Regeneruje zaciski przednie jednak utknąłem w momencie nakładania gumowych osłon chroniących tłoczek. Jak widać na zdjęciach osłona ma być zamocowana na tym "kołnierzu" – stare też tak były. Niestety osłony na tym się w ogóle nie trzymają. Zjeżdżają z tego kołnierza. Stare się trzymały. Były zasyfione rdzą, farba itp. Zestaw do regeneracji chyba...
Witam, W moim Simsonie sr 50 zesztywniały amortyzatory. A właściwie to z dużym oporem tłoczysko idzie do góry. W dół nie stawia aż takiego oporu. Rozebrałem je już, ale ku mojemu zaskoczeniu nie mogę znaleźć zestawu naprawczego. Znalazłem jedynie simering. Nigdzie nie ma tulejek gumowych oraz gumowej uszczelki. Proszę o pomoc. Czy ktoś już robił taką...
Jeśli nigdy tego nie robiłeś, to jest to trudne - możesz źle wycentrować cewkę i głośnik będzie charczał. Te uchwyty to uszczelki - możesz to kupić za parę złotych (ale czy się opłaca?) Z tego co pamiętam to GDS30/30 miał zawieszenie cellulozowe, a zapewne zestawy z allegro (chińskie podróby) mają zawieszenie piankowe albo gumowe. Nie kupuj na allegro,...
Pomysł chory- celulozowe membrany nie znoszą niczego mokrego pod żadną postacią- na pewno stracą sztywność i mogą się zniekształcić a nawet zacząć rozwarstwiać... Z samochodowych zezy to kiedyś tylko czytałem o pomyśle smarowania gumowych i piankowych resorów preparatem do konserwacji uszczelek w dziwach- rzekomo stają się bardziej elastyczne i przedłuża...
Witam! Kilka dni temu naprawiłem swojego Eltrona 100U, który stracił moc, pojawił się znaczny przydźwięk. W środku był wielki, podwójny elektrolit, taki jak we wzmacniaczach Unitry, był on na 40V. Kondensator wylany i napuchnięty, miał niecałe 500uF na każdą z połówek, jak to miało działać? Dwa małe Elwy na płytce końcówki mocy, też wylane, podżarte...
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
Heh.. a ja mam już kolejny problem z moim czerepem który oddalił mnie od pomysłu regeneracji układu paliwowego.. Mianowicie.. - pojeździłem parę dni i po raz 4 już chyba rozwalił mi plastikowy bok chłodnicy przy wężach gumowych..:(( maaaasakra... Poprzedzone to był kilku krotnym zagotowaniem się i wylaniem wody ze zbiorniczka po krótkiej przejażdżce.....
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Zobacz jeszcze czy maglownica (przekładnia kierownicza) nie jest wilgotna. Ja miałem tak u siebie w mondku. Z dania na dzień dosłownie cały płyn uciekł a magiel pompa wyła niemiłosiernie. Dolewania płynu pomogło na chwile. Widać było ewidentny wyciek z osłony gumowej maglownicy. Zdecydowałem się wówczas na regeneracje jej co było błędem prawie że w...
Witam, Mam mały problem ze starym podnośnikiem typu żaba, który przeszedł już swoje iii dziś mnie zawiódł, nie podnosi ;) ok uzupełniłem trochę oleju zaczął podnosić, opadł więc chciałbym zabrać się za jego regenerację, stwierdziłem brak kulki w zaworze zwalniającym, pękniecie gumowego korka (grzybek), którym uciekał mi olej, i mam do Was kilka pytań....
Skoro problemem są amortyzatory gumowe, to możesz je łatwo i tanio zregenerować. Wystarczy wymontować te gumowe elementy i dokładnie nasączyć czystą gliceryną (bez kosmetycznych dodatków). Ten środek łatwo wnika w strukturę gumy, powodując zmiękczanie starego i stwardniałego elementu. Po użyciu gliceryny amortyzatory będą także miały większą elastyczność....
Witam Serdecznie! Dziękuję wszystkim za pomoc, temat uważam za zamknięty i podzielę się z Wami tym co udało się osiągnać. Być może ktoś przez to zaoszczędzi trochę pieniędzy na regenerację i niepotrzebnie nie będzie się męczył z wyjęciem turbiny. Jeszcze nie wiem czy efekt jest długotrwały ale póki co auto odzyskało moc a koszt naprawy to 70 zł. Oczywiście...
Witam wszystkich użytkowników Na wstępie zaznaczę, że chciałem wszystko opisać najdokładniej stąd długość postu. Moje kłopoty z autem zaczęły się praktycznie od momentu zakupu tj sierpnia 2008 roku. Od początku użytkowania miałem problem z nieszczelnym układem chłodzenia. Co jakiś czas pękały gumowe przewody płynu chłodzącego. Pomyślałem najpierw, że...
Słuchajcie, mam taką sprawę - zabrałem się do regeneracji reduktora KME Silver, ale nie mogę sobie poradzić z rozebraniem go na części pierwsze. Odkręciłem 4 nakrętki, wyjąłem 4 śruby które biegną przez całą grubość reduktora, ale nadal nie mogę się dostać do środka. I teraz nie wiem - czy muszę jeszcze coś odkręcić, czy po prostu gumowe membrany tak...
Witam Mam dwa vita jak w temacie, naszukałem sie i nie znalazłem rozwiązania więc Vito 1 Wyrwało wtrysk cylinder 4 urwało główkę sruby, naprawiłem, Zregenerowałem wtryski. Poskładałem do kupy i pojechał zadowolony. Dwa dni późnej telefon, stoję na stacji i nie mogę odpalić auta. To ja mu samo startem w dolot, pali na strzał. Przyjechał, kontrola przelewowa,...
ktoś przykleił górne zawieszenie nie bezpośrednio do kosza lecz do gumowych uszczelek czy takie klejenie jest poprawne? Nie. czyli ktoś to skopał? Tak. Czym posmarować górne zawieszenie Klejem typu Butapren, np. Pattex moment. Nie wiem czy dostaniesz oryginalne zawieszenie do tego głośnika i uszczelki, ale możesz zapytać w Elmuzie. Mają zestawy naprawcze...
zgadzam sie z fest , z tego co słyszałem z wielu źrudeł i własnych przypadków czyszcenie jakimkolwiek spirtem bardzo pomaga - niestety na krótko , chwile później guma jest do wymiany... czasem może na tym komuś zależeć ;) . skuteczne są środki do konserwacji gumy , nie bedę żadnego reklamował , generalnie te same co do regeneracji / czyszczenia uszczelek...
Niektórzy porywali się na wymianę tego wynalazku Pierburga (bo chyba masz tam 2E2) na monowtrysk. Niemniej już zakup nowego lub regeneracja gaźnika powinny pomóc. Na pewno zacznij od wymiany gumowej podkładki pod gaźnikiem i wszystkich membranek podciśnieniowych i uszczelek w gaźniku, no i go dokładniej umyj, ew. kup nowe dysze, wyreguluj poziom paliwa...
ja też miałem elpika - w sumie wymieniłem na Lovato ale nie ma wielkiej różnicy. Jak mnie się gubiły wolne obroty t głównym źródłem była nieszczelność gumowej podstawki pod gaźnikiem - kosztuje około 80 zł - ja dla zmniejszeni kosztów uszczelniłem ją po dokładnym wyczyszczeniu silikonem wysokotemperaturowym, dałem dobrze wyschnąć i jest ok na razie....
Stary temat, ale warto by go zakończyć podsumowaniem, by obecnie przeglądający forum znaleźli odpowiedź. Długi czas oczekiwania na przełączenia na LPG lub przełączanie z LPG na PB jest spowodowane zużyciem membran w reduktorze i problemy z ciśnieniem gazu parownika. Prosta regeneracja parownika ( wymiana membran i uszczelek gumowych) załatwia temat...
Witam mam problem z drukarka HP deskjet 3650 wczoraj ,gdy chciałem wydrukować kilka stron założyłem kartridże 27 +28 zamienniki których już kilka razy używałem a trzymam je po za drukarką ,bo rzadko jej używam a mam takie klipsy z uszczelką gumową i w nich trzymam pojemniki żeby mniej schły choć jak się okazało czarny przysechł i jakość wydruku była...
Wklejam wiadomość otrzymaną od wieloletniego posiadacza E36 compact. Podesłał mi to kiedy zastanawiałem się nad jakimś tanim dupowozem (skończyło się Toyotą Celicą VII, za dwa razy większe pieniądze niż planowałem). Miałem kompakta 323ti - to taki pocieszny popierdalacz z M52B25, czyli 2.5 litra R6 na pojedynczym vanosie, 170KM i 245NM przy 4K RPM,...
To wymień reduktor, bo regeneracja g.... daje jak się nie wymieni wszystkich gum i zaworków. Zresztą w chwili przełączania na benzynę zauważysz spadek ciśnienia gazu i błąd ciśnienia. miałem fajny zestaw regeneracyjny bo z kompletem wszystkich gum i uszczelek więc zostało wymienione wszystko co było gumowe, zostały tylko obudowa i sprężyny :)
Do sprawdzenia 3 rzeczy: 1. Tam gdzie czerwone zaznaczenie powinna być kryza, wyciągasz ją, zamieniasz na zwykłą uszczelkę, sprawdzasz czy działa OK. Jeśli dalej lipa punkt 2 2. Odkręcasz i zdejmujesz ten kapturek czy nie wiem jak to nazwać (już widać że wymiennik będzie blokował więc trzeba rozkręcić śrubunki żeby odsunąć od wymiennika), jak zdejmiesz...
Odpowiem dla potomnych ;) 1 . Podstawa separatora trzyma się na 0,5mm przetoczeniu w osi wirnika więc ściąga się "siłą" małym ściągaczem, niestety turbina jest zgrzewana z osią wirnika więc można ją rozebrać tylko przez mechaniczne uszkodzenie. Poszedłem na skróty i przekonałem się o tym po nacięciu tulei trzymającej turbinę szlifierką kątową. Prawidłowa...
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...