forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



pojemnosc zbiornika

Znaleziono 48 wyników na elektroda.pl: pojemnosc zbiornika
Podstawowa forma zapytania: pojemność zbiornik
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

vw passat 1.9tdi 2000r Pojemnasc zbiornika paliwa.

Witam. Mam pytanie, jaka jest pojemnosc zbiornika paliwa w passacie 1.9TDI kombi 2000r. ? Z gory dzieki , pozdrawiam.
Samochody Początkujący :: 19 Wrz 2010 20:35 :: yogi009 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2047

Odpowietrzanie hydroforu?

Jezeli masz zbiornik przeponowy to cisnienie powietrza (czyli ilosc powietrza) sprawdzasz cisnieniomierzem na zaworku. Jezeli masz zbiornik zwykły, to najprostszym sposobem sprawdzenia, czy ilosc powietrza w zbiorniku ma prawidlowy poziom jest zmierzenie ilosci wody jaka mozna wylac ze zbiornika od poziomu...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Lip 2014 18:18 :: majdzik :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 30706

termet+zbiornik + kospel - zamiast 38stC jest 60stC

Jeżeli słychać przepływ powietrza w zbiorniku, to masz źle odpowietrzony, co może skutkować zniszczeniem wymiennika głównego, jak powietrze się do niego przemieści. To jest niesamowite, jak technologia szybko postepuje. Poprzedni piec sluzyl 19lat, mial prosta budowe, i nie bylo mozliwosci uszkodzenie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 21 Maj 2015 13:32 :: donaldsak :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 762

Nowe ogniwo słoneczne, które może pobić rekord sprawności

Przepompownia wody - w ciągu dnia, nadmiar energii jest wykorzystywany do przepompowania wody do zbiornika, w nocy spływająca woda napędza turbiny dając prąd. A jasne - elektrownia szczytowo-pompowa - ale nic za darmo - duzy zbiornik wodny zmienia lokalny klimat... poza tym trzeba zapewnic okreslona...
Newsy :: 27 Sty 2013 12:56 :: 236759 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 11523

Dozór techniczny dla zbiornika ciśnieniowego

Jezeli to ma byc zbiornik stacjonarny to proponuje wykonac go z rury przykladowo o fi-120mm ,10 m takiej rury daje pojemnosc ok. 100 l, mozna ja zamatowac wzdluz sciany hali produkcyjnej i wykozystac jako siec sprezonego powietrza. Z zakupem rury atestowanej nie powinno byc problemu. ...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 20 Kwi 2006 19:56 :: wmalczewski :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2911

Moje Pierwsze WC, jak założyć dwa bloki wodne?

dzien dobry, układ WC ma być do nastepujacego zestawu (kreconego): Plyta Abit AB9 Core 2 Duo E6400 2 GB G.Skill (dual) X1900XT chce zalozyc dwa bloki wodne (ewentualnie radiator na chipset, ale to na razie nie istotne). poniżej przedstawiam trzy schematy i od razu pytam: 1. Czy lepiej dac...
Komputery użytkowy :: 21 Sty 2007 02:37 :: msb :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1724

Canon i320 - pisk i nie pobiera kartki

Witam. Mam problem ze swoją drukarką... podczas proby drukowania rolki sie kręcą ale slychac pozniej wyrazny pisk?.. i nie łyka kartek. Dioda miga na pomaranczowo. Wyswietla sie blad Błąd serwisowy 5100. Anuluj drukowanie i wyłącz drukarkę, a następnie włącz ją ponownie. Jeśli ta operacja nie spowoduje...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 16 Kwi 2007 23:43 :: konmaj :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 908

Piaskarka domowej roboty za 300zl

Panowie, jest sprawa:) Czy pojemnosc zbiornika ma jakis wpływ na wydajnosc piaskarki? Mam w planach zrobienie piaskarki na zbiorniku ok. 300l tylko obawiam sie czy nie bedzie za duży? Żeby nie miało to jakiegos negatywnego wpływu na działanie? Jak myslicie?
DIY Konstrukcje :: 03 Cze 2015 14:30 :: lobudek :: Odpowiedzi: 657 :: Wyświetleń: 383248

Czy nowe zawory w zbiorniku LPG nie blokuja tankowania???

witam ja posiadam butle Stako o pojemnosci 42 litry, wchodzi mi do niej na pustym zbiorniczku (w zaleznosci od stacji) okolo 38-40litrow // podaje dane szczegolowe (dla olsztyna) : 38,1 shell-owski (szczesne) ,oraz 39,6 (kolo leclerca), nie wiem czym spowodowane te roznice (zawor "tryka") byc moze jakoscia...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sty 2006 15:56 :: mrxx :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4660

Chłodzienie wodne - dylematy konstruktora

A czy pojemnosc zbiornika wyrownawczego ma jakies znaczenie?
Komputery Chłodzenie :: 07 Wrz 2008 10:36 :: holcer :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1470

Sprawa oceny oraz porady schematu

Witam. jestem w temacie ogrzewania c.o nowicjuszem ale teoretycznie z tego forum jestem przygotowany. Ponizej przedstawiam schemat mojej isntalacji c.o ktora che stworzyc. Jest nadbudowa na cele mieszkalne warsztatu samochodowego , strop jest betonowy , dach drewniany na ktory bedzie polozona welna...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Lis 2009 13:11 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3318

matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego

Kolego a jak uzupełnisz płyn w układzie chłodzenia to sprawdź czy nie lecą (ulatniają się) bąbelki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, po rozgrzaniu silnika i otworzenia się termostatu.
Samochody Mechanika :: 06 Maj 2010 07:58 :: szawert :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 19159

Bojler z podwójna miedziana wezownica

W takim przypadku, lepiej zrobic dluzsze wezownice i przez nia puscic CWU, a cala pojemnosc zbiornika wlaczyc w CO. Takie rozwiązanie proponuje firma NOEL tzn przygotowanie bieżącej wody odbywa się przepływowo !!! WYMIENNIK CIEPŁA - technologia przepływowego ogrzewania wody użytkowej w...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Gru 2013 08:20 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 7923

Tankowanie gazu - pusty wąż?

moze wam wyjasnie jak to jest mozliwe: 1 zbiornik ma pojemnosc przyjmijmy 50l jest ona sprawdzana przez producenta poprzez napelnenie zbiornika WODĄ ,robi sie to na wzorcowym zbiorniku z danej serii. 2 zbiornk ma wymiary np srednica 360 dlugosc 570 w przypadku zbiornika cylindrycznego lub toroidalnego...
Samochody Instalacje Gazowe :: 26 Lis 2008 11:24 :: passat 2,0 :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 5266

C.O. grawitacyjne jednopoziomowe z kotłem stałopalnym

Więc proste pytanie co powiecie o tym rozwiązaniu Dodano po 1 bez automatów i tylko odpowietrzanie ze zbiornika (jak duży zbiornik zastosować ) Zle! Twoj uklad ma mala pojemnosc i gdy zbyt mocno sie rozgrzeje parowanie wody na sciankach kotla wyrzuci ci wode ze zbiornika dosc szybko. Zrob...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Lip 2012 21:44 :: tadek-67 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 3883

spirala grzewcza a płaszcz

Wymeczyles Pana Grzegorza.:-) Ale teraz ja mam wiecej informacji co chcesz uzyskac. Piszesz ze masz za malo miejsca na dwa zbiorniki wiec jesli uzyjesz zasobnika CWU z dwiema wezownicami tzn. jedna w gornej czesci, a druga w dolnej, to uzyskasz to samo co Pan Grzegorz narysowal na swoim schemacie....
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 16 Paź 2012 00:10 :: Dolce :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2685

Ogrzewanie domu - Kotłownia + kominek z płaszczem wodnym ?

Hallo, chyba zle postawilem pytanie w temacie - powinno byc "Jak podlaczyc do instalacji, kominek z plaszczem wodnym, tak zeby licznik energii cieplnej (pobranej z EC) rejestrowal (odliczal) energie w nim (kominku) uzyskana. Siedzialem wczoraj caly dzien w internecie i "studiowalem" systemy ogrzewania...
Systemy Grzewcze Serwis :: 10 Maj 2008 11:16 :: aawol :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 17324

Wybór zasobnika solarnego - pytanie.

Jesli zainstalujesz dwa zbiorniki szeregowo to bedziesz mial szybciej odpowiednia temp. CWU i mniejsze straty energii. To znaczy ze : pierwszy zbiornik nagrzeje sie do odpowiedniej temp. i mozesz zaczac uzywac CWU podczas gdy drugi dopiero zaczal sie rozgrzewac, unikasz zbednego nagrzewania (zapasu...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 17 Sty 2012 00:45 :: Grzegorz Siemienowicz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1469

wskaznik poziomu paliwa w iveco magirus

Czesc. Interesuje mnie wskaznik ilości paliwa w zbiorniku. Moze on byc zrobiony w ten sposób ze przy pelnym zbiorniku świecą sie led`y ( a przy zanikaniu :lol: paliwa w baku) ilośc swiecących diód sie zmniejsza. Da sie do takiego czegos wykorzystac jakis "manometr elektroniczny" ? bo tylko takie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Wrz 2003 15:33 :: fachman :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2669

czujnik poziomu

wlasnie przy pojemnosciowym nie ma wiekszego znaczenia czy jest oblepiony czy nie wazna jest pojemnosc pomiedzy np pretem na srodku zbiornika a sciankami , pomiar nie jest oczywiscie dokladny ale orientacyjnie mozna wiedziec ile jest asfaltu w zbiorniku , roztopione tworzywo zachowywalo sie chyba dosc...
Automatyka Przemysłowa :: 09 Lut 2006 14:18 :: golem :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1938

BRC JUST JUNIOR -pytania , modyfikacja instalacji.

to jak jest zbiornik przykrecony praktycznie nie ma znaczenia ,bo rurka i tak ciągnie gaz z dna zbiornika. podejrzewam ze juz sama pojemnosc przewodu gazowego pozwala na przejechanie kilkuset metrow wiec nie ma znaczenia ze gaz przy przyspieszaniu na chwile przeleje sie na drugi koniec zbiornika...
Samochody Instalacje Gazowe :: 30 Lis 2009 09:19 :: maszan :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4981

Epson Stylus SX405 - nie rozpoznaje zamienników tuszy.

Ja używam tuszy samoresetujących TO711, 712 , 713 i 714. Jesli wszystkie są włozone w komplecie to drukarka widzi je jako oryginalne i nie ma problemu z drukowaniem. Gdy pojemnosc tuszu osiagnie jakąś pewną minimalna wartość, wówczas drukarka wyswietla komunikat ze tusz nie oryginalny itd. Więc resetuję...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 09 Lis 2011 13:57 :: iocus88 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 29034

Cykliczne uderzenia hydrauliczne (stuki) c.w.u.

Witam. Mój problem polega na tym, że gdy zakrecam wode to przez około 2-3 sek. słychać charakterysteczne drgania (stuki) rur słyszalne w całym domu. Nie ma znaczenia który kran zakręcam, czy na I pietrze czy na II. Zawsze rury wpadaja w kilka drgan podobnych jak podczas uderzenia hydraulicznego. Wszystkie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 18 Cze 2009 07:18 :: grzes1608 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3496

Kompresor warsztatowy

Ładnie wyszło!Gratulacje. Kolega w drugim poscie napisał ze to sprezarka od stara 28-ja mam sprezarke(a własciwie kompresor)od tego wozu i wyglada zupełnie inaczej(duzo wieksza i kwadratowa).No ale mniejsza o to bo chciałem zapytac sie czy wlasnie tej wielkosci zbiornik to wystarczy do lakierowania?Jesli...
DIY Konstrukcje :: 07 Wrz 2010 13:58 :: morswin89 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 19518

Mieszany system CO. Grawitacja- uklad zamkniety, wymienniki i solar panel

Zastanawiam się nad kilkoma kwestiami: - dlaczego zdecydowałeś się zainstalować dwa zasobniki zamiast jednego (na Twoim schemacie - górnego)? - dlaczego chcesz połączyć obieg solarny z obiegiem z kominka? W obiegu solarnym masz glikol, dobrze jest zrobić go w układzie zamkniętym. W kominku - dokładnie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 24 Gru 2011 11:38 :: saskia :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2720

Wydajny schemat przeplywu wody w ukladzie chlodzenia wodnego

1.5L?! Po co tak duzo? Zobacz sobie jaka pojemnosc maja firmowe rezerwuary. Do tego pompa 10bar? Jak chcesz miec rozszczelnione bloki to sobie taka wloz. Wtedy ten zbiornik 1.5l ma sens, tylko pamietaj o nieprzewodzacym plynie i czestych dolewkach ;) Po za tym zbiornik ma byc nad pompa, a nie pod. RAMu...
Komputery Chłodzenie :: 05 Sty 2012 23:00 :: Karaczan :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2280

czy da sie jakos oszczedzic - termy elektr.

Nie zgodze sie z opinia kolegi, ze uzywajac bojlera czy ogrzewacza przeplywowego zuzyje sie taka sama ilosc energii. Po pierwsze jezeli chcielibysmy wykorzystac na dana chwile 80 litrow wody czyli cala pojemnosc bojlera. TO przeplywowy ogrzewacz zuzyje o wiele wiecej energii poniewaz aby szybciej ogrzac...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 23 Mar 2004 19:44 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3911

gaZ 126

gdzie jest napisane ze jest nielegalne??? jest legalne, tylko maluszka ze wzgledu na mala pojemnosc silnika nie oplaca sie przerabiac, gdyz za duzo zainwestujemy w instalacje gazowa a i jeszcze jedno.... ciekawe gdzie zmiescisz zbiornik na gaz.... chyba ze bedziesz go wozil na tylnych siedzeniach.....
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Wrz 2004 13:34 :: donpab :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2324

kilka pytan z przyrzadow polprzewodnikowych...

- wplyw rezystancji terminczej na wartosc jej dopuszczalnego pradu wyprostowanego? Oporność termiczna Rth = ΔT/P, gdzie ΔT - różnica temperatur na ścieżce oporności, P - moc (cieplna) przepływająca przez Rth. Praktycznie Rth składa się z kilku komponentów, np.: Rth = Rth-j-c + Rth-c-a,...
Początkujący Elektronicy :: 29 Sty 2006 21:23 :: mattes :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 585

olej roślinny zamiast ropy ??

Aaaaa faktycznie, zapomniałem że jak masz atest to nie możesz nic z tym robić. W sumie powiem szczerze, że jest to mądry przepis. bez problemu zaradzisz temu. Jednak powiedz mi bo jak pisałes wcześniej nie masz powrotu na ON własnie tylko masz zapętlony. Sądzę że jak zrobisz ten powrót normalnie tak...
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 536877

Kocioł parowy. Zamontowanie palnika olejowego. Czy to ma sens ekonomiczny?

witam wczoraj przywiezlismy kociol parowy opalany weglem drewnem itp pojemnosc wody okolo 700l . kociol jest wyposazony w zawory bezpieczenstwa itd. prosze nie pisac jakie to niebezpieczne itd ze jest potrzebny dozor UDT u nas bedzie pracowal praktycznie bezcisnieniowo wylot rura 2" wprowadzona do pomieszczenia...
Systemy Grzewcze Serwis :: 08 Sty 2007 08:06 :: janek1815 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1044

Pralka TAMAT 500 buczy silnik

najpierw sprawdz czy nigdzie nie zacieka woda na silnik moge sie zalozyc ze ma lekkie przecieki z uszczelniacza łozyzk zbiornika i centralnie leci struzka wody na wlasnie silnik przy okazji zalewa grzalke termostaty i kostke silnika a wiec sprawdz wiazke kabli do silnika przy kostce przy silniku potem...
AGD retro :: 14 Paź 2007 21:48 :: maximar :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2107

whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

Dzięki za szybka odpowiedz:) czyli lepiej kupic wczesniejszy model Bosch WAE 20460 - to samo tylko pojemnosc 6kg ? i 1000-400 obr. albo WAE 24460 - tez zeszłoroczny tylko 1200-400obr. - czy darowac sobie wyswietlacz i dodatkowe programy i kupic 20160 - taki jak kupiła Basia. :) PS. nick nie od...
AGD Co kupić? :: 22 Sty 2014 08:10 :: pol78 :: Odpowiedzi: 1331 :: Wyświetleń: 374437

Instalacja LPG w motorze

Wydaje mi sie ze nie bedzie problemu z reduktorem "zbyt duzym" bo jezeli ma on duzy zapas wydajnosci to tymbardziej cisnienie bedzie bardziej stabilne. Problem raczej bedzie z mikserem zeby taki dostac [quote] [quote]Też nie problem - zauważ że przerabia się na gaz b. małe samochody typu Daewoo...
Samochody Archiwum :: 01 Gru 2007 21:01 :: maciekstyczen :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 14132

Spalinowka - pradnica - silnik

to ma byc pojazd 2-kolowy, jednoosiowy. Praca jest z zakresu mechaiki. Srednica kol wynosi 2 metry. masa samej konstrukcji stalowej z kierowca okolo 300 kilo + masa napedu. silnik spalinowy Hondy 9,6 kW. Pzekladnie hydrauliczna tez rozwazalismy, ale problemem jest koniecznosc wozenia ze soba zbiornika...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 19 Mar 2008 12:00 :: Fsoliebhaber :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2040

Jaki zakupić odkurzacz i jakiej firmy?

Zastanawiam się nad : -Miele S4212 lub S5212 z filtrem Super Air Clean - Miele Parkett and Co 5000 z filtrem Super Air Clean - DYSON DC 19 Exclusive (bezworkowy) – zbiornik po wyciągnieciu z odkurzacza mogę opróżnić w kotłowni wiec niby wylatujący kurz mi nie przeszkadza). Jeżeli...
AGD Co kupić? :: 22 Cze 2015 11:46 :: Prorokkkkk :: Odpowiedzi: 2045 :: Wyświetleń: 786132

Piec na słomę, sterownik dmuchawy

aha jak tak to powinno pójsc dosc łątwo ;)) teraz kwestia tylko jakimi otworami i jak umieszczonymi podawac powietrze...? tak zeby najlepiej dochodziło do podwójnego spalania... Dodano po 23 tutaj są podane wielkosci zbiorników akumulacyjnych...... wiec chyba te co podałeś 3-4m3 to jednak...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 18 Cze 2014 21:32 :: rood100 :: Odpowiedzi: 81 :: Wyświetleń: 47236

[BMW - E46] 1.8 Automat Jaka Sprawdzona Instalacja Gazowa

Czyli landirenzo (co mi ktoś chwalił ) odpada ? a teraz nastepna sprawa :) czeka mnie wymiana oleju filtrów itd itd wiadomo ... przegląd i czy to mam lepiej zrobic przed zagazawaniem czy po gazowaniu bo z tego co wiem sekwencja jest ustawiana po montarzu w samochodzie i nie wiem co bedzie lepiej :( i...
Samochody Instalacje Gazowe :: 06 Cze 2010 13:12 :: bambolo :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4316

potrzebuje pomocy przy projekcie instalacji c.o

przedewszystkim chodzi mi o zmiane rur,na razie z pieca wychodza mi 2 cale,pózniej sie to stopniuje ale i tak tych grubych rur jest dużo,zakładam że gdy założe miedż lub pexa pojemnosc instalacji sie zmniejszy i bedzie oszczedniej,no i druga sprawa praca z pompka wydaje mi sie bezpieczniejsza.Co do...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 04 Lis 2010 21:02 :: mav27 :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 6382

Szukam kompresora do serwisu gsm

Jakas marka. Pojemnosc minimalna zbiornika? Cisnienie? Znalazlem dewalt ale podobno jest glosny.
GSM Użytkowy :: 15 Lis 2010 00:54 :: OlekMTG :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1951

SPRZEDAM - PowerSteam Odkurzacz Żelazko Urzadzenie parowe

Jeżeli interesuje Cię czystość doskonała , to jest przynajmniej pięć powodów, dla których warto posiadać POWER-STEAM-MAXTEAMER 1. SKUTECZNOŚĆ Bardzo wysoka temperatura pary i wysokie ciśnienie sprawia, iż tłuszcze i brudy rozpuszczają się, a ciśnienie pary wydmuchuje zanieczyszczenia z porowatych...
AGD Sprzedam/Kupię :: 22 Wrz 2011 08:05 :: SzakaLL007 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 996

Akumulator samorobka, jakiej pojemnosci sie mozna spodziewac?

Znalazlem tylko jedna amatorska strone, po formowaniu akumulator ma pojemnosc 10-12Ah na kazdy m^2 powierzchni elektrod. Waga i wielkość nie ma dla mnie wlasciwie znaczenia. Czyli potrzebowałbyś elektrod o łącznej powierzchni około 10 m2, 200-250 litrów elektrolitu i odpowiednio duży zbiornik....
Początkujący Elektronicy :: 30 Gru 2014 21:16 :: xHaKeReK :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1248

Sprężarka na silniku z Fiata 126p

Witam serdecznie wszystkich zajmuje sie zawodowo piaskowaniem pracuje na piaskarce apr 600 i sprezarce wd 53 stoi u mnie kompresor na bazie silnika vw ktory jest do dokonczenia mam zrobiona glowice z blachy 30mm w niej osadzone po 4 zaworki na tlok silnik byl w stanie idealnym ma zrobione smarowanie...
Ogólny Techniczny :: 13 Maj 2015 15:00 :: vcc :: Odpowiedzi: 1341 :: Wyświetleń: 439145

Nowe życie kompresora olejowego

Butle jak gdzies wyczytalem najlepiej sprawdzic woda.Przy nieszczelnosci,peknieciu itp. woda bedzie tryskac a powietrze w takim oslabionym miejscu moze rozerwac zbiornik. Co do Twojej butli kolego ziaja25 to mi i tak nie pasuje ta pojemnosc.Patrzac na silnik i sprezarke butla wydaje sie mala,a cisnienie...
DIY Konstrukcje :: 30 Cze 2015 22:21 :: siwyalf :: Odpowiedzi: 2743 :: Wyświetleń: 834406

Jakie ciśnienie wstępne naczynie przeponowe c.w.u.

To bylo by najlepsze rozwiazanie, ale tu ogranicza nas pojemnosc naczynia. Jesli obnizymy za duzo cisnienie wstepne w naczyniu, to przy duzych wachaniach cisnienia w sieci, moze dojsc do sytuacji, ze naczynie ma zbyt male cisnienie wstepne i przy podwyzszonym cisnieniu w sieci jest wypelnione calkowicie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Sty 2014 09:08 :: robert45 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 8289

Wilo Star Nova Z - Cyrkulacja - pompa nie daje rady?

Szybsze wychladzanie może powodować rozwarstwienie wody w zasobniku poprzez podanie powrotu z cyrkulacji na sam dół zasobnika. Ale gdy powstanie wychlodzenie zbiornika, to CO powinno uzupelnic strate. Czyz nie jest tak ? Poza tym prowadzi to do rownomiernego nagrzania zbiornika, co daje wieksza...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Kwi 2014 20:07 :: barthek :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 4809

Re: Silnik spalinowy w rowerze

(at)lenar022 powiedz mi jak mam lac ten olej do paliwa bak mam chyba pojemnosc 2l bo nic nie pisze to na 2 litry benzyny ile oleju 1;16 i jaka najlepiej lac benzyne Co prawda nie jestem Lenar ale takie rzeczy to w podstawówce dzieci wiedzą. 1litr oleju 16 litrow benzyny 2 litry benzyny 125ml oleju....
Ogólny Techniczny :: 01 Lip 2015 23:56 :: Gamma_Corvi :: Odpowiedzi: 4265 :: Wyświetleń: 509238

Kolektor słoneczny za 1500 zł

ok,czyli ten uklad po lewej moge zastosowac?,mam jeszcze pytanie odnosnie zbiornika przeponowego przy ukladzie zamknietym,czy zbiornik powinien byc wiekszy niz pojemnosc ukladu,czy moze byc mniejszy np 12l i czy zbiorniki membranowe do ukladow solarnych sa inne czy takie same jak do CO? Tak ten po...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 30 Cze 2015 17:56 :: gaz4 :: Odpowiedzi: 10328 :: Wyświetleń: 2696586

Ostatnio szukano: pęknięty kineskop tablet resetowanie skoda octavia zasilacz impulsowy schemat króciec audi dell inspiron graficzna błąd vitara transformatory zrobie audi centralny zamek pompka dysk działa wolno
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group