forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



podlaczyc usb dvd

Znaleziono 52 wyników na elektroda.pl: podlaczyc usb dvd
Podstawowa forma zapytania: podłączyć usb dvd
Forum elektroda.pl Strona Główna

problem z podlaczeniem LCD 7" do DVD samochodowego

witam mam problem z podlaczeniem LCD 7" do DVD samochodowego. DVD dziala ok, odtwarza wszystko, video i audio wychodzi, sprawdzalem na tv. problem jest z monitorem/TV LCD 7" firma NOVA, jakas tam, jakich pelno. monitor posiada tuner, lapie tv, dzwiek jest. chce podlaczyc go do odtw. DVD ale...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 13 Lip 2005 23:12 :: Jarek5_7 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 627

Nagranie filmu w formacie AVCHD (.m2ts) na płytę DVD-R bez start w jakości

Nagranie filmu w formacie AVCHD (.m2ts) na płytę DVD-R bez start w jakościDobra, widzę że nie do końca mnie zrozumiałeś, Ja ciebie zrozumialem, odpowiadam wylacznie na twoje pytania. Kartę SD włożył do kamery. I teraz pytanie finałowe, czy moim podłączonym blu ray do TV udało, by mi się nagrać te gotowe wideo na płytkę blu ray z mojej kamery? Odpowiedz miales juz...
Film :: 06 Sty 2014 13:41 :: anmedia :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 6489


auto dvd - podlaczenie 2 przenosnych dvd

auto dvd - podlaczenie 2 przenosnych dvdWiesz w czym problem z USB? Ze za pomoca USB przesylasz dane cyfrowe. A ty musisz wyslac sygnal analogowy. Przyjmujac (bo nie wiem nigdy nie probowalem takich kombinacji aby nie uszkodzic gniazda USB) ze uda sie podlaczyc to musialbys "zainstalowac" jakis soft do odtwarzania. Moze byc tak ze pojdzie,...
CarAudio Ogólne :: 11 Lis 2012 22:43 :: Agdamski :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1050

poszukuje DVD czytajacego DivX oraz XviD z portem USB

witam, poszukuje stancjonarnego odtwarzacza DVD (cd-r/rw, dvd+/-r/rw) odczytujacego DivX oraz XviD (axxo oraz inne) z portem USB gdzie moge na penie podlaczyc i bezposrednio z niego odczytywac filmy. bardzo prosze o pomoc w wyborze (chodzi o to a by glownie to byl funkcjonalny/mozliwosci, wyglad,...
Co kupić Archiwum :: 01 Cze 2007 14:00 :: ciubas :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 874

Podłączenie stacjonarnej DVD LG RH27nagrywarki do komputera?

Witam! Posiadam stacjonarna nagrywarke DVD LG RH277H i chcialbym sie dowiedzic czy moge ta nagrywarke podlaczyc przez port USB do komputera tak abym mogl przeslac zapisane materialy na nagrywarce na komputer? Nagrywarka ma wejscie USB ale niewiem czy jako wyjscie tez ono bedzie dzialac? Jesli nie...
Komputery Hardware :: 10 Sty 2010 02:41 :: Endriu Tosterowski :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2120

odtwarzacz dvd jako odtwarzacz cd (philips, inne)

Przepraszam za troche lamerskie pytanie, ale to dla mnie bardzo wazna sprawa. Chce kupic odtwarzacz dvd i podlaczyc go do zestawu wzmacniacz i glosniki. Czyli standard. Problem w tym, ze poza odtwarzaniem filmow dvd, jego glowna funkcja ma byc... odtwarzanie plyt cd audio. I stad pytanie czy w...
RTV Co kupić? :: 25 Gru 2013 20:59 :: Chris von Luke :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 537

Tworzenie sprzętu USB i sterownika do niego

Wlasnie hub usb moze spelniac taka funkcje , tylko wciaz nie rozumie co ma robic to urzadzenie skoro "dowolne urządzenie obsługujące pamięci USB" pewnie mozna podlaczyc bezposrednio do komputera... O ile dobrze zrozumiałem, to kolega Xirdus chce zbudować coś, co z jednej strony podłącza się do...
Mikrokontrolery Ogólne :: 26 Mar 2013 21:57 :: Xirdus :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1035

Dvd wiwa hd 238 czy istnieje mozliwosc podlaczenia pamieci usb

witam posiada dvd wiwa hd 238 cos takiego... i mam dwa pytania: 1) czy do tego modelu mozna podlaczyc jakas pamiec pod usb?? 2) czy mozliwe jest odtwarzanie plikow w formacie rmvb? Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam
DVD/VCR Początkujący :: 03 Lip 2011 07:44 :: ajpier :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1043

Radio DVD nie pokazuje obrazu

Witajcie. Mam juz 100 stopni, dlatego blagam o pomoc. Niedawno kupilem radio dvd (tv,divx...mp4...itd) i na problemie ze jest za duze do (kiszeni ) w mojm Fiacie Bravo oczywiscie sie nie skonczylo. Jest to "nie firmowe radio" do ktorego na dodatek brakuje pilota (sprzedajacy zapewnial ze da sie...
RadiaSamochodowe Początkujący :: 13 Wrz 2008 14:41 :: komodo404 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 887


Podłączenie Video DVR Grabber USB + magnetowid

Witam. Kupiłem na allegro Video DVR na USB. () Niestety, nie było instrukcji w języku polskim, a na plycie tylko sterowniki. Mam pytanie. W jaki sposob moge podlaczyc magnetowid WATSON VR 3770 do tego urzadzenia? Mozna prosic takze o tutorial jak zgrac kasete VHS ?
Połączenia urządzeń :: 26 Lut 2012 13:46 :: dhpaulus :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4433

Pytanie o napisy do dvd

Co do kupna sprzetu, wazne zeby odtwarzal jak najwiecej. W gre glownie wchodza manta emperor III i korr (najlepsze do xvid, divx sa wlasnie nie markowe takie jak te). Osobiscie jestem za manta, moze firmware nie jest tak dopracowany, ale sa czeste aktualizacje (czestsze niz w innych) i jest dynamicznie...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 02 Kwi 2006 23:27 :: ic_735 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1225

nagrywarka dvd a laptop

nagrywarka dvd jest podlaczona do kamery, z ktorej zgrywa nagrywany obraz na swoj HDD. Chcialbym podlaczyc laptopa do tej nagrywarki i zgrac zawartosc twardego dysku nagrywarki na dysk laptopa. Chyba jedynym rozwiazaniem jest podlaczenie laptopa z nagrywarka poprzez port usb, ale zarowno laptop jak i...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 09 Sty 2009 21:34 :: drzyzanek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3594

Jaki dvd recorder z zewnetrznym twardym dyskiem

Witam serdecznie? Mam pytanie czy istnieje mozliwosc zakupu odtwarzacza dvd ktory nie koniecznie bedzie mial wbudowany twardy dysk ale bedzie mial wejscie usb przy pomocy ktorego bede mogl podlaczyc zewnetrzny dysk na ktorym bede mogl nagrywac programy z tunera telewizji cyfrowej ( cyfra + ). jesli...
RTV Co kupić? :: 20 Sty 2010 10:01 :: lostcosmonaut :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 357

Samsung DVD-HR735 z Samsung HDD 160GB

Witam, Chodzilo to cacko przez ponad 3 lata (!) i nagle przed Swietami B.N. stalo sie to co sie mialo stac: nagrywarka DVD wysiadla i tyle. Po przeczytaniu wielu informacji w necie wiem teraz tylko zeby jak najszybciej zdobyc/zabezpieczyc nagrania z HDD a reszta w smieci, :-). Mam pytanie (1) w jaki...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 03 Mar 2011 08:50 :: Kemax :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1259

tv przenosny wraz z dvd aeg

Witam! Mam problem. Kupilem telewizor przenosny markin aeg:. Mam on tylko tuner mpeg2. Moje pytanie brzmi: czy mozna podlaczyc do niego jakis tuner badz dekoder mpeg4? Z tego co widze wiekszosc tego typu sprzetu podlacza sie do tv poprzez scart, a w tym telewizorku przenosnym takiego nie ma. inetrfejsy...
Połączenia urządzeń :: 02 Sie 2011 20:32 :: shoovur :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 987

USB TO IDE CABLE

kupilem kabel dzieki ktoremu moge podlaczyc nagrywarke pod USB. wszystko jest oki tylko niechce mi nagrywac plytek. przerywa mi na samym poczatu nagrywania ze zapis niepowiodl sie. czy moze byc to wina ze mam slabego kompa. P3 500MHz 380ramu. a gdy podlacze nagrywarke pod kompa normalnie to nagrywa...
Komputery Hardware :: 23 Mar 2006 13:27 :: arnoldk_20 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 354

Radio z białym podświetlaniem do 400zł max?

Napisalem post ale jak zwykle na tym forum zostal skasowany :/ Podsumowując: kenwood 4141 od 4041 rozni sie z tego co mi wiadomo pilotem w zestawie - lepiej dokupic pilota tak jak ja to zrobilem,koszt 40 zl. Nie warto doplacac do 4141 bo niczym sie nie roznią! Takze mam biale podswietlenie w aucie,radio...
CarAudio Co kupić? :: 24 Gru 2008 17:24 :: dan7770 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1492

LG 37LH3000 i odblokowanie USB serwis

Witam. Pytanie troche z innej beczki, mam maly problem z LH 3000 bo nie dzialaja mi wejscia hdmi kupilem sobie N i chcialem podlaczyc pod wejscie jdmi i nie dziala to samo sie dzieje jak podlacze DVD nie wiem o co chodzi ;/
Aktualizacja Firmware :: 01 Sty 2014 12:43 :: waniax11 :: Odpowiedzi: 1186 :: Wyświetleń: 697141

Jak podlaczyc TV z kinem domowym ???

Witam !!! TV SAMSUNG UE55C6005 i kino domowe LG HT762T. Mam problem z podłączeniem obu odbiorników. Najpierw opisze jak sprawa wygląda. TV podłączone jest kablem HDMi zarówno do dekodera jak i do kina. I tu wszystko gra, oprócz dźwięku ! Jakim kablem i jak połączyć te odbiorniki, żeby był dźwięk ? Z...
RTV Użytkowy :: 10 Sty 2011 23:01 :: zirytowana :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 692

Jaki sprawdzony adapter IDE/SATA do napędu DVD?

Jaki obecnie adapter IDE/SATA kupic ?? Czy to nie ma znaczenia ?? Chce podlaczyc naped dvd i dobrze gdyby wszystko dzialalo podczas instalacji programow i przy nagrywaniu nie bylo bledow zapisu. Czy moze lepiej kupic cos na USB ?? Cena mozliwie jak najnizsza... moge kupic naped na SATA ale nie...
Komputery Co kupić? :: 30 Cze 2012 11:32 :: trsr :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 740

Jak podlaczyc stary amplituner do TV Led

faktycznie na chwile obecna moge uzyskac tylko i wylacznie dzwiek stereo Kolego ten amplituner jest analogowy i efekty przestrzenne jakie mozesz uzyskac to wylacznie Dolby Prologic, analogowy efekt surround. A gdybym tak zakupil odtwarzac blueray? Na co zwrocic uwage i w jaki sposob mogbylm uzyskac...
Połączenia urządzeń :: 22 Paź 2013 11:35 :: anmedia :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1668

Kino domowe 4000zl -4500zl i kilka pytan

Witam, za jakis czas chcialbym kupic zestaw kina domowego za okolo 4000zl. Oczywiscie jesli warto bedzie dolozyc 500zl np do lepszego bassu to to zrobie:) Zestaw mialby byc w pokoju okolo 20m . Zacznijmy od muzyki, slucham: trans, disco, rap, radiowej:) Na pewno nie bede sluchac metalu i pochodnych:)...
Estrada Co Kupić :: 03 Wrz 2009 11:55 :: Pablo1964 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1199

Domowy OdtwarzaczMP3 z wyswietlac nieograniczona POJEMNOSCIA

Szukam taniego sposobu do odtwarzania plikow MP3 poprzez podlaczenie playera do wzmacniacza audio w domu. Mam dysk z laptopa 30GB i kabelek kupiony z allegro dzieki czemu moge ten dysk podlaczyc do jakiegokolwiek urzadzenia za pomoca USB (skad tez dysk bierze zasilania) Szukam jakiegos urzadzenia...
Audio Serwis :: 24 Wrz 2005 13:19 :: bluedragon :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 708

Stacjonarny do GTA IV + mini studio nagraniowe

Witam serdecznie, Poszukuje pomocy w wyborze komputera stacjonarnego dla 16-latka. Wiadomo, ze mnie interesuje w miare tani sprzet /ostatnio laptopa za £500 zalal cola, niestety nie do uratowania /. On jednak chce: 1. Podlaczyc do niego inne nosniki by miec mini studio nagraniowe, wiec...
Komputery Co kupić? :: 12 Sty 2012 12:47 :: Lord Kotu :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1028

Asus L8400 nie odpala

Witam mam tego samego laptopa pod nazwa Medion 9467. Jest to Pentium III 850, 10 GB IBM HD, 256 MB Ram. Laptop poki co chodzi i to calkiem ladnie. niestety ma bardzo skomplikowana konstrukcje przez co boje sie cokolwiek w nim grzebac bo nie bardzo wiem co i jak w nim otworzyc. Niestety problemem od poczatku...
Komputery Hardware :: 21 Gru 2007 21:49 :: jogar26 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1624

podłączenie płyty scenic d1534

Wiem ze nazwiecie mnie archeologiem ale mam pewien problem i z tym nie da sie czekać Robiłem znajomemu migrację ze starego DELL-a na nieco nowszy sprzęt Fujitsu z taka wlaśnie plyta na pokladzie (nie jestem zwolennikiem tych kompaktowych kompów z dziwnymi plytami w dodatku od F-S no co poradzić cięty...
Komputery Hardware :: 19 Mar 2010 12:33 :: neophyte :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1385

roadstar cd-655uswm/fm.ciezkie czasy dla zlodziei i marketow

witam lubie miec wszysktko w oryginale.a wiem ze do zestawu dolaczona byla plyta.podlaczylem usb memory stic do mojego komputera wykryl jako dysk u mnie G.jest tam taki przelacznik nie moglem przezucic mp3 ale po przelaczeniu ok.czekam az zejda z ceny z tv lcd bedzie tego masa,narazie sporadycznie...
RadiaSamochodowe Serwis :: 18 Gru 2005 13:36 :: bonzo f :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4856

Komputer PC jako Pendrive?

Witam. Tak jak w temacie, czyli jak zrobic zeby komputer pracowal jako pendrive. Chodzi mi o to ze kupilem odtwarzac dvd stacjonarny i ma on wejscie usb na pendrive itd. Jednym rozwiazaniem jest zastosowanie adaptera ide na usb i podlaczenie dysku. Ale ja nie chce wlasnie dysku wyjmowac tylko wlaczyc...
Komputery Hardware :: 25 Wrz 2006 22:09 :: Tommy82 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2422

California Access m66se podłączenie do TV

Witam. Nie wiem czy byl juz taki temat ale nie moglem znalezc. Czy da rade podlaczyc tego laptopa (California Access M66SE) do telewizora? Jesli tak to prosil bym o wytlumaczenie bo ja sie na tym za bardzo nie znam ,o to jego parametry : Procesor Intel Core Duo T2450 2x2,0 GHz 2MB Cache Pamięć RAM...
Komputery Laptopy Hardware :: 12 Lis 2013 15:15 :: kanon1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 489

Seagate dysk twardy HDD ratunku

moj dysk to seagate 300GB 8mbcache na rownoleglym ata(PATA), ma 30 GB primary partition NTFS, i 240GB ozszerzona partycje na ktorej sa 3 partycje NTFS, partycje byly robione pod winXP pod partition magikiem 8.1, dysk dzialal zawsze jako zewnetrzy dysk twardy podlaczany do laptopa za pomoca przejsciowki...
Komputery Hardware :: 23 Kwi 2006 14:24 :: WildHunter :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1149

Wachania miedzy 2 telewizorami LG

Moje takie pytanko ktory z tych telewizorow byscie wybrali niestety stac mnie akurat na takiego do 1500 zl a chcialbym zeby podlaczyc dysk przenosny i odtwarzac filmy w kazdym formacie ...ktorys z tych telewizorow czy w podobnej cenie byscie mi poradzili? 1 telewizor. LG Led 32lv2500 Dvb-t/c odbior...
RTV Co kupić? :: 25 Paź 2011 07:08 :: Koolo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 640

Peugeot 407 radio RT3 sw verion 7.01.b-5 d2a-n3 ratowanie po nieudanym upgrade

Trochę podgoniłem temat.Aktywacja utraconych ikonek się powiodła. Jest ikona od nawiewu powietrza i od wejść audio-video.Przy okazji dowiedziałem się trochę co można jeszcze pozmieniać.A więc robi się to tak: 1.Wypruwamy radio z autka. 2.Wyciągamy dysk. 3.Podłączamy go do komputera w domu. 4.Wyciągamy...
RadiaSamochodowe Początkujący :: 21 Wrz 2014 19:06 :: kowalma :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7226

Problem przy podlaczeniu TV z kinem domowym LG

Witam, mam problem... posiadam televizor LG 42LD420 oraz kino domowe LG HB905PA blu ray W dvd mam podlaczenia aux in OUTPUT oraz video OUT oraz 3 wejscia HDMI / IN 1,2 i out oraz wejscie progressive scan (OUTPUT) DVD, OPTICAL IN 1 (TV) OPTICAL IN 2 a w telewizorze to euro, HDMI DVI IN oraz HDMI 2 ,AUDIO...
RTV Użytkowy :: 16 Kwi 2013 07:55 :: Polon_us :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 14562

Co sadzicie o tym ekranie

Witam, mimo zadnego odzewu od uzytkownikow elki postanowilem po paru dniowym szukaniu zakupic zamiast ekranu pionka ekran Clariona I teraz mam do was pytanie co polecili byscie mi , jaki odtwazacz zeby podlaczyc pod niego ktory by odtwazal oczywiscie cd, dvd i dvix . Znalazlem juz jeden odtwazacz...
CarAudio Ogólne :: 11 Sie 2009 11:44 :: djfazee :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 858

Podlaczenie dysku bez rozkrecania obudowy.

Powitac.Czy mozna podlaczyc dysk twardy do komputera,bez rozkrecania obudowy?Mam nowego komputera i chcialbym ze starego dysku skopiowac kilka danych.Nie widzi mi sie zbytnio rozkrecanie go.Pozdrawiam Witam Tak jak Koledzy wyżej pisali można wykorzystać zewnętrzną kieszeń pod usb. Można też wykorzystać...
Komputery Hardware :: 20 Paź 2006 19:19 :: oleq_30 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 734

Duzy problem z komputerem

W P4 2.66 2x256 ram 2 dyski naped dvd i nagrywarka dvd 3 karty PCI i radek 9550 i mam deera 350 i nie mam problemow 3 lata ;) wiec codegen do P2 300 2 napedy i dysk 256 ram tez nie powinno byc problemu dlatego pytam jak podlaczyc taki zasilacz??// przejsciowka USB nic nie da bo to druga plyta i...
Komputery Hardware :: 08 Sty 2007 14:04 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 956

EIZO T57S. Czy da się podłączyć odtwarzacz DVD? Kabel?

Dzien dobry :) Przejde od razu do mojego zapytania otoz monitor firmy EIZO T57S tutaj jego instrukcja: ma oprocz standardowego wejscia monitorowego 7 innych wejsc z tylu tutaj zdjecie: Otoz od prawej: Maintanence port - cos jak s-video ale wieksze potem 5 skladowych R G B V-SYNC i H-SYNC oraz...
Monitory Serwis :: 12 Lut 2007 18:40 :: Kalik :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 485

Komp wlacza sie tylko do biosu i nie reaguje klawiatura.

ok dzieki wielkie. pozyczne gdzie klawiatura na USB. Hmm oby to bylo PS2 port. Bo u nas Krosno to w zadnym serwisie nie maja programatora:(. A ja tez sobie nie bede wydawala pare stow by to czasem zrobic. Kurde dzisiaj go wlaczylem wlasnie i uruchomil sie normalnie wszedlem do biosu posprawdzalem...
Komputery Hardware :: 12 Kwi 2010 20:23 :: taxido1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3313

Montowanie laptopa w samochodzie

OK juz poradzilem sobie (teoretycznie, praktyki nie tknalem jeszcze ;] pierw dobrze przemyslec musze temat co i jak) z ochrona plyty laptopa. Specyfikacja komputera: Procesor: AMD Turion 64 ML30 1600Mhz 1MB L2 Chipset: SiS M760GX Pamięć RAM: 2048MB DDR PC2700 166Mhz Dysk twardy: 120GB Matryca: 15.4”...
Komputery Modding :: 10 Cze 2009 22:43 :: wietrzny :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3755


Tv LG 32LE5500 jak polaczyc z kinem

Witam posiadam Tv LG 32LE5500 ktory posiada takie zlacza Złącza Panel przedni tak Ilość gniazd HDMI 4 HDMI Wejścia Euro Pełne Wejście S-Video nie Wyjście audio Tak Zastosowane technologie Common Interface D-Sub RS232c USB Inne wejścia/wyjścia 2 x wejście AV, 1 x złącze RS-232C,...
RTV Użytkowy :: 14 Lut 2011 16:41 :: dluginet :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 596

zwykła nagrywarka w laptopie

wszystkie uzadzenia do laptopow (fdd ,cd\r dvd i hdd ) zasilane sa tylko 5V dlatego zwykla moze byc ciezko podlaczyc - no chyba ze damy oddzielny zasilacz , inne rozwiazanie to kieszen usb z zasilaczem a w niej zwykla nagrywarka.
Komputery Hardware :: 25 Sie 2004 23:11 :: Pieron :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 600

Plyta Elitegroup P6BXT+A+Rev2.2E

Witam Tym razem prosze o porade dotyczaca dosc starej juz plyty bazowej firmy Elitegroup P6BXT-A+Rev 2,2 E. Problem jaki z nia mam to taki ze nie dziala modem ADSL Sagem Fast 800-840. Modem ten podlaczony jest do komputera poprzez USB i jako taki jest widziany przez komputer. Drivery mam zainstalowane...
Komputery Hardware :: 01 Lut 2007 00:21 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2195

Nowy komputer Reboot and select proper

Witam wszystkich mam poważny problem. Przy uruchomieniu kompa pojawia się komunikat: "Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" Komputer jest nowy: Płyta główna MSI G31M3-F OPIS Procesor dwurdzeniowy Intel...
Komputery Hardware :: 11 Sty 2009 15:12 :: lucas_mcs :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2187

Restarty systemu i dysk ST3500320AS.

SMART jest w porzadku, a zona nie byla mi w stanie na 100% potwierdzic, ze BIOS przestal widziec ten dysk choc na moment. To, co jestem w stanie na pewno powiedziec, to przy mnie zaladowal sie system, odpalilem lavalysa oraz smartctla, po czym dysk przestal dzialac, a winda sie zwiesila. Po restarcie...
Naprawa HDD  i odzysk danych :: 10 Gru 2009 20:29 :: Olleo :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 6564

Sprzedaż netbooków na przełomie 2008 i 2009 wzrosła o 100%

:lol: (at)Rafraf - miałeś kiedyś w rękach jakiegoś Netbooka? Wydaje mi się że nie. Przedstawiony przez Ciebie komputer przypomina bardziej hmm... narzędzie obronne. hm tylko o ktory komputer sie rozchodzi? ;) bo tecra M1 ktora wazy 2.5kg to moze jeszcze do obrony by sie nadala (metalowa w koncu....)...
Newsy :: 12 Mar 2010 11:43 :: Qbi88 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1436

zmieniarka Pioneer i radio Alpine - bedzie dzialac?

Witam! Wkrotce mam zamiar zmienic audio w moim samochodzie (Audi A6 2002). Chce kupic: Alpine iDA-X305S (z KTP-445 Power Pack) 4 glosniki Hertz HSK 165 subwoofer Alpine SWR-1243D w zaprojektowanej przeze mnie obudowie, zasilany wzmacniaczem Alpine MRP-F300 Zmieniarka DVD Pioneer XDV-P6. Pierwsze...
CarAudio Ogólne :: 19 Mar 2011 16:50 :: carefree :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1688

[Kupię] Laptopa do około 350-400zł

Mam HP z Windowsem XP, nowym HDD 80 GB kupionym kilkanascie miesiecy temu, procesor Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, 64 MB VRAM, ale bez baterii (zuzyta) i z niedzialajacym napedem DVD, sa tez problemy z karta sieciowa, ale mozna podlaczyc jakas na USB. Ekran ma 15" przekatnej, nie ma zadnych rys, ani...
Komputery Bazar :: 21 Cze 2011 18:37 :: galgann :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1217

[Kupię] Przyjmę laptopa głównie do nauki

Mam HP z Windowsem XP, nowym HDD 80 GB kupionym kilkanascie miesiecy temu, procesor Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, 64 MB VRAM, ale bez baterii (zuzyta) i z niedzialajacym napedem DVD, sa tez problemy z karta sieciowa, ale mozna podlaczyc jakas na USB. Jesli jestes zainteresowany to cena wynosi 250zl...
Komputery Bazar :: 09 Maj 2011 17:33 :: silent_sea :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 967

DENON AVR1312 + LG BD560 - Dwa pytania

musze wlaczac amplituner by chciec slyszeć dzwięk, jak to najlepiej rozegrać? jakimi kablami podlaczyc Podlacz wszystkie kable HDMI bezposrednio do TV a z kazdego urzadzenia tylko dzwiek wyprowadz do amplitunera. Jesli chce odtwarzac filmy z dzwiekiem DTS , poprzez usb w blu rayu, jak musze ustawic...
Połączenia urządzeń :: 06 Sty 2013 22:32 :: anmedia :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 516

Podłączenie PC do kina domowego

Amplituner na funkcji auto surround nie rozpoznaje żadnego testu np z YouTube Czy mozesz podac liniki do tych testow. komputer postawiony tylko z myślą o kinie domowym oparty na płycie abit in-73h To najglupsze co mozna bylo zrobic. Lepszym rozwiazaniem bylo kupic dobry jakosciowo BluRay z wejsciem...
Połączenia urządzeń :: 19 Wrz 2013 13:14 :: igakow10 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1677

LG50PN6500 - sygnał z PC przez HDMI "pływa"

myślałem, że HDMI to transmisja cyfrowa i albo jest albo jej nie ma... Zgadza sie - racja w 100%, ale trudno tutaj dyskutowac nie widzac tych urzadzen. Aby wyeliminowac "ewentualnie" kabel (a skoro podlaczony jest PC, z pewnoscia kabel dluzszy niz 2m). Podlaczyc na tym samym kablu inne urzadzenie...
Połączenia urządzeń :: 12 Sty 2014 09:20 :: kuch_arc :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1068

Jaki Smart TV do 2500 zl oraz uchwyt

1. Ile osób zasiada przed telewizorem? - zazwyczaj 2 2. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? – na wprost i bokiem 3. Telewizor ma stać czy ma wisieć? – wisiec 4. Jak słońce świeci w pokoju? – z boku 5. Co chcemy aby telewizor posiadał? Full HD, WiFi, USB,...
Jaki TV :: 23 Kwi 2014 03:33 :: nighttrain :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1116



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: miernik barwy l100 samsung http czujnik ruchu zmierzchu vectra lift rozdzielnia domowy fujitsu instrukcja obsługa radio opel zmieniarka zgrzewarka zrobić matiz falowanie obrotów sprinter dogrzewacz
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group