pralka polar wody

Znaleziono około 1322 wyników dla: pralka polar wody
Podstawowa forma zapytania: pralka polar woda
  • Polar PDN 1085 - nie wirowała- teraz nie odpompowuje wody

    Wszystko wyczyszczone i sprawdzone. Pralka ruszyła, niestety nie na długo... Pompę wymontowałem i sprawdziłem- działała, jednak miała lekkie bicie jak przekręcałem ją w różne strony. W tej chwili pralka znów nie wypompowuje wody, słychać jak buczy pompa. I nie wiem czy to wina pompy czy nie? Dziś lub...

    AGD Początkujący m.zdun   31 Paź 2011 07:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1848
  • Pralka - polar PFL800 jak wyciągnąć łożysko ◄

    dzięki za wszystko Ale dałem rade ... żeby zmienić łożysko trzeba całą pralkę rozbierać... Trudno nie jest no ale jednak trzeba sie pomęczyć :) puścił simering ... woda dotarła do łożysk i poszły sie paść ;/ koszt to jakieś 20zł razem z łożyskami i simeringiem. Pozdrawiam

    AGD Początkujący STO   05 Gru 2011 14:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2755
  • Jaką pralkę kupić? - kontynuacja

    Witam , także szukam pralki do 1500zł , bezawaryjnej :). Obecnie mam 8-letnią Amicę ale od początku nie podobała mi się gdyż nie chciała odwirować 1szt. rzeczy np.bluzy, a teraz przy wirowaniu słychać ją na km. Mam takie pytanie, czy teraz pralki mają możliwość podłączenia do ciepłej wody, bo moja stara...

    AGD Co kupić? skryn   22 Lut 2012 22:08 Odpowiedzi: 1514    Wyświetleń: 537902
  • polar pdf 385 brak mocy przy wirowaniu.

    Witam. Czytałem większość tematów o tym problemie ale żaden nie wygląda tak jak mój wiec mam pytanie do specjalistów w temacie pralek. Kondensator ma 2 dni wiec raczej działa, nic w nim nie chlupie ani nie widać żeby coś z nim się stało. Pralka ma sile podczas prania, kreci w lewo i w prawo z woda...

    AGD retro huzzar.ts   04 Mar 2012 14:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1584
  • POLAR PFL 810-brak mocy silnika.

    Witam. Mam problem z pralka jw. na częściach WHIRLPOOL nr.858081249000 Awaria obiawia się tym ze silnik nie ma mocy pokręcić bębnem z wodą na programach 30C 40C 60C 90C, co dziwne na wirowaniu chodzi bez problemu (na niskich obrotach próbowałem zatrzymać bęben ręką to nie da rady).Silnik szczotki...

    AGD Pralki, Suszarki PtasiorWro   14 Mar 2012 22:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1463
  • Pralka Polar PDF385- pralka wlewa wodę, ale nie przeskakuje na dalszą fazę prog.

    Witam, Już jakiś czas mam problem z pralką PDF385. Pewnego dnia pranie działało tylko w miejscu w którym się ustawiło pokrętło programatora (np. napełnianie wodą) i program dalej nie ruszał, jednak jakimś szczęściem po wielogodzinnym przekręcaniu ręcznym udało się ustalić, od którego miejsca należy...

    AGD Początkujący ryt   14 Sie 2012 22:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1494
  • Polar PDN 285 - Pralka wylewa wode przez zbiorniczek na proszek

    Pralka działała poprawnie przez dziesięć lat od niedawna pojawił się problem w tym gdy zaczyna pobierać wodę to już nie zakończy napompuje cały bęben i przelewa się górą gdzie jest pojemnik na wsypywanie proszku czyżby programator się skończył czy coś innego szukać proszę o podpowiedzi gdyż w tej branży...

    AGD Użytkowy w.endriu   23 Lis 2012 21:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2436
  • Nigdy nie używana nowa Pralka PREDOM Polar Superautomat 663 S Bio

    Trochę spóźniona odpowiedź: Przekaźnik o którym pisałeś (R-10) będzie ok. Sam miałem takiego zamontowanego oryginalnie w naszym pierwszym PS 663 P BIO. Podłączyć go lepiej przed filtrem P-Z. To jest moje zdanie, uzasadniane tym, że prąd idący na grzałkę jest dość duży i tylko niepotrzebnie niszczy filtr...

    AGD retro skryn   06 Wrz 2012 18:52 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 8616
  • Polar PDC 585 - długi czas potrzebny na włączenie

    Witam.Czy w czasie tych 5 min. cały czas pobiera wodę?.Jeżeli tak ,to może po prostu filtry na wężu zasilania wodą są przytkane.(Czasem stosuje się jeden na wejściu węża lub 2 ...na wejściu i przy dojściu do pralki).

    AGD Użytkowy ptadam   10 Paź 2012 18:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 681
  • pralka polar PDC 585 - pralka PDC 585 nie chodzi pompka wody

    Witam mam pytanie pralka Polar PDC 585 nie chodzi w niej pompka wody sprawdzałem pompkę i jest nie wiem czy to programator czy coś innego

    AGD Początkujący prezes3014   04 Gru 2012 21:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1638
  • Pralka-Bosch, Samsung czy Siemens do 1200zł

    Mój dziadek ma około 12-15 letniego polara, z głośnością jest lepiej. Jeśli chodzi o eco bubble, po rozmowie z konsultantem wyraził się tak: "tryb EcoBubble jest włączany automatycznie, zależnie od programu, bez możliwości jego wyłączenia. Tryb samego EcoBubble, stosuje się do prania "oszczędnego",...

    AGD Co kupić? grzech1991   19 Gru 2012 13:45 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 10431
  • polar pdp819p nie chce sie włączyć wirowanie

    Proszę o pomoc. Włączam pralkę do kontaktu wciskam przycisk włącznika i podświetli się przycisk "start" . Pralka zaczyna chodzić pobiera wode pozniej staje i myśli długo.. powinna obrucić i dalej lać wodę lecz tego nie robi :( PYTANIE: Jaki może być powód nie obracaania bębna?

    AGD Początkujący saw667   15 Gru 2012 08:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 582
  • Polar pdh 585 Dafne - nie pobiera wody przy płukaniu

    Witam pralka nie pobiera wody do płukania i chodzi na sucho... Jak zaczyna prać wode pobiera normalnie tak jak trzeba ale płuka już na sucho... Wymieniłem programator ale nic sięnie zmieniło... Prosze o pomoc... Czy to może być wina elektrozaworu? jednego? czy kilku? bo widziałem jest tam ich chyba...

    AGD Początkujący Topolski Mirosław   26 Gru 2012 00:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1596
  • polar sls 3410 - Wymiana węża odpływowego

    Witam, to moj pierwszy post, wiec chciałbym sie przywitać w pierwszej kolejności Na początku zaznaczę, ze nie znam sie kompletnie na agd, a w mieszkaniu mojej dziewczyny pojawił się problem w postaci... powodzi Okazało sie, ze rozszczelnił sie wąż doprowadzający wodę do pralki i muszę go wymienić Tylko...

    AGD Początkujący egon42   17 Sty 2013 15:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1629
  • Polar LTS685 - Nie działają programy, które zaczynają się od prania zasadniczego

    Witam, mam problem z pralką LTS685, a mianowicie nie działają programy zaczynające się od prania zasadniczego, na innych programach pralka zaczyna pompować i po dojściu do prania zasadniczego kończy cykl i odpompowuje wodę. Problem prawdopodobnie wywołało zwarcie na wejściu zasilania, nikt chyba nigdy...

    AGD Początkujący bagrowski59   27 Lut 2013 19:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 873
  • spalona wtyczka przy silniku (polar ptl 100)

    Myślę, że sama wymiana wtyczki może nie pomóc. Z góry dziękuję za odpowiedź. A właśnie może pomóc :D bo jedną z przyczyn wypalenia się konektora w złączach silnika jest słaby styk, więc należy po prostu na sam początek iść w tym kierunku, czasem wtyczki palą sie gdy dostanie się do nich woda,...

    AGD Początkujący sebo_18s   02 Kwi 2013 16:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1164
  • Polar PTL819 - zapala się kontrolka: serwis, pranie zasadnicze i obroty 800.

    Witam, gdy uruchamiam jakikolwiek program w mojej pralce bęben zakręci 2-3 razy. Wypompowuje resztki wody. Włącza się pobieranie wody i zapalają się kontrolki serwis, pranie zasadnicze i 800 obrotów. Moduł (programator), elektrozawór, hydrostat sprawne. Jaki to może być problem czy schemat kontrolek...

    AGD Początkujący maqway   11 Gru 2014 10:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3069
  • polar facory use - pompa wody nie wyłancza się

    Mam problem z pralką . Po ustawieniu programu (każdego) załancza się pompa wody i pracuje ciągle , a ustawiony program nie uruchamia się.Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny tej awarii .

    AGD Użytkowy erydor   12 Kwi 2013 16:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 594
  • Polar lts 685 - nie podgrzewa wody

    Witam, po uruchomieniu programu cykl przebiega prawidłowo do momentu w którym powinna załączyć się grzałka. Grzałka nie grzeje, pralka nie pracuje, po przekręceniu pokrętła temperatury na 0, pralka wraca do cyklu prania, oczywiście bez grzania. Grzałka sprawdzona jest OK.

    AGD Początkujący cezet   14 Kwi 2013 14:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 690
  • Polar PFL 1005 - Pracuje pompa i zapala się serwis.

    Po włączeniu programu pracuje pompa i zapala się serwis, pralka nie pobiera wody. Czy winą takiej sytuacji jest grzałka? bo czytałem na forum że pralka nie włączy się bez sprawnej grzałki, grzałka jest przepalona nie wykazuje wcale oporności ściśle mówiąc miernik wykazuje przerwę. Dodatkowo duży opór...

    AGD Początkujący skywalker   07 Maj 2013 21:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1473
  • Polar pdt 1012 nie ciagnie wody

    Po wlaczeniu pralki, drzwiczki sie blokuja i pralka staje. Co moze byc przyczyna?

    AGD Użytkowy nowy7770   10 Maj 2013 12:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 603
  • Polar PDN 885 - Dziurawy bęben, śmierdzi spalenizną

    Witam. Jak ktoś ma chwile to proszę o rade. Dzisiaj coś głośniej pralka zatłukła się ze dwa razy, wydało mi się to dziwne, ale potem już takie dźwięki nie dochodziły, więc nie poszedłem sprawdzić. Po jakimś czasie wchodzę do łazienki i czuje lekką spaleniznę z okolic pralki. Podniosłem górne wieko...

    AGD Początkujący kizek   18 Cze 2013 20:33 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2946
  • POLAR PDP600 - Pokrętło programatora nie działa

    Po jakimś czasie programator wrócił normalnie do pracy. Przy pracy położyłem pralkę na boku, może na programator wpadło trochę wody. Praleczka już nie zgrzyta podczas wypompowywaniu wody, działa idealnie.

    AGD Użytkowy KapitanSTS   17 Lis 2013 16:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 705
  • polar PDG 385 - pralka pobiera wode, obraca sie raz i zatrzymuje.

    Pralka pobiera wode, obraca sie raz i zatrzymuje. Buczy i dalej nic. Woda leje sie caly czas do pojemnika na proszek. [/b]

    AGD retro movzx   20 Gru 2013 22:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1146
  • Polar sl 346 x - Nie kręci przy pewnym obciążeniu, i nie wiruje

    Witam problem polega na tym, że pralka bez wrzuconego prania działa poprawnie kręci wiruje.... W przypadku gdy włożę za dużo prania (dla niej już za dużo to 3 ręczniki, chociaż ma ona do 4kg suchego wsadu) po nalaniu wody przy programie np. 4, nie ma siły obrócić bębnem. Wychyli go kawałek ale pełnego...

    AGD Początkujący skryn   29 Gru 2013 19:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 843
  • Moduł Bitron CVA 251[ Polar PDN 885]

    Witam Odkurzę temat. Ja mam podobny problem. Pralka zalana po pęknięciu jednej z obejm wężyka zasilania wodą. Trochę zalany moduł CVA 251. Pralka kręci silnikiem za słabo zarówno na praniu jak i wirowaniu. Silnik sprawdzony, po zwarciu triaka kręci bardzo dobrze. Zastanawiam się jaka może być przyczyna?...

    AGD Początkujący a_jablon   17 Paź 2014 14:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2190
  • Polar PFL 800 nie kończy programu wirowanie/wypompowywanie

    Pralka pierze do momentu wirowania jest wszystko OK. Gdy przejdzie na wirowanie/wypompowywanie to może tak chodzić cała noc. Oczyściłem styki przy silniku,sprawdziłem wężyk hydrostatu i noc nie pomogło. Proszę o pomoc co to za chochlik zagnieździł się w mojej pralce. Dodam że w okresie gwarancji...

    AGD Początkujący krysmar   05 Maj 2014 07:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1905
  • POLAR PTL 1000 - Obluzowany bęben (wymiana, naprawa?)

    Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Nie wiem tylko o jakich krzyżakach mowa... Na stronach widzę, albo coś takiego: z trzpieniem (po drugiej stronie pralki która jest ok) oraz: Zakup łożyska mnie nie minie, bo rzeczywiście widać wodę i rdzę na nim. Dalej tylko nie wiem w jaki sposób...

    AGD Użytkowy krzysi3k9   16 Maj 2014 17:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4683
  • Polar luna 385 a - Nie grzeje wody

    Tak jak w temacie pralka nie grzeje wody napewno jest działająca grzałka.Co poza nią może być przyczyną usterki

    AGD retro 637182   25 Cze 2014 22:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1113
  • Polar PDP 800 - Zatrzymuje się na płukaniu, tylko program szybki działa cały.

    Wypnij przewody z cewki elektrozaworu ( okablowanie z pralki ) i podłącz inny - swój przygotowany - przewód do cewki i do sieci 230V czy przepuszcza wodę do pralki. Tak zwane sprawdzenie na krótko. Omawiane było na forum. " szukaj " Przygotować przewód taki jak do podłączenia np. lampki przenośnej. Najlepiej...

    AGD Początkujący kamil12173   16 Lip 2014 21:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 792
  • Polar Gracja - dziwne stukanie podczas prania

    Dzień dobry, Chciałbym się skonsultować w sprawie mojej pralki. Wczoraj prałem ręczniki na 90 stopni i pod koniec prania zasadniczego "2" podczas długich obrotów bębna słychać było regularne stukanie dochodzące z okolic zbiornika (w ok. 1-sekundowych odstępach, dźwięk taki jakby ktoś delikatnie pukał...

    AGD retro pawel_222   21 Lip 2014 22:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1299
  • Polar SL-348x - Wybija korki - spalony wyłącznik sieciowy

    Witam serdecznie. Odgrzewam temat blokady drzwi pralki polar sls 348. Po zamówieniu i zamontowaniu blokady pralka jednak nie ruszyła. Nie pobiera wody bęben się nie kręci. Po włączeniu pralki świeci się dioda, bezpieczników nie wybija. Po spięciu krańcowych przewodów pralka rusza, tzn. pobiera wodę...

    AGD retro adam_s   25 Lip 2014 08:14 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 3720
  • Polar PDN 885 - Małe obroty wirowania

    Sprawdź czy przed wirowaniem pralka wypuszcza do końca wodę.Wypust wody musi być szybki i w krótkim czasie.

    AGD Początkujący zbyszeks0   23 Gru 2014 12:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 369
  • Polar PFL819 - Brak wirowania, uszkodzony programator

    Pralka Polar PFL 819, z programatorem Whirpool L1782 Stan: Pralka pracuje na wszystkich programach i wykonuje wszystko prawidłowo do momentu wirowania. Na etapie płukania również brak wirowania- pobiera wodę, płuczę i spuszcza wodę, ale nie wiruje. Po dojściu do etapu wirowania, pralka spuszcza wodę...

    AGD Początkujący Darek11111   25 Gru 2014 18:14 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1455
  • Pralka Hoover HTI 206 przecieka

    Po wielu latach zdrowie dopisało i zabrałem się za przeciek w pralce, okazało się, że to łożysko strony biernej, z tym nieszczęśliwym dostępem. Dokładnie mówiąc to samo łożysko nie było zniszczone ani nie miało luzu, ale poluzowało się na śrubach mocujących cały zespół łożyskowy do zbiornika - luz powstał...

    AGD Użytkowy AreckiSzef   27 Mar 2015 14:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2245
  • POLAR SL346XW - Programator nie przeskakuje

    Filtr pompy sprawdzony było sporo śmieci + mała folia. Po przeczyszczeniu i założeniu filtra puściłem pralkę na krótkie pranie. Niestety po ok. 45 minutach programator się zatrzymał. Zauważyłem natomiast mnóstwo kamienia w wodzie, która wylatywała z pralki... Sprawdziłem wężyki dochodzące do pompy +...

    AGD Początkujący Karsenn   22 Maj 2016 18:30 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 699
  • Pralka Polar Kropla PMG 865 (nie wypompowywuje wody)

    Witam pięknie wszystkich, mam następny problem z pralką PMG 865 Kropla: nie wypompowywuje wody. W momencie, kiedy w programie dochodzi do wypompowania wody (po płukaniu np.) to cicho "buczy" i nie robi nic. Czy ktoś mógłby mi zasugerować, co sprawdzić? Czy możliwe, że popsuła się pompka? Nie...

    AGD Początkujący Gość   04 Maj 2005 22:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3623
  • Polar PS 663 s zalanie pralki, pęknięty wąż

    Potrzebuje pomocy. Nie wiem czy ustrka ktora pojawila sie w tej pralce bedzie oplacalna azeby ona dziala ale bylo tak. Wąz ktory wchodzi do bebna przez ktorego przelatuje woda byl dziurawy i podczas prania leciala woda na cala pralke i na silnik. Naprawilem ten waz i wlaczylem i gdy przyszlo do wirowania...

    AGD retro RA   04 Lip 2003 18:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3037
  • POLAR PS 663S BIO

    Uzupełniając poprzednią wypowiedź Jednorazowy ładunek bielizny - do 5 kg moc silnika podczas prania 260 W moc silnika podczas wirowania 700 W obroty bębna podczas wirowania - 380 obr/min jednorazowe napełnienie pralki wodą - ok. 15 dm 3 zużycie wody na pełny program prania - ok. 90 dm 3 minimalne...

    AGD Początkujący miras   27 Cze 2003 22:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4278
  • PRALKA Automatyczna Polar Prosze o Pomoc :)

    Podczas pracy prania i zasysania wody beben sie nie kreci, a silnik wlasnie tak jakby chcial a nie mogł, a podczas wirowania, wylewania wody wszystko jest ok, kreci sie normalnie.

    AGD retro tzydlo   16 Wrz 2003 09:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3477
  • Pralka Polar PDP885 - pobiera wodę "po pachy"

    Witam wszystkich. Mam problem z w/w pralką. Pralka podczas uruchomienia programu prania nieustannie pobiera wode aż sie przelewa. Wydaje mi sie że padł czyjnik poziomu wody, ale nie wiem który to i jak wygląda. Dzięki za odpowiedzi!!!!!

    AGD retro stanley158   30 Sie 2008 18:04 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 13431
  • Polar PS 663 S BIO Problem z Programatorem

    Sprawdź też grzałke. tzn temp. wody w pralce U mnie jak padła to było to samo, ustawiona w położeniu przed 10 mogła sobie czekać i czekać, ruszała dopiero po przestawieniu na 10 czyli płukanie.

    AGD Początkujący piorun4u   24 Paź 2003 11:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2731
  • Polar PDP 885 - zgrzyta podczas pracy

    Z hydrostatem miałem ten sam problem, po przeczyszczeniu weżyka pralka działała kilka dni o.k., ale potem zaczeła wariować.Przelewała wode i nie wyłaczała dopływu wody. Zdcydowałem się na wymiae hydrostatu i co?? i pobiera wode ale tak mało że nawet jej nie widać (zawcześnie wyłacza pobór wody) Dlaczego...

    AGD Początkujący Kierlan   11 Paź 2003 00:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2237
  • Obsługa pralki whirlpool awg 334 -800

    to już coś, ale co oznaczają poszczególne przyciski: pierwszy od lewej włącz wyłącz drugi ??? narysowany jest chyba pełny zbiornik trzeci ??? narysowany jest zbiornik a w srodku 1/2 rozumiem że to oznacza że włożyłem mniej niż się da :D następnie są cztery symbole i do każdego po literze A symbol...

    AGD Początkujący Tytusik   10 Gru 2003 12:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 13154
  • polar rosa 565-elektryka

    Blokada musi pyknac bo to oznacz ze polaczyla styk i zablokowala zamek. Jezeli nie pyknie i po wlaczeni pralki da sie otworzyc pokrywe to na 100% nie zalacza. Spojrz na schemat i sprobuj ustalic czy na styku hydrostatu w dolnym polozeniu (brak wody w zbiorniku) jest prad. Wtedy powinien zadzialac zawor...

    AGD Początkujący elmag77   15 Sty 2004 13:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1950
  • problem z pralką

    mam pralke POLAR model luna 385E problem polega na tym, że podczas pobierania wody zdarzy się jej dość często nabrać cały bemben aż wyleje, a czasami jest dobrze, nabierze ile trzeba i chodzi... nie wiem co moze być tego przyczyną proszę o pomoc

    AGD retro GREGORsw   15 Mar 2004 19:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1923
  • Polar Dafne PDH 585

    Witam, Mam pralkę Polar Dafne PDH 585, teraz już nie działającą. Na ostatnim praniu, pralka stanęła w środku prania. Miałem wrażenie, że trochę się zagrzała. Po wyłączeniu z prądu na kilka godzin i ostygnięciu ruszyła i dokończyła program, ale teraz po włączeniu nabiera tylko wodę i nie zaczyna w...

    AGD Początkujący _Klark   24 Kwi 2004 23:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 10540
  • Kilka pytan o Polar Gracja PDG-585

    Dysze do zasobników są trzy tyle ile przegródek. Zrób jak mówi kolega powyżej dysze są na górze (to takie siteczka w plastiku) Górna część zasobnika ma podwójną pokrywe zgrzaną na stałe W tej pokrywie są małe kanaliki. Czasem są tam nieszcelnosci na zgrzewach. Warto obejrzeć. Szufladka musi sie dokładnie...

    AGD retro elmag77   17 Mar 2004 16:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4260
  • Polar PDF 385 niepodgrzewa wody

    W pralce zastosowane są dwie grzałki,pomierzyłem oporność i wszystko wskazuje na uszkodzenie grzałki(brak przejścia).Jedna rzecz mnie zastanawia; są dwie grzałki i spaliłyby się dwie od razu?.Mam jeszcze jedno pytanie ;aby wyjąć grzałkę wystarczy odkręcić śrubę na środku podstawy grzałki?czy jest jeszcze...

    AGD Początkujący lob   30 Mar 2004 19:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1430
  • polar ps 663s - nie działa

    mam problem z pralka polar ps630s poprostu caly czas chodzi a jego mankamentem jest to ze nie wylewa wody i nie wiruje

    AGD Początkujący adam30   15 Kwi 2004 17:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1401
  • polar pw 810

    ...i pobiera długo? jeśli tak to wyczyść filtry na doprowadzeniu wody do pralki bo najpewniej to one są zapchane!

    AGD Początkujący plomar9   22 Kwi 2004 13:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1194
  • POLAR Gracja PDG585

    chciałem się dowiedziec czy ktoś może wie czemu pralka straciła moc wirowania . zaczeła cieknąć woda z pompki wodnej wymienilem gumkę i przestało lecieć ale za to nie ma takich obrotow jak powinna podczas prania ujdzie ale co do wirowania to już koniec z programatora czuć dziwny zapach

    AGD retro music   07 Maj 2004 08:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2386
  • Pytanie o Pralke Polar LTS1085

    Witam. Można tio zrobić ale poco.Jak zmniejszysz ilość wody to pranie moąe być nieskuteczne.konstruktorzy dobrali taki poziom wody aby spełnione były warunki dobrego prania.Nie poprawiaj tych,którzy przeprowadzili setki badań w laboratoriach i doszli do optimum ilości wody przeznaczonej do prania i...

    AGD Pralki, Suszarki tofek   20 Maj 2004 07:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2838
  • pralka polar pdn 885 nie spuszcza wody

    Witam i prosze o pomoc.Co to może byc prgramy chodza normalnie ale pralka nie spuszcza wody ,dobiera normalnie ale nie wypuszcza?Prosze o pomoc.Pozdrawiam.Robert. :(

    AGD Pralki, Suszarki roboschiza   15 Lip 2004 11:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5023
  • Polar PDP 885

    W pralkach Polara typ PDN PDP Problem pobierania wody,czyli pełny zbiornik Zapchany układ hydrostatu Wyczyścić dokładnie króciec hydrostatu najlepiej przemyć oczyścić połączenie króćca hydrostatu z wężykiem odręcić filtr wylać resztę wody zmontować w całość i będzie ok

    AGD Początkujący newDJ   16 Lis 2005 20:39 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6765
  • Wycieki wody z Polar PDH 885

    Napuść wody zerknij pod pralkę i zobaczysz skąd cieknie są 2 węże i pompa Jak węże to je wymień a jak pompa wymień uszczelniacz Pozdrowienia

    AGD retro sp7vtq   03 Paź 2004 16:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1599
  • Pralka Polar ps663p bio, nie przerywa pobierania wody!

    Mam problem z polarem ps 663 p bio, pralka nie przerywa pobierania wody. Co może być przyczyną takiego zachowania?

    AGD retro elektryk2000   21 Lut 2005 19:34 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4925
  • polar aretuza pdg 385

    pralka na początku przestała wirować.potem nie zawsze pobiera wodę do prania,płukania.trzeba wyłączyć pralkę -po 30min. pobiera.proszę o radę. z góry dziękuję za odpowiedź.

    AGD retro toni51   06 Gru 2004 01:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3196
  • Polar Daliia pierze nie wiruje

    Cześć wszystkim. Mam problem 3 lata pralka chodziła bez zarzutu. Teraz cykl prania wykonuje bezbłędnie łącznie z wypompowaniem wody natomiast nie wiruje. Programator przechodzi do końca i bez wirowania. Proszę o pomoc od czego mam zacząć kilka drobnych usterek naprawiłem sam typu wymiana pompy, węży...

    AGD retro skryn   05 Gru 2004 15:56 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1409
  • Polar Gracja

    witaj tego typu dziwne zachowanie pralki może mięć przyczynę w pomiarze ilości wody w pralce - hydrostat-wężyk-zbiorniczek/kubeczek. N... wężyk traci szczelność na połączeniach- Zdejmij wężyk z kubeczka( oczywiście przy okazji go wyczyść), utnij wężyk ok 1 cm , kruciec kubeczka delikatnie...

    AGD retro Franks   12 Gru 2004 16:19 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3073
  • Polar PDH585. Po wymianie uszczelki w pompce silnik nie rusza.

    Witam ! Wymieniłem w pompce gumową uszczelkę i po wymianie silnik nie może ruszyć - słychać jak buczy ale niestety stoi, oś obraca się bardzo ciężko - przed wymianą chodziła leciutko ale lała sie woda. Co z tym zrobić ? Drugie pytanie - po właczeniu pralki oprócz kontrolki włącznika głównego widać...

    AGD retro jacekrybak   19 Gru 2004 01:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1499
  • Polar 663P BIO gotuje wodę

    Witam Częsta przyczyną gotowania wody w tym typie pralki niezależnie od programu jest przebicie grzałki do masy i faza w prawym styku gniazda wtykowego.Trzeba sprawdzić izolację grzałki do masy najlepiej miernikiem izolacji oraz czy faza znajduje się w lewym styku gniazda zasilającego.Pozdrawiam

    AGD retro krystian2   30 Gru 2004 01:18 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3459
  • Palka Gracja Polar PDG 585

    cześć jerzeli pralka zmienia obroty prawo lewo to raczej nie silniczek programu sprawdz filtr pompy i sprawdź filtr zaworu zasilająceg po odkręceniu węża zasilająceg w wodę w srodku jest taki mały filtr czy jest drożny

    AGD retro K_andy   19 Gru 2004 17:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1658
  • POLAR PDP 885. Podczas prania bęben uderza w tylną klapę.

    sprawdż hydrostat pralka nie może wejść na wirówkę jeżeli nie usunie wody dokładnie sprawdz hydrostat węrzyk i biały kubek hydrostatu z tyłu zbiornika filtr i wąż odprowadzający wodę Witam. Czy kolega przypadkiem nie pomylił modelu pralki,k tóry opisuje przecież w PDP885 nie ma "białego kubka hydrostatu...

    AGD Pralki, Suszarki jacekrybak   11 Sty 2005 01:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3776
  • Stary Polar po tygodniowym przestoju emituje nieświeżą woń

    Witaj. Przeczytałem wszystkie dobre rady poprzedników i podpowiem Ci, że możesz wlać do pralki jakikolwiek płyn bakterobójczy [są dostępne w handlu]dolać trochę wody i odczekać pewien czas. Najprawdopodobniej przyczyną niesmacznego zapach są bakterie tkwiące w układzie pralki.Udanej poprawy. jurek.

    AGD retro Paw_el   03 Sty 2005 22:23 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 13261
  • dziurawy bęben Dalia Polaru (PDH885)

    Tyle kasy wywalać na starą pralkę? Przecież zaraz w niej znowu coś siądzie. Jeśli jest to otwór w dobrze widocznym miejscu weź po prostu silikon, może być sanitarny, oczyść emalię dookoła dziury, osusz, nałóż grubą warstwę silikonu, poczekaj ze dwa dni, puść wodę żeby sprawdzić czy nie cieknie i koniec,...

    AGD Początkujący olo.d   07 Sty 2005 13:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3460
  • POLAR SL 348 XW, pralka pobiera dużo wody

    Witam Wszystkich!! Z góry uprzedzam że jestem zwykłym zjadaczem chleba i mam problem z pralką - pomóżcie !! Od pewnego czasu pralka strasznie mnie irytuje !! :-( Zaczęło się od tego że nabierała wodę na ful, caluteńki bęben !! Poradziłem sobie z tym że przeczyściłem wężyk od ciśnieniowego włącznika...

    AGD Pralki, Suszarki arturd7   10 Sty 2005 11:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2837
  • Pralka Polar Gracja - pompuje za dużo wody! *NIEAKTUALNE*

    Witam! Mam problem z pralką Polar Gracja! Pompuje ona za dużo wody! Muszę wyłączać żeby się nie przelało! Wymieniono programator ale efektów brak. Elektrozawory są sprawne. Problem także z wirowaniem gdyż cały czas wypompowuje wodę, poczym programator przeskakuje na 0 i z wirowania nici. Za...

    AGD retro tomi_n   24 Sty 2005 20:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 971
  • Pralka Polar nie grzeje wody

    Witam mam taki problem chodzi o pralke polar pierze wszystko jest okey tylko nie grzeje wody grzałka jest nowa przewody zostały sprawdzone od grzałki do samego termostatu z termostatu idzie brązowy przewód do programatora a niebieski od grzałki do włącznika na przednim panelu mam pytanie czy to może...

    AGD retro koziorozec   17 Sty 2008 20:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2863
  • Pralka polar dafne nie działa. Po włączeniu jedynie pobiera wodę.

    Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Problem polega na tym że pralka nie hula. Po włączeniu nabiera jedynie wodę. wogóle nie kręci bęben, nie wylewa wody, nie wiruje. Programator P-124, rozłożyłem, wyczyściłem, złożyłem(zgodnie z instrukcjami jakie znalazłem na tym rewelacyjnym forum więc myślę...

    AGD retro Mycha67   22 Lut 2005 11:39 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2384
  • Polar PDP 885 skacze przy wirowaniu

    Spawanie bębna to sprawa dyskusyjna.Woda i wilgoć kocha metal i spawy nieosłonięte emalią.Bębny do tych pralek były wadliwie wykonane posiadały po jednym zgrzewie na uchu amortyzatora,silnika...Po 2.5-3 latach użytkowania puszczały i wylatywały dziury w bębnie.Nowy bęben to około 190 zł.Lepiej niech...

    AGD Pralki, Suszarki samwsz   25 Paź 2005 13:51 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 10831
  • POLAR PDH 585. Informacje o zużyciu wody i prądu.

    i dodaj na jakości prania jak będzie to ubranie robocze to będzie takie samo jak przed praniem Oszczędności biorą się z tego mało wody mało energi,ale pralka jest do tego by prać a nie pobierac mało energi ,jesli chcesz mało płacić za prąd to mam taką pralkę ręczną mogę odstąpić Nazywa się tarka Pozdrawiam...

    AGD retro kawka   28 Mar 2005 10:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3464
  • Odkamienienie pralki, sposoby i metody

    Tak, tak :) Dlatego programator też jeszcze nietknięty. Producenta i konstruktora trzeba czasem poprawić. Pisałem kiedyś że miałem szkolenie w Polarze więc wiem co mówię :lol: A woda warszawska z Wodociągu Północnego.

    AGD Użytkowy t.catch   28 Gru 2006 15:41 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 32439
  • pralka polar ps 663 s bio zimering- nie wylewa wody

    Moja pralka - POlar ps 663 s bio nie wylewa wody odkad fachowiec wymienil w niej zimering (bo przeciekal) i cos zle po podlaczal kabelki potrzebuje schematu jak to teraz podlaczyc zeby dzialalo? pomocy ktos moze wie

    AGD retro lukasso1200   15 Maj 2005 10:58 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2172
  • Co dolega mojej pralce POLAR PDP885

    Kol.Bafio w związku z tym że kol.wymyślają takie różne sposoby naprawy twej pralki ,powiedz jeszcze czy jak włączysz pralkę na pranie to : czy nabiera wodę do poziomu takiego jak powinna,czy po pobraniu zaczyna przesuwać się programator ,czy zaczyna grzać wodę i czy jeśli tak zostawisz to programator...

    AGD Pralki, Suszarki adigdansk1   02 Maj 2005 21:56 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2244
  • Pralka Polar LTS 885 - nie grzeje wody

    Pralka Polar LTS 885 - nie grzeje wody:( Grzałka na pomiar wygląda na dobrą Przy odłączonych przewodach napiecie do grzałki dochodzi ale jak podłącze przewody do grzałki to napiecie wacha się od 0 do jakis 60V Uszkodzenie powstało przy zwarciu (spadł kabelek masy) styku T (biały przewód idący do termostatu...

    AGD Pralki, Suszarki RobiG55   18 Maj 2005 15:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1766
  • Silniczek programatora Polar

    Witam Oczywiście jedna z przyczyn,to silniczek programatora,powinien obracać się płynnie w jedną stronę,kupisz go w sklepie z częsciami agd lub w punkcie napraw agd.Programator może również się nie przesuwać gdy masz uszkodzone podzespoły odpowiedzialne za podgrzewanie wody.Jaką masz pralkę i co dokładnie...

    AGD Pralki, Suszarki skryn   23 Maj 2005 18:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1777
  • Brak wirowania w Polar LT1013

    Witam Wszystko chodzi z wyj wirowania pozdrawiam Witam. A wodę wylewa?, obroty na praniu są? "chodzi" to pojęcie względne pralka ma prać :wink:

    AGD Pralki, Suszarki Buliwyf   12 Lis 2005 15:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1091
  • pralka polar PDS 585 pobiera wodę od 4-go programu

    witam.problem jak wyżej.podczas wirowania zatrzymuje się. pompa chodzi. Dodano po 31 po dłuższej obserwacji: problemy z wirowaniem zwalnia i przyspiesza. nie pobiera wody na żadnym z programów.

    AGD retro łysy69   10 Lip 2005 09:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1290
  • Polar Gracja PDG 585

    Podczas całego prania pralka cały czas wypuszcza zimną wodę. Spr grzałke na przejście i jest ok. Tak samo z termostatem. Może źle sprawdzam. Pomóżcie gg 1892995 lub gj21(at)wp.pl

    AGD retro zayzayer   16 Lip 2005 13:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1971
  • Polar PDN685 - cieknie jak licho na rdzawo, luzy na bębnie ?

    Witajcie! Jako skromny user tej pralki, przyzwyczaiłem się już do tego, że nawet przy obracaniu bębna ręką chrobocze niezdrowo od jakiegoś czasu. Zawsze sobie trochę ciekła od czasu gdym musiał ją rozbebeszyć aby wyciągnąć druty od stanika spomiędzy obudowy bębna a bębna (co to była za jazda :) ale...

    AGD Pralki, Suszarki PS 663S BIO   20 Lip 2005 09:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2495
  • problem polar pdg 585 gracja

    Pralka Gracja na praniu zasadniczym pobiera wodę przez dwa elzawory (wstępny i zasadniczy) a więc gdyby była uszkodzona jedna cewka to i tak powinna pobrać przez drugi zawór.

    AGD retro tico   04 Sie 2005 08:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1610
  • Problem z POLAR GRACJA

    Witam wszystkich. Mam problem z silniczkiem który napędza programator.Tzn coś odcina mu zasilanie(nie ma masy) podczas wylewania wody np. przy płukaniu czy wirowaniu, pralka wtedy chce wylewać wodę cały czas i trzeba przesunąć programator ręcznie trochę dalej i w tedy chodzi normalnie. Jeżeli ktos zechciałby...

    AGD retro manat   13 Wrz 2005 23:21 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2187
  • Pralka polar PDP 885 - nie pobiera wody

    Witam W archiwum doczytałem się, żeby w takim przypadku sprawdzić i przedmuchać wężyk, który odchodzi z hydrostatu. Tak też zrobiłem pralka znowu działa, ale jest jeszcze jedno małe ale, Wężyk zamocowany fabrycznie był na hydrostacie i ściśnięty dość grubym drutem, po zdemontowaniu i nałożeni z powrotem...

    AGD Pralki, Suszarki ardiabeł   29 Sie 2005 12:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2123
  • Pralka Polar Dalia PDH 885,nie wylewa wody i nie wiruje

    Witam wszystkich Jak w temacie.Cały cykl prania idzie w normalnym trybie oprócz wirowania i wylewania wody.Proszę o podpowiedź od czego zacząć i gdzie szukać usterki. Dziękuje bardzo za pomoc

    AGD Początkujący bart72   14 Lis 2005 09:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4192
  • Polar PDH 585 Dafne

    Witam, niedawno dostałem używaną pralkę Polar PDH 585 Dafne. Trzy razy nią prałem i wszystko było ok. Za 4 razem pralka nie chciala spuścić wody. Spuściłem ją ręcznie i wyczyściłem filtr. Teraz Pralka nie chce prac. Wirować to wiruje normalnie, natomiast gdy ustawię jakiś program to nabiera tylko wody...

    AGD retro PS 663S BIO   22 Wrz 2005 15:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1601
  • Pralka Polar 663S Wylewa wodę nie przestaje nabierać :-(

    Witam.Pralka nie przestaje pobierać wody. Hydrostat wydaje się być sprawny.Niwdawno wymieniałem łącznik gumowy,ten od bębna do filtra wody i od tego czasu nastę puje ta usterka.Możlie jest, że łącznik jest nieszczelny,tzn przyklejony jest lub zamocowany za słabo?Jak sprawdzić czy to nie programator?Może...

    AGD retro ppetersen   13 Lis 2005 17:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3743
  • Polar LUNA 385E -> problem z programatorem

    Witam Chciałbym odświerzyć temat ponieważ podobny problem z programatorem wystąpił u mnie. Tzn kręci i zatrzymuje się w pewnym momencie. Niestety pralka wody nie grzeje. Więc wnioskuję, że problem może być z grzałką (cytat "uszkodzony termoregulator, grzałka lub przepalona instalacja obwodu grzania")...

    AGD retro RaSH^DES   03 Paź 2005 12:03 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5769
  • Polar LT1013 - zbyt małe napięcie?

    Jestem trochę w szoku. Celem upewnienia się, czy pompa działa czy nie wlałem z wiadra (bo pralka nie nabierała wody) ową wodę. I o dziwo - pralka ruszyła z kopyta, dostała obrotów i pompa zaczęła pracować. Zaraz oczywiście podłączyłem wąż z wodą i zawór też się otwiera. Czyżby pomogło wlanie wody? A...

    AGD Pralki, Suszarki mayex   10 Paź 2005 22:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1590
  • Polar SL 348XW

    Mam taki problem. Gdy pralka pierze firany czesto gesto bierze za dużo wody i bęben zaczyna trzeć o coś. spuszczenie wody na chwilę pomaga lecz za jakiś czas pralka znów pobiera wode i koło sie zamyka. Kamil Witam Masz po prostu przytkany wężyk od hydrostatu (element decydujący o poziomie wody...

    AGD Pralki, Suszarki Kakens20   04 Lut 2006 20:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 917
  • Polar Luna 385 E jaka moc??

    Cz ktos moze wie dlaczego pralka nie chce zwracac wody?? Wczoraj nastawilem pralke na gotowanie.Pobierala i zwracala wode,pozniej na plukanie i odwirowanie i tez pobierala i oddawala wode.Nastepnie wlaczylem program 3 temp 40 stopni razem z odwirowaniem i juz przestalo oddawac wode (pobiera zawsze...).Wszyskie...

    AGD retro CyberShot   03 Lis 2008 23:44 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 8445
  • Pralka Polar Gracja - cieknie woda

    Problem jak w temacie posiadam pralke Polar model Gracja. Podczas pobierania wody, cieknie ona z szufladki na proszek. Czy to duży problem a może sam jestem w stanie cos z tym zrobić (może coś sie zapycha?). Z góry dziękuję za pomoc!

    AGD retro WARIATH   22 Paź 2005 01:05 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7227
  • Polar LT 1013-problem z wirowaniem

    Miałem podobny problem w innym polarze. W tym egzeplarzu był zapchany filtr na dole pralki. Powodowało to że woda nie zdąrzyła spłynąc w czasie przewidzianym na wirowanie, a przecież jeśli czujnik w pralce stwierdzi, że ma wodę to nierozpocznie wirowania. Wyczyszczenie filtru pomogło pralka działa bezzarzutu.

    AGD Pralki, Suszarki darpac   07 Gru 2005 07:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4271
  • Polar SL 348X

    Cześć. Zrobiłem tak jak kolega polecił było zapchane na 100% no ale dalej jest coś nie tak, to znaczy dalej nie zamyka. Ale jak dam na ½ pobór wody to zamyka, tylko że wtedy bierze dużo wody, tam w tym hydrostacie są takie regulacje jak się je nastawia. Czy jest możliwe ze zapiekły się styki...

    AGD Pralki, Suszarki Gomar   06 Lis 2005 08:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1234
  • Pralka polar LTS 1085 nie wyłącza pobierania wody

    Po złożeniu pralki po wymianie łożyska włączyłem pralkę na niski poziom wody na 5 programie. Pralka nie wyłączyła pobierania wody, która wylewa się. Woda przelewa się też na innych programach na niskim i wysokim poziomie wody na wyłączniku. Rura wylewu wody jest jak zawsze na odpowiedniej wysokości....

    AGD Początkujący bromil   08 Lis 2005 15:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3101
  • polar luna 385e

    :arrow: silnik programatora -> podłączyć bezpośrednio do prądu i zobaczyć czy programator po 2 lub 4 minutach wykona skok, jeśli silnik "zatnie" się przed wykonaniem skoku lub nie ruszy wogóle to kwalifikuje się do wmiany. Silnik znajduje się na tylnej ściance programatora, do sprawdzenia nie demontować...

    AGD retro PS 663S BIO   08 Lis 2005 11:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2229
  • Polar PDP 885 nie wiruje przy obciążeniu

    Niestety nie to była pierwsza część jaką wymieniłem, jednak na 32, ale o ile w sklepie serwisant dobrze mnie poinformował to nie ma znaczenia. Pralka po cyklu prania zachowuje się następująco: Napuszcza wodę do pierwszego płukania, następnie po przepłukaniu wypuszcza i wtym momencie kolejnych płukań...

    AGD Pralki, Suszarki pośpiech   25 Lis 2005 00:20 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 15511
  • Pralka Polar Ekonomik PS389 - woda w bębnie.

    Witam ! Mam następujący problem. Po wczorajszym praniu, dziś rano zauważyłem wodę w bębnie - i to dość dużo (na oko tak z min 5 cm od najniższego miejsca). Włączyłem pralkę, woda się wypompowała, dla sprawdzenia nalałem jeszcze raz, wypuściłem, wywirowałem. Po godzinie, a następnie ponad dwóch w pralce...

    AGD retro NaprA   03 Gru 2005 21:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4847
  • pralka polar PDT 585 nie pobiera wody nie wlacze sie

    wlaczam pralke ustawiam temperature prania,program prania odkrecam zawor z doplywem wody swieci sie dioda pralka jest podlaczona do zasilania ale nie pobiera wody beben jest zamkniety i nie wiem o co chodzie czemu nie pobira tej wody i nie rusza:?::?::?: prosze o pomoc jak mam naprawic ta usterke:cry:

    AGD retro nekroskop   14 Gru 2005 21:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2661
  • Polar PDN 685-hydrostat?

    Witam.Wybaczcie Panowie banalne pytanie osobie która wraca po latach do zawodu.Pralka robi to co należy-program od nr.3 lecz przy płukaniu nabiera wody do oporu i wylewa przez drzwi wsadowe.Nie kpijcie-proszę o wskazówki:|

    AGD Pralki, Suszarki newDJ   04 Lut 2006 19:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1325
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty