predkosc lacza

Znaleziono około 170 wyników dla: predkosc lacza
Podstawowa forma zapytania: prędkość łączyć
  • iplus - wydajnosc modemu a szybkosc lacza

    Witam Kupilem iplusa okolo 8mies temu, nie jestem zadowolony z niego ale niestety musze doczekac do konca umowy... Zastanawia mnie jedna sprawa - bedac w zasiegu EDGE (2 kreska z 5w iplusie) system wyswietla mi, ze predkosc lacza to 230kb/s. Nie jest to zawrotna predkosc, mimo wszystko denerwuje mnie...

    Sieci Początkujący basstec   28 Lip 2010 08:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1210
  • ? - Faktyczna predkosc internetu. Oswiećcie mnie...

    Taka Netia przykladowo, oferuje 20Mb (mega bitów, bitów - małe b) na sekudne) czyli tym samym oferuje 2 - a dokaldnie 2,5 MB (megaBAJTÓW - duże B) na sukunde??? Jak zauwazyliscie wsrod rodziny/przyjaciol/znajomych uzywa sie tylko okreslenia skrotowego ''mega'' -a Ty ile masz mega u siebie?? -no...

    Sieci WiFi piterus99   22 Paź 2012 21:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1164
  • wolno laduja sie strony ale predkosc internetu niby mam

    Witam. Mam dziwny problem od paru dni. Wszystkie stronki laduja sie strasznie wolno czasami az przekroczono czas polaczenia i nic nie wyswietla. Natopmiast gdy uda mi sie na jakas wejsc i pobieram dowolny plik to predkosc pobierania jest w porzadku tzn 120KB/s ( lacze 1Mb/s) . Tak samo jak juz uda mi...

    Sieci LAN kamykczest   09 Mar 2010 22:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9108
  • Prędkość Wifi, jak poprawić

    Z tego co juz wiem predkosc wifi nigdy nie bedzie taka sama jak po kablu ;( . Sprzet ktory korzysta z wifi jest w standardzie " n" (obecnie moj router jest w standarzdie "g") i zastanawiam sie czy jesli zmienie router z "g" na "n" to czy bedzie to mialo wplyw na moje wifi (czy predkosc sie zwiekszy/pozostanie...

    Sieci WiFi hermes-80   19 Wrz 2015 19:14 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 29583
  • SpeedTouch 608WL z TP do DSL jak to ugryźć?

    Witam! Skorzystalem z promocji DSL efekt bis i podniesli mi predkosc lacza z 4 na 8 Mbit. Ponieważ od prawie 2 lat uzywam BM500 do pasmowania lacza stwierdziłem, ze BM moze na 8Mbitach nie smigac. Tam jest jakies ograniczenie. Do promocji dawali mozliwosc wymiany modemu (tego małego, nigdy nie wiedzialem...

    Sieci, Internet sapas   10 Wrz 2009 19:24 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 31909
  • Zbyt wolna prędkość internetu

    Witam. Moj problem polega na tym ze od okolo 2 miesiecy internet zaczal wolno chodzic. Predkosc lacza wynosi 1Mb/s czyli teoretyczna maksymalna predkosc pobierania plikow powinna wynosic okolo 128 kB/s. Tymczasem od 2 miesiecy ta predkosc wynosi 30 kB/s i to juz w najlepszym wypadku. Strony internetowe...

    Sieci LAN wojtek2803   21 Paź 2012 18:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 975
  • BlackAP - Router BlackAP ogranicza predkosc sieci

    Problem jest nastepujacy. Router BlackAP firmware 1.4.6.I, podpiety jest do modemu kablowego, paramety lacza internetowego chello to download 30Mb/s i upload 3Mb/s. Podlaczam komputer bezposrednio do modemu kablowego i uzyskuje parametry lacza tak jak wyzej. Lacze komputer poprzez router , predkosc...

    Sieci LAN axg   27 Sie 2012 20:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 600
  • Cerberus P 6331-6 - router obniza przepustowosc lacza

    Hej, Problem z routerem ADSL Pentagram Cerberus P 6331-6. Miesiac temu zmienilem Neostrade z 6 mb na 20 mb Przy 6 nie bylo zadnych problemow, chodzila jak zloto. Po zmianie opcji zauwazylem, ze maksymalna predkosc polaczenia to 10-11 mb/s - na tych samych ustawieniach, ktore dzialaja od jakis 2...

    Sieci LAN Seji   13 Sty 2011 00:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2266
  • Ktore lacze bedzie lepsze?

    Witam serdecznie. chcialbym sie was poradzic ktore lacze internetowe bedzei lepsze. Ponizej przedstawie moj problem. Mam lacze 2lata nie mialem z owa firma zadnych problemow lacze jest stabilne moja struktura lacza to antenka na dachu kabelkiem do Switcha z switcha do mnie i jeszce do 2 kolegow. Mam...

    Sieci, Internet yabu   22 Sie 2006 21:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 662
  • czy bedzie potrzebna zmiana modemu ?

    Witam, Obecnie posiadam modem asmax ar801mp w dialogu, obecna predkosc lacza to 10mb/640kb. Mam zamiar zmienic predkosc lacza na 20mb/1mb czy bede potrzebowal zmienic rowniez modem czy ten obecny da rade nowej predkosci ? Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    Sieci LAN tom227   12 Kwi 2011 16:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 768
  • Neostrada - Prędosc transferu

    Witam, od kilku tygodni borykam sie z problemem prędkosci lącza. Zacznijmy od poczatku, gdy uruchamiam komputer, podlacza sie on pod neta autoamtycznie, transfer fajny wszytsko spoko 8-9mb/s po zobaczeniu filmu na necie i przegladaniu "jutuba", sciąganiu paru rzeczy o wyzszym rozmiarze mb/gb internet...

    Sieci WiFi marcinwrk   04 Gru 2014 23:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 342
  • Radiowka - o co chodzi?

    Na ofercie napisali nastepująco "predkosc lacza symetrycznego to sumaryczna predkosc transmisji od i do klienta" O co chodzi :/ ?? Predkosc transmisji : 128/256/384 kbps

    Sieci, Internet grzesiox   19 Sie 2005 14:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3845
  • Połączenie bezprzewodowe.

    sprawdz jaką masz predkosc otwierania stronek np. www.dsl.cz wejdz w zakladke speedmaster i zobacz po lewj stronie jaka masz predkosc a jaka na umowie;) Nastepnie sprawdz jaka masz sile sygnalu. a slaba predkosc lacza moze przez to ze duzo osob siedzi (tez tak czasem mam)

    Komputery Hardware tuman0   08 Lut 2006 22:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 852
  • Połączenie laptop-PC przy pomocy Linksys

    Witam, nie sprawdzilem bez zabezpieczen na razie. Moze to cos da, bo ustawilem laptop w odleglosci kilku metrow przy czym oddzielony 2 scianami i z sygnalem bardzo slabo :/ (raz szuka sieci bezprzewodowej, raz laczy, za chwile sie wylacza itd). Myslicie ze to zabezpieczenie sprawi ze odbior bedzie bezproblemowy....

    Sieci, Internet mazi35   07 Lip 2007 09:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 762
  • Zestaw abonencki WIFI 5 GHz

    Witam Chcialem sie zorientowac w cenach takiego zestawu czyli antena + karta sieciowa. Dzwonilem do goscia co w mojej okolicy oferuje internet bezprzewodowy i on powiedzial ze taki zestaw to bedzie ok 400 zl kosztowal wydawalo mi sie ze troche za duzo wiec poszukalem na Allegro i znalazem karte oraz...

    Sieci Co Kupić mynia84   07 Mar 2009 17:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3001
  • Jaki Router i kartę wifi na PCI

    Mam dokladnie taki sam router. Predkosc lacza bedzie dzielona, ale nie na zasadzie ze po polowie. Bez problemow do tego 1Mb/s dociagniesz, no chyba ze w tym samym momecie ty i rodzice bedziecie cos sciagac. Wtedy pasmo bedzie dzielone. W jakim sponiu tego ci nie powiem. Jak bedzie z zasiegiem-tylko...

    Sieci Co Kupić faxfalkon   01 Lis 2009 21:09 Odpowiedzi: 72    Wyświetleń: 5353
  • Modemem Scientific Atlanta 2320

    Kontaktowalem sie z uslugodawca i dowiedzialem sie ze u mnie jest swiatlowod. Moge brac maksymalne predkosci dostepne w ofertach. W Dialogu proponuja mi 50mb w cenie 79zl. Zastanawiam sie jednak moze nad Netia ktora daje max predkosc lacza czyli jesli linia pozwoli to i 100mb ? Dlatego sie zastanawiam...

    Sieci LAN montray   17 Lip 2012 19:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1460
  • Neostrada plus ograniczenie szybkości

    tak to prawda nici z twoim planow poniewaz predkosc lacza jest przydzielana nie po przez kod ktory jest na twojej lini telefonicznej i niewiadomo co bys robil to i tak bedziesz mial 128 poniewaz przydzialem predkosci zajmuje sie koles z TP`sy ktory przydziela przynjamniej jest tak u nas w kablowce MULTIMEDIA...

    Komputery Hardware tzok   31 Gru 2004 21:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 795
  • Udostępnienie poł. internetowego - działa ale mam pytania!

    1.predkosc miedzy komputerami wynosi 10 albo 10 mbit w zaleznosci od uzytych kart i kategori skretki. mozesz to sprawdzic w ustawieniach karty. natomiast predkosc lacza mozesz sprawdzic np tutaj: 2. niekotre biosy maja mozliwosc wlaczenia kompa przez sygnal ktory przychodzi przez karte sieciowa 3....

    Sieci, Internet dr_Henio   14 Gru 2004 13:58 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1416
  • NAT przy dzieleniu lacza w XP? Router czy sieciowka? porada

    Wykrycie udostepniania to dla admina zaden problem. Tylko pytanie czy mu sie chce. Masz kare umowna za udostpnianie? Stala predkosc przypisana do swojego kompa, czy na innej zasadzie. Jak masz stala predkosc (np. 20kB), to raczej admin nie bedzie sie fatygowal, bo i tak majac dwa kompy bedziesz...

    Sieci, Internet asiedem   04 Lut 2006 22:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1342
  • Jak zrobić przekierowanie portów w Winows XP?

    predkosc lacza jest tu nie wazna, tak serwer(ten komputer w szafce) ma zewnetrzny adres ip, nawet zalorzylem sobie na nim wlasny serwer smtp, i dzaiala moge wysylac maile od siebie i do siebie od innych, nawet wasz serwis przysyla mi na nia wiadomosci jak ktos odpowie, plusem tego jest baaardzo duza...

    Sieci, Internet LEM   22 Kwi 2006 21:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4098
  • intenet 25 MB/s upc Problem na asmax BR 604G

    Mam problem odnosnie routera wifi asmax mianowicie jak podlaczam kablem internet do laptopa z modemu UPC to predkosc lacza na testerze predkosci pokazuje mi 19 MB/s a jak juz podlacze do routera wifi asmax to bezprzewodowo internet mam 8 MB/s dlaczego tak sie dzieje? predkosc polaczenia mam "znakomitą"

    Sieci LAN bogiebog   24 Lis 2010 16:27 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1541
  • acer 5738zg wolny,prosze3 o pomoc

    > to jakiego antyvirusa proponujesz? Nie proponuje. Kazdy bedzie spowalnial i obciazal system, takie sa minusy skanera dzialajacego w tle. Jak bardzo chcesz to mozesz zainstalowac Avast. > czy po tym wszystkim bedzie przegladarka szybciej chodzic? Skad mam to wiedziec? Jezeli chodzi Ci o predkosc...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   10 Lut 2011 19:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3818
  • Thomson TG789vn - Niska predkosc miedzy komputerami w grupie domowej

    Tak, oba lacza sie przez WiFi w standardzie 802.11n. Predkosc moze i calkiem dobra bo nazekac na 3,3MB/s nie ma co ale jednak przeslanie 20GB ta predkoscia trwa... i trwa... i skonczyc sie nie moze ;p Dobic do 75Mb/s pewnie nie dobije bo jest miedzy nami a routerem gruba na 25cm betonowa sciana nosna...

    Sieci WiFi cyzxer5   30 Gru 2012 18:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2109
  • Neostarda 3Mb/s a prędkość pobierania plików z internetu

    Pewnie To Dlatego Ze Dzisiejszy Dostawcy Zamiast W Zalozeniu 3 MB Daja Predkosc Do 3MB Mam To Samo ,Posiadam Internet 10 Mb A Przy Pobieraniu Zaledwie 1,5mb, Sprawdz Na Umowie Czy Pisze Do 3MB Czy 3 Mb ,Jezeli Bedzie 3mb wtedy bedziesz mogl sie z nimi klucic o pelna predkosc lacza

    Komputery Software macieja66   28 Gru 2013 20:20 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1695
  • jak to jest z predkoscia lacza

    mam pytanie jak to jest uslugodawca[kablowka] chwali sie ze udostepnia predkosc 128k a jak sciagam jakis plik to mam czasami 500b [slownie bitow] chyba cos nietak pozdrawiam

    Komputery Hardware Tremolo   30 Sie 2002 19:54 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1460
  • Badanie internetu

    zalezy jakim pasmem dysponuje serwer ktory rozdziela wam internet jesli podpisywales umowe to o konkretna predkosc lacza przewaznie 128k co w zupelnosci wystarcza :)

    Komputery Software noody2051   05 Wrz 2003 20:24 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1989
  • Problem z siecia lokalana (predkosc)

    Chyba najlepszym roziwazaniem bedze reinstalacja systemu :P , byc moze spowolnienie dzialania sieci nie jest juz spowodowane infekcja trojana sprawdz czy ktos z twojej sieci nie obciaza lacza

    Komputery Software gRis   01 Lis 2004 23:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 642
  • Łącze radiowe + splitter...mozliwe??

    Witam. Mam łącze radiowe przeznaczone dla jednego komputera. Mam w domu siec LAN jednak nie mozliwe jest udostepnienie polaczenia przez sam system. Na allegro spotkalem sie z czyms takim jak splitter do rozdzialu sygnalu i teraz mam pytanko. Czy jesli zamontowalbym w drugim kompie identyczną sieciowke...

    Sieci, Internet smagi   27 Lut 2005 18:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 727
  • predkosc lacza radiowego

    kolega ma internet droga radiowa, w jaki sposob mozna sprawdzic pradkosc lacza, przy pomocy jakiegos programu czy przy pomocy jakiejs strony, chodzi o w miare dokladny pomiar zeby zobaczyc czy uslugodawac cos nie kombimuje

    Sieci, Internet Maras_23   10 Maj 2005 16:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 639
  • sprawdzenie transferu danych z, oraz do sieci net

    O jaki transfer ci chodzi , o ilosc pobranych danych ? czy o predkosc lacza? bo to roznica, na jaki system ? bo to znaczaca roznica, opisz cos wiecej co cchesz uzyskac i gdzie

    Sieci, Internet halif   29 Cze 2005 10:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 50268
  • ograniczenie przepustowosci lacza

    chce podzielic neo na dwa kompy tak zeby oba mialy po rowno maksymalnej predkosci.da sie to zrobic jakos?? podzial jest na routerze di-524. wiem ze mozna w obu kompach zainstalwoac np netlimiter i ustawic maksymalna predkosc ale to jest powiedzmy kiepskie rozwiazanie bo kusi .

    Sieci, Internet Robgie   21 Paź 2005 08:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1212
  • Prędkość łącza. Jak w prosty sposób można to zmierzyć?

    twoje pytania mnie dobily:/ patrz: jezeli masz dsl 1000 to powinienes miec predkosc sciagania 1000/8 czyli 120kB/s (czyli 1000kbit/s) a wiec nie masz dls 1000 chyba ze jest taki obziazony... nie wiem co wiecej napisac...

    Komputery Software ciubas   02 Paź 2006 18:31 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2835
  • Zrywa się połączenie. Co zrobić, żeby wzmocnić sygnał między PC i routerem?

    Witam. Co mozna zrobic zeby wzmocnic sygnal pomiedzy komputerem a routerem. Mam połaczenie router pentagram kablem skretka nie ekranowanym na odleglosci 65m i komputer z karta 3coma bo na karcie zintegrowanej wcale nie bylo połaczenia. A zeby bylo polaczenie trzeba zmienic na sztywno predkosc lacza na...

    Sieci, Internet pawel.lubanski   11 Gru 2006 16:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1363
  • Wspoldzielenie lacza internetowego- pytanka

    W przypadku takiego podziału predkosc podzieli Ci sie w zaleznosci od uzywania łacza, czyli np jak na jednym kompie zapuscisz p2p to on zabierze Ci prawie całe łacze a na drugim kompie strony nie otworzysz. Alternatywa jest np zainstalowanie na obu kompach programu np netlimiter i ustawienie w nim predkosci...

    Sieci, Internet gothye   03 Sty 2007 10:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 837
  • Jak działa internet w Multimo?

    Też interesuję się ich usługami. Mnie interesuje opcja 6 Mb/s przez 36 miesięcy za 103,02 zł. Niżej podaje cennik ze średnim abonamentem przez cały okres trwania umowy (brutto). 1024 36 miesięcy Multimo 44,77 2048 36 miesięcy Multimo 91,58 6144 36 miesięcy Multimo 103,02 1024 24 miesięcy Multimo 46,19 2048...

    Sieci, Internet MarekPPN   06 Lut 2007 20:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1137
  • Udostępnianie połączenia internetowego z oddzieleniem sieci

    Oczywiscie ze sie da. Nawet nie bedziesz musial zbytnio zmieniac obecnej konfiguracji sieci. Postaw na PC 1-3 np OpenVPN. Najlepiej z PC1 zrob "serwer" i tam ustal zasady routowania. Do tego za pomaca OpenVPN-a mozesz szyfrowac wychodzace polaczenia i kompresowac (trzeba doinstalowac np lzw) dane co...

    Sieci, Internet x3r   13 Lut 2007 10:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 687
  • ograniczenie predkosci lacza przy wysylaniu- potrzebny pomys

    mam problem posiadam lacze radiowe 256 i dziala calkiem dobrze na stronkach i przy sciaganiu ze stronek natomiast jak odpale np emula to slabo. wina jest moim zdaniem wysylanie plikow. i teraz pytanie czy da sie programowo ustawic zeby pobieranie bylo bez zmian natomiast predkosc wysylania emula byla...

    Komputery Software iovv   03 Kwi 2007 09:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1409
  • Problem z szybkoscia lacza.Raz mam 25kbit,raz 100kbit

    Witam wszystkich na elektrodzie,mam problem z siecia tego typu,ze na jednym laptopie ktory jest podpiety kablem do stacjonarnego mam 25kbit,a na drugim mam 100kbit,zaznaczam,ze mam takie same systemy operacyjne XP,mam problem z otwieraniem stron,po prostu długo sie ładuja ,a o jakimkolwiek zainstalowaniu...

    Sieci, Internet DriverMSG   08 Gru 2007 10:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 825
  • Jak sprawdzić prędkość połączenia? podłączenie kabla??

    cześć wpisz w adres to masz po polsku tam pokazuje prędkość połączenia. tym to zmierzy predkosc lacza z internetem. Co do pomiaru sieci lokalnej to proponuje udostepnic jakis wikeszy plik w otoczeniu sieciowym i zainstalowac np Netlimitera i pobrac plik z 2 kompa przez otoczenie. W netlimiterze...

    Sieci, Internet stonkers   10 Mar 2008 23:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3771
  • jak ustawic predkosc lacza

    Witam mam rauter tp-linka wr543g mam internet z kablowki chcialem podzielic lacze na pare komputerow przez wifi w jaki sposob i wogole czy moge ustawic predkosc do kazdego z komputerow jezli tak to w jaki sposob

    Sieci, Internet stonkers   23 Mar 2008 14:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2173
  • podzial lacza,linksys befw11s4 v4,problem z podzialem

    Czesc Niewiem jak twoj router ale moj nawet jak wylacze opcje QoS to stara sie dzielic lacze po rowno, gdy sciagam cos pelna predkoscia i w tym momencie drugi komputer tez zaczynam sciagac to predkosc dzieli po rowno. Jedynym wyjsciem oprocz zmiany routera bedzie zaisntalowanie wlasnie programu...

    Sieci, Internet stonkers   24 Mar 2008 10:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1328
  • CCTV w sieci rozległej

    no ale alnet wraz z kopmuterem wiecej wyjdzie niz rejestrator? Rejestrator z audio z 500gb HDD z sieciowymi opcjami (dla ciebie wystarczy podglad + playback + archiwizacja przez siec) wychodzi kolo 1600-2000 netto, zalezy od konfiguracji! Predkosc lacza WAN dla 4 kamer dla MPEG-4 wystarczy w zupelnosci...

    Zabezpieczenia Stacjonarne karpmor   25 Cze 2008 22:35 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2992
  • Bardzo wolny transfer danych w Play Merlin XU870

    Witam ! Mam internet Play na karte Prepaid. I kupiłem używany modem Merlin XU870 na Allegro. Zainstalowalem sterownik podlaczyłem do laptopa i jest ok w Łodzi tam gdzie mieszkam mam 3 kreski zasiegu. Dioda w modemie swieci na żółto czyli mam HDSPA 7,2 - bo modem jest podobno po upgradzie. Sciągam...

    Sieci LAN Darrieus   25 Paź 2009 18:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1846
  • Jak postawić własny serwer dedykowany 24/7 z dostępem do ftp

    Wiem wiem stawialem kiedys serwery sampa i pisalem w pawno, wiec z tym nie bedzie problemu, nie orientuje sie teraz jaka jest wersja najnowsza bo nie korzystalem z tego okolo 3 lat. wybralem Serv-U FTP Serwer, nie wiem czy dobry, moze bys mi jakos polecil ktorys i pomogl przez team viewera skonfigurowac dałem...

    Sieci LAN robano   18 Sty 2010 16:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 10086
  • WRTP54G spowalnia łącze - kablówka 8Mb/s + modem Webstar

    ale po lanie ja mam dobry transfer, jak juz napisalem okolo 70 Mbps, niestety predkosc lacza internetowego jest ograniczona

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych neo_dc   05 Lut 2010 18:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2624
  • Jaki moge miec maksymalna predkosc lacza?

    Jakie maksymalne lacze moge posiadac?

    Sieci LAN piterus99   25 Cze 2010 11:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2029
  • NEO 1 mega zwalnia parametry lacza

    Witam mam pytanie posiadam NEO 1 mega podzielony na 2 komputery po WIFI roter LINKSYS WAG354G, i mam problem z predkoscia pobierania danych, testujac lacze na miernik powinien pokazywac okolo 1024 Kbps jednak to starsznie sie zmienia ostatnio pokazywal mi predkosc 125 Kbps innym razem 256 Kbps czy...

    Sieci LAN szaleniec   06 Sie 2010 16:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 698
  • Wybor lacza internetowego

    Witam,zastanawiam sie nad zakupem iternetu w UPS 50Mb/s.chcialbym wiedziec czy predkosc bedzie rzeczywiscie tak duza jak podaje operator?czy za cene 90zl. miesiecznie sie oplaca?

    Sieci Co Kupić piotrekxxx20   07 Sie 2010 12:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 657
  • Slaba predkosc pobierania

    z tym ograniczeniem lacza na danej stronie to logiczne, ale kiedys pobieralem dajmy z predkoscia 250 z rapida a teraz jest 29;/, a stalo sie tak samoistnie, jak narazie nic z tym nie robilem bo nie wiem co ;), a na laptopie jest wszystko ok wiec to nie wina routera bo nawet jak podlacze internet kablem...

    Sieci LAN damian200814   25 Paź 2010 13:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 852
  • Neostrada 10 mb,kiedy włączą? Parametry lacza.

    Witam serdecznie:) Jestem nowy na forum i serdecznie wszystkich pozdrawiam:).Otoz mam maly problem.Tydzien temu przedluzalem umowe z TP i wzialem neo 10 mb,obecnie 1 mb.Bardzo uradowany i szczesliwy wracam do domu i patrze a tam niby 10 mb juz wlaczone:D,niestety tylko przestawiony port zeby mogl sie...

    Sieci LAN boskar   04 Lis 2010 20:07 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4184
  • Neostrada 20mbit - parametry lacza - czemu tak wolno?

    Witam serdecznie, mam umowę na neo20mbit i takie paramtery linii (router TP Link TD-W8901G): ADSL Firmware Version : FwVer:3.11.2.175_TC3086 HwVer:T14.F7_5.0 Line State: Showtime Modulation: ADSL2 PLUS Annex Mode : ANNEX_A Downstream / Upstream: SNR Margin: 6.5 / 19.3 db Line Attenuation:...

    Sieci LAN Butu   05 Lis 2010 20:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1849
  • parametry lacza na lini TP ORANGE

    terrade napisalem: "to bardzo slaby wynik" czy mialo byc to bardzo dobry wynik ;) co do routera to NETGAR DGN1000 no wlasnie zamowilem sobie 10 mega bo po przejsicu z 1 to i tak mi wystarczy a orange ma taka umowe ze mozna dowolnie zmieniac sobie predkosc :D wiec mozna testowac do woli :D tak jak...

    Sieci LAN wieo   05 Sty 2011 15:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 870
  • Windows 7 Service Pack 1 - niedostępny - dlaczego ?

    Tak Kolobos, mam wlaczone aktualizacje automatyczne i jest tego juz prawie 600 mb. SP1 instalowana poprzez aktualizacje automatyczne, trwa bardzo krotko. Decyduje o tym predkosc lacza, bo trzeba sciagnac "reszte" SP1. 3/4 calej paczki jest juz zainstalowana w systemie jako nasze aktualizacje. Pozostala...

    Komputery Software sobiech_polska   25 Sty 2011 07:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1092
  • Neostrada / parametry lacza.

    Wiec na wstepie mam pytanie (pobieznie szukalem ale nie znalazlem). Parametry lacza (tlumienia etc) mozna uzyskac tylko ze statystyk routera? Czyli ponizsze (modem ZTE ZXDSL 831aii) sa wszystkimi jakie moge wyciagnac? w sensie nie bardzo sie orientuje ale chyba brakuje "margin /granicznego" czy jak...

    Sieci LAN Lemio   13 Kwi 2011 14:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1116
  • Pentagram Cerberus P 6331-42 - zmiana lacza - zrywa polaczenie :/

    witam kilka tygodni temu zwiekszylem sobie predkosc internetu kilka razy ;) (z 3mb do 12mb) moje szczescie nie trwalo dlugo, bo tak jak wtedy nie mialem problemow z internetem wogole, tak teraz kilka razy dziennie potrafi mi zerwac internet (i wogole wyglada jakby sie od nowa synchronizowal) kilka...

    Sieci Początkujący filodoks   13 Lut 2012 09:47 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2406
  • maksymalna predkosc internetu

    mam zamiar przeznaczyc na ten cel 100-200 zl :) mozecie podac modele sluzace jako modem oraz takze takie, ktore beda mialy funkcje rozdzielenia lacza na 2 komputery (do wakacji mam zamiar kupic laptopa z ktorego bedzie korzystala siostra) tak, abym mogl swobodnie grac, a ona przegladac Youtube. Dodano...

    Sieci LAN makumba1990   12 Mar 2013 18:52 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2514
  • Niższa prędkość od routera Assus RT-N10U (z DD-WRT)

    Jak to zrobić? Nie znam się aż tak. Ok znalazłem Dodano po 1 Czy na ktoś modem firmy ubee? Mamy taki modem i ciagle predkosc lacza skacze. proider twierdzi ze wszystko jest ok. Ten modem ma funkcje rooutera rowniez ale ta funkcja jest wylaczona bo mamy wlasny router.

    Sieci LAN pfascton   04 Lip 2012 12:46 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1083
  • Max predkosc lacza na linii

    Jaka max predkosc lacza pojdzie na takich parametrach? Proszę poprawić błędy pisowni w swoich wypowiedziach! Niewykonanie polecenia nagrodzę ostrzeżeniem. 3.1.13. (Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

    Sieci LAN terrade   17 Sie 2012 19:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 396
  • łączność kablowa i r - Niedostateczna predkosc łacza internetowego

    Parametry nie są tragiczne, mieszczę się w normie. Parametry sygnału są dobre (i nie mają nic wspólnego z pracą wifi w tym modemie). Trzeb ustalić, czy prędkość przy połączeniu kablowym jest wyższa. Potem można zmieniać kanał wifi i mierzyć prędkość pobierając pliki z szybkiego ftp lub: PS....

    Sieci LAN p1_11   23 Wrz 2012 11:39 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1365
  • Youtube - Szybkie łącze 6mb/s a wolne buforowanie - co mam zrobic ?

    Witam :) Chodzi o YT - serwis youtube. Mam neostrade tp predkosc lacza 6mb/s i mam dobry komputer 4 gb ramu porocek amd dobra karta graficzna i wszystko spoko xD Mam karte sieciowa sterowniki TP-LINK. Chodzi tu o jakosc hd. Zawsze oglądam youtube w hd, przychodzę z pracy wlaczam youtube i ogladam filmy...

    Komputery Software Gelip   31 Paź 2012 16:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3363
  • Cerberus P 6311-07A a predkosc lacza

    Witam mam taki router jak w temacie. Majac 2mb/s na speedtest pokazywalo 1,95. teraz powinienem miec 12mb/s pokazuje mi ledwo 6. Byl pracownik z biura oblugi i powiedzial ze wina jest routera gdyz jest uszkodzony. Czy moze mi ktos powiedziec czy ten router ma jakas blokade albo limit do szybkosci lacza...

    Sieci LAN BariCade   07 Lis 2012 20:38 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1317
  • Różnica między VDSL a ADSL w praktyce - Netia

    generalnie tak jak czytam teraz umowe to maslo maslane... cytujac: 2.9: VDSL - usluga internetowa swiadczona z wykorzystaniem lacz operatora opartych na technologii miedzianej, dajaca mozliwosc swiadczenia uslugi internetowej z predkoscia odbierania danych do 50mbit kawalek dalej... uslugi...

    Sieci LAN Jack78   22 Lip 2016 13:42 Odpowiedzi: 1812    Wyświetleń: 337497
  • brak internetu po odłączeniu routera

    Na jakiej podstawie sadzisz ze zwolnil net? Wydaje ci sie czy sprawdziles na jakimkolwiek speedtescie? Na forum byly opisy jak wiarygodnie sprawdzic predkosc lacza. ISP stosuje kontrole dostepu via MAC? Sprawdz MAC routera i wpisz go w sterowniku karty komputera. Mozesz nie miec takiej mozliwosci bo...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych wasylu   21 Mar 2014 21:38 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1602
  • Jaki router kupić budżet 300zł

    Chcesz być poważnie traktowany to tak się zachowuj, bo od początku widzę jakiś problem u Ciebie z utrzymaniem dyskusji na poziomie. Od Ciebie nic konkretnego się nie dowiedziałem dorzucę opinię użytkownika (do przemyślenia i sprawdzenia) o wydajności: "Do laczy powyzej 100Mbps, polecam juz tylko...

    Sieci WiFi m.jastrzebski   16 Cze 2014 23:01 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 4026
  • Brak zasiegu i sieci Wifi

    Dostawca internetu: lokalna telewizja kablowa, Komputer Dell Inspiron 5110 Intel Core(TM) i7, RAM 6GB, Router tp link 150mbps Wirless N Router ver. 4.2, Predkosc Lacza 10.Mb lecz wydaje mi sie ze to po stronie pc bo znajdowanie innych sieci nie jest zalezne od routera. Mam nadziee ze te info wystarczy:)...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych KOCUREK1970   28 Paź 2014 21:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 561
  • Problem - Predkosc Internetu

    Witam.Od niedawna zakupilem internet 40 Mb no i niestety nie jestem zadowolony ponieważ przy 40 Mb/s powinno mi sciagać przynajmniej 3 Mb/sa a sciaga zaledwie 1 Mb/s.Testy robilem na necie z 10 razy i kazdym innym programem i wykazywal 1,3 Mb/s.Sciagalem inne pliki przez IDM i niestety dalej to samo.Pisalem...

    Sieci LAN Rognor   27 Sty 2015 20:47 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 588
  • Problem z predkością łącza w routerze WRT54GC

    ....Zabezpieczyłem jeszcze sieć bezprzewodową ustawiając dla niej WEP. ... Ja bym na Twoim miejscu zrobil nastepujaco: 1. zmienil domyslne ustawienia Wifi - czyli zmiana nazwy SSID + wylaczenie broadcast SSID 2. zmienil szyfrowaniae WEP na np WPA 3. Wlaczyl tablice filrtowania MAC adresow 4....

    Sieci, Internet phonemaniac   11 Sie 2008 09:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1705
  • Kamerka obrotowa ze zbliżeniem

    hmm po pierwsze... spraw lacza... niestety radiowki maja to do siebie ze nie maja zbyt szybkich tzw pingow, i dlatego te lacza nie sa najlepszym rozwiazaniem pod CCTV. Oczywiscie bedziesz mogl sterowac kamerami (laczac sie z rejestratorem, ktory steruje kamerami), ale predkosc napewno nie bedzie porazajaca...

    Zabezpieczenia Stacjonarne tomhub   31 Sie 2007 22:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2343
  • Budowa sieci na ok.200 kompów

    Zakladam, że zakonkczenie lacza internetowego to LAN ! Stawiasz bramę (jakis Linux) na nim podzial pasma przez HTB - przydzielasz Dynamicznie predkosc dla serwerow w pracowniach. Na serwerach w pracowniach robisz NAT i to juz wszystko., rowniez mozesz na tych serwerach dzielic predkosc dla poszczegolnych...

    Sieci, Internet niuto   24 Sie 2006 23:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1194
  • Utorrent.1.6.1 - Neostrada 1mb/s (POMOCY!!)

    Jedyna pomoc to nie zadawac glupich pytan. Sprawdz predkosc swojego lacza na stronie www.dsl.cz/rychlost.php oczywiscie wczesniej wylaczajac wsyzstkie programy mogace korzystac z internetu. Predkosc w P2P jest bardzo zmienna wartoscia.. i zalezy od milionow czynnikow, to ze masz Neo 1Mbit...

    Sieci, Internet dipol   11 Lis 2007 19:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2870
  • Thomson TGW870 - UPC 120Mb/s WIFI max 40Mb/s

    Ja nie wiem co jest nie tak dlatego zalozylem temat. Pan z UPC sam stwierdzil, ze cos jest nie tak bo rzeczywiscie transfer jest 80 Mb/s - po kablu. Co do wifi to jest kapa straszna. Po co reklamuja 120 Mb/s z wifi jak tak naprawde po wifi idzie 1/3 predkosci lacza. Odpalilem test predkosci na telefonie...

    Sieci WiFi jurek.adam   23 Lut 2013 21:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4065
  • NEO+ plus serwer 98 + niskie transfery p2p

    na emule trzeba mic odowiedio wysoki partytion level ...co do kazy to predkosc nie tylko zalezy od twojego lacza ale lacza tych osob co nadaja

    Sieci LAN Gorgoroth   24 Maj 2004 06:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1306
  • Czy to dobre łącza na około 1000 osób?

    Z tym liczeniem Samuraj ma troche racji! prawie zadna duza siec nie bedzie dobrze dzialac z pelna iloscia uzytkownikow. Ale przy tym liczeniu trzeba wziac pod uwage ze chociazby tepsa oferujac lacze 512kb/s nie gwarantuje takiej przepustowosci lacza 24h na dobe. Maja pewne pasmo do podzialu i musza je...

    Sieci, Internet uzizagan   19 Lut 2007 12:50 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1989
  • Jak działa wasza radiówka? - podzielcie się opiniami

    Witam! Posiadam dostep do interneru droga radiowa. Na samym poczatku byly wielkie problemy z internerem a dokladnie z predkoscia. 256kbps slabo dzialalo, tym bardziej ze w domu sa 3 komputery podlaczone do serwera. Pozniej zalozylismy 512kbps i na continuum pomiar predkosci lacza wyszedl nie co lepiej...

    Sieci, Internet MaThiR   30 Lip 2007 21:05 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 5939
  • tuner SAT do PCta SkyStar2. kilka pytań

    Witam, czy kupując tuner SAT do PCta SkyStar2 taki jak ten: będę mógł oglądać na nim także kanały analogowe? chodzi mi konkretnie o TVN. nie ma takiej możliwości. To jest karta DVB, czyli tuner cyfrowy. Nie wiem czemu chodzi Ci o TVN ale jest kilka platform cyfrowych zagranicznych jak np niemiecki...

    Komputery Hardware adi87   30 Kwi 2007 22:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1119
  • adres bramy a adres serwera dhcp

    Witam serdecznie, posiadam sprawnie dzialajaca "mikro" siec w oparciu o router belkin na ktorym dziala serwer DHCP, w sieci tej pracuja glownie laptopy po wifi (5sztuk) oraz jeden komputer typu desktop. Problem w tym, ze siec zlokalizowana jest kilka km za miastem, w miejscu, w ktorym nie mozna inaczej...

    Sieci, Internet sawick   31 Sie 2007 11:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5001
  • P2P w TalkTalk // LONDYN

    Witam. Mieszkam w londynie. Od wczoraj jestem posiadaczem lacza w sieci TalkTalk. oczywiscie mam dostep do konfiguracji routera. i nie dziala mi P2P :(. uzywam bearshare i bitcomet. cos tam powolutku sciaga ale predkosc w bearshare to max 15 kilo. podobnie jest z bitcometem. a przeciez pretkosc...

    Sieci, Internet mbo   26 Maj 2008 07:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 600
  • Różnica w prędkości P2P i www

    Witam. Mam router firmy netgear. Uzywalem go zanim sie przeprowadzilem i stabilnosc lacza byla bez zarzutow. Zmienilem ISP i teraz obserwuje roznice miedzy predkoscia sciagania przez www i przez p2p. Do niedawna predkosc www tez nie byla zadowalajaca wiec kupilem karte siecowa Edimaxa z anetnka na...

    Sieci LAN bokoyeb   08 Lip 2009 15:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1330
  • Dialog 4/0,5 mbit, migracja na wyższy- parametry linii

    Jak wczesniej pisalem, corocznie odnawiam umowe z Dialogiem. Przed koncem kontraktu dzwoni konsultant z Dialogu i sklada propozycje. Nie sprawdzalem czy oferta proponowana telefonicznie ma swoje odbicie na oficjalnej stronie Dialogu. Najwidoczniej jak piszesz, nie ;) Swiatlowodu jeszcze u mnie nie...

    Sieci LAN rsjg   15 Sty 2011 21:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1322
  • Extra DSL 40Mb/s /10Mb/s -

    Witam nie czytalem wszystkich postow wiec moge sie powtorzyc w temacie. A wiec zgodnie z moim doswiadczeniem i wiedza juz zdobyta i ciezkich przejsciach z TPSA oglaszam wszem i wobec co nastepuje :-) Usluga DSL 40 to usluga zaprojektowana TYLKO I WYLACZNIE dla central obslugujacych VDSL (potrzebne sa...

    Sieci LAN systemcom   10 Wrz 2014 20:42 Odpowiedzi: 479    Wyświetleń: 103653
  • Internet bezprzewodowy (radiowy)!

    Overbooking kazdy operator stosuje bez wyjatku Problem jest w tym zeby to robic z glowa. Od tego sa statystyki i jak w szczycie dobija do 90% lacza to zalatwia sie wiecej i jest ok. Problem jest jak na wykresach jest pozioma linia bo dobilo do max lacza. Z duzymi operatorami jest problem ze z nimi...

    Sieci Początkujący m.jastrzebski   02 Paź 2014 07:46 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1410
  • potrzebuje info. o neostrada livebox

    Witam... Nie mozna w LB dzielic samemu lacza, tzn modem przydziela predkosc automatycznie w zaleznosci od zapotrzebowania danego komputera, ale oczywiscie nie wiecej jak wykupiona predkosc ;) Uzywam tego czegos od 2 miesiecy, na poczatku bylem zadowolony, teraz bede wymienial bo pracuje tylko na WiFi...

    Sieci, Internet jerryjola   03 Lut 2008 21:55 Odpowiedzi: 152    Wyświetleń: 128528
  • Squid - ograniczenie rozmiaru plików

    http_port 8080 icp_port 0 acl QUERY urlpath_regex cgi-bin \? no_cache deny QUERY cache_mem 16 MB cache_dir ufs /cache 200 16 256 redirect_rewrites_host_header off replacement_policy GDSF acl localnet src 192.168.1.0/255.255.255.0 acl localhost src 127.0.0.1/255.255.255.255 acl...

    Sieci, Internet k4be   21 Sty 2007 16:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3144
  • o tym jak netia oszukuje klientów na łączach TP

    Czyli nie czytales umowy. Gwarantuje Ci ze w umowie masz zapisane ze predkosc masz "DO". I jestes tak przekonany ze w Twojej umowie jest twardy zapis "2mb" bo tak powiedzial Ci konsultant wiec mu uwierzyles. Skad ja mam pewnosc ze w kazdej umowie o swiadczenie uslug jest taki zapis? Bo pracuje w firmie...

    Ogólny Techniczny darksi69   28 Gru 2012 14:57 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 8749
  • problem z sygnalem router mv 510

    witam mam male pytanko posiadam router cdma 510mv i tak srednio mi mi sie to podoba mala predkosc i mala stabilnosc lacza na routerze niebieska dioda (max sygnal) a predkosc 20-30kb\s(sprawdzane na gts energis) popytalem tu i tam kupilem antene i za bardzo zmiany nie ma zmienia sie poziom sygnalu evdo...

    Sieci Początkujący jankes787   15 Sty 2011 21:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 969
  • Słabe parametry łącza - wysokie tłumienie

    Witam ponownie Mam takie pytanko poniewaz netia wlaczyla mi swoja oferte no limits , tylko teraz nadal jest kwestia parametrow mojego lacza lini etc.... Moj obecny stan to: Mode: ADSL2+ Line Coding: Trellis On Status: No Defect Link Power State: L0 Downstream Upstream SNR...

    Sieci LAN piotrek820   06 Cze 2011 13:46 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3456
  • Prośba o sprawdzenie parametrów łącza Neostrada

    Witam ponownie Mam takie pytanko poniewaz netia wlaczyla mi swoja oferte no limits , tylko teraz nadal jest kwestia parametrow mojego lacza lini etc.... Moj obecny stan to: Mode: ADSL2+ Line Coding: Trellis On Status: No Defect Link Power State: L0 Downstream Upstream SNR Margin...

    Sieci LAN piotrek820   06 Cze 2011 18:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1596
  • Słaba prędkość Netii. Co jest powodem ograniczonej prędkości?

    wlasnie rozmawialem z konsultantem, podpieralem sie informacjami z forum, zadzwonilem troszke na pale, bo nie zweryfikowalem dokladnie synchronizacji, ale przelaczyl mnie na profil 20mb/s, powiedzial ze synchronizacja jest ok i wszystko powinno byc w porzadku... przynajmniej tak to u nich wyglada. na...

    Sieci LAN thekizzou   10 Paź 2011 09:36 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5946
  • Dobry Internet 30MB a download tylko 170kb/s

    wydaje mi sie ze powinienes pogrzebac w ustawieniach rutera ( ) taki sam sprzet mial moj kumpel, predkosc sciagania ok 2M przy predkosci lacza wg speedtest 20M, do tego podpial sie jego syn ze swoim laptopem najpierw przez kabel a pozniej wifi, nagrzebal w ustawieniach admina i skonczylo sie tym ze...

    Sieci LAN szyrley19   28 Lis 2011 11:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2501
  • tp link wr 720n - szybkosc internetu

    to jest wrozenie z fusow nie wiadomo do czego on chce podlaczyc ten router... Jesli chodzi Ci o to czy jak podlczaczysz router i net bedzie dzielony na wiecej komputerow to odpowiedz jest predkosc netu ci nie spadnie... zalezne to jest wtedy od zapotrzebowania na lacze. Jak jeden i drugi cos sciaga...

    Sieci Początkujący stawikcbr   08 Paź 2012 15:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1173
  • Neostrada się rozłącza wieczorami

    seb235 napisz wiecej o tym profilu. Co to jest? Ja przez prawie poltora roku mialem predkosc 1 mega, bylo to wtedy zglaszone, technik przyjechal, ale predkosc sie nie zmienila. Od okolo 1-2 miesiecy synchronizacja waha sie od 2500 do 5024 kbps. Nic nigdzie nie zglaszalem. Mozliwe, ze tak sie polepszylo...

    Sieci LAN perfecto   08 Cze 2014 10:45 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 3612
  • Niceshaper - wyłącza się po pewnym czasie

    PCQ odpalasz na glownym routerze a nie u klienta. Wiec zakup tylko jednej sztuki. Pytanie na ilu klientow zeby ramu nie braklo. Nie wiem co montujesz u klienta ale po kwocie wnosze ze to partyzanka spora. Pierwsza zasada w tym biznesie. Nie stosuje sie kolejkowania rownomiernego bo ostatecznie dziala...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych MES Mariusz   08 Sie 2014 20:59 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1236
  • Router do mieszkania, sieć osiedlowa.

    Szybkosc lacza wlasnie ciezko okreslic, bo to siec osiedlowa, predkosc zalezy od liczby uzytkownikow, ale pobieram czesto po 10mb/s czasem troche mniej ale zawsze wiecej niz 6. I wlasnie brat mowil mi ze jak kupie slaby router to predkosc pobierania moze mi spasc. Chcialbym wlasnie aby kupiony router...

    Sieci Co Kupić AxelNext   16 Maj 2015 13:46 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 699
  • Modem Zoltrix za mała prędkość połączenia

    modemy zoltrixa lacza sie wolniej niz np pentagramy a jesli chodzi o transfer to po kilku doswiadczeniach wychodzi na to ze jest on taki sam na zoltrixie jak i pentagramie (na motoroli) chociaz motorola pokazuje predkosc zawsze ponad 50kbps a zoltrix zwykle 46costam kbps ale o ile zoltrix ani raz nie...

    Komputery Hardware edziu   21 Cze 2003 10:39 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1683
  • łacza satelitarne

    a jaka byla by predkosc tego lacza? tak na oko:D edit o co chodzi z jedno kierunkowym internetem?

    Początkujący Elektronicy longines   16 Lis 2004 19:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1728
  • Prędkość TWOJEGO Internetu SPRAWDZ Teraz :)

    Widze ze nie qmasz. Nie 213MB/s tylko 213kB/s. Nie spotkalem sie z laczem o predkosci jakiej podajesz szeroko dostepnym dla ludzi. Przeciez licznik moze max pokazac 2MB/s!!! To skad Ci sie wzielo 213MB/s - chyba ze Ci sie licznik 100 razy obrocil... A te 10MB/s to caly czas bedzie taki sam i to NIE...

    Sieci, Internet pytonix   24 Wrz 2006 10:47 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 513146
  • Internet droga radiowa

    sproboj metody jaka dziala np. w UPC (telewizja kablowa w Gdansku). zacznij narzekac na niska predkosc i powiedz ze jak sie nie poprawi, to rezygnujesz. ale radze rozwazyc innych dostawcow z uwagi na to, ze moze i maja drozej, ale maja o niebo lepsza jakosc lacza

    Inne Serwis Gość   20 Lut 2005 13:34 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 10450
  • Komunikacja modemów kablowych( rozpoznawanie w sieci )

    (at)kasprzyk: 'Wylacza Twoj modem' tzn co?? moglbys mi wyjasnic w jaki sposob blokowane sa modemy czy po stronie operatora musi byc wpisany mac modemu zeby mozna sie bylo polaczyc?? I jeszcze jedno pytanie: Skad modemy wiedza jaki config masja sciagnac?? czy jego nazwa 'siedzi w nim' czy jest wysylana...

    Sieci, Internet groovee   02 Maj 2005 10:18 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1452
  • BM-500

    Witam mam jeszcze takie pytanko poszukuje routera ktory podzieli mi lacze na poszczegolne ip konkretna predkosc mam mala siec i kilka osob jest podlaczonych radiowka a kilka osob kablem i teraz jak ktos ssa po kablu to na radiowce nie ma neta jak temu zapobiec ? na radiowce mam Wireless MAC Filter...

    Sieci, Internet JarekDex   11 Paź 2005 05:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 771
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty