...o ile wszystkie nie są jednakowej grubości. Jeśli dobrze pamiętam - w niemieckich markach zawsze brązowy był masą. A pozostałe - troche zagadka. Tak intuicyjnie wychodzi mi, że podłączyłbym czarny i brązowy, ale ciekawe, do czego dwa pozostałe. Coś mi świechta, że czasem pompy miały jakby dwie wydajności - przy uruchamianiu silnika duża dawka, a...
Witam, mam maly a zarazem wielki problem ze swoim golfem 1.9 tdi ajm z 2000r. Od dluzszego czasu zapowietrza mi sie uklad paliwowy A dokladniej filtr paliwa. Nadmiar paliwa ktory powinien trafic najpierw do filtra paliwa i go dopelnic trafia bezposrednio do zbiornika. Probowalem juz wszystkich mozliwych sposobow. Brak bombelkow powietrza przed filtrem...
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
koszem(lub jak kto woli obudową) Fachowo to koszyk spiętrzający, tu aukurat się nie wypowiem dokładnie ale często widzę tylko szczelinę a nie zaworek ponieważ zawirowanie z powrotu wsysa paliwo ze zbiornika do kosza przez tą szczelinę, wiec danie już tych "zaworków zwrotnych" mogło spowodować zaburzenie pracy kosza spiętrzającego. Albo ktoś kiedyś...
System Common Rail Silnika D0836LOH40 (MAN). Duży powrót nadmiaru paliwa z pompy do zbiornika. Paliwo przepełnione bąbelkami powietrza, przez co po powrocie do zbiornika wylewa się na zewnątrz Do zbiornika paliwa dostaje się ogólnie powietrze. Początkowo podejrzewałem pękniętą głowicę, bo przez nią powraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy. Wykluczyłem...
Heroses ma rację. To jest najbezpieczniejsze rozwiązanie. Jeżeli pompka ma tzw powrót wewnętrzny paliwa, czyli układzik mechaniczny, który jak zbyt wzrasta ciśnienie za pompką to pozwala na powrót paliwa do baku, to wstawienie samego elektrozaworu nie jest problemem. Ale jak nie ma powrotu to niestety, jak przygapisz to zwalisz pompkę na pewno.
Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem...
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Posiadam audi 80 b3 1.6 1991 r. na początku auto odpalało zarówno na paliwie jak i na gazie, potem zaczęły być problemy, że w momencie jak się zagrzał silnik to nie chciał odpalić na gazie (na paliwie nie wiem, bo wtedy nie przyszło mi do głowy żeby sprawdzić), ale po podłączeniu kabli auto znów odpalało na gazie, potem było tak, że nawet na gorącym...
Posiadam audi v8 3.6 zgazem sekwencyjnym problem polega na samoczynnym przełaczeniu sie na paliwo odpala z benzyny przełacza na gaz a po jakims czasie przerzuca z powrotem na paliwo ale tak jest nie zawsze jak coś odbije to potrafi przerzucać prawidłowo co to może być
sprawdz czy przewody paliwowe nie są gdzieś przełamane {zagiete}wtedy pompa paliwa ci niezadziała sprawdż też powrót
Panowie, na kablu 15 przy sterowniku LPG ginęło napięcie. Po podłączeniu tam 12V wszystko zgłupiało, zawory w butli i przy reduktorze cykały w czasie kręcenia rozrusznikiem, auto odpaliło ale kulało, nie można było dodać gazu bo gasło. Pochodziło na wolnych obrotach 20 sekund, rozległ się alarm z brzęczyka przy włączniku, silnik zgasł i koniec. Więcej...
Witam ,problem jak w temacie dodam ,że silnik jest poza autem i podłączyłem do niego całą instalację ,jednak kręci ale nie zapala ,na samostarcie przez chwilę zalape ,ale po odkręceniu rurek od wtrysków pompa nie daje paliwa ,elektrozawór działał ,ale dla pewności wyciągnąłem z niego sprężynkę idt i wkręciłem z powrotem . Paliwo do pompy dochodzi bo...
Rozebrać się da ale się nie złoży z powrotem.
Witam Po wymianie filtra paliwa( firmy Filtron) w układzie paliwowym ukazała się dosyć duża ilość powietrza. Podczas jazdy z obciążeniem i na wyższych obrotach auto czasami potrafi zacząć szarpać - po zwolnieniu pedału gazu wszystko wraca do normy(objaw pustego baku). Wczoraj wymieniłem przewody widoczne z góry-najprawdopodobniej z powrotu-są to te...
Witam, Niestety, robię się bezsilny i muszę o coś zapytać. Temat dotyczy mojego Peugeota 307 SW z 2.0 HDI RHR 136 koników. Przez tydzień byłem nad morzem, a Peugeot sobie stał w garażu. Po powrocie z urlopu wsiadam, przekręcam kluczyk, zakręcił kilka razy i bateria stwierdziła, że nie ma siły. Podłączyłem kable rozruchowe, Peugeot kręci jak wściekły,...
Dawała 5 barów po zaciśnięciu powrotu.Może byś napisał co grzebałeś czy jak doszło do usterki.
Witam. Myślę że jestem blisko w rozwiązaniu tego problemu.Jakkolwiek interpretacja wrzucona w wyszukiwarkę o ciśnieniu czy podciśnieniu w zbiorniku paliwa kieruje na przewietrzenie poprzez puszkę z węglem aktywnym i zawór EVAP.Problemem i zarazem błędem w diagnozie jest pojęcie podciśnienie.Uważam że winowajcą jest nadciśnienie.Powodem jest pracująca...
Witam mam następujący problem.Moja Astra 1.6 8V posiada lpg pewnego razu zaczęła mieć problemy z paleniem oraz zaraz po zapaleniu gasła.Po bliższych oględzinach stwierdziłem że pompa paliwa pracuje po czym nagle przestaje po sprawdzeniu wtyczki przy pompie oraz czy dochodzi do niej prąd wymieniłem pompę paliwa.Po zamontowaniu nowej dalej to samo prąd...
Czujnik o którym piszesz to czujnik obecności wody we filtrze paliwa.Czujnik temp.paliwa powinien być na powrocie paliwa z wtrysków,prznajmniej tak jest w 20 hdi.Niestety on nie decyduje o grzaniu świec,raczej czujnik temp.płynu chłodniczego
No właśnie jest bez powrotu... Drugim przewodem który idzie do przodu auta są pary paliwa. Dodano po 1 Poza tym żadnych przeróbek raczej nie było.
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
Zbiornik mam na zewnatrz i dwie rurki ssąca i odprowadzajaca nadmiar paliwo z powrotem do zbiornika.Wewnatrz zbiornika zsuneła sie rurka ssaca paliwo i całe paliwo zleciało-mam pusta rurkę. Jest z 8 m tej rurki idacej po suficie do pieca.Piec nie zasysa -wyłącza sie z braku paliwa- z karnistra na krótko startuje normalnie.Jak napełnic taka rurkę paliwem?
Często zdarza się że przy wymianie filtra paliwa wyrzucano "dziecko z kąpielą" czyli wkład wspornik filtra razem z filtrem, ale wtedy prawie w ogóle silnik nie pracował. Najbardziej jest podejrzany wkład filtra który nie jest wciśnięty do końca (uszczelka odpływu paliwa) albo niedokładnie wykonany zamiennik, lub otwór odpowietrzenia jest zatkany. Należy...
Witam mam problem który dotyczy mojego lupo 1.7 SDI. Podczas zapalonego silnika gdy dodaje gazu podnosi się wskaźnik poziomu paliwa.. gdy wyłącze zapłon i włącze go z powrotem wskazówka wraca do rzeczywistego stanu. co moze byc tym spowodowane ? Prosze o pomoc.
niestety sprawa nie jest prosta bo nie mierzy się przepływu paliwa na wężu.paliwo wądruje z baku do listwy wtryskowej i z powrotem do baku więc tutaj nie można mierzyć zużycia paliwa. jedynie co to regulator cisnienia paliwa chamuje przepływ z powrotem do baku wtedy gdy jest duże obciążenie silnika czyli przepływ spada. wszelkie komputery w samochodach...
Webasto mam wyjęte z samochodu, i podpiete na "stole" wężyk doprowadzający mam zanuzony w benzynie, a powrotem naciagam pliwo, słychać obydwie pompki, świece grzeją a paliwo nie idzie na piec tylko przechodzi do powrotu. Na pięć nie idzie ani kropla
Błąd p0088 błąd regulator ciśnienia paliwa, czyli ciśnienie paliwa powyżej żądanego. Generalnie trzeba uważać z tłumaczeniem tych błędów warto sięgnąć po ojczysty język producenta pojazdu lub systemu. Tu na Siemens 2.0 HDi. Objaw to brak mocy, twarda praca silnika, kontrolka check enginie. Błąd zapala się ( w moim przypadku ) dość szybko, gdy tylko...
Kadet 1,6 gaźnik. Po przełączeniu na LPG ciśnienie psuje pompkę paliwa. Jest tam zwykła pompka paliwa na silniku. Zamontowany jest zawór odcinający dopływ paliwa jak przełącza się na LPG ale wtedy pompka cały czas pompuje i robi za duże ciśnienie i wyrzuca paliwo bokiem. Jest może jakiś inny typ zaworów co by przełączał paliwo na powrót a nie tylko...
miałem podobną sytuację w vectrze C 1.9. Brak błędów w ecu silnika. Brak cisnienia paliwa. Pompa niskiego cisnienia dawała 7 bar cisnienia do pompy wysokiego cisnienia. Niestety pompa wysokiego cisnienia nie podawała dalej ani grama paliwa. Wiec juz byłem zdecydowany na wymiane pompy wysokiego cisnienia, ale wyczytałem ze w pomie znajduje sie zaworek...
Witam koledzy. Mam pewien problem z autem a dokładniej tak jak by mu brakowało paliwa. Ostatnio założyłem mu gaz ''sekwencyjny na sterowniku AKME'' (instalacje elektryczną sam podłączyłem a resztę mój znajomy gazownik) problem jest taki że na biegu jałowym na gazie delikatnie go przylewa ale to jest związane ze zbyt dużymi dyszami gazu. (piszę wszystko...
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
Witam. Mam problem z Alhambrą 2003r, 2.0 Benzyna 6 biegów manualna. Auto dostałem do naprawy. Klient mało rozgarnięty, wie tylko jak uruchomić auto i zatankować. Wcześniej było u jakiegoś innego mechanika, który nie dał rady naprawić. Problem polega na tym, że nie działa prędkościomierz i wariuje wskaźnik poziomu paliwa. Poczytałem wcześniejsze posty...
Hdi? Piszesz chaotycznie do tego stopnia, że można tylko zrozumieć tyle, że nie chodzi. 1.4hdi nie ma pompy paliwa, ma tylko kosz w zbiorniku, gruszke i pompe wysokiego ciśnienia. I teraz tak, pod maską po prawej stronie lecą przewody paliwowe, które odłączając w łatwy sposób możesz sprawdzić szczelność kosza w zbiorniku i przewodów aż do komory silnika....
10 stopni większa temperatura spalin wychodząca do komina ma niewielki wpływ na sprawność kotła. O tym czy następuje skraplanie spalin na wymienniku nie decyduje tylko temperatura powrotu, ale też temperatura spalin i ilość pary wodnej w spalinach oraz czystość wymiennika. Im kocioł pracuje na większej mocy, paliwo zawiera mniej wody i wymiennik jest...
Pompa studzona jest paliwem,jezeli jest mala wydajnos. Mqzna sprawdzic zdejmojac przewod powrotu. Zbyszek
Witam Mam problem z pompą paliwową. Po uruchomieniu samochodu zaczyna wyciekac paliwo z pompy w okolicy czegoś podobnego do zaworu odpowietrzajacego. Znajduje sie to patrząc od strony chłodnicy w dolnej częsci pompy, podlączony jest tam przewod gumowy prawdopodobnie od powrotu. Wyciek pojawia się miedzy szesciokatną pokrywka przykręcona trzema srubkami...
Przepona, jak przepona - zużywają się te zaworki kierunkowe. Kiedyś je dorabiałem z laminatu. Układ paliwowy w maluchu jest bardzo prosty i na prawdę - nie zaśmiecajmy forum takimi rzeczami. Niech autor poda paliwo z butelki, żeby sprawdzić, czy wina leży po stronie baku, czy pompy/zaworu iglicowego/zapchanego powrotu. Zamykam ten temat.
Witam, mam AUDI 80 b3 z 1987r. poprzedni właściciel wymontował instalacje benzynową. Ja chcę teraz zamontować ją z powrotem tylko mam problem z poziomem paliwa, chodzi mi o kolory kabli idących do czujnika pływakowego w zbiorniku paliwa. Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuje.
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Witam, mam problem z Peugeotem 407 2005r 2.0hdi sterownik ecu Siemens Sid803. Auto przyjechalo z niskim cisnieniem paliwa - wkrecalo sie do 2.5tys obr - cisnienie paliwa 500 bar. Powyzej 2.5tys obr. cisnienie spadalo do 120-200 bar i blad niskiego cisnienia paliwa. Za kazdym razem po wylaczeniu/wlaczeniu zaplonu raz wkrecal sie na pelne obroty i po...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Filtr paliwa był zmieniany 2 razy, przewody paliwowe nie zamienione w tym modelu nie ma możliwości zamiany. Moje podejrzenie padło na elektrozawór w pompie wtryskowej, tylko potrzebuję wypowiedzi kogoś kto zna zasadę działania pompy boscha CP3. Czy elektrozawór podaje ciśnienie na pompęi jednocześnie dławi przepływ do powrotu lub czy podaje paliwo na...
Oczywiście, że go tam nie ma. Bo to system bez powrotu. Filtr, powiedzmy że filtr, jest w baku. Nie podlega obsłudze. W czym problem?
Można by zastosowac podgrzewacz ale problem tkwi w rozruchu zimnego silnika a tam w pompie jest dośc duża ilośc paliwa (zimnego). A co do tych przewodów to jeden masz zasilanie pompy paliwem a drugi to powrót z tym że na powrocie masz tą "przelotkę" to właśnie jest termostat paliwa. Jeśli paliwo jest zimne to wraca do filtra i od razu z powrotem do...
Jezeli sie nie myle to w tym aucie jest uklad zasilania paliwa "bezpowrotny" i wszystko odbywa sie w zbiorniku lub we filtrze paliwa ( nie jestem pewien Który ty masz). Filtr ma 3 króćce. Dojscie, wyjscie do wtrysków i powrót do zbiornika. Problemy z moca sa z powodu niskiego cisnienia paliwa. Sprawdż przewody, filtr, ciśnienie paliwa. Moze trzeba wyjać...
Witam, Mam trochę dziwna usterkę mojego Fiata Seicento. Pewnego ranka samochód nie zapalił, okazało się że nie podaje paliwa. Odłączyłem wężyk od przepustnicy i włączyłem stacyjkę - brak podawania paliwa. Następnie odkręciłem blachę nad pompą i sprawdziłem napięcie na stykach 2-4 i pojawiło sie 12V na dosłownie 2 sekundy po włączeniu stacyjki. Następnie...
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
Pomiar mógłby odbywać się na wężyku idącym do gaźnika. Powrót paliwa do zbiornika następuje w rozdzielaczu za pompą. Samochód to VW Golf II 1985 r. 1,3 benzyna.
zakładałem zawory nie raz i nigdy pompka nie padła.pamietaj o zaworze zwrotnym bo kiedys w samochodzie miałem przypadek że brał paliwo z powrotu.Następna rzecz jak zamontujesz zawór przed filtrem to mimo ze zawór zadziała to jeszcze będzie chodził silnik przez 1 min około,jak wreszcie zgasnie to będziesz musiał dosyć długo krecić żeby pociagnol paliwo...
Serdeczne dzięki za zainteresowanie. Wskaźnik paliwa wskazuje poprawnie, ale marzyła mi się płynna zmiana położenia wskazówki (w czasie rzeczywistym) w miarę ubywania paliwa w zbiorniku, powrót jej do położenia zerowego po wyłączeniu silnika itd. itd. tak jak to występuje w innych autach. np. fiatach . Ta przypadłość jest od samego początku widać ten...
znam już wiele przypadków w których podczas pracy na gazie pęka przewód paliwowy (od podwyższonego ciśnienia bo jednak wtryski jakiś spadek tego ciśnienia dają)-silnik nie gaśnie a pompka pięknie podaje cały czas paliwo pod maskę i pożar jak się patrzy:) Herezje !!! Ciśnienie na listwie jest stałe (w uproszczeniu), bez względu na to, czy wtryski pracują...
-Do goldwingera-iskra jest ale wlsnie przestala pracowac pompa,cos sie stalo z elekrtyka bo jak sam zetkne przekaznik to pompa chodzi daje paliwo az przelewa przez listwe do powrotu.Byl u mnie znajomy i mierzyl napiecie przy pompie i stwierdzil ze nie ma masy. -Do elektrona-ok sprawdze sprawdze te kostki(przypuszczam ze chodzi o te od sterownika) A...
Witam. Nie jestem zbyt mocny w elektronice więc proszę o wyrozumiałość. Kupiłem na Allegro komputerek pokładowy (paliwa) do każdego auta . Szkoda tylko że nie do końca tak jest . Problem polega na tym że program do zliczania zużytego paliwa przez silnik napisany jest pod silniki z elektronicznym wtryskiem paliwa , wiec nie da się podłączyć tej funkcji...
Mogłem go tak położyć przy rozbieraniu, ale wskaźnik i tak był już niesprawny i na niższym stanie paliwa jeździłem na wyczucie. W tej niskiej pozycji większy opór wyczuwalny jest nawet palcem. Ten ustrój zamknięty jest w jakiejś puszce czy można go naoliwić poprzez cewki?. --- Wskaźnik zamontowany i jakimś cudem działa, wczoraj miałem kilka wyjazdów...
Przy pompkach elektrycznych po przekręceniu kluczyka pompka powinna chodzi przez cały czas, nadmiar paliwa który nie jest wykorzystany wraca z powrotem do zbiornika. Spróbuj na krótko podać napięcie przez bezpiecznik np 7,5A na pompkę i sprawdź czy wtedy autko zapali normalnie.
Witam po krótkiej przerwie zabrałem sie za swoje audi pożyczyłem sprężarke zdjąłem przewody z pompy dobrze przedmuchałem najpierw od strony powrotu póżńiej odkreciłem metalowe króćce od pompy na które wchodzą przewody paliwowe i jeszcze raz dobrze przedmuchałem następnie podłączyłem elektryczna pompkę do przewodu paliwowego żeby było cisnienie i przepchneło...
Zaślep powrót paliwa na głowicy i sprawdź czy się coś zmieni, jeżeli tak to zaworek do wymiany.
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowy i szukam pomocy co do mojego Punciaka 2. Czy wie ktoś co mogło się stać, że wyskakuje mi wężyk od pompy paliwa? Co stało mi się pierwszy raz, w czasie zjazdu z stromej góry, nagle zaczęło mi strasznie czuć czuć paliwem. Po chwili mi kropek zgasł, wydygałem się nie powiem, stoczyłem auto na pobocze i nie...
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
Witam, temat dość dziwny, ponieważ wymieniłem całą pompę paliwa wraz z pływakiem do skody fabii 1.4 tdi 2004 rok i wskaźnik paliwa wskazuje odwrotnie.... No faktycznie dziwny. I nie wpadłeś na to by z powrotem zamienić pływak na prawidłowy. Wymieniając sam wkład pompy.
Witam, od początku, gdy zakupiłem auto, myślałem, że wskaźnik paliwa nie działa ze względu na pływak, jednakże wczoraj rozładował mi się akumulator do 0, na parkingu. Zostawiłem go, po czym gdy rano przyszedłem wskaźnik paliwa zaczął działać wielokrotnie. Później gdy przyjechał znajomy z kablami, uruchomiliśmy go, i jakoś dojechałem 2 km do domu, „bez...
W Tym cudzie techniki problem był z jednym z wtryskiwaczy, umarła cewka trzeciego wtryskiwacza. Reszta z korektami w granicach 1,2 - 1,4. Wszystkie sprawdzane na stole probierczym i według firmy sprawdzającej powinny jeszcze sporo normalnie pracować. A że autko przewidziane do sprzedaży to inwestycje po minimum. DPF wyprany, bo też był zatkany, katalizator...
Objawy sa takie że samochód zapala poprawnie, problem tylko z przyśpieszeniem. W oplu potwierdzili że takie są objawy przy zapowietrzonej pompie. Tomminex w jaki sposób podpinasz tą pompkę. Zgodnie z Autodatą podpiąć należy ją na powrocie. a jak ty to robisz.
postaraj się o przek. polaryzowany albo jeszcze prosciej-przek. swiateł od wartburga robura-działa w ten sposób że jest jedna cewka .Podanie nap. powoduje przełączenie styków-powtórne podanie nap powoduje powrót styków do stanu wyjsciowego.
Jeśli są metalowe to rozpiąć np małym śrubokrętem później ładnie się je spina z powrotem, jeśli plastilowe to z dwóch stron ścisnąć i schodzą, wypiąć wtyczkę, później już "tylko" duży pierścień przekręcić i pompa nasza:) zasilanie tam jest na stałe po bezpieczniku, sterowanie masą podczas kręcenia i pracy silnika. pozdr
Na aparacie zapłonowym masz taki fajny czujniczek, przykręcony na dwie śrubki... Odkręć go i wytrzyj z oleju i jego i aparat, skręć z powrotem i spróbuj uruchomić silnik.
gdyby nie było napięcia zapaliła by się marchewa, sprawdzałem już to. Powrotu nie ma wypiąłem drugi przewód i niestety nie wraca. Nie mam pojecią w końcu czy to ta pompa czy nie... no powrotu nie ma, a rozumiem powinien byc ? Paliwo powinno się przelać przez ten drugi przewód i wracać cały czas do baku ? Nie mam ciśnieniomierza nawet nie mam jak tego...
A węże - zasilanie , powrót nie zamienione?
Doprowadzenie i powrót.
Najmniej auto pali na tempomacie i nikt mi tego nie podważy. Ja podważę. ;) Swego czasu bawiłem się testując tempomat i wspomniany przeze mnie wyżej 'pulse and glide'. Tempomat jest "głupi". Po prostu trzyma zadaną prędkość. Jak zaczyna się wzniesienie to gazuje. Jak jest z górki to hamuje silnikiem. Lepsze rezultaty uzyskałem wykorzystując ukształtowanie...
Ta wydaje się ok ale są dużo tańsze również. Teoretyczne działanie ma takie samo różni się niewiele. Próbował ktoś kiedyś zastosowania innej pompy ? Która ma taką wtyczkę sama ? Bo moim zdaniem pompa ma tylko pompować i działać powrót 😀 a mam tańsza na miejscu...
sprawdz wtryski na powrotach. podaj 12v na regulator cisnienia na pompe i sprobuj jeszcze raz. Jak nie pomoze to pompa do sprawdzenia lub wymiany.
Witam Mam dwie pompy paliwa WV jedna ma połamane ząbki w turbinie i jest rozebrana, druga zaś jest prawie dobra z tym że ma zjechane szczotki. Zastanawiam się czy mogę przełożyć dobre szczotki z jednej pompy do drugiej. Oczywiście aby to zrobić muszę rozgiąć górną część obudowy pompki, która jest hermetycznie zamknięta przez zagięcie aluminiowej obudowy...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Regulator cisnienia paliwa montowany na końcu zespołu wtryskowego reguluje cisnienie w układzie paliwowym. Składa się z metalowej obudowy, przedzielonej przeponą na dwie komory. Sprężyna dociska przeponę do grzybka zaworu. Jeżeli cisnienie paliwa przekracza ustalona wartosć, zawór otwiera się w celu umożliwienia przepływu do zbiornika nadmiaru paliwa....
Ello Jak w temacie proszę o jakieś uwagi jak najlepiej wyczyścić zbiornik paliwa. Bo jak wyjąłem pompkę paliwa z zbiornika paliwa była ona tak zasyfiała że nie da się opisać tego słowami. Więc postanowiłem sobie zakupić nową i chce jeszcze zrobić coś z Bakiem. A więc PROSZĘ aby ktoś napisał mi lub podał jakaś podpowiedz jak ten zbiornik zdjąć i czym...
Witam; Obszukałem forum i w sumie nie znalazłem odpowiedzi na problem, który mnie dręczy. Mianowicie w czasie pracy silnika leje się paliwo na silnik ze śrubki z otworkiem znajdujacej się z boku pompy (w książce serwisowej znalazłem nazwę - drążona śruba powrotu paliwa, ale nie mam pewności czy to jest to). U mnie zakończona jest taką gumową nakładką...
Witam. Drogi kolego Boguskielce. Zbyt długo zajmuje się naprawą aut ciężarowych i zbyt dużo przypadków problemów z układami paliwowymi gdzie zastosowano filtry hengsta, rozwiązałem ażeby filtry tej marki uważać za godne polecenia. Co do następnego pytania i stwierdzenia "że sikać będzie na 5 m w górę" to radze dokładnie przestudiować budowę układu paliwowego,...
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Witam Muszę do silnika Diesla / napęd do łodzi / zamontować licznik zuzycia paliwa. Kupiłem bardzo dokładny licznik . Nie wiem jak go zamontować ponieważ instalacja zasilająca paliwem posiada przewód powrotu do zbiornika . Muszę ten przewód dołączyć do instalacji za licznikiem. W instalacji zamontowana jest pompa przy silniku i filtr paliwa z niego...
Witam, Mam klopot z ukladem paliwowym, objaw trudno zapalic auto, zachowuje sie jakby byl uklad paliwowy zapowietrzony, jakby pompa nie miala sily podac paliwa, jak zapali to czasem pracuje normalnie czasem , aby w ogole dalej pracowal gaz musi byc wcisniety do konca a i tak jest maks 1000 pbr/min. Dodatkowo pojawil sie wyciek z pompy wtryskowej - nie...
Witam. Problem polega na tym, że podkaszarka nie odpala na starym i nowym gaźniku. Kupiłem nowy gaźnik, świecę oraz przewody z filtrem paliwa. Po wstrzyknięciu paliwa do głowicy i przez przepustnicę odpala na chwilę i jest ok. Pompowałem paliwo pompką i przelewa się z powrotem do baku, ale nie wychodzi paliwo przez dziurkę, od strony cylindra jest sucho....
Witam. Audo tiguan 2016 rok silnik 2.0 tdi 150 km kod silnik DFGA. Błąd p304300 - pompa paliwa usterka mechaniczna. Po skasowaniu od razu wskakuje z powrotem. Po jeździe łapie błędy jeszcze niskiego ciśnienia w rampie wysokiego ciśnienia. Błędy takie jak -p008700,p308d00. Auto brak mocy . Wtyczki, połączenia,instalacja,filtr paliwa - sprwdzone . Wygląda...
Wróciłem do tematu. Zmieniłem kont synchronizacji na -1 jak dodam gazu -1,5 na rozgrzanym silniku. Dawkę paliwa rozruchową z powrotem ustawiłem na 0. (zakres od 0-do 300) Odkryłem coś innego: Podałem paliwo z bardzo dużej strzykawki do filtra paliwa. Gdy po chwili kręcenia zapalił wyłączam go i co się okazuje: Pęcherzyki powietrza dość duże wracają...
Witam. Ford Ecosport 1,5 TDCI 2015r. Po zatankowaniu do pełna (paliwo widać we wlewie),przy zapalonej rezerwie wchodzi ok 40litrów paliwa. Spuściłem paliwo, wyjąłem zbiornik, sprawdziłem co się dało, rezystancja czujnika przy pływaku u góry ok. 10 omów, pływak na dole 180 omów. Kabel podpięty do zbiornika, bak wywracany, wskazówka pokazuje pełny bak...
Witam. Po paru minutach od odpalenia samochodu bardzo nagrzewa się filtr paliwa oraz rurki paliwowe. W serwisie został sprawdzony podgrzewacz paliwa, czujnik temperatury paliwa oraz zawór powrotu paliwa. Wszystko z powyższych jest dobre, nadal wyskakuje na komputerze błąd u mechanika. Nikt nie wie jaki może być problem. Jakiś pomysł, co może być nie...
WITAM. Mam problem z Dafem. Wrocil z trasy i przed samą baza stracił moc i bład silnika na żółto. Nierówno zacząl pracowac. Cisninie paliwa w diagnostyce 0. Przy tym bład czujnika paliwa. Czujnik wymieniony.. cisninie paliwa lekko ponad 0 dokladnie 0.02. Praca silnika jeszcze gorsza. Nasuwa się jedno.. pompa mechaniczna paliwa ale nie mogę go nawet...
Witam. Mam problem z pilarką do betonu. Piła odpala ale gaśnie po krótkim czasie pod obciążeniem. Na luzie chodzi ok trzyma wolne obroty. Pompka od pompowania paliwa jest prawie pusta cały czas, jak nią pompuje to też nic nie przybywa, chodzi luźno. Sprawdziłem wszystkie wężyki, samom gruszkę i wszystko jest ok. Jak połączę zasilanie z powrotem bezpośrednio...
Witam .Pacjent actros mp3 euro 5 2008r V6 na pompach pld 410km. Auto nie chce odpalić po wymianie filtra, pompy paliwa, pompki ręcznej koło zbiornika, zaworu zwrotnego pod żółwiem. Pompy pld nie podają paliwa. Ale po zatkaniu palcem przewodu powrotnego przy zbiorniku pompy zaczynają podawać paliwo i auto jakby na 2 lub 3 gary już próbuje załapać. Po...
Witam, MID128, PID94, FMI7 mam problem z magnum 480 dxi 2012 rok. Po długim postoju około 2 miesiące, odpaliłem, pojechałem na wulkanizację koniem 50 kilometrów, po drodze dolałem 200 litrów paliwa, wróciłem na baze wszystko było ok samym koniem Następnego dnia zapiąłem naczepe 24 tony i chciałem jechac w trasę, ujechałem 5 km i wyskoczyła usterka zasilania...
Witam. Jak w temacie auto zapali na chwilę zakopci nie rowno chodzi po czy zgasnie. Cisnienie paliwa na listwie skacze z 220bar na 170bar po czy gasnie a przy tym kopci. Podpiąłem manometr przed filtrem paliwa i 0 bar. W zbiorniku są 2 pompy, lewą która zasila prawa w paliwo i prawa z której wychodzą 3 króćce zasilanie,powrót i trzeci cienki to nie...
Miałem podobny problem i nie była to wina elektroniki. Poprostu wtryski benzynowe zapychają się. Jakość benzyny w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Jeżdząc na gazie paliwo jest podawane przez pompę do wtrysków i przelwem podawane z powrotem do baku. Czyli cały czas pompa paliwowa pracuje i paliwo jest filtrowane przez filtr paliwa. Nieczystości...
Każda nowa pompka do monowtrysku ma ciśnienie w granicach 3 bar. A to jest zapas by w czasie eksploatacji i zużywania się mieściła sie w wymaganej granicy 1 bara. Przy wtrskiwaczu jest regulator ciśnienia który utrzymuje zadane ciśnienie, a nadmiar jest kierowany z powrotem do zbiornika paliwa.
Witam Podczas próby rozebrania zestawu wskaźników VDO z Seata Cordoby 1.6 silnik ALM 2001r. w celu uruchomienia niedziałajacych kontrolek (np. otwarcia bagażnika) uszkodziłem wskaźnik poziomu paliwa. Przerwane bylo jedno z uzwojeń przy nóżce. W tym celu musiałem rozebrac ten wskaźnik. Po złożeniu wystąpił problem. Po właczeniu zaplonu wskazówka drga...
Mialem stluczke moim fordem fiesta 1997 r. i prawdobopobnie na skutek tego zostal odcięty dopływ paliwa. Czy ktos wie gdzie mozna wlaczyc doplyw paliwa z powrotem. Z gory dzieki . czekam...
Można próbować mierzyć ciśnienie hydrostatyczne tj. dziura w baku na dnie do której jest podłączony czujnik ciśnienia. Tylko że zbiornik najlepiej mógłby być nieruchomy, czyli auto musiało by stać. Podczas jazdy paliwo by się przemieszczało i mogly by byc udeżenia ciśnienia. Drugi układ to taki że mamy dwa przepływomieże tego samego typu. Jeden z nich...
Przeważnie na pompie wtryskowej jest montowany zaworek zwrotny na powrocie,ale sprawdź jeszcze czy niema na filtrze paliwa.