forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



pralka polar

Znaleziono 4624 wyników na elektroda.pl: pralka polar
Forum elektroda.pl Strona Główna

Pralka Polar PFL 810 i wymiana łożyska

Witam posiadam pralke polar pfl 810 czy wie ktoś czy mogę wyminić samo łożysko czy jest wbudowane z bebnem ?
AGD Użytkowy :: 18 Mar 2012 00:08 :: zhudomel :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2797

Polar - pralka - Zidentyfikowanie i sposób podłączenia silnika z pralki Polar

Polar - pralka - Zidentyfikowanie i sposób podłączenia silnika z pralki PolarWitam Posiadam silnik z pralki Polar, tabliczka znamionowa jest zdrapana chciałbym prosić o pomoc w rozszyfrowaniu parametrów tego silnika w celu dobrania kondensatora oraz o pomoc w jaki sposób można go podłączyć. Zdjęcia silnika: Chciałbym zapytać także czy jest możliwe zastosowanie...
AGD Początkujący :: 15 Kwi 2013 17:22 :: mateusz_umcyk :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3816


SILNIK Z PRALKI POLAR - Silnik z pralki Polar-potrzebuję dwóch biegów

Znam podłączenie na wirowanie,wolne obroty lewe i prawe i wszystko działa.Ale mam potrzebę aby wykorzystać ten silnik w dwóch biegach(Wolny i wirowanie w tą samą stronę) i czy jest taki przełącznik czy samemu trzeba skonstruować.Wiem że trzeba dobrze podłączyć aby nie pomieszać obrotów bo po silniku.Szukałem...
AGD Użytkowy :: 23 Paź 2014 19:52 :: MARKSON43 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1026

Polar PDG 385 - Rozsypany programator 790A pralki Polar - pomocy!

W trakcie prania, po trybie grzania wody slychac bylo przeskakujace tryby i programator sie zatrzymywal. Postanowilem wiec zajrzec do niego, niestety w trakcie rozbierania posypaly sie elementy. Zalaczyłem fotografie aktualnego stanu i elementow ktre nie moge wpasowac w mechanizm, prosze o pomoc! - juz...
AGD Pralki, Suszarki :: 11 Paź 2004 20:41 :: Borek_PL :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 9382

pralka polar Polar PS663 S BIO

witam. Mam problem z pralka , ktora nie chce wirowac, nie wiem co sie moglo stac. Prosze o pomoc
AGD retro :: 16 Lip 2005 14:47 :: Bleble :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3136


polar pdp 819p - pralka polar nie pobiera wody

pralka po wymianie łożysk na silniku i wymianie pompki do odprowadzenia wody nie pobiera wody. elektrozawory sprawdziłem na krótko i chodzą .Jaka będzie przyczyna ze nie włączają się elektrozawory? pomocy
AGD Użytkowy :: 10 Wrz 2012 16:09 :: saw667 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2193

POLAR PWA610 - Pralka POLAR PWA610 - Nie przechodzi poprawnie programu

Witam No niestety pralka wydaje się nie sprawna. Zrobiłem cały program i tak pralka zatrzymywała się ok 3 razy trzeba było programator przekręcić o jedną kropkę, cały program poszedł za szybko (szybciej niz normalnie) pranie nie jest doprane. A na końcu przed wirowaniem stanęło i nie chciało odwirować,...
AGD Użytkowy :: 18 Paź 2012 19:25 :: starfire :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 819

Polar - Pralka Polar PDT 1019 - bęben uderza w obudowę

Witam, mam problem z pralką polar, bęben uderza w obudowę, po odkręceniu góry okazało się że, jakiś plastik do którego był przymocowany kamień, połamał się i powyłamywały się amortyzatory .Od tej pory bęben uderza w obudowę. Amortyzatory są wymienione na nowe, sprężyny dobre. Próbowałem na sztywno przykręcić...
AGD Początkujący :: 09 Wrz 2013 13:39 :: kuba30d :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2331

Polar Sl 348 XW - Pralka Polar Sl 348 XW silnik nie działa

Polar Sl 348 XW - Pralka Polar Sl 348 XW silnik nie działaWitam, Mam w posiadaniu jeszcze ten typ pralki i nigdy mnie nie zawiódł. Niestety ostatnio podczas nieobecności nikogo w domu pralka nie wyprała po nastawieniu... Wszystko działa lecz silnik nie kręci :( Wykręciłem tylną pokrywę i okazało się, że moduł odkręcił się od obudowy i złamało triaka. Po...
AGD Początkujący :: 20 Lut 2014 11:52 :: mosquitoman :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1041

Polar PDN 1085 - Jak wymienić łożyska w pralce Polar PDN1085

Polar PDN 1085 - Jak wymienić łożyska w pralce Polar PDN1085Witam, Kilka razy skorzystałem z porad na tym forum, a ostatnio najwięcej z tego tematu: więc postanowiłem również podzielić się wiedzą :) Cała robota zajęła mi ok 4-6 godzin, chociaż po kawałku na 3 dni. Okazało się, że nie trzeba wyjmować całego bębna, jak w niektórych pralkach, a nawet przedniej...
AGD Początkujący :: 16 Kwi 2014 20:50 :: mikrus918 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1035

Pralka Polar PDH 585. Raz na kilka prać słychać strzał w pralce.

Raz na kilka prań w tej pralce słychać dziwny strzał , nastepnie wyrzuca korki i czuc won spalenizny.Jednak po ponownym zalaczeniu nadal pracuje normalnie .Obroty silnika sa dobre , pracuje jakby sie nic nie dzialo.Filtr przeciwzakłóceniowy był sprawdzany ,blokada także ,programator w porządku. Czy...
AGD retro :: 26 Kwi 2006 21:02 :: ~wac :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1452

Pralka Polar PDS585. Szukam schematu do tej pralki.

Szukam schematu do pralki PDS585 Przeniosłem z "AGD". skryn
AGD Szukam :: 06 Cze 2007 05:24 :: skryn :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1083

Pralka POLAR Dalia, pralka stuka przy wirowaniu.

Witam wszystkich!.Czytałem archiwum odnośnie naprawy tej pralki,ale w moim przypadku żadna z tych usterek nie ma zastosowania.Wymieniłem łożyska,teleskopy,sprawdzałem czy grzałka nie obija się o bęben pralki w trakcie wirowania i amba.Dalej to samo.Jak pralka w trakcie wirowania wchodzi na maksymalne...
AGD retro :: 27 Paź 2006 08:46 :: staszekf :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2603

Pralka Polar LTS 1085 czarny plyn wyciekajacy spod pralki

mam problem z pralka Polar LTS 1085. otoz po kazdym praniu spod pralki (tylnej czesci tak z boku) wycieka ciemny plyn. dzisiaj byl u mnie facet ktory podaje sie za fachowca (ojciec kumpla) i mowil ze to lozyska sie zepsulo i trzeba wymienic na nowe.jako przyczyne podal zbyt duza ilosc obrotow ktore moja...
AGD Początkujący :: 28 Sie 2008 20:00 :: nares :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 983

Pralka Polar PWA 620 A woda wypływa spod pralki

Witam, moim problemem jest woda, która wypływa spod pralki podczas odwirowywania. mam pytanie, czy sama byłabym w stanie coś zaradzić, czy raczej się w to nie bawić i teraz tak: czy wezwać fachowca, czy raczej kupić nową pralkę? Dzięki i pozdrawiam
AGD Początkujący :: 20 Wrz 2009 16:45 :: sujka5 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2615


pralka Polar SL348 xw - zwarcie przy właczaniu pralki

Witam wszystkich Proszę o pomoc,w trakcie normalnego prania przepalił się bezpiecznik w domu,po wymianie bezpiecznika na nowy i próbie włączenia ponownie pralki,świeciła się tylko dioda włącznika,a pralka nadal nie pracowała.Po takich objawach,podłączyłem pralkę do innego gniazdka w domu i chcąc ją...
AGD Początkujący :: 08 Lip 2010 20:10 :: udar4 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1113

Pralka Polar PFL 810 - trzaski, pstrykanie pralki

Witam, Jestem posiadaczem pralki Polar PFL 810 i dziś zauważyłem że pralka podczas pracy pstryka, trzaska. Co ciekawe im więcej wody jest w bębnie tym bardziej. Odkręciłem blat górny podczas pracy żeby zobaczyć czy nie ma błysków, ale nic nie zauważyłem. Zjawisko nie zachodzi podczas wirowania... Jest...
AGD Początkujący :: 13 Lut 2011 10:10 :: shavel :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2062

Pralka Polar WMN 850 - gdzie kupie amortyzatory do pralki?

Pralka Polar WMN 850 - gdzie kupie amortyzatory do pralki? zna kto jaką stronę co może polecić? Proszę o namiary.
AGD Sprzedam/Kupię :: 17 Kwi 2011 22:04 :: Paw_el :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 878

pralka polar lt 1013-pralka nie działa,wydaje się, że nie ma w ogóle napięcia

Witam, mam następujący problem z pralką polar typ LT1013. Pralka nie działa na żadnym programie przy włączeniu przycisku on/off, lampka kontrolna się również nie zaświeca jedynie czasem mignie przy poruszaniu wtyczką w kontakcie, nie działa również blokada klapy.Wydaje się, że do pralki nie dochodzi...
AGD Początkujący :: 01 Cze 2011 13:05 :: machefi :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1832

Pralka polar lt 1013. Wyjęcie filtru na dole pralki.

usiłuję wyjąć filtr na dole pralki zostało mi w ręce plastikowe kółko a to co prawdopodobnie jest filtrem pralki zostało w środku wszystko co w nim wystawało już urwałem cy aby wyjąć ten lepiej obrócić pralkę i rozmontować pompę czy wezwać mechanika z serwisu?
AGD Początkujący :: 12 Wrz 2011 21:55 :: phiter :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1376

Pralka polar PDT 819 programator kreci sie po wączeniu pralki

Po włączeniu pralki programator obraca się, po chwili się zatrzymuje i znów się obraca. Pralka nie wykonuje żadnych czynności tylko obraca się programator . Proszę o pomoc.
AGD Początkujący :: 08 Paź 2014 18:58 :: TONI_2003 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1587

Pralka Polar PDF385- pralka wlewa wodę, ale nie przeskakuje na dalszą fazę prog.

Witam, Już jakiś czas mam problem z pralką PDF385. Pewnego dnia pranie działało tylko w miejscu w którym się ustawiło pokrętło programatora (np. napełnianie wodą) i program dalej nie ruszał, jednak jakimś szczęściem po wielogodzinnym przekręcaniu ręcznym udało się ustalić, od którego miejsca należy...
AGD Początkujący :: 14 Sie 2012 22:55 :: ryt :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1068

pralka polar PDC 585 - pralka PDC 585 nie chodzi pompka wody

Witam mam pytanie pralka Polar PDC 585 nie chodzi w niej pompka wody sprawdzałem pompkę i jest nie wiem czy to programator czy coś innego
AGD Początkujący :: 04 Gru 2012 21:06 :: prezes3014 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1095

PRALKA POLAR PDP 1019/P - po włączeniu startu pralka nie reaguje

Po ustawieniu programu jakiegokolwiek i po włączeniu lampki START pralka nie reaguje, nie pobiera wody po prostu nic się z nią nie dzieje.Co może byc przyczyną a może to jakaś awaria związana z dźwiczkami?
AGD Początkujący :: 19 Kwi 2013 10:37 :: ONA55 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2517

Pralka POLAR PDN 885 - Pralka nie pobiera wody

Witam moja pralka polar nie pobiera wody jak pierze i nie słychać jak pompa pompuje czy pompa wysiadła? woda odkręcona,drzwiczki domknięte, elektrozawory są nowe. czy to jest ta pompa jak w linku? czy tam są 2 pompy 1 pompuje wodę,2 wypompowuje? link do pomy
AGD Początkujący :: 01 Lip 2013 13:55 :: Gobro :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2253

Pralka Polar PDP 800 - Czy pompa odpływowa z pralki Ardo A1000 będzie pasować?

Witam. Pralka podczas oddawania wody mocno hałasuje po przeczytaniu kilku tematów wychodzi na to, że silnik pompy jest do wymiany problem w tym, że oryginalny kosztuje 356 zł na stronie north.pl. Szukałem jakiegoś zamiennika i znalazłem właśnie coś takiego. Z opisu wynika że ta od Ardo ma moc 34 W...
AGD Użytkowy :: 06 Paź 2013 17:26 :: BrOdACZ19 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1014

pralka polar 885 Dalia wymiana wyłącznika drzwi

witam , może ktoś poratuje schematem do pralki automatycznej POLAR 885 DALIA . chodzi o schemat elektryczny , a jeszcze lepiej z opisem działania . za każdą pomoc z góry dziękuję . ps. może jakaś strona ze schematami , może być płatna .
AGD Początkujący :: 09 Sty 2003 13:07 :: POL02 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 10540

naprawa pralki polar ps 663 bio

witam, moja pralka zaczęła się dziwnie zachowywać. otóż, na wirowaniu wchodzi na obroty, a następnie mocno zwalnia i tak w kółko, aż do zakończenia operacji. za każdą pomoc serdecznie dziękuję
AGD retro :: 05 Kwi 2003 00:21 :: staryamator :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 15526

Pralka Polar PS 663 BIO - słaby start do wirowania

Witam! Klasyka pralek "automatycznych" Polar PS 663 BIO :) - ma problem z rozpoczęciem wirowania z pozycji 12 programatora. Najczęściej nie ma siły sama ruszyć, tylko stoi i jęczy :( Otwarcie drzwiczek i zakręcenie bębna ręką we właściwym kierunku i zamknięcie drzwiczek powoduje, że wchodzi na obroty...
AGD retro :: 02 Kwi 2003 21:52 :: Crazy Horse :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3044

Cos mi sie dzieje z pralka Polar Ps 663 S Bio?

Przy wirowaniu bardzo glosno slychac, tak jakby walilo sie cos. Slyszalem ze moze lozyska sa do wymiany jak tak to ile kosztuja takie lozyska??? Czekam Na wiadomosc pozdrawiam
AGD Początkujący :: 22 Lis 2003 09:46 :: jarek.agd :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3496

Pralka Polar Kropla PMG 865

Witam pięknie wszystkich, mam następujący problem z pralką Kroplą: na pewnych, zawsze tych samych programach nie startuje. Są to: pranie wstępne ("1") oraz pierwsze płukania po praniu głównym ("2"). Zatrzymuje się przy pobieraniu wody do płukania. Po "podepchnięciu" o 2, 3 kroki wchodzi w stan wypompowywania,...
AGD Początkujący :: 29 Maj 2003 11:05 :: elab :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2997

Pralka Polar Kropla PMG 865 (nie wypompowywuje wody)

Witam pięknie wszystkich, mam następny problem z pralką PMG 865 Kropla: nie wypompowywuje wody. W momencie, kiedy w programie dochodzi do wypompowania wody (po płukaniu np.) to cicho "buczy" i nie robi nic. Czy ktoś mógłby mi zasugerować, co sprawdzić? Czy możliwe, że popsuła się pompka? Nie...
AGD Początkujący :: 04 Maj 2005 22:46 :: Gość :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2939

pomocy pralka polar brudzi

jak w temacie mam problem bo przy praniu jasnych rzeczy pralka zostawia na ubraniach takie czrne kropik jak po jakims smarze,oleju
AGD Początkujący :: 14 Lip 2003 21:45 :: trebol1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2798

Pralka Polar Dalia PDH-885

Witam Stalem sie posiadaczem takiej pralki i nie wiem jak to dziala. Zamknalem drzwiczki i nie moge otworzyc. Nigdy wczesniej nie mialem do czynienia z automatem. Wiem ze jest blokada ale po wlaczeniu jej ta blokada nie puszcza. Jest jakis przycisk (o symbolu chyba klodki) i jest jakby wcisniety bez...
AGD Początkujący :: 31 Sie 2003 11:32 :: MariuszP :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4957

jak wymienić fartuch w pralce polar?

Witam! Mam pytanie jak w temacie. model pralki PS663BIO. Kumpel się męczy a ja nigdy tego nie robiłem. W dodatku mam mu pomuc przez telefon... :(
AGD Początkujący :: 11 Wrz 2003 11:58 :: yaris007 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8882

Problem z pralka polar LST ladowana od gory

problem polega na tym ze pralka podczas prania ominela program odwirowania, ale po przestawieniu na odwirowanie wszystko dzialalo czy to blad programatora
AGD Początkujący :: 10 Wrz 2003 11:32 :: tofek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1313

Pralka Polar PDP885 - pobiera wodę "po pachy"

Witam wszystkich. Mam problem z w/w pralką. Pralka podczas uruchomienia programu prania nieustannie pobiera wode aż sie przelewa. Wydaje mi sie że padł czyjnik poziomu wody, ale nie wiem który to i jak wygląda. Dzięki za odpowiedzi!!!!!
AGD retro :: 30 Sie 2008 18:04 :: stanley158 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 12156

pralka polar PS 663 s bio - obroty rewersu w prawo halasuja

Chyba typowa usterka, moze ktos poradzi z Was, Panowie ? Uruchomilem po roku przestoju pralke PS633 S bio z programatorem 770. Mialem wymiane rur kanaliz, mlot pneumat. skul ladnie podloeg pod kibelek. Ale nie powiedzieli mi zeby oslonic pralke do pylu. Teraz dopiero uruchomilem pralke. Z poczatku...
AGD Początkujący :: 08 Lis 2003 21:50 :: boguslaw :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 5476

SZUKAM SCHEMATU PRALKI POLAR PS 663P BIO

TEPERATURA NA PROGRAMIE OD 1 DO 8 90 STOPNI OTWIERAJAC DRZWICZKA PRALKA DALEJ SIE KRECI CHYBA KTOS KABELKI POMIENIAL W PROGRAMATO :cry:
AGD Początkujący :: 08 Paź 2003 17:29 :: mmrad :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3666

Jak podłączyć silnik z pralki POLAR PS 663P BIO bezpośrednio

Witam Jestem niemowlakiem w dziedzinie śilników ale mam silniczek od pralki POLAR PS 663P BIO i chcę uruchomić go z pominięciem programatora i całej reszty. Do których zacisków dochoczą kondensatory a gdzie zasilanie ? Wielkie dzięki za pomoc.
AGD Początkujący :: 09 Paź 2003 16:00 :: janjk :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 13105

Scalak w module pralki Polar SL 384XW

Witam poszukuje scalaka do tej pralki znajduje sie on w module jest podajze 16pinowy oznaczenia jakie na nim sa to: 6ALM BITRONCM02 4990A9727D Co to jest za scalak i gdzie go zdobyc? Czy to mikroprocesor? Mechanizm w pralce zwarl przewody polecialo wysokie napiecie na modul i rozsadzilo rezytor 1K...
AGD Pralki, Suszarki :: 17 Lis 2004 01:30 :: 120064 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1110

Pralka Polar Rosa (PMG 565)

Problem z ..... no własnie gdzie?? Pierze normalnie (pobór wody, obroty, wypompowanie OK) ale przy wirowaniu zaczyna się coś dziwnego. Pierwsza faza wirowania ok. 15 sek. jest OK a potem tak jakby obroty nie mogły się dalej rozwinąć i zaczyna coś piszczeć przez ok. kolejne 15 sek. a potem znowu cisza...
AGD Początkujący :: 12 Mar 2005 18:05 :: Paw_el :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 8537

Pralka Polar Gracja + programator POMOCY!!

Witam Poszukauje programator do pralki POLAR GRACJA ,czy orientuje sie ktos gdzie mozna kupic taki programator i ile koszztuje ? lub czy mozna go zregenerowac? Pozdrawiam
AGD retro :: 27 Gru 2003 17:09 :: Adampiet :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2160

Problem z pralka polar LST ladowana od gory

problem polega na tym ze pompka nie odpompowuje wody. Sprawdzalem waz jest oki wyjolem pompke tez bylo spoko nie zapchana rozebralem lacznik gumowy miedzy pompka a pojemnikiem z bebnem nigdzie nic nie bylo zapchane.A jak nie odpompowuje to jak dmuchne w waz to wszystko jest dobrze pompka zaczyna pompowac
AGD Początkujący :: 04 Lis 2003 07:12 :: tofek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1285

Problem z pralką polar "kropla" PMG 865

Otóż mam następujący problem z tą pralką.Pralka cieknie przy pobieraniu wody w prawym dolnym rogu.Co to moze byc???Czy da rade obejść sie z tym bez fachowca???
AGD Początkujący :: 01 Gru 2003 00:31 :: AdamK. :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1815

Usterka pralki Polar PS 663 P z funkcją BIO

Szanowni mam olbrzymi problem i nie wiem co jest grane. Mam pralke Polar PS 663 P i co nastepuje: dochodzi do programu na programatorze 5 i staje programator i co sie dzieje nastepnie: programator stoi non-stop i cyklicznei prubuje przejsc dalej nie grzeje wody ogolnie programator jest ok...
AGD Początkujący :: 27 Lis 2004 20:44 :: Ulyssess :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3299

Instrukcja (opis programów) do pralki Polar LTS 613

Witam! Otrzymałem w prezencie pralkę "second hand" Polar LTS 613, ale bez żadnych papierów. Nie wiem więc nawet, których programów do czego używać. Jeżeli któryś z szanownych forumowiczów posiada taką pralkę (albo samą instrukcję), to byłbym wdzięczny za opis programów tej pralki. Pozdrawiam. ------------------- Przepraszam....
AGD Początkujący :: 09 Lip 2004 13:45 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3738

pralka POLAR PMG 565 ROSA nie chce płukać

Pralka nie chce płukać. Po ustawieniu programatora na 2 czyli pranie zasadnicze wszystko jest OK. Pralka pobiera wodę i wszystkie cykle przebiegają normalnie aż do pierwaszego płukania. Tam programator się zatrzymuje i cisza pralka stoi jak wryta 8O 8O . Woda oczywiście po praniu wypompowana. Podejrzewam...
AGD Początkujący :: 01 Gru 2008 21:26 :: Adam muskała :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4150

Potrzebny schemat do pralki Polar PDN 685

Witam. Ma ktos schemat do pralki Polar PDN 685?
AGD Pralki, Suszarki :: 22 Lis 2004 16:13 :: Alp :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5778

Jak wymienic łożyska bębna w pralce Polar PS 389?

Jak wymienic łożyska bębna w pralce Polar PS 389? Pralka zaczęła głosno "huczec" podczas prania, a szczególnie wirowania. Zdjąłem pasek i spróbowałem zakręcić bębnem, dźwiek obracania się bębna jest zdecydowanie zbyt głośny. Domyślam się, że to łożyska, jednak sprawdzilem i nie ma luzu. Proszę...
AGD Początkujący :: 15 Lut 2005 21:52 :: Bleble :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3342

Pralka Polar PS 663S nie wiruje

Witam Posiadam stara pralke Polar PS 663S i mam problem z wirowaniem. Z poczatku beben lapie duże obroty po czym, po kilku sekundach zwalnia do obrotow "jałowych". Czasami zdarza sie, że w ogole nie wystartuje z max obrotami tylko na obrotach "jałowych". Miał ktos taki lub podobny problem? pozdrawiam
AGD retro :: 17 Lut 2004 17:19 :: 24298 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 4610

Pralka Polar PGD585 - zwarcie po wymianie programatora

Szukam pomocy Wymieniłem spalony programator i teraz wszystkie programy działają oprócz 5 (pranie zasadnicze) - po wzięciu wody robi się gdzieś zwarcie i wywala zasilanie w gniazdkach. Jak sprawdzić gdzie jest problem. A może jest to wina nowego programatora?
AGD Początkujący :: 05 Kwi 2004 15:28 :: Gość :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1960

programator do pralki polar pdh585

Mam taki problem. Programator trzeba kręcić ręcznie, bo sam nie chodzi. Po zdjęciu wtyczek (na programatorze) zobaczyłem na nim wypalone końcówki oznaczone 8H. Czy wymiana programatora (i wsuwek od wypalonych końcówek)pomoże? Czy trzeba usunąć jakąś inną usterkę. Dzięki z góry za odpowiedź.
AGD Początkujący :: 14 Mar 2004 13:23 :: axxx :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 866

Pralka Polar PDP 585

Jakie są w niej łożyska i simmering?
AGD Początkujący :: 19 Mar 2004 21:07 :: jmk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1809

Jak wymienić łożyska w pralce Polar Rosa PMG565 ?

witam. mam problem, jak wymienic lozyska w pralce rosa pmg 565, ponac trzeba wyjac beben ale jak sie zabrac. mam zdjete pokrywe od strony kola zamachowego i kolo. co dalej?? please
AGD Początkujący :: 20 Paź 2009 16:15 :: skryn :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2529

Pralka Polar PDP 885 przecieka

Witam. Mam taki problem, zależy jak jej odbije, podczas prania ciągle pobiera wodę, aż zaczyna wylewać na zewnątrz i nie chce przestać, niekiedy znów zrobi całe pranie i dopiero podczas płukania zaczyna pobierać wodę aż wylewa. Co może być tego przyczyną? Czy może jest to wina pompy, elektozaworu, albo...
AGD Początkujący :: 19 Mar 2005 16:20 :: PS 663S BIO :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6507

Pralka Polar Dafne nie grzeje na wszystkich programach

Mam problem z pralką Polar Dafne PDH 585, najpierw przestała grzać na 4 i 5-tym programie, po kilku dniach na 2-gim, teraz grzeje tylko na 7-mym w temperaturze 40 stopni (zobaczymy jak długo). Czy ktoś wie co to może być?? Fachura powiedział że programato do wymiany, mi się wydaje, że jeśli byłby to...
AGD Początkujący :: 20 Kwi 2004 14:58 :: axxx :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2046

pralka POLAR PS 663P BIO - napięcie na obudowie

Na obudowie, bębnie i innych metalowych częściach miałem napięcie ~140 V AC - znalazłem przyczynę, był to filtr przeciwzakłóceniowy. Wymieniłem go na nowy, niestety nowy też daje przebicie z tym że "tylko" ~100 V AC. Poprawa jest no ale nieco za mała :-). Czy to normalne, że na obudowie tego filtru jest...
AGD Początkujący :: 18 Maj 2004 17:09 :: POL02 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4398

pralka Polar SL 3348 XW

Bardzo proszę o informacje dotyczące naprawy pralki Polar SL 348 XW. Nie odwirowuje prania i wyłącza się w trakcie tej czynności. Z góry dziękuję
AGD Początkujący :: 18 Maj 2004 18:53 :: axxx :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1432

pralka polar PDN

Witam !!! Mam problem z pralką PDN 785, nabiera maksymalna ilość wody i dopiero wtedy rozpoczyna proces prania, a nawet zdaza sie że w momencie nabierania wody przez caly ja odprowadza będe wdzięczny za wszelaką pomoc pozdrowienia
AGD Pralki, Suszarki :: 18 Maj 2004 19:05 :: axxx :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2828



Strona 1 z 78 Idź do strony 1, 2, 3 ... 76, 77, 78  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: błędy p0170 czujnik pozycji strzela lodówce czarny ekran miga kursor filtr klawiatury nokia 5310 skype samsung bufor pamieci budowa kalkulatora toshiba grafika komputer komfort sterowniki gigabyte hdmi laptop
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group