forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



prostownik regulacja pradu

Znaleziono 119 wyników na elektroda.pl: prostownik regulacja pradu
Podstawowa forma zapytania: prostownik regulacja prąd
Forum elektroda.pl Strona Główna

JAK NAJPROSCIEJ ZROBIC REGULACJE PRADU W ZAKRESIE 0 - 10 A

WITAM !!!! I PROSZE O POMOC MAM PROBLEM Z PRACA DYPLOMOWA MAM DO ZROBIENIA PROSTOWNIK 12 V Z REGULACJA PRADU W ZAKRESIE 0 - 10 A .W JAKI SPOSOB MOZNA WYKONAC TAKA REGULACJE CHODZI MI O NAJPROSTSZE ROZWIAZANIE (SLYSZALEM ZE MOZNA ZROBIC COS TAKIEGO NA REZYSTORZE LINIOWYM TYLKO JAKI SYMOL ? TAKIEGO...
Początkujący Ogólny :: 01 Wrz 2007 11:00 :: tomas79 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1672

Polautomatyczny prostownik do ladowania aku.samochodowych

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi jest ich sporo ;diody sa ok napiecze i temperatura znamionowa rowniez z duzym zapasem ponad 30% Jest to moj drugi tego typu prostownik,regulacja pradu ladowania jak i napiecia jes bezproblemowa.Wstawialem od 220µF÷2200µF i zawsze sie grzal!Szkoda by bylo zostawic...
Układy Zasilające :: 26 Lis 2006 20:05 :: elek555 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2743

Prostownik do ładowana akumulatorów z regulacją prądu POMOCY

Ja uzywam prostownika z regulacja pradu, ktory sam zrobilem. Mialem transformator 24 V, 300 W. Na wejsciu (220V) zalozylem regulator obrotow silnika ze starego odkuracza (ok 1000 W). Calosc zabezpieczylem oczywiscie bezpiecznikiem. Na wyjsciu jest tylko mostek prostowniczy 30 A i pomiar pradu. Urzdzenie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sie 2005 10:21 :: liseczq :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4331

Modyfikacje prostownika do akumulatora 45Ah.

Akumulator masz 45 Ah ale napiecie pracy 12 V. Z tego prostownika musisz uzyskac napiecie rzedu 13,5 -14,4V czyli takie jakie daje alternator w samochodzie . Poszukaj w literaturze schematu regulatora napiecia ewentualnie układu obnizajacego napiecie z 24 V na wspomniane 13,5V-14,4 V Transformator ma...
Początkujący Ogólny :: 10 Sty 2009 02:52 :: _JF_ :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2414

Prostownik do akumulatorów - mały problemik!!

Przebieg napiecia na akumulatorze nie bedzie taki jak narysowany, ale uklad bedzie dzialal :) W ogole ten uklad jest prosty praktycznie, a skomplikowany teoretycznie, bo bazuje na zwarciowej pracy transfomatora w szczytowej czesci przebiegu (dla malych transformatorow jest to dopuszczalne). Oczywiscie...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 26 Lut 2004 19:17 :: Ktoś12 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4956

Prostownik UZ -PA ? ZSRR 1987r. znikome ładowanie

Po długim czasie mam jeszcze kilka pytań otóż chciałbym wprowadzić jeśli można bardziej dokładną regulację pradu, ponieważ ten potencjometr jest mało dokładny, występują w nim skoki pradu tj. np. ustawiam sobie prad 1A (akumulator ma 10Ah 12V 190A )około minutę czasu taki prąd się utrzymuje a po tym...
Zasilacze, ładowarki :: 04 Kwi 2014 10:08 :: Artixis :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2490

Prostownik do ładowania akumulatorów

Witam. Mam problem z prostownikiem. Po zmontowaniu okazało sie że regulacja pradu wyj odbywala sie w zakresie 1A. Po wylutowaniu kondensatora C3 regulacja pradu odbywa sie normalnie.Jak to mozliwe?
Początkujący Piaskownica :: 03 Lis 2013 03:49 :: aksakal :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 4035

Uziemianie prostownika trojfazowego

Tak na marginesie ten prostownik z trakcja ma wiele wspolnego poniewaz sluzy do ladowania akumulatorow zabytkowej gorniczej lokomotywki akumulatorowej i jest on wlasnie na 6 diodach ale co dziwne bez jakiejkolwiek regulacji pradu ladowania i nie wiem jak to oddzialywuje na akumulatory.Zastanawiam sie...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 17 Sty 2008 12:23 :: assan :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1217

Prostownik do akumulatorów samochodowych-jak przerobić ?

Witam wszystkich. Znalazłem na elektrodzie fajny schemacik prostownika do ładowania akumulatorów samochodowych, układ ten według opisu realizuje płynną regulację prądu ładowania oraz zabezpieczenie przed przeładowaniem akumulatora. Niestety nie mogę uruchomić tego układu, na schemacie jest transformator...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 31 Lip 2008 07:35 :: persching1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5312

Prostownik z regulacją prądu ładowania

Prostownik z regulacja pradu ładowania.
Artykuły :: 27 Lis 2004 19:41 :: koval_s :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 11865

Regulacja prądu - potrzebny schemat

Witam ma ktos moze dobry i nie drogi w ykonaniu schemat urzadzenia do regulacji prądu??? A mnanowicie chodzi mo o regulacje pradu w prostowniku do akumulatora samochodowego mam Trafo 300va\12v i mostek 25A i teraz porzebuje dobry ukłda do regulowania pradu taki z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym itp...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 17 Maj 2006 22:28 :: cyberdar :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1388

Prostownik 24v z płynną regulacją rądu

Akurat takie zastosowanie nie wymaga regulacji pradu, a zwłaszcza płynnej. Czy ten akumulator ma pojemność 300Ah? Wygodną sprawą są prostowniki "bezobsługowe", nie przeładowuja akumulatorów, nie doprowadzają do gazowania i pozostawienie ich w stanie włączonym nawet na cały weekend nie grozi uszkodzeniem...
Układy Zasilające :: 30 Mar 2007 08:22 :: Walzas :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2329

prostownik regulacja 0-30v 0-25A

Witam !! Posiada dośc mocny i wydajny prostownik którym steruje odczepami po stronie wejscia, jednak chciałbym zabudowac układ który pozwoli na dokładniejsza regulacje napiecia i natężenia pradu. niestety nie jestem zbyt dobry z elektroniki iz waracam sie do Was o porade :) jak taki układ zbudowac
Układy Zasilające :: 21 Maj 2008 16:19 :: bobuss :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1296

Prostownik - oraca dyplomowa

czesc poszukuje schematu prostownika do ladowania akumulatorow samochodowych z regulacja pradu ladowania.To jest prostownik Melex typ BSK-36V/20A.Napicie znamionowe zasilania 230V/50Hz.Ten schemat potrzebny mi jest do czesci opisowej pracy dyplomowej. Z gory dziekuje Wydzielono z Szukam schematu,...
Początkujący Ogólny :: 15 Kwi 2005 23:07 :: Gość :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1025

prostownik do akumulatorow

elektrit - jezeli mam sie przyznac bez bicia, to zarowka jest bo tak slyszalem, dlatego pytam o to Was, ma sluzyc jako ograniczik pradu i rodzaj zabezpieczenia, a trafo 16V bo liczac spadki na mostku bedzie akurat a regulacje pradu jakas ktos moze podpowiedziec? bo teraz mam aku 50Ah a jak kiedys...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 21:40 :: martinpl :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 3613

Prostownik domowej konstrukcji!

Witam! Jestem posiadaczem prostownika do akumulatorow wlasnej konstrukcji. Urzadzenie ladowalo kiedys dobrze w zakresie do 10A - taki jest zamontowany amperomierz. Mialo jednak cienkie przewody, ktore z czasem ulegly przepaleniu do tego stopnia, ze prad na zwarciu nie przekraczal 2A. Postanowilem wiec...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 01 Lut 2006 22:19 :: WojcikW :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3917

budowa prostownika na 12V, mam kilka pytań

Z tym ze dla duzych akumulatorow R wew. jest tak niska, ze po podlaczeniu tego prostownika poplynie prad znacznie wiekszy od jego In. Dodano po 50 Chyba zeby ten prostownik mial regulacje pradu ladowania.
Początkujący Piaskownica :: 17 Lip 2009 18:36 :: Gość :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3842

Jaki kupić prostownik do akumulatorów 12V 55Ah i 75Ah

Witam Czy prostowniki Stef Pol EST warto kupic (maja płynna regulacje pradu) czy moze CB-6E jest tanczy (ale reguluje prad)? Chodzi mi o kupno w miare nie drogiego prostownika a dobrego , który by służył na lata
Elektro Co kupić? :: 23 Paź 2011 22:17 :: Genesis72 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5638

Jak zrobić regulator natezenia pradu do prostownika??

Najprosciej dołacz w szereg opornik nastawny mocy i bedziesz miał regulacje pradu.W szereg z ładowanym akumulatorem oczywiscie
Początkujący Serwisanci :: 12 Lut 2006 15:19 :: erzaw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1284

Problem z potencjometrem 470R 2W w prostowniku

Dlaczego nadal uważam układ za głupi: 1. Nie ma żadnego ograniczenia pradu ładowania. I dlatego myślący elektronik dołoży - jak napisano powyżej - opornośc przed tyrystorem. Wtedy jest i jako taka regulacja pradu ładowania. A taki co kopiuje układ pierwszy raz w życiu na dzień dobry spali tyrystor. 2....
Początkujący Ogólny :: 20 Mar 2009 07:56 :: elek555 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2178

prostownik do ładowania akumulatorów samochodowych

czesc poszukuje schematu prostownika do ladowania akumulatorow samochodowych z regulacja pradu ladowania.Posiadam transformator 200W napiecie wtorne 2*20V i chcialbym go wykozystac jesli to mozliwe. z góry dziękuje za odpowiedzi w tym temacie Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Początkujący Ogólny :: 31 Mar 2010 19:26 :: slawussj :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 48530

szukam schematu prostownika

szukam schematu prostownika z prostą regulacją pradu ładowania
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 30 Lis 2003 11:40 :: jozefg :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1385

Jak wykonac prostownik do ładowania akumulatorów?

Tak dokladnie zwykly sciemniacz podlacz sobie i zobacz jak ladnie reguluje zaraz ktos sie doczepi ze to nie chumanitarnie zasilac tak trafo moze i tak ale kazde dzielnie to znosi i jest piekna regulacja pradu ladowania nawet widzialem fabrycznie zrobione tak prostowniki ja ten sposob stosuje juz od kilkunastu...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 03 Lut 2010 20:12 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 48006

prostownik - jakim pradem laduje

a ile czasu powinien ladowac sie akumulator 52Ah (taki mam) - mam prostownik z plynna regulacja pradu i ustawiam na odpowiedni dla tego akumulatora prad jak juz akumulator sie naladuje - to prad przestanie plynac ? czy bedzie dalej jakis maly plynal i czy jak zostawie na cala noc to bedzie dobrze...
Początkujący Serwisanci :: 03 Gru 2007 21:25 :: ZBIGNIEW GOGULSKI :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 6384

Zle podłączyłem prostownik do akumulatora. Co teraz?

Podstawa w prostowniku to amperomierz, a drugie to regulacja pradu ładowania, bo podpinajac aku musisz ustawić prad ładowania, a ten pewnie nie miał, ani jednego ani tego drugiego. UFF Pozdr.
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Lut 2008 23:28 :: Moulder :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3047

Prostownik do wsk, ładowanie akumulatora.

Nie mostek tylko wyprostuje prad z przemiennego na staly ,oryginalnie we wsk prostownik byl na selenach do regulacji pradu ladowania sluzy regulator napiecia ktory w wsk nie wystepuje
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lis 2008 14:40 :: arekadiusz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1456

Prostownik BK120615 i dziwne napięcia ładowania.

witam dostałem podobny prostownik do naprawy i ktos predzej wymienil w nim transforamtor i napiecie ladowania wynosilo 16V i uszkodzily sie kondensatory i rezystory od regulacji pradu czy ktos wie dlaczego uszkodzaja sie te kondensatory i rezystory?
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Mar 2011 16:10 :: keno1991 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 5315

Prostownik z regulacją ładowania

najprostrzy bez regulacji pradu to transformator i 4 diody ja kiedus robilem z regulacja na stronie pierwotnej dalem sciemniacz oswietlenia dziala juz kilka lat bez awaryjnie
Samochody Szukam :: 23 Lis 2004 12:19 :: aceton :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2471

Prostownik do ładowania akumulatorów i już.

Ogólnie fajne :) Ale oprócz regulacji napiecia przydala by sie regulacja pradu. Bo co jezeli koledze zechce sie naladowac ako od jakiegos Simsonka 12V 10Ah a na ako poplynie ponad 3A? takie ako nie bedzie zbytnio ucieszone... Gdzie kolega kupuje te dlawiki na kable? czy moze z odzysku?
DIY Konstrukcje :: 27 Lut 2012 20:17 :: zybex :: Odpowiedzi: 87 :: Wyświetleń: 82129

Mega prostownik do kwasowych akumulatorów

a co tam jeszcze bylo poza trafkiem i diodami bo bez regulacji pradu ladowania to mozesz sobie akumlatorki zalatwic. nie da sie tego naprawic tylko budowac od nowa?
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 20 Lis 2004 17:42 :: West :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5071

Schemat regulacji pradu na lm317

Regularor prądu na LM317 wymaga poza elementami prostownika tylko dwóch elementów. LM317 i rezystora (zmiennego) włączonego pomiędzy wyjście a wyprowadzenie Adj.
Początkujący Ogólny :: 24 Paź 2005 05:54 :: Czesiek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1871

Można z tego zrobić prostownik?

Prąd ładowania tego akumulatora wynosi 4 A wiec czy żatrówka to wytrzyma ? czy sa inne sposoby obniżenia lub regulacji pradu ładowania akumulatora?
Samochody Szukam :: 24 Lut 2006 12:18 :: forestx :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1020

Transformator w prostowniku

no tyak Dodano po 4 panowie potrzebuje sposobu regulacji pradu w prostowniku na stronie wturnej trafo przy stalym napieciu nie interesuje mnie regulacja na odczepach ani na triaku na pierwotynym rezystor w szereg tez nie wchodzi w gre czy da sie to zrobic inaczej pomuzcie prosze pilnie potrzebne
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 02 Mar 2006 08:47 :: _Flatron_ :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 5985

Prostownik do samochodu. Proszę o schemat lub propozycję.

Ma to być ładowarka do akumulatora samochodowego z regulacja pradu ładowania.
Początkujący Ogólny :: 17 Mar 2006 22:59 :: Edek45 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1409

Zasilacz z regulacja pradu po stronie pierwotnej... ?

witam silnik komutatorowy a transformator to 2 inne bajki ......... silnik komutatorowy szczotkowy (mikser odkurzacz)można zasilać prądem stałym i nic mu nie będzie .........ten silnik czym sie nie zasili i tak działa :D (tak jest np w wiertarce norma jest reg mocy wiertarek na tyrystorach) natomiast...
Układy Zasilające :: 15 Lip 2006 21:56 :: KaW :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6983

Poszukuje schematu prostownika 12V.

Ok dzieki za informacje:D sprobuje zalatwic takie trafo. A jesli chodzi o regulacje pradu ladowania to jakie jeszcze elementy beda potrzebne?
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 02 Lut 2007 11:06 :: Jerzy Węglorz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 18457

Prostownik do akumulatorów 12V

ten projekt też widziałem chodzi mi o złożenie czegoś od podstaw a nie przerabianie. Potrzebuje żeby miał zabezpieczenia przciwzwarciowe i przeciw złemu podłączeniu aku i automatyczne wyłączenie po naładowaniu regulacje pradu można zrobić wstawiając przełącznik z rezystorami.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 07 Lis 2007 20:49 :: androot :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4744

problem z spb 400 regulacja pradu spawania od 50A do 170A ja

trzy niebieskie na karzdym przewodzie ale od strony transformatora ale od strony prostownika do przełacznika nie widziałem ale on chyba sie wpina wdopiero przy diodach???????
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 24 Mar 2009 17:33 :: bobiszonn :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 2756

jak dobrac napiecie, trafo do prostownika akumulatorowego

Witam Chce zbudowac prostą ladowarke do akumulatora 12V samochodowego, bez regulacji pradu ladowania, tzn. akumulator sam bedzie zmniejszal prad poboru w miare naladowania Posiadam trafo 2x14V lub 1x28V, o niskiej mocy 40VA. Podpinajac 14v do mostka na wyjsciu mam 12,8V i max prad ok. 3,5A ale wtedy...
Początkujący Ogólny :: 20 Gru 2008 16:33 :: Lutek49 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1272

prosty schemat prostownika na duży prąd

zastosowałem jednak plynna regulacje pradu na uzwojeniou pierwotnym transformatora i jestem zadowolony z tego pomysłu :)
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 06 Lut 2009 22:27 :: mbryzus :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2397

Który schemat zasilacza z regulacją napięcia i prądu na LM350

Witam Przedstawione przez kolegę schematy zasilaczy z udziałem stabilizatora LM350 są poprawne i każdy z nich ma regulacją ograniczania prądu . Pierwszy zasilacz w zasadzie został skonstruowany jako ładowarka akumulatorów z ustawionym na stałe napięciem wyjściowym . Aby swobodnie regulować napięcie...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 23 Kwi 2012 17:23 :: mateusz77892 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 7292

Regulacja_pradu_w_prostowniku

Witam! Mam pewien problem ze sterowaniem tyrystorow w prostowniku sterowanym. Na poczatek pare slow wyjasnienia. Chodzi o regulacje pradu w obciazeniu zasilanym z prostownika. Chcialbym zbudowac regulator PI ktory sterowalby katem zalaczania tyrystorow w zaleznosci od uchybu wartosci zadanej i mierzonej...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 19 Sie 2006 07:52 :: fiku_25 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1851

Prostownik do ładowania akumulatorów+

Witam. Otoz musze zbudowac prostownik do ladowania akumulatora ok 200A/h 12V. Z mlodzienczych lat pamietam teorie, ze powinno sie ladowac pradem 10% pradu znamionowego czyli w tym przypadku 20A choc pewnie przydalby sie prad takiego prostownika max 50A. W zwiazku z tym mam kilka pytan : 1. Jakie...
Początkujący Ogólny :: 28 Maj 2003 18:51 :: jozefg :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4314

Układ regulacji silnika obcowzbudnego

Witam:)Mam tutaj schemat Układu regulacji silnika obcowzbudnego z szeregowym połączeniem regulatorów...Oto schemat Działanie tego regulatora polega na tym,że sygnał predkości zadanej jest porównywany do predkosc zmierzonej przez prądnice.I roznica tych sygnałow po wzmocniueniu w regulatorze...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 24 Cze 2010 16:33 :: oleksy19 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 681

jak zrobić prostownik 12/24V do samochodu

Witam wszystkich:) Mam taki problem chce zbudowac prostownik z mozliwoscia rozruchu do samochodow. lecz mam taki problem iz nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac chce uzyskac na od 0-24V i pradzie rozruchu 500A przy normalnej pracy max 70A oraz zabezpieczeniu 90A tez nie wiem jak je zrobic. widzialem...
Inne Szukam :: 24 Mar 2010 00:08 :: Łizi :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8379

Selenowy prostownik BM 12 / 10

Witam dostalem od tescia starego typu prostownik selenowy bielskiej fabryki wzmacniaczy radiowych, model BM-12/10 Rozebralem to urzadzenie, jest w nim trafo i prostownik selenowy, niestety wilgoci i czasu seleny nie wytrzymaly. Poszukuje jakiegos schematu tego prostownika ewentualnie sposobu na podlaczenie...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 05 Kwi 2007 12:08 :: P. Foryszewski :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 7797

Prostownik samochodowy z sterowaniem ładowanie przz tyrystor

Witam Mam w domu prostownik jak na fotce sterowany tyrystorem. Jest to prostownik dosyć stary i jeszcze produkcji ZSRR. Spalil się w nim tyrystor o oznaczeniu ZTP 1/100 1/60 Wsadziłem tyrystor BYP 680R 300 i prostownik zaczął działać ale nie można ustawiac jak poprzednio pradu ładowania. Jaki...
Początkujący Serwisanci :: 03 Sty 2006 00:06 :: tadeuszgr :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3190

akumulator bulgocze po dolaniu wody ( w czasie ładowania)

Witam. Przesuszony akumulator może mieć zdeformowane płyty. Z pewnością ma mniejszą pojemność, co objawiać się może m. in. wcześniejszym gazowaniem i co za tym idzie bulgotaniem. Radzę zachować ostrożność przy ładowaniu z prostownika i NIGDY nie odłączać zacisków podczas ładowania i zaraz po nim. Byłem...
Samochody Początkujący :: 20 Lis 2009 20:54 :: mosiek2206 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6354

Prostownik do ładowania akumulatorów(auto)

Na procek też przyjdzie czas ;) Chcę aby to modułowo było zrobione i ten mały układ przy aku (odporny na mrozy nawet) z zabezpeczeniem przed przeładowaniem, odwrotnym podpięciem i przegrzaniem acu z prostą sygnalizacją, po to aby... na każdy z wielu ładowaqnych acu go dać i wten sposób każdy acu będzie...
Artykuły :: 06 Wrz 2012 23:33 :: aneuron :: Odpowiedzi: 2478 :: Wyświetleń: 691809

spawarka tyrystorowa

przedstawiam zdjecia spawarki wlasnej konstrukcji ,ktora powstala jakis czas temu i znalazla juz swojego wlasciciela. zrobilem ja na bazie trafo 3 fazowego 3 kolumnowego ktory widac na zdjeciach(okolo 8kW moze iwecej). trafo pochodzi od ladowarki do wozkow akumulatorowych. prostownik 6 pulsowy 3 diody...
DIY Konstrukcje :: 29 Wrz 2012 20:29 :: adamorek :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 74515

regulacja napiecia w prostowniku

Jak w 3~faz tyrystorowym prostowniku sterowanym zrobic regulacje napiecia w zakresie od 0 do 500 V i pradu w zakrsie od 0 do 100 A ??
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 13 Lut 2007 09:55 :: kodi_tk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1071

prostownik UZ-PA

chcialbym zrobic sobie ten prostownik w uproszczonej wersji (schemat w zalaczniku ) ale niewiem czy jest on dobry poniewaz w ktoryms wg mnie schematow jest blad - zaznaczylem w kolku te fragmenty sporne na schematach. Ewentualnie jakbys mial jakies inne schematy prostownikow z plynna regulacja pradu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Gru 2007 09:03 :: oldboy :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5437

Migomat samoróbka (początki)

Witam Zamierzam zbudować miga przeczytałem wiele tematów na ten temat. Chciałbym żeby każdy wymienił się doświadczeniem co potrzeba w migu bo chce zrobić jedna płytkę sterowniczą. Moje pomysły 1.regulacja posuwu drutu chyba standard 2. regulacja opóźnienia gazu Moje pytania jak wykonać regulację...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 08 Lis 2009 12:56 :: bastek201991 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3748

Prostownik z regulacją - "tętnienia" powyżej +/- 5A szukanie nowego s

To zasilacz zrobiony na trafie ochronnym, pewnie 160W. 230/24V, tak przypuszczam. Trafo jest prawidłowe i cenne. Regulacja prądu ładowania jest na traku (tyrystorze) Jest uszkodzony ,układ sterowania trakiem. Jak podłączysz klasyczny mostek to zasilacz da dużo pradu -za dużo. Nie ma sensu płynna...
Początkujący Piaskownica :: 31 Sie 2014 19:34 :: fuutro :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 666

Ograniczenie prądowe do prostownika

ale to jest jakis uklad do regulacji napiecia, ktory ma wbudowany uklad do ograniczania pradu, a ja potrzebuje zrobic samo ograniczenie pradu,ale tak jak wskazuje nazwa dzialu jestem poczatkujacy i nic nie rozumiem z noty aplikacyjnej, czy ktos moglby mi to jakos wytlumaczyc
Początkujący Ogólny :: 29 Sty 2006 12:13 :: Olo999 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1926

Zbudowalem regulowany zasilacz impulsowy z zasilacza AT 200W

przepraszam za zwloke ale wlasnie sie bonie i nie za bardzo sie tym ostatnio zajmuje:) piszczenie zalezy od pradu jaki plynie do kompilatorow (nozki 1,2 i 15,16 bodajze)bo jak jest za maly to sie lubi wzbudzac, brzeczec i niszczyc cenne czesci zasilacza:) u mnie pomoglo zamiana scalaka na inny egzemplarz...
Komputery Hardware :: 16 Lip 2004 22:17 :: slimax :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 8104

Regulacja WN na GP5. W konkretnej aplikacji.

Wspaniale, zatem - jak widze - mamy tutaj prosty ogranicznik pradu. Rzecz godna uwagi. Natomiast - czy gdybym chcial zrobic z tego regulowany ogranicznik napiecia (ergo - lampka w szereg z obciazeniem), przy zalozonych parametrach: U max=25kV, I max=1-2mA, to sprawa jest rownie prosta ? Aktualnie bede...
Elektronika Retro :: 18 Kwi 2006 10:51 :: AtheiOverlord :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1815

Transformator do prostownika samochodowego

Szczerze to nie widze problemu aby dowinac uzwojenia. Tylko musze wiedziec jakie musi byc napiecie na uzwojeniu wtornym lub za mostkiem. A jak juz wvzesniej pisalem, czytalem cos o regulacji pradu za pomoca triaka chyba na uzwojeniu pierwotnym. Naqiasem mowiac nie ladowalem dzis aku bo czekam na ameromierz....
Początkujący Piaskownica :: 12 Paź 2013 20:19 :: motoDiak :: Odpowiedzi: 186 :: Wyświetleń: 23718

Układ ładowania do prostownika

Witam wszystkich mam taki problem poszukuje regulatora pradu ładowania do prostownika może być po stronie pierwotnej lub wtórnej trafo.Zakres regulacji 0-20A max.Prosze o konkretne i sprawdzone pomysły. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Początkujący Ogólny :: 18 Lis 2005 12:59 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 883

Wzmacniacz i zasilanie z prostownika?

Czesc. Mam w pokoju wzmacniacz boschman ktory potrzebuje do normalnej pracy 15a. Zasilam go zasilaczem do cb , lecz jak sie da troche glosniej to muli zasilacz i sie wlacza autobezpiecznik. Zastanawiam sie nad podlaczeniem do niego prostownika do ladowania akumulatorow ktory ma regulacje 4 do 15 a ....
Początkujący Ogólny :: 26 Gru 2007 22:09 :: ALexpla :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 531



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: samsung 713bm pralka electrolux programator poziom oleju automat komputer włącza wyłącza central door locking unit usunąć kamień oprogramowanie wifi ustawić access point zwężony daewoo zamienniki brother wyłącznik ciśnieniowy hydrofor
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group