Sprawdź na początek turbinę, tak jak kolega Gerri sugeruje. Ale może być też przyczyna w "dojechanych" wtryskiwaczach. W momencie usterki czujnika wału korbowego, MR 0312-brak sygnału, układ nie reguluje obrotów a pompy mimo wyłączenia zapłonu przebijają paliwo przez wtryskiwacze, i są kłopoty z wyłączeniem silnika. Baaa, taki silnik nawet potrafi bez...
Witam ponownie Niestety blad dalej powraca i to przy duzej wilgotnosci powietrza a jesli jest sucho mam spokoj Probowalem tez mostkowac ale wyskakiwal komunikat CAN!!!! Teraz doszedł jeszcze problem z cisnieniem w ukladzie pneumatycznym tzn.nabija butle do 12 bar Moze to ma cos wspolnego z tym bledem INS 3620 Jak obnizyc cisnienie do normalnego poziomu??
Witam panowie. 1 Posiadam Atego 817 i chodzi tylko na wolnych obrotach nie reaguje na gaz. przyczyna tkwi w sterowniku który jest w kabinie ELEKTRONIK FR. załozyłem od kolegi i jest ok. wie ktos gdzie mozne cos takiego zrobic>??? 2 Mam 2 sterownik ale na nim znowu nie ma temp silnika i otoczenia,stop pali sie tylko przy właczeniu zapłonu,jak odpale...
Witam. Mam problem z Mercedesem Atego 1218 2010 rok. Auto traci moc, po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu moc powraca. Aby moc wrociła auto musi być zgaszone 10 minut. Był podpinany pod komputer i błędów nie ma wcale. Drugi problem to problem z płynem chłodniczym. Jak auto jest zimne poziom płynu jest ok. A jak auto sie rozgrzeje zaczyna ginąć...
Witam W naszym Atego wyskakują poniższe komunikaty - błędy MR 19964 NR 12230 INS 03260 Kontrolka czerwona EDC Kontrolka pomarańczowa NR Kontrolka czerwona po lewej stronie wskazników bez symbola. Bardzo często jest również problem z odpaleniem kręci a nie może zapalić. Nadmienię że w aucie niesprawne jest poziomowanie siedzenia (pęknięta poduszka) oraz...
a jaką silnik powinien mieć temperaturę pracy. U mnie waha się pomiędzy 68-74 st C. Zastanawiam się czy to nie jest za mało. Poprzedni mercedes jakim jeździłem trzymał 83-85 st C, ale nie był to atego. Temp. pracy w samochodach osobowych jest na poziomie 90 st C. Za mała temperatura w silniku oznacza wyższe spalanie, szybsze zużycie itp.
Witam forumowiczów. Szukam przyczyny następujących usterek. Pierwsza przypadłość zapowietrzony(?) układ chłodzący. Podczas jazdy czujnik w kabinie pokazuje brak płynu chłodniczego. W rzeczywistości wygląda to tak że płyn jest na poziomie minimum lecz gdy delikatnie zaczne odkręcać korek poziom rośnie i można kontynuować jazdę do momentu aż czujnik ponownie...
Mialem również podobną historię. Zmieniałem zbiornik wyrownawczy,kompresor , na szczecie nie zdejmowałem glowicy bo prawie przez przypadek okazalo się że chlodnica nie siedzi na swoim miejscu i jest trochę skrzywiona w poziomie. Po jej prawidlowym osadzeniu usterka ustala a przez ponad dwa miesiące nie moglem sobie z nią dać rady. Teraz od ponad dwóch...
Przyklejona pod plastikowym dachem blacha - przeciwwaga anteny prętowej musi być połączona w wielu (!) miejscach z blachą karoserii - wieloma szerokimi metalowymi paskami - aby nie było zakłóceń od silnika i elektryki auta, a przy niższych częstotliwościach (< 100 MHz) - aby antena prawidłowo pracowała. Proponuję zainteresować się antenami DDRR (...
Bezpiecznik który ci pali jest od wycieraczek, a winny temu zjawisku jest właśnie przełącznik wycieraczek. Odepnij kostkę od przełącznika wycieraczek i zobacz czy ci wyskoczy bezpiecznik. Kostka przełącznika wycieraczek wypięta, kostka przy silniku wycieraczek wypięta bezpiecznik wyskakuje Podróbkowe manetki są marnej jakości i przełączniki które w...
INS 4017: rozpoznano niesparametryzowany moduł sterujący ukłądu poziomowania nadwozia ENR (nie zmieniałeś czasem licznika?) ABS 4049: czujnik prędkośći obrotowej przy osi przedniej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub masą. MR 9964: brak kodu transpondera poprzez zacisk 50
Witam, mam problem z 3 osią w Atego 2528 2001rok. W momecie kiedy auto jest puste naciskam przycisk podnoszenia 3 osi i jest ok os idzie w góre. Ale w momęcie gdy z układu zejdzie nadmiar powietrza oś samoczynnie się opuszcza i poziomuje razem z osią główna. Gdzie moge znaleśc czujnik odpowedzialny za 3 oś.????? Dodam jeszcze że w prawej tylnej poduszczce...
Witam, Mam problem z autkiem z tematu. Pewnego pięknego dnia wywaliło tylne poduszki do góry na max(lewe były napompowane max a prawe puste). I nie reagował na działania pilotem. Wymieniłem lewy poziomak, skalibrowałem zawieszenie texą i 3 tygodnie było ok. Teraz znów go wywaliło na max do góry , ale prawe poduszki są napompowane na max, a lewe puste)....
NR to chyba sterownik poziomowania ale moge sie mylic,SIL to taki moduł od siedzenia kierowcy ale jaka funkcje on spełnia to tez nie wiem bo nigdy nie miałem z nim stycznosci.MR to sterownik silnika.
Ktoś coś? Ja! Atego to auto ciężarowe - takie duże, z plandeką. Nie sądzisz chyba, że jest podobne do S-klasy i że jest w związku z tym jakaś większa zbieżność w odczytanych błędach? Poza tym kolega przynajmniej podał, jakiego sterownika błędy dotyczą. NR to układ pneumatycznego poziomowania tylnej osi. U ciebie takiej informacji nie ma. Poza tym,...
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zuzycia filtra powietrza lub zasilanie (jest wspólne dla obu czujników - na jednym bezpieczniku. 17070- sprawdź jeszcze raz; dlaczego podajesz jeden kod czterocyfrowy a drugi pięciocyfrowy? Coś pokiełbasiłeś...
Witam również. Jest jedno zero z przodu za dużo. A właściwie to drugie też nie należy do błędu. Kod 3533 oznacza usterkę czujnika poziomu płynu w chłodnicy. Natomiast na wspomnianej pierwszej pozycji jest tzw. "waga błędu" Jeżeli jest tam zero - to można jeździć do przeglądu i dopiero wtedy to zgłosić. Jeżeli jest jeden - to lepiej szukać warsztatu...
przez cały czas świecą na tablicy rozdzielczej kontrolki: " UBAT " z wykrzyknikami Komunikat zawiadamia, że napięcie w sieci auta jest za niskie lub za wysokie. Zależnie od tego przed napisem "U Batt" pojawia się odp. znak: ">" lub "<". Można też skorzystać z multimetru. oraz " EDC ". Jeżeli wyświetla się EDC, to powinien w tym systemie być również...
Witam!! W aucie w przednim prawym kole był luz na piaście. Zostało wymienione łożysko w komplecie razem z taką tuleją i pierścieniem do ABS. Komplet ten zamawiany był w serwisie po nr nadwozia. Mechanik go założył, ale pojawił się błąd ABS. nr błedu to ABS 4051. Dodam, że z poziomu deski można go skasować, ale dalej świeci się ABS bez kodu. Ten pojawia...
No to w końcu jest ten plus przy baku - czy go nie ma? INS 0508 - czujnik poziomu paliwa ma przerwę lub zwarcie z biegunem dodatnim. Te czujniki się psują (czasami). Na próbę (jeżeli nie masz pod ręką żadnego opornika) możesz zamiast czujnika przyłączyć przy zbiorniku przekaźnik na 24V. Jego cewka posłuży jako próbny rezystor. Po przyłączeniu wskazówka...
Sprawdź klocki czy się nie skończyły, zwlekanie może Cię drogo kosztować. Resztę można spokojnie rozpracować. Szukaj w info błędów oznaczonych literą F. albo pod adresem zdarzeń wg tych załączonych obrazków, dosyć intuicyjne to chyba pomogą. Samo wyświetlanie INS może być nawet przy uszkodzonym czujniku poziomu paliwa, a to mały feler.
Dużo! Zrób na początek ten pomiar szczelności układu, wymień oringi na pompach i ponownie zmierz szczelność. Ps. A płynu chłodzącego nie ubywa? Jak gęsty to się nawet dobrze miesza z olejem, jesli ten wzrost poziomu był niewielki. Dodano po 11 Jeśli wtryski będą lały wszystkie jednakowo to diagnostyka będzie raczej mało wiarygodna w odczycie dawkowania...
ABS 1 3022 ABS 1 3023 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą, biegunem dodatnim itd. FR 0 3130 Uszkodzony przełącznik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza, lub zwarcie
Na wyświetlaczu pokazuje mi dwa błędy BS 5341 BS 5441 Na liczniku po odpaleniu świeci ciśnienie oleju. Czujnik cisnienia oleju nowy, czujnik poziomu oleju sprawdzony - 25 Ohm przy połowie stanu oleju. W MR i FR brak błędów. Od czego jest moduł BS, Texa nie ma jego na liście.
przy zamykaniu tez zostaje przerwa. dochodzi jak podniose lewarkiem lub sztaplarka bo juz probowalem. Ta winda to DHOLANDIA z 1t udzwigu 2 tloki na pion i 2 na poziom.
Rama jest ok. Auto nie "jeździ bokiem" odległości między osiami są w porządku. Różnica w poziomowaniu to jakieś 1-2 cm.
Skrzynia z automatycznym sterownikiem hydraulicznym? AGS 8095 - Zbyt wolne wytwarzanie ciśnienia podczas uruchamiania. Sprawdzić poziom płynu, spróbować nauczanie, dojechać do serwisu.
Samochód jak w temacie. Potrzebuje pomocy z rozszyfrowaniem kodów usterek. Świeci mi się kontrolka EDC i ABS. Chciałbym to naprawić bo strach jeździć. Za każdym razem po włączeniu zapłonu włącza mi się błąd FR 0 4041 Spisałem resztę z kompa: FR: F01 0 4041 F02 0 1723 F03 0 2120 F04 0 3130 F05 0 0114 ABS: F01 1 4345 F02 1 4340 F03 1 4348 F04 0 4147 F05...
1/Czujnik poziomu płynu chł. lub filtra powietrza, uszkodzenie lub zwarcie. 2/Wyjście X4 18/7 lub X3 15/8 ma zwarcie z masą, lub przewód masy zaworów Y29 - Y30 ma zwarcie z masą.
Sukces. Proszę Państwa, Kasowanie servisu zbiornika (jak również wszystkich innych błędów) jest bardzo proste i dostępne z poziomu zegarów. Wchodzimy w odpowiedni (program) SYSTEM --> info i naciskamy równocześnie przycisk reset+ QUIT )wyswietla sie napis RESET i po temacie.
BS 5141 - czujnik zużycia okładzin hamulocwych przednia os lewa strona ma zwarcie z masą BS 3020 - zawór elektromagnetyczny ABS przedniej osi z prawej strony ma przerwe na styku 3 BS 7296 - czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia na osi przedniej ma nieprawidłową wartość FR 3330 - czujnik temperatury powietrza zewnętrznego ma przerwe lub zwarcie...
W skrzyni nie ma żadnego czujnika poziomu. Jeżeli chodzi o czujnik w silniku, to możesz zamienić go "w ciemno", ale zwracam uwagę, że może być niewłaściwie wprogramowany. Tych silników jest sporo różnych podtypów, mają różne miski olejowe i zależnie od tego konieczne jest właściwe zaprogramowanie czujnika żeby właściwie pokazywał. Nie bez znaczenia...
Witam.Od niedawna jestem posiadaczem Mercedesa Atego 1017 i pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym postoju,jest to auto pomocy drogowej więc bywa że stoi nie użytkowane po parę dni,ale wystarczy również że postoi 8h i trzeba pokręcić rozrusznikiem 2-3 razy przez około 10 sek.(tak jakby zapowietrzony był) aby silnik zaskoczył,jak zapali pracuje...
Czujnik poziomu płynu chłodzącego , albo czujnik monitorowania filtra powietrza. Zrób mostek na wtyczce czujnika poziomu płyny , jak będzie słychać brzęczyk to wymień go.
witam koledzy mam podobny problem z fotelem fotel opada i nie reaguje w tej skrzynce pod siedziskiem dioda zapala się sześć razy wymieniłem ten sterownik poziomu fotela i pomogło ale na krótko . Może ktoś wie jak poradzić sobie z tym problemem.
Nie da się. Istnieją sterowniki do tych silników (np. stosowane w MB VARIO) które mają immobilizer nieaktywny. Jednak z poziomu SD jest możliwe tylko uaktywnienie immobilizera. W drugą stronę se ne da.
2516 - to problem z poziomem oleju, lub uszkodzony czujnik ( ew. uszk.MR ) 1215 - usterka czujnika temperatury powietrza doładowanego
Możesz wymienić dziesięć pedałów gazu i będziesz miał to samo. Na postoju Atego nie wykręci Ci więcej jak 1500 obrotów. Taki ma program. Wrzuć bieg i popuszczaj pedał sprzęgła by FR nie widział wciśniętego, zobaczysz do ilu obrotów Ci wykręci. Tachografy też możesz zmieniać, wypinać i cuda wyprawiać. :) P.S. Z tego wszystkiego zapomniałem o kodach....
Po pierwsze nawet w transporcie visko jest w pozycji leżącej i jemu sie nic nie stanie nic sie z niego nie wyleje a tym bardziej nie uszkodzi sie poprzeż to leżenie(polecam lektuje o visko) po drugie oleju do visko to raczej nigdzie nie dostaniesz poniewż jest to specjalny olej o specyficznej gestości i ilości wlanej do visko(np. jak wlejesz za dużo...
Witam Proszę o rozkodowanie błędów INS 0 0508 i INS 1 0908. VIN WDB9700781K418428. Dodam, że w aucie nie działa miernik poziomu oleju ( cały czas podaje 2 l. do dolania ) oraz jest problem z zegarami od powietrza. Dziękuję
Jeśli się zdecydujesz na przekładkę, pamiętaj, że najlepiej wziąść z komputerem nawet jeśli silnik jest taki sam. Jak weźmiesz jeszcze kluczyk, to odpadnie konieczność zgrywania immobilizera. przyczyną było zepsucie pompowtryskiwacza Te silniki nie mają pompowtryskiwaczy. To nie jest Passat :) I tu właśnie potrzebowałbyś komputer, żeby sprawdzić oryginalny...
Witam. Mam problem z moim mercedesem atego 815 a mianowicie po około 2 godzinach od przerwania jazdy zaczyna uciekać płyn chłodniczy ok. 3-5l ( gdzieś jakby z tyłu zbiorniczka wyrównawczego. przy odkręcaniu korka do wlewu płynu (zimny silnik) zaczyna ostro wylewać się płyn pod cisnieniem mimo że już duża jego ilość wyciekła wczesniej. W samochodzie...
Manometr w korek i mierz wzrost ciśnienia, raz ze sprężarką a drugi z odłączonym przewodem tłoczącym. Może to Ci da podpowiedź. Brakujące litry wskazuje czujnik poziomu oleju, czujnik poziomu płynu tylko zgłasza za niski poziom. :)
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zużycia filtra powietrza lub zasilanie -> [url=]
FR 3130 czujnik poziomu płynu INS 3620 Czujnik wody skondensowanej ABS 4249 czujnik obrotów prawego koła tył Wszystko to już było na forum. Szukajka się kłania. Atego ma bardzo słaby wieniec koła zamachowego. Zdjęcie skrzyni i sprzęgła Cię nie ominie.
Przepraszam, że post pod postem. Dziś sprawdziłem kable i rzeczywiście był przerwany u nasady lewarka, polutowałem wszystkie i półbiegi ruszyły. Błąd FR 0 1923 zniknął, ale pojawił się nowy FR 0 3130 - czujnik poziomu płynu lum filtra powietrza. Co do hamulców I osi. Zdjąłem koła, tarcze są do wymiany bo mają 38 mm, klocki są w miarę równo starte po...
Jak Ci na postoju wskazywał komputer 1,5 to bardzo dobrze. Trzeba było w czasie jazdy sprawdzać. Luz na ośce, luz jest zawsze, nie podajesz jaki ten luz. Zaolejenie wylotu też jest rzeczą normalną. Zależy od sprawności odmy, intensywności używania hamulca silnikowego i drożności dopływu powietrza. Turbinę ściągasz a filtr powietrza i chłodnicę sprawdziłeś?...
Temat kilka razy zaczęty , czujnik poziomu , potrzebuje się dowiedzieć który bezpiecznik mam sprawdzić i jake napięcie mam mieć na wtyczce bo jakieś mam.
Wypiąłem czujnik ze zbiorniczka i nic się nie zmieniło.Zrobiłem podmiankę z innego auta i dalej ten sam błąd pokazuje nawet też go wypiąłem ze zbiorniczka i też nie brzęczy ani nie pokazuje niskiego poziomu.Sprawdzałem kontrolką (w obu autach)w wtyczce od tego czujnika czy jest tam prąd ale nie zaświeciła ani w jednym i drugim aucie.Czy tam powinien...
Witam W moim Mietku atego 18 dmc pierw przestalo dzialac nawiew na przesnia szybe, a pozniej sama dmuchawa na kazdym poziomie od 1 do 4. Szukalem bezpiecznika ale schemat w obudowie jest po niemiecku i nic nie rozumiem. Pomoze ktos mi znalezc bezpiecznik z dmuchawy i znalezc przyczyne nie dzialajacego mawiequ na szybe? Pozdrawiam
Stokrotne dzięki Gerri, jesteś Wielki! Po wlutowaniu rezystorów tablica ożyła. :D Nie działa mi jeszcze wskaźnik poziomu paliwa(nie działał już wcześniej). Czy wiesz może który pin na wtyczkach łączy się do czujnika poziomu paliwa(przypuszczam, że może być przerwa w wiązce, bo czujnik jest sprawny)?
1 04 09 - camshaft position sensor: camshaft sensor open circuit fault - check wire N3/1 - N3/20 for open circuit, replace if necessary - nominal value: 1.2 kOhm 1 04 12 - camshaft position sensor: camshaft time-out (no camshaft signal) - if fault codes 10408 and 10409 are current, remove them first - pull out position sensor B16 during engine standstill...
Witam. W Mercedesie Atego 2 model 1224 z 2008 roku podczas jazdy pojawił się komunikat o błędzie z grupy MR ale spadku mocy nie było. Po wejściu w menu są dwa błędy: MR a 2804 i MR a 0204. Po wejściu dalej w menu to takie kody: E2 1 2804 a oraz E1 1 0204a. Później zgasło z licznika wskazanie poziomu adblue podświetlane na niebiesko i brak informacji...
A co się dzieje na 2 kluczyku? Była seria kluczyków z wypadającymi transponderami, ale to było później. W tym przypadku raczej nie posądzam kluczyka. Wiązkę pod silnikiem sprawdzałeś? Były wcześniej na forum posty o tym. W tych rocznikach była jeszcze wiązka w karbowanym peszlu i po tylu latach jej przetarcie/uszkodzenie to strzał prawie na 100% Po...
Ins00508 usterka czujnika poziomu paliwa, lub jego obwodu ( przerwa/zwarcie). Fr 01723 usterka czujnika biegu neutralnego, lub jego obwodu (przerwa/zwarcie). CODE na desce podczas odpalania oznacza że immo nie wykryło kodu kluczyka, przyczyna rozkodowany kluczyk, lub od razu po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręcasz go w pozycję rozruchu a system...
WItam w ostatnim czasie stałem się szczęśliwym posiadaczem Atego 815l z 2000r Na desce rozdzielczej wyświetla mi : Edc Abs 14149 - czujnik osi przedniej lewej Fr 17070 - pedał gazu programowanie ikonka klocków hamulcowych Ins 03620 usterka czujnika wody skondensowanej Zaraz po tym zbiorniczek z trujnogiem na dole Mr 10312 >>> pojawia się dopiero po...
Upewnienie się, że czujniki są założone poprawnie i kalibracja 3 poziomów. Na pewno pomoże.
1. Silniki zarówno 4 cylindrowe jak i 6 cylindrowe to bardzo dobre sprawdzone konstrukcje. Chyba że kupisz coś w promocji z zajechanym motorem i wtedy będziesz narzekał że Mercedes zły. Jak trafisz egzemplarz gdzie poprzedni właściciel nie oszczędzał na obsługach i naprawach, to auto posłuży bezawaryjnie przez długi czas. 2. Bluetec jest mało awaryjny,...
Witam, zakupiłem ATEGO 1218 z 2004 roku 4250cm3 177KM. Na wyświetlaczu w menu oleju pokazuje wartość 2.0. Nie bardzo wiem jak się do tego odnieść, ponieważ auto jak stoi czy na równym czy na pochyle wskazuje tą samą wartość, nie jestem do końca przekonany do elektronicznych czujników poziomu oleju. Co do rurki, która wchodzi do miski ona jest zaślepiona...
CZUJNIK POZIOMU CIECZY CHŁODZĄCEJ Podpięty jest do licznika. Jego budowa jest dosyć ciekawa: z zewnątrz dostępny jest czujnik w postaci słupka z zamontowanym wewnątrz kontaktronem wrażliwym na zmiany pola magnetycznego, natomiast elementem sprawdzającym poziom płynu jest styropianowy pływak który umieszczony jest wewnątrz zbiorniczka. Pływak ma kształt...
Witam, Mercedes Atego z 2003r z zabudową śmieciarki. Auto po zgaszeniu straciło komunikację z MR i przestało odpalać. Sprawdzone kable CAN do FR oraz linie zasilające wszystko OK. Wymieniono MR na inny używany wraz z przeprogramowaniem przez magika. Po wymianie auto odpala jednak nie reaguje na gaz. Na liczniku diagnozując wszystkie układy jest tylko...
Mialem podobny temat w Atego 816 klienta, tak samo przyszedl czujnik z inna kostka, ten ze stara kostka podobno juz niedostepny. Klient stwierdzil zeby ciac kable i podlaczac. Nastepujace podlaczenie: Zolto zielony w samochodzie - czarny w czujniku, Brazowy w samochodzie z brazowym w czujniku, Brazowo fioletowy w samochodzie z zoltym w czujniku. Od...
Ma ktoś może schemat do tego przekaźnika? Ja mam: gdy podam zasilanie na styk 87 przekaźnika to błędy od kl.15 znikają w tych sterownikach co opisałem. Sprawdź czy przekaźnik jest sprawny - czy ma prawidłową oporność cewki, czy reaguje na podanie 24 v na cewkę, jeżeli reaguje to czy jest przejście przez styki, jeżeli nie reaguje to czy na wyprowadzeniach...
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Jeśli tylko poziom wyświetla, to raczej zasilanie na module jest, wygląda mi na wiązkę przy pompie albo sam czujnik poziomu. Do przedzwonienia wiązka od pompy do modułu.
Chodzi i mercedes atego 2007r
Ponieważ akurat pomiędzy ramą a osią jest odbojnik, i trudno tam podstawić prosty dystans, to dystans fabryczny wygląda tak: Zielone dorysowane to rama auta, czerwone to odbojnik, żółte to oś auta. W Twoim przypadku całkowita wysokość tego patentu ustawia odległość ramy do osi na 180 mm. To jest tzw. "położenie jazdy" do kalibracji.
Masz w poduszkach czujniki ciśnienia?? Chyba coś z tą kalibracją nie poszło jak wszystko dobrze a krzywo stoi. Jaka różnica w wysokości? Jak wyglądają cięgła czujników? Może któryś skrzywiony albo nie od pary. Cudów nie ma, jak wszystko gra to i na krzywej ramie wyrówna poziom po kalibracji. Źle przeprowadzona kalibracja albo coś przeoczyłeś. Stabilizatory...
witam!! mam Atego 1823 z 2001 roku na poduyszkach- tył i przód. Otóż pojawił się mega problem. Auto się nie poziomuje, a z prawej strony tył nie ma powietrza w poduchach. W związku z tym pojechałem na warsztat- wymieniłem czujnik przy prawym kole (komp. nie pkazywał żadnych błędów), przeprowadziłem kalibrację układu i było ok. Ale już w nocy jak jechałem...
Witam Mam problem z poziomowaniem tylnej osi oraz nie mogę dojść dla czego prawa poduszka ma mniej powietrza
koledzy mam pytanie odnośnie tego czujnika jest on zamontowany na górze chłodnicy w zbiorniczku , kupiłem nowy i nadal nie pokazuje jak jest za mało płynu , żaden błąd się nie wyświetla. Pytanie czy są jakieś mechaniczne części w tym zbiorniczku plastykowym nad chłodnica sterujące tym czujnikiem. Po rozebraniu na części starego czujnika znalazłem w...
Z pompą zasilającą to może być ostatni trop do sprawdzenia, częściej wsysa olej do paliwa. Oringi uszczelniające masz na każdej pompie wtryskowej i wtryskiwaczach. Po przegrzaniu silnika na 100% są do wymiany. Lejące końcówki wtrysków też Ci zwiększą poziom oleju.
Witam. Jak mam rozumieć komunikat w moim atego 1523 odnośnie poziomu oleju: >MAX. Przed wymianą pojawiał się napis OK, a teraz >MAX.
Witam mam problem z czujnikiem poziomu oleju w Atego I, problem polega na tym ze na wyświetlaczu ciągle wyświetla błąd stanu oleju pokazując jednocześnie -2 i zapala się kontrolka. Po wyciągnięciu miarki stan poprawny,po dolaniu 1L bez zmian po dolewce kolejnej litry również bez zmian. Czujnik wymieniony na nowy oryginalny. Instalacja od złącza skręcanego...
Witam Mam problem z ATEGO II 2010r z wskazówką poziomu paliwa. Podczas jazdy czy postoju poziom paliwa skacze w ciągu kilku minut od zera, do full paliwa, do połowy itd - nie ma zasady. Rusza się powoli, nie skacze. Wymieniłem czujnik na nowy oryginalny Mercedesa Niestety nie pomogło. Mechanik rozkłada ręce. Nie wyskakuje żaden błąd na komputerze diagnostycznym-...
Mercedes Atego 1823 2002r, po wymianie poduszki było ok. Pojechał na trasę po załadunku i parunastu kilometrach jazdy zaczeły się problemy z poziomowaniem. Kierowca jakoś zjechał na bazę. Przeciskanie przycisków na pilocie powodowało tylko jakieś popsykiwania zaworu sterującego nie przynosząc żadnego efektu. W prawych poduszkach było ciśnienie w lewych...
Najpierw sprawdz na desce rozdzielczej czy w układzie NR są jakies błędy. Jezeli chodzi o schemat układu poziomowania to jest w zasadzie taki sam w Axorze, Atego, pierwszym Actrosie i serii SK. Sprawdź na desce rozdzielczej w systemie NR czy czujniki poziomu wysyłają sygnały. Na początek nie ma się co bawić w schematy.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Wracam do tematu - w Service Mode 1 mam inne ustawienia co do funkcji Cut-off (jest 191 serwisówka podaje 204 rozumię że zależy od dokonanej regulacji 160V ) oraz Ug2 mam 255 i Hight a powinno być w zależnościod wyregulowania 130 i potwierdzone OK - atego nie ma. Proszę o podpowiedź jak za pomocą multimetru ( bez oscyloskopu) to zrobić i jakie poziomy...
Witam koledzy mam podobny problem z fotelem fotel opada i nie reaguje w tej skrzynce pod siedziskiem dioda zapala się sześć razy wymieniłem ten sterownik poziomu fotela i pomogło ale na krótko . Może ktoś wie jak poradzić sobie z tym problemem. Takie fotele montowane były również w MB Atego jest to fotel elektryczny .[/youtube]
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
MB Arocs, skrzynia automatyczna Mercedes Arocs nie ma w ofercie skrzyni automatycznej. Jest dostępna w aktualnym modelu Atego, jest w Econicu - ale nie w Actrosie i nie w Arocsie. I tu mamy kwestię formalną (odnośnie nazewnictwa): prawie na pewno masz w aucie skrzynię mechaniczną, ZAUTOMATYZOWANĄ. Tak - to zwykła, mechaniczna skrzynia w której biegi...