Dzięki! Cóż można wyciąć fajny filterek choćby z filtra do kosiarki spalinowej. są z takiej fajnej gąbeczki i spełniają zadanie. Ja po prostu zmagałem sie z tym tematem i byłem zdegustowany bezradnością, jak wielu którzy o tym myśleli. Wiemy jak uciążliwy to temat, jak to syfi w odlocie i jak wiele problemów i usterek powoduje. Poza tym nie każdy może...
Miałem raz nieszczelny dolot (pękła mi rura od intercoolera) ale nie miałem żadnego błędu,, tylko było gwizdanie tam gdzie była rura nieszczelna (to było wtedy na wlocie), wymieniłem rurę i auto chodziło, drugą sytuację miałem jak mi pękła rura na wylocie z intercoolera, pękła przy opasce, (świst był, auto jechało) to wtedy uciąłem kawałek nałożyłem...
Wlasnie pod kolem zapasowym pod wentylowana oslona jest caly system roznych kombinacji gumowych wezy. Waz "wychodzi" z wlewu paliwa, wsawiony po drodze jest elektrozawor (za plastikowym zakolem), nastepnie plastikowa pucha (tak jakby filtr) nastepnie jakis bialy okragly element - moze zawor jednokierunkowy - wchodzi nastepnie pod kolo zapasowe. Nastepnie...
Jak mam zaślepić EGR jak on jest elektroniczny (nie ma takiej możliwości) w innych autach wiem że można zaślepić albo wywalić egr, ale nie w vectrze c .Pozdrawiam. I czekam na dalsze sugestie.
Prosze o pomoc. Warsztat chyba! narobił bałaganu z wężykami od EGR'u Jeśli ktoś przesłałby mi schemat połączenia byłbym wdzięczny. nr. kodu motoru: 604.912 Yurek
Witam mam taki problem w swojej astrze f 1,6 16v ze zaworem egr samochód był podłączany pod komputer i nie reaguje egr.I przez to może pali 9/100km?? sprawdzałem egr i wydaje mi się ze jest dobry pytanie co jest uszkodzone egr czy komputer czy coś innego na silniku, ciężko mu wejść z niskich obrotów na wysokie pierwsze go ,,zamuli" i dopiero wchodzi...
Autko złożone. załatwiłem drugą głowice. Chodzi teraz poprawnie i nawet EGR udało się uratować. ELEKTRIT dzięki za pomoc!!!
nie musisz wierzyć. ja ten problem mam z głowy. A mógł byś trochę jaśniej z tymi świecami bo za cholerę nie kumam mówisz o DTH?A z tym EGR to namieszaliście strasznie ,niektórzy głupoty wypisują,nie lepiej zaślepić na stałe?można bez problemu pod obudową klap wirowych i przy okazji wywalić cały ten syf z ssącego i klap .
Witam. Gdzie znajduje się zawór EGR w Mercedesie W210 2.2D bez turbiny?
Wiadomo że da się zaślepić lub można wywalić tą okrągłą blachę z przepustnicy ale świeci się CHECK! ponieważ jest zatarty silniczek krokowy który steruje otwieraniem i zamykaniem przepustnicy i to jest największy problem.Bez tej chorej przepustnicy silnik działa normalnie tylko trochę dłużej gaśnie po wyłączeniu kluczyka.
Problem rozwiązany. Przyczyną było zatkanie kanałów EGR w głowicy. Należy zdemontować kolektor ssący i wyczyścić wszystkie kanały. Koniecznie zasrosujcie nową uszczelkę pod kolektor. Powodzenia.
Witam, ja mam podobny problem - również C2 1.4 HDi. Komputer nie pokazuje żadnego błędu wszystkie parametry są OK poza ciśnieniem doładowania którego w zasadzie nie ma. Check też się nie świeci a silnik jest totalnie zamulony.. Ponoć turbiny w tym silniku nie były awaryjne więc przyczyna zapewne leży gdzie indziej.. jeśli ktoś miał podobny problem,...
No po bólach problem rozwiązany okazało się że trzeba było przeprowadzić poprawną adaptacje tzn. wyzerować ustawienia i zrobić od początku. No adoptować przepustnice nie egr.
To napięcie 13.3 V to tak trochę skromnie powinno być około 14 do 14.4. Kąt wtrysku,dawka rozruchowa,do sprawdzenia i ten egr też. Proponuje wizytę u mechanika na diagnozę komputerową. Napisz jaki to silnik kod najlepiej podaj.
Okazuje się, że wiązka idąca z zaworka przepustnicy(górny kabelek na przepustnicy widoczny po otwarciu maski) była uszkodzona, przełamana w paru miejscach(najpierw zmierzyłem napięcie w kostce). Auto jezdzi już parę dni bez problemów.
Witam serdecznie chciałabym zapytać wymieniłam egr na nowiutki a dalej mi wyskakują 2 błędy z odczytu, może to broi wtyczka która idzie od silnika do egr, już tak naprawdę nie wiem co jest z tym Francuzem. Może ktoś podpowie co może być przyczyną dalej z błędów wychodzi ze samochód nie z czytuje egr.
Witam, Po wymianie turbosprężarki oraz czyszczeniu filtra DPF auto ciężko odpaliło, silnik zaczęło dziwnie pracować trząsł się .Po przejechaniu 2 km po wymianie turbo, auto straciło zupełnie moc , wyskoczył błąd P0489 oraz P0238 .Po odłączeniu zaworu EGR auto zaczęło normalnie pracować i jeździć. Lecz po wstawieniu nowego zawodu EGR w aucie wyskoczył...
Dzięki ,zobaczę jeszcze raz ,bo juz tak próbowałem,z tym,że temp.silnika była ok 90*.,może tu była przyczyna lub autoboss ma z tym problemy.
Można z powodzeniem zaślepić, w silniku ALH EGR jest sterowany podciśnieniowo a nie elektrycznie więc sterownik silnika nie będzie robił problemów, zaślepić EGR można na kilka sposobów, programowo jednak nigdy się EGR nie wyłączy całkowicie więc wystaczy zabieg czysto mechaniczny; taki zabieg da czysty i wolny od nagaru kolektor ssący jak i wnętrze...
(-) Teraz zaczęły pojawiać się problemy z EGR - błąd na komputerze (-). Jaki to jest konkretnie numer błędu? Podaj tylko numer, np. P1234 , a nie opis typu "problemy z EGR". Numeracja pozwoli zawęzić, że tak powiem, "pole ostrzału", a tym samym szybciej wykryć usterkę. Nie zaczynałbym z grubej rury od komputera i przeprogramowania, skoro silnik przedtem...
Witam, mam problem z egr w moim audi a3 8p 1,9 105 KM 2007r. Opisze szczegolowo jak to sie zaczelo. Jechalem na wakacje i po przejechaniu okolo 300 km na drodze ekspresowej przy predkosci 120 zaczela mi mrygac "sprezynka" i samoch stracil troche na mocy. Poszukalem mechanika w okolicy pojechalem podpial pod komputer i okazalo sie ze blad egr. Powiedzial...
Jeśli jest problem z egr spalin to musisz zrobić diagnostykę przepływomierza podczas egr zamkniętego oraz otwartego , sprawdzając wartości mierzone z wartościami zadanymi.
Witam, EGR 7.00907.03.0 Może ktoś doradzi jak przetestować zawór EGR poza silnikiem. Według informacji z komputera uległ on uszkodzeniu, ale muszę mieć pewność przed zakupem nowego czy to faktycznie usterka zaworu, czy może np. jakieś przetarcie przewodów bo już różne usterki wyczytałem w tym temacie. Co już przetestowałem: Poziomy napięć na wtyczce...
Witam mam problem z EGR mianowicie po diagnostyce mam błędy pierwszy to błąd regulacji EGR (ujemne odchylenie) a drugi to zwarcie do masy na siłowniku zaworu przepustnicy tva. Proszę o pod powiedzenie co zrobić aby usunąć usterki z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam.
Witam wszystkich. Mam problem z EGR w Leonie 1,6 TDI. Po diagnozie "sygnał potencjometru EGR zbyt niski". Potencjometr podmieniony niczego nie zmienił ale okazało się, że na żółtym przewodzie na wtyczce siłownika brakuje +5V. Zasilanie samego silniczka jest ok (silnik kręci się przez moment po włączeniu zapłonu) ale brak zasilania elektroniki (masa...
Witam. Problem z EGR obszernie znany. Ale jak można sprawdzić czy działa część elektryczną zaworu EGR, oraz wiązkę przewodów do niego dołączoną Zdjęcie podglądowe, o która częśc mi chodzi.
Witam Mam problem z Egr, wymieniłem go na nowy i kupiłem używkę moduł podcisnienia (blok zaworów) i dalej tak samoo.. W vcds w bloku pomiarowym w testowaniu egr ciągle stoi, powinien dawać min 200mg a daje ciągle: Ilość powietrza/Obr.: 5.0 mg/suw I ta wartość się nie zmienia... Co jest odpowiedzialne za to? Pozdrawiam
Witam Pacjent to astra g 2003 rok. Auto ma silnik 2.0 74 kw - ok 100 km Auto odpala pięknie. Po chwili jazdy zapala się kluczyk i turbo nie działa. Bład to p0400. Odczytany błąd problem z egr. Czytałem że należy sprawdzić przewody podciśnieniowe. Nie jestem pewien czy u mnie egr sterowany jest podciśnieniem. Czy tam były dwa rodzaje? Ja mam taki jak...
Witam. Miałem problemy z EGR ostatecznie udałem się do gościa który go wyłączył. Check zgasł ale nadal w sterowniku jest jeden błąd p2143 - otwarty EGR. Auto jeździ normalnie, zastanawiam się czy po zaślepieniu blaszką zniknie? Czy to może mieć jakiś negatywny wpływ? Nie wiem czy jechać na reklamacje, czy to normalne?
Witam serdecznie jakiegoś czasu pojawił mi się problem z EGR Opel Combo 1.3 cdti mam prośbę i pytanie po zaślepieniu czy jest opcja wyłączenia EGR za pomocą programu Delphi . Dziękuję bardzo za pomoc 😃.
Witam, mam problem z EGR, gdy go odkreciłem (3 śrubki) nie można go było wyciągnąć. Nawet gdy chciałem go juz na siłe wyciągnąć to się nie ruszył. Czy ma jeszcze jakieś inne mocowania? proszę o pomoc
Witam. Mam od dłuższego czasu problem z EGR-em i czytałem trochę o emulatorach zaworu. Czy komuś udało się zrobić działający emulator do takiego silnika? Bo jednoznacznej odpowiedzi brak. Znalazłem też w sprzedaży gotowe emulatory z podłączeniem do MAP dostępne na allegro. Czy ktoś testował coś takiego? Może lepiej samemu coś takiego zrobić?
Witam. Mam problem z EGR EM nie mogę skasować błędu. Rozkręciłem i wyczyściłem go ale to nic nie dało. Czy jest możliwość go Zregenerować? Jak się ewentualnie kupi drugi jaki jest jego koszt i czy trzeba go później zaadaptować? W jaki sposób? Poniżej ten błąd. Proszę o pomoc.
Problemy z EGR definitywnie rozwiązuje w tych silnikach zmiana w sofcie sterujacym, teraz to pewnie dużo nie kosztuje, sam kiedys w astrze 2.0dti zmieniałem bo p0400 zapalał się w najmniej pożadanych momentach.
Jeżeli nie masz wiedzy to się lepiej nie czepiaj, daj komuś kto się zna. Świece można sprawdzić miernikiem czy sprawne, ale czy grzeją i jak grzeją to najlepiej wyjąć i sprawdzić na zewnątrz, dać masę z silnika. Jaki problem z egr zgłasza? Jaki przepływ przez przepływomierz? Jak zapali to ciśnienie doładowania ok?
Witam mam problem z egr w moim c max mam urwany ten prencik z dwoma łożyskami w tym ślimaku nie wiem jak to się poprawnie nazywa czy idzie gdzieś kupić sam ten pręcik z twoma małymi łożyskami? Chodzi mi o to srebne co otwiera zawór. Z góry dziękuję Dodam zdj
nie to nie problem zaworu EGR a co do zaagazowania - to poprzedni właściciel to zrobił. Myślę że instalacja BRC SQ24 za kilka tys złotych nie jest zła, a co do osiągów na gazie to nie jest źle ;-). Przecież w tej instalacji jeździ się na gazie dopiero jak silnik osiągnie odpowiednią temperature to jest dobre rozwiązanie bo na miesiąc wyjeździ około...
Podobno sa problemy z EGR-em w poniedzialek jade do mechanika zobaczymy :)
Schemat wtyczki czujnika ciśnienia doładowania do Renault Master, Nissan Interstar, bez EGR i przepływomierza: wtyczka 4 pin (oznaczone cyframi) nr. 1 masa nr. 2 ? (temperatura) Nr. 3 napięcie (5v) nr. 4 ? (temperatura) I tak, nr 1 ma kolor szary, numer 3 ma kolor zielony, w przypadku 2 i 4 są różne wariacje, ale jeżeli 1 i 3 są prawidłowo podłączone...
Witam. Jakoś wiosna 2022 auto zaczęło mi kopcić na biało, średnio raz w tygodniu, później to już kopcił co ok 2-3 dni. Jak zaczynał kopcic to pojeździłem 10min na wyższych obrotach i przestawał. W momencie kiedy zaczynał kopcić to raz mu przybywało mocy a raz brakował, pedal gazu też się dziwnie zachowywał (było odczuwalne delikatne szarpanie). W grudniu...
Witam Od dłuższego czasu zmagam się z turbiną oraz sterowaniem turbiny w Octavii I z 2000r, silnik 1,9 TDI - AGR 66Kw. W maju turbina przeszła regenerację i powróciła dawna moc auta. Po ok 2 miesiącach stopniowo zaczęły powracać problemy. Postanowiłem oddać turbinę do sprawdzenia i ewentualną naprawę gwarancyjną. Okazało się, że turbina jest sprawna...
Witam. Potrzebuję opis poszczególnych pinów (jakie napięcia mają być) na kostce egr w Renault Koleos 2.0 Dci z 2010 roku. Egr z płaską kostką. Był przekładany silnik i nowy ma innypego typu egr. Po założeniu starego nadal sa problemy.
Witam. Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc. Auto to sharan 2.0 TDI 140KM 2008r niestety nie znam oznaczenia silnika (EGR elektr. aku vaccum w pokrywie zaworow, fap, nie ma modulu elektrozaworow sterujacych, podcisnieniowych tylko n75 przy scianie grodziowej.Jezeli to pomoze komus w rozpoznaniu kodu silnika. Problem jak w temacie,walcze z autem...
Witam Problem z moją Corsą zaczął się poł roku temu :-( Na początku zaczął zapalać się EGR podczas jazdy pod górkę, zbagatelizowałem ten problem gdyż było to bardzo sporadycznie. Po jakimś czasie Corsa miała problem z wejsciem na obroty kiedy była zimna trzeba było porządnie przygazować żeby można było jechać, po rozgrzaniu silnika problem znikał. Zgodnie...
Mam Omege B z silnikiem X20SE. Po roku eksploatacji na LPG (LOVATO + BINGO S) zaczeły się problemy z rozruchem silnika polegające na nie równej jego pracy, efektu "mulenia" co uniemożliwiało jazde na benzynie do czasu przełączenia się na LPG (temp płynu 30C). Dodaje że problem ten nie jest powtarzalny a dzieje się od czasu do czasu. Po przestudiowaniu...
zawor egr( recylkulacja gazow wylotowych)problemy z moca ponad normalne dymienie szczegolnie nowych dieslow i nie tylkoCzesc! Posiadam rovera 75 cdt 2.0 bmw diesel. Kilka miesiecy temu zauwazylem zwiekszajace sie dymienie spalin jak rowniez zuzycie paliwa az do ponad 30% wieksze przy spadku mocy o okolo 25%.Poczatkowo myslalem ze to normalne przy 150...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Witam, po niedługim czasie musze znowu napisać i skorzystać z waszych rad które świetnie pomagaja uporać mi się z problemami w samochodzie. Moim problemem jest uporczywe psucie się zaworu recyrkulacji spalin czyli tzw. EGR-u (nie cierpie już tej nazwy), otóż minal dokładnie rok od momentu wymiany egru na nowy i znowu się popsuł, pali się kontrolka checz...
Witam Mam taki problem z tym autem, jak auto gorące i pracuje równo na biegu jałowym zaczyna wysterowywać EGR i wtedy obroty zaczynają spadać i rosnąć. W momęcie otwierania EGR tak jakby zaczynał sie przyduszać po chwili go zamknie słychać jak obroty podejdą do góry. Z zaworu EGR słychać klaśnięcia jak go zamyka. Przy tych pompnięciach EGR aż cały silnik...
Witam. Postaram się w miarę dokładnie opisać problem, a z racji tego, że jestem kobietą - nie znam się na pewnych sprawach, jednak proszę mnie nie dyskryminować. Kupiłam samochód Opel Corsa B rocznik 1998, silnik 1.0 12v. Pojeździłam nim 2 miesiące i zaczęły się problemy. Zapaliła się kontrolna Check Engine, ale nie zwrociłam na nią szczególnej uwagi...
Witam posiadam Astrę G 1998r. z silnikiem 1.6 16v silnik zaczął źle chodzić,podłączenie kompa wykazało błąd. P1405 problemy z obwodem czujnika EGR.Wymieniłem EGR na nowy i problem nadal jest.Napięcie na zapłonie czujnika EGR jest 509mV na włączonym silniku tyle samo(a powinno być 2000mV)Teraz powstaje pytanie co może być??Czyżby sprzedali mi uszkodzony...
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: Do czego on służy i jak powinien się zachowywać ciągnąć powietrze...
Witam wszystkich. Moje problemy z corsa zaczęły się w ubiegłą niedzielę. Jechałem sobie pełny uśmiechu późnym popołudniem, jedną z obwodnic mojego miasta (70km/h), aż zacząłem słyszeć na wysokich obrotach wycie. Myślałem że to chwilowe, tymczasem każdy kolejny kilometr to co raz gorsze wycie. Moc samochodu bardzo spadła, gaz w podłodze, a samochód ledwo...
Witajcie! Po zakupie Forda Mondeo Mk3 z 2006 roku borykałem się z problemem podnoszenia się obrotów o 200-300 przy zmianie biegów oraz ich powolne opadanie, przy okazji hamowanie silnikiem sprawiało problemy, tzn było strasznie słabe, a czasem podczas hamowania było czuć jakby samochód sam lekko dodał gazu na chwilkę. Znajomy mechanik sprawdził kolektor,...
Posiadam Focusa MK2 FL z 2009 (212tyś km) 1,8 TDCi 115KM Parę miesięcy temu pojawił się błąd silnika (check engine). Elektromechanik namierzył zawór EGR i zapłon. Wymieniłem świece, lecz błąd po krótkim czasie się pojawił. Okazało się, że kable zostały przeoczone - były przetarte. Po wymianie kabli zdecydowałem się na wyczyszczenie zaworu EGR, gdyż...
Witam Mam problem z wyskakującym błędem i świecąca się kontrolką MIL. Pacjent to e60 3.0d, wyskakuje błąd: 4501 System EGR, sterowany MAF, zbyt duży przepływ EGR - nieciągły Dodam że auto ma usunięty dpf, wyłączony egr i zrobiony program oraz usunięte klapki z kolektora. Wszystko było dobrze a od jakiegoś czasu mnie męczy ten błąd i żółta kontrolna,...
Witam i prosze o pomoc w interpretacji pracy zaworu EGR. Na początku musze podać parę szczegółów które sa bardzo istotne. 1.Przy wymianie wydechu znalazłem pokruszone fragmenty wkładu filtra DPF w rurze ,wywaliłem więc środek-częściowo. BARDZO WAŻNE - prędkość zapełniania filtra nie zmieniła się tak naprawdę jakby to niemiało znaczenia, to jest co okolo...
Witam. Mam problem z zaworem EGR , który prawdopodobnie zaciął się w pozycji zamkniętej. Problem zaczął się lub zbiegł się akurat z tym,że wyczerpał się akumulator i auto nie chciało odpalić. Po odpaleniu zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika , która najpierw przy podwyższaniu obrotów gasnęła/gasła później jednak zapaliła się na stałe. Na komputerze...
Witam Mam taki problem iż zmieniłem EGR w moim VW Touran 1.9 TDI 105 KM 2005 r . Po Zmianie tego EGRa samochód zaczął dymić na czarno stracił moc i przy ruszaniu musiałem dodać tak 1500 obr/min żeby ruszyć bo przy mniejszych obrotach gasł , a na starym EGR samochód chodził jak ma być . Wiec postanowiłem zaślepić rurkę doprowadzającą spaliny do EGR i...
Po pierwsze musisz zrozumieć jak Ecu mierzy przepływ przez EGR. Tak naprawdę to go wylicza/zgaduje. Ecu mierzy przepływ świeżego powietrza zaraz za filtrem. Robi to przepływomierz. I teraz Ecu ma ustalony przepływ powietrza dla konkretnych obrotów, ciśnienia atmosferycznego, dawki paliwa oraz ciśnienia w doloci (po turbo). Gdy obciążenie jest niepełne...
Witajcie. Mam pewien problem od kilku dni, widziałem sporo tematów na ten temat ale szczerze Wam powiem, że nie jestem wybitnym mechanikiem dlatego się tutaj zgłaszam, wiele wyczytałem, posprawdzałem, Dobra przechodzę do tematu, od jakiegoś czasu wyskakuje mi kontrolka auta z kluczem, tzw check engine, auto nie ma w ogóle mocy czy ta kontrolka się pojawia...
Kody których nie wypisałem są mało istotne, więc nie wklejam opisu. BSC 18 Komunikacja z tachografem (TCO) Opis Komunikacja z tachografem (TCO) została przerwana. COO 570 Komunikacja z tachografem Opis Komunikacja między koordynatorem a tachografem została przerwana. Przyczyna Przyczyny usterki mogą być następujące: •Usterka w obwodzie żółtej...
Witam Was! Mam pytanie odnośnie mojej betki...mam problem z mocą w mojej betce,a mianowicie pokazuje mi pod kompem błąd zaworu egr,zawor wymienilem i problem jest nadal,mam pytanie czy wężyk podcisnieniowy ktory idzie do egr czy powinien miec caly czas podciśnienie? Bo jak go zdjęlem i dodawalem gazu zero reakcji podciśnienia w węzyku czy on dopiero...
Witam mam taki problem z silnikiem 2 hdi rhr 140 power - w samochodzie fiat scudo. 2008 r. Wymieniłem EGR - i tu wartość zadana EGR z wartością przekazywaną położenia EGR się pokrywają, natomiast Cylkiczny stosunek stosunek otwarcia zaworu EGR jest cały czas na 10 %, nawet jak wyjmę wtyczke z EGR-ra to ta wartość jest zawsze na 10%. Silnik pracuje twardo...
Witam. Samochód boxer 2.2 euro 5 2012r. Problem jest z EGR. Wyskakują trzy kontrolki : pozycja zbyt zamknięta, pierwsze przyczepie zaworu EGR, ...i coś tam jeszcze z EGR. Zakupiłem nowy EGR i po założeniu niestety wywala te same błędy. Ktoś ma jakieś pomysły. Samochód jeździ bez problemu. Check się świeci cały czas.
Problem z czujnikiem położenia zaworu EGR. Jest to silnik 3.0 euro 5, ale starsza przedliftowa buda. Przyczyną jest wilgoć, która dostaje się do obudowy EGR. Numer FIAT 504373660. W parametrach widać jak wartości położenia czujnika skacze. Osuszenie u mnie nie pomagało. Niestety jest problem z dostępnością nowych czy używanych części, a nawet jak są...
Witam wszystkich, poproszę o poradę w związku z problemem występującym przy Renault Koleos 2 2.0 DCI 177 silnik tożsamy z Nissanem X-Trail T32. Problem jest następujący Auto zimne potrafi podczas jazdy lekko szarpać, najczęściej w granicach 1800-2000 tyśobr/min lub sporadczycznie w granicach 2500 obr/min. Dzieje się to jak się przyspiesza delikatnie...
Witam, opiszę krótko problem. Standardowa usterka przy oplach. Podczas jazdy świeci się kontrolka elektroniki silnika. W pewnych momentach ( zazwyczaj przy dodawaniu gazu) na krótko gaśnie i zapala się z powrotem. Nie zauważyłem żadnych innych objawów tzn. zwiększonego zużycia paliwa lub spadku mocy lub szarpania, przerywania itp. Komputer pokazuje...
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal zanim bym zaczal sciagac skrzynie...moze gdzies...
Jest sobie nexia 1.5 8V. Prosty, oplowski silnik, wtrysk wielopunkt ale fullgrupa. Sterownik Multekopochodny. Trochę Opla, ale też jest parę koreańskich wymysłów. Jest tam sobie EGR ale sterowany czysto podciśnieniowo, nie ma żadnego zaworka elektromagnetycznego. Noi ten głupi sterownik raz na jakiś czas rzuca czekiem i błedem od EGRa. EGR wygląda na...
Coz dla nmnie to nic nie znaczy,ze pracujesz 15 lat w ASO.Ciekawe dlaczego ludzie omijaja ASO i maja takie negatywne opinie o mechanikach tam pracujacych.A Ty jestes tego kolego przykladem sadzac o formie wypowiedzi i napastliwosci. Dla mnie jestes jeszcze mniej niz zerem,ja w przeciwienstwie do Ciebie nie patrze na licznik postow tylko staram sie pomoc...
Dokładnie koledzy ma 292tys przejechane oryginalny przebieg. Silnik bez wyciekow, tylko ten EGR i co jeszcze zauważyłem kapie mi olej z dolotu do IC pod zderzakiem od strony pasażera ale to już wiem jak zrobić. Sciągałem wężyk od góry tego talerza od EGRu ale tam nic nie było, czysty był ten wężyk w środku, podejrzewam że tym wężykiem dolatuje powietrze....
Witam Mam trzy pytania odnośnie Forda Ka z 1998r mojej żonki. 1. Jest problem z zaworem par paliwa. Przy jeździe na biegu, przy niskich temp na zew słychać cykanie. Popytałem się tu i tam, odczytałem błędy i był zawór par paliwa. Powiem tak, nie chcę go wymieniać od razu, tylko sprawdzić co może wpływać na jego dziwne zachowanie. Czy dysponuje może...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
Witam mam na zakładzie skode octavia 1,6 AVU 2001r z pompką powietrza wtórnego problem leży po stronie zaworu EGR .Wyczytałem błędy dotyczące 17526 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny: przerwa P1118 - 35-00 - - 16522 - Zespół 1; sonda 2: napiecie za wysokie P0138 - 35-10 - - - Sporadyczny 17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji P1403...
Witam Z ABSem już się uporałem, ale mam jeszcze jeden problem. Otóż od dłuższego czasu walczyłem z czarnym dymem z rury wydechowej podczas przyspieszania. Po wielu kombinacjach okazało się że jest pęknięty kolektor dolotowy (ten dolny). Kolektor pospawałem (plastykowy) w miejscu pęknięcia dołożyłem dodatkowo łatkę. Na trop naprowadziło mnie to że gdy...
Dzisiaj w imieniu kolegi. Również Fiat Stilo z tym,że 150 Koni Jtd-m i.. Delikatnie dymienie na czarno przy ruszaniu lub przy przegazowaniu. Zaślepiony Egr przy kolektorze nie pomaga - podkładka fabryczna Fiata z dziurkami. Założony nowy Egr problem nie znika czy to z podkładką czy bez niej. Natomiast po chwilowym odłączeniu rurki wpadającej do EGR...
Przybliże problem bardziej - więc zapalajac zaplon w samochodzie gasna kontrolki zarzenia świec egr oraz serv i pozostałe lampki - zaczynam kręcić i samochód nie odpala i pojawiają sie kontrolki świec egr oraz serv - wyłączam stacyjke i zalaczam ponownie procedura na zegarach odbywa sie bez zmian - wszystko gaśnie i jesteśmy gotowi do odpalenia silnika...
Witam. Ostatnio mam problem ze Scania R420 HPI. Na wyświetlaczu jest komunikat dotyczący wysokiej emisji spalin. Auto nie kopci. Może trochę przy dodaniu gazu z okolic EGR. Uszczelniłem to. Po odczytaniu kodów błędów: 1) dotyczył EGR 2) kalibracja przepływomierza wyłączona 3) czujnik ciśnienia atmosferycznego Niestety nie spisałem dokładnych kodów błędów-zapomniałem....
Witam, Dwa dni temu na BP zalałem do pełna zwykłym dieslem. Przy odjeździe ze stacji auto straciło moc, dopiero na autostradzie po wyżej 2,5tys. obrotów przyspieszenie wracało do normy. Po podłączeniu do komputera był błąd P010F wskazujący na przepływkę lub egr. Odłączenie przepływki nie zmieniało zachowania auta. Wczoraj wyczyściłem egr'a, sensor boosta,...
Witam posiadam pewien problem który nie mogłem dopasować do żadnego z działów zatem opisze go tu. Zakupiłem Zawór Egr Do Astry G x18xe1 Niby Org Delphi z Aukcji allegro Nr 3048339720 i dziś po przyjściu wygląda tak jakoś jak by była to tania lipa,spisałem z niego i starego Egr numery jakie widnieją na nich. Oto one i proszę o pomoc. Dziękuje Stary Egr...
Witam, Mam nietypowy problem. Auto to Laguna II 1.9 dCI. Pluło olejem spod łączenia kolektora dolotowego i klapy gaszącej. Rozkręciłem uszczelniłem. Problem jest taki, że nakapało na wiązkę kabli. Kable na wiązce od czujników (zasilanie dla zaworu EGR - jest w pełni elektoniczny oraz zasilanie i sygnał dla czujnika sterującego klapą gaszącą). Olej nakapał...
Witam, mój problem dotyczy Passata b5 fl. Silnik to diesel AVF. Po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna znacznie tracić na mocy. Pojawia się komunikat abgas werkstatt (od razu po uruchomieniu silnika zresztą też). Po podłączeniu do komputera wyskakuje mi błąd 17965 ("Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża" lub...
Witam, Mam problem z 270 DCi, pali około 30l a przed awarią EGR paliła 23-25. Niestety nie znając przyczyny ( sądziłem, że wtryski), auto pracowało 2-3 miesiące z zepsutym EGR- wykręcił się popychacz i cały czas max spalin trafiało do komory spalania, auto strasznie kopciło i było słabe, po naprawie EGR nadal pali b. duzo i jest troszeczke słabsze niż...
Witam. Mam problem w swoim Audi a3 1.9 tdi 105 km (bkc) z zaworem egr. Pojawia mi się błąd 16785 błąd EGR natężenie przepływu małe. Przejadę 3 km i błąd po wykasowaniu się pojawia. Jak jeżdżę 2 tygodnie, tak około lub ponad, to zapali się też na liczniku i zgaśnie po jakimś czasie, ale błąd w sterowniku silnika pozostaje. EGR został wyczyszczony. Potem...
Przepływomierz wymień. No właśnie wymieniłbym gdyby był, w BBY nie ma przepływomierza. Wiem że taki objaw dawał przepływomierz w niektórych silnikach bo przerabiałem to w Mazdzie. Wtedy po wymianie przepływomierza auto odpala za 1 razem. Dodano po 10 Zawsze rano odpala za 2 razem, za pierwszym gasnie, To z pewnością nie wina egr i w bby nie ma potrzeby...
Rodzi się pytanie w związku z pacjentem Audi A3 1.6 102 KM 2001 r. AVU. Wywala błędy 17811 - regulacja EGR, nawet po wymianie na drugi EGR i przeprowadzonej udanie adaptacji w 074, oraz błąd czujnika płynu chłodzącego mimo, że w parametrach 01- engine pokazuje prawidłowo. Czujnik, dla świętego spokoju podmieniony 4-piny, Błędy dają się kasować, lecz...
Witam, Mam problem z podcisnieniem w zafirze a 82 km 2.0 dtl. Otoz sprawdzilem wakuometrem podcisnienia. Pompa prozniowa ma 2 wyjscia jedno na serwo - tu niezaleznie od obrotow podcisnienie wynosi ok. 0,8 bara i drugie wyjscie na elektrozazworki - dwa do egr jeden do turbiny. Wyjscie na elektrozaworki z pompy prozniowej w zaleznosci od obrotow ma wartosc...
Witam mam znów kontrolkę silnika w swoim golfie 4 i komunikat abgas wergstatt ! 24 grudnia miałem wymieniany zawór EGR na zamiennik który kosztował mnie 299zł i 3 dni temu jechałem sobie a tu błąd i check od silnika po podpięciu kompa u elektryka wywaliło jakiś błąd związany z EGR'em, facet rozebrał przepustnicę wyczyścił czarny nalot i przez około...
Witam Kolegów i zwracam się z prośbą o pomoc. Citroen C3 1.4hdi wtryski Siemens. W czasie gaszenia silnik szarpie(twardo gaśnie). Okazało się, że nie działa klapa gasząca(przepustnica EGR) Podmieniłem na sprawną i to samo.Teraz wrzucę co wyszło po podłączeniu do Lexii : Testowanie przed uruchomieniem: EGR-pracuje. Klapa(przepustnica EGR)- pracuje ;wszystkie...
Witam wszystkich serdecznie, zakupiłem sobie audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa problemy jeden tak jak w temacie, silnik wpada...
Witam Wymieniłem zawór EGR bo włączał sie tryb awaryjny (auto nie wchodzilo na obroty powyzej 3 tysiecy) i palila sie lampka silnika . EGR nowy oryginalny (lampka dalej się pali bo błędu jeszcze nie skasowałem) . Po wymianie auto nabrało mocy jak nigdy wcześniej , przyśpiesza jak rakieta :D ale spalanie paliwa wzrosło dość drastycznie . Wczesniej na...
Mam problem. Samochód to Audi A4 B8 CAGB 2009r Po czyszczeniu EGR i przepustnicy auto nie odpala. Silnik kręci ale nie chce zaskoczyć. Odkręciłem zawór EGR i zrobiłem test VCDS. Zawór otwierał się minimalnie przy czyszczeniu gdy robiłem to ręcznie w pełnym zakresie zębatek zawór otwierał się dużo więcej. UWAŻAM, że to przez to nie chce odpalić ponieważ...
Pierwszy błąd mówi o tym że sterownik silnika widzi zbyt niskie napięcie więc może masz słaby akumulator. Akumulator nówka, wymieniony 1 mc temu, może ten błąd pamięta od czasu starego akumulatora. Nie wiem co ty tam masz za zawór immo ale pierwsze słyszę o czymś takim w VAG w benzynie. Wcześniej miałem problem z odczytaniem błędów przez VAG, okazało...
Dobry, Jak w temacie, czy tak (video) powinna wyglądać adaptacja EGRu? Mogę zrobić logi jak trzeba. Kanał 74 przy normalnej jeździe przez większość czasu pokazuje 0.92V zadanej coś mi tu się nie podoba. Czasem pokazuje się błąd EGR 16787 p0403 zawór EGR-N18 Wadliwe działanie. Pojawia się raz na miesiąc. Proszę o porównanie kogoś kto ma taki sam silnik...
Mazda 2.0 diesel 110KM 2000r Mam mały problem po odczytaniu błędów łapka kontrolna wyskakuje błąd 11 i 16 czyli czujnik temperatury powietrza i egr, tylko że egr doskonale pracuje. Może ktoś miał coś podobnego i może ktoś wie jak spr. Ten czujnik?? Czy elektromagnez odpowiada za przesył danych do komputera o działaniu egr-a??
Witam borykam się z problemem.. Mój W202 2.2D 95KM 97r. przeżył 8 mechaników... Wymianę pompy Lukas na bosch(od tego się zaczęło). Kiedy padła pompa Lukas, mechanik od merców wymienił pompę, poprzestawial (po wymieniał osprzęt.. By pasowała.. I nie umiał jej wyregulowac... Inny również od merców.. Coś poprawił.. Trochę lepiej chodzi, ale kopci, na postoju...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem w Astrze. Przewertowałem chyba wszystkie tematy jakie podsuwa Google, ale nic nie pasuje do mojego przypadku. Po rozgrzaniu silnika, zgaszeniu i ponownym odpaleniu jeszcze ciepłego silnika (nie od razu, ale po kilkudziesięciu minutach) pojawia się chmura siwego gryzącego dymu, kompletna niechęć do wkręcania...
Witam, ostatnimi czasy zmagam się z błędem P1405 czyli niestety EGR. Sam egr został wymieniony na zamiennik i poprawa pojawiła się w taki sposób że, jezeli się nagrzeje i ruszam ze świateł to auto już nie gaśnie jak to było z poprzednim zaworem. Teraz problem pojawia się gdy auto się nagrzeje, chwile pojeżdżę po czym parę razy szarpnie autem i wyrzuca...
Witam. Mam problem z punciakiem. Po tym jak mi poddymiał przy wyższych obrotach i zapaleniu się lampki czek samochód stracił swój wigor i przeszedł jak gdyby w tryb awaryjny. Przeczyściłem kolektor ssący, był całkowicie zasyfiony prawie bez prześwitu nie mówiąc już o fajce do EGR-u która była zatkana. EGR wyczyściłem grzybek chodzi płynnie. Bolec w...