forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



pralka

Znaleziono 48958 wyników na elektroda.pl: pralka
Forum elektroda.pl Strona Główna

Pralka Mastercook PFE 900 E dziwne zachowanie.

Pewnie pralka zatrzymała się w momencie kiedy miała wypompowywać wodę. Przy zablokowanym wirniku nie działała pompka więc pralka czekała aż zostanie wypompowana woda i nie robiła nic dalej. Całość pewnie blokował czujnik poziomu wody (hydrostat). Wypuściłeś ręcznie wodę więc wszystko wróciło do normy...
AGD Początkujący :: 15 Kwi 2009 12:43 :: jas19 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1588

Pralka pod zabudowę o głębokości 52cm...

Witam, jestem zmuszony do wymiany pralki pod zabudowę (poprzednia CANDY AS108 padła). Nie byłoby problemy w tym, że pralka jest wpasowana co do centymetra (pełne wymiary: szerokość 60cm, wysokość 82 cm i głębokość 52cm). Z tego co zauważyłem obecnie wszystkie pralki pod zabudowę mają głębokość 54cm....
AGD Co kupić? :: 20 Kwi 2009 10:12 :: kendal :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1998


Reklama :: 20 Kwi 2009 10:12 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Pralka ARISTON ALD100EX - wyświetla napis AUTO

Pralka, po załączeniu wyświetla napis AUTO, pobiera trochę wody, wyświetlacz przestaje wyświetlać cokolwiek, jest tylko podświetlony, pralka przestaje działać. Panel sterujący umożliwia nastawienie temperatury, czasu wyprzedzenia, obrotów wirowania i poziomu wody, jednak ustawienia nie wpływają na zachowanie...
AGD Pralki, Suszarki :: 19 Maj 2009 11:11 :: latanmp :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 411

Pralka AEG Lavamat 42030 - reset...

Pralka AEG Lavamat 42030 - reset...Witam Proszę o informację jak wykonać reset w pralce jak z tematu? Pralka strasznie długo układa pranie i nie zawsze zaskakuje wirowanie. Sprawdziłem wszystkie podzespoły (tacho, silnik, pompka, hydrostat) i są OK. Dostałem się juz w tryb serwisowy ale nie bardzo wiem co dalej. Nie znalazłem...
AGD Pralki, Suszarki :: 22 Maj 2009 09:30 :: gaarth :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 2070

Pralka gorenje WA 944 - nie daje się załączyć ?

Witam. Pralka- (gorenje WA 944) przestała działać po ok. 3 latach eksploatacji. Sprawdziłem na wstępie złącza czy "gdzieś"nie zaśniedziały lub nie są skorodowane ? Okazały się być w porządku, również luty na module programatora są ok. Po demontażu "włącznika" - (blokady drzwi) i ponownym zamontowaniu...
AGD Początkujący :: 24 Maj 2009 13:39 :: Nelson-D. :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1398

[error 1]Pralka candy cy 104 txt - pranie wstępne

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem w/w pralki. Gość który ją sprzedawał powiedział, że należy zrobić pranie wstępne. Według jego opisu miało to wyglądać tak: wlewam całą zawartość (250ml) opakowania z płynem Dr.Beckmann - środek czyszczący. Następnie ustawiam program 'Pranie materiałów wytrzymałych,...
AGD Początkujący :: 24 Cze 2009 20:55 :: krzyfn :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 818

Pralka Elektrolux EW 876 F nie załancza się

Pralka po włączeniu i wybraniu programu blokuje drzwi i stoi milczy. Sprawdziłem grzałkę, szczotki,wymieniłem pompkę, sprawdziłem kubek od hydrostatu- czysty, nawet kupiłem nową blokadę i dalej ani drgnie. proszę o pomoc i podpowiedzi. Morze ktoś zna sposób w jaki można wprowadzić tę pralkę w stan serwisowy,...
AGD Początkujący :: 24 Cze 2009 22:26 :: wesoły22 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 765

Jaka jest jakość pralki Amica navigator awcn14da, warto kupi

Witam, jak w temacie. Wertuję różne opcje pralek. Głowa boli od tego wszystkiego. Dobra pralka dużo kosztuje i po gwarancji w przypadku uszkodzenia np. modułu ceny też powala. Amica zapewne ma tańsze podzespoły. Pytanie jak się sprawują ich produkty. I jeszcze jedno czy ktoś wie kiedy były produkowane...
AGD Co kupić? :: 05 Lip 2009 09:20 :: Jerzy100 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 2449

Jakie łożysko i simmerini do pralki Clatronic WS1243

Pierwszy post więc witam wszystkich. Posiadam pralkę Clatronic WS1243 , brakuje niestety łożyska i simmeringu do bębna. Wie ktoś jakiego typu łożysko i simmering pasuje do tej pralki ? Pisałem już do Clatronic PL, ale niestety nie prowadzą w Polsce pralek, natomiast Clatronic DE zamiast podać...
AGD Początkujący :: 07 Sie 2009 07:56 :: thelazyone :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 375

Szukam instrukcji do pralki polar pdg 585 "Gracja"

Witam! Jak w temacie potrzebne instrukcja i schematy do pralki Polar PDG 585 "Gracja". Pralka nie działa a instrukcja gdzies zaginęła;bez niej i jakis schematów naprawa będzie strasznei ciężka. Jeśli ktoś ma instrukcję,schematy inne informacje na temat połączeń elektrycznych,wad,najczęstszych...
Instrukcje Szukam :: 28 Sie 2009 08:29 :: DziadekMajsterkowicz :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1665

Pralka Privileg sensation 982s

Witam. Mam problem dwojakiego rodzaju. Objaw: Pralka pod koniec prania nie wypompowuje wody. Kod E20 Po zbadaniu: spaliła się pompa i trak Z9S Y332. Pompa wymieniona na nową identyczną. Triak wymieniony na Z9M F724 (wg sprzedawcy w sklepie prąd bramki to 3mA, wiec chyba powinno być OK) W międzyczasie...
AGD Pralki, Suszarki :: 09 Wrz 2009 18:11 :: Lukasso82 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1005


Reklama :: 09 Wrz 2009 18:11 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Pralka Indesit WE8 nie pobiera proszku

Mam problem z pralka rodzicow Indesit WE8. Na programach 2-4 pobiera wode przez zasobnik prania wstepnego przez co proszek w przegrodce prania zasadniczego pozostaje niepobrany i pralka pierze w wodzie bez proszku. Ale np na programie 6 wszystko jest OK i pobiera z wlasciwej przegrodki (pranie zasadnicze)....
AGD Początkujący :: 12 Paź 2009 19:47 :: te-zet :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 778

pralka candy cs2 125 problem z programatorem

witam, mam od 2 lat pralke cs2 125 ktora do nie dawna spisywala sie bez zarzutu jednak ostatnio pojawil sie nastepujacy problem po zaladowaniu prania i wybraniu dowolnego programu zamiast wlasciwego programu wlacza sie opcja spuszczania wody (ktore trwa okolo 15 minut) - mimo ze prawnie jest suche...
AGD Początkujący :: 09 Lis 2009 23:10 :: marcin2poznan :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1245

Pralka Elektrolux ew 508 F

Kilka dni temu uruchomiłem pralkę i poczułem ostry swąd palonej elektroniki. Zdjąłem pokrywę i zdiagnozowałem, że śmierdzi z programatora. Jednak pralka normalnie zakończyła pranie. Poczekałem 3 dni i wczoraj znów uruchomiłem pranie. Pralka chodziła normalnie, ale nadal było czuć swąd - trochę mniejszy...
AGD Początkujący :: 07 Gru 2009 11:49 :: dikoj :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 799

Pralka Electrolux EW952S- nie wiruje

Witam! mam kłopot z pralką EW952S, objawy były następujące: - w trakcie prania programator czasem zatrzymywał sie w połowie programu 2 i nie ruszał dalej - zdarzało się, że silnik nie działał przy wirowaniu - ręczne ustawienie programatora na wirowanie czasem skutkowało włączeniem silnika, czasem...
AGD Pralki, Suszarki :: 28 Gru 2009 21:11 :: robin2 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1188

Pralka Amica AWCN12DA - głośne wirowanie, filmik

Witam! Mam problem z pralką Amica AWCN12DA Od początku głośno wiruje, tzn. dźwięk wirowania jest podobny do silnika dieslowskiego - głośny stukot (Wklejam link do filmiku który nagrałem ) Wezwałem serwis, pan coś poregulował, ale ogólnie stwierdził że tak jest ok i tak zostanie. Wierzyć mi się nie...
AGD Początkujący :: 30 Gru 2009 10:19 :: clematis :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1793

Pralka Electrolux EW1043S – nie można załączyć prz

Witam, Problem zaczął się bez jakichkolwiek oznak ,nie można włączyć przycisku włącz/wyłącz. Przy trzymaniu go ręcznie pralka się załącza , pobiera wodę i zaczyna cykl prania. Po kilku kombinacjach działa tylko w takiej kolejności tj. odłączeniu pralki od sieci, załadowaniu bębna , ustawienia odpowiednich...
AGD Początkujący :: 08 Sty 2010 22:09 :: skura waldemar :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 408

Pralka MIELE W149- jak zresetować

Witam serdecznie, Posiadam pralkę Miele W149, kilka razy była sytuacja gdzie Start LED zaczynała migać, ostatnio pół roku temu był kolega i wprowadził taki kod że pralkę z resetował i następnie pralka działała. Prosiłbym o ten kod, on cos mi mówił że trzeba trzymać start na tym najkrótszym programie,...
AGD Użytkowy :: 25 Sty 2010 17:15 :: MatekRc :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 896

Pralka Candy CTY 104 SY brak startu

Witam, a więc wystąpił w tej pralce następujący problem. Pralka działała bez zarzutu przez 2,5 roku po zakończeniu prania i ponownym nastawieniu pralki naciskając guzik H lampka stop mruga i nie chce przeskoczyć na poziom start tylko cały czas mruga a powinna świecić jednym ciągiem.Proszę o pomoc
AGD Użytkowy :: 01 Lut 2010 13:25 :: eryk_pit :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 767

kody błędów pralki Bosh i Whirpool

zwracam sie z prośba , być moze ktoś dysponuje kodami błędów do pralek bosha, whirpoola itd ale tymi z wyświetlaczami lcd. bo nie moge znalexć nigdzie tych kodów. do zwykłych z diodami juz znalazłem , fajne rozpiski ale na innym portalu , także chyba tu nie mogę zapodac linku, ewentualnie na priv. (...
AGD Szukam :: 10 Lut 2010 20:35 :: jerryg86 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 4053

Pralka Amica Optimum 600 (PC5560A412) Wymiary łożyksa

Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc jakie wymiary łożyska przychodzi do tej pralki j.w . I proszę o schemat tej pralki bo szukałem ale nie znalazłem niestety . Wolałbym linka, który od razu skieruje mnie na ten schemat pralki. Pozdrawiam.
AGD Szukam :: 09 Mar 2010 21:14 :: DeRossi :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 3061

Pralka nie daje znaków życia -Maxx 5 WOT 16350BY Bosch

Pralka nie daje znaków życia -Maxx 5 WOT 16350BY BoschMam problem z pralką Bosh Maxx 5 WOT 16350BY.Problem zaczął się gdy nagle przestała działać (nic nie słychać,żadna kontrolka się nie zapala).Po rozebraniu znalazłem spalone gniazdo zaraz przy silniku.Ominąłem spalony element polutowałem przewody,zaizolowałem.Ale pralka ruszyć nie chciała.Później zdjąłem...
AGD Początkujący :: 25 Mar 2010 08:40 :: kadow :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1157

Pralka Eudora Supernova 1300 VE - komenda F6.

Mam pralkę Eudora Super nova 1300 VE. Kilka dni temu (po wrzuceniu rzeczy do prania i zamknięciu frontowego wieka) na wyświetlaczu w prawej szufladzie pojawił się komunikat F6. Nie reagują żadne przyciski i pokrętła. Nie pomaga też wyłączenie i włączenie pralki. Co oznacza F6? I jak pralkę zresetować? ...
AGD Użytkowy :: 08 Kwi 2010 12:47 :: Sense.transport :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 932

Sprzedam części z pralki Whirpool AWT 2084

Sprzedam części z pralki Whirpool AWT 2084Witam - posiadam na sprzedaż części z pralki Whirpool awt2084 - pralka ma uszkodzony programator i nie chce mi się bawić z naprawą tego. Pralka w stanie ogólnie bardzo dobrym - wszystko wygląda jak nowe, bęben i ułożyskowanie w super stanie. Moduł - 30zł, silnik40 zł, bęben kompletny z grzałką 50 zł...
AGD Sprzedam/Kupię :: 15 Maj 2010 19:56 :: Gość :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 3846

pralka amica typ PCP2210B623 brak wyświetleń na panelu

Witam. Pralka amica comfort plus 1000 typ pcp5510b623. Jak do tej pory z pralką nie było kłopotów ale dziś w połowie prania pralka nagle zgasła. Po ponownym włączeniu panel świeci ale nic na nim się nie wyświetla. Czy popsuł się programator, czy może jeszcze coś innego. Proszę o podpowiedz. Dziękuję
AGD Początkujący :: 18 Maj 2010 21:57 :: CLEO30 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 848

pralka AMICA PCT5510B412, błąd E04

witam, mam następujący problem z pralką: po uruchomieniu jakiegokolwiek programu piorącego włącza się najpierw silniczek pompki a następnie elektrozawór doprowadzający wodę. Po ok. 1-2s koniec podawania wody i wyświetla się kod błędu E04 (przepełnienie pralki??) również podczas testu przy pustym bębnie....
AGD Pralki, Suszarki :: 08 Cze 2010 17:50 :: wo_mar :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 7836

Programator pralki Electrolux EW1110T szybko przeskakuje

Witam, Od ostatniej naprawy z pomocą kolegów z Elektrody (wypalone luty przekaźników w module) pralka pracowała 355 dni :-))) i niestety jest kolejna awaria :-((( Po włączeniu pralki programator przeskakuje co ok 3 sek. o jeden krok. Pralka nie pobiera wody, nie kręci bębnem a jedynie gdy dojdzie...
AGD Użytkowy :: 10 Cze 2010 18:36 :: wilhelm.binarny :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 800

Pralka Dalia typ pdh 885,wywalilo konensator p.zakloceniowy

mam problem z pralka polar dalia typ pdh 885.Pralka w czasie prania w max.temp. stanela,okazalo sie ze wywalilo kondensator p.zakloceniowy,podpiolem bez niego i pralka dalej nie dziala.Co moze jeszcze byc zepsute?prosze o pomoc.
AGD Początkujący :: 11 Cze 2010 19:19 :: skryn :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 603

Czy pralkę montować na "sztywno", czy z luzem?

witam wszystkich Mam ok 61cm szerokości na zamontowanie pralki. Mogę wcisnąć na sztywno między ścianę a wannę przyklejając jakieś gumowe odbijaki. Mogę też kupić węższą i dać jej dużo miejsca. Jak będzie lepiej? Ciszej będzie zapewne na sztywno ale czy to dla pralki zdrowsze? Czy zależy to...
AGD Użytkowy :: 28 Lip 2010 09:34 :: frof :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 216

Pralka Ariston Margherita 2000AL88X -zalana

Dostałem pralkę która była zalana na wysokość 40cm rozebrałem do ostatniej śrubki wyczysciłem i wysuszyłem.Silnik byl zablokowany wymieniłem łożyska i wirnik się kręci sprawdziłem uzwojenie obieg jest,szczotki mają niecały centymetr ale jedna trochę przykopcona,wirnika nie jestem pewien,paczkę w dolnym...
AGD Początkujący :: 09 Sie 2010 20:15 :: janmerlin311 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 486

Pralka Candy GOY 105 - przedłuża cykl

Witam, Posiadam wyżej wymienioną pralkę (GOY 105). Pralka pierze niemiłosiernie długo... testuję głównie programy 40 stopni (zarówno program "materiały wytrzymałe" jak i "mieszane i syntetyczne") i w obu przypadkach czas prania zbliża się do 3 godzin (jest około 2.45)... to jest jakaś masakra. Gdzieś...
AGD Użytkowy :: 11 Sie 2010 11:08 :: chlorofil_elektronik :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 681

Pralka Candy COS 105 DF-nie rozpoczyna prania, pobiera wodę.

Pralka Candy COS 105 DF Tak jak w temacie. Nowo zakupiona pralka, dopiero co podłączona. Problem polega na tym, że pralka pobiera wodę i na tym koniec. Bęben w ogóle się nie obraca. Instrukcja przewertowana niema wzmianki na ten temat, dlatego pytam. Dzięki za wszelkie info.
AGD Użytkowy :: 21 Sie 2010 19:50 :: izbic :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1095

Pralka Samsung j1253 odpompowanie wody

Witam kolegów. Problem z pralką jest taki iż pralka zaczyna pranie i pierze dobrze do czasu odpompowania wody tzn następuje odpompowanie po czym chwila przerwy i ponownie. Czas na wyświetlaczu np20min.. 19.. i za chwilę powrót na 20... po paru/nastu minutach podejmuje dalszą pracę. Wężyki "przedmuchane"...
AGD Użytkowy :: 23 Sie 2010 12:52 :: Giciomen :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 629

Pralka electrolux ewt 1016 błąd e82 i e83

Witam! Mam problem z moją pralką, który pojawił się jakieś 3 dni temu. Pralka na kilku programach działa normalnie, na dwóch wydłużył się czas prania (Jeans i Flash 30) o ponad połowę, a dwa przestały całkowicie działać (AA 40° i Pranie ręczne). Po wejściu w tryb serwisowy pralki na niedziałających...
AGD Początkujący :: 24 Sie 2010 10:57 :: NonoP :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1550

Ariston AMD 109 pralko suszarka błąd f 12

Pralka ma ok 5 lat.Do tej pory wymieniłam w niej grzałkę. Teraz pralka po załączeniu do sieci zaczyna sama pobierać wodę.Wyświetlacz działa poprawnie i po chwili pokazuje się kod błędu f-12.Zgłosiłam do serwisu i prawdopodobnie do wymainy moduł dolny i elektrozawór. Prawdopodobny koszt naprawy ok 600...
AGD Użytkowy :: 24 Sie 2010 11:40 :: agrareoligada :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1433

Wymiana łożysk w pralce Indesit W93T

Witam Szykuję się do wymiany łożysk w pralce Indesit W93T, nie wiem jeszcze czy samodzielnie, na razie szukam instrukcji na forum. Moje pytanie jest następujące: Czy ktoś z Was dysponuje danymi potrzebnych do tego typu pralki łożysk (wymiary) i co jeszcze potrzebne jest do takiej wymiany, żeby nie...
AGD Początkujący :: 25 Sie 2010 00:14 :: krumann :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 678

Pralka mastercook pf2-500 nie dokańcza wirowania

Witam Posiadam pralkę mastercook PF2-500, pralka pracuje normalnie do momentu wirowania, gdy zaczyna wirować bęben rozpędza się i po około 2 sekundach staje i nic już więcej nie robi programator przesuwa sie na płukanie ale pralka na nic nie reaguje nie pobiera wody, nie odsysa poprostu nic. Wymieniłem...
AGD Początkujący :: 29 Sie 2010 14:59 :: zbojnik :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 854

Pralka Amica Optima 900 moduł kupię

Witam Mam problem z modułem pralki ,spaliłem przy próbach naprawy "elektronik amator" :) przekaźnik nie jestem w stanie go dokupić dlatego szukam całego modułu jak ktoś ma to chętnie kupię. Moduł do pralki Amica Optima 900 NR pralki PCT4590A412 Złączam obrazki 668393805
AGD Sprzedam/Kupię :: 01 Wrz 2010 23:05 :: mshamer :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1446

Pralka ZANKER - nie działa pranie zasadnicze

Jestem szczęśliwym posiadaczem pralki Zanker Profimat plus model PF6450. Ostatnie pełne pranie zakończyło się strasznymi trzaskami pod koniec (gdzieś w okolicy płukania i wirowania). Od tej pory pralka po ok 10 minutach czyli pierwszym przepłukaniu nabiera wode i proszek, a potem przestaje prać, w...
AGD Początkujący :: 09 Paź 2010 12:00 :: mrutkowski :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 603

Pralka Polar PMS 865 - dobór programatora

Potrzebna pomoc. Jak spasować programator do pralki Polar PMS 865 ? W pralce jest 0738/2/0.02 , a ja mam 0738/1/0.01.Wizualnie w tym drugim niema styków X1,X2,X3.Może ktoś wie do jakiej pralki pasuje ten 0738/1/0.01.
AGD retro :: 30 Paź 2010 12:28 :: kajamark :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1857

Pralka Bosch wvd24520 nie pluka, nie wiruje ,nie grzeje wody

Witam, Przeszukalem wiele w internecie i nieznalazlem nic na temat tego modelu. Problem jest taki ze po wlaczeniu jakiego kolwiek programu pralka caly czas pierze licznik odlicza i dochodzi do 001 ale pralka nie staje i kreci raz w lewo raz w prawo i tak caly czas.(jakby prala)(nieprzechodzi automatycznie...
AGD Początkujący :: 01 Gru 2010 16:22 :: listonosz80 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 632

Pralka ARDO A1200x problemy z wirowaniem

Pralka nie zawsze wiruje. Zauważyłem następującą prawidłowość: w momencie gdy pralka powinna zacząć wirować (charakterystyczne trochę szybsze obroty w prawo) przełączam pokrętło temperatury w zakresie 90--min--30 silnik wchodzi na wysokie obroty i wiruje już normalnie w każdym zakresie prędkości. Bez...
AGD Początkujący :: 04 Gru 2010 13:49 :: grzes2003 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 561

Pralka blomberg błąd h-13

witam mam problem z pralką blomberg waf 7360s po wejściu w tryb serwisowy wyswietla h-13 przy ponownym naciśnięciu start (w trybie serwisowym oczywiscie) wyskakuje na wyswietlaczu 437 po kolejnym naciśnięciu start migają wszystkie możliwe diody. przy próbie standardowego załączenia pralki , pralka nie...
AGD Początkujący :: 10 Gru 2010 20:30 :: minkii :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 570

Pralka Electrolux ewt 9215 w zawiesił się programator?

Pralka zaczeła mi nie kończyć programów.Zatrzymywała się z wodą w środku. Rozkręciłem pompę wody i oczyściłem ją . Pralka zaczeła normalnie prać a jak doszła do płukania to wypompowała wodę i tak zostało jej :cry: Czy jest możliwe żeby programator...
AGD Początkujący :: 13 Gru 2010 11:44 :: darley7 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 825

PRALKA IGNIS AWL 643 nie pierze

Witam Mam problem z pralka IGNIS AWL 643 mianowicie pralka wiruje i suszy ciagnie wode ale nie pierze.....wymienilem w niej silnik wymienilem moduł oraz kondensator silnika ale problem nie zniknoł. Czy to moze byc wina programatora ? programator kreci sie dookoła ale nie wiem jak sprawdzic...
AGD Użytkowy :: 16 Gru 2010 13:36 :: TD_KING :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 517


Reklama :: 16 Gru 2010 13:36 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Sprzedam Czesci do pralek Ariston AVS109 i Whirpool AWG650

Jak w temacie DO Whirpool wszystkie czesci pralka sprawna tylko bardzo skakala wiec pewnie amortyzatory wyrobione (pralka rozebrana), Ariston wszystkie czesci oprocz ukladu sterujacego ktory jest na spodzie pralki (uszkodzony). Info na PW
AGD Sprzedam/Kupię :: 17 Gru 2010 18:24 :: fuzzy11 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 811

Pralka DaewooDWD M1031B-chyba mało wody bierze,albo taka osz

Kupiłam taką samą pralkę. Problem mam ten sam. Wypróbowałam niemal wszystkie programy, zmieniałam ilość prania w bębnie oraz proszku. W końcu podstawiłam michę pod wąż odpływowy i zaczęłam mierzyć ilość używanej wody. Pralka pobiera 5 litrów wody do prania zasadniczego i 5 do wstępnego niezależnie...
AGD Początkujący :: 10 Sty 2011 21:03 :: eadeax :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1889

pralka elektrolux EWT 1016

dzień dobry, mam pralkę elektrolux EWT 1016. Pralka ma 5lat. Po włączeniu pralka przeskakuje jakby chciała spuścić wodę a następnie się wyłącza. Nie sygnalizuje żadnego błędu. Co to może być, prosze o pomoc.
AGD Użytkowy :: 24 Sty 2011 18:29 :: olsan :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 504

Pralka Bosch WFX2468 - czy warto kupić?

Witam, mam okazję kupić sprowadzoną nową pralkę jak w temacie za 1100zł, ale nie mogę znaleźć zbyt wielu informacji o tym modelu. Znalazłem tylko opis na Brytyjskim portalu: ale nie udało mi się dowiedzieć ile taka pralka kosztuje normalnie. Nie jestem pewien, ale wygląda na to, że ten model nie...
AGD Co kupić? :: 12 Lut 2011 15:43 :: pjNico :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 603

Uszkodzenie pralki Indesit wise 87 - różne kody błędów

witam wszystkich. Przeczytałem wszystkie posty na temat błędów tej pralki i mam też parę z nich np. komunikat H2O, lub f01, lub f10, ale mam jeszcze jeden problem. Od jakiegoś czasu na jednym programie zaczęło się że tak powiem "blokować" pranie w taki sposób że na wyświetlaczu pojawiło się ( nie wiem...
AGD Użytkowy :: 02 Mar 2011 18:43 :: kszyhó :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 2159

Pralka Mastercook "PFSD-1044" - pompuje przez 55sek i stoi.

Po włączeniu pralki, na wyświetlaczu pokazuje się "55" i zlicza w dół. W tym czasie pralka pompuje wodę i gdy dojdzie do "00", pompowanie ustaje. Nie działają żadne klawisze na pulpicie. Oglądałem płytę sterowania i wszystko wygląda raczej OK, zasilanie, triaki, etc. Pralka dopiero po gwarancji - czego...
AGD Początkujący :: 14 Mar 2011 19:02 :: Bielinka9 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 467

Pralka Amica Optimum 800 - głośne wirowanie (wymiana łożysk?)

Witam serdecznie jako, że jest to mój pierwszy post na forum. Posiadam od ładnych kilku lat pralkę Amica Optimum 800 (model PC5580A413), nigdy nie serwisowaną, spisywała się świetnie, aż zaczęła bardzo głośno wirować, szczególnie na najwyższych obrotach. Obdzwoniłem serwisy i różni fachowcy sugerowali,...
AGD Początkujący :: 26 Kwi 2011 01:34 :: jurek.adam :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 2147

[Sprzedam] Sprzedam Pralkę BEKO WMD 55080

Witam serdecznie. Mam do sprzedania w.w. wymienioną pralkę BEKO. Pralka ma nieco ponad 5 lat. Do tej pory, spisywała się bez zarzutu. Niestety jak każde urządzenie, czasami odmawia posłuszeństwa. Awarii uległ moduł sterowania, pralka wyświetla błąd F10. Oryginalna część kosztuje 240zł u autoryzowanego...
AGD Sprzedam/Kupię :: 22 Maj 2011 17:48 :: marco8207 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 662

Pralka Electrolux EWF 1455 - nie załącza prania

Pozwolę sobie podłączyć się do tematu, mam identyczny problem z tą pralką. Czy ktoś mógłby podzielić się informacją w jaki sposób wejść w tryb serwisowy? Albo może podzielić się instrukcją serwisową? W necie trudno to znaleźć. Wiem, że to wielkie tajemnice firm serwisowych, strzeżone pilnie niczym przepis...
AGD Użytkowy :: 26 Maj 2011 09:48 :: czarnyprzecinak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3450

Pralka Haier HW-C1050TVE err2 nie wypompowuje wody

Witam Niestety, ale jestem posiadaczem pralki Haier C1050 TVE. Od początku mam z nią problemy (inna historia), ale teraz to już w ogóle masakra. Otóż, pralka nie wypompowuje wody, tzn. w pewnych momentach wyskakuje błąd ERR2, który oznacza, że w przeciągu 4 minut pralka nie wypompowała wody. Sprawdziłem...
AGD Użytkowy :: 30 Maj 2011 23:10 :: faryzeus :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 856

Pralka LG WD-10391TDK samoczynnie wyłącza się...

Witam!!! Mam problem z pralką LG WD 10391TDK. A mianowicie po zakończeniu cyklu prania i po otwarciu blokady drzwi gaśnie wyświetlacz i nie ma potem możliwości ponownego włączenia pralki przyciskiem ON/OFF. Pralkę można włączyć zawsze tylko i wyłącznie po wyjęciu wtyczki z gniazdka i ponownym podłączeniu...
AGD Początkujący :: 16 Cze 2011 20:49 :: Slawek_Gwi :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 691

[Sprzedam] Częsci do pralki AMICA PC4570A412 zapraszam.

[Sprzedam] Częsci do pralki AMICA PC4570A412 zapraszam.Witam mam do sprzedania kilka części z pralki po rozbiórce części są sprawne. Mam do sprzedania m.in:programator,silnik,drzwiczki pralki,rurki gumowe,uszczelka fartuch bębna wszystko widoczne na zdjęciach. Cena do uzgodnienia za sztuke W razie pytań pisz:k.ozog90(at)wp.pl Model pralki z której części...
AGD Sprzedam/Kupię :: 29 Cze 2011 20:00 :: KASIA_PL :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 891

Whirpool pralka awe8525 - programator

Witam. Od pewnego czasu mam problem z pralką whirpool AWE8525 / płyta L1274. Objawy problemu, to zatrzymanie się opcji prania i wskazań na wyświetlaczach samych ledwo żarzących się kresek poziomych. Nie ma na płytce widocznych uszkodzeń części elektronicznych. Wymieniony triak, kondensatory elektrolityczne,...
AGD Pralki, Suszarki :: 16 Lip 2011 17:03 :: 674117 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1179

Pralka Blomberg WTA 3920 - zatrzymuje się na początku programu

Witam, Mam problem z moją pralko-suszarką (Blomberg Saphire WTA 3920) - pralka wykonuje tylko początek programu, tzn. jak nastawie na pranie, to pobiera wodę i się zatrzymuje. Jak nastawię na płukanie/wirowanie/suszenie to wypompowuje wodę (ale nie do końca) i się zatrzymuje. Połączyłem jej na...
AGD Początkujący :: 17 Lip 2011 10:48 :: Sarenka :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 665

Sprzedam nową pralkę bąbelkową

Sprzedam nową pralkę bąbelkową DWF750M. Przeprowadziłem w niej wyłącznie jednokrotne pranie testowe. Mam w domu 3 pralki a niebawem będę się przeprowadzał gdzie wszystkie się nie zmieszczą. Cena takiej pralki w sklepie wyniosła ok.1200 zł. Zainteresowanych kupnem proszę o składanie propozycji cenowych.
AGD Sprzedam/Kupię :: 22 Lip 2011 17:09 :: utrs :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 489



Strona 70 z 816 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 814, 815, 816  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: corsa demontaż regulator obrót silnik fazowy uszczelniacz silnika punto bieg zmywarka siemens dell sygnał bios zmywarka siemens elektrozawór klimatyzacji radiotelefon maxon sprężarka 3jw60 pompa oleju
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group