forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



pojemnosc zbiornika

Znaleziono 47 wyników na elektroda.pl: pojemnosc zbiornika
Podstawowa forma zapytania: pojemność zbiornik
Forum elektroda.pl Strona Główna

Dozór techniczny dla zbiornika ciśnieniowego

...Jezeli to ma byc zbiornik stacjonarny to proponuje wykonac go z rury przykladowo o fi-120mm ,10 m takiej rury daje pojemnosc ok. 100 l, mozna ja zamatowac wzdluz sciany hali produkcyjnej i wykozystac jako siec sprezonego powietrza. Z zakupem...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 20 Kwi 2006 19:56 :: wmalczewski :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2491

vw passat 1.9tdi 2000r Pojemnasc zbiornika paliwa.

Witam. Mam pytanie, jaka jest pojemnosc zbiornika paliwa w passacie 1.9TDI kombi 2000r. ? Z gory dzieki , pozdrawiam.
Samochody Początkujący :: 19 Wrz 2010 20:35 :: yogi009 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1849


Reklama :: 19 Wrz 2010 20:35 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Czy nowe zawory w zbiorniku LPG nie blokuja tankowania???

...witam ja posiadam butle Stako o pojemnosci 42 litry, wchodzi mi do niej na pustym zbiorniczku (w zaleznosci od stacji) okolo 38-40litrow // podaje dane szczegolowe (dla olsztyna) : 38,1 shell-owski (szczesne) ,oraz 39,6 (kolo leclerca), nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sty 2006 15:56 :: mrxx :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4213

Akumulator samorobka, jakiej pojemnosci sie mozna spodziewac?

... ma pojemnosc 10-12Ah na kazdy m^2 powierzchni elektrod. Waga i wielkość nie ma dla mnie wlasciwie znaczenia. Czyli potrzebowałbyś elektrod o łącznej powierzchni około 10 m2, 200-250 litrów elektrolitu i odpowiednio duży zbiornik. D...
Początkujący Ogólny :: 08 Lut 2013 17:03 :: vodiczka :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 837

matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego

Kolego a jak uzupełnisz płyn w układzie chłodzenia to sprawdź czy nie lecą (ulatniają się) bąbelki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, po rozgrzaniu silnika i otworzenia się termostatu.
Samochody Mechanika :: 06 Maj 2010 07:58 :: szawert :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 16036

C.O. grawitacyjne jednopoziomowe z kotłem stałopalnym

C.O. grawitacyjne jednopoziomowe z kotłem stałopalnym... 22mm.Wchodzi ona do zbiornika z boku i powyzej poziomu wody, aby przerwac obieg i nie grzac zbiornika. Jesli chcesz podgrzewac zbiornik to mozesz ta rure polaczyc dodatkowo cienka rurka w polowie zbiornika. Takze ze zbiornikiem bedzie troc...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Lip 2012 21:44 :: tadek-67 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 3004

Tankowanie gazu - pusty wąż?

... zbiornik ma pojemnosc przyjmijmy 50l jest ona sprawdzana przez producenta poprzez napelnenie zbiornika WODĄ ,robi sie to na wzorcowym zbiorniku z danej serii. 2 zbiornk ma wymiary np srednica 360 dlugosc 570 w przypadku zbiornika cylindry...
Samochody Instalacje Gazowe :: 26 Lis 2008 11:24 :: passat 2,0 :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 4747

kilka pytan z przyrzadow polprzewodnikowych...

... -w jakim zakresie czestotliwosci racjonalne jest wykorzystywanie pojemnosci diody pojemnosciowej? Hm, to pytanie jest mało racjonalne. :D Z tego, co widzę, diody pojemnościowe są używane w zakresie od fal długich AM (ca. 150kHz) do mikrofal...
Początkujący Ogólny :: 29 Sty 2006 21:23 :: mattes :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 522

Odpowietrzanie hydroforu?

... ilosci wody jaka mozna wylac ze zbiornika od poziomu max (wylaczenie pompy) do poziomu min (wlaczenie pompy). Przy prawidlowo dzialajacym hydroforze ilosc tej wody to ok. 1/3 pojemnosci zbiornika. Pojemnosc zbiornika musi byc podana na jego t...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Lip 2014 18:18 :: majdzik :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 25009

Ogrzewanie domu - Kotłownia + kominek z płaszczem wodnym ?

... rysunku. Ogrzana woda w zbiorniku ma 60-65 C. (w kaloryferach chyba tez?). Czyli cieplo z EC ogrzewa bezposrednio wymiennik ciepla do ogrzewania domu (uklad zamkniety z pompa) i posrednio wode "cwu" w zbiorniku (zimna ktora doplywa z wodociagu)....
Systemy Grzewcze Serwis :: 10 Maj 2008 11:16 :: aawol :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 16700

Wybór zasobnika solarnego - pytanie.

... potrzeby, drugi zbiornik mimo wszystko czesciowo sie nagrzewa podgrzewajac wstepnie CWU do pierwszego zbiornika czyli efekt uzysku ciepla taki jak w kotlach kondensacyjnych, przy pracy z solarami dwa zbiorniki daja wieksza pojemnosc CWU,...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 17 Sty 2012 00:45 :: Grzegorz Siemienowicz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1220


Reklama :: 17 Sty 2012 00:45 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

czujnik poziomu

... pojemnosciowym nie ma wiekszego znaczenia czy jest oblepiony czy nie wazna jest pojemnosc pomiedzy np pretem na srodku zbiornika a sciankami , pomiar nie jest oczywiscie dokladny ale orientacyjnie mozna wiedziec ile jest asfaltu w zbiorniku...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 09 Lut 2006 14:18 :: golem :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1767

Nowe ogniwo słoneczne, które może pobić rekord sprawności

... zbiornika, w nocy spływająca woda napędza turbiny dając prąd. A jasne - elektrownia szczytowo-pompowa - ale nic za darmo - duzy zbiornik wodny zmienia lokalny klimat... poza tym trzeba zapewnic okreslona roznice poziomoe i pojemnosc zb...
Newsy :: 27 Sty 2013 12:56 :: 236759 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 10044

Instalacja LPG w motorze

... wiele innych o pojemnościach nie przekraczających litra. Można kupić calą gamę części - od małych zbiorników na gaz, filtrów, przewodów, zaworów, mikserów, reduktorów itp. [quote] Ale autor pisze ze ten motor ma 3KM - wiec pojemnosc rac...
Samochody Archiwum :: 01 Gru 2007 21:01 :: maciekstyczen :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 13004

wskaznik poziomu paliwa w iveco magirus

...Czesc. Interesuje mnie wskaznik ilości paliwa w zbiorniku. Moze on byc zrobiony w ten sposób ze przy pelnym zbiorniku świecą sie led`y ( a przy zanikaniu :lol: paliwa w baku) ilośc swiecących diód sie zmniejsza. Da sie do takiego czegos...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Wrz 2003 15:33 :: fachman :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2477

BRC JUST JUNIOR -pytania , modyfikacja instalacji.

... rurka i tak ciągnie gaz z dna zbiornika. podejrzewam ze juz sama pojemnosc przewodu gazowego pozwala na przejechanie kilkuset metrow wiec nie ma znaczenia ze gaz przy przyspieszaniu na chwile przeleje sie na drugi koniec zbiornika i
Samochody Instalacje Gazowe :: 30 Lis 2009 09:19 :: maszan :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4483

Kompresor warsztatowy

... tej wielkosci zbiornik to wystarczy do lakierowania?Jesli nie to jakiej pojemnosci szukac bo przymierzam sie juz dlugo do zrobienia sprezarki a mam okazje skolowac sobie zbiornik powietrzny od hamulców lokomotywy.Jaka pojemnosc musiala by ...
DIY Konstrukcje :: 07 Wrz 2010 13:58 :: morswin89 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 18003

Cykliczne uderzenia hydrauliczne (stuki) c.w.u.

... instalacja w domu jednorodzinnym. Odległosc pomiedzy zbiornikiem a ostatnim kranem - około 12m. Wszystko wykonane miedzią fi 22, 18, 15, cisnienie za licznikiem około 4bar (reduktor), zbiornik cwu - 350l ogrzewany piecem co. Czy montaż na...
Systemy Grzewcze Serwis :: 18 Cze 2009 07:18 :: grzes1608 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2791

Canon i320 - pisk i nie pobiera kartki

... wykryć poziomu pozostałego atramentu. Resetuj licznik używając karty Obsługa sterownika drukarki po każdej wymianie któregokolwiek zbiornika z atramentem na nowy. Sądze ze pojemnosc zbiornika niema tu nic do rzeczy pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 16 Kwi 2007 23:43 :: konmaj :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 821

Wilo Star Nova Z - Cyrkulacja - pompa nie daje rady?

... z cyrkulacji na sam dół zasobnika. Ale gdy powstanie wychlodzenie zbiornika, to CO powinno uzupelnic strate. Czyz nie jest tak ? Poza tym prowadzi to do rownomiernego nagrzania zbiornika, co daje wieksza pojemnosc cieplna. :-)
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Kwi 2014 20:07 :: barthek :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 3315

Piaskarka domowej roboty za 300zl

...Panowie, jest sprawa:) Czy pojemnosc zbiornika ma jakis wpływ na wydajnosc piaskarki? Mam w planach zrobienie piaskarki na zbiorniku ok. 300l tylko obawiam sie czy nie bedzie za duży? Żeby nie miało to jakiegos negatywnego wpływu na działanie? Jak...
DIY Konstrukcje :: 11 Wrz 2014 11:04 :: Nick2 :: Odpowiedzi: 634 :: Wyświetleń: 313816

spirala grzewcza a płaszcz

... Zasobnik musi oczywiscie byc o wiele wiekszy niz zapotrzebowanie na CWU, czyli pojemnosc zasobika CWU + potrzebna pojemnosc bufora. Najlepszy bylby wysoki zbiornik. W ten sposob nadmiar ciepla bedzie szedl tam gdzie go mozesz wykozystac, czyli...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 16 Paź 2012 00:10 :: Dolce :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2241

Sprężarka na silniku z Fiata 126p

... nie dokonczylem i stoi brak czasu a mam mocny kompresor do dokonczenia i dokupienia zostalo kolo pasaowe i polaczyc z zbiornikiem to wszystko sprzedaje bez silnika elektrycznego docelowo mial byc 5,5kw cena atrakcyjna za glowice i zaworki ...
Ogólny Techniczny :: 01 Wrz 2014 20:41 :: farel123 :: Odpowiedzi: 1244 :: Wyświetleń: 368255

Kocioł parowy. Zamontowanie palnika olejowego. Czy to ma sens ekonomiczny?

... uzywany 2 razy na miesiac przez 24h. ? Co musze kupic ? przegladalem aukcjie allegro sa rozne palniki od 200-5000tys czy poza palnikiem automatyka i zbiornikiem cos jeszcze potrzebuje? Jak sie to bedzie zachowywalo zima ? Jaka moc palnika?
Systemy Grzewcze Serwis :: 08 Sty 2007 08:06 :: janek1815 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 960

Epson Stylus SX405 - nie rozpoznaje zamienników tuszy.

... wyjecie i ponowne wlozenie i drukuje dalej. Sadze, że ten problem z rozpoznawaniem zbiornika wystepuje w momencie w ktorym tusz osiaga minimalna pojemnosc i drukarka wysyla impuls blokujacy chip. Ten impuls uniemozliwia resetowanie orygi...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 09 Lis 2011 13:57 :: iocus88 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 24105

Moje Pierwsze WC, jak założyć dwa bloki wodne?

Moje Pierwsze WC, jak założyć dwa bloki wodne?... istotne - jakich nie polecacie?? 6. jakie powinny byc parametry minimalne urzadzen - np. wydajnosc pompy, pojemnosc zbiornika, powierzchnia wymiany ciepla w chlodnicy itd. aby układ byl WYDAJNY? dziekuje z gory za kazda odpowiedz SCHEMATY: ...
Tuning PC :: 21 Sty 2007 02:37 :: msb :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1553

Sprawa oceny oraz porady schematu

Sprawa oceny oraz porady schematu... grzejnika panelowych ( tylko niewiem czy stal czy aluminium) Mo je pytanie jest nastepujace Jaka pojemnosc zbiornika wyrownawczego Jaka pompa Chce zalozyc ogrzewanie w pex/alu/pex czy od rozdzielaczy fi16 bedzie wystarczajace bo do ro...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Lis 2009 13:11 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3123

czy da sie jakos oszczedzic - termy elektr.

... ;) stosowane w tym celu przewaznie sa naturalne cieki wodne.. czasami rzeczywiscie sciegi, ale chodzi tu o zakumulowane zbiorniki ze sciegami. Mozna tez wykorzystac jako zrodlo ciepla glebe taki wymiennik ciepla ma jednak bardzo duza powierchni...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 23 Mar 2004 19:44 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3602

Spalinowka - pradnica - silnik

... silnik spalinowy Hondy 9,6 kW. Pzekladnie hydrauliczna tez rozwazalismy, ale problemem jest koniecznosc wozenia ze soba zbiornika z olejem, co mocno idzie w mase. czas pracy okolo 30 min jest OK. Zeby zbudowac cos, co dziala godzinami trzeba wi...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 19 Mar 2008 12:00 :: Fsoliebhaber :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1854

Chłodzienie wodne - dylematy konstruktora

A czy pojemnosc zbiornika wyrownawczego ma jakies znaczenie?
Komputery Chłodzenie :: 07 Wrz 2008 10:36 :: holcer :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1329

Pralka TAMAT 500 buczy silnik

... uszczelniacza łozyzk zbiornika i centralnie leci struzka wody na wlasnie silnik przy okazji zalewa grzalke termostaty i kostke silnika a wiec sprawdz wiazke kabli do silnika przy kostce przy silniku potem sprawdz pojemnosc kondensatorow...
AGD retro :: 14 Paź 2007 21:48 :: maximar :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1867

SPRZEDAM - PowerSteam Odkurzacz Żelazko Urzadzenie parowe

... steruje automatycznie zaworami i termostatem, a sygnał dźwiękowy i świetlny powiadamia nas o rezerwie wody w zbiorniku - działa tak jak w samochodzie rezerwa paliwa. Precyzja: Czyszczenie parą o wysokiej temperaturze jest wiele ...
AGD Sprzedam/Kupię :: 22 Wrz 2011 08:05 :: SzakaLL007 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 810

olej roślinny zamiast ropy ??

... drozszej (a nie zawsze lepszej) ropy. Jutro chyba zaczne eksperymenty z moim samochodzikiem i z racji tego ze pojemnosc zbiornika paliwa to 40litrow to zaleje 35 litrow ON i 5 litrow "bartka". Zobaczmy jak sie na tym jezdzi :) W przyszlosci ...
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 507969

[BMW - E46] 1.8 Automat Jaka Sprawdzona Instalacja Gazowa

... bo z tego co wiem sekwencja jest ustawiana po montarzu w samochodzie i nie wiem co bedzie lepiej :( i jakie są zbiorniki paliwa w tych modelach zakładane ? chodzii mi o pojemnosc i czy musi byc akurat w kole zapasowym :( Pozdrawiam
Samochody Instalacje Gazowe :: 06 Cze 2010 13:12 :: bambolo :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3863

Bojler z podwójna miedziana wezownica

W takim przypadku, lepiej zrobic dluzsze wezownice i przez nia puscic CWU, a cala pojemnosc zbiornika wlaczyc w CO.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Gru 2013 08:20 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 5322

Piec na słomę, sterownik dmuchawy

... spalania... Dodano po 23 tutaj są podane wielkosci zbiorników akumulacyjnych...... wiec chyba te co podałeś 3-4m3 to jednak miałeś namysli pojemnosc wodną kotła... Proszę pisać poprawnie. Wszystkich obowiązuje ten sam r...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 18 Cze 2014 21:32 :: rood100 :: Odpowiedzi: 81 :: Wyświetleń: 41308

Wydajny schemat przeplywu wody w ukladzie chlodzenia wodnego

... jaka pojemnosc maja firmowe rezerwuary. Do tego pompa 10bar? Jak chcesz miec rozszczelnione bloki to sobie taka wloz. Wtedy ten zbiornik 1.5l ma sens, tylko pamietaj o nieprzewodzacym plynie i czestych dolewkach ;) Po za tym zbiornik ma byc nad ...
Komputery Chłodzenie :: 05 Sty 2012 23:00 :: Karaczan :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1926

Ocena schematu instalacji c.o.

... aby w takim przypadku odciąć dopływ powietrza do kotła i zapobiec w ten sposób awarii. Pozatym jaka powinna być rura do zbiornika aby było dobrze : 2 , lub 3 , lub ... ile cali ? Tak, jesli jest automatyka z podajnikiem i schladzaniem. ...
Grzewcze Dokumentacje serwisowe :: 07 Sty 2013 03:06 :: saskia :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 9435

potrzebuje pomocy przy projekcie instalacji c.o

potrzebuje pomocy przy projekcie instalacji c.o... zalanie instalacji glikolem rozwiązało by sprawe? Dodano po 11 czy tak może być rozwiązane wyjście z pieca?,czy istotna jest średnica rurki od zbiornika wyrównawczego?mam puszczoną rurke z pexa ale bodajże 16mm.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 04 Lis 2010 21:02 :: mav27 :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 5605

Mieszany system CO. Grawitacja- uklad zamkniety, wymienniki i solar panel

... wody w gornym zasobniku. Dolny zbiornik (miedziany i nie moze pracowac pod wyzszym cisnieniem niz 0.7) mial byc poczatkowo tylko do solara, ale spiecie obiegu solara z obiegiem boilera da mi wieksza pojemnosc cieplna w ukladzie solara, w ktory...
Systemy Grzewcze Serwis :: 24 Gru 2011 11:38 :: saskia :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2111

Szukam kompresora do serwisu gsm

Jakas marka. Pojemnosc minimalna zbiornika? Cisnienie? Znalazlem dewalt ale podobno jest glosny.
GSM Użytkowy :: 15 Lis 2010 00:54 :: OlekMTG :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1777

Kolektor słoneczny za 1500 zł

... tylko patrze na kolejne prognozy i mysle ze w marcu uklad napelnie.wody cieplej w sezonie nie brakowalo/zbiornik ma pojemnosc 220l-mieszkamy w czworke/.problem byl przy wiekszej ilosci osob,ale ogolnie warto bylo to zrobic.napewno uklad ten m...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Wrz 2014 12:07 :: jack63 :: Odpowiedzi: 9620 :: Wyświetleń: 2359026

gaZ 126

... legalne, tylko maluszka ze wzgledu na mala pojemnosc silnika nie oplaca sie przerabiac, gdyz za duzo zainwestujemy w instalacje gazowa a i jeszcze jedno.... ciekawe gdzie zmiescisz zbiornik na gaz.... chyba ze bedziesz go wozil na tylnych...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Wrz 2004 13:34 :: donpab :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2198

Jaki zakupić odkurzacz i jakiej firmy?

... w codziennym uzytkowaniu!-ciezkie utrudniaja zycie, zwlaszcza kobietom) i zwrotnosc, drugim poziom halasu, trzecim pojemnosc worka (jesli workowy). Zasieg dzialania maja te wszystkie modele podobny (ok. 10m). Porownajmy (dane dot. wagi, db itd....
AGD Co kupić? :: 16 Wrz 2014 10:58 :: grzesiek06 :: Odpowiedzi: 1906 :: Wyświetleń: 700983

whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

... i dodatkowe programy i kupic 20160 - taki jak kupiła Basia. :) PS. nick nie od Sepultury:) Pozdrawiam Biotech a może by tak Gorenje WA 74123??Ma lepsze parametry,podobna cenę,no i zbiornik z nierdzewki,a nie z Carboranu.
AGD Co kupić? :: 22 Sty 2014 08:10 :: pol78 :: Odpowiedzi: 1331 :: Wyświetleń: 358423

Nowe życie kompresora olejowego

... itp. woda bedzie tryskac a powietrze w takim oslabionym miejscu moze rozerwac zbiornik. Co do Twojej butli kolego ziaja25 to mi i tak nie pasuje ta pojemnosc.Patrzac na silnik i sprezarke butla wydaje sie mala,a cisnienie wzrasta bardzo szybko(a t...
DIY Konstrukcje :: 22 Wrz 2014 22:52 :: roberto7727 :: Odpowiedzi: 2196 :: Wyświetleń: 669706

Jakie ciśnienie wstępne naczynie przeponowe c.w.u.

... w boilerze i wtedy zawor bezpieczenstwa bedzie musial zadzialac, a tego raczej trzeba by unikac, bo po to wlasnie jest zbiornik przeponowy (expansyjny) :-) Te cwierc bara nizsze cisnienie wstepne, to daje jedynie dodatkowe wykozystanie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Sty 2014 09:08 :: robert45 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4491



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: powietrza zasysanego passat zmywarka bosch ekran góry nogami wykrywanie przepływu prądu zawór nagrzewnicy opel router wifi thomson central schemat grafik pracowników czyszczenie termopary sound blaster pralki polar
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group