forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



podlaczyc antene

Znaleziono 415 wyników na elektroda.pl: podlaczyc antene
Podstawowa forma zapytania: podłączyć antena
Forum elektroda.pl Strona Główna

Ford Scorpio '96 - podlaczenie sterowania centralnym zamkiem

Ford Scorpio '96 - podlaczenie sterowania centralnym zamkiemDzien dobry Panstwu. W koncu mam chwile czasu, zeby zajac sie tym sterowaniem do centralnego zamka w moim Fordzie Scorpio. Sytuacja wyglada tak; mam centralny zamek w aucie teraz chce moc nim sterowac z pilota. Zakupilem taki zestaw; . W paczce otrzymalem modul, antene, 2 piloty i diode...
Samochody Początkujący :: 11 Kwi 2009 21:01 :: Mirek Z. :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3523

Telewizor I Play Station 2

Witam. Zakupilem konsole PS2 i chcialbym ja podlaczyc do telewizora firmy JVC telewizor ma juz okolo 19 lat. Z tylu sa tylko 2 biale wejscia na czincze i wejscie na antene czy da sie jakos do tego podlaczyc te konsole prosze o Pomoc !!!! :cry: Dodano po 18 Pomocy !!!!
TV Początkujący :: 13 Wrz 2009 16:25 :: Gość :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 828


Reklama :: 13 Wrz 2009 16:25 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Acer 5530G - nagle straciłem sygnał WiFi

Hejka rozebralem kompa i sa tam dwa takie kabelki z tym ze one sa na stale do tej plytki przyczepione i wlasnie jeden mi sie urwal ale i tak nadal mam zasieg na tym. Z tym ze ta kontrolka od wifi ciagle swieci (nie miga a powinna). Mam jeszcze pytanie czy ta karte mozna normlanie sobie wymienic...
Sieć Internet - Dostęp :: 11 Paź 2010 21:40 :: dragi_gd :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1366

Który z modeli Samsunga polecacie.

Mam zamiar kupic telewizor i mam nadzieje,ze ulatwicie mi wybor. telewizor od 40 cali wzwyz do 2600zl Telewizor bedzie sluzyl glownie do ogladania filmow. Na poczatku bedzie podlaczona antene analogowa ale to tymczasowo. W nie dalekiej przyszlosci mam zamiar podlaczyc psp3 pod telewizor chce miec...
RTV Co kupić? :: 02 Sty 2011 11:07 :: superdeko :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1382

Słaby zasięg sieci WiFi - przerwy podczas pracy

nie potrafie podlaczyc mojego ap tak aby byla siec wi fi w calym domu pomocy jestem zielony w tym podaje mam ap Edimax EW-7228APN Access Point 802.11n 1XLAN 150Mb link podany wczesniej albo jak podlaczyc ap zeby robil za antene da sie tak ?
Sieci WiFi :: 12 Paź 2011 19:22 :: rytmus :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 3408

Konfiguracja D-Link DSL-G624T i TP-Link TL-WR941ND

Witam serdecznie, prosze o pomoc w skonfigurowaniu tych 2 urzadzen, sprawa wyglada nastepujaco: D-Link działa u kolegi w sasiedniej wiosce, ja ciagne od niego sygnal poprzez antene parapoliczna umieszczona u niego i u siebie. Kabel u siebie podlaczam do karty Wi-Fi w komputerze zamiast antenki i to...
Sieci WiFi :: 06 Gru 2011 23:15 :: jimasek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1370

Podłączenie talerza zamiast zwykłej anteny do TV bezpośrednio

Witam forumowiczów! Może to się wyda pewnie dziwne ale mam pytanie odnośnie podłaczenia talerza zamiast anteny takiej normalnej ( wybaczcie ale nie jestem w tym specjalistą-nawet dobry w tym nie jestem :P ) i jak zadałem pytanie nie w tym miejscu co trzeba proszę o pokierowanie:) No i teraz... czy...
HydePark :: 27 Gru 2011 23:12 :: Duduś74 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1517

Sieć WiFi na dużą odległość, prośba o poradę.

W domu mam 5 Hz i router wysyła(tzw WiFi) oraz mozna podlaczyc 3 komputery. Chciałbym pod jedno z 3 wejsc podlaczyc antenke kierunkową zeby sygnał był wiekszy, a 100 m dalej w drugim domu moge zainstalować antene 2,4 Hz jako odbiornik. Da sie?
Sieci WiFi :: 24 Cze 2012 21:30 :: Tytoslaw15 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1609

Padniety Sony

mam problem. podlaczalem odtwarzacz cd samochodowy Sony cdx-4100: podlaczylem + pod czerwony i pomaranczowy podlaczylem antene i radio juz gralo, ale postanowilem podlaczyc jeszcze minus z kostki no i niestety zamiast pod minus podpiolem go pod + poszlo troche dymu i radio nie dziala. wymienilem...
Audio Serwis :: 23 Mar 2005 01:11 :: Jaro511 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1243

Gniazdko antenowe do wiezy z anteną-drutem - jak ?

mozesz podlaczyc normalna antene z tego co pamietam to chyba tylko angielski sprzet ma na wejsciu impedancje 50ohm wiec tu mogloby powstac ewentualne niedopasowanie najlepiej antena kierunkowa symetryzator no i kabelek ewentualnie jesli trzeba jakis wzmacniacz sygnalu powinno starczyc pozdrawiam
Audio Serwis :: 18 Mar 2003 10:49 :: Lasoczczyk :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1521

radio samochodowe

pierwsze co musisz je jakos zasilic.na obudowie powinny byc wyprowadzenia gdzie jest +,- wyjscie na glosniki,antene.potem wszystko podlaczyc i bedzie chosalo jak nigdy potem cos rozbvudowac jakis wzmachol kolorofon,kula,laser i masz disco:)
RadiaSamochodowe Serwis :: 27 Kwi 2003 13:34 :: Halabala :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1187


Reklama :: 27 Kwi 2003 13:34 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

DSX 6110 - po włączeniu pisze load

cos nakopalem ruznymi programami ale wystarczylo podlaczyc do tunera antene i chwile poczekac(2 minuty) i sie odpalił. Pozdrawiam Marcin
SAT Serwis :: 29 Maj 2003 22:52 :: art23 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2914

dopalka-wzmacniacz na okolo 1,4MHz? jak zrobic???

no wlasnie sie z max'em zastanwialismy jak to sie nazywa, mi sie wydawalo ze czeestotliwosc podstawowa, ale chyba wiadomo o co chodzi. zrobilem ten genrator ze schematu podeslanego przez Yaurenta wczoraj w nocy i zapowiada sie niezle... dzialal spoko przy czestotliwosci 4MHz i wiekszej, mam jeden rezonator...
Radiotechnika Serwis :: 03 Lip 2003 15:29 :: zyraf :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2574

Odbiór dalekich stacji UKF

zalezy czy ci bardzo zalezy na odbiorze stacji, ale zasieg jest ograniczony na UKFie, poprostu fale nie dojda za daleko, ale odpowiednim sprzetem i dobra antena umieszczona wysoko mozna odebrac to czego normalny odbiornik nie odbierze, czasem kiedy slyszymy slabo lu nieslyszymy wystarczy podlaczyc najprostrza...
Artykuły :: 21 Paź 2006 12:15 :: kamil520 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 10721

1 Antena na 2 Tunery ??? JAK ?!

Witam wszystkich. Byc moze ten problem byl poruszany juz na forum nieraz, ale bede wdzieczny jak jeszcze raz postaracie sie udzielic kilka porad. Znajomy ma kilka metrow ode mnie antene sat. z dwoma konwerterami (Zez - Astra, HotBird) i tunerem (Amstrad SRX401 - 2 wejscia na konwertery A i B)....
SAT Serwis :: 29 Lis 2003 09:25 :: jeyfk :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1597

PODLACZENIE DRugiego TV DO TUNERA

WITAM!! Mam taki problem: posiadam antene sat obrotową i chcialbym w pokoju na dole podlaczyc drugi TV. Jak to mozna zrobic w dosc tani sposob tak aby moc na dole bez koniecznosci biegania do gory sterowac tym tynerem. Mialem taki pomysl aby podciagnac na dol drugi odbiornik podczerwienie i wpiac sie...
SAT Serwis :: 01 Lut 2004 18:40 :: grzesiulek5 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 447

Skala do odbiornika AGA RSZ-E

Mam jakies radio chyba wlasnie tego typu, ale zostawilem je na wsi, dokad jezdze latem, tak ze dostep do niego bede mial dopiero za jakis czas; zeby sie upewnic, ze to takie samo radio: cztery galki - sila glosu, strojenie, pasmo, barwa dzwieku (zrobiona dosc ciekawie, bo cos sie przelacza w filtrach...
Elektronika Retro :: 19 Mar 2004 15:49 :: Preskaler :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2511

Radio osiedlowe :-) nadajnik dozwolony?

W tym przypadku moc nadajnika ma niewielkie znaczenie, bo masz zamiar podlaczyc do niego zewnetrzna antene ;)
Radiotechnika Serwis :: 30 Mar 2004 03:43 :: czarutek :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 3488

T10s

Moze ktos spotkal sie z czyms takim.Po uruchomieniu telefonu prosi o kod pin i zaczyna rejestrowanie do sieci po czym odrazu wylacza sie.Jezeli wykrece antene wszystko jest wporzadku wystarczy w czasie pracy ja podlaczyc i po chwili sie wylaczy.Co to moze byc?Koncowka mocy padla?Soft zmienialem i od...
GSM Serwis :: 04 Kwi 2004 21:51 :: Nerwus :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 621

modulator aby wykozystac radio jako aux?

nie nie... nie chce podlaczac zmieniarki tylko np mp3playera lub jakiekolwiek inne zrodlo dzieku i chcialbym zapytac jak to podlaczyc do zlacza na antene w radiu lub do zlacza zmieniarki w radiu... a radio to alpine CDM-7837R jezeli to ma znaczenie.. aha i jeszcze chcial bym zaznaczyc ze interesuje...
RadiaSamochodowe Serwis :: 04 Maj 2004 07:53 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1094

Inny sposob na podlaczenie Discmana w samochodzie!

Witam, jestem nowy na forum... Mam nastepujace pytanko. Chce sobie podlaczyc Discmana w samochodzie., zrobilem sobie taka kasetke adapter... ale to sie nadaje o kant dupy... Szumi i wogole... Za to slyszalem o czyms takim a nawet widzialem na allegro (ale po co kupowac lepiej samemu zrobic) cos w stylu...
RadiaSamochodowe Serwis :: 16 Maj 2004 09:39 :: Lech24 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1269

Radio pionier awaria?

Witam! Czy takie podlaczenie moglo uszkodzic mi odbiornik bo sie nie wlacza? To gdzie sie podlacza antene? Z tyłu odbiornika posrodku jest jakas srubka z wykrecana nakretka oraz jakies gniazdo z otworem metalowym (otwor). Przewody z radia polaczam do czarnej puszki w ktorej jest jakis uklad z transforamtorem....
RadiaSamochodowe Serwis :: 12 Maj 2004 17:05 :: maarte :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 876

Wlan i laptop

widze , ze sie toche nie zrozumielismy; chodzi o to czy bede mogl kozystac z netu w laptopie ? Czy karta PCMCIA moze podlaczyc sie pod antene ?
Sieci Co Kupić :: 22 Maj 2004 16:40 :: jacant :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1167

sygnal TV sat

Witam Jestem posiadaczem trzech dekoderów ( 2 pionki i ken). Planuje podlaczyc je w roznych pomieszczeniach , ale posiadam tylko jedna antene, czy jest to mozliwe i jakiego rodzaju rozdzielacz mam uzyc , moze da sie cos samemu zrobic ( przepraszam za jezyk , ale cos mi sie z klawiatura porabalo).pozdrawiam
SAT Serwis :: 29 Maj 2004 22:12 :: wojtek26 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 804

separator antenowy

wiec jak inaczej ta antena moze byc zasilana? z kostki ISO(od auta?), bo tam jest kolka kabli, ktore nie wiem do zcego sa,ale i tak moje radio nie ma tego sterowania antenowego w kostce, tylko na zewnatrz,wiec jak inaczej podlaczyc to do kostki ISO?na jutro jestem umowiony do serwisu renauult,zeby to...
RadiaSamochodowe Serwis :: 06 Wrz 2004 18:59 :: commor :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 6528

Cyfra+

Jestem abonentem cyfra+ i teraz mam pytanie czy do anteny z tego zestawu moge podlaczyc sobie drugi tuner np.3018SE nie wiem jakis rozgaleznik pod antene podpiac? czy bede musial druga anetene kupic?
SAT Serwis :: 14 Wrz 2004 13:37 :: Adam Miszczak :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2970

ZakłÓcanie radia przez kompa

moze jednak odbierasz po prostu na tyle slaby sygnal i wystarczy zastosowanie anteny radiowej? ja mieszkam prawie pod samym nadajnikiem, co wcale nie jest az tak swietne, bo maszty rtv zazwyczaj najlepiej "widzi" sie poczawszy od jakichs 20-30 km :) tak czy inaczej w moim pokoju radio zawsze odbieralo...
Komputery Hardware :: 29 Paź 2004 15:10 :: laufer888 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1007

Jaki access point wybrac?

Potrzebuje access point do sieci LAN/WLAN, wiekszosc klientow ma tanie karty Ralink lub inne na Realteku. Standard G jest zbedny, czesc korzystajaca z LAN moge podlaczyc zwyklym switchem, ale dobrze by bylo miec to w 1 urzadzeniu.. Zalezy mi na mocy nadajnika oraz cenie. Wstepnie ogladalem Dlinka dl-614+...
Sieci Co Kupić :: 28 Paź 2004 21:57 :: lordqpa :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5586

Zdjęcia z satelitów meteorologicznych NOAA

Dobra doszedlem do tego ze te wyzsze pasma odbieram przez glowice tv w tunerze i teraz mam pytanie :] jaka podlaczyc antene ? mieszkam w bloku wiec nic na dwor nie wystawie :] no to masz big problem.... Tyle już postów pojawiło się w sprawie kart TV do komputera jako super odbiornika. Odebrał ktoś...
Ogólny Techniczny :: 01 Paź 2014 08:56 :: don_viking :: Odpowiedzi: 1530 :: Wyświetleń: 455859

Podłączenie wzmacniacza pod akumulator.

Widze ze nie masz bladego pojecia jak to sie robi...Generalnie "-" akumulatora podlaczasz pod mase wzmacniacza zwykle "GND", natomiast "+" akumulatora pod gniazdo zasilajace wzmaka zwykle "battery" lub cos w tym stylu, jeszcze mozesz miec zlacze na wzmaku "remote" ktore najlepiej podlaczyc pod radiowe...
CarAudio Ogólne :: 23 Gru 2004 14:45 :: Focal :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2492

CB Hersteller Team DBP KAM-6/85 TS 404. Jak tym nadawać?

zeby je przestroic musisz udac sie do serwisu, sam raczej sobie nie poradzisz... zeby moc nadawac proponuje zakupic antene i podlaczyc radio do niej... odpusc se zabawe w podlaczanie drutow ....natomiast aby nie dac sie zlapac to musisz szybko biegac ....
Radiotechnika Serwis :: 19 Gru 2004 18:43 :: Panda02 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1919

Do czego służy w noki 3220

A zagladales pod zaslepke? Moze po wymianie tylnej czesci obudowy (na inna z dziurka tam gdzie ta zaslepka) mozna bedzie tam jakas antene zewnetrzna podlaczyc czy cus? Pozdrawiam
GSM Serwis :: 11 Lut 2005 22:00 :: rafalg1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 872

Instalacja cyfrowego polsatu

nie wiem czy ten temat juz byl,ale nie moglem nic takego znalezc, jak cos to z gory przepraszam. no wiec dostalem zadanie zeby podlaczyc cyfrowy polsat. no i podlaczylem dekoder to TV, i antene,ale nie wiem co dalej. jaka satelite ustawic w ustawieniach, Astre, Hot Bird<?> czy moze jeszcze jakas...
SAT Serwis :: 02 Paź 2007 18:19 :: Preskaler :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7060

CB Radio I internet

Witam panow. Czy ktos przemyslal temat i nie doszedl do wniosku ze mozna tu zastosowac siec WLAN tylko troche ulepszona o wzmacniacz w.cz(samorobny najlepiej)i dobra antene dookulna lub jak w moim przypadku zakup dobrej anteny panelowej. Nowa technika pozwala na lepsze bezpieczenstwo. P.S Moze ktos...
Radiotechnika Serwis :: 16 Sty 2005 21:57 :: wojtek2004 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4592

W jaki sposób zmierzyć poziom szumów w przewodach WLAN?

OK, dzieki juz troche poczytalem i troche sie dowiedzialem :) podobno i MSI wspolpracuja, ale czy wszystkie opcje tego nie wiem. Mam pod reka Sagem USB Dongle (XI-735), zapuscilem NetStumbler i wykrylo go jako Sagem 802.11 USB Dongle Prism2 i Sagem 802.11 USB Dongle NDIS5.1. Wyprobowalem go dzisiaj...
Sieci, Internet :: 21 Sty 2005 17:39 :: TREQ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 806

6010 na wyswietlaczu load ?????

potwierdzam wystarczy podlaczyc na 15 minut antene i zlapie oprogramowanie ewentualnie wgrac samemu
SAT Serwis :: 14 Lut 2005 20:59 :: Bzikuu :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 708

Podział sprzętowy? Podział programowy zakłóca nadajniki.

mam net poprzez siec radiowa, jest to lacze dsl , serwer postawiony na linuxie. u siebie mam antene odbiorcza i wszystko dziala. zakupilem nowy komp zrobilem sobie wszystko na nowym. zainstalowalem win xp i wpadlem na pomysl zeby podlaczyc starego kompa rowiez, kupilem sieciowke, skretke, skonfigurowalem...
Sieci, Internet :: 18 Lut 2005 22:43 :: simpo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 635


Reklama :: 18 Lut 2005 22:43 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Magnetowid NEC DX-1000D. Schemat, serwisówka.

Nie wiem czy sobie robisz jaja czy naprawde nie wiesz o co chodzi?Zabieramy sie za naprawe magnetowidu a nie wiemy jak podlaczyc do niego antene?????!!!!!!!!!Zrob tak:kabel EURO wlacz w odpowiednie gniazda w TV i w WIDEO trudno o pomylke-w tym wariancie odbierasz tv przez video zmieniajac w nim kanaly...
Początkujący Serwisanci :: 24 Lut 2005 12:14 :: Kakens20 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1485

prosty uklad rezonasowy LC

witam z anteny(cewka nawienita na rdzeniu) chce podlaczyc uklad rezonansowy LC ,powiedzmy ze mam odebrac 77.5khz i 75khz wiec bym sobie mial jedn antene i dal jedna cewke i bym jakos przelaczal kondensatory,tylko nie wiem czy taka cewke mozna kupic?czy trzeba to nawina?i jaka powinna miec indukcyjnosc?...
Początkujący Ogólny :: 27 Lut 2005 16:43 :: k4be :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 507

Radmor 5102 + głowica UKF +problem

Witam od niedawna wszedlem w posiadanie Radmora 5102-TE ktorego jedyna pozostala wada oczywiscie po przeczyszczeniu potencjometrow i przelacznikow zostala glowica UKF ktora nalezaloby przestroic. Znaojmy odradzil mi to i polecil raczej wymienic ja na nowa wiec w pobliskim "elektroniku" dostalem glowice...
Audio Serwis :: 04 Mar 2005 11:36 :: Kakens20 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2485

Potrzebuje pomocy dobrego fachowca

Witam serdecznie! Od kilku lat mieszkam w Northampton w Wielkiej Brytanii. Jako, ze technika posunela sie do porzodu teraz moge byc blizej Polski niz kiedys. Oczywiscie mam na mysli Polska telewizje cyfrowa. Zakupilem podczas pobytu w Polsce dekoder CYFRY+ (Philips) i zamontowalem go u siebie w domu....
SAT Serwis :: 04 Lip 2007 00:12 :: stanelk :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 15621

Sony cdx-518RDS niedziala

Dostalem radyjko do samochodu.niewiem co mu jest.znalazlem plus i minus podpielem wszystko i zaczelo w nim pracowac urzodzenie do wysywania plytek.(na wyswietlaczu nic) radyjko lukalo plytki i elagacko wypluwalo zaraz po nacisnieciu guziczka.ale nic poza tym.a tak swoja droga to po chwili przestalo brac...
Początkujący Serwisanci :: 09 Lis 2006 16:00 :: gigamaas :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 813

Pace MSS200 i talerz od wizji TV

Witam. Mam problem z ustawieniem dekodera PACE MSS200. Po krótce napisze co posiadam. Tzn wyżej wymieniony dekoder i antene satelitarna Wizja TV. Z anteny tej jeszcze niedawno odbierana byla Cyfra +. Antena nie byla przestawiana. Teraz chcialbym podlaczyc do niej dekoder analogowy PACE. No i podlaczylem....
SAT Serwis :: 07 Kwi 2007 13:57 :: Preskaler :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4359

CB Ręczniak

Jezeli chodzi o dwie pierwsze odpowiedzi to ok wszystko rozumiem prawie wszystko. Antene zalozyc na dach taka sama jak do zwyklego CB i podlaczyc do recznaka, Antena 1500 mm wystarczy, tak?? A ostatni wiersz. Tak, chodzilo mi o reczniaka. Alan 38 nie szumi za bardzo?? Dzieki za pomoc
Radiotechnika Serwis :: 07 Paź 2007 15:31 :: gimof :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3237

jak odbierac kanaly przez karte TV PIXEL VIEW MULTIMEDIA

witam mam problem z odbieraniem kanalow przy uzyciu anteny satelitarnej, slyszalem ze mozna podlaczyc bezposrednio antene do kart TV. Mam karte Pixel View Multimedia i chcialbym odbierac kanaly z satelity. PROSZE O POMOC
Komputery Hardware :: 29 Mar 2005 20:36 :: tomlem666 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 776

Zasięg alarmu

Od pewnego czasu mam pewien problem z moim alarmem:( (TAJFUN taka jest nazwa tego alarmu kupilem go w sklepie elektronicznym) dokladnie chodzi o to ze zasieg alarmu tzn pilota jest badzo maly ok 3m a wczesniej byl o wiele wiekszy ok 30 jest to troske meczace bo np stojac za samochodem ju nie moge otworzyc...
Samochody Szukam :: 10 Kwi 2005 10:54 :: sipowitz :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 663

Kilka rad dla LAIKÓW instalujących Polsat Cyfrowy

Ja na koniec opisze jeszcze jedna porade-jesli ktos ma odrobine szczescia to niczego nie musi uzywac.Wystarczy zamocowac antene, wzystko poskrecac, podlaczyc tuner i wszystko zadziala!!! Pozdrowiam wszystkich racjonalizatorow!!!
SAT Serwis :: 05 Kwi 2005 20:37 :: krzysiek :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 4161

konfiguracja SkyStar2 POMOCY!!!

witam zakupilem sobie karte SkyStar2 oraz antene i teraz mam wielki problem jak ma to wszystko poprawnie skonfigorowac i podlaczyc.jak mam ustawic tuner zebym mogl znalezc satelite(chce odbierac hot birda i astre). bardzo bede wam wdzieczny za pomoc, bo ja niestety jestem zielony w tym temacie pozdrawiam...
SAT Serwis :: 12 Lis 2005 23:13 :: lysymixer :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1639

antena do motoroli gp 900

Zeby podlaczyc zewnetrzna antene do gp900 potrzebna bedzie Ci przejsciowka na BNC. Jest taki temat na forum gdzie koledzy pisza o takiej przejsciowce, jest nawet zdjecie. Mozna ja kupic na allegro za ok 30zl.
Radiotechnika Serwis :: 22 Kwi 2005 23:26 :: IjeSJot :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 501

MAXCOM WT108. Jak można zwiększyć zasięg w walkie talke?

Mozna tez wywalic oryginalna antene i na jej miejscu zamontowac gniazdo antenowe (SMA). Jest sporo anten na to pasmo - np. samochodowych... Jezeli wszystko dobrze zrobisz - zasieg moze zwiekszyc sie nawet cztero/pieciokrotnie, a przy antenach kierunkowych nawet kilkunastokrotnie. Niestety, do tego potrzeba...
Radiotechnika Serwis :: 12 Lis 2005 20:30 :: zip09 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2824

Blaupunkt Lubeck CC20 i antena automatyczna?

Witam Czy mozna podlaczyc do radia Blaupunkt Lubeck CC20 antene automatyczna?? Z antenki wychodza cztery kabelki: czarny, niebieski z bialym paskiem, żółty , czarny z rozowym paskiem. Ma ktos moze uklad kostki w tyle?? W tym radio kolo wyjsc na glosniki jest kółko z dziurkami do okola, czy tam sie...
RadiaSamochodowe Serwis :: 09 Maj 2005 07:07 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 531

Podlaczenie elektrycznej anteny

Witam.Mam pytanie jak podalczyc elektryczna antene ( od daewoo ). Sa trzy kable czarny,czerwony i bialy lub niebieski( dokladnie nie pamietam:)Wg mnie trzeba pod czarny podlaczyc mase a pod czerwony + a co z tym trzecim? On jest od sterowania od radia?Jezeli tak to jest problem bo moje radio nie ma takiej...
RadiaSamochodowe Serwis :: 18 Cze 2005 00:51 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 759

potrzebuje prosty schemat madajnika i odbiornika zasięg2km

Ja polecilbym radiotelefony PMR446, na Allegro mozna kupic dwa za 80-100zl. Chodzi to calkiem ladnie, a jak bedzie brakowac zasiegu to mozesz SAM wykonac przerobke, poprzez zamontowanie gniazda BNC, albo TNC zamiast anteny i podlaczyc jakas lepsza antene na balkonie.
Radiotechnika Serwis :: 19 Cze 2005 23:15 :: androot :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 638

końcowka mocy - pioneer

bylo to dokladnie tak ze kupilem antene taka wewnetrzna ze wzmacniaczem, podlaczylem juz wtyczke do radie i mialem zamiar i przewod pod ktory mialem podlaczyc zasilanie do wzmacniacza anteny otarl sie o tyl obudowy-najprawdopodobniej o wyjscie chinch
Początkujący Serwisanci :: 02 Lip 2005 07:52 :: bazylii :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 609

Podłączenie magnetowidu do PC-a

j.w. Lepiej podlaczyc video do wejscia video w karcie telewizyjnej (composite lub s-video), a audio podpiac pod karte dzwiekowa (line-in). Jakosc bedzie lepsza niz przez antene
Komputery Hardware :: 01 Lip 2005 14:58 :: Platon :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 737

krótkofalówka maxcom wt 108 [jaka antena]

mam 2 krotkofalowki maxcom wt 108 na pasmo 446MHz . jak zdejme gomowa oslonke antenki i podlacze kawalek kabla to odbiera chyba sygnal CB. jaka antene moge podlaczyc zeby odbieralo. ewentualnie jakis wzmacniacz albo cos. prosze o pomoc . z gory bardzo dziekuje! aha mam jakas krotkofalowke radmor 31411...
Radiotechnika Serwis :: 03 Lip 2005 22:38 :: elektryk1e :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 745

dwie antetny - siec WIFI

Witam, jak to jest z urzadzeniami wifi (Access Point'y) posiadajacymi dwie antetny? Dokladnie chodzi mi o mozliwosc podlaczenia zewnetrznej. Np Posiadam aktualnie router z AP (wrt54g) i chce podlaczyc szczelinowa dookolna, czy obojetnie do ktorej z anten czy musze tez uzywac czegos do zsumowania obu...
Sieci, Internet :: 11 Lip 2005 00:23 :: Boosterpl :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 752

Antena do skanera czestotliwosci do nasluchu lotnictwa ?

Przytaczajac slowa kolegi z poprzedniego postu zaczynam sie zastanawiac nad sensem tego tematu. Piszemy o impedancjach 50 , 75 ohm a nie wiemy do konca jaka w zasadzie ma impedancje skaner do ktorego kolega chce podlaczyc antene... Ja mam Pro94 i w nim impedancja wejsciowa wynosi 75ohm i tak sobie mysle...
Radiotechnika Serwis :: 07 Kwi 2007 13:33 :: Piter K. :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 10339

problem z siecią 16km

No, szczerze mowiac interesujace ze na antenie 18dBi udalo Ci sie podlaczyc do sieci oddalonej o 16km! Jesli tak, to powiedz mi jaki masz sygnal, bo wiecej niz 10 SNR Ci nie daje. W procentach nie wiem, moze z 20%? Przy takim sygnale nigdy nie bedziesz mial dobrego polaczenia. Musisz wystawic porzadna...
Sieci, Internet :: 13 Sie 2005 10:59 :: Maras_23 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 522

słaby odbiów stacji radiowych w maluszku - HELP!!

najprawdopodobniej musisz podlaczyc zasilanie do tych urwanych kabelkow ale jednak najlepiej kup sobie zewnetrzna antene
RadiaSamochodowe Serwis :: 17 Sie 2005 08:03 :: maryann :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 681



Strona 4 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: lodówka bosch czujnik serwis eberspacher zmiana amperażu wsadowy kopiować elektrozawór skrzyni słuchawka bluetooth połączenie mieszanie kolorów farb ustawienia tryb letni laser diora bęben hałasuje
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group