forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



podlaczyc usb dvd

Znaleziono 51 wyników na elektroda.pl: podlaczyc usb dvd
Podstawowa forma zapytania: podłączyć usb dvd
Forum elektroda.pl Strona Główna

problem z podlaczeniem LCD 7" do DVD samochodowego

...witam mam problem z podlaczeniem LCD 7" do DVD samochodowego. DVD dziala ok, odtwarza wszystko, video i audio wychodzi, sprawdzalem na tv. problem jest z monitorem/TV LCD 7" firma NOVA, jakas tam, jakich pelno. monitor posiada tuner,...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 13 Lip 2005 23:12 :: Jarek5_7 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 579

Dvd wiwa hd 238 czy istnieje mozliwosc podlaczenia pamieci usb

witam posiada dvd wiwa hd 238 cos takiego... i mam dwa pytania: 1) czy do tego modelu mozna podlaczyc jakas pamiec pod usb?? 2) czy mozliwe jest odtwarzanie plikow w formacie rmvb? Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam
DVD/VCR Początkujący :: 03 Lip 2011 07:44 :: ajpier :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 983


Reklama :: 03 Lip 2011 07:44 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Problem przy podlaczeniu TV z kinem domowym LG

... 2 oraz na czincze zielony,niebieski,czerwony i tam potem na karte, USB itd Teraz mam pytanie, jak podlaczyc kabel HDMI aby dzialalo (bo jak podlaczylam to pisze mi brak sygnalu) oraz interesuje mnie to aby glos z TV szedl przez glosniki kina d...
RTV Użytkowy :: 16 Kwi 2013 07:55 :: Polon_us :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 13815

Podlaczenie dysku bez rozkrecania obudowy.

... Powitac.Czy mozna podlaczyc dysk twardy do komputera,bez rozkrecania obudowy?Mam nowego komputera i chcialbym ze starego dysku skopiowac kilka danych.Nie widzi mi sie zbytnio rozkrecanie go.Pozdrawiam Witam Tak jak Koledzy wyżej pisali...
Komputery Hardware :: 20 Paź 2006 19:19 :: oleq_30 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 701

auto dvd - podlaczenie 2 przenosnych dvd

auto dvd - podlaczenie 2 przenosnych dvd... analogowy. Przyjmujac (bo nie wiem nigdy nie probowalem takich kombinacji aby nie uszkodzic gniazda USB) ze uda sie podlaczyc to musialbys "zainstalowac" jakis soft do odtwarzania. Moze byc tak ze pojdzie, ale aby wybrac dane wejscie musi zostac wy...
CarAudio Ogólne :: 11 Lis 2012 22:43 :: Agdamski :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 984

Podłączenie stacjonarnej DVD LG RH27nagrywarki do komputera?

...Witam! Posiadam stacjonarna nagrywarke DVD LG RH277H i chcialbym sie dowiedzic czy moge ta nagrywarke podlaczyc przez port USB do komputera tak abym mogl przeslac zapisane materialy na nagrywarce na komputer? Nagrywarka ma wejscie USB ale...
Komputery Hardware :: 10 Sty 2010 02:41 :: Endriu Tosterowski :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2096

Podłączenie Video DVR Grabber USB + magnetowid

... () Niestety, nie było instrukcji w języku polskim, a na plycie tylko sterowniki. Mam pytanie. W jaki sposob moge podlaczyc magnetowid WATSON VR 3770 do tego urzadzenia? Mozna prosic takze o tutorial jak zgrac kasete VHS ?
Połączenia urządzeń :: 26 Lut 2012 13:46 :: dhpaulus :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4259

podłączenie płyty scenic d1534

... posta. P.S w sumie to dałem dupci mogłem zrzucic wszystkie bazy na zewnętrzny nosnik np pendrive, DVD-R albo podlaczyc dellowski hdd przez USB ( mam przeciez przejściowke) ale polak po szkodzie mądry, przydałoby sie to naprawic bo wstyd troc...
Komputery Hardware :: 19 Mar 2010 12:33 :: neophyte :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1343

Podłączenie PC do kina domowego

... HDMI Może wybrać Realtek HD audio i puścić dźwięk po optycznym a obraz zostawić po HDMI tylko wtedy musiałbym podłączyć go bezpośrednio do TV bo w ampli wybrane by było inne wejście Warto przeczytac instrukcje, kazdy amplituner, posiada opc...
Połączenia urządzeń :: 19 Wrz 2013 13:14 :: igakow10 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1485


Reklama :: 19 Wrz 2013 13:14 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

California Access m66se podłączenie do TV

...Witam. Nie wiem czy byl juz taki temat ale nie moglem znalezc. Czy da rade podlaczyc tego laptopa (California Access M66SE) do telewizora? Jesli tak to prosil bym o wytlumaczenie bo ja sie na tym za bardzo nie znam ,o to jego parametry : ...
Komputery Laptopy Hardware :: 12 Lis 2013 15:15 :: kanon1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 417

Jak podlaczyc TV z kinem domowym ???

... tez Samsungiem LCD nie było problemu, gdyż dźwięk szedł przez cinche podłączone miedzy TV a kinem. Natomiast po wymianie TV tak łatwo nie poszło ! Dodam, iż podłączyłam cinchami kino z dekoderem, i niby gra. Tylko jest mały problem, bo gd...
RTV Użytkowy :: 10 Sty 2011 23:01 :: zirytowana :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 659

EIZO T57S. Czy da się podłączyć odtwarzacz DVD? Kabel?

... s-video ale wieksze potem 5 skladowych R G B V-SYNC i H-SYNC oraz wejscie USB Moje pytanie: Czy daloby sie jakos podlaczyc do niego np odtwarzacz dvd .... skad wziac kabel... bo jesli wyjde z dvd euro zlaczem... musialbym miec 5 kabelkow d...
Monitory Serwis :: 12 Lut 2007 18:40 :: Kalik :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 446

Jak podlaczyc stary amplituner do TV Led

... faktycznie na chwile obecna moge uzyskac tylko i wylacznie dzwiek stereo Kolego ten amplituner jest analogowy i efekty przestrzenne jakie mozesz uzyskac to wylacznie Dolby Prologic, analogowy efekt surround. A gdybym tak zakupil odtwarzac...
Połączenia urządzeń :: 22 Paź 2013 11:35 :: anmedia :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1386

Montowanie laptopa w samochodzie

... mozliwosc podlaczenia jej pod USB. 5. sa 3 wejscia USB: - do jednego bedzie podlaczy odbiornik GPS - kolejne dwa zostana wyprowadzone z boku kolumny przedniej (zastanawiam sie jeszcze nad czytnikiem impulsow w jednym z nich i podlaczeniem obr...
Komputery Modding :: 10 Cze 2009 22:43 :: wietrzny :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3701

Wachania miedzy 2 telewizorami LG

... mozliwosc podlaczenia urzadzenia usb i odtwarzania na telewizorze multimediow Divx HD umozliwia odtwarzanie filmow z pamieci usb w formacie divx * DVB T/C odbior naziemnej i kablowej telewizji cyfrowej HDMI x3 mozliwosc podlaczenia cyfrowo ...
RTV Co kupić? :: 25 Paź 2011 07:08 :: Koolo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 622

Kino domowe 4000zl -4500zl i kilka pytan

... obecna nie ma mozliwosci podlaczenia kablem optycznym... 1. Dlatego jak najlepiej podlaczyc karte XFI z aplitunerem? Przez Kabel optyczny czy coaxil? Dlugosc kabla od kompa od aplitunera to okolo 5m. 2. Jak podlaczyc TV i dekoder np...
Estrada Co Kupić :: 03 Wrz 2009 11:55 :: Pablo1964 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1157

Nagranie filmu w formacie AVCHD (.m2ts) na płytę DVD-R bez start w jakości

Nagranie filmu w formacie AVCHD (.m2ts) na płytę DVD-R bez start w jakości... (na zdjeciu wewnetrzna) posiada wylacznie zlacze zasilania i zlacze sygnalowe SATA. Brak jakiej kolwiek mozliwosci podlaczenia urzadzenia zewnetrznego. Ponizej zlacza narywarki zewnetrznej. Jak widac jest tylko gniazdo USB i gniaz...
Film :: 06 Sty 2014 13:41 :: anmedia :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 5142

Plyta Elitegroup P6BXT+A+Rev2.2E

... moment zapalaja sie dwa ledy ADSL i POWER i nastepnie gasna. Kiedy otwiera sie okienko do podlaczenia do internetu wyskakuje blad i nie mozna sie podlaczyc. Podejzewam ze moze trzeba jakies dodatkowe sterowniki. System to Windows XP pro i SP...
Komputery Hardware :: 01 Lut 2007 00:21 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2147

Domowy OdtwarzaczMP3 z wyswietlac nieograniczona POJEMNOSCIA

... taniego sposobu do odtwarzania plikow MP3 poprzez podlaczenie playera do wzmacniacza audio w domu. Mam dysk z laptopa 30GB i kabelek kupiony z allegro dzieki czemu moge ten dysk podlaczyc do jakiegokolwiek urzadzenia za pomoca USB (skad...
Audio Serwis :: 24 Wrz 2005 13:19 :: bluedragon :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 681

Radio DVD nie pokazuje obrazu

... tak oto dzisiejszego dnia wkoncu je podlaczylem. Na poczatku bylo OK (tak mi sie zdaje) wyswietlal filmy, mialem liste plikow mp3 jak podlaczylem pendriva itp. Pozniej na chwile odlaczylem radio by podlaczyc antene i poszedlem do domu...
RadiaSamochodowe Początkujący :: 13 Wrz 2008 14:41 :: komodo404 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 851

Komputer PC jako Pendrive?

... na pendrive itd. Jednym rozwiazaniem jest zastosowanie adaptera ide na usb i podlaczenie dysku. Ale ja nie chce wlasnie dysku wyjmowac tylko wlaczyc komputer i podlaczyc dvd. Jest moze jakis program zeby udostepnic jakis folder lub cos w ty...
Komputery Hardware :: 25 Wrz 2006 22:09 :: Tommy82 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2353

Seagate dysk twardy HDD ratunku

... gdy dziala win XP z innego sprawnego dysku (laptop i inny desktop) i nagle podlaczyc ten trefny dysk przez USB 2 IDE to win kapuje ze cos do niego podlaczono, znajduje USB 2 IDE, znajduje prawidlowo typ dysku, przeczesuje 4 istniejace partycje i...
Komputery Hardware :: 23 Kwi 2006 14:24 :: WildHunter :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1110

Jaki Smart TV do 2500 zl oraz uchwyt

... vod.tvp.pl 21. Mozliwosc podlaczenia do odtwarzacz DVD, Blue Ray etc.. Ogolnie mam na oku ten telewizor: Telewizor SAMSUNG UE46F6320 za 2499 zl w media markt co myslicie? - czy wgole ten telewizor mozna podlaczyc do rutera WIFI aby mial in...
Jaki TV :: 23 Kwi 2014 03:33 :: nighttrain :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 969

Tworzenie sprzętu USB i sterownika do niego

... urządzenie obsługujące pamięci USB" pewnie mozna podlaczyc bezposrednio do komputera... O ile dobrze zrozumiałem, to kolega Xirdus chce zbudować coś, co z jednej strony podłącza się do komputera, a z drugiej do jakiegoś urządzenia US...
Mikrokontrolery Ogólne :: 26 Mar 2013 21:57 :: Xirdus :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 975

roadstar cd-655uswm/fm.ciezkie czasy dla zlodziei i marketow

... masa,narazie sporadycznie tv lcd 7cali z dvd wolaja 50euro,beda to wyrzucac my naprawiac.ciekawe czy przez to usb mozna podlaczyc twardy dysk tak jak w psx2 trzeba by cos zmienic w programie tego radia prosze sie nie martwic roboty bedzie...
RadiaSamochodowe Serwis :: 18 Gru 2005 13:36 :: bonzo f :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4820

Restarty systemu i dysk ST3500320AS.

... dysku. Podlaczylem starego Samsunga, a tego Seagate'a dalem na storage. Mam gdzies interface USB-SATA - moze sprobuje podlaczyc go przez niego i tak wystartowac system, moge tez jeszcze raz zrobic clone z Samsunga na Seagate'a - moze to sie p...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 10 Gru 2009 20:29 :: Olleo :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 6426

Co sadzicie o tym ekranie

... schowku.Co do monitora to normalne ze musi byc dobry bo to od niego glownie zalezy jakosc. I czy do kazdego radia mozna podlaczyc zdalne sterowanie zewnetrzne, czyli jak mam radio w schowku zeby czuike zamontowac gdzies na desce zeby pilot ws...
CarAudio Ogólne :: 11 Sie 2009 11:44 :: djfazee :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 822

USB TO IDE CABLE

... moge podlaczyc nagrywarke pod USB. wszystko jest oki tylko niechce mi nagrywac plytek. przerywa mi na samym poczatu nagrywania ze zapis niepowiodl sie. czy moze byc to wina ze mam slabego kompa. P3 500MHz 380ramu. a gdy podlacze nagrywarke p...
Komputery Hardware :: 23 Mar 2006 13:27 :: arnoldk_20 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 324

LG 37LH3000 i odblokowanie USB serwis

Witam. Pytanie troche z innej beczki, mam maly problem z LH 3000 bo nie dzialaja mi wejscia hdmi kupilem sobie N i chcialem podlaczyc pod wejscie jdmi i nie dziala to samo sie dzieje jak podlacze DVD nie wiem o co chodzi ;/
Aktualizacja Firmware :: 01 Sty 2014 12:43 :: waniax11 :: Odpowiedzi: 1186 :: Wyświetleń: 686920

LG50PN6500 - sygnał z PC przez HDMI "pływa"

... sie - racja w 100%, ale trudno tutaj dyskutowac nie widzac tych urzadzen. Aby wyeliminowac "ewentualnie" kabel (a skoro podlaczony jest PC, z pewnoscia kabel dluzszy niz 2m). Podlaczyc na tym samym kablu inne urzadzenie np DVD, BluRay. USB to zup...
Połączenia urządzeń :: 12 Sty 2014 09:20 :: kuch_arc :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 951

Stacjonarny do GTA IV + mini studio nagraniowe

... poprzez wifi, niestety tez nie jest to montowane w komputerze. Podobnie jak z bluetooth, moge je zakupic dodatkowo i podlaczyc przez USB? Kilka dni szukam gotowego komputera spelniajacego te warunki, ale niestety, wszystkie proponowane mod...
Komputery Co kupić? :: 12 Sty 2012 12:47 :: Lord Kotu :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 992

tv przenosny wraz z dvd aeg

... markin aeg:. Mam on tylko tuner mpeg2. Moje pytanie brzmi: czy mozna podlaczyc do niego jakis tuner badz dekoder mpeg4? Z tego co widze wiekszosc tego typu sprzetu podlacza sie do tv poprzez scart, a w tym telewizorku przenosnym takiego n...
Połączenia urządzeń :: 02 Sie 2011 20:32 :: shoovur :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 912

Nowy komputer Reboot and select proper

... DVD-RW Jednym kablem podłaczam i nie startuje wyswietla mi ten napis. Jak podłącze bez nagrywarki sam dysk idzie Startuje. Tylko, że ja potrzebuje podlaczyc to i to bo Windowsa musze zainstalować... Prosze o pomoc.
Komputery Hardware :: 11 Sty 2009 15:12 :: lucas_mcs :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2067

Sprzedaż netbooków na przełomie 2008 i 2009 wzrosła o 100%

... o jeszcze innym wykorzystniu tych maszyn... do podlaczania do projektora ... co mnie zaskoczylo.. czyby normalnej wielkosci notebook o wadze 3kg byl za ciezki? Czy noszenie 3kg zamiast 1kg aby podlaczyc sie do projektora grozi trwalym kalectwem...
Newsy :: 12 Mar 2010 11:43 :: Qbi88 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1361

Asus L8400 nie odpala

... naped sd-c2602 ale nie chcial wspolpracowac z laptopem, znajomy elektronik strasznie sie nabiedzil zeby go rozlozyc podlaczyc dvd zlozyc i wlaczyc. Pozniej dostalem wiadomosc ze trzebac jakies sciezki w gdziezdzie lapa przelutowac wiec pon...
Komputery Hardware :: 21 Gru 2007 21:49 :: jogar26 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1567

poszukuje DVD czytajacego DivX oraz XviD z portem USB

... odtwarzacza DVD (cd-r/rw, dvd+/-r/rw) odczytujacego DivX oraz XviD (axxo oraz inne) z portem USB gdzie moge na penie podlaczyc i bezposrednio z niego odczytywac filmy. bardzo prosze o pomoc w wyborze (chodzi o to a by glownie to byl funkcjon...
Co kupić Archiwum :: 01 Cze 2007 14:00 :: ciubas :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 826

Pytanie o napisy do dvd

... popularne. OPIS EIII KUPNO DVD-016 Emperor 3 Card Reader (Wbudowany czytnik USB <mozna sobie dysk podlaczyc> i kart pamięci.) cena ok 200-250 (mozna znalezc w promocji) Nalezy zdawac sobie sprawe, ze zaden z odtwarzaczy nie...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 02 Kwi 2006 23:27 :: ic_735 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1192

zwykła nagrywarka w laptopie

wszystkie uzadzenia do laptopow (fdd ,cd\r dvd i hdd ) zasilane sa tylko 5V dlatego zwykla moze byc ciezko podlaczyc - no chyba ze damy oddzielny zasilacz , inne rozwiazanie to kieszen usb z zasilaczem a w niej zwykla nagrywarka.
Komputery Hardware :: 25 Sie 2004 23:11 :: Pieron :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 573

Duzy problem z komputerem

... mam problemow 3 lata ;) wiec codegen do P2 300 2 napedy i dysk 256 ram tez nie powinno byc problemu dlatego pytam jak podlaczyc taki zasilacz??// przejsciowka USB nic nie da bo to druga plyta i ten sam efekt ;/ dlatego obstawiam zasilacz ze nie daje...
Komputery Hardware :: 08 Sty 2007 14:04 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 890

Jaki dvd recorder z zewnetrznym twardym dyskiem

... dvd ktory nie koniecznie bedzie mial wbudowany twardy dysk ale bedzie mial wejscie usb przy pomocy ktorego bede mogl podlaczyc zewnetrzny dysk na ktorym bede mogl nagrywac programy z tunera telewizji cyfrowej ( cyfra + ). jesli ktos ma konkretny...
RTV Co kupić? :: 20 Sty 2010 10:01 :: lostcosmonaut :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 345

[Kupię] Laptopa do około 350-400zł

... RAM, 64 MB VRAM, ale bez baterii (zuzyta) i z niedzialajacym napedem DVD, sa tez problemy z karta sieciowa, ale mozna podlaczyc jakas na USB. Ekran ma 15" przekatnej, nie ma zadnych rys, ani uszkodzonych pixeli. Z tego co widze laptop posiad...
Komputery Bazar :: 21 Cze 2011 18:37 :: galgann :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1181

Jaki sprawdzony adapter IDE/SATA do napędu DVD?

...Jaki obecnie adapter IDE/SATA kupic ?? Czy to nie ma znaczenia ?? Chce podlaczyc naped dvd i dobrze gdyby wszystko dzialalo podczas instalacji programow i przy nagrywaniu nie bylo bledow zapisu. Czy moze lepiej kupic cos na USB ?? Cena...
Komputery Co kupić? :: 30 Cze 2012 11:32 :: trsr :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 689

DENON AVR1312 + LG BD560 - Dwa pytania

... przez co zawsze musze wlaczac amplituner by chciec slyszeć dzwięk, jak to najlepiej rozegrać? jakimi kablami podlaczyc? A pytanie nr 2 to : Jesli chce odtwarzac filmy z dzwiekiem DTS , poprzez usb w blu rayu, jak musze ustawic amplituner i dvd...
Połączenia urządzeń :: 06 Sty 2013 22:32 :: anmedia :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 465

odtwarzacz dvd jako odtwarzacz cd (philips, inne)

...Przepraszam za troche lamerskie pytanie, ale to dla mnie bardzo wazna sprawa. Chce kupic odtwarzacz dvd i podlaczyc go do zestawu wzmacniacz i glosniki. Czyli standard. Problem w tym, ze poza odtwarzaniem filmow dvd, jego glowna funkcja ma...
RTV Co kupić? :: 25 Gru 2013 20:59 :: Chris von Luke :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 441

[Kupię] Przyjmę laptopa głównie do nauki

... RAM, 64 MB VRAM, ale bez baterii (zuzyta) i z niedzialajacym napedem DVD, sa tez problemy z karta sieciowa, ale mozna podlaczyc jakas na USB. Jesli jestes zainteresowany to cena wynosi 250zl razem z wysylka. Mozna tez zobaczyc/przetestowa...
Komputery Bazar :: 09 Maj 2011 17:33 :: silent_sea :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 937

zmieniarka Pioneer i radio Alpine - bedzie dzialac?

... to, ze mozna wsadzic ja pod radio (do tego zostalo zaprojektowana). Drugie:Radio Alpine ma port USB z tylu.Chce podlaczyc do niego zewnetrzny dysk twardy.W instrukcji napisane jest, ze radio to obsluguje tylko systemy FAT16/24/32. Jak wyczyt...
CarAudio Ogólne :: 19 Mar 2011 16:50 :: carefree :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1661

nagrywarka dvd a laptop

Czesc dosc dziwne pytanie: czy do nagrywarki dvd z hdd, majacej wyjscie usb da sie podlaczyc laptopa poprzez kabel usb (meski-meski) i zgrac zawartosc hdd nagrywarki na laptopka? Czy to ma szanse powodzenia?
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 09 Sty 2009 21:34 :: drzyzanek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3516

Komp wlacza sie tylko do biosu i nie reaguje klawiatura.

... go wlaczylem wlasnie i uruchomil sie normalnie wszedlem do biosu posprawdzalem i reset i poszla dalej potem mialem chec podlaczyc dvd by instalke zrobic wlaczam a tu zwiecha na piewszym ekranie. Wylaczam i jescze raz i dalej to samo wchodzi ...
Komputery Hardware :: 12 Kwi 2010 20:23 :: taxido1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3202

Tv LG 32LE5500 jak polaczyc z kinem

... Audio In - Scart - Złącze Component/Compositv TV mam polaczony z playstation 3 przez hdmi do tego zestawu chce podlaczyc kino Samsung HT-DS900 tylko nie wiem jakimi kablami i pod jakie wejscia i czy wogole sie da.DvD w tym kinie bedzi...
RTV Użytkowy :: 14 Lut 2011 16:41 :: dluginet :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 560

Samsung DVD-HR735 z Samsung HDD 160GB

... ten HDD i jak przegrac pliki video na format AVI (lub conajmniej MPEG)? Pytanie (2): czy mozna podpiac kabel USB do plytki PCB i podlaczyc to do kompa? Ewentualnie prosze o wyjasniajacy obrazek pinouta Z gory bardzo dziekuje.
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 03 Mar 2011 08:50 :: Kemax :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1169

Radio z białym podświetlaniem do 400zł max?

... tanie jak barszcz.Dobre wykonczenie i jakosc.W tej chwili w sklepie internetowym marmax tudziez carhifi24 radio to kosztuje 274 zl,naprawde polecam. Do tego ma wyjscie aux na panelu co pozwala mi podlaczyc przenosne dvd - super sprawa.
CarAudio Co kupić? :: 24 Gru 2008 17:24 :: dan7770 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1447



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: zasilać mieszkać wyświetlacz renault laguna rozpoznawanie tablic licznika opel mebel drewniany opcom opel podświetlenie nawiewu ładowarka samsung dodatkowy licznik ładowarka modelarska ekspres kawy saeco
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group