forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



podkrecic procesor

Znaleziono około 606 wyników na elektroda.pl: podkrecic procesor
Podstawowa forma zapytania: podkręcić procesor
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Overclocking AMD Athlon XP 2500+ Barton

Ludziska HELP!!!! Chce sobie podkrecic ten procesor. co dokladnie trzebazrobic abygo podkrecic. wiem ze tryeba zmienic napiecie oray FSB i co jeszcze :?: plyta glowna to MSI KT4AV Via KT400a. :lol: Z gory dziekuje
Komputery użytkowy :: 16 Sty 2004 00:50 :: yogasov :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4953

Jaka temperatura???- Barton 2500+ XP

Mam zamiar podkrecic swojego nowego procka, ale nie wiem jaka temperature wytrzymuja,a chodzi o Bartona 2500+ XP.Przy obciazeniu temperatura dochodzi do 50stopni (wydaje mi sie ze to troche duzo).Moje "chlodzenie" to glacial iglo 2510.Mam zamiar podkrecic na 3200+, ale chodzi mi glownie o temperature...
Komputery użytkowy :: 17 Kwi 2004 01:45 :: Gość :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1702

ECS K7s5a upgrade biosa

Co do procow to tak. Jezeli chcesz kupic taniego Athlona XP na jadrze T-bred (np. 1700+) i go podkrecic, to raczej nie osiagniesz takich wynikow jak np. na plytach Epoxa czy MSI. Plyta obsluzy Athlony XP do 2600+ ale nie jezeli to beda Bartony z FSB 166. Jedynie procesory z FSB 133. Dlatego osobiscie...
Komputery użytkowy :: 12 Kwi 2008 10:16 :: Pieczywo :: Odpowiedzi: 144 :: Wyświetleń: 45652

Asus A7V266 + Athlon 2600+ = ~1,3 MHz

Witam! Wsadzilem do mojej starej (3 lata) plyty glownej ASUS A7V266 ACPI procesor Athlon 2600+. Niestety nawet po upgradzie BIOSu do v1015 beta 2 standardowo widzi mi 1,533 GHz. Rozpoznaje Athlona 1800+ z predkoscia 1,38 GHz Jak podkrecic plyte, zeby wyciaganc wiecej z tego procka? Przy okazji,...
Komputery użytkowy :: 20 Lis 2004 04:13 :: hasen1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1004

Jak podkręcić Athlona XP 2200+ Thorton

chcesz zrobic synchroniczna prace pamieci i procesora czy chcesz podkrecic procka? Jezeli podkrecic procka to musisz przestawic FSB na 166 i jezeli sie bedzie wieszal lub wogole nie uruchamial to podniec napiecie Vcore
Komputery użytkowy :: 07 Sty 2005 19:14 :: hasen1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1161

Soltek SL-75FRN2 na n-force2

Ja bym proponował kupić jakiegoś ze sławetnych Bartonów 2500+ i poscic jako 3200+ po ewentualnym podwyższeniu napięcia. Dużo ludzi się pozbywa tego procesora, bo przesiada sie na AMD64. 2500 to mnoznik 11 i magistrala 166, a 3200 to mnozn 11 i magistrala 200. No i odpowiednio trzeba podkrecic voltage...
Komputery Hardware :: 18 Lut 2005 06:36 :: Jaroff :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1800

Celeron 800 Mhz

Przepraszam ja obecnie mam Plyte ECS P6VXAT plyta niezaspecjalna i procka 800 mhz i procesory celeron 800 sa na szynie 100 mhz i podkrecilem go do 1 ghz (szyna 133 mhz) moge podkrecic do szyny 140 mhz lecz wtedy jest niestabilny z wyniku slabej jednej pamieci. Jak chcesz podkrecic wiecej podaj model...
Komputery użytkowy :: 13 Mar 2005 11:52 :: tzok :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1409

Co lepsze.. P III 600Mhz <133> czy P III 650Mhz <1

wlasnie tez tak myslałem... ale nie byłem pewnien... Dzieki :) - A ktoś może wie.. jak sprawdzić czy dany procesor da sie bezprolemowo podkrecic do 133 czy sie nie da bez wkladania go do plyty glownej i sprawdzania ? bo ja mam obecnie ... PIII <soket370> Coppermine, CuMine, A80526...
Komputery Hardware :: 05 Cze 2005 15:43 :: ikwus :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 725

Athlon 2500+ (Barton)- zegar na 2500Mhz??

uh... wybacz, ale po podkreceniu mozna od razu wejsc do biosa i tam sprawdzic temepraturę... na pewno nie pójdzie CI procek podczas ładowania biosu. a podkrecic znowu procesor i to jego typu to nie taka wielka sprawa (moj mądry kolega puszczał athlona 1800+ bez żadnego chodzenia... i procek zyje (vivat...
Komputery użytkowy :: 23 Sty 2006 02:05 :: forest kila zbila :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 4413

Jak wycisnąć Athlona Xp 2000+ na maxa??

Witam Wszystkich! Tak jak w temacie napisalem szukam pomocy jak podkrecic mojego athlonika. Moze na początek troche danych: Procek: AthlonXP 2000 Thoroughbred-A (A0), standardowe zasilanie to 1.65v Plytka: EPOX 8RDA3I ze standardowym biosem (probowalem wgrywac modowane ale zrezygnowalem bo 2...
Komputery użytkowy :: 08 Lip 2006 17:01 :: kosi77 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1515

Netia czy komputer? Rozłączanie Internetu. Brak połączenia.

Mam wielki problem z internetem moze zaczne od poczatku. Gdy gram w jakies gry typu diabloi 2 lub counter strike a procesor jest podkrecony do 1,3 albo wyzej to internet mi sie rozlacza...(Procesor AMD athlon 1,7 GHz)Mam nawet tak ze gdy procesor podkrece na 1,7GHz to wogole po zalogowaniu sie nie moge...
Sieci, Internet :: 11 Cze 2008 16:08 :: fazi2007 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1458

Oplaca sie wkladac pieniadze w ten komputer?

A ja się inaczej zapytam: ile tych pieniędzy mógłbyś dołożyć? ;) Mysle ze ze 500 zl nie wiecej. 125 fps jest potrzebne bo jest taki silnik gry. jezeli masz 124 wpisane w consoli to juz nie bedziesz tak szybko strzelac jak na 125 tak juz jest od call of duty 1 :] a pozatym topowi graja na 250 stale... Aha...
Komputery Co kupić? :: 26 Sie 2010 08:25 :: Hiro1496 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1467

Jaką płytę do AMD PHENOM II X6 1090T 6x 3,2GHz 6MB BLACK ED. BOX

No fakt przyznam slabo sie znam i wybory moje sa dokonywane na podstawie cen jakies takie dziwne przeswiadczenie ze drozsze to lepsze. No wiadomo nie zawsze No to slucham z pokora jaki zestawik mozecie mi polecic co do ramu procesora i plyty ale na AMDkach no i nie rozumie dlaczego tak nie lubicie...
Komputery Co kupić? :: 06 Lis 2011 22:13 :: Wujo24 :: Odpowiedzi: 62 :: Wyświetleń: 4228

GEFORCE GT520 CUDA 1GB, GTA4

WITAM! Chodzi o to czy da sie jakos podkrecic te karte bo przy zakupie laptopa w niemczech gosc mi cos tlumaczyl ze bedzie chodzic na 512 czy cos i ze mozna ja podkrecic na 1GB ale niewiem co mowil bo nieznam niemieckiego wiec sie pytam. Kupilem sobie gre GTA4 no i sie troche przycina na najwyzszych...
Komputery Laptopy Hardware :: 11 Lip 2012 09:19 :: mikromatio4 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1373

Karta Graficzna GeForce 9800 GT / GTX

A pomoze ktos podkrecic procesor do 3.0 ? Raz że to nie ten dział na takie rzeczy, a dwa nie mamy tego PC przed nosem i nie zrobimy tego za ciebie. Poza tym nie uczymy podkręcania na forum. Wymaga się wkładu własnego i pomożemy przy problemach napotkanych podczas podkręcania a nie jeszcze przed. Dlatego...
Komputery Co kupić? :: 24 Gru 2012 23:49 :: wariato :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2154

Komputer w akwarium - pomysł i opinie.

Myślę nad zwodowaniem samej grafy, a do procesora po prostu kupic mocny radiator, bo przeciez na tej plycie i tego procka nie da sie podkrecic :) Szkoda ze nie poczekalem na troche wiecej kasy wczesniej i teraz bym kupil i5-2500K ktory bym mogl ladnie podkrecic. Kupie sobie takie coś: Do tego...
Komputery Modding :: 19 Lut 2013 08:47 :: Karaczan :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2688

Strasznie zacina mi sie wszystko

Procesor AMD pHENOM(TM) x4 810 RAM 5 GB K.Graficzna NVIDIA GeForce 9800 GT System 7 home premium 64-bit Zasilacz-Nie wiem ale jak bedzie trzeba to sprawdze Gram w gry takie jak np -Cube World -Minecraft -Medal Of Honor WarFighter (limitowana edycja) -GTA Vice City -Metin2 -Postal 2 -4story -Tomb...
Komputery Software :: 15 Sie 2013 07:07 :: dinos83 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1137

Podkręcanie Athlona XP na Soltek 75DRV5-C

Jestem posiadaczem Athlona XP 1800+ Thoroughbred i płyty głównej Soltek 75DRV5-C.Procesor ma odblokowany mnożnik, płyta wgrany najnowszy BIOS, pamięci 400 MHz. Chciałem podkrecic ten procesor i tu zaczyna sie pewien problem Płyta ta posiada dwa tryby pracy: automatycznie rozpoznaje cześtotliwości procesora...
Komputery użytkowy :: 03 Sty 2005 14:18 :: filipoj :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1104

Podkrecanie Pentium 4

Witam! Postanowiłem ze podkrece troche procesor ale nie wiem do ilu moge to zrobic. Oto dane które pokazuje podkrecony procesor ( nie wiem jak to nazwac heh ). Szybkość procesora Częstotliwość taktowania procesora 2164.9 MHz (oryginalny: 1800 MHz, overclock: 20%) Mnożnik procesora 18.0x Procesor...
Overclocking Początkujący :: 02 Lip 2008 22:51 :: trance84 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1290

podkrecanie AMD K6

witam kompletnie nie kumam jak podkrecic procesor ale mimo wszystko chcialbym zaryzykowac.Jestem szczesliwym posiadaczem AMD K6 450MHz co mozna z tym zrobic i co bede potrzebowal (mlotek mam jak to sie mowi bez majzla i mlota to ch..nie robota) z gory wielkie dzieki ...
Komputery użytkowy :: 23 Sie 2004 11:27 :: Platon :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 4252

Czy moge bardziej podkręcić core2duo 6750?

Witam. Mój sprzet to : Procesor: core2duo 6750 2.66GHz Płyta glowna:abit ip35-e Zasilacz:corsair 450 Karta graficzna:GEFORCE GTX 260 Pamieci:OCZ Platinium 2x1 GB DDR2 800(OCZ XTC Platinum Rev.2 OCZ2P800R21G) Chłodzenie procesora:ZALMAN cnps7000c Cu Jak narazie podkreciłem procesor z 2.66GHz na...
Overclocking Początkujący :: 21 Sie 2009 20:57 :: iron64 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 990

Zestaw do oceny. Budżet 5500-6000 zł. Porada w doborze elementów.

Przeznaczenie: 1. Programowanie, praca codzienna PC : Obudowa : Fractal Design Define R4 Black Pearl USB 3.0 - (FD-CA-DEF-R4-BL) Plyta : ASRock Z97X KILLER Fatal1ty Z97 LGA1150 - (Z97X KILLER) Dysk : SSD Crucial MX200 250GB SATA3 (CT250MX200SSD1) Grafika : GeForce 970 Proc...
Komputery Co kupić? :: 30 Sty 2016 23:49 :: Ragnarath :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 468

[ATMEGA168] oscyloskop cyfrowy

Jestem pod wrażeniem że udało Ci się coś na FPGA zbudować Ten przetwornik w SAMie ma owszem częstotliwość 8 MHz (ADCClock), ale czas konwersji przy 8 bitach wynosi 1.25 us, czyli 800 KHz. No faktycznie... nie wzialem pod uwage ze czas konwersji wynosi 10 cykli procesora plus jeszcze czas akwizycji......
Mikrokontrolery Ogólne :: 21 Mar 2008 16:19 :: 528649 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 9196

O/C Pentium 4 3 ghz - ile mogę podkręcić?

Witam! Mój PC: Pł. głowna= EPOX EP-4PLA3I Procesor=P4 3GHz 1M + Cooler Intela Ram=2x512 400 ddr1 Elixir+GOODRAM Dysk= Segate 80gb Sata1 Zasilacz= obecnie ma m350 watt ale jak mi wróci z naprawy to bede miał 400watt z Mode Com Karta graficzna=Nvidia 7300gt 256mb ddr3 Mam pytanie : ile komuś...
Overclocking Początkujący :: 24 Sty 2009 18:51 :: Mery84 :: Odpowiedzi: 67 :: Wyświetleń: 5450

Podkręcanie AMD Athlon XP 1600+

1.4GHz to chyba standardowa czestotliwosc tego procesora. 1700+ mial cos kolo 1.47GHz. Takze wszystko jest ok ;) Pamietaj ilestam+ nie oznacza mhz w procesorach athlon tylko tzw "pentium rating". A ile mozna podkrecic zalezy od jadra procesora, konkretnego egzemplarza procesora, plyty glownej, ramu,...
Overclocking Początkujący :: 07 Kwi 2012 17:35 :: tygrysss :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4499

Bateria ładuje się długo, a wytrzymuje 5 minut

Oj niezdążyłem...:) Nigdy, pod żadnym pozorem nie odłączaj elektroniki od baterii w nowych laptopach. No chyba, że znasz kody serwisowe i potem możesz ten upragniony reset zrobic. Dzisiejsze baterie dzialaja w standardzie SBS Smart Battery Specification. Ta elektronika ma za zadanie nadzorowac napiecie,...
Komputery Regeneracja Baterii :: 02 Lis 2012 09:05 :: Jordanello :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5044

overclocking - restart conf. biosu - GA-EP45-EXTREME

Witam. Jestem wręcz załamany. :pc: Posiadam: Płytę główną GIGABYTE GA-EP45-EXTREME Procesor Intel E8600 3,33GHz (od 1,5 roku procesor jak i mod. ram miałem lekko podtaktowany procesor miał 4,02 GHz.) 2 x RAM DDR2 APOGEE 2G PC2 6400 Co do zasilacza, uważam że wszystko z nim ok, posiadam: OCZ...
Overclocking Początkujący :: 13 Kwi 2011 17:15 :: LordHammer :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1118

Gigabyte GA-7VRXP - prawdopodobnie coś z biosem

Z podmianą BIOSU podczas pracy kompa bym też spróbował tyle tylko, że się nie da - BIOS jest lutowany powierzchniowo :( Czy w przypadku uszkodzonego RAMU nie podniesie sie monitor??? Szczerze mówiąc Ram jest uwalony - ale to z powodu obaw które mialem podczas testowania kompa. Procesora nie moglem...
Komputery Hardware :: 31 Gru 2002 15:30 :: deliberabundus :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1592

Overclocking Celerona 400 MHz ?

Dla wcześniejszej wersji płyty max. procesor, to 700 MHz / 66 MHz. Dla późniejszej, o której pisałem, to procesor 800 MHz / 100 MHz i mnożnik x12 (co przy ustawieniach: 100MHz(1/3)S, mnożnik x10 daje obsługę procesora 1000 MHz. Czyli po zastosowaniu przejściówki Slot-1 na FC-PGA instalujesz np. Celerona...
Komputery użytkowy :: 19 Gru 2004 22:13 :: elbob :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1899

Chcę podkręcić a nie( )mogę...

z tego co wiem to programem cpucool nie mozna podkrecic takiego procesora...a nawet krecac nowe procesory idtnieje mozliwosc ich uszkodzenia...najlepiej na cel krecic szyne jak ci sie udalo puscici na 100 to gitara postaraj sie przeprowdzic conajmniej dwugozinny test programem prime95 albo hot cpu tester...jesli...
Komputery użytkowy :: 12 Sty 2005 23:33 :: CIUKU :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 695

podkrecanie PII 400 (Slot 1) do 600MHZ

witam. na poczatek chcialem podziekowac uzytkownikowi pivvo za zainteresowanie sie moim tematem i dokladne wytlumaczenie na jakiej zasadzie odbywa sie takie podkrecanie...chcialbym sie jeszcze zapytac czy istnieje w ogule mozliwosc zmiany mnoznika procesora z 4 na 5 w tych procesorach, jesli tak to w...
Komputery użytkowy :: 14 Paź 2005 15:11 :: slawoslaw :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 826

AMD Athlon 1600XP+

po1 ile tak na prawde ma Mhz?? 1400? 10,5x133~1400mhz drugie pytanko to na ile MHZ można go podkręcić? wrozki sa na swiecie :D a tak serio to jest to uzaleznione od plyty glownej zasilacza, chlodzenia procka i po czesci tez od pamieci RAM w płycie mnożnik jest od X5,5 do X13 to nie jest...
Początkujący Serwisanci :: 26 Gru 2005 12:34 :: dawidteo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 477

Procek Alhlon XP 2400+ GeForce 5200

W sumie tyle co moge powiedziec to to, ze moja wersja 2400++ spokojnie idzie na FSB 166MHz i dal sie podkrecic do 2241MHz (napiecia rdzenia podnioslem do 1,675V). Przy takiej nastawie system rozpoznaje procesor jako 2800++. Wydajnosciowo , np. mierzonej programem Sisoft Sandra, tak podkrecony procesor...
Komputery użytkowy :: 16 Maj 2006 22:04 :: czuga :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 543

Problem z podkreceniem Pentium D 920 na Asus P5LD2 Deluxe

Witam Poniższy temat jest tylko czysto informacyjny. Nie mam zamiaru aż tak podkręcec CPU przy obecnym chlodzeniu. Ostatnimi czasy bawilem się w podkręcanie procesora. Normalnie mam ustawioną magistralę systemową na 260 mhz, co przy mnozniku 14x daje mi 3640 mhz. Przy takim ustawieniu CPU ma temperaturę...
Komputery użytkowy :: 15 Lis 2006 14:30 :: 313846 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1111

Coś w stylu "ide da się wykręcić z" AthlonXP 2200+

thermaltake big typhoon - no tani nie jest to fakt, ale radzi sobie z podkreconym c2d, i dlatego w-g mnie jest lepszy od pentagrama, a kosztuje ok 140zl. socket A to juz stary sprzet, jak ktos chce sobie pokrecic jeszcze na nim i wymieniac pozniej na cos lepszego nie placac 2x za chlodzenie to lepiej...
Komputery użytkowy :: 09 Sty 2007 13:02 :: misiekx007 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 1709

Podkręcanie Semprona 2500 na Epox 8KRAI

Witam Moj zestaw to epox 8krai pamiec elixir 256mB (za kilka dni doloze 512) i sampron 2500. Domyslnie procesor pracuje na ustawianiach 10.5 * 166. Slyszalem ze mozna go bez problemu podkrecic do taktowania 2100. I tak tez jest, po ustawianiu fsb na 200 wszystko jest w porzadku, pelna stabilnosc.....
Komputery użytkowy :: 30 Gru 2006 18:55 :: marcin1700 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 973

Podkrecanie Bartone Mobile 2400+

Witam Probowalem podkrecic taki wlasnie procesor, moja konfiguracja to: Epox 8RDA+. 2x512mb 400mhx Kingston HiperX, owy procesor oraz sadze ze stabilny zasilacz ModeCom Feel 2. Aktualnie procesor chodzi na 12,5x200 i napieciu 1,7V i niezbyt chce isc dalej :/ (zostal zakupiony przezemnie na allegro...
Komputery użytkowy :: 15 Lut 2007 13:56 :: soory :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 689

Podkrecanie C2D E4300 na Gigabyte GA-EP 43-DS3L

Witam Chciałem podkrecic troche mocniej mojego c2d 4300 i przy granicy ~3.4ghz system (vista ultimate 32bit) wysadza juz blu screen Czy to oznacza już kres możliwości procesora , czy może muszę zwiększyć jeszcze napięcie na NB bądź samym CPU ? Aktualnie procesor działa na 3,2 (szyna 400mhz x8 )...
Overclocking Początkujący :: 05 Kwi 2009 12:01 :: acidi :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2160

Ciekawe czy by dzialalo ? [ 2 ]

Witam Ostatnio mam maly problemik z moim PC, tz strasznie sie grzeje ;/ Oto co posiadam: oraz pelna charakterystyka : [URL=] Od nowosci nic w nim niezmienialem, byl tylko pare razy formatowany. Pytanie: - czy dalo by sie go jakos podkrecic? [ cos poprawic, zmienic w...
Komputery Chłodzenie :: 28 Sie 2009 18:14 :: DBstX :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 933

Zestaw do grania do 3000zł - Co o tym sądzicie?

Co do zasilacza - do tej platformy spokojnie wystarczy 500-550W OCZ MXS badz SXS, zawsze pare zlotych do przodu. I zgadzam sie z kolega, ze jakiekolwiek rozwiazania zmiejszajace chwilowe fsb badz mnoznik sa bardzo fajne. Mozesz podkrecic sobie procesor ile chcesz i ta opcje zostawic. Mysle ze z 30%...
Komputery Co kupić? :: 25 Lip 2010 19:59 :: fireseba :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1343

Jaką kartę graficzną kupić do 250 zł?

Oczywiscie, wszystko zalezy od kilku czynnikow. Mozemy miec Q6600, ktory pobiera standardowe 95W, mozemy miec pokdrecony pobierajacy 200W czy nawet wiecej, choc to juz malo spotykane. Ja zamieszczam takie informacje zeby nie wprowadzac autora tematu w blad. Kupi 400W zasilacz, bedzie chcial podkrecic...
Komputery Co kupić? :: 13 Maj 2011 17:17 :: Pultan :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 2236

Podkręcanie starego semprona

Mam dość stary komputer z procesorem Amd Sempron 1600mhz podkręconym na 2400mhz To jak to w koncu jest? Raz mowisz tak, raz siak. Procesor nie jest podkrecony. Ma on 1.6GHz. Ale nazwa modelowa to 2400+. Ale nie 2400MHz! Procesor chodzi na ustawieniach fabrycznych dla niego. Za co ty placiles...
Overclocking Początkujący :: 10 Cze 2011 18:51 :: Lzep :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1229

Podkręcanie Q6600 powyżej 3Ghz na Abit AB9 Pro

Powodow moze byc milion. Mialem 3 sztuki Q6600 w obydwu wersjach i 3 plyty glowne, Blood Irona, Asusa Commando i teraz DFI LP UT35 bodajze. Na super, stworzonej specjalnie do oc Commando nie dalo rady podkrecic tego procesora >3,4GHz przy temperaturze -10st i napieciu 1,65V.. Na obecnym DFI LP na zwyklym...
Overclocking Początkujący :: 26 Mar 2012 17:46 :: pawelr98 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2449

Pierwsze starcie z mikrokontrolerami (dozwolone linki Allegro, eBay, itp)

Czyli np. podpinam kwarc 8 MHz , przemnażam w PLL razy 12 i daje nam 96 MHz. W takim wypadku i XMEGA i ARM będą miały jednakową stabilność pracy ? W ARM zalezy to od rdzenia i jest to zalezne od typu ukladu, gwarantowana czestotliwosc pracy podawana jest w nocie katalogowej procesora. Do tego sam...
Mikrokontrolery Początkujący :: 14 Sty 2016 19:58 :: emarcus :: Odpowiedzi: 1847 :: Wyświetleń: 472161

MSI MS-6701 (Medion OEM) - O/C CPU Pentium 4 1,80 GHz

Witam mam pytanie chciałbym podkręcic Procesor z 1,80 Mhz na 2,0 czy mogł bym podkrecic czy nic sie nie stanie ani nie bedzie sie nic grzało bez dodadkowych chlodzeń. Typ procesora:Intel Pentium 4, 1800 MHz (18 x 100) Nazwa płyty głównej: MSI MS-6701 (Medion OEM) (3 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio,...
Overclocking Początkujący :: 09 Sty 2014 19:47 :: ucho1213 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 855

Czy podkrecac

Moim zdaniem podkrecanie ma sens ale jesli jest robione z umiarem i rozsadkiem. Najpierw trzeba podkrecic FSB przy zmniejszonym mnozniku procesora a dopiero pozniej podkrecac procesor. Poza tym w zastosowaniach amatorskich nie wiem czy istnieje realna potrzeba przyspieszania systemu powyzej np. Athlona...
Komputery użytkowy :: 21 Wrz 2003 14:27 :: tzok :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 6114

Celeron 950

Mam procesor celeron 950 (100 x 9.5) 256 sdram 133 mhz, i płyte DFI CA64-TC. Chcialbym podkrecic sobie procesor- do jakiej wartosci moge spokojnie podrkecic? jak podrkecic na magistrali ? bo wiem ze mnoznik mam zablokowany. do jakiej temperatury mozna spokojnie pracowac ? prosze o odpowiedzi
Komputery użytkowy :: 02 Maj 2004 07:13 :: wunet :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1084

Nowy Komputer za małą cenę - podkręcenie

witam wszystkich 4umowiczow. mam pytanko poniewaz niemoge dosiasc sie do mojego komputera bo brat siedzi 14 h na dobe, myslalem aby kupic sobie jakiegos durona 800 za grosze albo celeronka i go podkrecic ale niewiem jaka plyta gluwna i typ procesora sie do tego nadaje :( mam do dyspozycji dysk 3 gb ,...
Komputery użytkowy :: 06 Wrz 2004 18:47 :: BroX :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 741

Dylemat z zakupem...Powtórka z rozrywki

Mam powazny problem przed zakupem z wyborem płyty głownej. Wiem ze tamat się powtarza. Oto moj wybór czesci. Procesor: AMD Athlon XP 2500+(Barton)BOX Pł. głowną: Gigabyte 7N400-L Pamiec RAM: GeIL 256MB PC-400 CL2.5 Łacznie wyjdzie 991zł. A łacznie chce przenaczyc na te czesci około 1000zł. I Mam...
Co kupić Archiwum :: 06 Wrz 2004 01:58 :: HenryK3 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1068

Jak przerobić Athlon Xp 1700

:( Mam problem. Posiadam Procesor Athlon Xp 1700 i wiem ze mozna go dobrze podkrecic ale niestety moja plyta nie daje mozliwosci zmaiany mnoznika. A chipset kt600 wraz z podniesieniem magistrali systemowej podnosi czestotliwosc na pci/agp. Czy jest np. mozliwosc aby ten procesor zostal wykryty jako barton...
Komputery użytkowy :: 10 Lis 2004 19:14 :: shaun :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1179

Athlon Barton 2500+ mobile

Mam pewnien problem z athlonem. Jest to Athlon 2500+ Mobile. Siedzi na karcie ECS(Eliteroup) N2U400-A a FSB mam ustawione na 200. Czy to normalne że na starcie kompa i w xp'ku procek wykrywany jest jako 1200 MHz?? Co moge zrobic aby go podkrecic?? Chyba ze to noramlne ze komp go wykrywa na tyle a tak...
Komputery Hardware :: 18 Mar 2005 15:27 :: tygrys5232 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1393

podkręcanie palma compaq aero 1500

okej bedzie zrozumiale: mam palmtopa compaq aero 1530 z procesorem mips nec 70mhz i chcialbym go podkrecic, lub skręcic(zmniejszyc lub zwiekszyc taktowanie procesora)
Komputery użytkowy :: 31 Sty 2005 21:14 :: uwe300 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 782

P4 czy Athlon 64

fredpostrach - widziales wybuchajace AMD? znaczy siedziales caly czas przed kompem i czekales az wybuchnie? Pewnie chodzi ci o te metalowe oslonki na rdzen w A64? odpadla? tzn jak wygladal ten wybuch? Poza tym napisales ze AMD sciga sie z intelem za wszelka cene. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe (raczej...
Komputery użytkowy :: 22 Maj 2006 13:55 :: conQeror :: Odpowiedzi: 101 :: Wyświetleń: 6134

po wlaczeniu gasnie...

Probowalismy z kolega podkrecic komputer duron 900(9x100) na abit kt7a lecz pomimo zabiegow w biosie i łączenia mostków na procesorze nie przynosilo to zadnych rezultatów, wiec z przekory ustawilismy predkosc 800 (8x100) i komp sie nie wlaczyl... po resecie biosa (zworka, a pozniej bateria) komputer...
Komputery Hardware :: 01 Paź 2005 23:32 :: fushigi :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 731

ATmega 8535 sch. doł. RS232 + pamięć zewnętrz. +multiplexer

Czyli w zasadzie potrzebujesz 16 przetwornikow A/C bo te w procesorze sie nie nadaja.A co za tym idzie dekoder zadresowy, nie multiplekser. Poniewaz 8535 nie ma zaimplementowanej szyny danych i adresowej na zewnatrz to bedziesz musial takowe zaimplementowac programowo. Niezbyt wygodne, lepiej juz by...
Mikrokontrolery Ogólne :: 10 Gru 2005 11:04 :: budinst :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1621

Podkrecanie Athlon 64 3000+ s.754 venice na K8NE

w cpu-z wykrywa mi go jako venice ...a wersja tego programu jest najnowsza ... PS: no tak ale przeciez jest jakas granica tych procesorów (chodzi mi o podkrecanie )... do jakich wartosci mozna podkrecic ten procesor aby działał stabilnie bez zadnego gdybania ..
Komputery użytkowy :: 30 Sty 2006 10:48 :: Re! :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4097

Sempron 2800+ na K8NE podkręcanie

witam mam podzespoly jakw temacie czyli 2800+ i plyta K8NE (bios F6 kupiona pod koniec grudnia to chyba ta najnowsza wersja revsion E6) + pamiec Kingston HyperX cl2 (przy 166mhz) na 400mhz mam 2,5cl 3 3 8 probowalem podkrecic procka do takich czestotliwosci jak pisza ludzie i win nie startuje...
Komputery użytkowy :: 08 Sty 2006 22:49 :: tronic1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6163

Problem z podkręcaniem celerona 466,płyta chaintech

Tak zapisalem, teraz ustawilem fsb na 75 i dalej nic(ciagle pisze "intel celeron at 466mhz). Dlaczego tak jest? ps. Jak ktos mi pomoze to dam mu punkty:P. Na stronie www.old.a.pl/produkty/?gr1=47&gr2=147&id... jest napisane, ze plyta SY-6VBA133 pracuje z procesorami celerona max 433mhz,...
Komputery użytkowy :: 18 Sty 2006 17:55 :: Kempes :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1062

Który procesor wydajnieszy (ilość cache) P3 500 czy P3 600?

Mysle, ze wydanosciowo mozna ustawic je tak (najwolniejszy) PIII 500Mhz, PIII 600MHz, Celeron 850Mhz (najszybszy). 1. PIII z 256kb cache (Coppermine) - pamiec ta jest w rdzeniu, i pracuje z pelna predkoscia procesora (600Mhz), polaczona magistrala 256bitow - to lepsze rozwiazanie, niz w 2. PIII...
Komputery Hardware :: 22 Mar 2006 07:02 :: Fixxxer1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 720

Procesor amd sempron 2500+ na płycie gigabyte ga-7vt600

witam,mam amd sempron 2500+ (1750 mhz) na płycie gigabyte ga-7vt600 i chciałem troszeczkę podkrecic sobie procesor-niewiele ,bo czasem mi się przycina jakaś duza gierka (sa takie zboczenia,że dorosły gra).Sprawdziłem że taktowanie jest poprzez mnożnik 10,5x167.,przestawilem zworki na płycie na mnożnik...
Komputery użytkowy :: 14 Lip 2006 22:24 :: kamilszaustuk :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1190

K7SEM - Duron 850 czy 900?

hmm... Ja na ta plyte nie narzekam i duzo dobrego o niej slyszalem poza tej wygorowanej predkosci procesora. No ale zgadza sie mialem juz jedna kosc 128mB ktora nie byla kompatybilna z ta plyta. A co do chlodzenia procesora to mialem juz wymianiany na nij wentylatorek na wydajniejszy... Ciekawy jestem...
Komputery Hardware :: 25 Sie 2006 19:34 :: Spitor :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1134

Podkręcanie komputera. Do ilu MHz mogę podkręcić?

Mozesz podkrecic do tylu mhz, aby w stresie komputer sie nie zawieszal, i temperatura procka w stresie nie przekraczala 65*C. Jesli masz zasilacz box'owy to powinienes go wymienic, bo po podkreceniu moze strasznie halasowac. Dodatkowo jeszcze jakbys nie mial to dobry by byl tez wentylator na boku obudowy...
Komputery użytkowy :: 06 Paź 2006 15:52 :: -cinek- :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1432

Podkręcanie Pentium 3 na płycie MS-6156VA

1. Mnożnik jest na pewno, a nie 'prawdopodobnie' zablokowany.Mnożnikiem w ogole sie nie zajmuj, bo jego ustawienia nie maja żadnego znaczenia. 2. Zaklejajac B21 wymusiłeś FSB133Mhz, dlatego masz 600Mhz. A standardowo masz 100Mhz. Pewnie jest tak, ze jest jedna zworka dla magistrali. I dla procesrora...
Komputery użytkowy :: 07 Paź 2006 13:42 :: Platon :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 936

Podkręcanie Semprona 2500 na Epox 8KRAI

Witam! Temat ponawiam bo w innym dziale nikt sie nie zainteresowal i chcialbym wszystko zlozyc "do kupy". Pracuje na zestawie EpoX 8krai, Sampron 2500+ (1750), pamiec elixir 256mb 400MHz, zasilacz Fortron FSP400-60PFN. A problem wyglada tak: Chcialem podkrecic tego samprona do 2100MHz (domyslnie...
Komputery Hardware :: 02 Sty 2007 08:25 :: Rudolf_ :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 834

Prośba o rade (Podzespoły bazowe do Dobrego Domowego PC)

l_florianczyk - mowiac i zerze w przypadku DDR i DDR2 to raczej w ramach czyjejs niewiedzy w tym temacie. Nie predkosc jest zawsze najważniejsza, wiec wez to pod uwage. Inna sprawa, ze nie warto kupowac nowego kompa na DDR. Jeżeli do gier, to albo zestaw podobny do "A" ale na platformie AM2. Procesor...
Komputery Hardware :: 01 Sty 2007 01:23 :: Platon :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 690

Który wydajniejszy sempron czy athlon ?

wwmwaa - na socktet A te procesory to to samo. Kup to co bedzie tansze, ale porównuj procesory po zegarze, nie po wskaźnikach PR+. Athlona bedzie latwiej probowac podkrecic na FSB166 - bo ma FSB133Mhz. Sempron na 166Mhz i i duzo nie podkrecisz, zeby nie szalez z zegarem PCI.
Komputery użytkowy :: 06 Sty 2007 22:20 :: Linoge :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1279

AMD, mnożnik i inne mody - pytania i inne

Witam Serdecznie!! Jestem osoba która zabardzo nie zna sie na tego typu sprawach i kieruje tu swój problem zeby wypowiedzieli sie doswiadczeni uzytkownicy. Procesor: Pł główna: Chłodzenie- Pentagram Freezone QV-100AlCu Widzialem tez filmik gdzie profesjonalnie odblokowany jest mnoznik, ale...
Overclocking Początkujący :: 03 Gru 2008 09:28 :: coal_chember :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 30333

Składanie kompa (2500zł). Komputer ma być głównie do gier.

Witam. Mam juz nagromadzona kase na nowego kompa. I chcialbym sie dowiedziec co do niego wsadzic aby wszystko ladnie gralo. Komputer ma byc do gier glownie , napisze kilka ,,podzespolow" ktore bym chcial umiescic w komputerze. Procesor : intel core duo E4300 poniewaz mozna go niezle podkrecic Chlodzenie...
Komputery Hardware :: 16 Maj 2007 20:13 :: Punisher92 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1125

Nie mozna ustawic mnoznika

Jakbys przeczytal co pisze, to moze nie pisalbys takich glupot. Napisalem ze bardzo ladnie udalo mi sie go podkrecic,chyba na najgorszej mozliwej plycie. Duzo lepiej kreci sie od durona, czy semptona. Ale to taki szczegol. Jak podkrecilem go o blisko 300mhz to temp wzrosla do 45C. Czary jakies? A...
Komputery użytkowy :: 18 Maj 2007 22:41 :: Lzep :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 917

Overclocking mojego pc, co podkręcić?

Widac że zasilacz to jakis nie za ciekawy wiec ja bym nie podkrecal.. wogle bym odrazu wymienił :D Co do podkrecania to zależy ... ja osobiscie wole jechac na fabrycznych bo mi te 1,8ghz z athlona64 3000+ wystarcza... Podkrecic stabilnie jednak moge do 2,6 ale po co to robić na stałe? ... Zaletami...
Komputery użytkowy :: 15 Wrz 2007 20:02 :: Richter :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1352

Dzielnik pamieci - Athlon 3000+ na Epox 9NPA+ - podkręcanie

Witam Mam problem z podkreceniem mojego procesora: Athlon 3000+ rev E6 Epox 9npa+, NF4 s.939 512 hynix (at)200mhz chieftec 450W Po sprawdzeniu maxow wyszlo mi: pamiec: 275Mhz 2.8V HTT: 350 procek: 2700 przy 1.55V Procesor udalo mi sie podkrecic do 2700 z mnoznikiem x9 i dzielnikiem pamieci...
Komputery użytkowy :: 21 Paź 2007 14:22 :: przemo_wielki :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1292

GeForce FX 5200 128mb

Witam Mam karte jak w temacie ma 64bit, kupilem ja za jedyne 25zl wiec chyba sie oplacalo. Ale nie o to mi chodzi, gdyz chce ja podkrecic, i nie wiem czy na pamiec musze zakladac male radiatorki czy obejdzie sie bez, na GPU zaloze nowy radiator od jakiegos starego P3 albo cos w tym stylu :D. Wiec chyba...
Komputery użytkowy :: 25 Kwi 2008 18:39 :: arti13 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1905

Overclocking Celeron 1200 MHz

No wiec jak podkrecic pamiec ze 100 do 133? Podniosłem jak narazie taktowanie w CPU host / pci clock do 109/36 i procesor daje 1.32 GHz . Temperatura 34 stopnie jak narazie. Mam pytanie: czy takie podkrecenie ma wpływ na cos jeszcze oprócz procesora? Bo temp dysku mam 42°C. Wiecej nie da rady...
Overclocking Początkujący :: 05 Cze 2009 23:48 :: Karaczan :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 3171

Pomożcie, co zmienić i na co ?

No chciałbym zeby nie ciął się tak jak jest to teraz. Jaki procesor doradzacie? I gdzie go kupic allegro? Płyte główna też wtedy bede musiał zmienic? Na jaki maxymalnie moge zmienić procesor zeby dział ? PODKRECIC CHODZIŁO MI O TO ZEBY JAKOŚ POPRAWIC JEGO WYDAJNOŚĆ :D
Overclocking Początkujący :: 14 Lis 2008 21:32 :: chase1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 744

Podkręcanie Pentiuma 133MHz

Kolego - dawno temu firma nazywala sie cryotech - i podkrecili "intel pentium 133" do predkosci bodajże 350 mhz z uzyciem super cudownych technoliogi. Ja pamietam ze 133 ma jedno napiecie 2-napieciowki sa od 166 - wiec 133 moze podkreci jezeli plyta nato pozwoli do ok 200-220 (ale przy super chlodzeniu)...
Overclocking Początkujący :: 18 Sty 2009 23:51 :: kopikon :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1547

Płyta Główna Gigabyte GA-946gm-s2 problem ze zmiana biosu.

Witam. Jestem posiadaczem zawartej w temacie płyty głownej. Pozatym posiadam procesor e2180 2.0 ghz, 1,5 GB ram 667mhz, grafika geforce 7300 gt. Ostatnio zainteresowałem sie troszke podkrecaniem i dowiedziałem ze moj procesor bardzo dobrze sie kreci. Chciałbym podkrecic go na stałe lecz brakuje takiej...
Komputery Hardware :: 22 Sty 2009 20:51 :: ronaldinho70 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1774

Pytanie do ilu mozna podkręcic Intel Pentium 4 660

Mery84wiec tak płyta to : FUJITSU SIEMENS D1826 LGA 775 Typ procesora Intel Pentium 4 660, 3600 MHz (18 x 200) RAM: DIMM1: Kingston K 1 GB PC3200 DDR SDRAM Zasilacz jakis 450 W a temperatury Płyta główna 37 °C (99 °F) Procesor 54 °C (129 °F) to z tymi danymi do ilu by szło podkrecic?
Overclocking Początkujący :: 28 Sty 2009 12:19 :: Jacek31 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1738

Dziwny problem , po podkrecaniu( unikalny )

Witam mój sprzęt to : core 2 due E6320 1,86 GA 965P-DS3 zasilacz modecom feel III 500w 2x 1 gb 800 mhz dual channel kingston Z miesiac temu podkrecilem procesor do 3,5 ghz . PRzetestowalem wszystko , temperatury byly okey . Dwa dni temu nagle sie zresetował . Pokazał sie niebieski ekran (jakies...
Overclocking Początkujący :: 03 Cze 2009 17:32 :: iron64 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 918

Podkrecanie Intela Q9550

Witam :) 1. Zanim zaczne podkrecac procesor chcial bym sie dowiedziec jakie chlodzenie jest lepsze: chlodzenie ciecza czy standardowe przez radiator + wiatraczek. Bo zanim zaczne zabawe to musze kupic jakies sprzet i tutaj chcial bym jakies propozycje, bo ja mysle nad kupieniem : 2. Jak...
Overclocking Początkujący :: 11 Cze 2009 19:24 :: bilu1238 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2796

Prosze o wskazówki w sprawie podkręcenia E8400.

Strasznie zle sie takie cos czyta. Z reszta i tak biosu asusa nie znam, tak ze ... Pewnie chcesz podkrecic cpu do 4.o ghz ? :D Na razie mozna zrobic tak: FSB podnosisz do 400 mhz. Vcc cpu podnosisz do 1.30 volt. Dzielnik pamieci ustawiasz na 800 mhz. VTT ustawiasz na 1.25 volta. GTL jako...
Overclocking Początkujący :: 28 Lis 2009 22:37 :: almon123 :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 3613

Podkręcanie Intel Core 2 Quad Q6600

Mnoznika nie zmienisz bo to nie Q9xxx za niewiadomo ile, w ktorym to zmoesz zrobic. Mznożnik dla tego procesora to 9 (bądź 6 gdy włącza sie oszczędzanie energii). Tak ? a to ciekawe bo przy OC wyłącza się SS to po pierwsze a po drugie mnożnik można zmieniać do woli co prawda w dół ale można a czasami...
Overclocking Początkujący :: 12 Paź 2013 08:44 :: djsiwol :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 21790

problem nie wiem czy wszystko ok>?

:?::?::?:mam problem, mianowicie nie umiem dalej podkrecic procka:| bo gdy probuje komp sie nie włancza:cry: oto opis kompa i screeny z biosa z gory thx za pomoc.:D :arrow:KOMP: •System operacyjny - Win XP service p.3 •Procesor - AMD Athlon 64 Processor 3200+ ok.2ghz (bez podkrecania) •Płyta...
Overclocking Początkujący :: 12 Lut 2010 00:36 :: Hucul :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 869

jaką płyte główna kupić ????

poprostu chce ulepszyc komputer. chce podkrecic troszke procesor tak zeby mial 3,6 GHz, zalozyc Chłodzenie Procesora Cooler Master Hyper 212 Plus. no i nowa grafike. i nie wiem czy plyte glowna tez zmienic czy pozostac przy tej co posiadam. a i jeszcze prosze o rozwazenie jaka grafike zalozyc serii 9xxx...
Komputery Co kupić? :: 03 Mar 2010 15:36 :: longer_1989 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1130

Poprawa osiągów w grach, Co kupić? Co podkręcić?

Wszystko zalezy o ile ci sie uda go podkrecic i jaka masz reszte sprzetu. Mysle ze 3.2GHz moze pojsc spokojnie. A jak bedziesz mial szczescie to i wiecej idzie wycisnac. Niektorzy dosc spokojnie lataja na ok 3.8GHz, jednak to juz wymaga bardzo wydajnego chlodzenia, zasilacza, i plyty glownej. Zysk...
Overclocking Początkujący :: 12 Mar 2010 19:16 :: Mery84 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1656

Jaka rewizja i7 będzie najlepsa do OC?

Witajcie. Jestem zainteresowany procesorem Intel I7. Mam na niego 1000 zł i duży zapał do OC :) Polećcie jakis dobry procek z tej rodziny z odpowiednia rewizją. Nie znam sie za bardzo na tych numerkach, ale u kumpla taki procesor chodzi na 4 Ghz wiec pomoze mi swojego podkrecic.
Overclocking Początkujący :: 10 Sie 2010 13:22 :: mati199537 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1678

i7 860 jakie chlodzenie do oc?

Witam. Mam taki dylemat... Mam procesor taki jak w temcie napisalem i chcialbym go podkrecic, chce zmienic chlodzenie na Cooler Master v8 albo na wodne Corsair H50. Pierwsze mozna kupic za okolo 200zl a drugie za okolo 300zl. Biore pod uwage te zestawy bo pierwszy mi sie podoba i ludzie pisza ze jest...
Komputery Co kupić? :: 31 Lip 2010 17:23 :: adamadi33 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 852

Jaką Płytę Główną do 150zl???

Witam. Porzebuje jak najtańszej płyty głównej do 150zl i tansza tym lepiej ale musi musi obsługiwać: DDR 2 800Mhz 4gb i Procesory Core 2 DUO z magistralą 1066 to są moje wymagania i najlepiej żeby dało się dobrze podkręcić procka na tej płycie bo na mojej płycie foxconn g31 mx-k ( jest fajna) ale da...
Komputery Co kupić? :: 10 Lis 2010 08:59 :: matiz1910 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 797

Prosze o opinie/rady dot. zestawu komputerowego

Witam, Roboczy zestaw ktory chce kupic: Obudowa: Fractal Design Define R3 Black Pearl - 375 PLN (rozwazalem tez Cooler Master 690 II Advenced Black ewentualnie Lancool 62) Zasilacz: Seasonic X-660 660W 80 Plus Gold - 494 PLN Plyta glowna: AsRock P67 Extreme4 B3 /intel P67/ - 544 PLN Procesor: Intel...
Komputery Co kupić? :: 23 Kwi 2011 16:23 :: Evald :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 876

Komputer do grania do 2500 zl

Chwile musialem poczekac z zakupem nowego kompa. Raczej ostateczna wersja to: Procesor: Chlodzenie do procka: Plyta glowna: Dysk twardy: Obudowa: zostaje stara czyli model bardzo podobny do tego - Naped: ALBO Zasilacz: zostaje taki jaki mam czyli - Chieftec 500w (model: cft-500-a12s)...
Komputery Co kupić? :: 06 Maj 2012 08:32 :: Bobie1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2193

Chłodzenie do podzespołów.

Procesor podkreca kumpel. On ma prawie ten sam zestaw(procesor, plyta główna i grafika) On podkrecil swoj na 4, 5 i powiedzial mi, że moze tez podkrecic. Ja tez umiem ale az tak wole nie ryzykowac.
Komputery Chłodzenie :: 01 Lip 2012 21:16 :: Karaczan :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 931

Nowy komputer.Odpowiedni wybor do 1500 zl

Witam.Mam zamiar zlozyc nowy komputer. 1.Przeznaczenie -GRY 2.Nie potrzebuje podzespolow z ktorymi w przyszlosci moglbym zrobic overclocking jak i upgrade.Nie chce niczego specjalnie co moznabyloby ulepszyc jak i podkrecic. 3.wszystko chce wymienic.(monitor mam,nagrywarka nie potrzebna) Zlozyłem...
Komputery Co kupić? :: 21 Lip 2012 13:40 :: Raizoqq :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 603

Arctic Cooling Freezer Pro13 Vs Arctic Cooling 13 czy warto?

Witam.zastanawiam sie nad kupnem chłodzenia jak w opisie .Czy warto kupić wersje Pro czy zwykła 13? Sprzęt jaki posiadam to Obudowa Fractal Design Core 3000 GPU GForce GTX560Ti OC.Gainward CPU AMD Phenom II x4 840 Zasilacz BeQuiet 680W CM Dysk OCZ Agility 60GB Mobo ASrock 970 Extreme 4 Planuje...
Komputery Co kupić? :: 29 Sie 2012 13:08 :: Tomas001 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1716

Radeon HD6850 - czy mój sprzęt wystarczy do tej karty?

FEEL III 500W Chypa lepiej wymienic ale fell 3 nie taki zly. 2. Czy dwurdzeniowy procesor wystarczy do tego, żeby karta pokazała co potrafi? Trzeba procesor podkrecic ale możesz brac karte :)
Komputery Co kupić? :: 04 Gru 2012 18:06 :: wariato :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 690

MSI Z77-GD43 Gaming - brak opcjii OC w zakładce My OC Genie Option BIOSu

Witam wszystkich . Chiclabym zasiegnac rady osob bardziej siedzacych w temacie , poniewaz niebardzo wiem jak sobie poradzic z tym problemem ... Na poczatek moze specyfikacja : Mobo - MSI z77 g43 gaming CPU - i5 3570k RAM - 8gb TeamGroup (1600mhz) GPU - Asus Hd 7970 Zasilacz - XFX...
Komputery Hardware :: 11 Sty 2014 12:29 :: Davers :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 669

Płyta Główna ASRock G31M-VS2 jaką karte graficzną podpiąć.

płyta główna ASRock G31M-vs2 procesor Intel Core 2 CPU 6300 (at) 1.86GHz 1.86 GHz 3 gb ram karta 256 mb geforce 7300gs chciałbym troszke procesor podkrecic tylko niewiem jak jakies propozycje? moje temperatury w stanie spoczynku miałem zawsze 48/49 ale komputer od rana chodzi
Komputery Co kupić? :: 31 Mar 2014 07:35 :: Duchowniczek :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2502

zabawa rejestrem niepoządane zmiany

Witam, mam problem, chcąc poprawić działanie komputera na jednym z forów wyczytałem pewnien poradnik, nie rozumiejąc niektórych znaków wpisałem maxymalne dane jakie wyszukałem i po wykonaniu czynosci zresetowałem komputer i teraz nie chce sie wlaczyc bo wyskakuje komunikat ze temp procesora jest zawysoka...
Komputery Software :: 15 Kwi 2014 14:56 :: koxek1 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 957

Overclocking na asrock 970 pro3

Siema. Posiadam płytę główną Asrock 970 pro 3 i zasilacz cooler master 600w. Mam zamiar kupic procesor amd fx 6300, i tu nasuwa mi sie pytanie. Czy moja płyta i zasilacz pozwoli mi podkrecic ten procesor i jeśli tak to do jakiej maksymalnej mocy taktowania? Z góry dzięki za odpowiedź ;)
Komputery Co kupić? :: 13 Maj 2014 01:47 :: mario81 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 600

GF 320M - OC nie dziala po podlaczeniu zewnetrznego monitora.

Hejka, jestem posiadaczem laptopa Acer aspire 5741G. Procesor: i5 Ram: 2x2GB 1066Mhz Dysk SSD Grafika Geforce 320M o domyslnym takowaniu procesor/pamiec: 500/790 Mhz. Za pomoca programu EVGA zdolalem podkrecic grafike do 750/990Mhz Wydajnosc w benchmarkach oczywiscie wzrosla jednak jak sie...
Overclocking Początkujący :: 08 Mar 2015 15:40 :: cyzxer5 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 303

Skladany komputer pomozecie?

Witam staram sie wlasnie zlozyc komputer i szukam plyty pod ta grafike i procesor co w tytule mam na to okolo 350zl (+-) 50zl Generalnie zamierzalem kupic plyte glowna - Płyta główna MSI 970A-G46 AMD 970 Socket AM3+ (970A-G46) Ale ludzie czesto pisza ze pada im po paru miesiacach oraz grzeje sie...
Komputery Co kupić? :: 22 Cze 2015 13:50 :: mario81 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 402

Nowa karta graficzna - potrzebna porada.

Mhm, no dobra, a co w moim przypadku, ten procesor wytrzyma i nie wstrzyma karty za bardzo? Bo teoretycznie nie jest zly jak na moje oko, zawsze moge go podkrecic tak zeby wytrzymal kilka miesiecy. Ogolnie to procesor i tak wymienie "kiedys tam", narazie potrzebuje dobra karte bo na obecnej praktycznie...
Komputery Co kupić? :: 24 Gru 2015 14:29 :: R1hab :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 261
1234567

Ostatnio szukano: kaset drukujących obudowa odkurzacz x16sz gaśnie częstotliwość amplituda schodowy podświetleniem obudowa serwisowa fujitsu elektronika dysku biała lista zasilacz zamek cinquecento obudowa grzałką
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group