forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



przyspieszenie zaplonu

Znaleziono 40 wyników na elektroda.pl: przyspieszenie zaplonu
Podstawowa forma zapytania: przyspieszenie zapłon
Forum elektroda.pl Strona Główna

Tecumseh MV100 dwusuwowy - ustawienie zapłonu

... obrotow rosnie przyspieszenie zaplonu wiec to jeszcze da sie wytlumaczyc) i tak od polowy w gore wajcha reguluje rowniez przepustnice. Tylko po jakiego czorta 1/3 ruchu suwaka od obrotow to tylko przyspieszanie zaplonu, bez otwierania przepustni...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 19 Maj 2011 11:42 :: sebek1111 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2988

mercedes 230 w124 brakm przyspieszenia

... to samo. Dodam jeszcze ze samochod nie reaguje na obrot aparatem zaplonowym. Mam jeszcze dwa pytania dot tego auta - w jaki sposob jest przestawiany kat wyprzedzenia zaplonu, oraz gdzie sie znajduje w nim wtyczka od sondy lambda bo chetnie b...
Samochody Początkujący :: 19 Kwi 2011 08:23 :: pioart :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1514


Reklama :: 19 Kwi 2011 08:23 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

jak wyłączyć przyśpieszacz zapłonu? Opel

... autach (kadett) zwiera sie ktores styki aby wylaczyc elektroniczny przyspieszacz zaplonu i ustawic z taka lampa zaplon ktora nie ma mozliwosci ustawienia przyspieszenia (o ile dobrze pamietam to jest to ok10 st). Kiedys to robilem w oplu i m...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Gru 2005 21:34 :: misiekts :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1768

Przyśpieszenie zapłonu w Seat Toledo 1.8i v8

...po przestawieniu zaplonu . komp. wszedl w prace awaryjna . na gazie owszem moga sie poprawic osiagi bo gaz wolniej sie spala i nieznaczne ,ale nie az 8 stopni \przyspieszenie spowoduje poprawe pracy ale po przestawieniu az o 8 stopni na benzynie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Gru 2005 00:39 :: vvaldek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1766

Czy trzeba wyregulować instalację LPG po zmianie zapłonu?

A w jakim celu byl opozniany zaplon? W LPG zaleca sie przyspieszenie zaplonu o ok. 2-3 stopnie
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Gru 2004 10:58 :: Szanta :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 994

Lampa stroboskopowa do ustawiania zapłonu

Tak tylko sie zastanawiam po co dawac przy ustawianiu zaplonu 6000 obrotow. Przewaznie zaplon ustawia sie na wolnych obrotach, a jezeli jest on elektroniczny to przyspieszeniem go wzgledem podcisnienienia zajmuje sie elektronika.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2012 09:20 :: trzeciaczek :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 49611

Peugeot 206 1.6 16v - Wypadanie zapłonu na cylindrach 3 i 4

...Zbyt latwa diagnoza. "Wypadanie zaplonow", to nie koniecznie problem zaplonu. Po prostu ECU wykryl mniejsze przyspieszenie walu korbowego (lub jego brak) w niektorych cyklach pracy. Oczywiscie, moze to byc problem cewki, ale rowniez swiec,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Paź 2012 08:54 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1845

Jawa 350 TS - Wymiary przesłony - wyzwalacza w elektronicznym zapłonie.

... duzo o tym wiem.. Blazej-pomysl..czym sie rozni punkt zaplonu w 4 T i 2T?-iskra ma przeskoczyc na swiecy okolo 2.5 mm przez ZZ...a wraz ze wzrostem predkosci katowej walłu,ma ulec przyspieszeniu-nawet do 10 mm przed ZZ.Czego nie rozumiesz???Iskra ma...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 16 Gru 2013 06:42 :: gromleon :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 3006

potrzebuje schemat urządzenia do przyspieszania zapłonu

......
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Wrz 2008 14:37 :: london2004 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2236

fiat 126 elx - schemat zaplonu

Pomarańczowy po kluczyku od cewki i od modułu Gruby czarny od modułu do masy resztę po kolorach znajdziesz,czujnik przyspieszenia zapłonu nie musi być podłączony
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2013 14:03 :: olijander :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1395

Poszukuję schematów układów zapłonowych.

... mocne wyprzedzenie zaplonu i silnik na wolnych obrotach chodzil doslownie jak 6-ciosuw ale jak poruszalo sie manetka i w pewnym momencie udalo mu sie zlapac wysokie obroty to doslownie glowe urywalo od przyspieszenia. To bylo niesamowite ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Lip 2009 00:07 :: medi14 :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 29986


Reklama :: 24 Lip 2009 00:07 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

[C]AVR atmega8- problem z odczytaniem portu...

... bezpośrednio przerywacze zapłonu (bez kondensatorów). Przerywacz cały czas jest " w powietrzu" daje zero w momencie kiedy powienien nastąpić zapłon. Licznik T1 jest używany przeze mnie do przyspieszenia zapłonu. Licznik T2 do określenia prę...
Mikrokontrolery AVR :: 24 Kwi 2009 18:24 :: beniamin82 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1244

wtrysk gazu - podłączenia i regulacja dla początkujacych

... te wartosci do tabeli i wychodzi mu, ze wtrysk powinien byc np 2 ms a przyspieszenie zaplonu 22 stopnie. ( bo sa dwie takie mapy: oddzielna dla wtrysku oddzielna dla zaplonu). Teraz pora na korekcje: -sprawdza temperature silnika: wycho...
Samochody Instalacje Gazowe :: 26 Lip 2010 04:37 :: dino777 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 45514

Mazda 323 GT 1,9 16V 1991r. i tylko 128KM - Chip Tuning ?!

... podkreceniu zapłonu do przodu, auto chodzilo niemilosiernie, zamiatało BMW 325 e36 na 400m, natomiast z nastawami fabrycznymi zaplonu, byla kiszka - i tu chyba tkwi problem w mojej mazdzie, brak odpowiedniego przyspieszenia zaplonu od dolu, ...
Samochody Archiwum :: 19 Wrz 2005 16:27 :: andrzej20001 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2007

Benzyna 98 oktanowa

... granicy, gdzie 95 daje juz detonacje. Podsumowujac: 98 + przyspieszenie zaplonu = wiecej mocy. 98 + brak przyspieszenia zaplonu = pusty portfel. 95 + przyspieszenie zaplonu = remont glowicy (wypalone gniazda oraz zawory) Aha, pewnie widzie...
Samochody Archiwum :: 22 Sie 2007 17:36 :: sebastianxxx :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 30757

Golf II 89r 1,3 benzyna

... mozesz ustawic zaplonu radze pojechac do mechanika:) Ale jesli masz jakiekolwiek pojecie o pracy silnika bez problemu ustawisz:) Oczywiscie mysle ze wszystkie kable WN sa wpiete w odpowiedniej kolejnosci (1,3,4,2) i ukl zaplonowy sprawny ...
Samochody Mechanika :: 28 Lut 2010 13:28 :: sebanes :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1308

Schemat z Atmega16 i pytania odnośnie prograwania w C

... inicjalizacja LCD lcd_init(); // zapisz na LCD przykładowy tekst write_text("Sterownik zapłonu"); //na LCD wyswietli aktualne obroty/min wart = obroty(); write_text (wart." obr/min"); ...
Mikrokontrolery AVR :: 07 Kwi 2010 08:08 :: Gandziorz :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2958

CORSA C 1.2 TWINPORT ODCZYT Z OPCOMA 2 RÓŻNE PRĘDKOŚCI SILNIKA

...Witam serdecznie Ostatnio podłączyłem, swoją Corsę C 1.2 16v (Z12xep) 2006r pod OP-COMA. W danych z bloków pomiarowych są dwie prędkości obrotowe silnika. Pierwszą wskazuje prawidłowo np. 750 obr/min, ale już na drugiej dwa razy więcej czyli...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Maj 2012 18:18 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2788

Mercedes w220 s500 1998r Ciezko pali cieply i sie nie radzi

... z zapaleniem, dopiero za 3 lub 4 kreceniem odpala z ledwoscią tak jak by bylo zalane. Kiedy jade na LPG auto ma lepsze przyspieszenie ale po przekroczeniu 2 tys obr wyrzuca 1 cylinder potem juz tak powyzej 120km h wyrzuca kolejny i im szybciej tym ...
Samochody Początkujący :: 08 Sie 2013 15:19 :: Camilus87 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 633

Auto na gaz - tuning

... polo to po przyspieszeniu zaplonu silnik byl niemrawy i chodził jak traktor a po opóznieniu dostawał niesamowitego kopa i chodził jak marzenie :) tylko jak to zrobic w mojej renówce gdzie nie mam mozliwosci przestawienia aparatu zaplonowego ...
Samochody Archiwum :: 09 Maj 2009 10:35 :: ElpigazN :: Odpowiedzi: 55 :: Wyświetleń: 23558

focus 1.6 16V zetec se przerywa na gazie

zmniejszenie przerwy wiaże sie z przyspieszeniem zaplonu a przy wyzszej oktanowości LPG od Benzyny jest efektem powiedzmy pozadanym. natomiast spalanie ze wzgledu na uzytkowanie tego samochodu jest w granicach normy.
Samochody Instalacje Gazowe :: 03 Wrz 2014 09:08 :: maniekmaniek13 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2553

Ile trwa odczytanie komorki eeprom w at90s2313 ?

... fanem mikrokontrolerow i chcialbym zaprojektowac sobie zaplon do swojego motocykla . Ma miec regulowany kat przyspieszenia zaplonu w zaleznosci od obrotow i prawdopodobnie od obciazenia ( czujnik podcisnienia z malucha el) I mam pytanie...
Mikrokontrolery Ogólne :: 23 Mar 2004 23:15 :: rider13 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 561

silnik 2.8 vr6

...Witam, mialem podobne objawy i moze u ciebie nie ma przyspieszenia zaplonu zpowodu blednie lub nie dzialajacego czujnika Halla u mnie jest miedzy walkiem rozrzadu a aparatem zaplonowym. VAZ nie widzial tej usterki pomogly pomiary rownolegle...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2009 20:40 :: fil2006 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5150

opel corsa b 1.2 nie rowna praca silnika

... będzie to znajduje sie pod kol ssącym i do niego będzie podpięty przewód, objawy wskazują na zły zapłon a on tez odpowiada na przyspieszenie zaplonu. Czy auto posiada gaz??? Dodano po 4 aaaa jeszcze jedno czy auto posiada lampk...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Gru 2010 21:44 :: bolek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5800

VW Passat 93' 1.9 TD duże spalanie, mało mocy

... tys. Mam z nim szereg problemów: po pierwsze duzo pali w mieście ok 10l !! a na trasie 6 ?? nie ma przyspieszenia, dopiero po regulacji zaplonu lekko sie poprawil ale i tak mam wrazenie ze to nie tak powinno byc. Chyba ze szybkościomierz kł...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Lip 2010 19:50 :: look1990 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4086

Lanos 1.4 szarpie na benzynie

... z silniczkiem krokowym, ustawiane zawory, sprawdzali sprezanie na wszystkich 3 cylindrach, poprawnosc zaplonu i przyspieszenia zaplonu, tankowanie paliwa shell v power i nic, nadal to samo... za dobra rade z gory dzieki PS. byc moze nie wsz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Kwi 2010 07:56 :: maryann :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 42483

Jak wyregulować gaz Lovato w polonezie 1,6 GLE ??

... np. jest podcisnieniowy przyspieszacz zaplonu i ustawienia na wylaczonym silniku nie musza byc takie jak na wolnych. Mozna stosowac raczej jakowstepna regulacje. Ustawiasz kolo pasowe na wlasciwe przyspieszenie i krecisz aparatem tak, by w tym...
Samochody Instalacje Gazowe :: 24 Sty 2011 14:14 :: danio-1979 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 15707

Jak ustawic zaplon stroboskopem?

ok czyli ta kreska to wlasciwe przyspieszenie zaplonu? chodzi mi o to, ze jesli bedzie ona sie pokrywac z ta na obudowie to czy to bedzie te 18 stopni (wyprzedzenia)jak opisuje instukcja
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lut 2006 17:04 :: Shel :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2011

kadett 14i. Gdy jest rozgrzany nie pali. Prosze o pomoc.

... dla kumpla mial bardzo pobobne objawy jak opisujesz : - Duzo palil - Gasl przy kazdej okazji - Brak mocy i przyspieszenia - Powoli wchodzil na obroty Powymienialismy prawie wszystko co mozliwe i nic nie poprawilo . Przez przypadek kumpel ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lip 2005 12:55 :: Marti23 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1071

Variator - jak coś takiego zrobić samemu

... przygotowane do pracy na gazie, dlatego stosuje sie takie wynalazki. Jak autor tego tematu slusznie zauwazyl, przyspieszenie zaplonu przy pracy na gazie ma pozytywny wplyw na prace silnika. Urzadzenie jest omijane przy pracy na benzynie, w...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Maj 2004 13:10 :: m4341 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 5321

paliwo 95 98 100 oktanowe, shell v power

... ktos ma wiedze jaka najwieksza wartosc oktanowa benzyny mozna uzyskac stosujac benzyny dostepne na rynku i dolewki preparatow zwiekszajacych oktany. Chodzi o zwiekszenie mocy za pomoca przyspieszenia zaplonu Suzuki Swift GTI 1.3 16V.
Ogólny Techniczny :: 22 Mar 2014 17:20 :: tzok :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 17797

Fiesta 92 1.1i Kat, dziura w gazie :)

... (nie wiem co to :) ) znajduje sie pomiedzy kolektorem ssacym a elektronika wygada ze odpowiada ona za przyspieszenie zaplonu (taki czarno - bialy), wiec jak go nie ma i zaslepie tylko kolektor to brak co prawda biegu jalowego ale wchodzi na ob...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Maj 2006 11:31 :: yaaro :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 679

Map sensor

... tak malej wartosci podawanej przez MAP?? Czy czujnik sie konczy, czy moze to cos gorszego. I jeszcze jedno, za co odpowiada ten czujnik?? Czy na podstawie jego wskazan ECU oblicza kat wyprzedzenia zaplonu w zaleznosci od obciazenia???
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lip 2005 17:35 :: krzysiek40 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2691

Skoda Fabia - Szarpanie skrzyni

... zobaczyc co sie wtedy dzieje z komputerem. Jakie dane zbiera z czujnikow i jaka dawke paliwa wyznacza, jakie przyspieszenie zaplonu itd... Moze czujnik polozenia walu glupieje... A moze sam komputer? Skoro mechanika jest ok... Musialbym sie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 19:06 :: rdcom :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 17869

audi b4 problemy ze spalaniem

... wysokim spalaniem( audi b4 silnik 2.0 ABT) a mianowicie, po wymianie uszczelki oraz ustawieniu zaplonu( tzw. "na oko" nie muli, oraz ma dobre przyspieszenie) oraz po wizycie u gazownika. ktory odkryl ze jest nie podlaczony kabelek w instalac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Wrz 2007 10:43 :: mkos1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5699

MZ ETZ 250 - dym, olej , swieca na 5 minut

... generalny remont w wakacje.sprawdze jeszcze raz ten zaplon.Tylko nie wiem jak dokladnie ustawic(chodzi o ta pierdole co przy wiekszych obrotach jest odpowiedzialna za przyspieszenie zaplonu)Ustawiac jak to jest rozlozone czy zlozone??
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 08 Wrz 2007 17:44 :: kaczor-pl :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 7525

Simson s51 Tuning

... dłużej jechać, bo zostaje jeszcze troche luzu na manetce, ale nie chcę go aż tak katować), ale za to wyczuwalnie lepsze przyspieszenie. Takie przełożenie pozwala mi bez problemu poruszać się po lesie(po ściółce), a czwórkę można wrzucić już przy 2...
Samochody Archiwum :: 06 Maj 2007 08:28 :: motomis :: Odpowiedzi: 879 :: Wyświetleń: 216150

odpalanie samochodu przyciskiem

... niebezpieczne, wyobraz sobie sytuacje gdy wyprzedzasz i przypadkowo ktos albo ty sam nacisniesz przycisk, tracisz przyspieszenie bo silnik gasnie i.... oby nic z naprzeciwka nie jechalo.. No chyaba ze przycisk w jakims trudno dostepnym miejscu ale ...
Samochody Archiwum :: 11 Lut 2007 23:26 :: airvolf :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 18257

Strumienica - gdzie zamontować

... stozkowe i wydechy sportowe Hand Made to tak naprawde pogarszaja w 80% przypadkow znacznie parametry samochodu jak: przyspieszenie, zuzycie paliwa a dodatkowo zmieniaja poziom momentu obrotowego. Wiekszosc z Was niestety nie rozumie ze zwykly...
Samochody Archiwum :: 23 Cze 2009 08:47 :: rokoski :: Odpowiedzi: 52 :: Wyświetleń: 32375

Zbyt bogata mieszanka - Ford Mondeo

... to jest?.Ktos mi kiedys tlumaczyl ze HC powinny sie krecic w okolicy 100(chyba ze ten typ tak ma).Moze lekkie przyspieszenie zaplonu poprawi troche dopalenie paliwa.Warto sprawdzic jednak cisnienia na cylindrach jak radził moj sąsiad mechanik...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 09:35 :: Maciej_OLS :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3661



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: reinstalacja systemu sony vaio schematy podlaczenia tryb transportowy aktywny filtr dolnoprzepustowy spalony triak magnes dysk twardy ustawić junkers schemat filtru dolnoprzepustowego citroen głośniki opel vectra światła
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group