forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



radio montaz

Znaleziono 138 wyników na elektroda.pl: radio montaz
Podstawowa forma zapytania: radio montaż
Forum elektroda.pl Strona Główna

Radio UKF na lampach

Ze schematem tego radia sprzed 20 lat byloby ciezko. Ale nie odbiega ono od typowego ukkladu superrekcyjnego, gdzie uklad samowygaszania byl jednoczesie dzielnikeim napiecia bazy, obwod LC podpiety do kolektora, pomiedzy kolektorem a emiterem kondesator przeksztalcajacy ten stopien w generator, od emitera...
Elektronika Retro :: 15 Lis 2005 21:25 :: krzkomar :: Odpowiedzi: 78 :: Wyświetleń: 18980

Zaklocenia radia CB od zasilaczy nawigacji

Witam, na wstepie zanim dosiegna mnie gromy za "spamowanie" tematu pragne wspomaniec iz jest to moj pierwszy post na tejze szanownej stronie, i ze opcja "szukaj" nie jest mi obca. Mimo wyksztalcenia sctricte technicznego z praktycznymi aspektami elektroniki mialem juz dosyc dawno do czynienia wiec mimo...
CB Radio :: 23 Paź 2011 19:37 :: gregorio27 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1422


Reklama :: 23 Paź 2011 19:37 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Radio Relaks II jak przestroić głowicę UKF

A w efekcie silny przydzwiek. Kiedys probowalem zrobic dodatkowy stopien p.cz. z filterm ceramicznym i tranzystorem aby nieco poprawic kiepska selektywnosci (wada polskich glowic UKF) - efekt koncowy mizerny. Ponadto konwerter szumi, dodaje zakloce itd. Ja radze poszukac innej lampowej glowicy,...
Elektronika Retro :: 12 Sie 2006 17:35 :: AlekZ :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3953

Navi MCD VW pomoc w wyborze

Jak pisałem wyżej. Udało mi się właśnie ustalić, ze ta kolorowa to MFD a monochrom to MCD. Oto powody dlaczego MCD: montaz MFD: koszt radia ok 1000 koszt belki pod konsole 400 demontaż całego kokpitu, poduszek itd, wymiana belki, zakup i montaż kosza pod radio montaz MCD: zakup radia ok 400...
CarAudio Ogólne :: 31 Gru 2008 11:21 :: andrz6 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4319

Pioneer deh-2900mpb jak zrobić sterowanie w kierownicy

Pioneer deh-2900mpb jak zrobić  sterowanie w kierownicyWitam, jak wyzej posiadam to radio i sterowanie w kierownicy.mozna kupic adapter zeby dzialalo sterowanie z tym radiem za 130zl, ale wiadomo biedny student jestem wiec pytam. czy mozna wykonac to samemu? wiem ze w tym pionku sterowanie odbywa sie za zmiana rezystencji, z tym ze te rezystencje sie...
RadiaSamochodowe Serwis :: 02 Kwi 2009 22:16 :: exeq333 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1800

Radio Cyfrowe z komputera : projekt SDR1000 i Flex Radio

to co napisze to nie zlosliwosc a dazenie do konsekwencjii, kolega napisal: "Bo DDS to niby prosta sprawa ale nie tak do końca - pracochłonna w porównaniu do tego odbiornika - Wpisz w Google SP3SWJ - tam znajdziesz wszystko o DDS co potrzebne." wspomniany DDS jak rowniez nieco inny ktory spokojnie...
Radiotechnika Serwis :: 14 Gru 2012 23:41 :: cod46 :: Odpowiedzi: 189 :: Wyświetleń: 57563

wyjście liniowe z radia

Radia forda maja dwie masy we wtyczce zasilania, cienszy kabel drugi od gory (miedzy dwoma plusami) to masa sygnałowa podepnij sie do niej,druga rzecz to masa wzmacniacz musi byc podpieta pod mase radia nie do nadwozia! (w przypadku wzmacniaczy bez separacji masy lub roznicowych obwodow wejsciowych,...
CarAudio Ogólne :: 05 Sty 2007 22:27 :: harakiri :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 7362

Radio samochodowe. Jakie kupić?

W cenie 250 zl ciezko znalezc dobre radio cd . Trzeba zwracac uwage na to aby nie bylo zbyt stare bo problem z samochodowymi radiami cd jet taki ze po pewnym czasie wypala sie laser i spada skutecznosc mech. tlumiacych drgania, co wiaze sie z przeskakiwaniem plyt podczas jazdy po nierownosciach. Osobiscie...
Co kupić Archiwum :: 17 Kwi 2005 11:59 :: Pablo1936 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1069

Radio Nakamichi CD400 przerywa 'pod kątem'

Radio Nakamichi CD400 przerywa 'pod kątem'Witam. Dziwna sprawa dzis wynikla.. Radio mi zaczelo przerywac (efekt porysowanej plyty)na oryginalnych plytkach bez ryski. Wyciagnalem je z 'otworu' i gdy trzymam plasko gra normalnie, ale kiedy zaczynam powolutku przechylac je w ktoras strone zaczyna przerywac i slychac jakby laser wykonywal w srodku...
RadiaSamochodowe Początkujący :: 22 Mar 2009 12:02 :: Pshfp :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1532

Fabryczne radio Fiat Stilo CD / Nowe Bravo

Czy ktos sie moze orientuje czy te radia mozna zastosowac wymiennie ? Tzn czy do Stilo da sie zalozyc radio od nowego bravo ? Nie chodzi juz tu o walor estetyczny ale fizyczny montaz ? Wygada ze oba sa 2Din-owe , ale czy podlaczenia maja te same , i czy sterowanie z kierownicy po ewentualnej wymianie...
CarAudio Ogólne :: 15 Gru 2009 07:38 :: Rapcio :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3091

Peugeot 207 - montaz radia 2DIN i glosnikow

Witam Mam samochod z fabrycznymi kablami glosnikowymi i miejscem na radio, szukalem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania (w temacie CA jestem jak mloda trawa na wiosne ;) :) ale bez rezultatu, wiec pozwolilem sobie zalozyc nowy temat :) - Jak zamontowac radio po wycieciu plastikowych separatorow? Radio...
CarAudio Ogólne :: 16 Sty 2011 17:43 :: nurek68 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1147


Reklama :: 16 Sty 2011 17:43 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

jak zamontowac walkera we wnęce na radio???

Witam. dzisiaj chcialem sobie kupic cb president walker ale w sklepie troch sie rozczarowalem bo jast troche za gruby i wydaje mi sie ze sie nie zmiesci do wneki od radia. Macie jakis patent na montaz walkera w aucie do wneki na radio audio?
Radiotechnika Początkujący :: 17 Lip 2008 20:11 :: fcyogi :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 845

Peugeot 307 HDI problem z podlaczeniem radia

Peugeot 307 HDI problem z podlaczeniem radiaTak a jakbyś zauważył wtyczka od radia jest połączona z inna wtyczka głębiej tapicerki :) mogę ci zrobić foto w mojej renault 19 jak nie wierzysz. Takie polaczenie, to prehistoria. Jesli nie wiesz, o co chodzi, to lepiej sie nie odzywaj. Mateusz, Jedno z zasilan radia jest polaczone do zasilania...
Samochody Początkujący :: 21 Lut 2009 16:28 :: szyba18 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3902

Jakie CB radio i antenę do niego kupić?

Witam, mam problem poniewaz chce kupic radio wraz z antena do autolawety(TRANSIT)..Myślałem nad alan 109+President alaska montaz na stałe. I drugie radyjko potrebuje do auta ktorym jezdze na co dzien(ford Cougar)..Myslałem na alan 109+husler lub sirio na magnes. Chciałbym wydac jak najmniej pieniezdzy...
Radiotechnika Co kupić? :: 30 Lip 2014 15:58 :: Darco2010 :: Odpowiedzi: 1609 :: Wyświetleń: 325564

Helix B 62c przód, Helix db 69.1 tył pod radio.

Twoje radio nigdy nie osagnie 50Wat chyba ze je podlaczysz pod 230V :D Ma w powiewach jakies 20wat , Helixy 62.1 zagraja nie zle pod radiem ale wzmacniacz 30-70wat bylby wskazany , natomiast jajka potrzebuja juz ewidentnie wzmacniacza , chociaz zanim zaczniesz myslec o wzmacniaczu to polecam prawidlowo...
CarAudio Ogólne :: 06 Wrz 2010 22:29 :: powalla :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6011

Radio 2 din i Golf V. Podłączenie radia. Brakuje ramki.

Tak do golfa V wymagana jest ramka w ksztalcie org radia pod radio "kwadratowe". Montaz jest bezproblemowy (4 imbusy).
CarAudio Ogólne :: 26 Paź 2010 11:20 :: AUDIOCARS :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2062

Montaz DVD do samochodu

Filmow narazie nieplanuje ogladac bo niemam ekranu, moze w przyszlosci. Radio tez jest opcja ale to wiekszy wydatek niz ten odtwarzacz co chce sobie zalozyc (cos na srednim poziomie to wydatek paruset zlotych+). Pozatym DVD ma wiekszosc pojemnosc chociaz niejest to nic specjalnego bo zwykla plyta z mp3...
CarAudio Ogólne :: 26 Lis 2004 20:15 :: renard m. :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3788

Radio i Głośniki....

tak, do takiej muzy bym bral te rainbowy, no i koniecznie wytlumienie drzwi (jesli nie wytlumisz drzwi to mozesz byc zawiedziony kazdym zestawem, tzn. bedzie to gralo, ale nie jak powinno) a wzmak tez wskazany ale to juz do kazdego zestawu (przykladowo wzmak monacor carpower hp602 nowka tylko okolo 200...
CarAudio Ogólne :: 09 Kwi 2006 09:04 :: mukade :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1754

Jak zabezpieczyć radio przed kradzieżą?

na allegro mozna kupic montaz gdzie montuja ci powiedzmy panel w podsufitce a radio w schowku naprawde dobre i efektowne rozwiazanie i drogie zarazem chyba ze umiesz sam to zrobic
CarAudio Ogólne :: 29 Cze 2009 18:35 :: Trabi :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 7877

montaz cb radia pod popielniczka w e32

Mam takie pytanko odnośnie montażu CB radia Presisent harry II w e32 czy pod popielniczką w tym tunelu dało by radę wepchnąć to CB? Oczywiście, za pomocą jakiejś kieszeni i głośnika zewnętrznego. Proszę o odpowiedź, czy tam nic nie będzie przeszkadzać.
Radiotechnika Początkujący :: 06 Lut 2010 19:32 :: loldogg :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 905

jvc kdc-r521 - Montaz w fiacie marea

Witam wszystkich.Posiadam radio jvc kdc r521 i samochod fiat marea z fabrycznym radiem i sterowaniem w kierownicy.Moje pytanie brzmi,dlaczego gdy podlaczylem jvc nie dziala sterowanie z kola kierownicy mimo ze wykorzystalem w jvc przewody z opisem stering wheel remote i ground.Widzialem na allegro adapter...
RadiaSamochodowe Początkujący :: 06 Sie 2012 06:47 :: arturc8080 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 483

Skaner z Świata Radio 8/2001

Dlaczego ma nie dzialac??? Jesli ktos zrobil i mu nie dziala to niech szuka przyczyny w swoich "umiejetnosciach". Ja wykonalem i jest OK. Za 150zl otrzymalem 2 plytki (super jakosc, zero bledow), kontroler i glowice. Montaz jest bardzo prosty (dla srednio zaawansowanego elektronika). Klopotem bylo...
Radiotechnika Serwis :: 12 Lut 2009 17:54 :: Cichy666 :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 19979

montaz alarmu jka podlaczyc kierunkowskazy

Jeśli chcesz podłączyć się pod kierunkowskazy to oczywiście musisz mieć dwie diody prostownicze według wyliczeń powinny mieć 5A ale ja zawsze stosuje 2A i nigdy nie ma problemu. Jeśli chodzi o podłączenie to najprościej podłączyć pod przełącznik świateł awaryjnych (tam gdzie po włączeniu migaczy pojawia...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Cze 2004 14:29 :: ladamaniac :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3221

Montaz alarmu w PEUGEOT 206

+ z radia to kiepski pomysl gdyz jest on juz zabezpieczony. Bedzie zwara na radiu i alarm nie dziala. Nawet mozna auta nie odpalic. Trzeba pamietac ze alarm to samodzielny system i tak nalezy go montowac. Oprocz tego iz jest w tym aucie poprostu ciasno, wlaczniki drzwiowe sa odseparowne to problem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lis 2005 21:15 :: tomeksobczyk :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1721

Podlaczenie radia w Nubirze.

Nie no końcówka jest jedna - z 18-20 nóżek. Da rade taka dostac i wymienic? Jaki tam jest montaz, powierzchniowy?
RadiaSamochodowe Serwis :: 05 Wrz 2004 20:57 :: Błażej :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6431

Migająca dioda z radia do alarmu

A czy ta dioda ktora idzie kupic w sklepie nie mruga czasem z jednakowa predkoscia? A jak juz zdecyduje sie na montaz to jaki opornmik mam zastosowac??
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Sty 2005 09:04 :: Danieloos :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 915

Nawigacja MFD montaz w VW Golf 4

Witam. Mam Golfa 4 (2001 rok) i zamierzam kupic nawigacje MFD (wersja D lub G). Pierwsze pytanie jest takie ktora wybrac? Wiadomo ze wersja G jest nowsza i drozszaa ale moze wystarczy wersja D? Kolejne pytanie to podlaczenie? Podejrzewam ze nie wystarczy wyjac fabrycznego radia Beta i wlozyc Nawigacji....
RadiaSamochodowe Serwis :: 07 Maj 2005 09:16 :: broda1301 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 9460

montaz glosnikow w polke

no robui robi wracajac do tematu jezeli juz montowałbys cos w półke niech to beda jakies 16 załózmy 3 drozne-bassu nie uzyskasz ale niech z tyłu bedzie tez wyraznie i czysto słychac tony srednie...Polecam wygłuszyc dzwi i poswiecic im własnei duzo uwagi,bo wbrew pozorom okazuja sie dosc wdziecznym "pomieszczeniem".Wsasdzajac...
CarAudio Ogólne :: 07 Kwi 2007 22:02 :: trance997 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4520

Przestrajanie radia

Poniewaz nie posiadam schematu do tego modelu, pozostaje mi tylko zaproponowc zamontowanie konwertera UKF OIRT/CCIR (mozna kupic wraz z istrukcja, w kazdym sklepie z czesciami RTV) -koszt to kilkanascie zl. Montaz konwertera jest b. prosty do wejscia ukladu podlaczamy antene, a wyjscie laczymy z wejsciem...
Audio Serwis :: 23 Lis 2005 20:12 :: grea :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2444

CB Radio i antena na dach

Witam .... Polecam anteny, które znam i korzystam; 1.BLACK PIRATE 5R 2.ANTRON 99 3.ALAN CB 18 bardzo czułe sa,bardzo lekkie,wytrzymałe na wiatry,szybki montaz,szybkie strojenie.... Uwazam kupic raz antenke a konkretna i napewno bedziesz bardzo zadowolony.......
Co kupić Archiwum :: 11 Cze 2007 11:08 :: silver138 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 11340

montaz anteny cb (w mobilu)

Witam. Czy jest możliwosc zamontowania anteny cb wykorzystując instalacje anteny od radia? Może ja to uproszcze. Czy moge wkręcic antene od CB w miejsce anteny radiowej i kabel od radia podłączyc do CB?
Radiotechnika Serwis :: 20 Lut 2006 16:13 :: 4dim :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 860

VW Passat B5 2,5tdi 1999/2000

A moze ostatnio grzebales cos przy radiu,montaz lub demontaz:?::!:
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 16:19 :: bobini :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 858

Montowanie anteny od CB radia

Wybor calkiem dobry, Ta antena zrobila sie oststnio trudo dostepna ale jeszcze mozna ja kupic Montaz mozna przeprowadzic samemu, a najlepiej na dachu. Jest jeszcze kilka innych dobrych anten, wybor jest duzy.
Radiotechnika Serwis :: 14 Wrz 2007 21:21 :: andrew220 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 15269

Mam już radio i wzmacniacz ... potrzebna reszta.

Gdzie kupić ten głosnik bsw i co to za firma bo wpisałem w google i tylko mi wyświetliło wyniki z forum elektrody. Mój wzmachol da mu rade? Co do przodu to racja ze 2 in1 w głosniku będzie gorsze od osobnych wysokichtonów oraz srednich na dole. Montaz na desce odpada bo jest to mało estetyczne. A...
CarAudio Co kupić? :: 25 Paź 2006 06:10 :: jack17 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1032


Reklama :: 25 Paź 2006 06:10 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Montaż CA W HONDZIE CIVIC 6

Ok, wszystkie sruby ktore znajde to odkrece i bede podwazal:) Na poczatku balem sie ze te plastiki na progach sa klejone, ale teraz dzieki Waszej pomocy zrozumalem ze sa na zaczepy. Dzieki! P.S. Czy ktos z Was rozkrecal srodkowa konsole, tam gdzie jest zamontowane radio,nawiemy i inne, w...
CarAudio Ogólne :: 30 Kwi 2007 22:08 :: serekkox :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5016

Montaz zwrotnice - tweeter

Te "małe"zwrotki wywal(czytaj poszukaj łosia na allegro). Natomiast do tych "dużych" kabelek od wzmacniacza(radia) wpinasz pod EINGANG(+ i -) ,wofer pod TIEFTON(+ i -) ,a tweeter pod HOCHTON (kabelek minus pod - ,a kabelek+ pod -0lub-3 lub-6 >to jest ściszenie tweetera o 3 lub 6 dB ).
CarAudio Ogólne :: 13 Paź 2007 14:43 :: Baart :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1307

zabudowa CA, montaz wiatrakow (coolerow) komp.

zabudowa CA, montaz wiatrakow (coolerow) komp.Raczej proponuję użycie przekaźnika wyjście REMOTE z radia może okazać się "niewydolne" prądowo i nie wysteruje Ci prawidłowo ani coolerków ani wzmacniacza. Na szybkiego stworzyłem Ci schemat jak to ma mniej wiecej wyglądać . Mam u siebie podobny patent z tym , że "uzbroiłem" to jeszcze w dodatkową elektronikę...
CarAudio Ogólne :: 02 Cze 2008 17:41 :: slavwek.ie :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 492

Montaz anteny naziemniej szeroko pasmowej.

Witaj Kolego ! Antenę szerokopasmową montujesz jak chcesz ale musisz po pierwsze , zastosować dobrej jakości kocentryk. Najlepiej H-155 lub F-6 ( drogi ale dobry) oraz antena powinna mieć uziemienie do gleby lub w ostateczności piorunochrona. Wtedy po wykonaniu tego można jeszcze raz kierunek ustawić...
Radiotechnika Serwis :: 02 Wrz 2009 15:10 :: Radiowiec 2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 965

montaz zestawu glosnomowiacego audi a3

jakie to radio ? dane na prawym boku radia.
RadiaSamochodowe Początkujący :: 18 Lis 2009 08:38 :: slaviusz1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 552

Opel astra 2000 i montaz Parrot 3200

Witam mam pytanie jak zamontowac zestaw Parrot 3200 pod oryginalne radio CAR500 czy trzeba jakies adaptery ?? Czy te kabelki z zestwu wystarcza??
CarAudio Ogólne :: 07 Mar 2012 11:26 :: kiler1500 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 437

Montaz anteny o podstawie magnesowej

Antena magnetyczna bezpośrednio nie może być podłączona do masy auta. Jej podstawa powinna mieć pewny odstęp (izolację, pojemność) od dachu samochodu. Tak jak jest w oryginale na "przylepnym" magnetycznie dachu. Musisz zrobić tak by tam tylko stała jednocześnie nie podłączać jej galwanicznie do masy....
CB Radio :: 11 Lis 2012 20:52 :: system20 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1742

Radia 2din - GMS 6311 vs 6401

Czytajac Twoj pierwszy post jakos tez bym sugerowal zadbac o POPRAWNY (czytaj zgodny z manualem ) montaz .
CarAudio Co kupić? :: 08 Paź 2014 07:49 :: ekimm :: Odpowiedzi: 135 :: Wyświetleń: 16767

System przedni Astra II. Maty wygłuszające. Jakie głośniki zastosować?

Witam wszystkich serdecznie :) Mam maly problem i licze na Wasza pomoc ;). Troche postow juz przejzalem i przeczytalem kozystajac z opcji szukaj, ale nieznalazlem niestety informacji ktore rozstrzygnelyby moje watpliwosci. dlatego zadam pare pytan i bardzo prosze o jakies sensowne odpowiedzi ;) Posiadam...
CarAudio Ogólne :: 30 Mar 2005 11:44 :: Grzesiek_J :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2482

Jaki ZESTAW kupic ok 500 zl - Tubka i wzmacniacz ??

wiec wyszukalem w jednym sklepie pelen zestaw ktory moglbym zamowic : na przod glosniczki JBL GT5-502 130 mm /149zl na tyl skrzynia SOLING CP-123 /145 zl wzmacniacz CARPOWER HPB602 /264 zl radio PIONEER DEH-4000UB /357 zl montaz + koszt kabli w serwisie ktory zakladac to bedzie okolo 200...
CarAudio Co kupić? :: 17 Paź 2008 18:49 :: daniel55222 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3207

Navi-media prosze o opinie

Odpowiem bo sam szukalem sprzetu do freelandera 2 i nie moglem znalesc zadnych opini , kupilem od navimedia nawigacje do freelandera 2 , nie jest to kombajn z dvd i radiem bo to mam fabrycznie od nowosci ,sprzet idealnie pasuje do deski , mapy mega dokladne chociaz poi musialem sam doinstalowywac , dla...
Mobilne Co kupić :: 16 Cze 2011 13:36 :: mkinal :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8499

CW1002C - wszystko o nim!

JEST TO SZCZEGOLOWY OPIS WRAZ Z TESTAMI GLOSNIKA FIRMY ALPHARD CW1002C Z RACJI TEJ ZE DUZO LUDZI CHCIALO BUDOWAC NA NIM SUBWOOFERY WIEC POSTANOWILEM POMOC Najpierw troche o samym glosniku: Produkowany przez firme Alphard przez wiekszasc ludzi uwazana za slaba firme, wiekszosc uwaza iz tej firmie...
DIY Konstrukcje :: 26 Kwi 2005 11:57 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 12120

SONY XR-C5100R - jak ustawic zworke kolo gniazda ISO?

witam. jakies 2 tygodnie temu kupilem na allegro wymienione w temacie radio. chcialem je przy okazji, majac wolna chwile, zamontowac w autku. czekajac na montaz radio lezalo na stole kolo komputera. i wlasnie tam znalazl je moj 'naprawiajacy wszystko' 7-letni brat. w sumie to nie zdazyl narobic...
RadiaSamochodowe Serwis :: 08 Mar 2005 12:11 :: tik_tak :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1225

Jakie kable ??

Podzwonilem po serwisach car-audio i za montaz chca ok 200zł (kable + montaz). Ile moga kosztowac same kable? Mam blaupunkta gta 4100, radio jvc 612, skrzynia dopiero bedzie. Narazie chce miec pociagniete kalbe tylko do skrzyni( na glosnik przednie brak funduszy). Jakie kable polecacie?
CarAudio Ogólne :: 09 Maj 2007 20:33 :: Dj Rayan :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 6812

Oceńcie proszę zestaw car audio

witam wszystkich mam zamiar kupic sobie troche sprzetu do mojego golfa mam do wydania 2 tys lacznie z instalacja i wyciszeniem drzwi. dzwonilem do pewnej formy z krakowa i oto co mi polecili: glosniki przod: Hertz ESK 165 radio: Pioneer DEH 30MP wzmak: Magmat HOT ROD 4000 skrzynia: glosnik magnat...
CarAudio Ogólne :: 05 Lip 2006 13:05 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 945

Tuning saxo vts!!

Witam chcialbym przedstawic ksiazke Haynesa poswiecona w calosci kompleksowemu tuningowi citroena saxo VTS. W ksiazce opisane jest, montaz felg aluminiowych 17 cali, montaz radia chip tuning silnika, zmiana dolotu, przerobka wydechu, zmiana tarcz i klockow na sportowe odpowiedniki i wiele innych. Ksiazka...
Samochody Archiwum :: 08 Mar 2010 19:00 :: Spenky :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3371

elektronika samochodowa

montaz alarmow, centralnych zamkow, diagnostyka, radio code, montaz radi i instalacji audio, programowanie pamieci eeprom.
Ogłoszenia Elektronika :: 30 Cze 2008 05:36 :: lechm56 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 675

Dego ST-650, Vibe black air co wybrać?

800zł to juz niezly budzet pytanie czy poswiecicie z kuzynem duzo czasu i pracy na odpowiednia aplikacje glosnikow czy bedzie to szybka wrzuta , jezeli to drugie to nie waarto wydawac tyle kasy , mowiac o aplikacji mam na mysli wygluszenie i wytluminie drzwi , montaz na dystansach jak i aplikacja samych...
CarAudio Co kupić? :: 17 Cze 2010 15:24 :: wasylwek :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1880

buczenie bo właczeni zaplonu

Jaki to wzmacniacz? jezeli nie posiada przetwornicy lub specjalnych obwodow wejsciowych to zadne filtry nie pomoga bo przydzwiek wynika z roznicy potencjałow masy miedzy radiem a wzmacniaczem pomoc moze jedynie montaz wzm przy radiu, masa wzmacniacza polaczona z masa radia grubym kablem ( wzmacniacz...
CarAudio Ogólne :: 21 Sty 2005 23:31 :: psiemek :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2505

Czy ktoś ma doświadczenia z przenośnymi Yaesuskami?

Panowie 7010 SJ pracuje 300 -370 mhz, jak przełączyłes swich obok PTT wprowadziłes radio w stan programowania, jeśli yaesu FTH wyswietla końcówkę częstotliwości to oznacza, ze jest w stanie gotowości do współpracy z programatorem. Napis LOAD po wcisnięciu MONI oznacza, że radio oczekuje na dane. Podczas...
Radiotechnika Serwis :: 10 Kwi 2005 15:10 :: yes2mike :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 5815

Zakup zestawu CB do samochodu ! Jaki radzicie?

Mialem ten sam dylemat z zakupem radia, Uniden 520XL tez wydawal mi sie najbardziej optymalnym rozwiazaniem ale w koncu zakupilem Presidenta Johnego II ASC z antena Siro ML 145. Buszujac w necie nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi na pytanie co bedzie jesli nadgorliwy misiaczek w trakcie kontroli...
Radiotechnika Co kupić? :: 19 Wrz 2007 21:11 :: fryzuryn :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 7160

Nawigacja cd70, opel, zawiesiła się przy update

Nawigacja cd70, opel, zawiesiła się przy updateA w Oplu te radia są skodowane z autem to mocno utrudnia wymianę radia na inne, zakupione np na Allegro. SławeK CD 70 nie jest skodowane z autem tylko z wyswietlaczem Prosze nie wprowadzac w blad. Aby nie byc goloslownym zdjecie mojego zestawu CD70 +CID pracujacego na "stole" i naprawde z owym...
RadiaSamochodowe Serwis :: 21 Gru 2011 14:03 :: shaqal :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 14265

Lampa EL86 zamiast EL84 w OR TATRY 3281

Moc wzmacniacza w radiu na jednej lampie EL84? Teoretycznie da sie wycisnac okolo 6W mocy z EL84. Ale przy napieciach jakie sa stosowane w radiach to szczytem marzen moze byc 4,5W. W praktyce bardziej ogranicza moc wyjsciowa transformator. Popatrz na symbol, beda litery Tg a potem liczba - ona to...
Elektronika Retro :: 15 Gru 2005 08:45 :: Kuśnier :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5773

Nawigacja MFD do VW Touareg, Pheaton, Golf V

Zakupiłem radio do samochodu z nawigacja, montaz polegal na wpieciu radia w miejsce poprzedniego bez navi oraz podlaczeniu anteny (ktora zostala umieszczona za radiem). Jednak po zainstalowaniu mapy pozycje musze "podac" recznie przez w trasie samochod sie gubi tzn. mapa zostaje w tyle i po jakims czasie...
RadiaSamochodowe Serwis :: 15 Sty 2006 23:47 :: adam1994 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2106

Uniden PRO520XL-brak nadawania po zmianie wyglądu

Uniden PRO520XL-brak nadawania po zmianie wygląduWitam po dłuższej przerwie. Mam chwilę czasu z racji kontuzji więc postanowiłem odświeżyć temat. Zgodnie z sugestiami kolegów wszystkie przewody zostały wymienione na ekranowane, a zwory w sugerowanych miejscach założone. Efekt powyższych operacji jest taki, że podczas nadawania słychać pisk w głośnikach...
CB Radio :: 11 Mar 2012 20:34 :: donel :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 4080

JAKIE najlepiej kupić CB do BUSA

witam kolego. jezeli idzie o dobre radio to polecam ALLAN 48 PLUS to radio posiada funkcje real woice czyli slychac w nim nadajaca osobe jak ma zywo.poza tym 10 bandow po 40 kanalow,w sumie 400 kanalow FM i AM. koszt to ok. 600zl (podstawowe radio allan100 jest za 340zl ale ma 40kanalow am fm i nie...
Co kupić Archiwum :: 08 Lut 2005 05:32 :: DSX :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4111



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: radio montaz radi samochodowe polonez caro głowica pojemność kondensator atmega automatyka pogodowa pilot provision orange free wifi nissan kodów ładowania świeci lampka corsair tx650w philips radio czujnik pieca
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group