Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Witam W moim autku jest silnik E7J.Auto posiada instalacje gazową. Nie odpala bo pompa nie podaje paliwa.Problem jednak nie tkwi w pompie lecz chyba w elektryce bo na czterech z pięciu przewodów dochodzących do pompy po przekręceniu kluczyka pojawia sie "masa" (na przewodach do pompy też). Podłączyłem pompę bezpośrednio do akumulatora-teraz co prawda...
Zaraz napisze, że przecież przewody do pompy są.
Auto w ogóle nie chce zapalić . Odkręciłem przewody podające paliwo do wtryskiwaczy i nic wygląda na to że pompa nie podaje paliwa. Paliwo dochodzi do pompy ale już z niej nie wychodzi . Może to wina elektrozaworu ktoś może wie jak go sprawdzić, a może jest jakaś inna przyczyna..
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
Jestem nowym użytkownikiem forum i na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie powitać. Jestem posiadaczem Reno Megan scenik 1.6 16 v 2001 r. Świeci się check i po diagnostyce komputerowej wyszedł błąd obwodu czujnika prędkości pojazdu. ABS i .ESP działa poprawnie. Żadnych błędów w diagnostyce tego systemu. Po jeździe próbnej z podlonczonym komputerem...
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
dzisiaj sprawdzałem wypiąłem wtyczkę i wpiąłem, nic to nie dało, co dalej, a jak się dostać do środka do pompy paliwa, jest wiązka przewodów i przewody paliwowe, może pływak jest przetarty.
Przed wymianą wtryskiwaczy zawsze trzeba rozebrać i sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia bo lubi sypać opiłkami. Jeśli tego nie zrobisz rozwalisz nowe wtryski momentalnie. Jeśli sypie, układ do naprawy w całości. Można zrobić z używek ale zawsze pompa do kontroli. Czyszczenie listwy przewodów , nowy filtr paliwa i magnes do zbiornika ;)
Po usunięciu zaworu kodowego to już nie bardzo, bo niby co będzie odcinać dopływ paliwa?. A oryginalny zawór kodowy w tej pompie działał w ten sposób że pomimo że dostawał zasilanie (+,-), to nie otworzył dopływu paliwa dopuki na 3 przewodzie nie dostał określonego sygnału z immo.
Przeważnie pęka guma przy pompce ręcznej. Mógł również przetrzeć się przewód zasilający pompę.
Wygląda na nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się po dłuższym podstoju . Więc jedź do serwisu niech wymieniają filtr paliwa i dokładnie przyjrzą się przewodom paliwowym. Zrób mały test wejdź do auta i odpal tylko zapłon niech pompa dopompuję paliwa a za drugim lub nawet trzecim razem dopiero kręć rozrusznikiem .
Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane 1,9dt 96r. Jednak mam kłopot ze zgaszeniem silnika, tzn. po przekręceniu kluczyka silnik dalej pracuje. Wiem ze trzeba szukać przyczyny w zaworze odcinającym w pompie wtryskowej ale chciałem się dowiedzieć czy konieczne jest jej wymontowanie czy też wystarczy zdjąć tylko górną pokrywę?...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Mam problem z demontażem pompy paliwa, która znajduje się w zbiorniku paliwa. Nie mogę zdemontować przewodów paliwowych - czy do tego trzeba mieć jakieś specjalne narzędzia?
Witam Jestem posiadaczem renault megane 1,9D 2000r. mam problem z odpaleniem otatnimi czasy doprowadza mnie do szewkiej pasji oprócz tego dużo wcześniej miałe następujące objawy: falowanie silnika, gasnięcie podczas jazdy, problemy z odpaleniem. W dniu dzisiejszym podczas prób odpalenia doszedłem do nastepującego wniosku czasem pompa nie podaje paliwa(...
U mnie na pokrywie nie ma żadnego odpowietrznika. Pokrywa wygląda tak : Wyjąłem ten przewód idący z filtra do pompy przepompowałem gruszką paliwo wylatywało tym otworem, założyłem z powrotem przewód, odpaliłem za pierwszym razem przed dosłownie kilka sekund przerywał i później już chodzil normalnie, ale myślę ze nic to nie pomogło gdyż jest 2 na plusie...
Trzeba sprawdzić przewody w środku, oraz czy gdzieś nie trze,itp.
Witam, Panowie co do odpalania okazało się, iż jest to wina przewodu elektrycznego który odpowiadał za pompę paliwa... niestety po zagrzaniu się błąd CHECK INJECTION pojawia się dalej... Dziś będę sprawdzał kompresję. Niestety muszę zaciągnąć samochód do innego mechanika bo ten nie chce się bawić w sprawdzanie rozrządu... W tym modelu faza rozrządu...
1 Sprawdz wylacznik uderzeniowy w komorze silnika czy nie jest wybity bo to on odcina pompe paliwa. 2 Sprawdz czy dochodzi prad do pompy paliwa przy podlaczonej pompie powinno byc 12 V przez ok 2s od wlaczenia zaplonu. 3 Sprawdz jeszcze dokrecenie i czystosc przewodu masowego pod prawa tylna lampa. Pozdrawiam.
Jest możliwość dokupienia przekaźnika i podłączenia go bezpośrednio. Sprawdź jeszcze czy po zapłonie do pompy paliwa dochodzi prąd stały. Jeżeli nie to problem tkwi w przewodzie doprowadzającym zasilanie do pompy.
Witam!! Problem wygląda jak w temacie: auto ciężko odpala po dłuższym postoju ok 3-4 godz,jeszcze gorzej po przestanej nocy. Gdy już odpali falują obroty i na początku puści dużego dyma. Klient stwierdził że to wtryski, wtryski oddane do sprawdzenia,wszystkie ok. Wymieniony filtr paliwa i wszystkie kątowe złączki przewodów paliwa. Świece żarowe ok,...
megane 96 1,6 8 zaworowy Witam mój problem jest następujący: podczas wilgotnej pogody muszę kręcić z 10 min zanim odpali podczas jazdy potrafi szarpać (jak wjadę w kałużę) nawet nagrzany. Wymieniłem przewody wn i świece, przeczyszczony silnik krokowy. Elektryk nie potrafił się podłączyć do silnika (poduszki itd mógł sprawdzić) Czy da się sprawdzić...
Po nocy jak samochód przemarzł na dworze, świece zaczęły grzać, wszystkie przewody idące do modułu podgrzewania OK. Problemem okazała się zapowietrzająca pompa paliwa. Przy pierwszym pomiarze grzania świec samochód stał w warsztacie i chyba było mu za gorąco.
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
Witajcie :-) Przedwczoraj zaczął mi się od KM. Meganka nie chciała odpalić i byłem zmuszony skorzystać z usług komunikacji miejskiej. O samochodzie: rocznik 1998. Silnik 1.6e. LPG - KME Diego. Auto garażowane. Dnie/tygodnie/miesiące wstecz zdarzało się: 1) że po uruchomieniu obroty silnika pływały w zakresie <500 - 1500 obrotów/min - przegazowanie...
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
Wystarczy, że 1km przed zgaszeniem auta przełączę na PB to potem już pali normalnie (o ile dobrze pamiętam) co do regulatora ciśnienia paliwa (at)automix to w moim meganie jest on zamontowany przy pompie paliwa wg mechanika, sprawdziliśmy ciśnienie paliwa manometrem i jest w porządku, więc pompa paliwa raczej też sprawna, poza tym próbowałem załączać...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
Witam wszystkich.Nadeszły pierwsze chłodne nocki i moje autko zaczyna rano dziwnie odpalać.Trzeba dłuzej kręcic niż zwykle jeśli juz zaskoczy to przez sekundke zakuleje tak jak by nie wszyskie gary paliły i do tego biały dym z rury.Dodam,że usterka wynikła na wiosne po wymiane paska rozrządu.Fachowiec od paska sugerował jazdę do serwisu bo przyczyną...
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
Aha, no fakt sorki że nie podałem silnika. Jest to megane z 1999r silnik 1.6 16v 107KM. No właśnie byłem u mechanika i mam umówiony termin już, ale on mi powiedział że wg niego to nie jest żadne tam ciśnienie czy coś. Wg niego właśnie przewód paliwowy gdzieś ma nieszczelność i przedostaje się powietrze przez co cofa się paliwo i potem zanim pompa dopompuje...
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
Witam. Posiadam Reno Megane Scenic 1,6 + LPG. Samochód chodził jak pszczółka. Aż do pewnego dnia. Odwiozłem żonę do pracy, dziecko do szkoły. Siadam za kierownicę, przekręcam kluczyk, pompa paliwa zadziałała, przekręcam kluczyk mocniej i ... zamiast dżwięku silnika (nie)słodka cisza. Próbowałem kilkanaście razy i nic, rozrusznik nawet się nie odezwał....
Witam. Moje auto to megane coupe 1.6 8v LPB. W sumie to dziwna sprawa jest chciałbym poprosić o pomoc co sobie samemu sprawdzić zanim oddam auto w rece fachowca. Kiedy auto jest zostawione na kilka godzin odpala dość długo. Kiedy juz odpali po chwili gaśnie i za kolejnym razem juz zlapie. Ale kiedy auto stoi całą noc to jest kosmos...Kręce go około...
Witam. Mam problem z ciśnieniem paliwa w układzie. Paliwo rozerwało mi już kilka przewodów dobrej firmy, Teraz po ostatniej wymianie, dołożyłem przekażnik aby wyłączało pompe przy przejściu na gaz i co zauważyłem znowu zaczyna ciec z wtyczki wtryskiwacza nawet gdy pompa nie pracuje,dopiero jak ciśnienie zejdzie to się nie pojawia paliwo..... (o-ringi...
Zobacz czemu stały plus ucieka, czyżby bezpieczniki pognite? Zwłaszcza te duże koło akumulatora... Plus nie ucieka, tylko nie ma masy z pinu 48 sterownika, przewód jest cały. Tam powinna być masa przez chwilę po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem, a jej nie ma.
Witam wszystkich. Mam problem z porannym odpalaniem Renault Megane 1.9dTi 2000r. Objawy są co najmniej dziwne. Żeby odpalił rano (przy -3st) muszę kręcić go z 5-6 razy. W trakcie kręcenia w ogóle nie łapie. Aż w końcu za którymś razem odpala od razu, bez wcześniejszego kichania. Dodatkowo po odpaleniu nie wyrzuca dymu. Podejrzewałem opad paliwa, jednak...
Witam wszystkich. Naczytałem się na forach i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Może i u nie których są podobne obiawy ale jak już ktoś naprawił to wpisy się urywają. Nie mogę utrzymać wolnych obrotów na benzynie, na gazie chodzi idealnie. Odpalam go i pochodzi parę sekund trzyma obroty na 1 tyś i gaśnie potrafi mieszać obrotami tak jak by na...
Uszkodzone zegary, wiązka albo czujnik. Powinieneś mieć trzy przewody przy deklu pompy paliwa, podłóż w miejsce czujnika rezystor 100 - 150 om i zobacz czy się wskazówka podniesie (przewody prawdopodobnie pomarańczowy i biały)
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Kontrolka immoblisera miga. Wydaje mi się, że będzie do wymiany przekaźnik pompy paliwa (o ile dobrze go zlokalizowałem). Gdyż pod kierownicą tam gdzie znajdują się bezpieczniki są tez dwa przekaźniki 12V 40A, i spróbowałem je wyciągnąć i podmienić i wówczas auto odpala, lecz niestety pojeździ z pół dnia i sytuacja się powtarza. Wczoraj nawet, gdy dojeżdżałem...
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
Witam. Panowie po krutce: Megane coupe 1,6e 1998r w moich rękach bezawaryjnie od 12 lat przebieg 179tyś regularnie serwisowane. Problem jaki powstał: Samochód po nocy odpalił normalnie, po dojechaniu do skrzyżowania i wrzuceniu kierunku auto natychmiast zgasło. Udało mi się uruchomić ponownie przejechałem kilkanaście metrów ponownie włączyłem kierunek...
Dzisiaj spróbuję wymienić wszystkie przewody paliwowe plastikowe na gumowe ponoć te końcówki na na przewodach na zatrzask często przepuszczają dam znać później a pry kręceniu pokazało mi zaledwie 20bar. Czy jest jakiś sposób zeby sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa który jest na pompie jest sprawny bez jego wymiany? Dodano po 3 Jeszcze nie wymieniłem...
Tak, kupiłam używane z gwarancją rozruchową. Mam kontakt cały czas z osobą, która mi je sprzedała. Tylko zastanawiam się czy tu jest problem, jeśli się okaże że winowajcą jest pompa to jej poprzedni właściciel chce zwrócić poniesione koszta, bo był jej pewny. Pierwszy mechanik w zasadzie nic mi nie mówił, okazało się, że nie wymienił w pełni połowę...
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Trochę późno z powodu różnych perturbacji życiowych ale napiszę co było przyczyną dla innych z podobnymi problemami. Mianowicie sprawdziłem żarówką dopływ prądu do pompy i okazało sie, że pomimo tego, że napięcie na przewodzie było 12,5 V to żarówka nie świeciła - czyli brak tzw. odpowiedniej mocy. Podobnie było na jednym przekaźniku pod maską, po stronie...
Nie bardzo rozumiem dlaczego akurat pod pompę paliwa? Jest wiele punktów w instalacji, na których pojawia się 12V po przekręceniu stacyjki no i jeszcze problem opóźnienia został. Chyba rzeczywiście lepszym rozwiązaniem jest propozycja kooperator polegająca na podpięciu przewodu sterującego do cewki. Światła będą włączały się automatycznie dopiero po...
A ja mam renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na luz i...
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Witam wszystkich. Mam problem ze zdiagnozowaniem usterki. Auto zostało zgaszone i następnego dnia już nie zapaliło. Z tego co się dowiedziałem nie są sterowane wtryskiwacze i zawór ciśnienia paliwa przez sterownik silnika. Z komputerem łączę się normalnie w kodach błędów nic nie występuje. Pompa ciśnieniowa była zmieniana na drugą nic to nie dało. Kręcąc...
Auto z kierownica po prawej stronie, pod maska po stronie kierowcy na bocznej scianie blizej reflektora, czarna, dosyc duza 'puszka' z tworzywa sztucznego, podlaczone dwa przewody (chyba paliwowe) i dwa elektryczne w kostce, po wlaczeniu zaplonu cyka i myslalem ze to pompa paliwa ale chce sie upewnic bo z tego co wiem, pompa jest w zbiorniku. ... wiec...
Witam. też mam taką pompę, co prawda w Ulyssesie, ale to to samo.Walczę z odpowietrzeniem już ponad tydzień.Po wymianie filtra paliwa odpaliłem samochód, pochodził przez dwie minuty, zgasł i to był koniec.Tak jak koledzy, odpowietrzałem na różne sposoby, między innymi plakiem,także luzowałem przewody od wtrysków i wtedy zauważyłem, że trzy przewody...
Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony. Wszystkie...
Witam. Zacznę od początku. Miesiąc temu podczas jazdy mój Scenic I 1.6 8V nagle zgasł i nie dał się już uruchomić. Rozrusznik kręci, pompa działa i podaje paliwo, na 2 i 3 cylindrze jest prawidłowa iskra a na 1 i 4 pojawiają się dwie lub trzy iskry na początku kręcenia rozrusznikiem a później od czasu do czasu pojawia się jedna iskra. W wyniku tego...
Tak też właśnie robiłem. Delikatnie zdjąłem izolację z przewodów do pompy aby uwierzytelnić czy jest przejście we wtyczce. Podłączałam miernik oraz probówkę i właśnie jest tak że: 1) na zapłonie prądu nie ma 2) jak zaczynam rozruch prąd pokazuje się (żarówka w probówce zapal się) tylko na dosłownie 1,5 sek i gaśnie pomimo dalszej pracy rozrusznika ale...
przewody mam dobre , paliwo też jest nie do pełna ale ze 25l xd i pompa chodzi , podaje paliwo Dodano po 1 jutro podmienię aku i zobaczę czy to coś dało
Stało się :D Zrobiłem wszystko tak jak zaplanowałem, no może prawie wszystko. Tapicerka wewnetrzna pokrywy niestety nie odkręca się od plastikowego poszycia zewnętrznego. Są dwa okienka inspekcyjne - do anteny FM i do świateł tablicy rejestracyjnej. Tak więc pomysł aby zdemontować tapicerkę i wykleić od środka folią trochę się musiał zmienić. Zrobiłem...
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
Witam. Mam problem z ABS-em. Kontrolka świeci się ciągle, po podłączeniu pod kts-a 550 wyskakuje błąd przekaźnik zaworu. Gdzie on może się znajdować. Pod maską po lewej stronie jest tylko jeden przekaźnik od pompy paliwa, koło akumulatora są tylko bezpieczniki ale jeszcze pod kierownicą jest jakaś skrzyneczka do której podłączone są przewody od czujnika...
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi Wymienione zostały: -przewody -świece -czujnik cieczy chłodzącej -czujnik atmosferyczny -sprawdzona pompa paliwa daje ok 1 czegoś tam Na kompie pokazuje błąd sondy lambda ale tonie ma chyba nic wspólnego podobno.
Witam. Proszę o sugestie lub pomyły co robić. Auto dopiero kupione więc nie znam wcześniejszej historii napraw. Problem wygląda tak, ze auto na zimnym silniku odpala prawie normalnie (prawie ponieważ dość ciężko kręci ale może to wina akumulatora) na biegu jałowym silnik pracuje cicho i równo, po przekroczeniu ok. 1500 obr zaczyna coś lekko stukać (jest...
Witam ,kolego nie kpię ani z Ciebie ani z meganki, pytanie było czy na luzie wkręca się na obroty , czy idzie za kapciem :D , ciśnienie w układzie 2,5-3 +/- 0,2 bara , zlej troszke paliwa na pracujacej pompie do czystego naczynia i zobacz czy nie ma opiłków, to że sika na kilka metrów jest niemiarodajne, pomiar !zobacz jeszcze czy masz cale przewody...
Tak dziękuje tobie Przemo. Jak pokręcę rozrusznikiem,to ciśnienie na rampie i przewodach jest, jak popuścisz przewód wysokiego ciśniena to wywala tak, że trzeba uważać żeby kogoś tym nie zabić:). Chodziło mi o to, że jak odepnę przewód niskiego ciśnienia powrotny od wtrysków,to nic nie leci,co mówi mi że wtryski nie 'chodzą'. Pompa paliwo zaciąga,podpiołem...
Witam mam dziwną sytuację w moim scenicu . jadąc z prędkością 180 silnik zaczął strzelać tak jakby przestawił się zapłon lub rozrząd. od tej pory nie odpala , po podłączeniu komputera okazało się że czujnik położenia koła zamachowego jest uszkodzony ( nie podaje żadnego sygnału), po wymianie czujnika nadal nie ma sygnału .przewody są dobre ,podając...
Witam, mam problem w Scenicu 1998, 1.6 8V +LPG. Auto nie odpala. Szybko miga lampa "ekg"- lampa przestaje gasnąć po tescie przekaźnika pompy paliwa, ale po wyjściu ze sterownika silnika powraca. Immo wyłączone clipem, kodem - nie wprowadza żadnych zmian. Sterownik silnika podmieniony- brak rezultatów, napięcia na pinach sterownika: 32 stały ,24 po zapłonie...
WITAM Dołączę do tematu. Mam Szczeniaka 1,6 B+G z 2000r. Problem ten sam. Ja sobie radzę tak : -) w zbiorniku co najmniej 1/3 benzyny (wtedy pompa paliwowa łatwiej zasysa) , -) przed pierwszym uruchomieniem rano przekręcam kluczyk i daję pompie popracować 3-4 minuty (paliwo, które przez noc uciekło z przewodów do zbiornika zostaje uzupełnione), -) kręcę...
Paliwo wraca przewodem powrotnym z pompy?
Nie szczelny filtr paliwa, a konkretnie wloty przewodów. Filtr paliwa wymieniałem na nowy tydzień temu Sprawdź czy nie cofa się paliwo z pompy. Sprawdzałem, nie cofa się
Wcześniej się zapowietrzała to wstawiłem zaworek zwrotny i przezroczyste przewody aby widzieć czy lecą bąbelki. Teraz nie lecą żadne bąbelki i paliwo w pompie jest. Luzów na dźwigni nie ma. Można kręcić i kręcić i auto nie zapali. Co do błędów to nie mam czym i jak tego odczytać. Chyba, że są jakieś sposoby dla zwykłego Kowalskiego na odczytanie tych...
Wpychamy delikatnie przewód paliwowy w stronę pompy a następnie odciągamy tą grubą osłonę i dopiero możesz wysunąć przewód paliwa.
Ok ale butla jest zakręcona i od momentu uruchomienia gaz nie jest używany wszystko wylaczone A te gumowe przewody mam od 14 dni i jest tego.moze w sumie 50 cm reszta to oryginały w pompie paliwa było dużo syfu (tak jak byb olejn z benzyna czarny kolor ) na zimnym się nic nie dzieje tylko krótki postój i ponowny zapłon powoduje takie objawy dlawienia...
W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w zbiorniku. Sytuacja z powietrzem w paliwie opanowana. Wyciągnąłem 3 wtryski, które za dużo paliwa puściły na przelew. Po rozebraniu całych wtrysków i umyciu w myjce, dwa się udało naprawić, trzeci praktycznie jest taki sam jak był. Po tym zabiegu ładnie zapala i ładnie pracuje, ale nic to nie zmieniło jeśli chodzi...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Czy Blok silnika 1.9 dCi jest taki jak 1.5 ? Czy zmieści się w komorze ? Jest taka przekładka wykonalna ? Pacjent to Clio III, 9/2008, 1.5 dCi (68KM), a dawcą byłby Megane II 1.9 dCi Znalazłem w internecie opis do Megane: do wykonania swapa z 1,5 na 19 potrzeba: - silnik kompletny ze wszystkim co na nim wisi - skrzynia ze sprzęgłem - półosie napędowe...
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?: