przekaznik 12v podlaczenie

Znaleziono około 14 wyników dla: przekaznik 12v podlaczenie
Podstawowa forma zapytania: przekaźnik 12v podłączyć
  • Jak wybrac odpowiedni przekaznik?

    A na jakiej plytce to polutowac i poprowadzic kablami do tamtego przekaznia? Mam watpliwosci czy ten termostat obsluzy grzalke i silniczek.Termostat jest zasilany 12v a silnik i grzalka 240v.Taki przekaznik chcialbym zamontować napewno bedzie to dzialalo, bo rozwazam kupno innego termostatu.Czym grozi...

    Początkujący Elektronicy 2N3866   05 Maj 2016 06:59 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 981
  • atmega8 - podlaczenie "czegos" pod wejscia i wyjsc

    Najbardziej zalezaloby mi jakby mi ktos powiedzial jak dobrze zrealizowac takie mozliwosci: -12V na baze tranzystora (pewnie przez jakis rezystor) => masa na wejscie uP układ z T2 -> rezystor w bazie (R2) np. rzędu 22k (jeżli układ nie ma być specjalnie energooszczędny), tranzystor do wejścia...

    Mikrokontrolery Ogólne Balu   12 Mar 2008 23:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1834
  • Przekaznik suzukii katana- skuter

    Witam. Kupilem skutera jak w temacie lecz nie mial przekaznika do odpalania z elektrycznego rozrusznika. Chcialbym kupic nowy przekaznik lecz oryginalny jest drogi i ma parametry 12V 30A. Czy moge kupic przekaznik samochodowy o tych samych parametrach?? Drugim problemem jest podlaczenie przekaznika samochodowego...

    Motocykle, Motorowery BANANvanDYK   08 Kwi 2010 17:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1050
  • Sterowanie ogniwem peltiera przekaznik polprzewodnikowy

    Narodzilo mi sie kilka problemow podczas testow tego ogniwa. Nastapi wymiana ogniwa na takie 265W, tranzystora na mocniejszy (MJ11016 Tranzystor NPN Darlington 120V 30A 200W TO3). Podczas testow (oraz stworzenia protokolu z pomiaru mojej "lodowki") wyszly jakies bledy (mowie teraz o ukladie z...

    Początkujący Elektronicy hagop   18 Lis 2007 14:53 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5077
  • wtryskiwacze BOSCH - zapieczone wtryski, podlaczenie do zasilania poza autem

    Witam wszystkich uzytkownikow forum, mam nastepujace pytanie potrzebuje podlaczyc pod zasilanie wtryskiwacze bosch wtryski wyjete z samochodu chcialbym podlaczyc poza autem celem przeczyszczenia ich w preparacie do tego przezaczonym, wtryski ktore chce podlaczyc to wtryskiwacze bosch z fiata croma...

    Projektowanie Układów 756296   10 Wrz 2012 16:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1677
  • podlaczenie anteny na szybie i wzmacniacza pod JVC KD-G401

    Witam Panowie. Skonczylem moja Audi B3, nowa instalacja juz jest ale przydalo by sie radyjko podlaczyc :D w moim Dzej Vi Si-m :D jest przewod dajacy 12V po wlaczeniu radia do anteny czy do uruchomienia wzmaka, moje radyjko niestety podaje max 200 mA troche zamalo zeby zasilic i przekaznik we wzmacniaczu...

    CarAudio Ogólne slavwek.ie   04 Sie 2007 18:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1104
  • przerzutnik,przekaznik?sterownik?bardzo szybki na 12vpunkty!

    Witam, sadze ze cos ci zaprojektuje tylko musisz mi dokladnie opisac jak to ma dzialac. Jezeli dobrze zrozumialem to ma byc tak: - po "zielonym" kablu ida impulsy (12V) do cewki zaplonowej. - chcesz zbierac te impulsy i podawac na obrotomierz - czy obrotomierz ma byc stale zasilany czy tylko w chwili...

    Projektowanie Układów bmxmen   11 Lis 2007 11:14 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2242
  • "jak małe napięcie steruje większym napięciem ? "

    Witam Wojtek takie podlaczenie jak proponujesz nie zadziala gdyz albo nie wiesz na jakiej zasadzie dziala tranzystor albo o tym zapomniales :P Jesli podlaczysz kolektor npn-a do +12V a emiter do cewki przekaznika to musisz podac na baze sygnal wiekszy o ok 0,6V od napiecia zalaczenia przekaznika...

    Projektowanie Układów _jta_   20 Gru 2006 23:33 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2354
  • Komputer w roli serwera a włączanie po zaniku zasilania

    Drugą opcję wymyśliłem na szybko - nie wiem jak się zachowa płyta jeśli zewrzesz 2 piny w złączu płytowym ATX odpowiedzialne za start zasilacza. Tylko odłącz te piny od płyty :) nie bedzie dzialalo jesli brak opcji w biosie to lepszym sposobem jest przekaznik ktory podczas braku pradu zwiera...

    Sieci, Internet firepunch   03 Gru 2007 04:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1151
  • Zepsuty UPS

    wszystkie ups'y jakie robilismy byly zasilane z akumulatora 12v, lub dwóch szóstek (szeregowo), bledem z Twojej strony bylo podlaczenie 24v - mogles cos posadzic. 90% usterek ups'ow byly zuzyte akumulatory. Podlacz akum. 12v (duzej pojemnośći) - pamietaj, ze pobor pradu z tego akumulatora jest ogromny...

    Komputery Hardware mack43   30 Paź 2007 19:46 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 7405
  • A KLASA+centralny zamek + alarm

    jestem tu nowy wiec sie ladnie witam i od razu zaczynam od problemu :( mam fabryczny centralny zamek sterowany +12v. podobny jak w volvo. w drzwiach kierowcy nie ma silownika tylko przekaznik. kupilem sobie sterownik centralnego zamka z finkcja alarmowa (zaby przerobic alarm na sterowanie z pilota)...

    Samochody Elektryka i elektronika wwojciula   06 Sty 2005 20:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2763
  • Włączanie pompki akwariowej przez przekaźnik

    witam.. ten drogi rys jest ok. napewno zadziala co do diody to chodzi oto ze podczas zalaczania przekaznika indukuje sie napiecie w cewce owiele wieksze niz 12v dlatego powinno sie montowac diode do pinow 1,2 .plus doiody do plusa minus diody do minusa.to zabezpieczy elektronike w kompie . ===== dodatkowo...

    Projektowanie Układów doktorek   11 Paź 2004 07:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2072
  • modul domykania szyb FAI 2WM (polo 6N)

    witajcie posilkujac sie tym watkiem: probuje podlaczyc wymieniony w tytule modul (Magicar FAI 2WM) do VW Polo 6N (96r.) tu schemat podlaczenie modulu: mam jednak pewne problemy: (1) do silnika szyby w Polo'96 prowadza 2 przewody; po przekreceniu kluczyka na obu jest "+12v" a przelacznik podnoszacy/opuszczajacy...

    Samochody Zabezpieczenia sarnea   09 Lip 2007 11:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1654
  • Atmega328P - Zawiesza się przy obciążonym przekaźniku

    Pokaż zdjęcia. 1. Transoptory są źle podłączone. 2. Nie podłączaj AREF do Vcc: Skoro nie używasz ADC, możesz go zostawić niepodłączony. 3. Filtrowanie ULN także warto dodać. 4. No i najważniejsze pytanie: Dlaczego przekaźniki? Przeczytaj: Drobne: 5. Symbol Vcc (12V i 5V) podłączasz nieprawidłowo....

    Mikrokontrolery Ogólne MrChewe   02 Lut 2016 11:52 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 768
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty