A masz opiłki metalu w filtrze paliwa?
Witam. Mam S klasę W220 3.2 CDI 2000rok. Samochód wcześniej smigał dobrze. Miałem kolizję i oberwałem w tylny lewy błotnik. Uderzenie takie że zmieniarka w środku ucierpiała reszta OK. Samochód po tym wypadku nie odpala. Wyposażony jest w key less go, mam 1 karte, 1 oryginalny klucz i 1 klucz ten cienki. Baterie w karcie są nowe. Niewiem czy jest w...
Witam Serdecznie Panowie mam kolejny problem. zakupiłem Smarta .auto stało około 3 miesięcy nie odpalane. poprzedni właściciel miał problem bo auto wchodziło w tryb Awaryjny i dymiło.. więc kupił inne Auto,po zrzuceniu z Lawety naładowałem Akumulator i rozpocząłem próbę startu która się nie powiodła kreci ale nie zapala niby próbuje wydostaje się dym...
Tzn. mogłem wejść w kilka bloków pomiarowych, wiadomo wszystko w ograniczonym zakresie. Na razie to nie mogę odpalić więc nawet nie myślę gdzie jechać. Analizuje schematy może do czegoś dojdę. Czy możesz mi powiedzieć co to za urządzenie piszczy po zamknięciu drzwi przed rozruchem jeśli to nie pompa paliwa?
Witam.Doczytałem się że w silniku 611980 siedzą inne wtryskiwacze które różnią się kształtem strumienia i dawką paliwa.Nie chcę zakładać wtrysków od starego silnika (611981)żeby nie wypaliło mi przypadkiem tłoków.Jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia to pompa wysokiego ciśnienia.Założyłem tą ze starego silnika(pompa bez żadnego zaworka)a przykręcona...
pod nr błędu 1622 - kryja się trzy zawory regulujące ciśnienie paliwa... jeśli poczytacie dokumentację to dowiecie się, że oprócz zaworu gaszenia może być uszkodzony zawór wyłączający sekcję pompy cdi lub zawór regulujący ciśnienie cdi ''na listwie'' - elektronika zauważa inne (od wymaganego)ciśnienie paliwa w układzie.... jeśli kożystasz z kts'a to...
Po pierwsze napisz co oznaczają te błędy, które podałeś, bo nie wszystkim chce sie szukać, by Ci pomóc i nie wszystko wszyscy mają w głowie. Drugi i czwarty wtrysk do sprawdzenia (na przelew pod obciazeniem lub od razu na stół) Jeśli filtr paliwa jest nowy i układ jest na 100% szczelny, to jest kilka możliwości powodujących gaśnięcie auta, począwszy...
Witam serdecznie współ-forumowiczów. Szukałem miejsca żeby się przywitać ale tak owego nie znalazłem. Więc robię to w poście z moim problemem:D Szukałem podobnego tematu na forum, lecz nikt nie miał dokładnie takiego przypadku jak ja. Oczywiście sugerowałem się pewnymi rozwiązaniami lecz nie przyniosły one oczekiwanego ..ba żadnego efektu. Opiszę swój...
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
Ucz się sylwek161178 ucz. Wpierw jaki silnik, czy na pompie VP czy CDI. Jezeli na VP to pompa w zbiorniku robi 0,8 bara i tyle. Jezlei CDI to pompka w zbiorniku robi 0,8 i pod siedzeniem jest druga pompa robiąca ponad 6.
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
Nic dziwnego, alarm lub imobilajzer blokuje rozrusznik i wtryski a czasami jeszcze pompę paliwa.
Do stacyjki dojście praktycznie zerowe Stacyjką się nie baw - po amatorsku nic tam nie nawojujesz. Czy bez bólu można ciąć jedynie automat rozrusznika? (ewentualnie gdzie dobrać się do jego obwodu bliżej niż przy elektromagnesie?) W skrzynce bezpieczników jest przekaźnik rozrusznika. Do rozrusznika wychodzi kabel fioletowy - łatwo znaleźć, jest dobrze...
znajomy ma taki problem: smart 800 CDI nie odpala. Diagnostyka komputerowa nie wykazała żadnego błędu ale silnik nie odpala. Rozrusznik kręci normalnie, pompa paliwa podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia ale dalej paliwo nie dociera do listwy. Szukaliśmy problemu na tym forum (a także na innych) ale nie znaleźliśmy podobnego wątku. Czy może być...
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Witam wszystkich mam problem z mercedesem w 220 3.2 CDI po wciśnięciu pedału gazu do dechy auto gaśnie pokazuje bład p1187 monitorowanie ciśnienia wymieniłem pompę po regeneracji wtryski po regeneracji zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia na listwie też przekładałem ominąłem też filtr paliwa prosto z banki paliwo podałem i ciągle to samo gaśnie ,przy...
Witam Co prawda temat stary ,ale nie zamknięty więc po pierwsze pytam założyciela czy coś wreszcie zostało sprawdzone i naprawione ? Po drugie prawie na 100 % problem z układem wtrysku paliwa . Albo samo paliwo i filtr paliwa,albo wtryskiwacze, albo ostatecznie wtryskiwacze + pompa wtryskowa. KOniecznie odczytać błędy HI-Scanem i zrobić test przelewów...
No i już po wymianie pompy.Wszystkie objawy zniknęły samochód pali teraz bardzo dobrze pęcheżyki powietrza znikneły z przewodów a także powiem jeszcze że teraz zmniejszyło sie zużycie paliwa i samochód szybciej się zbiera!!!
Witam opiszę mój problem samochód zapala i zaraz gaśnie Po zalaniu filtra i pokręceniu rozrusznikiem pali wchodzi na obroty i jest Ok!!! I tak nieraz potrafi przejeździć tydzień pali od jednego przyciśnięcia na rozrusznik i jest wszystko dobrze mimo tego, że świeci EDC A nieraz zgaśnie po godzinie Usterka powstała jak wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia,...
Witam Mam dwa vita jak w temacie, naszukałem sie i nie znalazłem rozwiązania więc Vito 1 Wyrwało wtrysk cylinder 4 urwało główkę sruby, naprawiłem, Zregenerowałem wtryski. Poskładałem do kupy i pojechał zadowolony. Dwa dni późnej telefon, stoję na stacji i nie mogę odpalić auta. To ja mu samo startem w dolot, pali na strzał. Przyjechał, kontrola przelewowa,...
witam meczylem sie z moja 311 kilka miesiecy zanim jeden madry mechanik znalazl usterke objawy na poczatku byly taki pod gore predkosc spadala konieczna byla redukcja lub wyl stacyjki i restart- po czym szedl jak burza do momentu kiedy nie zdjalem nogi z gazu lub obroty spadly ponizej 3000. wymienilem turbo, nowe kable z kompa do vacumm (tym pod filtrem...
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
Może ktoś miał podobną sytuację, w mercedes w220 S 320 CDI z 2001r, silnik 3.2L L6 DOHC 24V RWD 197 km. Robiony miałem próg lewy i auto było mocno przechylone na prawą stronę, ponad to przekładałem drzwi, wiązki kabli i w tym czasie, musiałem uruchomić silnik, podłączyłem akumulator, po 2 minutach pracy auto zgasło i nie chciało odpalić, zauważyłem,...
Witam . Przejrzałem chyba wiekszość tematów związanych z odpalaniem ml 270 ale ponieważ objawy w sumie nie pasują do żadnego z tematów postanowiłem zadać nowe pytanie . Od ok 1,5 roku przy niskich temperaturach miałem problemy z odpaleniem auta . Mój mechanik stwierdził , że cofa się paliwo i zamontował mi pompke ręczną , i codziennie musiałęm rano...
Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
Koledzy potrzebuje pomocy z Mesiem bo rzucił palenie z dnia na dzień. Nie mogę go na chwile obecna zdiagnozować bo jeszcze nie dotarł do mnie dojedzie na lawecie jutro rano. Co posprawdzałem na wyjeździe. Sprawdziłem wszystkie wejścia i wyjścia z ECU zgodnie z autodata wszystko oki. Zasilania w aucie i na czujniki oki. Oporność tak jak w autodacie wszędzie...
A niestety to winne paliwo.Ja pracuje dobrych kilka lat i nie spodkałem się z awarią pompowtrysku lub wtryskiwacza nie wspominając o pompie wtryskowej starej generacji . Silniki mają czasami i po 200 000km.Czasami się zdarzy pompa wysokiego ciśnienia ale to rzadkość.Co do świec to wychodzą wszystkie.Paliwo ma kolor prawie jak woda.
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Wypsiukałem juz prawie całego plaka, nie reaguje na niego. W filtrze paliwa jest pełno. Pompa dajaca ciśnienie na listwe wtryskowa podaje paliwo ale jakoś słabo leci jak dla mnie (nie sika tak na sały silnik tylko się jakby sączyło) po przykreceniu przewodu ---pompa cisnienia a listwa wtryskowa z przewodu nie leci paliwo. aaaa, jeszcze po zdjeciu przewodów...
Witam.Chciałem zapytać co ile kilometrów należy wymienić pompę paliwa? Mam najechane 400 tyś.km. Pod pompą pojawił się delikatny wyciek oleju napędowego.Mechanik wymienił uszczelkę pod pompą .wycieku żadnego już nie ma auto jeździ bez zarzutów.Mechanik powiedział mi że pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a...
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Mam taki problem wymieniłem pompę wody wymieniłem filtr paliwa i przed tą wymianą samochód pracował normalnie i wchodził w obroty po przejechaniu kilku kilometrów po tej wymianie okazało się ze samochód muli najwyższa szybkość to 90 km i wchodzi do 3 tyś obr i po poruszeniu filtra wszedł do 5 tyś powinien do 7 tyś wygląda jak by dostawał zbyt mało paliwa....
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
Witam, chodzi o Sprintera 208CDI 2.2 2002r. Auto jak jest ciepłe bardzo długo musi kręcić żeby zapaliło. W tej chwili jest w serwisie. Serwisant mówi że w komp. nie ma żadnych błędów, mówi że mierzył też napięcie na regulatorze ciśnienia na listwie i że jak kręci silnik to jest na poziomie od 0,3V i powoli rośnie do 0,7V, a jak samochód już zaskoczy...
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
Yamaha 1200GP 99r 3cyl 2T Witam, w skuterze padła cewka ładująca z dwoma uzwojeniami 250ohm i 630ohm skuter stracił iskrę i przestał odpalać. Po oddaniu obudowy z cewkami do przewinięcia zostały przewinięte też dobre cewki ładujące akumulator które miały 0.8ohm, a teraz mają 1.2ohm. Po 3tyg postoju został złożony z nowymi cewkami i odpala nawet lepiej...
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Cześć problem mam nadal mercedes w202 2000r 2.2cdi zgasł mi pierwszy przy ruszania po 10 min kręcenia odpalił następnym razem po 5km i też po 10-15 min kręcenia odpalił potem po 10 km i tak samo odpalił jak wcześniej. Na drugi dzień wymieniłem filtr paliwa i było 1 dzień ok. Na kolejny dzień odpalił i przejechałem nim 500m i juz nie odpali. Był mechanik...
Witam.mam problem z Vitem 2.2 cdi samochód normalnie pali jednak kiedy wyjadę na drogę i daje cały pedał do spodu, następuje szarpniecie i gaśnie za chwile zapali.Kiedy ściągnąłem waż podciśnienia samochód jest słabszy ale normalnie jedzie i nie gaśnie,wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej bo nie chciał palić, założyłem zaworek...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno przestarzała i stosowano ją w systemach wtryskowych I-ej generacji...
W pompie CR jest taka mała zębatka, która właśnie zaciąga paliwo i czasem pęka (pompa Bosch często w 1.9dci). Jeżeli po zaciągnięciu paliwa aż do powrotu zbiornika odpali to zamontuj pompę zew. gaźnikową 0,5-1bar - często w starych dieslach zakładam najlepiej pompę Meat&doria( ponieważ zaciąga paliwo nawet gdy jest sucha). Pozdrawiam
Jutro obejrzę jeszcze raz dokładnie pompę, ale wydaje mi się że zaworu nie ma, w pobliżu pompy, jest jeden wolny przewód z wtyczką do niczego nie podpięty, może to wtyczka od tego zaworu? Czy jest możliwe że ktoś wcześniej wymieniał pompę i i wstawił taką bez zaworu? W poprzednim modelu 2.7 cdi występowały pompy z zaworem i bez, jeśli pompa nie posiadała...
Wymieniłem filtr paliwa , odblokowałem czujnik ciśnienia paliwa na pompie ( w/g wskazań kompa) , nadal świeci EDC .
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
temat bardzo na czasie ...........z kontrolą paliwa nie jest wcale tak łatwo.....większość małych stacji nie wykonuje badań....a o spodziewanej kontroli dowiadują się szybciej niż kontrolujący.....faktem jest ,że w większości nie lejecie panowie paliwa tylko gnojówkę....i czasami pojawia się większy problem niż tylko świecąca się kontrolka...(wskazująca...
sprawdz czy wszystkie wtyczki są dokładnie wciśnięte (szczególnie te przy pompie i listwie paliwa), odpowietrzaj układ "rozrusznikiem" ok 1 minuty powinno wystarczyć nawet jeśli filtr paliwa był pusty. Z turbo niema żadnych problemów, jedynie zadbaj aby przy zakładaniu nalać troche oleju do turbo.
mam to samo w ml 270 cdi i czeka mnie wymiana pompy wtryskowej
Gerri Mam pytanko co to dochodzi do tego 1 wężyk z paliwem z pompy, wygląda to jak mała pompka ręczna z białym grzybkiem, jest na środku silnika, cieknie z tego ropa. Silnik jak wyżej w C200 CDI.
Witaj Kolego.Powodów gasnącego silnika jest b.dużo.Wpierw powinieneś udać sie na diagnostyke.Wtryski mogą nie być głównym powodem, może być to pompa wysokiego ciśniena lub pompa w zbiorniku paliwa jest dużo możliwosci.
witam a nie cieknie ci paliwo na pompie? mi cieklo i tez jak byl cieply to kiepsko palil. te uszczelki to norma ze sie zuzywaja. po wymianie pali super na zimnym i cieplym (320 cdi 2000r) pozdrawiam
Może być pompa. Gumki raczej nie bo nie chce palić nawet chwile po zgaszeniu i nawet z pompką ręczna. Sprawdzę dziś jeszcze wtryski na przelew.
Witam -coś luźnego przy silniku -zła jakość paliwa -lejący wtrysk -pompa -rozrząd(napinacz lu przestawiony kąt) O ile pamiętam w CDI w kolektorze ssącym są cos w rodzaju "przepustnic"- sprawdź ich działanie.
Witam, kupiłem Vito 110 CDI, 99 r. 90 tys. km w automacie. Problem: samochód palił na dotyk, jazda bez zarzutów aż do momentu gdy któregoś dnia zjechałem do domu i zaparkowałem. Na postoju silnik jeszcze chodził kilka minut i sam zgasł (tzn. bez kluczyka). Po próbie ponownego odpalenia silnik zaskakuje na jakieś 1-2 sekundy i gaśnie. Na desce kontrolka...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
witam Mercedes a 170 cdi p1187 problem z cisnieniem na listwie,podmienione czujniki na inne,wtryski sprawdzone jeden troche ponad norme, wymieniona pompa paliwa, auto po dodaniu gazu ciagle gasnie, czy to auto posiada jeszcz pompe i filter dodatkowy w zbiorniku ? czy moze mial ktos taki problem ?prosze o jakies porady?
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Witam Czy po przekręceniu kluczyka powinno być słychać pompę paliwa w mercedesie Vito 112 CDI z 98r ? Gdzie jest pompa niskiego ciśnienia? pozdrawiam
witam mercedes s W220 3.2 CDI 2001r auto wisi na jednym biegu, prawdopodobnie na pierwszym i nie chce przelaczyc na wyzsze obroty kreca sie do ok 3tys i dalej nie chca auto nie reaguje na wciskaniu S/W przy lewarku biegow tak samo jak nie reaguje na ruch galka lewo prawo, caly czas pokazuje D bieg wsteczny dziala silnik dziwnie drga przy okolo 1500obr...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
Dzięki za odpowiedź. Oglądałem filmik M4K jak hamowali Golfa 3 1.9 diesel właśnie na przepracowanym oleju, wcześniej już miałem takie pomysły, ale ten filmik mnie przekonał żeby działać dalej w tym kierunku. Z tego co kojarzę to Corsa była na benzynę, więc zasilając ten silnik przepalonym olejem raczej by nie pojechał. :) Tak więc z pewnością odpadają...
Panowie a może to być wina pompy paliwa albo jeden z wtryskow leje?? Elektryk mi powiedział że pompa zajechana bo samochód ma przejechane 290 tyś. Świece wymieniłem na nowe prąd na nich jest już. Ale dalej ciężko dalej pali z samostartu odpala bez zajakniecia podeslijcie jakiś pomysł..
Dzisiaj mialem czas na zabawa z samochodem zatem napisze cos... Czujnik ciśnienia na pompie zamieniony. Kontrolka jak migala ta miga. Czujnik temp paliwa również sprawdzony. Przepustnica zamienione. Filtr paliwa również dzisiaj wymienilem. Kontrolka wciaz miga... Brak bledow :/ Teraz pytanie czy to mogą byc wtryaki? Robilem probe przelewowa kilka tygodni...
Czy oszalałem? Oszalałeś :D Generalnie to można do Kangoo wsadzić silnik turbowałowy Avco Lycoming AGT-1500C; o mocy 1103 kW z Abramsa M1 tylko gdzie sens i ekonomiczny wymiar takiego zabiegu . :D Napewno twój i mój pomysł są droższe w zastosowaniu niż remont wtryskiwaczy i pompy wysokiego cisnienia w 1.5 dci ( koszt ok. 3000 zł ) i znowu uciecha z...
Wszystkie o-ringi na rurkach filtra paliwa i pompie wysokiego ciśnienia. Polecam jednak brać w serwisie oryginały, wyjdzie trochę drogo, ale u mnie zamienniki się nie sprawdzały.
w zyciu cdi 903 nie ma pompy w zbiorniku
Dziękuję bardzo za odpowiedź bardzo pomagasz mi i nam tutaj obecnych i tych przelotem zaglądającym tutaj. Napis na biało muszę się bać? Impulsator to kto to jest? Czujniki Halla czy platynka? Bo to jest duża różnica. Cewka wyzwalająca podobno jako czujniki Halla. Czy całkiem coś innego? W końcu nie wiem co to jest co mam. Czarne pudełko dwa razy. Umieszczony...
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
Witam wszystkich zgromadzonych. Mam następujący problem z Vito 109 cdi (na forum nic podobnego nie znalazłem, więc zamieszczam osobny temat) Problem jest następujący: auto ma problem z odpaleniem gdy jest na dworze zimno bądź gdy dłużej postoi. Kiedy podłącze mu powiedzmy kable i odpalę z innego akumulatora, bądź urządzenia, którym można odpalić silnik...
Witam mam problem z Mercedesem w203 2.2 CDI 2001 Mianowicie przy dodawaniu gazu na 3,4 biegu na 5i 6 nie sprawdzałem gaśnie na około 3/3,5 tys obrotów zapala się błąd epc na pierwszym i drugim biegu nie ma takiego problemu ,nie ma problemu z odpalaniem Po podłączeniu pod komputer pokazuje nieprawidłowo działający czujnik na Listwie wtryskowej lecz mechanik...
Do _Simona: Co za bzdura. Generator zastartowany na paliwie ciekłym, zasilany nim z butelki, brak pompy paliwa, bo ten generator(mam prawie identyczny) jest wyposażony w gaznik membranowy. Pracuje cały czas na tym samym paliwie (benzyna) zgromadzonym w w tej butelce.,, Elektrolizer" nie działa, bo nie widać efektu elektrolizy w postaci banieczek gazu...
CDI zaczyna lapac juz od 120-150 bar. ale jesli przez wtryski nieucieka to zostaje zawór i pompa - ewentualnie jej zasilanie. jak masz mozliwosc to podstaw zawor. chyba ze nie jest to kwestia paliwa tylko jakis czujnik siedzi lub sam wtryskiwacz - wtedy tez niezapali
Witam ! Problem z autkiem jak w temacie. W czasie jazdy zaczyna mu brakowac mocy. Nie wyglada to na problem z turbina. Po podlaczeniu do testera diagnostycznego wyplul blad: "Regulator wysokiego ciśnienia paliwa" Czy przez niego auto moze sie tak zachowywac. Czy on jest umieszczony na listwie ciśnieniowej czy na pompie ??? Jeslina listwie to pewnie...
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Szukam schematu instalacji elektrycznej w celu podłączenia autoalarmu do Mercedesa z 1999r. Interesuje mnie głównie przebieg, kolory, umiejscowienie przewodów wykorzystywanych do pracy z autoalarmami - kierunkowskazy, pompa paliwa, klakson itp. Za przesłanie skanów książek mogę zapłacić, więcej info na priv.
Pompa paliwa-przewód czerwono/czarny w wiązce wychodzącej ze skrzynki bezpieczników po lewej stronie pod siedzeniem kierowcy-(bezpiecznik 24).Kierunki tradycyjnie dostępne w paru miejscach. Plus po stacyjce przewód czerwono/zielony 2 mm kwadrat w czarnym konektorze za schowkiem po stronie pasażera.Plus 12V przewód 1,5 mm kwadrat kolor czerwono/biały...
Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI
Pompa okazała się dobra.Zmienili regulator ciśnienia paliwa po raz drugi. Może trochę lepiej pali, ale mocy jak nie miał tak nie ma. Zabrałem go z serwisu Bosch, bo elektryk powiedział, że go nie zrobi. Błędów nie ma i na komputerze nic nie pokazuje. Dziękuję za rady. Sam to sprawdzam. Przewód wizualnie wygląda OK.Po rozłączeniu przy czujniku jest 8,40V....
to pukanie to pompa paliwa , powtarza się bo te ogrzewania po nieudanym starcie próbują jeszcze raz. napisz czy zaczyna odpalać(charakterystyczne huczenie płomienia) a potem gaśnie, czy wcale nie odpala i jeszcze jaki to jest dokładnie agregat.
wielkie dzięki jutro pojadę i sprawdzę,a nie sądzisz,że może być to pompa paliwa daje za mało paliwa i jest slabe ciśnienie.Jak da mu się plaka w kolektor to zapala
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam mam problem z 2.2 CDi ciężko odpala czy ciepły czy zimny pompa wymieniona wtryski ok zawór na RAIL ok przelewy ok podstawiałem sprawne paliwo nie cofa pozostał zawór pod pompą czy ktoś spotkał się z takim problemem? Świece sprawne bo tak samo odpalał w lato zresztą sprawny CDi odpala bez świec do +5 bez problemu prosze o rzeczowe odpowiedzi. Pozdrawiam
Filtr paliwa byl zmieniany w grudniu, ale go znowu zmienilem w tym tygodniu. Stary rozciolem z ciekawosci i nie wygladal zle, zadnych opilkow ani szlamu czy syfu, to samo dotyczy zbiornika paliwa bo wyjelem plywak i widzialem dno zbiornika- czysciotko. Zawor na listwie ten z tylu kupilem NOWKE ze sklepu i dla pewnosci zalozylem tez zawor ze SPRAWNEGO...
Proszę przyjrzeć się przewodowi łączącemu filtr paliwa z pompą wstępną,zazwyczaj na wolnych obrotach w a 170 jest to niewidzialne dostają się odrobiny powietrza. Zauważalne jest przy wyższych obrotach pęcherzyki powietrza,auto nawet nie zapowietrza się,ale jest brak paliwa w układzie.Wówczas sonda dokłada dawki paliwa na wtryskiwacze,nie zdążając ją...
mam problem z odpaleniem auta. Na początku nie chcialo palić przy cieplym silniku (rozrusznik krecil, ale auto nie odpalało), po wymianie czujnika wału korbowego przestał palić także na zimnym. komputer wskazał błąd modułu sterującego. po wymianie tego modulu, auto dalej nie odpala. mechanik stwierdził, że paliwo podawane na wtryski nie ma odpowiedniego...
Witam. Jestem tu nowy i trochę już zdesperowany, więc może ktoś mi podpowie. Kupiłem Sprintera. Podczas jazdy przy np.podjazdach pod górkę lub wyprzedzaniu, gdzie niestety trzeba trochę przycisnąć zapalała się kontrolka EDC i po chwili auto gasło. Więc podczas jazdy wyłączałem stacyjkę i ponownie odpalałem aż do następnego razu. Auto zostało podpięte...
Przy pompie paliwowej jest zawór odcinający paliwo zwany imobilajzerem , jest rozszczelniony albo uszkodzony. Sprawdz go i daj znac czy pomogło :) Ewent PW
Spróbuj odpalić go z butelki, tz. omiń filtr paliwa! bezpośrednio podpinając przewód do pompy cr. znam przyczynę awarii samochodu w pompie wtryskowej są opiłki oraz uszkodzony jest wtrysk, a to dlatego, że zatankowałem benzynę zamiast oleju
Witam serdecznie! Mam problem ze sprinterem 2001r. 213 CDI. Przebieg 340.000km Samochód nie zapala za pierwszym razem. Czasem zapali za drugim, trzecim. Trzeba długo kręcić. Często zapala w momencie cofania kluczyków z zapłonu. Na zimnym i ciepłym dzieje się to samo. Ostatnio gaśnie też w czasie jazdy. Głównie na zimnym ale i na ciepły. Jeden dzień...
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.