16 Sie 2013 17:39 :: Boryczka1994 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 1245

Renault Megane Sceinic 2.0 8v

Kieruje jeszcze raz ten temat problem jest ten sam nie pracuje na ktoryms cylidrze ostatnio robilem kompletne planowanie glowicy pracuje rowno tak jak powinno byc tyle ze objawy sa takie odpala mi ladnie bez problemow po pewnym czasie jazdy na benzynie czuje jak by nie pracowal na ktoryms cylidrze po...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 22 Maj 2014 00:26 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 744

LPG tech - Diagnoza pod陰czenia instalacji GAS TECH

Witam! Mam problem ze swoim 2 litrowym passatem z instalacja LPG tech. K這poty zacze造 si po pod陰czeniu gazu do uk豉du. Pierwszy problem zwi您any by z pod陰czeniem parownika do uk陰du ch這dzenia. Monter si pomyli i 幢e pod陰czy w篹e od nagrzewnicy do parownika. Przewod zasilaj帷y parownik wpi皻y...
Samochody Instalacje Gazowe :: 28 Maj 2014 16:13 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 5 :: Wy鈍ietle: 1905

Mazda 626 mocno kopci na zimnym silniku

Witam. Pytanie do powy窺zego tematu... Ile orientacyjnie mniej wiecej u was bierze mechanior za: wyciagniecie silnika, wymiane pierscienie panewek na korbowodach, planowanie glowicy z這zenie silnika i w這zenie silnika? U mnie 800zl-1000zl wo豉j....duzo?
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 08 Sty 2015 20:09 :: milejow :: Odpowiedzi: 3 :: Wy鈍ietle: 534

Nissan Almera N16 1.8 2005 - Pije olej, 鈍iece czarne....

Tak sie sklada ze w tych silnikach przy zalaniu niewlasciwego oleju po jakims czasie dzieje sie tak jak u ciebie. Jest to efektem niewlasciwej wspolpracy pomiedzy cylindrem a pierscieniem, pierscien zaczyna przywierac do cylindra w efekcie peka lub niszczy gladz cylindra. Pomiar cisnienia to czysta formalnosc...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 07 Lis 2015 13:02 :: martiv :: Odpowiedzi: 37 :: Wy鈍ietle: 3360

Peugeot 308 sw 1,6 16v - B陰d antipollution brak mocy / brak przy酥ieszenia

g這wica by豉 幢e zrobiona trafi豉 ponownie do plantowania Planowanie glowicy jest formalnie zabronione przez konstruktora. Nie ma dostatecznej grubosci scianek.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 19 Gru 2015 12:05 :: polunio :: Odpowiedzi: 45 :: Wy鈍ietle: 3465

Astra f 1.6 99r brak cisnienia na 2 tlokach przepalona uszczelka glowicy

Ok. Dziekuje ze podjales sie pomocy:) No wiec kiedy odkrecilem pokrywe walka rozrzadu ukazaly sie jakby 4 komory i w 3 od lewej byl walek ladnie naolejony a w 4 czyli koniec walka bylo poprostu sucho zaraz dodam zdjecie pogladowe Dodano po 8 Kolego dodalem obrazek jest powyzej zdjecia przepalonej...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 03 Lis 2015 01:45 :: shooter1987 :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 240

Opel Omega 99r 2.0 - uszczelka, silnik

Ani planowac ani sprawdzac szczelnosci przed zalozeniem glowicy niestety nie zamierzam. Z prostego powodu - koszty w UK planowania i sprawdzania szczelnosci glowicy przewyzszaja czesto koszty 'nowego' uzywanego silnika ktory zreszta ewentualnie posiadam. Zreszta tutaj nie wiedzialbym nawet gdzie z tym...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 21 Wrz 2009 18:58 :: katar83 :: Odpowiedzi: 21 :: Wy鈍ietle: 4168

Polonez caro plus 1.6 GLI - wtrysk na sterowniku bosch

w polonezach uszczelka pod glowica dlugo daje znac o awarii, ale czesto zanim rozwali sie do konca mozna jeszcze jezdzic nawet i rok! nalezy pamietac ze w glowicy na skutek reakcji chemicznych z czesto zuzytym plynem chlodniczym (kto pamieta o terminowej wymianie na plyn dobrej klasy?????!!) w glowicy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lut 2010 17:48 :: Daniel_GSM :: Odpowiedzi: 14 :: Wy鈍ietle: 5172

Vectra B 2.0 16v 2.0XEV nie chodzi na wszystkie cylindry

Witaj... Nasuwaja sie pytania...Czy mechanik ktory wymienial uszczelke sprawdzil szczelnosc pierscieni i zaworow???...Czy glowica byla planowana???...Jest sposob sprawdzenia powodu braku cisnienia w cylindrze nie sciagajac glowicy...Wylamac w starej swiec obudowe porcelanowa...Przewiercic zeby byla...
Samochody Mechanika :: 21 Lut 2014 00:54 :: lumi3 :: Odpowiedzi: 20 :: Wy鈍ietle: 7995

Ford Transit 2,4 TDi r:2000.olej w uk豉dzie ch這dzenia!!!

tak najbardziej optymistycznie to moze wyplukuje sie olej z zeber chlodnicy ale takze uszvczelka glowicy chlodniczka oleju peknieta glowica lub blok ale najbardziej stawiam na uszczelne pewnie zalozyli szajs i zlozyli bez planowania badz atkany jest kanal cisnieniowy w glowicy i wywalilo uszczelke
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Sty 2005 01:26 :: hacckker :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 3168

Canon 450D EF-S 18-55mm IS -Jaki Statyw + filtr UV?

Onnaax ze statywem jest roznie. O ile sam statyw mozesz sobie kupic np-name, to najwazniejsza jest glowica. Owszem w przypadku fotografii ma to male znaczenie, ale komfort oblsugi statywu za 100zl a za 500zl bedzie znaczacy. Dla przykladu, samo ustawienie wypoziomowanie glowicy w statywie no name zajmuje...
Fotografia U篡tkowy :: 28 Lut 2013 22:47 :: pegaziu :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 2250

Zamuuulony Fiat Siena 1.2 8v

Nie wiem na tych rysunkach ewidentnie widac bardzo niedokladne zalozenie LPG,jeszcze do tego ta szczelina w mixerze(czemu ma to sluzyc???)pewnie zle dobrany mixer i ponacinane otwory w przewodzie powietrza i szczelina w miejscu montowania mixera,jezeli chodzi o klekot zaworow jak jest zimno to jest to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Kwi 2006 07:38 :: leinadzs :: Odpowiedzi: 16 :: Wy鈍ietle: 4264

vw passat 1.9 b5 - kopci na bialo woda w silniku

S逝chaj - dwa razy przypadek w AJM - p瘯niety blok silnika!! Po zdj璚iu g這wicy, okazuje sie, 瞠 blok p瘯 wok馧 鈔ub g這wicy. 字uby opar造 sie o dno gwintu i pop瘯a這. Przy du篡m planowaniu g這wicy oraz planowaniu bloku jest to mo磧iwe. Ja nie sciagalem glowicy :)
Samochody Mechanika :: 14 Gru 2013 19:20 :: domex32 :: Odpowiedzi: 66 :: Wy鈍ietle: 16752

Lampowy odbiornik FM

Kolkcjonuje stare radialampowe, glownie produkcji RFN. Intrygowaly mnie radia formy SABA. Rewelacyjna czulosc na UKF'ie. Zachecilo mnie to do skonstruowania radia UKF na lampach. Podstawy koncepcji: >Glowica UKF - stopien wejsciowy w.cz na kaskodzie zbudowanej na dwoch triodach ECC88. Tu bym zrobil...
Elektronika Retro :: 07 Wrz 2003 19:55 :: studisat :: Odpowiedzi: 7 :: Wy鈍ietle: 6431

Jaka drukarke polecacie?

tyle dyskusja ta ten temat jest pod w/w adresem mocno zdezaktualizowana jesli chodzi ci o nowa drukarke, ale jesli mam polecac to napewno HP z zasobnikami czarnymi 15 lub 56 maja dobry stosunek cena-wydajnosc tym bardziej ze piszesz ze glownie bedziesz drukowal tekst, dolewki sa bardzo proste jesli jesli...
Drukarki,ksero Profesjonalne :: 17 Gru 2003 13:11 :: dwr :: Odpowiedzi: 6 :: Wy鈍ietle: 1654

Pytanie o awaryjnosc drukarki HP i innych

Witajcie. Planuje zakup drukarki atramentowej lub baaaaaaaaardzo taniego lasera. Moglibyscie cos polecic ? Chodzi mi o taki sprzet w ktorym: - bede mogl napelniac pajemniki bez jakis uprzyjemniaczy w stylu resetu chipa pojemnika z tuszem. - ktory bedzie w miare bezawaryjny tzn:nie bedzie uszkadzal...
Co kupi Archiwum :: 29 Maj 2005 23:12 :: alek25 :: Odpowiedzi: 7 :: Wy鈍ietle: 1316

Objawy po naprawie??

witam, z opisanych objawow skupilbym sie jednak na pierwotnej przyczynie - uszczelce. Nowe nie znaczy wcale lepsze czy tez poprawnie zlozone. Jezeli teraz auto bierze wiecej - wlasnie - czego ? Jezeli ubywa plyn ze zbiorniczka wyrownawczego to niestety glowica do zdjecia, sprawdzenie powierzchni...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2006 09:56 :: pan_piotr :: Odpowiedzi: 14 :: Wy鈍ietle: 3375

wyskoczy豉 mi 鈍ieca...

Masz dwa wyjscia. Pierwsze to kupno dobrej uzywanej glowicy lub oddanie do warsztatu zajmujacego sie planowaniem glowic itp zeby ci tulejke dorobili. To drugie wyjscie jest pewniejsze jesli masz dobra glowice bo nigdy nie wiadomo co sie kupi. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lut 2006 23:24 :: topguy :: Odpowiedzi: 16 :: Wy鈍ietle: 2178

zap這n w golfie 1,8 k-jettronic

okazuje sie brak cisnienia na 3 i 4 cylindrze. po zdjeciu glowicy - przepalona uszczelka miedzy cylindrami. koszt naprawy 560 (koplet uszczelek, nowy rozrzad i zimeringi, planowanie g這wicy).
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2006 14:30 :: przemo166 :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 830

gaz w renault 19

Witam. na pocz徠ku sprawdz czy nie ubywa Ci p造nu i czy nie przybywa oleju jak sa te objawy to uszczelka na 100% a podejrzewam ze uszczelka bo po zmianie ueszczelki jak nie by豉 planowana g這wica to po przejechaniu 5000 km powinno sie sprawdzic do kreceni glowicy. zakladam ze ktos spartolil wymiane...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Pa 2006 14:59 :: ptak1 :: Odpowiedzi: 34 :: Wy鈍ietle: 4893

Motodeska tuning silnika BM-2Ts49 49ccm

sora ze odswiezam temat....planuje zakup takiej deski. co o tym sadzicie? Czy istnieje sposob na podniesienie vmaxu? wypolerowanie kanalu dolotowego i splanowanie glowicy np?
Samochody Archiwum :: 20 Gru 2006 21:20 :: wejsunek :: Odpowiedzi: 5 :: Wy鈍ietle: 4386

padajace przewody w vr6

Tak glowica byla planowana, jednak nie ja robilem remont glowicy. Widzialem jedynie i musze powiedziec ze mechanik ktory to wykonywal byl lekko przerazony widokiem silnika vr6 z lancuszkami, ale jakos to poskladal. Przebicia widoczne i slyszalne! Na trzech cylindrach (3,4 i 6) zawsze przy samych...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Cze 2009 12:13 :: carrot :: Odpowiedzi: 37 :: Wy鈍ietle: 6633

Urz康zenia wielofunkcyjne tanie w eksploatacji

Witam. Prosze o rade ostatnio mia貫m dtukarke atramentowa Epsona d68,fajna drukarka,ale czesto trzeba czyscic g這wice.Bo tusz zastyga i juz jednym kolorem zle drukuje.Choc jest bardzo tania w eksploatacji.a i by豉 w serwisie kilka razy bo tusz w glowicy zasech:( Do rzeczy: Planuje kupic r闚niez...
Drukarki,ksero Regeneracja :: 30 Kwi 2008 21:57 :: czacha01 :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 7160

koszt wymiany uszczelniaczy zaworow 405 1,6 92r

trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas...
Samochody Mechanika :: 24 Lut 2008 19:52 :: tarzan107 :: Odpowiedzi: 5 :: Wy鈍ietle: 9349

mitsubishi-kolejna uszczelka pod g這wic przepalona

dokrecanie glowicy po 1000km to bzdura .dokladne planowanie przy okazji sprswdzenie szczelnosci zaworow i uszczelniaczy dokladne usuniecie resztek starej uszczelki delikatnie papierem 120 z bloku wydmuchanie oleju i wody z otworow na sruby da porzadany efekt .ja nie zmieniam srob na nowe dokladnie czyszcze...
Samochody Mechanika :: 01 Maj 2008 09:02 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 21 :: Wy鈍ietle: 7117

ford probe 2.5l brak spr篹ania w cylindrach -

przyczyny braku spr篹ania w cylindrach-ford probe 2.5l.Dzieje si to w glowicy prawej.Glowica po planowaniu,zalo穎na nowa uszczelka, wymienione popychacze hydrauliczne i dalej brak spr篹ania we wszystkich trzech cylindrach.Prosz o pomoc - dzi瘯uj Problem zacz掖 si po wymianie oleju- na stacji obslugi.Wlany...
Samochody Mechanika :: 21 Sie 2008 13:32 :: adam7009 :: Odpowiedzi: 10 :: Wy鈍ietle: 2906

Problem z temperatur Corsa 1997 1.4 gaz

Witam Opisz temat jeszcze raz najdok豉dniej jak tylko potrafi. Zatem Mia貫m planowan g這wic z wymian uszczelek w silniku 1.4 z gazem. Od razu problemu nie zauwa篡貫m bo do pracy mam blisko i silnik nie zd捫y si podczas jazdy dobrze rozgrza. Wi璚 podczas d逝窺zej jazdy zauwa篡貫m, 瞠...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 01 Pa 2008 19:31 :: enauto :: Odpowiedzi: 11 :: Wy鈍ietle: 3177

prosz o pomoc w diagnozie usterki Ford Scorpio 2.0 EFI 93r.

przeciez napisal ze mial planowana glowice norma przy tym silniku jest wydmuchanie uszczelki lub pekniecie glowicy miedzy 3 a 4 cylindrem usterka naprawiona,a co do wentyli to sa dwa,jak jeden nie zadziala to powinien drugi.Jeszcze sie w dohcu nie spotkalem zeby dwa na raz padly.Napisalem gdzies...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 29 Pa 2009 14:37 :: bzyku997 :: Odpowiedzi: 42 :: Wy鈍ietle: 9948

Siena- regulacja zaworow a wymiana uszczelki pod glowica

nie ma to nic wspolnego.przecierz caly mechanizm rozrzadu jest zamontowany na glowicy.dobrze ustawic kola pasowe! i w droge.niektorzy mechanicy tw.ze po kazdym wyjeciu glowica powinna byc "planowana"ale to juz sa naciagacze.
Samochody Mechanika :: 08 Lut 2009 14:21 :: gromleon :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 2377

PASSAT 1.9 tdi 2001 avb kopci na siwo i ciezko zapala

rozrzad poskladany na blokadach,a niby dlaczego nie powinno sie planowac glowicy w tdikach???????glowica byla rozbierana do planowania,zawory i wyjmowane pompowtyski,moze jakis pompowtrysk nie siadl czy cos,pomozcie?
Samochody Mechanika :: 22 Lip 2009 18:15 :: Sztomel :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 5850

Uszczelk pod g這wic passat TDI - dob鏎 uszczelki

Uszczelke trzeba dobrac do glowicy po planowaniu,ja oddaje do firmy ktora regeneruje mi cala glowice i dobiera uszczelke i wtedy nie ma klopotu.Ewentualnie w sklepie dobiora Ci uszczelk.Firma Ajusa podaje 3 rodzaje uszczelek o roznej grubosci do tego silnika
Samochody Mechanika :: 16 Wrz 2009 18:00 :: cordoba_2004 :: Odpowiedzi: 22 :: Wy鈍ietle: 9056

Cinquecento 1.1 zapala sie kontrolka wtrysku, auto gasnie...

mechanik sprawdzal cisnieniei na 4 nie bylo, stwierdzono planowanie glowicy. Poprostu rece opadaj :(
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 01 Lut 2010 18:07 :: imek85 :: Odpowiedzi: 14 :: Wy鈍ietle: 5332

audi a4 /98 /1,6 benzyna ;olej w zbiorniczku wyr闚nawczym

Proponuje zrobi tak jak pisz przed闚cy. W pierwszej kolejno軼i do sprawdzenia ch這dnicczka oleju, (ze wzgl璠u na koszty i ilo嗆 rozbierania) Tylko jedno pytanie czy odrazu na zimnym silniku pojawia si olej w zbiorniczku czy dopiero po podgrzaniu silnika? Zazwyczaj gdy puszczaj (rozszczelniaj si...
Samochody Mechanika :: 16 Kwi 2010 15:51 :: zuku2911 :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 3072

Ford Fiesta uk豉d rozrz康u rok1990 silnik 1.8D

no tak ale wszyscy tlumaczyli mi jak ustawic rozrzad i podsylali foty rozrzadu a gdzu mowilem ze on tak nie wyglada to sie dziwili . teraz jak juz sa foty to mowicie zeby zmienic silnik itp . kolega chce nim pojezdzic do wakacji bo planuje zmiane na cos nowego. samochod ma swoje lata wiec jest odpowiednia...
Samochody Szukam :: 06 Kwi 2011 10:30 :: lukss07ns :: Odpowiedzi: 34 :: Wy鈍ietle: 25839

Brak mocy w czsie jazdy Passat B6 2.0 TDI 140KM

Diagnostyka, tu nie ma co sprawdzac, najpierw logi statyczne i dynamiczne a potem mozna sie zabierac za mechanike. Zacznijmy od dwoch pytan, szukasz odpowiedzi czy podpowiedzi i czy jezeli ja uzyskasz zabierzesz sie sam za prace czy pojedziesz do mechanika i zaczniesz przekazywac mu wiedze z forum? Jezeli...
Samochody Mechanika :: 15 Maj 2011 09:10 :: Szulik102 :: Odpowiedzi: 16 :: Wy鈍ietle: 17097

Skoda Fabia 1.4 MPI(60KM) B陰d komputera?

wiec wracam do tematu, wymienilem obydwie sondy i blad dalej wyskakuje, na katalizator mi to nie wyglada, a co do sad to na komputerze pokazywalo tak 1 sonda; 0.305V -2.3 z wachaniami do minus 5,6 2 sonda; 0,095V 0.0 to na wolnych obrotach, a jak dodalem gazu to normalnie pokazywalo. Pozatym nieco...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Kwi 2011 07:40 :: amplus :: Odpowiedzi: 24 :: Wy鈍ietle: 19341

ubytek p造nu ch這dz帷ego w Polo 9n 1.4TDI

no ja tez nie wiem jak mozna stwierdzic stan uszczelki glowicy poprzez popatrzenie na silnik... :) z tego co piszesz to na 99.99% uszczelka glowicy! u mnie sprawdzenie glowicy z planowaniem 250 PLN. i tez sie nie reklamuje.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 14 Gru 2010 17:59 :: gimak :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 3066

honda civic 14is97 5d silnikD14A8-silnik po rem.bierze olej

witajcie Mam taki problem z silnikiem mojej hondy.Po remoncie i wymianie pierscieni tlokowych na nowe i remoncie glowicy silnik bierze wiecej oleju niz przed.Glowica z planowana uszczelniacze wymienione.Co robic prosze o pomoc tolus71
Samochody Mechanika :: 19 Lut 2011 16:25 :: szkieletor :: Odpowiedzi: 11 :: Wy鈍ietle: 3987

C-360 ch這dnica, olej miesza si z wod

Zawsze gdy pojawi si woda w ch這dnicy czy w oleju w pierwszej kolejno軼i zrzuca si g這wic , przyczyn mo瞠 by wiele , jesli po wygl康zie uszczelek glowicy nie ma pewno軼i 瞠 one s przyczyn ogl康amy tuleje w razie w徠pliwo軼i oddajemy g這wic do sprawdzenia i przy okazji planowania , koszt nie wielki...
Maszyny Rolnicze, Sprz皻 Ci篹ki :: 07 Gru 2011 20:09 :: piotrfire :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 5252

Ustawianie rozrz康u bmw 1.6 m43

Byc moze znaki rozrzadu sie nie zgadzaja poniewaz byla planowana plaszczyzna glowicy zbyt duzo zebrana a uszczelka ma jeden rodzaj grubo軼i.jesli masz kola na klinach to nie powr鵵isz do fabrycznego ustawienia
Samochody Mechanika :: 11 Sty 2012 14:53 :: robertwojciak :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 3248

MAN TGA olej w wodzie POMOCY ??

wiesz, jak dla mnie trzy razy zmieniac uszczelke pod glowica a nie sprawdzic glowic na szczelnosc i ani razu nie splanowac to naprawde trzeba miec talent. Ja za kazdym razem planuje - czy jest potrzeba czy nie i nie zdarzaja mi sie takie problemy. Myslales o tulejach?? Sruby glowicy wymieniles?? Albo...
Samochody Ci篹arowe :: 18 Sty 2014 10:04 :: skipo1978 :: Odpowiedzi: 12 :: Wy鈍ietle: 4982

opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary

Mialem szybki ubytek wody chlodniczej! Zaprowadzilem do jednego to wymienil weze bo faktycznie przeciekaly lecz ubytek sie nawet o gram nie zmniejszyl a z zewnatrz nie bylo widac wyciekow! Aktualny(bo poprzedniemu juz nie ufalem i dostalem adres z polecenia) stwierdzil ze uszczelka do wymiany wiec zostawilem...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 08 Kwi 2013 16:00 :: adasiek1987 :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 3576

opel Astra G - Bierze duzo oleju po remoncie

Witam moze przedstawie swoj problem. zaczelo sie od zerwania paska rozrzadu i kolizji miedzy tlokami i zaworami po sladach wygladalo na to ze tlok 2 i 3 (istotne w dalszej czesci problemu) uderzyly w zawory. chcialem regenerowac glowice wiec pojechalem do zakladu ktory sie tym zajmuje. Gosc powiedzial...
Samochody Mechanika :: 16 Kwi 2013 19:29 :: igorek83 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 4917

Opel Calibra - Wywala p造n ch這dz帷y

Ok wiec pytanie ile razy mozna planowac glowice z tego co wiem to przynajmniej raz juz byla planowana i co wymieniac i co robic podczas takiego sciagania glowicy ? Zdecydowalem ze to zrobie dla swietego spokoju :)
Samochody Mechanika :: 03 Lis 2013 23:34 :: pawlo7721 :: Odpowiedzi: 15 :: Wy鈍ietle: 3732

BMW E34 520i M50B20 - cykanie,samoregulatory, klekotanie pompa oleju,

silnk bez wanosa nakulane 320tys, wlasnie nie wiem czy ktos wymienial olej na czas.Ja wymieniam nie puzniej jak co 15tys,jakies 40tys temu robilem uszczelke pod glowica bo ciekla woda na kanale wodnym. W glowicy byl syf nagar. Glowica zostala umyta wymiana uszczelniaczy i planowana, poprzedni wlasciciel...
Samochody Mechanika :: 15 Lip 2013 12:14 :: colin25 :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 4011

Fiat Palio Weekend 1.7TD 176 A.3000 98r ustawianie rozrzadu.

Witam. Mam problem a wiec po wydmuchaniu UPG splanowaniu glowicy.... nie moge ustawic rozrzadu... tzn nie moge w zaden sposob zgrac znakow na kole walka rozrzadu i wale... tj po ustawieniu jednego znaku przy probie ustawieniu drugiego prawdopodobnie zawor spotyka sie z tlokiem i nie za sie przekrecic...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 20 Lis 2013 19:15 :: UnoDueTurbo :: Odpowiedzi: 0 :: Wy鈍ietle: 402

Deutz D2011 - Starte pierscienie i tuleje w rok po kapitalnym remoncie.Silnik De

Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy ch這dzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypali這 uszczelke pod glowica i bral olej tak...
Samochody Mechanika :: 04 Lut 2014 00:34 :: slodki01 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 2157

mondeo mk3 2.0 TDCI 130 KM - korbow鏚 rozwali blok wymiana silnika

Nie wiem czy b璠zie pasowa, ale na pewno nie polecam kupowanie samego do逝. Jak kupi to tylko kompletny s逝pek bez osprz皻u. Skoro wysz豉 korba bokiem to juz wcze郾iej w uk豉dzie by造 opi趾i etc i lepiej nie zak豉da takiej glowicy. A suma b璠zie zblizona bo odpadnie planowanie uszczelki etc.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 20 Lut 2014 19:50 :: szymitsu21 :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 1146

Safrane 2.1td - Pier軼ienie t這kowe - pytanie

Autko ma oficjalnie 200k km, a ile nieoficjalnie to ciezko wyczuc tego co widze to ten silnik to dopiero sie dotarl. Panewki bez luzow, jedynie co to turbina troche wiucha olejem ale w sumie nieduzo. Powod rozbiorki byl taki ze uszczelki popuszczaly i strasznie sie pocil i ciekl. jak juz wymienilem...
Samochody Mechanika :: 18 Kwi 2014 20:10 :: duzy7 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 1374

fiat bravo - rozrzad bravo

wlasnie pompy nie wymienialem bo mialem to zrobic po ustawieniu rozrzadu,a czy wina mieszania sie plynu moze byc przez pompe bo w sumie troszke z niej kapie woda.. ? pozdrawiam Dodano po 8 ogolnie to przed planowaniem robilo sie to samo z olejem i woda dlatego zdjalem glowice ale uszczelka nie...
Samochody Szukam :: 28 Lip 2014 15:44 :: cegla784 :: Odpowiedzi: 19 :: Wy鈍ietle: 1728

Audi a3 1.6 97r. Kopci na czarno ,czasem na niebiesko

Dokrecal kluczem specjalnym glowice Po skonczonej pracy mechanika odpalilem auto i po chwili zaczela wylewac sie strumieniem woda z olejem z pod glowicy . Je瞠li doci庵n掖 鈔uby z w豉軼iwym momentem, a g這wica nie by豉 planowana i nie ma p豉szczyzny to takie efekty mog wyst徙i. Jak p騧niej dokr璚i...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 06 Gru 2014 23:13 :: Marecky90 :: Odpowiedzi: 24 :: Wy鈍ietle: 1716

Renault Scenic gotuje, wyrzuca wode 1,6 LPG

Co Sprawdza貫 w tej glowicy? Szczelno嗆 g這wicy czy zawor闚? tzn najpierw g這wice da貫m do planowania, a p騧niej do sprawdzenia. I z tego co go軼iu m闚i 瞠 g這wica w 100% sprawna jak i szczelno嗆 jak i zawory i wtedy sam mi m闚i ze wina mo瞠 tkwi w bloku. Dodano po 45 a czy mo瞠 by...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 14 Lip 2015 17:49 :: wikia55 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 402

Ostatnio szukano: samsung ue40eh5000 objawy uszkodzonego termostatu fotela kierowcy fotela kierowcy klimatyzacja voyager podlaczyc radio samochodu benzyna diesel bateria laptopa zamiennik projektor multimedialny lampy elektronowa dekoder czerwona dioda
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin og鏊ny || Strona u篡wa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group