forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



podlaczenie komputera samsung

Znaleziono 35 wyników na elektroda.pl: podlaczenie komputera samsung
Podstawowa forma zapytania: podłączyć komputer samsung
Forum elektroda.pl Strona Główna

Podlaczenie komputera z TV Samsung LE32C550

...Witam! Posiadam kartę graficzną ATI RADEON HD 4760 i telewizor Samsung LE32C550, po podlączeniu komputera z telewizorem kablem VGA obraz na TV cały czas mruga, dodam, że korzystam z Windowsa 7, jeżeli jest to za mało informacji żeby ktoś...
Komputery Hardware :: 29 Wrz 2010 17:58 :: Foxtrott :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1212

SAMSUNG VP-D23I podlaczenie do komputera

... pytanko,czy istnieje mozliwosc podlaczenia tej kamery poprzez zlacze USB do komputera i przez ten kabelek zgrywac filmy z tasmy do komputera? Nie mam niestety karty FireWire. Udalo mi sie owszem podlaczyc kamerke, ale mam mozliwosc tylko uzyw...
Komputery Hardware :: 28 Cze 2006 11:31 :: Marocy :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 564


Reklama :: 28 Cze 2006 11:31 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Podlaczenie SAMSUNG HT-D4550 pod komputer

Podlaczenie SAMSUNG HT-D4550 pod komputerMoje pytanie jak podlaczyc to kino domowe pod komputer aby otrzymac dzwiek na wszystkich glosnikach? Szukalem po forum i nie znalazlem odpowiedzi.
Nagłośnienie Domowe :: 06 Kwi 2012 18:40 :: Pablo1964 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1660

Podlaczenie Kompa pod TV LCD Samsunga!!

...Witam mam maly problemik z podlaczeniem 20'' Samsunga LCD z tym ze jest to TV a nie monitor! Na tym komputerze jest karta nVidi chyba MX 450 nie jestem pewien bo to nie moj sprzet :) (klienta i niestety stoi u niego), w kazdym badz razie karta...
Komputery Hardware :: 22 Wrz 2005 12:35 :: krzysiek_u :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 324

Pytanie o podlaczenie TV LCD do komputera

Proponuje powiesić oko na wybranym modelu np. Samsung i zapoznac się z instrukcją obsługi powinna naswietlic problem.Kamil
Początkujący Serwisanci :: 27 Lis 2007 00:53 :: HONDAS :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 564

Podlaczenie komputera i telewizora.

... telewizji na komputerze. Dodatkowo chciałbym mieć pod tv jakiegoś huba usb żeby podłączyć pada klawiaturę i myszkę. Chce mieć możliwość sterowania kompem siedząc przed tv w salonie. Ważne też jest odpowiednie podłączenie dźwięku. Szukałem ...
Połączenia urządzeń :: 31 Sty 2013 10:19 :: andrefff :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 786

Podlaczenie Kompa pod TV LCD Samsunga!!

...Witam mam maly problemik z podlaczeniem 20'' Samsunga LCD z tym ze jest to TV a nie monitor! Na tym komputerze jest karta nVidi chyba MX 450 nie jestem pewien bo to nie moj sprzet (klienta i niestety stoi u niego), w kazdym badz razie karta...
Komputery Hardware :: 22 Wrz 2005 17:41 :: Jaroff :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 438

Podlaczenie komputera stacjonarnego pod telewizor - HDMI

... area HDTV 1080p (at)60Hz podczas gdy przy podlaczeniu tylko kablem RGB wyswietla sie Basic 1920x1080 (at)60Hz. Jednak ciagle przy wyborze zrodla nie ma opcji HDMI i dziala jedynie PC tak jak przy podlaczeniu zwyklym RGB. Stad moje pytanie,...
Połączenia urządzeń :: 24 Mar 2012 18:08 :: PrzemQ24 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2488

[TV][PC] - Podlaczenie komputera do TV

...Posiadam zintegrowany z plyta glowna uklad Intela, VGA Model plyty to Asus P5-KPL-AM Szukalem w internecie przejsciowek, ale nie bardzo jestem pewny czy cokolwiek dzialalo by z telewizorem Telewizor to Samsung, jeden z modeli z 2011r,...
Komputery Hardware :: 04 Maj 2013 18:53 :: Lzep :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 420

Podlaczenie komputer do tv

...Witam mam problem czy mozliwe jest podlaczenie komputera do telewizora kablem DVI ==> 3 RCA ? moja karta graficzna to radeon 9600 a telewizor ma wyjscie Compositowe lub euro. Jak podlaczam kabel pod DVI i w telewizorze 3 x RCA to obraz sie...
Komputery Hardware :: 31 Sty 2012 11:17 :: Speedcam :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 526

Podlaczenie napedu Samsung SH-S223C - podstawowe info

... bywa. Lepsza metoda to rozebranie napędu i ręczne czyszczenie soczewki (na ogół robię to delikatnie na sucho patyczkiem kosmetycznym). Zresztą nowego napędu czyścił nie będziesz. Tak przy okazji - wyczyść ten komputer z kurzu kolego :D
Komputery Hardware :: 07 Lut 2010 22:12 :: excel223 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1385


Reklama :: 07 Lut 2010 22:12 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Tv Lcd Hd Ready Samsung Podlaczenie do PC GeForce 8500GT

... w zlym dziale prosze o przeniesienie. Ok wiec tak mam do was pytanie mam tv Samsunga Lcd Hd ready chialbym podlaczyc go do komputera. Karta graficzna to GeForce 8500GT. Zamierzam to zrobic tym kablem Wiecie moze jakiej jakosci bedzie o...
RTV Użytkowy :: 09 Lis 2009 19:04 :: BigPablo :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3269

Samsung Allshare - podłączenie - Nie widzi urządzeń. Jak podłączyć?

... to ma Router z WiFi jest AccesPointe'm!!! Poczytaj o roznicach miedzy accespointem a routerem. Ten Twoj TV ma podlaczenie LAN, laczysz za pomoca kabla sieciowego (do 100m) z routerem. Nie ma potrzeby zakupu tego adaptera WiFi. Bedzi...
Połączenia urządzeń :: 06 Lis 2012 15:45 :: FoXr0x :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 9294

Samsung UE37D5500 a podlaczenie pendrive

... UE37D5500 i mam problem z pendrive-m a mianowicie,gdy podłączę dysk przenośny tv go wykrywa dysk 500 giga,gdy podłączę telefon samsunga avile tv wykrywa kartę pamięci i widzi pliki,gdy podłączę pendriva tv wogóle go nie widzi,nie wiem czem...
RTV Użytkowy :: 16 Gru 2011 17:38 :: intenso :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2067

samsung galaxy tab 10.1 - Podlaczenie tableta pod glosniki samochodowe.

... bluetoothie sie skupiam bo tylko to wyjscie pozostalo. I tu nowe problemy z wymiana radia fabrycznego ( nie dzialajacy komputer pokladowy w astrze h itp itd. Mam nadzieje ze ktos zna jakies rozwiazanie tego problemu bo tu juz chodzi o am...
CarAudio Ogólne :: 08 Mar 2013 17:42 :: xxmarcinekxx08 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1878

podlaczenie glosnik crrative do tv LCD

... 2.1 i podlaczylem pod tv LCD Samsung przez wejscie na sluchawki .i jest dzwiek bardziej cichy niz z glosnikow telewizora .podlaczenie jest przez dzeka tak jak sie sluchawki podlacza. co zrobic zeby dzwiek byl z glosnikow komputera ? kupic ja...
Połączenia urządzeń :: 30 Gru 2011 19:19 :: MrDrake92 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 823

ue40es5500 - podlaczenie kablem do routera

... potrafie - chetnie tez dopowiem jesli beda jakies pytania. przeczytalem juz w internecie chyba wszystko na temat podlaczenia tego TV do internetu ale....nadal mam problem. od poczatku : dostawca internetu to siec osiedlowa - mamy l...
RTV Użytkowy :: 04 Sty 2013 17:56 :: MichaelRSL :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 744

Sender Transmiter Audio-Video - Podłączenie kina domowego z komputerem.

... sie na tym co widzialem. jeśli chodzi mi tylko o podłączenie o którym jest mowa? To nie jest tylko "takie" podlaczenie. Choc teraz analizujac calosc wlacznie z chcesz kupic kino samsunga to dochodze do wniosku ze to urzadzenie moze o...
Połączenia urządzeń :: 13 Lut 2013 13:43 :: limak3004 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1653

podlaczenie kino domowe do pc prosze o poomoc

... dwoma wtykami cinch dzwiek chodzi w 2:1 bardzo prosze o pomoc z tym problemem jesli nie da sie z moimi wejsciami to prosze o podpowiedz jaka karte dźwiękową mam kupic kino domowe mam samsung HT-D355 wejscia a wejscia w komputerze mam
Połączenia urządzeń :: 30 Sty 2012 23:41 :: Pablo1964 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 505

Podlaczenie cd i dvd

...Mam problem z podlaczeniem obydwu urzadzen.Po podlaczeniu drugiej tasmy dla dvd wyskakuje mi blad przy wlaczeniu komputera."IDE DRIVERS INSTALATION ERROR.For best reliability & performance please change the stand alone slive drive to master.System...
Komputery Hardware :: 15 Sty 2006 16:09 :: Crprobert :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 342

Zawiedziony po zakupie komputera. Prosze pomozcie!

... Koledzy: Co jest nie tak w tej konfiguracji sprzetowej? Dalem nabic sie w butelke kupujac rzekomo sprzet do gier? Czy podlaczenie mojego TV LED 55cali przez kabel HDMI moze w sposob znaczacy obciazac zesatw i dlatego nie daje on rady? Prosze W...
Komputery Hardware :: 28 Lut 2014 18:49 :: pawelr98 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 510

Samsung UE40ES6800 - Brak dżwięku DTS

... na testach audio) Wszyscy posiadacze "sprzetow" pozwalajacych na podlaczenie pendrive czy HDD sadza i sa swiecie przekonani ze TV to komputer i skoro chodzi w komputerze to w TV rowniez musi. To ze Twoj odtwarzacz odczytuje z pendrive fi...
Połączenia urządzeń :: 20 Cze 2013 12:51 :: YUREK1st :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2187

Aparat Cyfrowy Samsung D60 ciemny LCD

... aparatu na chwile na wyswietlaczu pokazuje sie komunikat bateria slaba. Tak samo gdy podlaczam go pod komputer na wyswietlaczu pokazuje sie opcaja wyboru podlaczenie do komutera lub drukarka. po wyborze znow pojawia sie ciemny ekran. Co moze...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 13 Maj 2009 20:46 :: renegat888 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1628

nowiutki komputer wlaczyl sie tylko raz

... podobny do tego, ktory powinien byc. (chociaz wyglada inaczej niz tez z obudowy) Po powrocie do domu i podlaczeniu: komp wlaczyl sie bez problemow. ALE DRUGI RAZ JUZ NIE CHCIAL. (teraz rozumiem, ze w sklepie mogl zadzialac) tez przy pr...
Komputery Hardware :: 31 Sty 2005 11:51 :: adamt :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 969

Router Tp-Link TL-WR702N - SAMSUNG UE 32F5300 LED SMART TV połączenie

... Antena zewnetrzna ma jeszcze jakas mozliwosc ustawienia. Modul z wbudowana antena juz praktycznie nie. Praktycznie bo istnieje jedna mozliwosc pozwalajaca na swobodne ustawienie karty z antena, to podlaczenie modulu na przedluzaczu.
Połączenia urządzeń :: 19 Gru 2013 12:51 :: anmedia :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2550

Dysk sieciowy zyxel a samsung smart tv ue42f5300

... ogladania filmow. Powiedzmy sobie szczerze, chcesz ogladac FullHD to zakup Bluray - to jedyne sesnowne rozwiazanie lub podlaczenie HDD bezposrednio pod USB w TV. A kolega (at)marek123213 moze miec wiecej mozliwosci o czym sam zapewne nie ...
Połączenia urządzeń :: 23 Sie 2013 16:34 :: marek123213 :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 4599

DLNA Wireless LCD Samsung

... tv mam podłączony bezpośrednio do komputera Moze sie myle ale nie wiem czy przypadkiem bezposrednie podlaczenie TV z laptopem nie powinno byc za pomoca kabla z przeplotem cross over, jak podlaczalem za pomoca zwyklej sieciowki to nie...
Sieć Internet - Dostęp :: 10 Maj 2010 16:12 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 225 :: Wyświetleń: 239821

Samsung - Nie wykrywa dysku

Samsung - Nie wykrywa dysku... Za ok. 3 h po treningu pojde do znajomego i sprawdze czy u niego działa. zdj 1 - tym kablem podłączam stary dysk ponieważ nie ma tych innych wejsc co w nowym zdj 2 - podlaczenie dysku tego co nie chce dzialac
Naprawa HDD i odzysk danych :: 29 Mar 2013 16:01 :: klanik :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 657

Samsung D900 - nie ładuje baterii

... W micro USB podlaczenie samego zasilania nie pozwala na ladowanie, konieczne jest zwarcie pinow d+ i d- Inna przyczyna to moze niewlasciwe napiecie. Zazwyczaj w ladowarkach jest wyzsze i spada pod obciazeniem. A w komputerze jest to zawsze 5V....
GSM Początkujący :: 19 Maj 2012 04:20 :: moungo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2669

Wzmacniacz-Philips DVD-SAMSUNG - dvd wzmacniacz i kobieta...

Wzmacniacz-Philips DVD-SAMSUNG - dvd wzmacniacz i kobieta...... Dodano po 36 Poprawiony schemat, bez podlaczenia dekodera i komputera, ponizej. Zasadnicza roznica to podlaczenie DVD do TV zamiast eurozlacza (linia czarna przerywana) podlaczyc trzeba 3xchinch do wejscia-wyjscia component. Zdec...
Połączenia urządzeń :: 15 Sty 2013 07:32 :: Polon_us :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2667

SAMSUNG Galaxy S III odzyskanie danych

... w pamieci telefonu, a ktore sa cenne dla wlasciciela. Moje pytanie jest? Czy jest mozliwosc dostepu lub odzyskanie danych z telefonu(np.przez kabel usb i podlaczenie do komputera). Dziekuje bardzo za informacje i pomoc Pozdrawiam!
GSM Użytkowy :: 27 Lis 2012 22:05 :: LA72 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3780

aparat cyfrowy samsung s1050 problem

... juz kilka zapytan w tym temacie,wiec probuje:) Mam problem z aparatem cyfrowym samsung S1050.Od kilku tygodni nie reaguje na podlaczenie kabla usb do komputera,a co za tym idzie,nie moge wgrac zdjec,na ktorych mi zalezy. Czy jest jakas m...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 12 Wrz 2010 16:19 :: Azbest12 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1409

Kupiłem Hikvision i oto moje 3 grosze... + Brum mikrofonu?

Kupiłem Hikvision i oto moje 3 grosze... + Brum mikrofonu?... dzwiek jest troche pozbawiony dynamiki, cos DVR z nim niedobrego robi (mikrofon podlaczony bezposrednio do line in TV czy mojego monitora jest przyzwoity, przy podlaczeniu do DVR i dalej z audio line out z powrotem do monitora jest gorszy). ...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 20 Cze 2012 09:27 :: vulpes_vulpes :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 5135

Royal-Lux 7199 TXT\AV.ST - wielkie wyzwanie ;)

... przez scart 1 mam podlaczony dekoder Polsatu (Samsung), ktory tez jest podlaczony przez scart z magnetowidem. Przez scart 2 do telewizora mam podlaczona przejsciowke z euro na chinch a do niej komputer. W sprawie zasilania, wszystko to jes...
TV Serwis :: 26 Sty 2004 17:54 :: evs :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1529

Telewizor do 5-ciu tysiecy

... mysle ze predzej poprzez podlaczenie komputera do tv, niz wbudowany internet. 15. Czy zamierzasz grać w gry - zamierzam, 4 godziny, kolo 8 w weekendy 16. Preferencje co do marki? podobaly mi sie samsungi ale boje sie o ich wytrzymalosc ,...
Jaki TV :: 23 Paź 2013 22:36 :: LOCOLOCO :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 564



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: kody bledu znalezc lenovo instalacja windows plus minus kabel zaprogramować stacji radiowych prostownik akumulatora zasilacz schemat terminala cewka zapłonowa daewoo denerwujacy dzwiek rygiel furtka zderzak skoda arkusz egzaminu zawodowego
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group