forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



pompa ciepla

Znaleziono 263 wyników na elektroda.pl: pompa ciepla
Podstawowa forma zapytania: pompa ciepła
Forum elektroda.pl Strona Główna

Powietrzna pompa ciepła Hewalex PCWU-3,8H-A3 Opinie

Tu jest link do strony katalogowej Glen DIMPLEX. Na dole strony są dokumenty w PDF, miedzy innymi instrukcja "po zamorsku", ale z obrazkami więc nawet jak nie znasz żadnego ludzkiego języka to sobie poradzisz. Powodzenia
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 19 Sie 2013 21:40 :: Wlodek22 :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 16425

Pompa ciepła powietrza + piec na ekogroszek

Poczytaj tu:
Systemy Grzewcze Serwis :: 04 Paź 2012 21:57 :: tala30 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1074


Reklama :: 04 Paź 2012 21:57 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Pompa Ciepła czy gaz ? Jakie ogrzewanie wybrać?.

... tego wiatrak i wszystkozerny kominek z plaszczem wodnym, wspomagany sporadycznie kotlem gazowym. Wiecej mi nie potrzeba. :-) Dodano po 1 A, zapomnialem o pompie ciepla, ktorej jeszcze nie mam, a wiatrak juz wspomnialem. :-) :-)
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 29 Maj 2013 15:05 :: dynamical :: Odpowiedzi: 104 :: Wyświetleń: 12054

Dodatkowa elektryczna pompa wody - brak obiegu.

... z nagrzewnicy zamontowana jest pompa o ktorej traktuje ten temat. Mialem nadzieje, ze pompa bedzie w stanie wprawic plyn w cyrkulacje po malym obiegu przy zgaszonym silniku. Po wlaczeniu ukladu slychac jak pompa pracuje ale bez wzgledu n...
Samochody Początkujący :: 17 Maj 2012 05:07 :: waflo77 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3542

Funkcje pompy CWU - blokowanie przeplywu

Funkcje pompy CWU - blokowanie przeplywu... zgodnie z zalaczonym szkicem. Moje pytanie : Czy pompa CWU bedzie skutecznie blokowala przeplyw wody podczas sytuacji gdy w podgrzewaczu bedzie ciepla woda i sterownik wylaczy pompe CWU? Obecnie mam w Kotle dwa wyjscia zasilaja...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 18 Maj 2012 22:26 :: kwantor :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 980

Pompka zabiera ciepla wode -

... pompa cwu, czy woda będzie wystarczająco ciepła do mycia jeśli temperaturę zadaną na piecu ustawie na 48 stopni- chodzi mi o to aby przy niskiej temperaturze na piecu woda była bardzo ciepła ?? słyszałem coś o zaworze czterodrożnym, pomp...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 30 Paź 2012 06:50 :: nikusert :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 651

Dobór mocy pompy do instalacji CO

... to zapytanie ? I wystarczy ze majster nie gradowal rurek miedzianych po cieciu i nie oszczedzal cyny do lutowania, a wszystkie te wzory mozna wsadzic do kotla aby choc troche ciepla uzyskac z papieru na ktorym beda wyliczenia. :-)
Systemy Grzewcze Serwis :: 29 Lip 2013 19:07 :: tomaszk23 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2328

Pompa wodna, a instalacja grawitacyjna.

... zamontowaniu pompy, nie poodrywal wiekszych kawalkow rdzy-kamienia, a reszte zalatwia filtry. Zamiast pompy, do zwiekszenia wydajnosci radzil bym po prostu dobrze zaizolowac piony, aby cieplo oddawaly tylko grzejniki. To co pompa usprawni na r...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Sie 2013 14:38 :: JustSimplePerson :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 2010

VAILLANT ecocompact2 - pompa cyrkulacyjna nie działa ....

... mój problem dotyczy pompy cyrkulacyjnej. Mam piec Vaillant ecocompact i pompe cyrkulacyjna. Do tego mam sterowanie za pomoca ecomatica i modul mieszacza vr61. Jak widać piec ma skonfigurowaną pompę bo widać to na wyświetlaczu. Pom...
Systemy Grzewcze Serwis :: 04 Gru 2012 21:18 :: djwheele :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1593

Nie właściwa pompa?grzejniki ciepłe do połowy

... kotla, aby oszczedzac. Jesli kociol daje odpowiednia ilosc ciepla, to jesli bylby problem z pompa, to kociol zagotowal by wode w ukladzie. Tak ogolnie, to kociol o wydatku ciepla 38 kW powinien miec co najmniej 2 krotnie wieksza pojemnosc u...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 10 Lis 2012 00:40 :: kruklife :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2583

Jak dokładnie działa bufor ciepła

... zaciagac do obiegu zimna wode z powrotu z grzejnikow, gdyz ciepla woda w zbiorniku bedzie sprawiala wiekszy opor niz zimna woda z grzejnikow. Dodano po 1 Oczywiscie dodatkowe, wspomagajace pompy moga wymusic inny obieg. :-)
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Cze 2013 22:21 :: Rysio4001 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1209


Reklama :: 03 Cze 2013 22:21 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Odbieranie ciepła ze ziornika solarnego przez CO

Odbieranie ciepła ze ziornika solarnego przez CO... strzalka w lewo to pompa. Sterowanie moglo by zalaczac pompe tylko na czas do obnizenia temp. boilera do ustawionego poziomu, a pozniej normalna praca kotla, wiec CWU nie byla by zbyt ochlodzona, a jedynie nadmiar ciepla bylby wprowadzany ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 06 Maj 2013 21:35 :: Pawlik07 :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 4782

Schemat instalacji grzewczej - Prośba o opinie.

... ponad pompami.Na schemacie wyglada to jakby bylo duzo rur, ale podlaczenia i obejscia sa bardzo krotkie, a niektore obiegi pomp ida ta sama 1 rura. wszystkie rury, ksztaltki i zawory zaizolowane.Widac tylko dzwignie zaworow i pompy. Wymi...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 21 Lip 2013 09:04 :: rema92 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 5337

Schemat instalacji c.o. i c.w.u prośba o sprawdzenie

... to bedzie jak policzysz koszty robocizny, wkucia rur i porownasz z oszczednoscia pradu bez dodatkowej pompy + cena pompy. Do zakrycia rur mozesz uzyc plyt KG (paskow) wklejonych na bruzde , aby rura z izolacja pozostala luzno, w przyszlosci u...
Grzewcze Dokumentacje serwisowe :: 10 Mar 2013 20:21 :: saskia :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 10497

Projekt CO (solary, wiatrak, bufor, podłógówka )

... pompy bo chyba musi - jak podłogówka w ogrodzie zimowym i inne oznaczyłem je) Reasumując którekolwiek źródło daje ciepło / którekolwiek odbiornik potrzebuje ciepła - wszystko przechodzi przez ten okrąg - żeby zmiejszyc ilość pomp i dać wsz...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Wrz 2012 16:59 :: grekpg :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1838

Zużycie prądu 10 kWh w ciągu nocy?

... zalaczania pompy obiegowej wystarczy tzw, "flow switch", ktory zalacza pompe jedynie podczas poboru wody skracajac czas doplywu cieplej wody do kranu. Jesli nie pobierasz wody pompa nie miesza niepotrzebnie wody, kreujac straty ciepla.
Ogólny Techniczny :: 14 Wrz 2013 18:55 :: ANUBIS :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 4947

Sterowanie układem c.o. + cwu zasilanym kotłem gazowym, turbokominkiem i PC

... bo energia była pompowana do bufora (kominek, pompa, wężownica bufora napełniona jakimś glikolem jak w solarach jak było słonko to przez następną wężownicę bufora była gromadzona energia solarów Pompa ciepła pompowała energię w kolejną węż...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Cze 2012 14:24 :: Castle :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1202

Wymiennik C.W.U - bojler.

Wymiennik C.W.U - bojler.... w boilerze masz bardziej rownomierna temperature, magazynujesz nadmiar ciepla z solara (dluzej masz ciepla wode o odpowiedniej temp. i w wiekszej ilosci), nie potrzebujesz pompy mieszajacej. Tak ogolnie to wyglada.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Lip 2012 22:32 :: tadek-67 :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 24016

Watt próżniowy czy hewalex płaski

...Zapomnij o kolektorach i kup pompę ciepła powietrze-woda. Wodę będziesz miał zawsze i w ilości jaką potrzebujesz, bez względu na ilość słońca na niebie. Koszt inwestycyjny również na plus dla PC. Możesz obejrzeć ofertę jednej z firm, które...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 05 Kwi 2012 19:38 :: pziemba :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1066

Zapobieganie wychładzania się bojlera.

... ustawiajac termostat pompy na najwyzszą temperaturą-wykorzystałem go jako sterownik elektrozaworu-rozpalajac rano w piecu puszczamy w ruch pompe na zimnym piecu mamy po chwili cieple grzejniki, bo bojler akumuluje nam ciepło i oddaje je wtedy do...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 26 Mar 2012 21:59 :: jhanik :: Odpowiedzi: 51 :: Wyświetleń: 18147

Temperatura na solarze do 50 stp./ normalna?

... zasila dolny bojler po ogrzaniu`? dolnego bojlera wraca do kolektora . Po drodze jest filtr pompy z zaworem odcinajacym potem pompa ,zawor zwrotny roznicowy[maly opor przeplywu a spelnia swoje zadanie],wodomierz do goracej wody[precyzyj...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Wrz 2012 11:42 :: pwj :: Odpowiedzi: 162 :: Wyświetleń: 14784

MCRII/24S - Przekaźnik do modułu podłogowego

... styki zaworu) zalacza pompe i kociol. Mozna wtedy ustalic priorytet, np podgrzewania CWU, a pozostale obwody czekaja na zielone swiatlo. Glowna zasade trzeba przyjac ze zawor musi sie otwierac pierwszy, przed pompami. Wiadomo dlaczego. Do...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Mar 2013 11:40 :: clubs01 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1566

Vaillant VUW Atmomax plus - Piec Vaillant VUW Atmomax plus 200-5: pytania

Vaillant VUW Atmomax plus - Piec Vaillant VUW Atmomax plus 200-5: pytania... wymiennika ciepla) – nic o filtrze. Moze go nie mam? 2. Nastawienie czasu wybiegu pomopy – standardowe ustawienie to 5 minut. Jaki jest sens zwiekszania tego nastawienia? Czy czas ten oznacza ze pompa pracuje 5 minu...
Systemy Grzewcze Serwis :: 28 Gru 2012 21:28 :: vitus3k :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2592

Jaki system ogrzewania mały dom z39, małe P.G., brak gazu

... -dostępna w wersji z aktywnym chłodzeniem(klima latem) Tutaj możesz zerknąć jak taka pompa pracuje w domku pokazowym Jak widać na wykresach , pompa nie radziła sobie tylko gdy na dworze panowały mrozy po -20 stopni. Wtedy przydałby się ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Lut 2012 14:00 :: Grzegorz Siemienowicz :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 3163

vaillant - vcw 226/3-3 ustawienie okien czasowych z woda

... ciagly pracy pompy to szybciej dotrze tez ciepla woda do kranu na pietrze? Czy tu chodzi tylko o to, że pompa bedzie utzrymywać stałą w miarę temp., żeby w razie spadku lekko tylko na bieżąco dogrzac? I czy w zwiazku z tym, że pompa ma tryb ciagły...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Sty 2013 22:45 :: cubarius :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 318

Studnia zamiast wodociągu?

... bardzo nisko, duzo czesciej jest uzywany UV do dezynfekcji niz chlor. Brak prądu = brak wody Mam na studni tez pompe reczna, poniemiecka wiec tez nieprawda, zreszta nie zdarzylo sie jeszcze odkad pamietam zeby pradu nie bylo dluzej jak 12 ...
Ogólny Techniczny :: 01 Paź 2012 08:34 :: m.jastrzebski :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 7172

Dziwne kierunki przeplywu wody w instalacji grzewczej

... za eszystkimi zaworami i pompami) jest tez odejście do gory na grzejniki (odejscie analogiczne do tego co na dole ale tworzy magistrale do zasilania grzejnikow na pietrze). No i teraz problemy. Gdy grzeje tylko ciepla wode to grzejniki grz...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Lis 2012 15:39 :: andrefff :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 852

olej roślinny zamiast ropy ??

... umieszczenia wymiennika ciepla oraz podgrzewacza bardzo blisko pompy wtryskowej tak ze dlugosc przewodow zoetanie ograniczona do minimum, trzeba tez pomyslec o ich zaizolowaniu aby w ten sposob ograniczyc utraty ciepla. Jezeli te wszystkie...
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 480483

kominek z plaszczem pracujacy z kotlem olejowym

... wymienniku ciepla rowniez zdaje sobie sprawe, ze jest troszeczke inna charakterystyka wymiany ciepla i przy przeciwpradowym przeplywie czynnikow wymieniajacych cieplo mozemy uzyskac wyzsza temperature czynnika odbierajacego cieplo. schemat od sz.p....
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Mar 2013 21:15 :: piotr_boncza :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 7131

Zmiana piecyka gazowego na przepływowy podgrzewacz wody lub bojler

Pisałem o tym [url=]Pompa ciepła . Jeśli byś wykopał jeszcze GWC (około 50 metrów głębokość 1,5 - 2 metry) dwie rury kanalizacyjne zewnętrzne 11 cm średnicy, to urządzenie działa nawet przy -20°C z dobrą sprawnością.
Systemy Grzewcze Serwis :: 26 Sie 2012 11:31 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 8363

Podłogówka ekstremalna ? Dlaczego nie grzeje ?

... zastosowac reduktor, a do niego podlaczyc wieksza pompe, aby zwiekszyc przeplyw. Zwiekszenie wydajnosci max. kotla nie bedzie mialo wiekszego wplywu na ogrzewanie, jesli system nie bedzie w stanie szybko i sprawnie rozprowadzic ciepla
Systemy Grzewcze Serwis :: 17 Gru 2012 15:46 :: saskia :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 5439

Jaki pobor padu przez swiece zarowe?

... pociete, pompa wstawiona, instalacja z programatorem zrobiona wiec nie ma sensu tego teraz juz demontowac. Przetestuje uklad jeszcze raz, tym razem przy wszystkich czterech swiecach wlaczonych i zwolnionych obrotach silnika pompy. Jesli 30min...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Maj 2012 20:54 :: waflo77 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1718

czy taki układ CO będzie działał OK?

...Bedzie tez potrzebna pompa na kazde pietro, bo jedna nie da rady rozprowadzic rownomiernie ciepla na wszystkie grzejniki, zwlaszcza te najdalej polozone. Nie chcialbym ci popsuc projektu bo wiele rzeczy pewnie masz juz zaplanowane. Podam...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 01 Lip 2012 23:16 :: gizmex :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 6266

Wątpliwości w sprawie poprawności instalacji piec Wolf

... moc i modulacje mocy palnika. Ale to juz sam reguluje. Nie wiem tez czemu piszesz ze finansowo nie podolalbys montujac pompe ciepla.... Kompletna instalacje porownywalna z twoja na pompie mozna juz wykonac za nieco ponad 33 tys pln....
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Cze 2012 19:11 :: Walker29 :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 9285

Niekonwencjonalne metody pozyskiwania energii

... piec (który jest oszczędny) to nie ma innej możliwości żeby to nie była pompa ciepla. A jeśli to coś co nikt nie robił, to domyślam się że jakiś rodzaj pompy absorpcyjnej/adsorpcyjnej. O sprężarkowych to nawet nie masz co wspominać bo tema...
Na pograniczu nauki :: 07 Gru 2012 16:54 :: Dzolos35 :: Odpowiedzi: 1137 :: Wyświetleń: 144118

Budowa CO od podstaw. Co wybrać?

... okna poludnie-polnoc. Po glowie chodzi mi ogrzewanie gazowe ze wspomaganiem kolektorami, ale czytalem tez o pompach ciepla, tylko ze ile jest wypowiedzi, tyle jest opinii pozytywnych i negatywnych na temat kazdej z technologii. Dodatkowo chce...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Lut 2013 14:24 :: m.biruta :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1035

Klimosz king optimal 25kw - Jak sensownie podłaczyć kociołek

... zaleznie od zapotrzebowania przeplywu do poszczegolnych odgalezien pionow, grzejnikow i np. boilera. Jesli jest pompa to przekroje moga byc mniejsze niz przy grawitacji, ale stopniowanie wyglada podobnie, aby nie trzeba bylo zbytnio dlawic...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 14 Sie 2013 09:25 :: malinas :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1974

Czy odpływ ze zbiornika wyrównawczego może być zamknięty?

... o pierwszy grzejnik zaraz za pompa..gdzie sie znajduje? i czy jest goracy? nastepnie czy rura powrotu wody jest tez goraca? posprawdzajcie wszystkie rury biegnace do grzejnikow..czy do kazdego grzejnika dochodzi ciepla woda jezeli tak a grzej...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 23 Gru 2012 14:48 :: wod-kan :: Odpowiedzi: 93 :: Wyświetleń: 9211

Uff jak gorąco... Zrób sobie klimę!

... wody tak by miec w domu 20 st pomysl z lodowka fajnyale gdzie to oddaje cieplo ?? trzeba by to tez gdzies wyprowadzic bo lodowka to nic innego jak pompa ciepla zeby takie cos zrobic trzeba by uklad z lodowki rozszczelnic a potem go nap...
DIY Zagranica :: 09 Lip 2012 18:26 :: Mark II :: Odpowiedzi: 246 :: Wyświetleń: 150963

Wtrysk pary wodnej do silnika spalinowego??

... i wymieszanie z mieszanka i nie trzeba by urzywac pompy do wtryskiwania Potem mieszanka trafia do cylindra gdzie para wodna odbiera czesc ciepla Nastepuje sprezenie-zaplon para pobiera cieplo ze spalin ok 1000-1500C W suwie pracy, p...
Samochody Archiwum :: 23 Sie 2013 14:07 :: rafalmm2 :: Odpowiedzi: 108 :: Wyświetleń: 48217

Klimatyzacja do pokoju w domu nie w mieszkaniu .

... ogrzewac pomieszczenia mozna ale trzeba niestety go uzywac nie jako jedyne zrodlo ciepla poniewaz zima przy temp. zewnetrznej ponizej minus 10 stopni pompa ciepla nie bedzie dzialac prawidlowo,a niekiedy klimatyzatory z dolnej polki nawet pr...
Wentylacja i Klimatyzacja :: 21 Sie 2013 17:37 :: darrrio22 :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 8463

Grzanie wody TYLKO latem, bez gazu

...załóż pompy ciepla do cwu (np Dimpex , Ariston) latem będą działały super, dodatkowo mają wężownice wiec jak napalisz kiedyś w kotle, piecu to wykorzystasz tę energię. PS, na kempingu ciepłą wodę potrzebujesz wieczorem oraz przede wszystkim...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 26 Lut 2012 23:21 :: Grzegorz Siemienowicz :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 3121

Obiecujący wynalazek polskich naukowców - odzyskiwanie energii ze spalin

kazda termopara jest konwerterem ciepla na prad, modul Peltiera to raczej pompa ciepla
Newsy :: 22 Lut 2012 20:34 :: kidu22 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3926

Ocena schematu instalacji c.o.

...Podstawowy blad to juz z zalozenia, brak mozliwosci odbioru ciepla z kotla, bo ten boiler to tylko symbolicznie odbiera to cieplo w grawitacji. Jesli choc czesc grzejnikow mogla by pracowac w grawitacji, wtedy ta bomba mogla by byc przez nie...
Grzewcze Dokumentacje serwisowe :: 07 Sty 2013 03:06 :: saskia :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 7551

Generator hho - wodór z wody dodany do paliwa - "Gas Br

... który na swojej stronie wypisuje takie głupoty, świadczące o jego totalnej niewiedzy, pomijając już tekst o 27kW ciepła, którego chyba nikt nie zrozumie, gdyż kW to jednostka mocy. A cytat odnosi się do tej strony, do której link podałem w...
Na pograniczu nauki :: 30 Paź 2012 08:01 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 1890 :: Wyświetleń: 453956

zmywarka BOSCH SGV59A03/18 LOGIXX automatic nie kończy zmywania

... chyba cisnieniem wody w plaszczu jak jest zatkany to wylacznik w hydrostacie odcina zawczesnie wode a to powoduje ze pompa nie daje pelnego cisnienia na obrotowe ramiona , wtedy gorne sie wogole nie obraca i naczynia sa niedomyte a szklo ma...
AGD Użytkowy :: 16 Kwi 2012 20:14 :: vwcabrio87 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4997

Bosch SPS 544 - nie pobiera wody

... chyba cisnieniem wody w plaszczu jak jest zatkany to wylacznik w hydrostacie odcina zawczesnie wode a to powoduje ze pompa nie daje pelnego cisnienia na obrotowe ramiona , wtedy gorne sie wogole nie obraca i naczynia sa niedomyte a szklo ma...
AGD Początkujący :: 16 Kwi 2012 20:08 :: vwcabrio87 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1830

zmywarka Bosch TYP S9H1B nie pobiera wody

... chyba cisnieniem wody w plaszczu jak jest zatkany to wylacznik w hydrostacie odcina zawczesnie wode a to powoduje ze pompa nie daje pelnego cisnienia na obrotowe ramiona , wtedy gorne sie wogole nie obraca i naczynia sa niedomyte a szklo ma...
AGD Początkujący :: 23 Kwi 2012 16:05 :: Pafnucy :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2099

Ogrzewanie podlogowe nie grzeje w calosci

... masz ustawiony kociol? Jaki czas on pracuje miedzy przerwami? Jesli wysoka temp i krotki czs to nigdy podlogowka ci sie nie nagrzeje jesli nie masz mieszacza i pompy. Obieg pojdzie w grzejniki a podlogowka bedzie ciepla tylko na wejsciu.
Systemy Grzewcze Serwis :: 15 Kwi 2012 11:25 :: szun :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1909

Kocioł 2-funkcyjny z otwartą komorą spalania - proszę o poradę

Prosto tlumacząc, zmiana stanu skupienia z fazy gazowej (spaliny) na cieklą ( kondensat) powoduje utratę energii którą wykorzystuje kociol kondensacyjny. Podobnie dziala pompa ciepla spręża i rozpręża.
Systemy Grzewcze Serwis :: 29 Mar 2012 11:55 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 4424

Automatyka domowa ("inteligenty dom"), PLC

... ze jak wyjezdzam to wylaczam jednym pstrykiem wszystkie niepotrzebne obwody i prad jest oszczedzany. Sterowanie Pompy ciepla steruje kazda strefe osobno (termoregulatory w kazdym pokoju). Pozatym w kazdym pokoju, w kuchnia, spizarnia, stryc...
DIY Konstrukcje :: 22 Kwi 2013 17:31 :: trebor_kr :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 99461

Sterownik pieca z dostępem do parametrów na stronie web

Wprawdzie jest to artykul o pompie ciepla ale moze sie przyda :)
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 10 Lut 2013 22:19 :: Ptak69 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1447

LG FB-163 - Wyłącza się po kilku sekundach

No jesli TAS nagrzewa się tak jak mówisz to nie ma watpliwosci ! Demontaz ukladu moze byc problematyczny ze względu na duzy power pad-tylko pompa ciepla.
Audio Początkujący :: 02 Lut 2013 15:16 :: zadax :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2577

Kolektory czy baterie słoneczne

...kolektory to ok 10 tys a ogniwa??? na kolektory mozesz wyrwac dofinansowanie, na ogniwa nie a moze pompa ciepla do cwu?? NUSO250 SOL, BWP30HLW?? proste w montazu a koszt podgrzania 300l to ok 2,5kW dziala w nocy, dziala w dzien pochmorny,...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Sty 2013 21:34 :: Piasek80 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1491

CO I CWU - Czy ta instalacja jest dobrze wykonana?

... gaz przed filtrem, a nie za filtrem. 15mm rurki z kotla, to za malo, dlatego ze pompa nie da rady przez taki przekroj zasilic wieksza ilosc odbiornikow ciepla, a to rowna sie czestemu przekraczaniu ustawionej, lub maksymalnej temperatury...
Systemy Grzewcze Serwis :: 27 Lut 2013 22:48 :: Tuseras_09 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 3228

Nexia 1.5 8V - nie odpala na zimnym silniku na benzynie

...Witam mam problem z odpaleniem mojej nesi na benzynie jak jest zimna ( ciepla odpali ) . Na gazie odpali bez problemu . byłem juz u 10 elektryków i 5 warsztatach i nikt nie wie o co kaman . w Aucie zostało wymienione -cewke, -kable...
Samochody Początkujący :: 18 Sie 2012 03:04 :: bubu99 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2986

Saunier Duval Isotwin Condens - Regulacja zaworami kryzowymi przeplywu wody w gr

... kryzowe na maxa, a w pokojach gdzie się może przegrzewac lekko skrecic, ale nie za mocno bo to zle dla pompy, i nie ma sensu tracic ciepla które piec wytworzy. Tylko nurtuje mnie sprawa kondensacji, ponoc najlepsza sprawność piec uzyskuje przy ...
Systemy Grzewcze Serwis :: 20 Maj 2013 20:14 :: W0jtek92 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1671

Audi, 80, Cabrio - gotujaca sie woda w ukladzie chlodzenia.

... pomysl bo to jak potem doczytalem uklad cisnieniowy. nie wiem co dalej sprawdzic mam. pompa chyba jest dobra skoro chlodnica sie robi ciepla weze też, weże od nagrzewnicy takze(choc nie grzeje mi w srodku specjalnie) silnik pochodzi nagrzej...
Samochody Początkujący :: 22 Mar 2013 23:55 :: mediator333 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 855

Podgrzanie wody w basenie- wężem peszla rozłożonym na dachu.

... ok 80-90st. nie chce pobierac wody z basenu, a zbudowac obieg zamkniety - raz napelnic waz woda i puscic ja w obieg pompa do CO (powinna poradzic chyba za 100m weza i slupem podnoszenia ok 4m?) i zrobic cos na zasadzie wezownicy. spirala w ...
Ogólny Techniczny :: 12 Sie 2013 09:41 :: klemens70 :: Odpowiedzi: 85 :: Wyświetleń: 33708

Jaki kupić sprzęt przy otwarciu firmy zajmującej się serwisem pieców

... wykonanych i dobrze dobranych, jak zrobisz kilka fajnych to bedziesz polecany. Zainteresuj sie dofinansowaniem do pomp ciepla, solarow i pomoz je zdobywac swoim klientom. I masz kasiory wiecej niz z niewdziecznej pracy w serwisie. Nie musisz fizyczni...
Systemy Grzewcze Serwis :: 07 Kwi 2013 20:42 :: grzesiek234 :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 3400



Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: pompa ciepla zasilacz digital czujnik astra echostar 400e zapowietrzony układ wzmacniacze gitarowe lampowe farba promieniowaniem dostęp pralki kontroler ethernet gęstość elektrolit akumulator zbiornik paliwa skrzynka bezpieczników
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group