forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



podlaczyc 380v

Znaleziono 20 wyników na elektroda.pl: podlaczyc 380v
Podstawowa forma zapytania: podłączyć 380v
Forum elektroda.pl Strona Główna

problem z podlaczeniem SSR

...witam mam problem z podlaczeniem przekaznika polprzewodnikowego (SSR) 3fazowy 380V 25A... podlaczylem elegancko zasilanie, tak samo wejscie L1,L2,L3 oraz wyjscia U,V,W... i tu mam problem bo jest jeszcze zacisk "N" w dokumentacji wyczytalem...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 15 Lis 2006 10:01 :: sinksink :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 971

Spręzarka, podłączenie do sieci silnika 3 fazowego...

... tamtych postów nie bardzo wiem jak podlaczyc silnik) i również pochodzi ze sprężarki (bo to sprężarka) brak tabliczki zaciskowej, wychodzi 6 "luźnych" przewodów. Jak sprawdzić które przewody podłączyć do wyłącznika ciśnieniowego, a które do zwykłe...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 14 Sie 2008 20:50 :: Michczar :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 7664


Reklama :: 14 Sie 2008 20:50 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Podłączenie spawarki na 380V a kabel ma trzy żyły??

......
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 16 Lut 2009 18:32 :: Akrzy74 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 22312

jak sprawdzic silnik i go podlaczyc ??

..."na ktorej pokazane jest podlaczenie w gwaizde i tam sa W1 V1 X1 (chyba) jak to polaczyc do kupy ??" Dokładnie obejrzyj opisy przy zaciska silnika, bo cos tu nie gra. Spróbuj tak: jeśli jest 6 zacisków, a 3 z nich są ze soba zwarte mostkani...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 18 Cze 2005 09:36 :: DJ DAREK :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2663

Silnik od starej pralki - jak podłączyć

...na tabliczce znamionowej jakie masz podane napiecia? jezeli jest 220/380V to mozesz podlaczyc 380V w gwiazde lub 220V w trojkat, oczywiscie połączenie w trójkąt z kondensatorem ok 10µF. Jeżeli na tabliczce jest tylko 380V to inaczej nie...
AGD Początkujący :: 28 Paź 2005 19:05 :: SebaD :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3288

One post lift - jak podlaczyc hydrauliczny motor

... jakby podlaczyl motor otrzymywal 24V a powinien 220V. Na miejscu kolegi przede wszystkim upewniłbym się, jaki motor jest użyty w tym podnośniku. Kolega pisze o motorze zasilanym 220V, a załączony schemat pokazuje silnik na 380V 3 fazy. Sądzę,...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 06 Lip 2014 15:27 :: Polon_us :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 321

pompa co stary model jak podlaczyc kondensator

... jest przewód 3 żyłowy w kolorach czarny, brązowy i niebieski. Jak podłączyć kondensator do takiej pompy ażeby wszystko się kręciło :)) ? Dodano po 1 Właśnie na forum znalazłem coś takiego czy takie podłączenie będzie OK ?
Systemy Grzewcze Serwis :: 30 Lis 2010 20:38 :: rafik@ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 849

Szukam schematu. Jak podlaczyc silnik 380 V na 220V z cewką

... Silnik mam 0,09 KW 380V i chce go podlaczyc z cewka na 220V. Nie mam pojecia jak to zrobic , a nie chce go spalic. Czy moze mi ktos podpowiedziec jaka cewke do tego kupic ( wartosc ) i jak to podlaczyc. Przeniosłem z: Schematu/instrukcj...
Początkujący Ogólny :: 15 Cze 2005 19:00 :: Dax6 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4843

Brama odsuwana-sterownik do silinka na 380V

... ??? bo jestem w tym troszke ciemny ...? jakis schemta podlaczenia ...? Dodano po 8 myslalem nad tym sterownikiem .. : tylko nie wiem jak go podlaczyc i co zrobic z tym napieciem 380V zeby podlaczyc go pod 24 ..?
Automatyka- Automatyka Bram i napędów. :: 26 Cze 2008 20:59 :: damianek1109 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2090

podłaczenie silnika 3 fazowego wiertarki stołowej z przełącznikiem predkosci

... go zmienic na silnik 3 fazowy 230V. Silnik ma byc podlaczony do jednego wylacznika 0/1, oraz pedala startowego. Ma rowniez osobny przelacznik zmiany na dwie predkosci obrotowe. Jak mam to podlaczyc?? Czy znajdzie sie jakas uprzejma osoba k...
Elektryka Początkujący :: 23 Mar 2012 10:25 :: Gość :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3460

wyprowadzenie przyłącza 230V z sieci 380V

... jak mam podlaczyc zasilanie jednofazowe mając tylko 1 faze oraz "zero" z instalacji siłowej a nie mieć potem dziwnych ciarek na plecach i reszcie ciała z powodu przeplywu prądu po metalowej obudowie dowolnego urządzenia tam podlaczonego? ...
Elektryka Początkujący :: 30 Lip 2012 08:13 :: rapper3d :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2297


Reklama :: 30 Lip 2012 08:13 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

spawarka einhell

...witam mam spawarke einhell i nie wiem jak podlaczyc ja do sieci!! 380v w puszce z 5-cioma bolcami od spawarki sa podlaczone 3 przewody!!! CZERWONY POD L1 NIEBIESKI POD L2 NO I UZIEMIENIE ZIELONO ZOLTY!! a gdzie jest neutral czyli zero...
Elektryka Instalacje i Sieci :: 30 Paź 2008 22:30 :: elektromechanik :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2597

zasilanie trójfazowe 220 na 380V

... ona w kanadzie i zasilana byla z ich sieci zasilanie 3 fazowe z tym ze miedzy fazowe 220V i moc 3000VA chce to podlaczyc u nas ale napewno jest to zwiazane z jakimis przerobkami czy sie sie moze myle ? moze mi ktos pomoze z gory dziekuje z...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 02 Wrz 2005 20:59 :: Tuning Marek :: Odpowiedzi: 51 :: Wyświetleń: 10347

Jak powinna być skonstruowana przetwornica 110/220V?

...jezeli jest to przetwornica na napiecie zmienne to najlepiej wstawic trafo 380v/220v a uzwojenie 380v podlaczyc na 220 volt to na wyjsciu masz idealnie 110 volt (podziekuj za rade ja mialem ten problem no i cudem na to wyjscie wpadłem ) trafa...
Początkujący Serwisanci :: 08 Gru 2004 21:27 :: Jan.dg :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1658

kondensator do silnika 380/220v

jak sie dobiera wartosc kondensatora do silnika zeby silnik 380V podlaczyc na 220V
Początkujący Serwisanci :: 29 Cze 2005 19:33 :: Pawel1812 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4264

silniki elektryczne - pytanie o kondensator

mam silnik 3kw 2800 obrotow na 380v czy mozna go podlaczyc na 220v jesli tak to jakiej pojemnosci powinien byc kondesator?
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 13 Paź 2007 13:26 :: pentagon :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1515

Silnik 380V=>220V do krajzegi, nie ma schematu

no ale skoro pisze ze mozna go podlaczyc na 220 i 380 v? mozliwe ze ktos przy nim kombinowal, i jesli byly jakies blaszki ktoe mostkowaly w srodku to zostaly wywalone, bo niby po co styki 4, 5, 6?
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 11 Lut 2008 22:40 :: Akrzy74 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5269

230V i 380V+fazy jak to z tym jest?

... grubym kablem zasilajacym ( dwa druty srednicy ok 2mm) ktorego nie mozna zamontowac w zwyklej wtyczce gdyz jest za duzy i topi plastik, moge zamontowac wtyczke pod gniazdo silowe i tam podlaczyc tylko dwa bolce: jedną faze i zero???
Początkujący Ogólny :: 13 Sty 2009 21:11 :: neo_dc :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 28376

Przekaznik termiczny silnika 3~

... Juz 4 raz w ciagu roku trzeba go wymienic. Dodano po 3 A, jesli cewka stycznika wymaga 380V to jak mam to podlaczyc? Bo na 220V przepuszczam jedna faze przez cewke ale w 380 niestety nie wiem jak. Dodano po 6 Dobra chyba wiem ...
Elektro Początkujący :: 30 Sie 2012 20:41 :: xqz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 921

Czy taki silnik może pracowac przy 230V jak to zrobić?

... jego sie przelancza w trojkat przez co silnik ma pelna moc wedlug tabliczki znamoionowej.Kazdy silnik trojfazowy mozna podlaczyc do zasilania jednofazofego wlanczajac kondensator tak jak to przedstawilem dla silnka z pralki .Aby silnik praco...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 30 Gru 2007 09:57 :: Witkacy8 :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 15425



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: piecyk termet 0089 samsung głośny wentylator wiązka pompa golf moduł komfort moduł światła dzienne próg punkt filtr tonów średnich zasada regulacja fujifilm finepix aparat berlingo immo john deere rozdzielacz hydrauliczny
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group