forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



przerobic cd rom

Znaleziono 35 wyników na elektroda.pl: przerobic cd rom
Podstawowa forma zapytania: przerobić cd rom
Forum elektroda.pl Strona Główna

Cd-Rom - MP3. Schemat. Przerobienie CD-ROM-u. Odtwarzanie mp3 w aucie.

Mam pytanko: ma ktos moze schemat aby przerobic CD-ROM tak aby w samochodzie mozna bylo odtwarzac mp3??? odpiszcie.
Początkujący Serwisanci :: 19 Gru 2004 18:33 :: Andrew^ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 606

Przerobienie CD-ROM'a na odtwarzacz CD Audio

Jak przerobic CD-ROM na odtwarzacz CD Audio dzialajacy bez kompa? Chodzi przede wszystkim o instalacje w samochodzie. P.S. A MP3 bez kompa da sie?
Komputery Hardware :: 14 Lis 2004 22:25 :: zippermann :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 17337


Reklama :: 14 Lis 2004 22:25 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

cd-rom jak przerobic na dwa przyciski?

... chcialbym go zamontowac w aucie ale przydaloby sie miec dwa przyciski. play/next no i stop/eject. czy da sie dorobic przycisk play/next? czy taka przeróbka jest mozłiwa? z tego co pisze na nalepce to jest to: hitachi model GD-2500
Komputery Hardware :: 04 Paź 2003 21:47 :: Putin :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 797

Czy da się przerobić CD-ROM na DVD-ROM?

:) juz latwiej bedzie przerobic dvd na cdrom albo nagrywarke cdrw na cd rom :)
Komputery Hardware :: 03 Kwi 2005 20:25 :: neox_wrc :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2907

Technics SL-PS670A jak przerobic na odczyt CD-RW

...Wydaje mi sie ze masz racje, ja podkrecam tak CD-ROMy komputerowe jak slabo czytaja, faktycznie albo nie czyta nic albo sie poprawia zaleznie jak krecimy. Jednak ten CD czyta wszystko prefekt, boje sie go rozregulowac, czy mozna na stale pogorszyc...
Audio Serwis :: 21 Sty 2004 22:14 :: ozman :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2173

Jak przerobic firmowe radio Blaupunkt CAR 300

...Cześć. Mam problem ponieważ posiadam w samochodzie radio blaupunkt CAR300 i chciałbym podłaczyć do niego CD-ROM. Chce go bezpośredni podłaczyć przed wzmacniaczem ale nie wiem jak dokladnie to zrobić. Czy znalazłby się ktos kto by wiedział...
Komputery Hardware :: 23 Kwi 2005 19:32 :: childmaker :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 891

jak przerobic stary cd rom na domowy odtwarzacz cd

mam stary cd rom i slyszałem ze mozna go przerobic na zwykły domowy odtwarzacz płytek. Jezeli ktos ma schemat i opis jak to zrobic to prosze o pomoc :)
Audio Serwis :: 06 Cze 2003 17:22 :: ankuch :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1105

Przerobka dvd-rom na 12v i wyjscie video??

... przerobienie zwyklego dvd-romu lub cd-romu z komputera,tak aby zasilanie bylo na 12v i koniecznie potrzebne jest wyjscie video. Chodzi mi oto,ze mam w aucie monitor lcd 7 calowy i poki co nie mam do niego dotwarzacza dvd wiec chcialbym pr...
Początkujący Serwisanci :: 28 Maj 2007 04:33 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 687

Sterowanie CD-Rom - inne wyswietlanie

... 6xkod BCD (2x-track, 4x-time) i diodki do funkcji (random, repeat moze play, pause). Czy mozna te uklady w jakis sposob przerobic??? Czy wymaga to zmiany oprogramowania??? A moze mozna w jakis sposob zdekodowac kod wychodzacy z uP?? Jesli kto...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 22 Sty 2004 08:47 :: Father :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1518

Dekoder mp3. Chcę zrobić preamp.

... itp. W biedronce kupujesz odtwarzacz MP3 za 129zl z 512MB i radiem. A co i jak duze bys zrobil za te 129zl? Niektorzy jeszcze pytaja jak przerobic stary naped CD-ROM na MP3. Rownie dobzre mozna napisac jak przerobic pralke na lodowke.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 23 Gru 2006 11:13 :: ELKACZURO :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1368

Pomysł na: Gramofon Cyfrowy...

...And! i sheeeep - juz rozumiem waszą koncepcję A nie dalo by sie przerobic zwyklego CD, zrobic w nim regulacje tempa i pitch bend ?? Ja myślałem nad przeróbką CD-ROMu. Układ z EP 8/2002 i 9/2002 czyli kit AVT-5078 lub coś podobnego do...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 22 Lut 2009 21:22 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 5810


Reklama :: 22 Lut 2009 21:22 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

CD-ROM padł !!!!

...do COOLERA. można przerobic cd-rom na zwykły odtwarzacz cd .wystarczy podac mu zasilanie mianowicie 2 napiecia 12v i 5v wyjscie podłanczamy np do gniazda słuchawek. zasilacz można zrobic na zwylym stabilizatorze jedynie napiecia ,głownie 12v...
Komputery Hardware :: 07 Paź 2002 12:39 :: draakul :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1603

pytanie o wnętrze dysku

...wez proste sterowanie silnikiem krokowym i po klopocie lub mozna przerobic na na silnik od CD-rom np mała przerobka i ok..............ale dysk i tak sie zatrze pochodzi moze 1 miesiac musi byc proznia w dysku bo wtedy glowice beda lezały na...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 11 Gru 2005 17:13 :: kazmod :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1342

aux do Blaupunkt Wiesbaden SQR 45 na kanale AM - Jak ?

... ale jest jefno ALE, są wyjścia na 4 głośniki wiec zamiast 2x20W mam 4x10W.... zastanawim sie czy dalo by sie to jakos przerobic, albo wymienic ta plytke na ktorej to "siedzi" (oddzielna plytka z kondenstatorami i jakimis rezystorami) i wrz...
RadiaSamochodowe Serwis :: 22 Kwi 2005 11:12 :: Vein :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1064

Laptop Panasonic CF-35- bios japoński ?

... przegrywajac instalke chyba linuxa na dysk. Problem tkwi w BIOSie. Tez jest po japonsku. W jaki sposob mam go przerobic na BIOSa po polsku?? Czy bez cd-roma jest to wogole mozliwe?? Prosze o szczegolowy opis takiego zabiegu pozdr ...
Komputery Hardware :: 02 Lis 2005 09:32 :: dm.melon :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 953

CD-ROM na 'plecach' czyta plyty only :-/

...mam cdka samsunga 48x chce go tak przerobic zeby czytal plytki audio i przezucal tracki, udalo mi sie to (dorobilem przycisk, bylo na plytce miejsce na switch i podpisane PLAY wiec wszystko dziala), jednak gdy wrzucam plytki i lezy tak...
Komputery Hardware :: 13 Mar 2005 20:48 :: DJ DAREK :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 627

cd-rom teac 540e na cd-audio

...Nie wiem gdzie to umiescic ale prosze o pomoc mam cd-rom TEAC 540E i chce go przerobic na cd-audio. Mam juz wszystkie elementy ale jest jeden problem gdy płytka jest w napedzie to trzyma ja i oddaje. Podejrzewam ze kopniety jest silnik obracajacy...
Początkujący Ogólny :: 24 Kwi 2005 18:22 :: Gość :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 564

MP3 z cd-rom w samochodzie

Mam nagrywarke LG 32X ale niechce nagrywać tylko czyta cd chce ją przerobic na cd do samochodu ale problem tkwi w tym że chce żeby czytał płyty MP3 czy to jest możliwe, i jak to zrobić :?:
Schematu/instrukcji/artykułu :: 22 Lis 2004 14:47 :: spoli :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 834

Opis złącza CD-ROMU !!

...Poszukuje jakiegos opisu zlacza w cd-romie [tasma miedzy cdkiem a plyta]. Chce przerobic cd-roma zeby mi gral w autku wiem jak to zrobic ale dostalem cd-roma bez przycisku play wiec pytam czy przypadkiem ktos nie wie jak uruchomic odczyt plyty...
Komputery Hardware :: 11 Maj 2003 12:32 :: elektryk :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 907

kurs

... jakie mozliwosci daje elektronika 8O (w zyciu bym niepomyslal ze mozna zamatowac cd-rom z kompa w samochodzie albo przerobic wieze itp. :o ), niestety wybralem juz inny profil nauki i dlatego pytam o taki kurs :( bo to chyba bedzie moje hobby ...
Początkujący Ogólny :: 30 Lip 2004 15:10 :: elektronik_tk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 611

cd - mp3

czy da sie przerobic komputerowy cd-rom tak aby dzialal poza kompem i odtwarzal mp3?
Komputery Hardware :: 19 Sie 2004 09:52 :: dakotaa :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 543

Sony XR-1800 R podłączenie CD-ROM

......
CarAudio Ogólne :: 29 Lis 2005 21:18 :: PM090383 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 501

CD-ROM do Kenwooda. W jaki sposób podłączyć?

Niestety w tym modelu nie da sie przerobic wyjścia na zmieniarkę na wyjście liniowe. Co zrobić?? Słyszałem, że można zrobić tak aby się gdzieś włączyć i załączać sygnał który doprowadzamy przyciskiem AM lub coś takiego ale jak to zrobić??
RadiaSamochodowe Serwis :: 09 Mar 2005 17:16 :: szaszlyk1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 300

Kto zna laptopa Toshiba a 460CDT lub podobnego niech wejdzie

Kto zna laptopa Toshiba a 460CDT lub podobnego niech wejdzie... 166MHz z MMX TOSHIBA 480CDT - Pentium I 233MHz z MMX reszta pozdzespołów jest ientyczna Pozdrawiam w załaczniku daje specyfikacje jednego i drugiego P.S. dodaje zdjęcie jak przerobic uniwersalny CD-Rom aby pracował w toshibie
Komputery Laptopy Hardware :: 11 Gru 2005 22:08 :: krzysieg :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2446

Tuner Medion 7134 brak dźwieku

... sie na cos zdecydowac. Tak, regulacja bedzie pod glosnoscia cdromu. Jezeli takie rozwiazanie cie nie satysfakcjonuje zawsze mozna przerobic ten kabel i zamiast tego czarnego wtyku wsadzic tam jacka i podlaczyc do line in karty dzwiekowej.
Komputery Hardware :: 28 Lut 2008 18:53 :: B2HDS :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 23959

Miniwiertarka i regulatorek na LM317T

... jego mocą. Prosiłbym o wypowiedzi który się lepiej nadaje. Pozdrawiam! Silniczek od plyty jest 3-fazowy. Mozna przerobic go na silniczek do napedu modelu samolotu. Wiecej tutaj: www.alexrc.com Do zasilania takiego silnika potrzebny j...
DIY Poczekalnia :: 20 Wrz 2008 15:03 :: artur s :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 15998

Jak zmienic socket w CD-ROM'ie

... i gosciu mowil ze socket bedzie pasowal do mojego laptopa jednak nie pasuje, czy mozna dac jakas przejsciowke albo przerobic socket? Najgorsze jest to ze one sa polozone po zupelnieinnych stronach. To jest cdrom z mojego laptopa Laptop NEC V...
Komputery Laptopy Hardware :: 01 Gru 2008 00:05 :: kuba2102 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 479

Zmiana litery dysku systemowego

...bogdanzieba: Jesli uda Ci sie przerobic to wszystko jakbys chcial to chyle czola. Szkoda zachodu, czasu i wysilku na to. Lepiej postawic system na nowo co trwa 40 minut inaczej moze to zajac Ci np 40 dni. A tak na marginesie juz kilka postow...
Komputery Software :: 30 Paź 2009 21:30 :: kolszu :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 14424

Fortron 350W - Kilka pytan

... a potem podlacze.. 3. Kostka w zasilaczu do plyty glownej to 24pin, a kostka na mojej plycie to 20pin wiec musze przerobic (odciac 4 pierwsze piny) W zasilaczu nie ma napiecia -5V (jest pusty pin w kostce) a ja z tego co pokazuje schem...
Komputery Hardware :: 14 Maj 2007 16:42 :: Wojtik :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1978

sterowanie ir- robocik sterowany podczerwienią

... ale myśle ze z pomoca forumowiczów napewno sobie poradze ;D Dodano po 20 Moze wie ktos jednak jak przerobic program by pin ustawiany byl na stan I tylko gdy trzymamy przycisk pilota ?? Czy l293d napewno wystarczy do tych silników...
Początkujący Ogólny :: 11 Lis 2006 11:32 :: michal512 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2196

LightScribe VS LabelFlash

... od jakosci <przeklada sie to bezposrednio na kontrast>) kupujac NEC 4550 mozna zaoszczedzic 20-30 PLN i przerobic go na NEC 4551 z obsluga LabelFlash. Jak to zrobic - opis na stronie : Obie nagrywarki i NEC i LG sa bardzo dobre jak...
Komputery Hardware :: 28 Kwi 2006 06:53 :: oleksy009988 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 7036

Pytanie odnośnie zasilacza do cd-romu :) - Poczatkujacy

... pisac w miare prosto ;) Mam taki schemat Chodzi mi o ten u gory, czyli zasilacz domowy do cd romu, bo chce przerobic cd-rom na cd audio. Czytalem juz podobne tematy, ale nie znalazlem nic konkretnego. Wiec prosze o pomoc. Mysle so...
Początkujący Ogólny :: 01 Cze 2006 18:57 :: J_ros :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1333

IBM ThinkPad 770E da sie zamontowac zwykły (slim) CD-ROM???

...nigdzie niemoge dostac rozpiski ultra bay - z tego co sie dowiedzialem mozna przerobic na multibay, podpiachh czy zwykly cd (+zasilanie) podsylam zdjecie przejsciowki na dysk twardy - jesli ktos dysponuje schematem rozpiska zlacza prosze o pomoc...
Komputery Hardware :: 24 Sie 2006 21:01 :: granacik :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 711

co można zrobić z uszkodzon()go cd-romu?(?)

... to chyba 650nm. Jest dosyć mocny, ale nie koniecznie w sensie widocznosci. Ale trzeba uważać na ESD. A silniki mozna przerobic na modelarskie bezszczotkowe. Z karty dźwiękowej to raczej nic nie wymontujesz, no chyba że gniazda jack.
Początkujący Ogólny :: 30 Paź 2006 23:59 :: qrdel :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4747

podlaczenie CD-ROMu do Panasonic'a CQ-RD310LEN

...chcialem tanim kosztem zrobic sobie CD-Player w samochodzie, chcialem przerobic CD-ROM z komputera tak zeby gral w samochodzie. Chodzi mi o w jaki sposob podlaczy sie do radia w samochodzie, tak zeby mozna bylo sterowac glosnoscia za pomoa przyciskow...
CarAudio Ogólne :: 08 Maj 2010 18:50 :: milejow :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1098



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: sterownik zamka centralnego scenic odkurzacz jaki polecacie freelander pompa renault clio słabe tyrystor tic106d problem czujką alarm bernard gramofon zamarza zawór renault premium kody schemat xantia wyłącznik ciśnieniowy
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group