forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



regulacja głosnosci

Znaleziono około 140 wyników na elektroda.pl: regulacja głosnosci
Podstawowa forma zapytania: regulacja głośność
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

onkyo a-22 poszerzenie zakresu regulacji barwy dźwięku

Czesc-to słaby układ na elementach biernych jesli sie troszke znasz na elektronice i potrafisz znalesc potencjometr regulacji głosnosci i jego odczep na twoim schemacie i w twoim wzmacniaczu to spróbuj zrobic filtr loudnes -kontur mozesz pokombinowac z wartosciami rezystorów.Mysle ze ostatecznie...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 04 Sty 2009 14:18 :: McNeo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2129

Radio Panasonic RD325 - problem z regulacją dźwięku.

Witam Mam taki problem, kupiłem radio wczoraj od kumpla, u niego wszystko grało ładnie, regulacja głosnosci działała, a ja jak podpiąłem to albo mam mozliwosc wyciszenia calkowitego guzikami od regulacji głosu albo od razu na maxa graja jak chce głosniej zrobic i nie wiem czy cos zle podpiąłem ? Mam...
Początkujący Serwisanci :: 12 Cze 2007 19:49 :: pcrb :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 717

wzmacniacze audio: regulacja natęzenia dzwięku

To co tu piszecie to takie troche pokrecone Ja robiłem wzmaka na LM3886 Regulacja głosnosci dałem zwykły podwójny sprzęzony potencjometr pomiedzy cincze do której podłaczam sygnał z kompa a wejscie wzmacniacza. Nie mozesz dac potencjometru miedzy wyjscie wzmacniacza a kolumny, przeciez tam sa...
Początkujący Elektronicy :: 12 Sty 2005 13:37 :: oloolo :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1332

Audi Concert zakłócenia podczas regulacji głośności

Wygląda na uszkodzenie procesora audio. Odseperowano wejścia nóg 5 i 11 układu TDA7342 na które podawany jest sygnał audio z CD. Układ pełni funkcje selektora+korektora+regulacja głosnosci sterowany przez szyne I2C. Pozdrawiam
Radia Samochodowe Serwis :: 06 Lut 2007 22:23 :: nanoTECHNO :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1772

Potencjometr VOLUME sposób włączenia

Witam Chciałbym otworzyc dyskusje nad sposobem włączenia potencjometru od GŁOSNOSCI. Zalety i wady poszczególnych rozwiązań bo z tego co zauwazyłem jest kilka sposobów jego właczenia: 1)stara szkoła gniazdo wejsciowe---->przełacznik wejsc(selektor)---->regulcja głosnosci i balasnu--->1 stopień przedwzmacniacza---no...
Audio Serwis :: 20 Wrz 2007 00:05 :: clauf :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1224

Elemis TC 503 brak regulacji Głosności Pomocy!!!

regulacja glosnosci niby dziala przy pogłaszaniu pilotem i na panelu tv pasek głosnosci idzie w góre ale poziom głosnosci sie nie zmienia
TV Serwis :: 31 Gru 2005 15:38 :: jankowsa :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 893

Kolumna pod MP3 - skąd wzmacniacz z regulacją głośności?

wyciagnolem ostatnio z głosniczkow do komputera wzmacniacz z regulacja głosnosci i wsadziłem do kolumny grała pod MP3 chciałbym zrobic taka ale nowa czy mozna gdzies taki wzmacniacz kupic z regulacja głosnosci i wogóle ??
Początkujący Elektronicy :: 08 Cze 2006 13:32 :: kulajson_Rybnik :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 710

Problem z mikrofonem w Skype !

skozystaj z pomocy strony której link ci podałem bo tak jest ciezko powiedziec co jest przyczyna mozesz rowniez sprawdzic czy w ustawieniach regulacji głosnosci czy nie masz wyciszonego mikrofonu zeby to zrobic to musisz wejsc w programy/akcesoria/rozrywka/regulacja głosnosci i tam wejsc w opcje i w...
Komputery Software :: 11 Lis 2013 22:04 :: Stipe77 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 68357

Pytanie o potencjometr volume

Witam. Ostatnio nabyłem komplet mitsubishi pre-amp i amp . W pre-ampie zauwazyłem ze jest nie oryginalny potencjometr głosnosci. Ktoś tam wsadzil badziewiastego telpoda 2x50k . Zastanawiam sie nad jego wymianą , chciał bym wsadzić tam alpsa. Mam dostep do potencjometra alps ale on ma 2x100k. Jaka...
Audio Serwis :: 13 Lut 2007 16:41 :: Perez1 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1230

Pytanie dotyczące pilota wiezy Kenwood

Witam.. Obecnie jestem w posiadaniu wiezy kenwood RC-352.. Zaczyna mi siadać potencjometr od głosnosci.. Wiezy uzywam tylko i wyłacznie jako wzmacniacz pod komputer.. Nie posiadam natomiast pilota do niej.. Szukam i nie moge znaleść nigdzie pilota dedykowanego do owej wiezy.. Stąd moje...
Audio Początkujący :: 07 Lis 2010 12:11 :: 398216 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 806

Elektro-akustyk. Gdzie mogę znaleźć schemat elektroniki?

Witam Bardzo żadko wstawia sie tam jakies układy elektroniczne aktywne, to znaczy wymagające zasilania. Przeważnie sa to potencjometry do regulacji głosnosci na przykłąd dwuch cewek (przstawki), i prosta regulacja tonów wysokich, lub niskich. Najlepiej to skopiować z jakiejś pracującej gitary, której...
Audio Serwis :: 14 Sty 2005 16:08 :: SILVER SOUND :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 738

prosta regulacaja barwy dzwięku

witam... mam problem, dla Was to bedzie problemik więc licze na życzliwość :) Zrobiłem sobie wzmacniacz na tda1554q i do tego chce podłączyc cd-rom (w samochodzie - układzik do cd już mam ) i mam problem, jesli podłącze to bezposrednio pod wyjscie na słuchawki w cd-romie to owszem regulacja głośości...
Audio Serwis :: 18 Mar 2007 21:47 :: 40769 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1349

Regulacja głośności Philips DSX 6010

Witam. Miałem kiedyś Pionniera 1330, potem sagema, wszystkie miały regulację głośnosci na wyjsciu audio. Teraz mam DSX 6010 z softem EMU i niestety przyciski od głosnosci w pilocie nie reagują. Zastanawiam się czy to wina modyfikowanego softu, czy poprostu philipsy tego nie maja. Pozdrawiam.
SAT Serwis :: 24 Sty 2005 21:24 :: kmieciu :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 788

jak zrobic z radia wmacniacz??

Nie wiem co to za radio ale zeby to pikanie wylączyc to musisz "wyciąć" całą elektronike cyfrową która podpięta jest do wejść tego tda, najlepiej zrób fotke, to ci pomoge bo juz kilka uszkodzonych staroci przerobilem na wzmacniacze. Ten tda jest dosyc slaby, ale jak chcesz sie pobawic to nie ma problemu....
Radia Samochodowe Serwis :: 16 Kwi 2005 21:14 :: prez8s :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 741

Radmor 5102 koncowka mocy

Witam Napieciami sie nie przejmuj Pomysłów jest wiele, a ja widze ze kolega nie wszystko zrobił, ba nawet zrobił coś bez sensu :). Wymień WSZYSTKIE kondensatory w przedwzmacniaczu (nie gramofonowym, chyba ze uzywasz gramofonu). Mam na mysli płytki na których masz regulacje głosnosci , konturu...
Audio Serwis :: 03 Lip 2006 09:25 :: Zibi187 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2343

Kolejny wzmacniacz z byle czego ( 2xnaście W )

Witam. Oto moje dzieło zrobione jak zwykle z nudów :] Co do opisu technicznego to wystarczy ze napiszę: wzmaka napędzają dwie końcówki TDA2030A. Zdjęć wnętrza niestety nie mogę pokazać bo wzmak jest zabudowany na stałe i nierozbieralny ( tzn cieżko by było sie do niego dostać, w razie awarii jest...
DIY Konstrukcje :: 18 Wrz 2006 16:04 :: KJ :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 6275

Pomoc przy projektowaniu. Zdalne sterowanie. Jak zrobić?

witam regulacja za pomoca potencjometrow elektronicznych odpada za duzo wnosza znieksztalcen, dla mnie regulacja głosnosci jaka istnieje to potencjometr lub drabinka rezystorów. Szukałem troche i znalazłem ciekawy projekt avt-594 na AT90S2343, nie wyglada na trudny patrzac na schemat, gorzej z programowaniem, nie...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 11 Sie 2006 19:13 :: wzmak123 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1830

Problem z Cb-radiem Midland Alan 100 plus

koledzy teraz sa jeszcze inne objawy jak zabrałem radyjko na warsztaty podłaczyłem pod zasilacz to działało przez jakis czas normalnie i po jakims czasie zaczeło bardzo trzeszczec w głosniku i dioda tx zaczeła lekko swiecic no i na tym koniec. Regulacja głosnosci nic nie daje trzeszczy tak jak by było...
Radiotechnika Serwis :: 21 Mar 2007 23:15 :: scalak4 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5189

Jaki przedwzmacniacz do F-6483(wzmak)

Mam wzmacniacz i zasilacz do tego wzmaka ale potrzebuje jakiegos dobrego przedwzmacniacza! z regulacja basu tweetera i regulacja głosnosci ale nie wiem jaki mam wybrac powiem wprost jestem LAIKEM:-D.Wzmacniacz jest stereo
Początkujący Elektronicy :: 08 Lut 2007 17:40 :: kazik1989 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 507

Amplituner Pioneer VSX-D510 - brak dźwięku

Witam serdecznie, Otóż mam problem z amplitunerem Pioneer VSX-D510. Problem wygląda następująco: było zwarcie przez złącze "Monitor" (S-Video). Po otwarciu amplitunera znalazłem na module Video&5.1CH uszkodzone elementy - wymieniłem cały moduł na sprawny. Po wymianie tego modułu zrobiłem reset amplitunera. Amplituner...
Audio Początkujący :: 20 Lut 2009 11:09 :: mody722 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1430

Sluchawki MAnhattan "reg głosnosci"

Siemka Mianowicie mam problem z sluchawkami "Manhattan" chodzi o to ze Jezeli mamy regulacje glosnosci na kabelku to urwalo mi sie to... kabel sluchawek jest 3 zyłowy niebieski czerwony i złoto pomaranczowy Probowalem połączyc kabelki z sobą ale niestety niedało tozadnego rezultatu... oczywiscie kabelki...
Początkujący Naprawy :: 19 Lip 2010 13:02 :: xamrex :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 548

Problem ze wzm. unitra PW3015

Big THX btomko za podzrucenie schematu. wkoncu doszedłem do tego i tez mi sie zdaje ze to jednak potencjometr. Wczoraj testowałem wzmacniacz dokładnie i podczas regulacji głosnosci powyzej 60% oba kanały sie równoważyły... wymienie go i dam znac czy pomogło Dziekuje za wszelkie uwagi
Audio Serwis :: 18 Wrz 2002 10:55 :: ZonX :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1433

Curtis

Jesli tor foni jest ok, napiecia zasilajace sa a przy regulacji głosnosci procesor nie reaguje to wymien go. nie jestem pewiien czy wersja 019 procesora jest kompatybilna z 030 raczej nie. chociaz mozna było by ja wstawic na próbe by zweryfikowac działanie foni.
TV Serwis :: 08 Paź 2002 18:06 :: Gość :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1609

Wskaźnik mocy wyjściowej - pytanie

Mam jeszcze jedno pytanie jak rozwiązac problem potencjometru od regulacji głosnosci który po wstawieniu za wzmacniacz niewytrzymuje amperarzu i się pali. Jaki pot zastosować?
Audio Serwis :: 30 Sie 2004 21:41 :: nelik1987 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 3644

Przedwzmacniacz [poszukuje]

przedwzmacniacz ma byc do wzmacniacza i najlepiej zeby miał tylko regulacje głosnosci [mono]
Schematu/instrukcji/artykułu :: 03 Sie 2004 07:09 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 681

philips L9.2E 14pt1354/58

Witam. Mam pytanie jak w trybie serwisowym zablokować mozliwosc regulacji głosnosci. Zeby nie było mozna nic podgłosić ani przyciszyć. Albo właczyć tryb hotelowy
TV Serwis :: 20 Paź 2004 11:28 :: kris_w6 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 728

Jaka regulacja głosnosci?

Witam :) Mam pytanko, posiadam wzmacniacz na TDA7294 i potrzebyje zrobic do niego regulacje głosności! Chodzi mi tylko o regulacje głosnosci, jest jakis prosty schemat? TDA pracuje w standardowej aplikacji. Pozdro :)
Audio Serwis :: 06 Lis 2004 21:34 :: matielektro :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 644

Radio Internetowe + urzadzenia

Zakładam, ze puszczasz muzyke jakims programem do mixowania typu Dj Traktor Studio lub coś podobnego a nawet Winamp :) W pluginie winampa Shout cast DSP , wejdz na osatnią zakładke Input . Input Device musi byc ustawione Soundcard Input . Poniżej w Soundcart Mixer Ustawiasz Mic Input...
Komputery Software :: 17 Lis 2005 14:48 :: chlo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2075

Skype - rozmówca nie słyszy co mówię.

Jak masz XP lub 2000. To włacz regulacje głosnosci z Opcji wybierz Własciwosci. W Ustawienie glosnosci zaznacz nagrywanie i z poniższej listy wybierz Mikrofon. Daj OK i powinno dzialać.
Komputery Software :: 10 Sty 2005 01:44 :: GladiroR :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1792

creative inspire T3000-problem

Mam problem z regulacja głosnosci, jak podgłosze to za chwile przycisza. A ostatnio cos wogole dziwnie dziala - podgłasza stopniowo nie plynnie :( A to nei wina karty dzwiekowej bo na poczatku głosniki dzialaly idealnie.
Technika Sceniczna i Studyjna :: 10 Sty 2005 17:50 :: snake83 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1257

Połaczenie gitary elektrycznej z karta dzwiekowa komputera

hej zrób sprytną przejścowke mały jack stereo- gniazdo duży jack mono, w małym jacku zmostkuj 2 kanały,zeby ci grało w mono a nie tylko w jednym kanale,to połacz ze sobą ekran do ekranu gorące do gorącego:) i wpinaj do wejścia line in,mikrofonowe sie nie nadaje,potem tylko w komp regulacja głosnosci...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 30 Sty 2005 04:02 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2574

regulacja głosnosci-karta5.1

witam. zbudowałem niedawno wzmacniacz 5.1 (końcówka mocy bez przedwzmacniacza) no i nie moge sciszyć tylnych głosników dodam iz posiadam kartę Audigy 2 Zs no ale nawet jej oprogramowanie nie działa w tej kwestii, moge sciszyc "masterem" wszystko ale samych tyłów nie! balans tez nie pomaga za bardzo... czy...
Komputery Software :: 15 Lis 2005 00:31 :: jaciomp :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 384

Problem z regulacja głosnosci zkarty 5.1 pomocy!

witam. zbudowałem niedawno wzmacniacz 5.1 końcówka mocy bez przedwzmacniacza (wzmak ma chodzic wyłacznie z kompem) no i nie moge sciszyć tylnych głosników (przednie zasila inny wzmak stereo) dodam iz posiadam kartę Audigy 2 Zs no ale nawet jej oprogramowanie nie działa w tej kwestii. Mozna odjac pare...
Audio Serwis :: 12 Lut 2005 12:14 :: jaciomp :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 480

Radio w Xanti. Gdy w samochodzie jest zimno nie działa regulacja głośności.

Kupiłem niedawno xantie 94 r. Jest w nim zamontowane radio citroena (dokładnie blaupunkt). Gdy w samochodzie jest zimno nie działa regulacje głosnosci. Radio szaleje raz gra głosno raz civho nieraz milknie. Wszystkie klawisze działa. Radio posiada sterowanie z kierownicy. Gdzie szukac usterki
Radia Samochodowe Serwis :: 07 Maj 2005 10:37 :: arek1 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1263

Instrukcja do telefonu "Elektron"

pod spodem aparatu masz czarną zaślepkę jesli ja zdejmiesz tam masz 2 przełaczniki-wybór TONE_PULSE i chyba 2 właczenie dzwonka-niemniej regulacja głosnosci odbywa sie przez przekręcanie zasówki która tłumi głosnosc dzwonka. pod słuchawka ma przycisk R-kalibrowana przerwa-przy zastosowaniu aparatu...
Schematu/instrukcji/artykułu :: 28 Lut 2005 07:46 :: Gość :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3518

Może ktoś wie co zrobic aby chodzil mi mikrofon ??

Zaznacz mikrofon i ustaw glosnosc w opcjach: Regulacja głosnosci -> Nagrywanie.
Komputery Hardware :: 05 Mar 2005 14:59 :: Telex :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 789

Clarion CRX 73 i dorobienie wejścia Line In

Wepnij się pod potencjometr regulacji głosnosci przed rzecz jasna nie za ale uwazaj bo mozesz "niechcący" coś spalić ;]
Radia Samochodowe Serwis :: 02 Maj 2005 12:34 :: chara :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1419

deh-9400mp zero reakcji na gałke od volume

Witam dziś odebralem od listonosza w/w radyjko ktore kupilem poprzez allegro.. nietstey koleś zrobil mnie w balona, moglem sie spodziewac zalatwiajac sprawe po za allegro ale jako czlowiek lekko naiwny i mocno ufajacy... wlasnie tak wyszlo. Wszystko jest ok, ale nie dziala galka regulacji głosnosci,...
Radia Samochodowe Serwis :: 12 Lis 2005 19:31 :: kufcio :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1656

jak zbudowac wzmacniacz z czesci które mam?

ok zrobie tak jak radzisz ptolek. ale gdzie ten potencjometr dać? a jak tam jeszce mozna zrobić mini przedwzmak? znaczy sie choćby regulacje głosnosci?
Początkujący Elektronicy :: 11 Wrz 2005 01:41 :: CrMo :: Odpowiedzi: 102 :: Wyświetleń: 10657

wzmocnienie bassowe?

no to jaki proponujecie pzredwzmacniacz z wszelką regulacją głosnosci balansu bassu i sopranu tak zeby wszytko było ok i przedewsytkikm duze podbicie bassu? elizabetka ma moc 2x12W a tda (podobno) przy najwyzszym napieciu 16-18Watt
Audio Serwis :: 30 Wrz 2005 17:09 :: CrMo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 804

Unitra ws 432 jako przedwzmacniacz do Sharp SX-8800H

Witam.Mam w planach zakupic końcówke mocy SHARP SX-8800H mam problem gdyz jak zapewne wiecie koncówka ta potrzebuje przedwzmacniacza.Przeczytałem kilka postow dotyczacych tej koncowki i wiem ze mozna ją bezposrednio podłaczyc do kompa dając jedynie regulacje głosnosci miedzy kompem a koncową ,ale chciałem...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 22 Wrz 2008 21:00 :: killer152 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3664

GRUNDIG stereo 070-250 CTI problem z dzwiekiem

Kłopot jest taki ze zamiast głosu w głosnikach słychac tylko tetnienie czasami głos wskoczy po kilku zał. wył. na sieciowym wł. ale nie działa regulacja głosnosci zimne luty zlikwidowane podmieniana była głowica moduł przedwzmacniacza i koncówki mocy zapozyczone ze sprawnego modelu prosze o podpowedzi...
Początkujący Serwisanci :: 12 Sty 2006 16:18 :: marekj31 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 639

Avance AC 97 audio nie działa:(

gdy uruchamiam regulacje głosnosci uządzenia dwiękowego wyskakuje komunikat:"Nie ma aktywnych urządzen miksujących, aby zainstalowac uządzenia pzrejdz do panelu sterowania, kliknij ikonkę dodaj sprzęt..."a to wszystko po sformatowanym dysku i zainstalowanym sterowniku pod moją płyte avance 97 reszta...
Komputery Software :: 15 Sty 2006 23:55 :: fliper_katrill :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2755

regulacja głosnosci

Czesc mam nastepujacy problem mam radyjko samochodowe i troszke mu brakuje mocy wiec postanowiłem do niego zbudowac wzmacniacz a wybór padł na kostke TDA8563 a dokładnie mój problem polega na tym ze chciał bym zrobic dla tego wzmacniacza regulacje głosnisci ale niemam pojecia jak próbowałem juz na kilka...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 02 Lut 2006 13:22 :: bucowski :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 600

Wzmacniacz 50-70w/8ohm, prosta budowa, mono.

ale zeby to wszystko podłączyc (nie jest mi potrzebna budowa tych układow tylko gotowiec) pzdr czy to dobry schemat? co z zasilaniem? regulacja głosnosci? moc?
Początkujący Elektronicy :: 09 Lut 2006 22:01 :: oj :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1142

Skype: słychać wentylator

Chyba wiem jaki masz problem - napisz jaki masz sterownik do karty muzycznej. VIA AC'97 Enhanced Audio Controller <WDM> Ps. tak mam zaznaczoną pozycję wyciszania przy PHONE ,taka fajeczka :| to mam w funkcjach ; regulacja głosnosci.... 20db boost,tez testowałem.... pozdrawiam...
Komputery Software :: 07 Sie 2006 19:33 :: Piotrek_1977 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2154

Mixer - pytanie. Proszę o podanie schematu prostego efektu.

Siemka robie sobie prost mixerek na 12v funkcje: balance R-L wejscie na mikrofon regulacja głosnosci kolumn i mikrifonu wskaznik poziomu dzwieku wyjscie na słuhawki dla "DJ-a" :) Mam pytanie czy moglibyscie wrzucic mi jakis schemacik prostego efektu naprzykład jak majo na niekturyh koncertah...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 26 Lut 2006 02:10 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1439

Nokia 3220 nie słychać w głosniczku nic.

Telefon praktycznie nowy, ma tydzien, nic nie słychać w głośniczku przy probie polaczenia i odebrania. Głosniczek jest OK, na głosnomowiącym słychać wszystko dobrze. Acha...przy probie polaczenia jak słucham to słychać jak cicho bialy szum sie pojawia w głosniczku i ledwo ledwo co słychac sygnał dzwonienia,...
GSM Serwis :: 20 Lut 2006 16:27 :: BłażejGSM :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 555

Obnizanie basu przy wiekszej głosnosci

Gdyby znaleźć potencjometr, na więcej niż 2 pasma, to by można jedno z nich podłączone odwrotnie, użyć do jakiegoś, najlepiej aktywnego filtru dolnoprzepustowego, z tym że musiał by działać na taki sam potencjometr. Trzeba by też dać równolegle do niego rezystor, bo inaczej na minimum głośności –...
Audio Serwis :: 24 Lut 2006 16:23 :: Gość :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 671

Temat rzeka: TDA7294 - mój wzmacniacz do suba

(bo mam lutowncie TOYA <lol2>) a co z ta regulacja głosnosci (ja nigdy nei miałem stycznosci z budowaiem wzamcniacza i boje sie ze sobie nie poradze) i czy sa tez gotowe moduły zasilania ???
DIY Konstrukcje :: 11 Cze 2006 08:57 :: lechoo :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 5667

Wzmacniacz słuchawkowy na TDA7050 - jak to działa?

potencometry na wejsciu - to oczywiscie regulacja głosnosci(wzmocnienie) kondensatory na wejsciach- odcinanie składowych stałych sygnału audio kondensatory po środku - speżenie zwrotne. i pewnie boostrap,ten elektrolit "utrzymuje" napiecie z bateri. kondensatory na wyjsciach z opornikami w szeregu-filtr...
Początkujący Elektronicy :: 24 Maj 2006 22:28 :: chekon :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 866

Wzmacniacz TDA i kolumny 30W RMS

Jaki zastosowac rezystor przy wejsciu sygnału by ten wzmacniacz nie oddawał wiecej jak 40W?? I jaki potencjometr zastosowac do regulacji głosnosci?? Nie da się tak prosto. Moc na wyjściu zależy od poziomu na wejsciu a ten z kolei zależy od np. potencjometru na wejściu ale i od poziomu źródła. Jeśli...
Nagłośnienie Domowe :: 01 Cze 2006 16:29 :: Bullseye :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 857

DIY mikser stereo z czterema kanałami.

heh, albo tu czegos nie rozumiem albo niewiem, po co crossfader skoro jest regulacja głosnosci kazdego kanału ? :)
DIY Konstrukcje :: 27 Lis 2011 16:37 :: Led156 :: Odpowiedzi: 189 :: Wyświetleń: 61565

czy ja dobrze mysle ? głośniki do subwoofera...

Witam mam zamiar zbudowac subwoofer , głosnik jaki chce uzyc to stx 27-15-4-ss , miałby to byc woofer aktywny i teraz pytanie czy do tego głosnika wystarczy jeden tda 7294?? z kitu norda ? do tego myslałem o trafie 150 2X24 , lecz nei wiem jak to wyprostowac i podwyzszyc trochhe napiecie do powiedzmy...
Nagłośnienie Domowe :: 16 Wrz 2006 21:42 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 795

RANGER ST-1000 nie nadaje

Witam ponownie. Rangerek sie juz świeci tylko słychać głośny pisk, niezależny od regulacji głosnosci i przy próbie nadawania załącza sie dioda opisana jako s/rf ale watomierz nie pokazuje mocy na wyjściu.Odbiornik nie odbiera żadnych sygnałów poza w/w piskiem i nie zaswiecaja sie diody mierzarce siłę...
Radiotechnika Serwis :: 26 Lis 2006 19:58 :: jack105 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 868

YAMAHA AX - 497

Witam was wszystkich. Chce kupic YAMAHA AX - 497http://aukcja.onet.pl/show_item.php?i... ale nie wiem nic o dzwieku tego wzmacniacza? Chcialbym oprucz srednich i wysokich tez ładne brzmienie niskotonowca i przede wszystkich dobry system kontroli skoku membran. Mam jeszcze jedno pytanie, o...
Nagłośnienie Domowe :: 03 Gru 2006 11:50 :: shamanix :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 476

Wzmacniacz TDA2040 i rozsadzanie kondensatorow.

skoro zasilacz odpalił inie ma z nim problemow to wylutujte oporniki i kable bezposrednio dopłytki podłącz te oporniki juz sa zbedne w tym układzie Dodano po 5 to nie bedzie działało. najlepiej kup potecjometr podwojny do jego wejsc dołączysz sygnał z kompa z jego srodkowych wyprowadzen podłączysz...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 22 Gru 2006 00:28 :: Andy29 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 2998

Przedwzmacniacz audio z korektorem dzwięku na TL072

Witam poszukuje schematu i płytki preampa na TL072 z regulacja głosnosci (tylko głosnosc) badz z dodatkowymi korektorami, uzywałem szukaj ale nie znalazłem nic. . .
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 03 Mar 2008 23:12 :: ronwald :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 14235

Radmor 5102 + alton. Czy warto zainwestować w Altony 100?

a wiec tak:-) ALTONÓW nigdy nie miałem:-) raz na oczy widziałęm schemat zwrotnicy wiec moge sie pomylic znam natomiast bardzo dobrze ALTUSY a altony to nastepcy altusów wiec podejrzewam ze zwrotnica jest bardzo podobna czyli o nachyleniu 6dB na Oktawe z tego co pamietam altony chyba maja na przodzie...
Audio Serwis :: 05 Cze 2007 18:24 :: Miłosz16 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1253

kino ELECTRIC HTFM4002-prośba o pomoc w tuningu sprzetu

Wiem ,że przydałby sie schemat :) jednak o tym mozna zapomnieć :D trzeba działać na żywca, boję sie jednak ,że charakterystyka bedzie kształtowana poprzez jakies procesory audio albo nie daj Boże jakieś filtry cyfrowe :| bo to to ma nawet dolby prologic 2 . Muszę rozkrecić sprzeta i oglądnąć jak to...
Audio Serwis :: 18 Sty 2007 22:52 :: michas :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1448

Wzmacniacz TDA - usunięcie filtru ze schematu?

ja widze dokladnie potencjometr 47kA po lewej stronie schematu ktory słuzy do regulacji głosnosci...i ma 3 nózki :) ...z kolei kondensator 4700uF widze po prawej stronie schematu i ma dwie nozki :)...pozdrawiam aha ;) dzieki za odpowiedz czyli potencjometrem zmieniamy "moc sygnału" na wejściu? myslalem...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 23 Sty 2007 07:11 :: marihires :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 773

Przedwzmacniacz Tranzystorowy klasy A

Witam, W wolnym czasie w szkole na przerwie zrobiłem projekt przedwzmacniacza: Czy nadawał by sie on jako przedwzmacniacz do koncowki mocy?? (oczywiscie po dobraniu wzmocniena =1 zmieniajac wartosc R6 na 22Ω) + na wejscie potencjometr do regulacji głosnosci. Czy układ jest poprawny i czy...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 19 Mar 2009 09:53 :: bb84 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 6374

Wzmak 4 kanałowy radio 1 wyjscie rca (para)

hmmm no regulacja głosnosci suba to tylko gainem by byla w bagazniku albo gdzie tam sobie go wstawisz. w slkepie CA jak kupujesz Rozgałeznik RCA dostajesz 2 takie przewody co wpinasz je pod radio lub dwa takei co z jednej sygnalowki rozdzielasz przed wzmakiem. Troszke kiszka bo suba nie bedziesz mial...
CarAudio Ogólne :: 15 Mar 2007 07:41 :: slavwek.ie :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1323

Potencjometr w Unitra WS 354

Musisz kupić potencjometr suwakowy 2x47K długi (70mm) Typu A (liniowy). Bzdura!!!!Do regulacji głosnosci ma byc logarytmiczny a nie liniowy!!!!!!!
Audio Serwis :: 09 Cze 2007 20:59 :: rafal8916 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2000

Drugie życie Dap palladium ,czyli wzmaniacz o mocy 1 x 1700W

moduł do DAP prawię na ukonczeniu :) regulacja głosnosci na PGA2310 termometr cyfrowy na ds1820 + sterowanie wentylatorów oraz wyłaczenie wzmacniacza przy max temperaturce wykrywanie DC na wyjsciu wzmacniacza pomiar napiecia oraz prądu na wyjsciu wzmacniacza ( pomiar mocy,napięcia skutecznego...
DIY Akustyka :: 07 Maj 2013 18:17 :: ciarek15 :: Odpowiedzi: 106 :: Wyświetleń: 64624

Wzmacniacz 2x1000W?

miesiąc temu postanowiłem nauczyc sie bascom ,a to jest mój pierwszy projekt regulacja głosnosci na PGA2310 termometr cyfrowy na ds1820 + sterowanie wentylatorów oraz wyłaczenie wzmacniacza przy max temperaturce wykrywanie DC na wyjsciu wzmacniacza pomiar napiecia oraz prądu na wyjsciu wzmacniacza...
Nagłośnienie Estrada :: 05 Wrz 2007 21:47 :: gothye :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 4883

Mój mixer audio - fotki i prezentacja

witam. chciał bym wam pokazac moj mixer audio. Płyta czołowa jest podswietlana 3 białymi ledami 3 wejscia audio, kazdy ma regulacje głosnosci, funkcje wyciszenia, przełanczanie mno/stereo 5 wyjsc do wzmacniaczy mocy, wyjscie słuchawkowe i wskazniki wysterowania na ledach i 2 wskazniki...
DIY Akustyka :: 31 Sie 2008 19:18 :: darkus12 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 6529

Prosty wzmacniaczyk na kości tda2003

500k to chyba 500 kiloomów, ze sto razy za dużo :P Na dodatek musi byc o charakterystyce logarytmicznej, e najlepiej wzięty jakiegoś sprzętu audio gdzie był do regulacji głosnosci. Ten z lewej to kondensator mkse o pojemnosci 100nF czyli 0,1 uF (chyba nie zrobiłem byka:P) Ten z prawej to ceramiczny...
DIY Akustyka :: 05 Mar 2008 23:22 :: chaka :: Odpowiedzi: 65 :: Wyświetleń: 38970

BLAUPUNKT CD50 problem z regulacją glosu

witam powiem tak nie wiem co sie stalo ale jak pokrecam tym kółkiem od głosnosci to raz lapie i poglasza sie a czasami nie. Jak poglosnie troche i zostawie a po chwili chce jeszcze poglosnic to zamiast sie poglasniac wraca do 0. Czy w domowych warunkach da sie to samemu zrobic??
Radia Samochodowe Serwis :: 09 Sie 2009 11:27 :: SauerMauser :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1895

potencjometr głosnosci i korektor onkyo a-8270

Funkcja loudness podbija niskie i wysokie do ok. połowy regulatora głośności. Potem regulacja siły głosu działa tak, jak by tej funkcji nie było. Powoduje to odczep od środka ścieżki oporowej potencjometru. Jeżeli potencjometr nie ma tego odczepu, to funkcja nie będzie działać i nie da się tego inaczej...
Audio Początkujący :: 19 Kwi 2008 11:28 :: don vito19 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2065

czy ten schemat jest poprawny? - potencjometry

Ale tam są też potencjometry do regulacji głosnosci czyli te powinienem wstawic logarytmiczne?
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 11 Maj 2008 21:10 :: fafik1988 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 996

najprostszy preamp i uzycie kanałów

jezeli chodzi o preamp to polecam to naprawde bardzo prosty dziala od razu, wystarczy ze w wersji stereo zrobisz 2 takie i potencjometry dasz 2x10k + potencjometr do regulacji głosnosci, podlaczasz go za przedwzmacniaczem jako dzielnik. mam tak zrobione idzała wysmienicie i brak szumów od strony preampa...
Początkujący Elektronicy :: 19 Maj 2008 06:34 :: quinty :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1083

Elemis 5550T, wygasza się obraz, dźwięk jest normalny.

Po naprawie przetwornicy ''wymiana elektrolitów'' telewizor startuje pojawia się obraz i dzwięk ale podczas przełączania z kanału na kanał wygasza się obraz dzwięk wchodzi normalnie a obraz z opóznieniem 5 sekund,również podczs regulacji głosnosci czy kontrastu wygasza się obraz.Proszę o poradę. ...
TV CRT Serwis :: 09 Cze 2008 09:01 :: LeDy :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1120

Prost schemat regulacji głosnosci

Witam posiada ktoś schemat regulacji głośności próbowałem już podczepic potencjometr 2x100k ohm w kabel sygnałowy ale efekt był niezadawalajacy (buczenie w głosnikach)
Początkujący Elektronicy :: 04 Lip 2008 13:46 :: Dj konti :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 604

Regulacja głosnosci na wzmaniaczu operacyjnym.

Witam:cry: Szukałem troche na forum jakichś schematów z regulacją "volume" i znalazłem jakieś i uruchomiłem... Nie działa to jak powinno... Czy mógł bym Was prosić o podesłanie jakiegos schematu tylko z regulacja volume??? Pozdrawiam:| Post raportowany, ozdobniki z tematu skasowałem.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 14 Wrz 2008 15:45 :: fuutro :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 429

Pioneer deh P6700MP nie dzialaja przyciski w panelu

Przyciski w panelu nie dzialają nie da sie właczyc radia. Da sie jedynie wsunac plyte wtedy odtwarza cd i dziala tylko regulacja głosnosci. Ray juz mialem podobna sztuacje i po kilku probach wkladania i wzciagania cd pomoglo ale tym razem juz kaplica. co mam sprawdzic _
Radia Samochodowe Początkujący :: 06 Paź 2010 14:07 :: elpolsa :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3100

Wieża Sony HCD-XB6 brak głosu w głosnikach

Witam ! W w/w wiezy brak głosu w głosnikach , na wyswietlaczu pokazuje ze regulacja głosnosci działa normalnie , jak jest przełaczony na tuner, to widac ze odbiera stacje.Co w pierwszej kolejności sprawdzic? Czy jest tam moze jakis przekaznik? Kolumny sa sprawne ! Pozdr KSeweryn
Audio Serwis :: 22 Wrz 2008 16:57 :: slawussj :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1433

midlan alan włącza sie gdy sie podgłósni na max

to jest potencjometr z wyłącznikiem i jesli nie dokupie 50kom tylko np 100kom?to co sie stanie?zmieni mi sie tylko zakres regulacji głosnosci?prosze o wyrozumiałość...
Radiotechnika Początkujący :: 09 Lut 2009 20:20 :: thomas18 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 839

Brak grafiki poziomu głośności Philips 29PT8520/12

W tv philips często tak jest że w normalnej regulacji siły głosu pasek się nie pokazuje trzeba wejść w menu wybrać regulację siły głosu i wtedy na chwilę regulacji się pokaże .jak przejdziesz do normalnej regulacji to znowu go nie widać .
TV Początkujący :: 04 Mar 2009 16:41 :: h jaworski :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 798

Płyta MSI MS-6701 - frontpanel usb i sterowniki

Witam! nabyłem płyte MSi 6701 medion. Jest to ponoć płyta dla mediona i nie moge do niej znaleźć sterowników (uzywałem google ale klapa) w menadżerze urzadzeń miałem wykrzyknik przy dzwieku udalo sie zainstalować sterownik ale nic dzwieku brak w biosie sprawdzalem powinno smigac regulacja głosnosci...
Komputery Hardware :: 18 Lis 2009 18:32 :: stelka :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 8519

Magistrala SPI - jaka maksymalna odległość ?

Jaka predkosc transmisji? Jesli tylko do regulacji głosnosci to nie trzeba magistrali taktować gigahercami, spokojnie będzie dzialac. W razie problemów spróbuj obnizyc predkosc transmisji. Dodano po 1 Przy małych czestotliwościach na CLK to tak. Powiedzmy 10kHz. Obliczone czy wywróżone?
Mikrokontrolery AVR :: 26 Maj 2009 17:51 :: atom1477 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2069

Diora AWS 3071 informacje i podłaczenie.

Ja bym nie rezygnował - szkoda klasyka Podejrzewam, że elementy duzo nie wyniosa : Jeszcze zanim bym zacoł cokolwiek sprawdzać w koncówce mocy podłączyłbym sygnał audio z kompa, mp3 , ...itp bezposrednio do potencjometru regulacji głosnosci i zobaczył czy wzmak ruszy (piszesz , ze reaguje na...
Nagłośnienie Domowe :: 28 Lip 2009 11:14 :: kriskul15 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 5205

Wieża Sony CMT-CP2W - wsuwa i wysuwa tackę.

Pasek kupisz w sklepie. Oczywiście w sklepie z paskami napedowymi (między innymi). Pytanie co najmniej prowokujące, więc proszę o nie komentowanie go w dalszych wypowiedziach. Kłopoty z regulacją głosnosci - wymontować płytę przednią, wylutować encoder (potencjometr od głośności), rozebrać go delikatnie,...
Audio Początkujący :: 14 Sie 2009 13:06 :: 398216 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3365

Siemens NCDR 2011

witam,mam problem z radiem gdyż niemoge nim sterowac oprócz właczenia go i regulacji głosnosci.z gory dziekuje za pomoc
Radia Samochodowe Serwis :: 30 Sie 2009 20:03 :: lepo25 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4612

Kupię układ scalony FM62429

Witam! Tez poszukuje tego układu, jest praktycznie niedostępny. Cały wzmacniacz oparty na ogulnie dostępnych elementach a akurat regulacje głosnosci musieli zrobic na takim draństwie.
Bazar Elementy elektroniczne :: 28 Cze 2011 21:43 :: BB95 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 995

Pre 1/2 (lampowy) baksik00

Chyba nie do końca rozumiem ideę działania tej regulacji głośności... Siedzisz, słuchasz muzyki ze wspomnianego CD i nagle stwierdzasz, że jest za głośno. Więc co robisz? Odkręcasz obudowę by na tej drabince rezystorowej coś zmienić? No to naprawdę super sprawa... Niestety musialem cos zbudowac....
DIY Akustyka :: 28 Lis 2009 11:28 :: baksik00 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3621

kartaTV PINNACLE SYSTEMS EMPTYV-51013170-1.4A - soft+ ster.

Witam. dziekuję za pomoc - w sumie podobna drogą zasugerowaną przez Ciebie znalazłem plugin do winampa :) WINAMP TV. po cięzkiej walce ze sterownikami i w efekcie przełozeniu karty dzwiękowej na soundblaster (poprzednia to padaczka pokroju realtek na płycie) - wszystko zaczęło śmigać. Sterowniki...
Komputery Software :: 02 Gru 2009 21:24 :: coberr :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1770

Brak reakcji mikrofonu...

Brak reakcji komputera po podpięciu mikrofonu... Panel sterowania-> Dzwięki i urządzenia audio -> itd... nie ma rezultatu... "chyba" kombinowałem ze wszystkimi ustawieniami... Płyta główna Fujitsu siemens W26361-W42-Z2-02-36 wcześnie... były instalowane wtyczki do winampa, teraz jest odinstalowany......
Komputery Software :: 26 Sty 2010 22:24 :: Jackziom :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1891

Sterownik dla karty muzycznej Realtek?

A jeszcze jakies sterowniki dla płyty głównej są wymagane? Wgrywałem tylko sterowniki Intela i Karty graficznej Po wgraniu tych sterowników z postu wyżej komputer juz nie pyta o sterowniki lecz nadal nie mam dźwięku ani tez regulacji głosnosci w start->akcesoria-> rozrywka wyskakuje okno ze mam wejsc...
Komputery Software :: 12 Paź 2010 17:46 :: mitek11 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1760

Skype nie wykrywa mikrofonu

Na skype ustawienia mam tak zrobione. Wchodzac w mikser nie mam pokazanego mikrofonu, jest tylko Głośniki Dzwieki systemu windows i okno GG Dodano po 44 Nie mam regulacji głosnosci na kamerze Dodano po 2 ok znalazłam mikrofon w opcjach dzwieku i nie jest wyciszony, a głosnosc jest na...
Komputery Software :: 29 Mar 2011 21:06 :: Asiulka_ai :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 14395

Problem z kartą dzwiekową

W opcjach odtwarzania nie mam mikrofonu Mam: -Regulacja Głosnosci -Wave -Syntezator SW -Odtwarzac CD
Komputery Software :: 12 Sie 2011 17:04 :: rafaello334 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 735

Sony HCD R700 regulacja głośności

witaj,potencjometr powinien chodzic płynnie,a te zaburzenia w głosnosci to na pewno zabrudzenie w potencjometrach sony to normalka,kupic sobie spray do potencjometrów i powinno byc ok. 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych...
Audio Początkujący :: 27 Wrz 2011 13:04 :: Kot Behemot :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2064

TDA 2005 trzeszczy, jak sprawdzić układy?

Niestety nie ma schematu bo to jakas tandetna podróbka, wziałem sie za niego gdyz staram sie jakos zaczynac swoja przygode z elektornika,aczkolwiek skonczyłem technikum elektorniczne .Niestety teoria bez praktyki nie jest zbyt skuteczna forma nauki. Zdjecie Kilka tranzystorów wylutowałem...
Audio Serwis :: 11 Mar 2012 17:11 :: tomek5333 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1217

Słuchawki typu Manhattan zerwany kabel

Witam Mam problem mianowicie chodzi o słuchki które kupilem jakies 2 mies temu . kabel zerwał się w miejscu regulacji głosnosci na przewodzie ogolnie męczylem sie troche nad stym i stwierdzilem ze pozbęde się tej regulacji i poczłącze na krótko jednak to nie zdalo egzaminu , w przewodzie są trzy kabelki...
Nagłośnienie Domowe :: 16 Cze 2012 11:54 :: Mlody922 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2085

Jaki potencjometr do wzmacniacza słuchawkowego?

ale chodzi mi o potencjometr do regulacji głosnosci...
Nagłośnienie Domowe :: 22 Lip 2012 13:44 :: 1861421 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1103

Alpine pxa h600 - H600 plus radio bez AI-net?

Podpiołem wczoraj go kablami RCA do mojej stacji z pominieciem AI-net i jest pełene sterowanie Eq to co było wczesniej plus do tego c było doszło pod guzikiem od suba balans i regulacja głosnosci wiec wszystko co było działa, pełne sterowanie prockiem. Szkoda tego procesora w twoich rękach ;) bo można...
CarAudio Ogólne :: 20 Wrz 2012 21:47 :: lklukasz :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2250

lenovo G530 4446 - słabo mnie słychac na skype, nie działa gniazdo sluchawek

Sprawdziłam menadżera- nie ma znaku zapytania. Rozmowa testowa na skypie- jakośc nagrania fatalna, nie dziwie się że nikt mnie nie słyszy. Mikrofon jest ustawiony na maxa we wszystkich znanych mi regulacjach głosnosci. Wszystko działało bez zarzutu przed formatem :cry:
Komputery Laptopy Software :: 25 Lis 2012 19:20 :: Robert446 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2574

brak dzwięku laptopie -.-

dziękuje ogromnie za odpowiedzi wszystkim ! Jednak kluczową podpowiedzią okazała sie odpowiedz ostatniego pana , rzeczywiście sterowniki trzeba instalować ręcznie z dysku c. Bardzo dziękuje wszystkim.Jednak został jeden mały problem dzwięk jest ale nie ma regulacji głosnosci w zasadzie mi to nie przeszkadza...
Sterowniki i BIOS :: 05 Maj 2014 12:53 :: minimarek3 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 987

Mini wieża Grundig ums4200, zrobienie wejścia aux.

A nie lepiej najpierw sprawdzić czy odłączenie emitera Q703 wyłączy mute (zakładam, że tak - że dalej w układzie nie ma już kolejnego "zwieracza" sygnału do masy A ja myślę, że wyciszanie jeszcze robione jest w układzie od regulacji głosnosci w którym niestety jest też selektor wejść ;) Tak więc...
Audio Początkujący :: 30 Maj 2014 13:35 :: oskiblaugrana :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1563

Regulacja głosnosci monitorow i subwoofer'a

Mój problem polega na tym że posiadam monitory bliskiego pola + subwoofer (osobno) z innego zestawu całość aktywna. I chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób regulować głośność jego względem monitorów bliskiego pola ? Jest to uciążliwa sprawa podczas miksu gdyż nie mam pojęcia czy bass jest równy temu...
Nagłośnienie Estrada :: 31 Maj 2014 06:39 :: stasiekm :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 711
12

Ostatnio szukano: moderator zgłaszanie elektromagnetyczny omega astra gaśnie niskich obrotach identyfikacja kondensator serwomechanizmy sterownik antipollution fault zmywarka bosch wymiennik ruskie radia przedwzmacniacz kanały ciśnienie hamulca zanik sygnału konwertera
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group