witam .. c 28 - c30 są to różne rozwiązania tech. c 28 -25 nie miał powrotu paliwa z pompy jest tylko 1 -na rurka doprowadzająca paliwo do pompy i odpowietrza się śrubką na pompie klucz 12 --- a c30 ma nowsze rozwiązanie ma rurkę z zaworkiem ciś. z pompy do zbiornika ( przelew ) o którego jest podłączona rurka nadmiarowa ( przelew z wtryskiwaczy)
to raczej nikt ci nie powie, jedź na diagnostykę zapłacisz za podłączenie może 100zł i będziesz wiedział co i jak !! na początek możesz sprawdzić sobie przelew na wtryskach , czyli jeden przewód doprowadza paliwo do wtryskiwacza drugi odprowadza ,weź kilka wężyków jednakowe zbiorniczki ,najlepiej z podziałką i podłącz je do powrotu z wtrysku ,druga...
Witam kolegów. Mam na pozór prozaiczny problem, jak odłączyć przelew od wtrysku? Pytałem się nawet w serwisie Toyoty i kręcili głową. Proszę o pomoc. Dzięki z góry i pozdrawiam.
Pompa lubi się zapowietrzać, przelewy z wtrysków są podłączone na jej powrót, więc muszą być całe, jak są sparciałe albo gdzieś przycięte osłoną silnika to mogą być takie problemy. Druga sprawa to świece - one grzeją nawet przy dodatnich temperaturach, a w zimie grzeją dużo dłużej niż świeci się kontrolka. Kolejna kwestia to kompresja - silnik nie odpala...
A więc tak auto nadal świruje, odpala po dłuższym kręceniu praca twarda i głośna, momentami ustaje i pracuje prawidłowo (cichy, łądna praca). Ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia przy zaślepieniu zegarem 9bar. Ciśnienie na zasobniku po zapłonie 0bar (wkręcony zegar0-10bar, podczas kręcenia również 0bar po kilku sekundach zaczyna rosnąć w przeciągu...
Zobacz jak dużo jest go na przelewach . Wtryski nowe czy po regeneracji ?
Witam. Trochę minęło od napisania pierwszego postu no i mogę uznać, że problem został rozwiązany. Opisze to co zrobiłem może komuś się przyda. Pierwsze co to kompresja została sprawdzona i jest OK. Potem wyjeździłem dwa zbiorniki z dodatkiem liqui moly 5156 i sprawdziłem korekty i przelewy. Okazało się że czwarty wtryskiwacz jest do wymiany. Po wymianie...
Bo zawór możne się zacinać na listwie a przy kręceniu rozrusznikiem nie może nabić ciśnienia. Jeśli to sprawdzisz pozostaje sprawdzenie wtrysków na przelewy.
Problem rozwiazany, padly wtryski jeszcze na 1 i 2 cylindrze, na przelewie po 20 sekundach krecenia rozrusznikiem bylo 30 ml ropy w menzurce na wtrysk, dlatego byl efekt cofania sie paliwa do zbiornika, paliwo ciagnal ze zbiornika ale juz niedochodzilo do filtra nawet
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Skonczyo się na tym ze oddałem auto do fachowców do wyciagniecia wtrysku. Potem wymieniłem wtrysk na uzywany (150zł) i autko smiga. Ale wiem że prawdopodobieństwo ze sama kulka coś uszczelni jest niestety znikome. W moim przypadku nie pomogła nawet zmiana uszczelnienia. Po przebiegu 440tys puszczał zarówno rozpylacz jak i trzpien. zestaw naprawczy czyli...
Potrzebny jest klucz specjalny. Sam wtrysk przy dokręcaniu się nie obraca, obraca się zewnętrzna tuleja z gwintem, dociskająca wtrysk do głowicy. Jeżeli nawet znajdziesz tak wysoką nasadkę, to nie będziesz widział jak ustawia się się przy dokręcaniu wtrysk. A musi się ustawić otworami przelewów w konkretnym miejscu... Klucz specjalny ma okienko, przez...
Witam. Posiadam Volvo v40, ostatnio ułamał mi się plastik od przelewu paliwa na wtrysku. Niestety z braku możliwości kupna nie mogłem tego naprawić. Więc wyjąłem cały wtrysk w celu naprawy bez ww. części. Niestety po włożeniu wtrysku spowrotem na miejsce, strasznie lata na boki i paliwo cieknie z pod niego (przy włączonym silniku oczywiście). Co w tej...
No to teraz Cię zrozumiałem. Że nie ma możliwości żeby ropa lała się z pod podkładki jedynie gdzieś nieszczelności wtrysku. Na pewno to nie jest z powrotu ani nie z zasilania bo obwiązałem go szmatką poniżej przelewu. Na dole mokre a szmatką sucha. Dodano po 53 Czy można wymienić tylko jeden wtrysk? Spróbuję zamienić dwa sąsiednie i zobaczę co będzie.
Wszystkie zaworki wymieniałem 50 tyś km temu.Dawane były oryginały Delphi.Pozostałe wtryski pracują prawidłowo .Przelewy są 5-7 ml na wtrysk .Czy nie wystarczy wymiana samej końcówki wtrysku.Błąd wyskakuje raz na jakiś czas co 2 -3 miesiące.Co 2-5 tyś km.
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej) więc zrobiłem diagnostykę ,spr zawór na listwie cr i...
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika,po wymianie uszczelki wtrysku nie odzywa się. Podłączałem komputer żadnych błędów ciśnienie na listwie powyżej 450bar. Pomoże ktoś ? Do wymiany uszczelki musiałeś odłączyć przewody wysokiego ciśnienia i przelewu. Przelew w większości układów CR najczęściej wraca do pompy, nie zamknięty na czas naprawy zapowietrza...
Nie można z tym jeździć, a konsekwencją będą spore koszta. Ta jasne .On nawet nie wie co leje i gdzie. Bo nie wiadomo czy chodzi o przelewy czy o końcówki. Jak o przelewy to proponuje podać wartości albo dodać magiczny środek do czyszczenia wtrysków. On podobno regeneruje wtryski i obniża wartość korekt do zera. :D
witam odłącz wężyki przelewów ,zaślep przewód powrotu i uruchom silnik,wycieki z przelewów powinny być nieznaczne.Jeżeli któryś wtrysk wyrażnie leje możesz spróbować go rozkręcić wymoczyć wyczyścic,jak nie pomoże to tylko wymiana.Zacznij od tego bo to najprosciej sprawdzić,ale przyczyną tego błędu może być też coś innego.
Witam. Auto j.w. Wymieniłem węże przelewów. Każdy był innego rodzaju. Kupiłem 3,2mm w sklepie, czarny z pancerką, 6,50pln/mb. Założyłem. Chodziło super przez parę dni. Nagle zacząłem zostawiać smugę paliwa za sobą. Pękł wężyk od przelewów na pierwszym tłoku, ten łączący przelew z resztą wtrysków. Przy samym wtrysku stwardniał i pękł wzdłuż wężyka na...
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
nie wiem dokladnie ale mowil cos ze jak sprawdzał przelewy ze to menzurki byl puste czy cos w tym rodzaju Dodano po 6 nie wiem dokladnie ale mowil cos ze jak sprawdzał przelewy ze to menzurki byl puste czy cos w tym rodzaju
Miałem zrobioną próbę przelewów wtryskiwaczy i stwierdzono ze wszystkie 4 leją. Moje pytanie brzmi czy przelewy powodują słabsze ciśnienie na listwie wtryskowej co prowadzi do migajacej kontrolki świec zarowych. Choć przelewające mocno wtryski (lejące to jest co innego) powodują spore straty ciśnienia na listwie i mogą powodować wchodzenie układu w...
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
Witam . Mam problem z przewodem przelewowym w ducato 2,3 jtd 2007 rok. Miałem robiony test przelewowy ponieważ auto ciężko odpalalo . Zdiagnozowano ze wtrysk 1 jprzelewa w normie drugi leje mocno , trzeci i czwarty Mogą zostać . Po wymianie zaczynaja strzelać lub wyskakiwać przewody na przelewie . Raz pierwszy przewód pomiędzy pierwszym a drugim wtryskiem...
Co to znaczy przelewa go? Jak go przelewa mechanicznie, tzn przecieka, go go wymień i już . A jak jakiś paprok zepsuł soft to "wstaw " ori. Nie rozumiem też jak można gdzieś wysyłać wtrysk,jeździć po serwisach itp, a nie wiadomo nic jak wygląda sygnał na oscyloskopie ,czas wtrysku i inne parametry ani jakie ciśnienie sprężania na tym garze. Dramat.
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z wtryskami. Pierwszym razem auto pojechało do mechanika kupiłem dwa używane wtryski z pewnego źródła i po wymianie auto wróciło na drogę. Minął miesiąc problem wrócił więc i auto wróciło do warsztatu. Dokupiłem znów dwa wtryski mechanik zrobił i w droge. W ubiegłym tygodniu po raz trzeci wróciłem na lawecie tym razem...
Witam. Mam następujący problem z samochodem marki ROVER 75. z silnikiem BMW 116KM. auto nie odpala, pompa podaje paliwo aż do wtryskiwaczy ale ich nie przebija... wszystkie wtryski były wyciągnięte na zewnątrz i podłączone do listwy i żaden z czterech wtrysków się nie otworzył... jeśli chodzi o błędy diagnozowałem go Launchem i w samym komputerze silnika...
Witam. Wiem że problem znany ale objawy trochę inne. Od czterech lat posiadam vectre b 2.0 dti. Po zakupie rano ciężko paliła i była trochę mułowata. Wymieniłem aku i z odpalaniem było ok. Po jakimś czasie problem powrócił, podjechałem do elektryka, podłączył komputer, pamiętam że Opcomem zmienił ustawienia kąta wtrysku i EGRu. Auto zrobiło się zrywniejsze....
Wtryski regenerowane w Niemczech w Boschu,dają na nie rok gwarancji,jak sprawdzam je na przelewach to zawsze któryś przelewa dużo więcej paliwa niż inne,za każdym razem na innym cylindrze,tego wysterowania wtrysków nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam oscyloskopu,a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na magistrali i sprawdzać na zimnym czy na...
Zostały zregenerowane 3 wtryski, wymieniony filtr paliwa oraz oczyszczony układ (tak mi powiedziano). Zapłaciłem w sumie 2.200 zł. Wtryski regenerowane były przez firmę w Jaworznie Turbo-Tec - okres gwarancji 2 lata bez limitu km. Auto póki co działa bez zarzutu. I auto przestało znów zdechło. Po wyjechaniu z warsztatu było idealnie. Do dzisiaj. Już...
Witam mam problem z Citroënem C5 1.6hdi 109km.Problem polega na tym że wszystko działało prawidłowo i przez przypadek zlamałem króciec od przelewu paliwa z wtrysku taki mały czarny trujnik z wezykami z początku nie zauwazylem że go zlamałem i odpaliłem silnik chodził zgasilem i wymienilem na inny króciec i silnik już nie odpala z tego co zdjagnozowałem...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
Korekty sa masakryczne. A to nie jest ten dziad w którym wtryski się rozkodowywały same. Sprawdź czy komp widzi numery wtrysków. Przy rozkodowanym tak klepał. Testy przelewów mu zrób na wtryskach .2 i 4 to porażka moi zdaniem. Kompresje pomierz na garach. Jeśli leją to dziury w tłokach powypala.
Trzeba ścisnąć palcami te pierścienie pod rurkami dwoma palcami .Ale najpierw trzeba podgrzać cały przelew z umiarem i pociągnąć do góry . Widzę na zdjęciu ze wali z pod wtrysku kompresja . Wiec tylko podgrzanie bo pęknie.
Tych wtrysków się nie robi. Przecież pisałem że zaślepiałem wtryski i patrzyłem na ciśnienie. Jeżeli przy zaślepionym jednym wtrysku odpaliła to wiadomo że leje na przelew. Czytaj uważnie. Problem tkwi w czym innym.
Witam problem mam z vw bora 1,9 TDI Brak doładowania , czasami na chwile jest. auto działało po naprawie prawidłowo , zregenerowana była turbina , zawór n75 , nowy zaworek zwrotny , olej filtry , rozrząd i nowy kat. auto działało normalnie i nagle silnik nierówno zaczął pracować i już turbo się nie włącza jeździ bez turbo . na komputerze wyskakują błędny...
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
jeszcze jedna rada sam przećwiczyłem przedwczoraj-puszka piwa i spokojna analiza.nie masz błędów,silnik pracuje,wtryski kodujesz jak chcesz,moim zdaniem masz przynajmiej dwie usterki wtryski zmieniłeś zakodowałeś.co z odczytem ciśnienia,przelewy szczelne?filtr paliwa drożny i szczelny?
Jeżeli odpalasz cieniasa na gazie to kontrolka wtrysku powinna się palić.Dlaczego? Ano dlatego że jak silnik pracuje na gazie to przecież nie pracuje wtryskiwacz.Jeżeli odpalasz furkę na benzynie i jedziesz na benzynie kontrolka wtrysku nie świeci.W czasie jazdy na gazie powinieneś mieć zamontowany wyłącznik pracy pompy paliwowej aby pompa nie pracowała...
wtryski sa nowe sterujacy tez immo przelutowane kolega ktoremu to robie mial podobny problem wczesniej i kupil 2 silnik z komputerem 2 silnik zalozony immo przelozone nowe wtryski a problem zostal air flow nowy,podcisnienia i przelewy zrobione zostalo tylko wywalic immo ma dwa kompy na jednym i drugim to samo
witam w berlingu hdi(siemens)padly wtryski po dluzszym postoju ciezko pali paliwo wywala na przelew,czy mozna zamontowac wtryski o innych numerach oczywiscie od tej samej pojemnosci i mocy.pozdrawiam
tego osadu w filtrze jest bardzo mało i jest to puder. No, ładnie, "bardzo mało", to możemy powiedzieć na ilość jak na fotce poniżej. Z powodu tak małej ilości opiłek właściciel tego pędzidła wykonał remont kapitalny silnika, ponieważ zakleszczyła mu się pwc i miał kolizję tłokowo-zaworową. Na moje oko to masz normalnie wiadro tzw. złotej mąki, albo...
... dociekań ciąg dalszy: Dotarłem do materiałów szkoleniowych VW/Audi na temat silnika EA888 gen.3. Z nich wynika, że wtrysk MPI to wcale nie są takie takie małe ilości paliwa. Na rozgrzanym silniku, podczas małego obciążenia silnika paliwo jest podawane wyłącznie przez wtrysk MPI: Źródło: Audi Academy, eSelf-Study Program 920243 Stąd też taka konstrukcja...
Witam jestem tu nowy i z góry bardzo dziękuje za każdą pomoc mój problem polega na tym iż posiadam VW LT 35 1999r 2,5tdi 109km pompa wtryskowa przestała któregoś dnia podawać paliwo na wtryski, wymieniłem całą pompę wraz z zaworami i nastawnikiem a problem nie zniknął paliwo podane z bańki zostaje tylko przetłoczone przez pompę i wraca przelewem ( od...
Co to znaczy cyka wtrysk?Albo leje końcówka albo poszła podkładka.Jak podkładka to wyczyścić wymienić i tyle.Jak końcówka wtrysk do roboty.Co do wycieków to przelew itp.Także zanik wymienisz bez sensu pół auta przez głupie porady sprawdź wcześniej cos.
W przypadku tych wtrysków w tym modelu ta korekta duża na plus oznacza zablokowany wtrysk? Ale próba przelew na tych wtryskach ma sens? tak duży przelew oznacza zablokowany wtrysk? Czy moze oznacza to uszkodzony wtrysk? Mam za słabą kamerke nie sprawdzałem jeszcze zdrowych cylindrów ale tłok nr 2 wyglada mi na mokry świeca wyjęta z 2 cyl miała mokry...
Witam. Czy słyszał ktoś o możliwości regeneracji wtrysków piezoelektrycznych Delphi? Padły mi takowe (leją na przelewie) a nowe 1600/szt:cry: A może znacie dobre miejsca gdzie można zakupić takowe używki lub zamienniki? (silnik 2,9 Crdi Hyundai/Kia ). pozdrawiam mariusz
Nie wyregulowane prawidłowo wtryskiwacze jak mi się zdaje, dodatkowo źle ustawiony kąt wtrysku.
czy może mi ktoś podpowiedzieć które wtryski mam wymienić jeżeli sprawdzałem je na przelewach i w ciągu 5 min do czterech jednakowych menzurek naleciało mi następująco ropy : 1wtrysk- 3cm 2wtrysk- 2cm 3wtrysk- 0,5cm 4wtrysk- 0,2cm
Problem jest taki, że auto gaśnie w najmniej oczekiwanych momentach lub wchodzi w tryb awaryjny. Nie ma znaczenia czy pedał do oporu czy nie. Jak jest zimny to wystarczy trącić lekko pedał gazu i silnik wchodzi w tryb awaryjny (nie jest to oczywiście za każdym razem). Jak się rozgrzeje to często taka historia jest przy dodawaniu gazu. Już miałem kilka...
główną przypadłościął wtrysków jest to że zaworki przelewowe padają i puszczają na przelew tym samym potrafią zmniejszyć ciśnienie w zasobniku a w skrajnym przypadku otworzyć wtrysk i zbić cisnienie na tyle ze auto nie odpali, rzadko padają końcówki wtryskiwaczy. Dodano po 5 a mam pytanie kombinuje z układem do sterowania wtrysków, jakiej pojemności...
Czemu wymienialiście wtryski ? Sprawdzaliście ciśnienie wstępne paliwa ? Robiliście próbę przelewów ?
Po regeneracji musi zapalić, będzie prychać,kopić ale odpalić musi. Wtryski na przelew moze słabo regeneracja poszła.
Saly. To, że są tak wysokie (bo są) wyniki Twojego testu, jeszcze nie świadczy o uszkodzonych wtryskach. Żeby je prawidłowo zdiagnozować, należy wykonać test sprężania, korekcja wtryskiwaczy i dane z testu przelewowego. W tedy dopiero można mówić o stanie wtryskiwaczy. A powiedz mi, czy są jakieś oznaki, że się za wtryski wziąłeś? Źle pali, dymi, brak...
Jest to jedyny wtrysk od którego odchodzi kabelek. Po złożeniu do kupy zostawiasz lekko poluzowane nakrętki na wtryskach i kręcisz rozrusznikiem, aż będzie lecieć ropa spod nakrętek. Wtedy dokręcasz i jest ok. Tylko przy demontażu zaślep przelew, bo jak ci się pompa zapowietrzy (nie powinna ale one są wredne) to będzie kicha. Tak na marginesie ktoś...
Bradzo prosze o jakas pomoc bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem i nie moge znalezc na zadnym forum. Mianowicie mialem problem z wtryskami w moim sprinterze Wymienilem je wszystkie i bylo ok przez okolo 60 km. Pozniej padly mi znowu dwa. Dodam ze zmienilem na uzywki bo kolega mi zalatwil Pomyslalem ze moze byly wyjezdzone to zalozylem nowe Ale zrobilem...
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Poczytaj jest dużo materiału na ten temat.Uszkodzony rozdzielacz? To jakaś bzdura .Diagnozujesz to czymś normalnym?Wtryski sprawdzałeś na przelew?
Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo 2006 r. 2.0 TDCI z wtryskami oraz pompą Delphi. Opiszę mój problem z pompą i wtryskami, może to komuś pomoże, bo wiem że jest to nagminny problem tych aut. Zaczęło się od wyskakiwania "sprężynki" i gaśnięcia auta przy gwałtownym przyspieszaniu. Błędy diagnostyczne mówiące o problemach z układem paliwowym....
witam zrobilem test przelewowy wtryskow na cieplym silniku(czas pracy 4 min) 1 wtrysk 24 ml 2 43 ml 3 24 ml 4 41 ml co o tym sądzicie,moja AR1.9 JTD 16V wydaje mi sie ze zaczela duzo palic,w ostatnim czasie tez pojawil sie pare razy bląd p1191 ktory skasowalem i nie raz sie pojawial przy osterj jezdzie Read more:
Żaden kabelek tu zawiele nie zdziała, wtryski na stół i będzie widać, możesz na przelewy zobaczyć mniej roboty.
Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik...
Passat b6 2.0 tdi bcc.Podczas jazdy padł wtrysk i auto całkiem zgasło, po sprawdzeniu przelewu większość ciśnienia ucieka jednym wtryskiem a kolejny jest dużo lepszy lecz na tle pozostałych dwóch lekko się wyróżnia. Tak więc napewno dwa wtryski do wymiany. Moje pytanie co jest lepsze -wymiana dwóch na nowe czy regeneracja wszystkich czterech. Z tego...
Z dmuchającym wtryskiem jeździłem może godzinę nie jestem pewien co do ciśnienia 100kpa ma być wiecej wyjąłem wtyczkę i dalej car soft pokazuje 100kpa w live data co prawda wyskoczy błąd po wypięciu ale po skssowaniu nie ma żadnych błędów w cdi, mimo że epc sie pali, wyciągałem wtrysk 3 i 4 licząc od strony turbiny. Z przelewów leci paliwo z dwóch więcej...
Witam, mam następujący problem z Kangoo 1.5 dci na osprzęcie delphi. Autko jeździło bardzo ładnie przez ostatnie kilka miesięcy. Ostatnio w trasie zapaliły się kontrolki,poczułem lekkie szarpanie silnikiem. Zatrzymałem się żeby sprawdzić co jest nie tak,silnik chodził jakby na 3 gary. Zawróciłem do domu,ale niestety autko nie dało rady pokonać całego...
Sterowniki w tych autach padały. Ale to by był zbyt wielki zbieg okoliczności. Kolanko też samo się nie połamało. Wtryski na przelewy to podstawa, ja tam wolę od razu na stół je wrzucić. Najwięcej powie ciśnienie na rampie.
Koledzy mam ogromny problem. Zrobiłem swapa silnika do golfa mk1 z passata b4 1.9tdi 90km. Elektryka również została przełożona wraz z stacyjką i komputerem z tego samego samochodu. Jedynie pompa jest z innego samochodu ale też z 1.9tdi 1z. I tak na początku po przekroczeniu kluczyka brak reakcji(brak zasilania na zaworku na pompie) Podałem więc napięcie...
Byłem na garażu ale wiele nie zrobiłem to auto córki .Podpiąłem Clipa odczytałem błędy . Jest DF 101. Potem 1 DEF -W Dolnej granicy .Przelewów ani wymiany cewki nie robiłem bo auto było potrzebne do jazdy .Co o tym myślicie .Parę miesiecy temu robiłem przelewy było około 6 ml na wtrysk .Zaworki oryginały. Dodano po 4 Mam Clipa przelewy ok 6ml .Silnik...
Ford Fusion 1.4 tdci 2008r . 180 tyś km. Siemens, bez pompy w baku. Mam wyciek paliwa z okolic wtrysków. Jest tez problem z odpalaniem porannym tzn kreci dłużej niz zwykle, zapala zawsze, puści białego bąka. Jeździ dobrze, nie ma innych objawów. Następne odpalanie przez cały dzień już bez problemów. Jak częste są przypadki wycieku z przelewów ( tam...
Błędy wykasowanem. Porządny elektromechanik podpiol do komp. I przy 250 barach na odpaleniu jest 185 bar widocznie wtrysk przelewa lub pompa już nie wyrabia jadę dziś na przelew wtryskow i się wszystko okaże. Pozdrawiam 😊
Witam ,problem jak w temacie dodam ,że silnik jest poza autem i podłączyłem do niego całą instalację ,jednak kręci ale nie zapala ,na samostarcie przez chwilę zalape ,ale po odkręceniu rurek od wtrysków pompa nie daje paliwa ,elektrozawór działał ,ale dla pewności wyciągnąłem z niego sprężynkę idt i wkręciłem z powrotem . Paliwo do pompy dochodzi bo...
Generalnie po wymianie zaworków i włożeniu wtrysków niekodowanych (na te same pozycje) można liczyć na samoadaptację. Jeżeli silnik odpali to najczęściej skacze wtedy w komorze dosłownie tak, jakby miał wyskoczyć. Wiec tym się nie przejmuj. Prawdopodobnie trochę dostało się powietrza do pompy - przelewy w tdci Delphi nie idą do zbiornika, ale do pompy,...
Witam, podłącze się do pytań, mam właśnie Brava JTD 100 i takie mam pytanie, auto ewidetnie wpiernicza paliwo bo czuć to jest bardzo i po rachunku jak i po zapachu gdy jak np. zmieniałem płyn chłodniczy i kilka razy go grzałem na obrotach 2k jakie potrafii robić dymy... Ewidetnie zapach ropy nie dopalonej, oleju jak i płynu chłodniczego nie bierze,...
ok zestaw przelewowy jeszcze nie dotarl więc wziolem się za komputer postawiłem DIS'a a auto ma usuniętą ekologie wywnioskowalem z egshaust backpressure=0mbar ładuje 2750mbar wiec ktoś grzebał w oprogramowaniu trochę przeladowuje jakies 150mbar czasem lapie blad przeladowania walnięta turbina pewnie albo wina softu egr ciagle dziala najchetniej pozbyl...
Sciagales pasek rozrzadu? Dodano po 1 Na dzien dobry wtryski na maszye do sprawdzenia.
O przewody zaznaczone na czerwono na ilustracji. Silnik wlozony, pracuje poprawnie, przewody ktore sa zaznaczone nie sa nigdzie podlaczone, zakonczenie wlozylem do banki zeby miec pewnosc co z nich wylatuje i sucho po jezdzie probnej. Takze przelewy to nie sa poniewaz jest sucho a i te om904 ktore do tej pory obslugiwalem tych kroccow w glowicy nie...
Cześć, mam problem z moim autem, ostatnio zgasło jak dojeżdżałem do skrzyżowania i nie chciało już odpalić - komp pokazał tylko błąd wtrysku sterującego ale on na pinach ma rezystancję 100ohm więc wychodzi na to, że jest sprawny. Dodam, że Vp 44 była regenerowana jakieś pół roku temu. Auto odpaliło na plaka ale po puszczeniu gazu zaraz gasło. Po chwili...
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
Witam. Czy mógłbym wiedzieć jaki był problem bo przerabiam ten sam temat czwarty komplet przelewu już idzie pomijając wszystkie czujniki od których zacząłem tą mękę. Bardzo bym prosił o odpowiedź bo zostały tylko wtryski ( choć silnik chodzi równo i nie dymi) czy też kupić przelewy a ASO. Z góry dziękuję
Witam wszystkich. Mam problem z autem jak w opisie. Często zapala i po jakimś czasie gaśnie i nie odpala lub po nagrzaniu zgaszę po chwili odpalam i zgaśnie już nie zapali. Na wykresie widać że gdy występuje usterka ciśnienie paliwa zaczyna falować i finalnie spada,auto gaśnie. Podmieniłem zawór regulacji cisnienia-bez zmian. Wtryski sprawdzone na przelew,jest...
Pewnie wymienił wtrysk. Ale wcześniej odczytał błędy, sprawdził parametry, wiązkę przelewy itp.
Witam serdecznie jeśli na listwie wielkie ciśnienie to jest usterka wtryski mogą się przycierac osobiście uważam że trzeba szukać na odpływie sprawdź tylko przelew wtryskow filter paliwa i diagnoza testerem będziesz miał błąd II usuniesz usterkę życzę Ci rozwiązania problemu. Pozdrawiam z Kopenhagi.
Wtryskiwacze zakodowane? paliwo na szynie cr się pojawia? buduje ciśnienie? jakieś błędy? Wtryskiwacze zakodowane cisnienie na szynie jest z pompy wysokiego ciśnienia też brak błędów na opisie paliwo z przelewów wychodzi a wtryski zamknięte na placu odpala.
Co może być nie tak Wszystko. Na początek trzeba zrobić pomiar na pompie wstępnej. Potem jak jest ok,to sprawdzić co dzieje się na wysokim. Pomiar przelewów ,dane z live data itp.Wtryski ,pompa,regulator. Wszystko to może być.
Witam podpowie ktoś o co chodzi zmienialem juz kilka wtryskow i zawsze leje w przelew 2 wtrysk pacjent to fiat ducato 2.3 150 km. Zmieniłem juz chyba z 10 wtryskow i to samo caly czas
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego . Ja tam widzę, że zgłasza za niskie ciśnienie na listwie czyli wysokie za małe.Poza tym tam nie ma żadnego czujnika po niskiej stronie więc sterownik nie wie co tam się dzieje Podłączyć kubeczki na przelewy i sprawdzić czy przypadkiem wtryski...
Niech sprawdza Ci wtryski przelew zobaczymy co dalej.
Witam, Movano 2.2DCI 2003 rok VN1F9CNH527952113 Samochód jest po remoncie silnik i regeneracji wtryskiwaczy. Synchronizacja jest Ciśnienie 350 Błędów brak Prąd przez uderzeniowy płynie Bezpieczniki ok Co można by jeszcze sprawdzić ? Podczas kręcenia nawet dymku nie daję, tak jakby nie dostawał paliwa. Paliwo w przelewach wtryskiwaczy jest Na plaka chodzi,...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Kierowca ciężarówki :) Juz mam schemat działania opracowany. W poniedziałek odbieram z warsztatu i działam. Odcinam przewód z lewej strony rampy, Jak poleci chociaż kropelka,to zawor nowy zalozyc i powinien zacząć palić. Kolo 250 300 musi w rampie być przy rozruchu z tego co się dowiedziałem. Jak niema to kolejno. 1zawor max na rampie puszcza 2 wtryski...
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
sprawdż czy wtryskiwacz dostaje impulsy.połącz kontrolkę do kostki i kręć rozrusznikiem powinna mrógać.A może pomylone zasilanie paliwa z przelewem?
Witam wszystkich.mam problem z 406 2000r.2.0 RHY Bosch.byl zapisany blad P0230 zasilanie pompy niskiego cisnienia, zgodnosc gdy silnik jest wylaczony.jest to jednak chyba najmniejszy problem bo po skasowniu nie powtarza sie.Problem jest natomiast w tym ze silnik ciezko pali i na wolnych chodzi jakby na 3 cyl.czasem mu sie uspokaja , ale nie na dlugo.cisnienie...
Niemożliwe że miałeś wszystkie wtryski uszkodzone. Sprawdż pozostałe co masz a najpierw na przelewach zobacz co się dzieje w tych co masz w silniku. komputer wykazał uszkodzony pierwszy wtrysk, wiec został zmieniony, i znowu pokazał uszkodzony kolejny wiec zostało zmienione wszystkie Mam 8 szt. może jest sposób na ich sprwdzenie bez kolejnego ich dopisowania...
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
No widzialem jak to robil, tylko porobil przelewyi nic wiecej. czyli wedlug Ciebie to nie znaczy ze wszystkie wtryski mam do wymiany?
musisz wiedziec skad cieknie. moze wystarczy wymienić wężyk gumowy z przelewu a może pęknieta nakretka na przewodzie wtsokiego cisnienia .
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.