Silnik jest na pompowtryskiwaczach.Co należy odciać żeby zabezpieczyć autko.Na zwykłej pompie nie było problemu.Czy da rade odciąc pompe w baku (kabel zielono-żółty).Czy przy kompie na podszybiu(jakie przewody).W zwykłej pompie odcinałem zasilanie elektrozaworka i działało.A w pompowtryskiwaczach co ??
Może to być wina nieszczelnych pompo wtryskiwaczy. W 1997 roku nie było w tym aucie pompowtryskiwaczy.
Gdzie się udać z tym problem? Do porządnego warsztatu. Wg. mnie zamontowano niewłaściwe pompowtryskiwacze.
Może pompa tandemowa puszcza? Trzeba też sprawdzić w jakim stanie są gniazda pompowtryskiwaczy.
Problem rozwiązany, winny był pompowtryskiwacz.
Z tego co się orientuje to jak to był by wtrysk to by na zimnym szarpał lub nie miał by mocy a on nic chodzi jak przecinak, kontroluje stan oleju nie przybywa i nie czuć ropy w oleju czyli wtryski są szczelne. Słabo się orientujesz. Ściągnij dekiel i po doginaj konektory na pompowtryskiwaczach.
też tak miałem. wymieniłem przeguby zewnętrzne i wewnętrzne i nic to nie dało, później poduszki silnika i skrzyni biegów i też nic,stawiano na koło dwumasowe albo uszkodzoną skrzynie dsg, dopiero po podłączeniu pod porządny komputer okazało się że jeden pompowtryskiwacz niedomaga na wyższych obrotach.po wymianie jest wszystko ok,aż sam w to nie wierzyłem...
Witam wszystkich.Ptrzebuję wartość kąta dokręcenia wtryskiwacza passat B5 po lifcie silnik 2.0 BGW.Porównałem z innego było 360 stopni nie bardzo mi ta wartość pasuje.Proszę o pomoc.
Nikłe prawdopodobieństwo, że padły 4 pompowtryskiwacze i sterownik silnika. Mechanik oddał stary sterownik i pompowtryskiwacze?
a co jeżeli pomiar wyjdzie nie równo na 1 i 2 gnieździe?? Oznacza to, że pompki są w porządku?? Może tylko wymiana oringów/uszczelek na pompowtryskiwaczach??
Pompowtryskiwacz
A moze koncza sie pompowtryskiwacze?
sprawdzic swiece żarowe ich czas działania no i zrobic diagnostyke silnika za pomocą vaga szczególnie uważnie przyjrzec sie temperaturze silnika ,odchyłkom dawki ,statusowi pompowtryskiwaczy
Opisz dokładnie: - Kiedy się pojawia dym (ciepły czy zimny silnik)? - Czy ubywa płynu chłodzącego? - Czy były wymieniane oringi na pompowtryskiwaczch?
Witam . Od pewnego czasu borykam się z wadliwym pompowtryskiwaczem w moim Passacie.Jest to pompka Siemensa 03G 130 073D piezoelektryczny. Pompowtryskiwacze te są znane z awaryjności pod kątem zwarcia w cewce piezoelektrycznej sterującej pompowtryskiwaczem. Chciałbym spróbować samemu naprawić ten pompowtryskiwacz ale nie chcę tego robić na ślepo ,dla...
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Witam mam pytanie może ktoś mi doradzi. Auro vw passat 1.9 2001 74kw 101km Brat wymieniła w passat b4 1.9 rok 2001 74kw 101km pompowtryskiwacze cztery sztuki bo mu siadły. Po wymianie po kilku dniach po odpaleniu ma taki problem ze pedał gazu nie reaguje przez kilka sekund. Czasami reakcja jest od razu a czasami tak jest ciągle. Po za tym wszystko ok....
Poniosło mnie i to nie trochę - to fakt a alkohol też zrobił swoje - przepraszam za emocje. Logi ciśnienia doładowania turbo wskazują, że jest moment (miejsce) w którym zmienna geometria się haczy i spada wtedy ciśnienie doładowania (w zakresie 2800 do 3100 obrotów). Ponowne zlogowanie tej grupy pozwoli na sprawdzenie czy tak się dzieje za każdym razem...
Miałem w audi tdi 1,9 ajm na pompowtryskiwaczach , kosztowało mnie to 1k !!! a była luźna kostka na pompowtryskiwaczu pod pokrywa zaworów. kup uszczelke + silikon do 300stopni (czerwony) zdejmij pokrywe zaworów, pozdejmuj wszystkie kostki od pompowtryskiwaczy a następnie ściśnij je z czuciem ! :) i załóz aby mocno siedziały. Złóż wszystko do kupy, będzie...
Do domex32 miałem taki przypadek w leonie 1.9TDI 150KM na pompowtryskach czasami lekko kopcił na biało płyn na wolnych obrotach nie ubywał po wolnej jeździe było dobrze, po szybszej zapalała się lampka braku płynu w układzie chłodzenia i trzeba było dolać około 1,5 litra okazał się że była to uszczelka pod głowicą. Poszperałem troche i podaje odpowiedzi...
Regulacja,ustawienie pompowtryskiwacza SIEMENS VW W jaki sposob reguluje,ustawia sie pompowtryskiwacz w silniku 2.0 tdi SIEMENS? VW PASSAT 2.0 TDI 170 KM 2007r
Często pęka zabezpieczenie pompowtryskiwacza i jak jest źle wyregulowany do wałka rozrządu to stuka. Rada to demontaż pompowtryskiwacza i wymiana zabezpieczenia na nowy i ponowna regulacja na silniku. Ja robiłem wymianę zabezpieczeń sprężyn w Bosch Service Pawlik w Stalowej Woli wysyłałem kurierem. Namiary na stronie warsztatu i wszystkie szczegóły...
Witam. Od ostatniego razu , robiłem głowicę bo po wymianie uszczelniaczy pompowtryskiwaczy źle zamontowali pompowtryski i wybiło gniazda pompowtryskiwaczy, robiłem całą głowicę z regulacją pompowtryskiwaczy na stole, zwałkiem i regulatorami ,lekko przyblokowałem zawór recyrkulacji spalin / blaszka z 3 otworami / .Pompki po regulacji mają korekty od...
Tam jest tandempompa - czyli dwie pompy w jednym, pompa paliwa i pompa podciśnienia. Jeżeli w baku miałeś czarne paliwo czyli zmieszane z olejem to dość często przyczyną tego są uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Zobacz czy czasem nie podnosi się stan oleju. Oczywiście może być to też wina tandempompy. Jak nic nie zrobisz to za chwilę w baku znów będzie...
Witam. Pacjent Passat B5 FL AVF 130KM z 2002. Problem był taki, że od dłuższego czasu mam problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. Nie zależnie czy jest to mróz czy nie. Na sam początek wymieniłem wszystkie świece żarowe na nowe - bez zmian. Potem sprawdziłem, czy czujnik temperatury paliwa może nie padł - pokazuje okej. Na sam koniec mechanik podpiął...
No według mnie to tylko passat z silnikiem diesla jest tańszy w użytkowaniu A jak "rąbną" pompowtryskiwacze to co? Albo turbo? Koszt jest tak ogromny ze sprzedałbytś to autko kolego. Każdy silnik Diesla z pompowtryskiwaczami jest do kitu. Zdarzają się wyjątki ale mało takich. Najlepiej sprawdzają sie z szyną COMMON RAIL ale trzeba rzucic okiem na jakość...
Autko to VW Passat 2002 b5 fl skrzynia tip tronik. olej dolewałem na zapalonym aucie wlałem około 4 litry razem i jak zaczynało sie wylewać to zakręciłem korek. wyczytałem tez ze powinienem wlewać na "d" a ja wlewałem na "P" może jakbym wlewał na "d" weszło by więcej? miska była ściągana bo ciekło mi z niej co okazało sie była przy tarta i musiałem...
Stawiam na niestykającą wtyczkę lub uszkodzony uszczelniacz pompowtryskiwacza 3 cylindra ewentualnie sam pompowtryskiwacz ale bez konkretów nikt Ci nie wywróży. Czy zapala się kontrolka silnika i ESP? Jaki błąd był w sterowniku? Jakie są odczyty w grupach 013; 018; 023 (VAG)?
Bipy, korekcje, wtyczki, synchronizacja, dawka startowa. Te magiczne słowa są dla PD. No i poprawne ustawienie pompowtryskiwaczy. Nie każdy wie, ale najbezpieczniej czujnikiem zegarowym na wznios krzywki, i suwmiarką od ścianki głowicy. Inaczej dziurę w tłoku wypalisz.
Nie wiem jak jest w 1,9, ale w moim 2,0 TDI B6 przerabiałem wybuch oleju zmieszanego z ropą w przewodach turbo ( nagły wybuch w czasie jazdy, potężny obłok szarego dymu z tyłu samochodu i przyspieszanie samochodu bez udziału kierowcy). Na szczęście udało się mi zdusić silnik i skończyło się na strachu. Efekt - regeneracja turbosprężarki, duże koszty...
Dziękuję Fartic. Miałeś rację kolego. Dogięcie styków jednego z pompowtryskiwaczy rozwiązało problem. Jest to bardzo częsta i w sumie drobna, ale bardzo uciążliwa usterka w osprzęcie tego konkretnego rodzaju silnika. Cała operacja zajęła ok kwadransa. Wystarczy zdjąć pokrywę głowicy wykonaną z tworzywa (potrzebny klucz oczkowy 10 z krótką przedłużką,...
Miałem podobny problem okazało się że był źle ustawiony rozrząd i źle wyregulowane dźwigienki pompowtryskiwaczy. Ustawiłem to i już nie śmierdzi i nie dymi na niebiesko. Aha też mam silnik BMR. Objawy tak jak na filmie i gryzący dym aż nie dało się wytrzymać na postoju trzeba było wyłączać silnik.
Wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy.
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Weź omomierz i sprawdź rezystancję cewek wszystkich pompowtryskiwaczy. Sprawdź również, czy nie ma przebicia pomiędzy cewką a masą, korpusem PD.
Mechanik zalecił kupić lepszego oleju napędowego. A traktujesz auto z karnistra?Kolega jak potraktował passata wymienił 4szt.pompowtryskiwaczy. mechanik stwierdził, że coś się dzieje z 3 i 4 A dokładnie co stwierdził? nie wiem co robić. Zmienić mechanika lub naprawić.
Witam. Mam taki problem. Passat TDi 115 km na pompowtryskiwaczach. Jak Stoi 5 - 6 godzin to zapała od razu, jak postoi przez noc to po zagrzaniu świec zapala od razu i gaśnie. Później muszę go kręcić na kilka razy i zaczyna pomału łapać, aż w końcu zapala. Myślałem że to czujnik temperatury bo działo się też tak, że po przekręceniu na zapłon zapalała...
Starą uszczelkę widziałem , była trochę zniszczona .pisałem o tym wcześniej . Zamontowali nową uszczelkę i nowe śruby . Przed wizytą auto nie brało oleju a kopciło na biało Olej jest normalny nie pieni się , ale dla pewności jutro jeszcze zobaczę . O wężach nie wiem . Odnośnie pęcherzyków to paliwo jest czyste , nic się nie przelewa . 2 tygodnie wcześniej...
witam mam taki przypadek brakuje autku mocy powyzej 3000 obr. Po odczycie Vagiem na kanale 10 i 11. Jak sie nie myle to kanal 10 to w nim zla wartosc cisnienia powietrza , a w kanale 11 powyzej 3000 obr zla wartosc cisnienia doladowania (charge pressure control). Jesto silnik na pompowtryskiwaczach. Czy to winna zaworu doladowania cisnienia? i gdzie...
POmpowtryski piezo sprawdza się ustawiając miernik na pojemność. Z pompowtrysków piezo nie wolno ściągać wtyczek. Brak napięcia pompowtryskiwacz-otwarty, jest napięcie-zamknięty.
Jest pełno tematów na necie na temat dymienia na niebiesko, ale nigdzie do końca nikt tego problemu nie rozwiązał. Interesuje mnie temat badania stanu silnika za pomocą endoskopu. Czy za pomocą tego narzędzia można wiarygodnie ocenić górę silnika? Wiadomo jak jest z mechanikami, każdy mówi rozkręcimy zobaczymy itp. Ja przy serwisowaniu sprzętu RTV muszę...
No to zostaje pompowtryskiwacz. Do regulacji, lub wymiany.
Działo się tak, kiedy przy dynamicznych odejmowałem gazu. Przy statycznych zawsze same zera. Logi robiłem sam, i niestety nie umiałem robić dynamicznych tylko przy "gazie w podłogę". Podobno w takim wypadku 4-ki to normalna rzecz. Chyba będę musiał wymienić czujnik oraz pompowtryskiwacz. Sprawdzę jeszcze jak odpala z odłączonym czujnikiem.
No to zgadujemy:) Problem z wiązką przewodów przy pompowtryskiwaczach. Ściągnąć pokrywę kalwiatury, wyczyścić i poprawić styki.
Proponuje zmienić oringi na pompowtryskiwaczach. Przez to może ciężko odpalać.
Problem w tym, że nie ma złotego środka... znowu nie chciałbym kupować 2.0TDI na pompowtryskiwaczach... jak już to CR Wolałbym 1,9 tdi..bo 2.0 TDI CR tez bywa różne i czasem płata figle. Z tych trzech wziąłbym Exeo, bo Passaty kradną na potęgę (zresztą jak wszystkie VAGi) i do tego awaryjne badziewie, a w Octavii czułbym się jak przedstawiciel producenta...
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Sprawdziłbym pompowtryskiwacze. Kumpel miał podobnie w polo!
jeżeli masz pompowtryskiwacze-to moze być walnięty pompowtrysk lub obluzowana kostka na pompowtrysku było o tym na forum
Witam,Szukam rady fachowca.Generalnie musze wymienic silnik na inny w vw passacie 2003 r. 1.9 tdi 130km,automat,oznaczenie silnika to avf.Czy wejdzie mi tam silnik o oznaczenie asz które są montowane w poprzek.Czy jest z tym duzo problemów i jak wygląda sprawa pompowtryskiwaczy.Będe wdzieczny za informacje.pozdr;
Witam! Mam nietypowy problem z Passatem. Otóż moja żona odbierała go od mechanika i ten powiedział jej że trzeba będzie niedługo wymienić pompowtryskiwacze. Moja żona wpadła na pomysł że je przeczyści za pomocą rozpuszczalnika. Wlała 500 ml rozpuszczalnika NITRO do baku gdzie było około 50l ropy.Na tej mieszance auto przejechało około 30 km. Jak myślicie...
Kolega belcho99 ma trochę racji, ale nie samo gniazdo a podkładka termiczna przepuszcza powietrze z komory. Miałem coś takiego tylko u mnie silnik na wolnych jakby kichał co jakiś czas, podczas jazdy nie było zauważalne, po 4 m-cach puściła na stałe, po wymianie uszczelniaczy już nic nie "kicha" Na początek najlepiej wrzuć logi, nie zapomnij o synchro...
oporu i cofnięta O ile stopni? założyłem Poprawnie na znaczniki? Przeczytaj mój temat co podałem tam wszystko jest jak co się robi -nie lekceważ tego. Podaj pomiary bloku 4 silnika. Obowiązkowo zajrzyj do filtra mimo to. uszczelniacze zaworowe, GŁowice zdejmowałeś czy tak sobie wymieniłeś -nie rozumiem? Dodano po 8 A cofanie śruby to 3x 90 sprawdzone...
Witam! Przeszukałem całe forum, jednak mojego problemu nie znalazłem, a ręce już opadają, mechanicy natomiast rozkładają nie wiedząc co może być. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika przez ok 1km nie ma w ogóle mocy, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego...
Volkswagen Passat silnik 1.9Tdi 90 km mam propozycję zwiększenia mocy silnika. Czy nie przyspieszy mi to zurzycia silnika i jak to się odpije na silniku i jakie są tego minusy 1) wez wrzuc ten tekst do worda z polskim slownikiem i jeszcze raz wklej tu. Jak czytam takie "odpije" to mi sie noz w kieszeni otwiera... 2) Samo zwiekszenie mocy nie przyspieszy...
Niestety nic mi to nie pomogło. Szukam do silnika o symbolu AVB (z pompowtryskiwaczami).
Trafił mi sie silnik z pompowtryskiwaczami,ze zwykłą pompą nie było problemu.Czy mogę odciąć pompe zasilającą w baku(zielono-żółty kabel)Czy kable od kompa(które?).Czy jeszcze coś innego.Na razie utknąłem,czekam na porady.Auto z klimatronikiem.
Napisałeś tylko że TDi, ale czy z elektronicznie sterowaną pompą wtryskową czy z pompowtryskiwaczami? Skoro mówisz, że z lewej strony bierze powietrze, to sprawdź rurę od intercoolera do kolektora. Może jest nieszczelny i to by tłumaczyło nieprawidłowe spalanie (którego objawem może być czarny dym z rury wydechowej)
Witam ja po zakupie mojego passata AVB 2001 1.9 T DI (i tutaj ciekawostka, o mocy 130 koni,silnik na pompowtryskiwaczach) w Irlandii, odrazu musiałem wymienic poduszki silnika (albo uchwyty silnika). Objaw nastepujacy- silne drgania całego srodka pojazdu na wolnych obrotach oraz w pewnym zakresie np,2000 rpm. Zaraz po zamówieniu czesci pojawił sie nastepujacy...
Podczas regeneracji głowicy na pewno miałeś wyciągane pompki , czy został potem ustawiony skok każdego pompowtryskiwacza ?
Przeszczepić i rzeźbić możesz, tylko po co? Jeżeli padł stary już konstrukcyjnie silnik, to nie warto rzeźbić w zastępowanie go jeszcze starszym, tylko lepiej poszukać czegoś z pompowtryskiwaczami - były one fabrycznie montowane w B5, nic tylko ogarnąć wiązkę, zrobić synchro immo, chipnąć i cieszyć się bardzo przyjemną jazdą.
Możliwości jest wiele, najlepiej oddać do mechanika niech szuka. Może coś nie tak z pompą paliwa lub jej instalacją i przekaźnikiem, jak nie będzie chciał zapalić przysłuchaj się czy pracuje po przekręceniu zapłonu. Do sprawdzenia pompa tandem może ma nieszczelności. Możliwe że padł uszczelniacz któregoś pompowtryskiwacza (czy samochód na wolnych obrotach...
Na początek proponuje zacząć od wymiany uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach o czym wspomniał wcześniej kolega domex32
Wtryski "niby" pewne, z tego co wiem to sa pewne były z motoru co miał przejechane 100 tys. Korekty moim zdaniem sa ok bo na pierwszym 1 jest -0,45 na 2 -0,68 na 3 0,92 na 4 0,21 (na wolnych obrotach). Jutro spróbuje przegranulować. A jakie pojawiają sie objawy przy zle wyregulowanych pompowtryskiwaczach?
Olej do silników z pompowtryskiwaczami muszą odpowiadać normie VW 505.1(wymiana co 15 tyś. km),VW 506.1 (tryb Long Live), VW 507 507 (dla silników z DPF i Long Live).
Kod jest trzy literowy, chyba wychodziły tylko AJM i ATJ jako 85kW 116KM. Masz to na pompowtryskiwaczach mam rozumieć. Teraz pytanie z innej beczki, jakiś przyrząd do podłączenia pod sterownik(czyt. OBD) masz??? Nawet zwykły ELM czy inne tego typu urządzonka??? Jakieś blokady do rozrządu??? Przydałoby się sprawdzić czy na wałku nie przestawiło się...
Witam serdecznie, proszę o poradę ponieważ sprawdzając VCDSem silnik napotkałem na dwa sporadyczne błędy, które co jakiś czas się powtarzają, zakupiłem 5 mcy temu VW Passata b6 z silnikiem 2.0 TDI ozn. Silnika BKP 140 KM, generalnie świeży więc dopiero go poznaje. Czy z tymi błędami udać się do mechanika, na wtryski była akcja serwisowa i zostały wszystkie...
Witam, pacjentem jest Passat B6 2,0TDI 170KM na pompowtryskiwaczach, kod silnika BMR. Auto przyjechało już po kilku warsztatach i dalej problem z błedęm Jest stały błąd P2002 zapchany DPF, filtr po czyszczeniu, wymieniony czujnik ciśnienia różnicowego na Febi, poprowadzona nowa wiązka od czujnika róznicowego do sterownika i dalej nic. Parametry: czujniki...
W silniku z pompowtryskiwaczami odpowiedni olej jest kluczową sprawą dla ich bezawaryjnej pracy
Zarowno silniki TDI o mocy 90 jak i 110 koni sa na pompie. Pompowtryski maja wszystkie pozostale, a troche ich jest (100, 105, 115, 130, 150, 160 koni). Silniki na pompowtryskach oznaczane sa czesto jako PD, to skrot od (pisze z pamieci) Pumpe Duse (nie chce mi sie wstawiac niemieckich u;-)) czyli wlasnie pompowtryskiwaczy.
witam tu masz pare binow same tdi 1.9tdi na pompowtryskiwaczach pozdrawiam
Zgadza się moj silnik jest na pompowtryskiwaczach i nie interesuje mnie chiptuning. Posiadam już drugi kompletny silnik 130KM na pompowtryskiwaczach łącznie z komputerem, tylko nie chciałem od razu wszystkiego przekładać.
Witam mam problem z samochodem otóż do 2200 autko pracuje prawidłowo po przekroczeniu 2200 tak jakby brakowało mu delikatnie paliwa. Przepływiomierz 3 razy wymieniany, filtr powietrza i paliwa nowy. 3 warsztaty łącznie ze serwisem stwierdzają że wszystko jest w porządku, vag wykazuje że wszystko jest dobrze, ciśnienie na pompowtryskiwaczach dobre. Co...
Czy to jest ten na pompowtryskiwaczach?
Po wymianie turbiny to normalny objaw,że dymi ale nie tyle kilometrów.Kolego olej wypuść,bo Ci pójdą symeringi. Ptaszek, z czego kolega ma wypuścić olej i gdzie mu te simmeringi pójdą ? Albo nie odessany olej z intercoolera po wymianie turbiny, albo nadal turbina jest uszkodzona. W pierwszym przypadku masz ryzyko zniszczenia silnika jeśli "chlapnie"...
Podaj kod błędu bo może to jest awaria pompowtryskiwacza i do wymiany
Witam Mam pytanie jaki powinien być kąt wtrysku w Pasacie 101 KM (pompowtryskiwacze) silnik AVB. W silnikach z pompą to ok 50, a jaka wartość ma być przy pompowtryskiwaczach. W tej chwili na ciepłym silniku to 120. DZIĘKI
słyszałem że numery na pompowtryskiwaczach/ wtryskiwaczach są bardzo istotne ...wiec chyba powinny być takie same
Witam mam pytanie czy ktoś spotkał się z przpadkiem, że sterownik silnika powoduje uszkodzenie pompowtryskiwacza ? W ciągu 2 miesięcy poleciał 3 wtrysk ten sam w moim aucie - Simensa. Dostaje zwarcie na jednej końcóece do masy. Sprawdziłem przewody nie mają zwarcia. Chciałbym się dowiedzieć czy wyjścia sterujące ze sterownika to tranzystory czy jakiś...
Witam serdecznie. Kilka miesięcy temu zakupiłem paska z XI/2006r 160 tys przebiegu. Zapchał mi się filtr DPF. Otóż po tym zabiegu auto zaczęło kopcić po dodaniu gazu i gwałtownym depnięciu z 1 i 2 biegu. Na wyższych biegach zbiera się przyzwoicie i nie dymi. Odczuwam taka przypadłość otóż zmieniając bieg z 1 na 2 silnik zaczyna iść żwawo jak złapie...
Ja do passata kupowałem fabrycznie zapakowane po 1000pln na allegro. Zamiana pompek na pewno nie usunie usterki. Nie widzę sensu przekładania ich miejscami. Czy na pewno rozrząd był wymieniany zgodnie z procedurą? Radziłbym podjechać do dobrego mechaniora.
A blok 10 i 11 czy turbo pompuje, przepływka uszkodzona na 100% albo wypięta, to pewnie to jest przyczyna. Sterownik widzi stałą dawke powietrz przy zmianie obrotów silnika. Pompowtrysk ma dawke troche poza granicą, raczej to nie jest przyczyną spadku mocy tylko nierównej pracy silnika i może przydymiać. Ja w Passacie AVB przy takiej wartości pompowtryska...
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
Zestaw naprawczy pompowtryskiwacza.
Witam. Mam pytanie odnosnie wymiany pompowtryskiwaczy w Passacie TDI 130KM AVF. Jakby ktos mogl podrzucic instrukcje wymiany i jaki sprzet potrzebuje. Pozdrawiam
Witam :) Mam prosbe czy ktos ma dane do ustawienia pompowtryskiwaczy w Passacie 2.0 136KM silnik BGW 2004 rok. Dziekuje.
mam taki sam problem w passacie, na 1 -2,9 na 3 + 2,9 uporałeś sie z tym Iktus ?
jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Wytłumacz mi w jaki sposób przez gniazdo pompowtryskiwacza pociągnie olej do cylindra? Proszę.
Witam Miałem wymieniane popychacze w aucie VW Passat B5Fl AVF 2002r. Obecnie wskazania pracy pompek na luzie, po nagrzaniu są takie: Czy pompki trzeba jakoś regulować? Czy nie? POpychacze są nowe INA. Wcześniej pompka nr była max 1.5
Jeśli chodzi o o to takie huczenie ( łu łu łu ) to częsta przypadłość silników z PD. Nie wiadomo dlaczego ale często pojawia się po wymianie rozrządu. U Ciebie też ? Osłuchiwałem to stetoskopem i najintensywniejsze dźwięk jest w okolicach narożnika głowicy ( 1-szego pompowtryskiwacza ). Po zdjęciu pokrywy zaworów żadnych zmian nie widać. Z tym się po...
Czy w okolicach pompy tandemowej nie widać wycieku paliwa ? Może także ciśnienie paliwa uciekać przez oringi na pompowtryskiwaczach.
Witam . W passacie b5 1.9 tdi 115 koni zmagałem się z problemem szarpania pod obciążeniem . Dłuższy czas szukałem przyczyna sprawdzając wszystko wielokrotnie . Podstawa poprawna diagnoza przez system diagnostyczny . Wyczyściłem smok w baku było syfu typu kurz zrolowany . Wykonałem pomiar ciśnienia pompki paliwa w baku ( nie występuje we wszystkich modelach...
Witam Możliwe że uszkodzony pompowtryskiwacz, w grupie 023 BIP dla gara drugiego osiąga 127 i stąd błąd, sprawdź oznaczenie pompki 2 czy jest takie samo jak pozostałych, wrzuć wartości z grupy 023, regulacja nie zaszkodzi a pewnie się przyda bo przy cofniętym przebiegu na 200kkm ;) kąt wyniesie jakieś 300 stopni jak nikt tam wcześniej nie zaglądał,...
073 AL siedział w koncernie Vw w silnikach AWX ARL ASZ AVF i w Audi A3w ASZ.Jego ciśnienie nominalne to 288,0 bar ,natomiast dedykowane które siedzą w Twoim A4 AVF mają 292,0bary i były montowane w Audi w modelach silnikowych AWX, AVF, ATL, w VW natomiast w modelach silnikowych AVF,AWX(Passat),BLT(polo),ASZ (Sharan)
tutaj masz poradnik, co i jak logowac Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. Odczytujemy błędy z komputera silnika (ECU): Select -> 01-Engine -> 02-Fault Codes po czym zapisujemy wyświetlone błędy do pliku .txt i zamieszczamy na forum. 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer...
Witam mam passata 2004 1,9tdi ten 105/110 koni. Jeżeli masz 2004 rok to nie masz ani 105 koni ani 110. Masz 101 lub 130 koni bo tylko takie warianty 1.9 tdi były w passatach B5 po lifcie czyli od 2001 roku. Oba silniki mają pompowtryskiwacze i ogólnie podobną konstrukcję.
Traci, miałem ten sam przypadek w BMP PASSACIE .
Zrób logi kanałów 013, 018, 023, popraw wsuwki we wtyczkach od pompowtryskiwacza nr.4 a najlepiej wszystkich. W najgorszym wypadku pompka do wymiany.
Poczytaj sobie typowych dolegliwościach silników TDI PD(na pompowtryskiwaczach) czyli zapiekającym się turbo VNT (tzw not lauf) oraz wycierających się wałkach uszkodzeniach uszczelnień pompo-wtryskiwaczy jak i ich gniazd a także o pompie tandem.