Rozrząd i zapłon dobrze ustawiony? Aparat zapłonowy dedykowany do tego silnika? Powinien być z odśrodkowym regulatorem.
Witam Kolega nie napisał jaki alternator ale sadząc po samochodzie to Bosch po pierwsze musi świecić kontrolka ładowania po przekręceniu kluczyka później sprawdź klemy na akumulatorze czyste mają być ,przewody z alternatora na rozrusznik lub akumulator , no jeszcze mostki między silnikiem a karoserią (przewód , lub taka plecionka płaska). Mogą być też...
Skoro się pali kontrolka to przewody OK. Masz uszkodzony regulator napięcia.
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
Witam!!! Jak w temacie potrzebuję wskazówek odnośnie tej naprawy tzn: -czy trzeba wykręcać cały alternator?? Sprawa wygląda tak że regulator zakupiony ale za cholerę nie wiem jak sie za to zabrać(mam czas i miejsce więc mogę się pomęczyć) . Póki co wypiąłem kostkę i odkręciłem przewód co dalej ... Dzięki za pomoc pozdrawiam
udało się golfik śmiga. przyczyną były wytarte szczotki na regulatorze napięcia.
Witam serdecznie mam takie małe pytanie ponieważ w moim simsonie pali mi żarówki a słyszałem że jest jakaś mozliwość założenia tego szczotkowego regulatora tylko jak sie w niego wlutować??
Witam, mam problem z regulatorem napięcia w alternatorze bosch (bodajże 90A) w golfie II td. Problem polega na tym że pod koniec listopada pojawił się problem z napięciem na na obrotach jałowych, bez obciążenia odbiornikami multimetr na akumulatorze wskazywał 13,7v przy pełnym obciążeniu odbiornikami wskazywał 12.8v. Po wymianie starego regulatora (był...
to pompa wtryskowa żle wyregulowana. raczej pompa sama sie nie rozregulowala!!!to jest pompa typu EDC wiec raczej nie ma tam duzo do regulacji!!podejrzewam regulator dawki (stellwerk-to ta elektronika na pompie) na 80%!!dosc czesto tak reaguja auta z uszkodzonym regulatorem-mysle ze regulacja pompy raczej nie przyniesie efektu zwłaszcza ze nie jezeli...
może jest uboga mieszanka a może uszkodzony regulator wolnych obrotów
Kolego sprawdził bym regulator cisnienia wtrysku
I jeszcze regulator napięcia...
Sprawdż filtr paliwa tj. wymień i dopiero jakie ciśnienie oraz wydajność ma twoja pompa paliwa oraz regulator ciśnienia.
Jak regulowałeś ,<samo regulatory wtrysków>?
Pewnie przelewa z jakś przyczyn.. wtrysk popuszcza, regulator ciśnienia...
Jakie masz napięcie na zacisku alternatora połączonym przez włącznik rozrusznika z akumulatorem (ale mierz na samej śrubie, nie przy akumulatorze, masę też wepnij w obudowę alternatora) po uruchomieniu silnika? Powinno być ok 13,8-14,4V, jeśli jest inaczej to zacznij od sprawdzenia regulatora napięcia.
Sprawdź kostkę która jest wpięta w alternator. Miałem identyczny przypadek tylko że w Alhambrze 2003r te same błędy. Przeczyściłem styki troszke wd40 i po problemie. Ewentualnie w ostateczności wymiana regulatora.
Witam golf naprawiony uszkodzony był regulator napięcia przez co atko pobierało 3A. NIE POLECAM ODPALAC GOLFEM INNYCH AUT PRZEZ KABLE A JUZ TYM BARDZIEJ VW T4 1,9TD :) Regulator w golfie umiera E tam diody poszły. Od odpalanie nie uwalisz regulatora.
Przepraszam pomyłka Nie czujnik a regulator ciśnienia.
Dziś po pracy zajechałem do mechanika i powiedział mi,że prawdopodobnie uszkodzony jest sterownik pompy-zdjął pokrywę i pokazał mi że samochód odpala-wsadził śrubokręt do pompy po zdjęciu górnej pokrywy i kazał zapalić silnik-faktycznie silnik zapalił ale chodził nierówno-po czym pokazał mi taki bolczyk zamontowany w górnej pokrywie wchodzący do pompy...
Witam wszystkich.Chcę zamontować uniwersalne maty do podgrzewania foteli.Mam oryginalne włączniki /regulatory od golfa IV.Potrzebuję jeszcze czujników które są przy matach w oryginale.Wiem ,że to termistory ale nie znam wartości i czy są to NTC czy jakieś inne?Proszę o podpowiedż
Sprawdź szczotki w alternatorze albo uszkodzony regulator w alternatora..
Regulator ładowania podmieniałeś?
Wymień regulator w alternatorze
Witam, W firmie posiadamy wózek elektryczny do badań, który został zbudowany na bazie wózka golfowego. 2 silniki 24 VDC, 400 W. Sterowane było to z regulatora SOLO firmy PG Drives Technology Limited. Niestety wózek został rozebrany przez jednego z pracowników, który następnie odszedł. Brak jest schematy jak to złożyć do kupy z powrotem. Na stronach...
ależ się reguluje a tak się to robi fachowo według książki " Volkswagen Golf i Vento" ze strony 50. -odłączyć złącze elektryczne od regulatora biegu jałowego. -Zasilić regulator ze źródła napięcia 6V. Przewód dodatni zasilania podłączyć do górnego zacisku gniazda złącza, a przewód ujemny do zacisku znajdującego się poniżej ( drugiego od góry )- Odłączyć...
Na odpalonym to raczej 14,5 V jest odpowiednie. Najprawdopodobniej masz alternator do sprawdzenia a podejrzewam że wystarczy wymienic szczotkotrzymacz wraz z regulatorem. Ale ja zawsze wole byc pewny i sprawdzam całość. No chyba że widać ewidetnie że jest brak szczotek:)
Cześć Golf 3 1.8 ABS mono motronic. Wymieniałem nastawnik biegu jałowego ponieważ stary powodował falowanie obrotów. Wyregulowałem szczelinomierzem szczelinę pomiędzy zderzakiem dźwigni przepustnicy a trzpieniem nastawnika. Zrobiłem to wg poniższej procedury ale po uruchomieniu ciepłego lub zimnego silnika silnik zaskakuje na właściwe właściwe obroty...
Klego Lesio. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest zastosowanie jak powiedział jeden z przedmówców tranzystora polowego wraz ze specjalną diodą zwrotną oraz do jego wyzwalania generatora przebiegu prostokątnego o zmiennym współczynniku wypełnienia. Cały problem leży w tym generatorze, aby uzyskać liniową zależność prądu w obciążeniu od konta obrotu potencjometru....
Mnie ciśnienia paliwa nie jest potrzebne do obliczania czegokolwiek. Wiem, że jest ono stabilizowane na regulatorze, a dawka regulowana jest czasem otwarcia wtrysku. Wszystko fajnie do puki pompka paliwa jest w stanie wytworzyć właściwe ciśnienie. Dlatego pytam o jakiś przetwornik aby opomiarować to ciśnienie i dodać ten punkt do autodiagnostyki takiego...
zobacz regulator napięcia, i czy do bezpieczników nie dostaje się wilgoć, miałem podobny problem i to był właśnie regulator...pozdrawiam.
Witam mam mały problem z alternatorem w golfie. Napięcie ładowania bez żadnych odbiorników to 13.90 - 13.95 v, po włączeniu świateł spada do 13.70 v. Napięcie jest takie samo na alternatorze jak i akumulatorze czyli nie żadnych problemów z połączeniem. Ostatnio sprawdzałem regulator napięcia i odcina ładowanie przy 14.10v i wydaje mi się że to może...
Wymieniłem regulator-bez skutku.Zapewnie"siada"któraś dioda A u Ciebie w tym golfie, to jaki masz mistrzu silnik? Bo z tego co wiem to ECU decyduje o tym jak ładować i kiedy. Tu może być problem.
Witam. Ostatnio jadac Golfem na drugim biegu dodalem gazu na sniegu i kola zaczeły boksowac, po odzyskaniu przyczpnosci poprostu szrpnelo calym autem, i sprzegło 'zniklo'. Linka jest z samo-regulatorem ale raczej z nia wszystko ok. ruszajac pedalem sprzegla linka pracuje ale nie wysprzegla do konce ze nie mozna wbic biegu. Zdarzyło mi sie pierwszy raz...
Aby sprawdzić ładowanie należy na uruchomionym silniku zmierzyć woltomierzem napięcie na klemach akumulatora albo zmierzyć napięcie między cewką rozrusznika a masą ciągnika Dodano po 6 Starych regulatorów raczej nie ma w sprzedaży, pozostaje przeróbka na nowy alternator od ruskiego albo przeróbka na alternator od poloneza czy golfa.
Mechanicznego (na linkę) diesla 1,6 VW Golf. Załatwi wszystkie sprawy kolegi. Ustawić silnik na 1200 obr bo nie potrzeba całej mocy. Prądnica jaka bądź od samochodu- 3-4 szt takie same + inwerter od fotowoltaiki. Toporne ale będzie chodzić bezproblemowo.
rozumiem że na wielopunktowym wtrysku ten golfik bo nie napisałeś sonda lambda przepływomierz czujnik temp regulator ciśnienia na listwie wtrysków do sprawdzenia
Jakie jest ciśnienie oleju ? Tak jak kolega radzi zbadaj ciśnienie oleju czy nie postawia regulatorów. Czy po dłuższym czasie postoju i nie kręcenia silnikiem, wszystko wraca do normy?
VW GOLF 3 1.9 TD 1993 New Orlean AZZ 55kW Pompa wtryskowa BOSCH( jeśli istnieje taka potrzeba mogę spisac numery z pompy i silnika) Witam. Mój problem jest następujący: autko od zakupu było cos lekko nie tak. Oto cala historia. Na początku zaraz po zakupie wracając do domu auto nagle zgasło i już nie chcialo zapalic przez jakis czas.(było lato, dosc...
Ostatnio znajomy miał ten sam problem. Jakoś udało nam się popuścić ten samo regulator. Pokręciliśmy nim trochę odciągaliśmy sprężynę i linka się wysunęła. Po założeniu samo regulator naciągnął linkę i sprzęgło działało prawidłowo. Nie wiem czy istnieje jakaś metoda jego popuszczania po prostu nam się udało. Czytałem gdzieś na forum że można go rozebrać...
Witam Panowie. Widze ze temat stanął w miejscu więc się podepne. Mój problem jest bardzo podobny.... Golf III ABD.1994. Od pewnego czasu zaczął mi 'wciagać paliwo jak smok. 14-18l/100km... Jestem w posiadaniu Interface Oraz programu Polski VAG 4.9. Sprawdzałem błędy i wyskoczył bląd. Sonda Lambda (G39) Brak sygnału.Bład wykasowałem i się ponownie nie...
Prawdopodobnie winien jest siłownik podciśnieniowy urządzenia rozruchowego (SPUR) jak na rys.on odpowiada za prawidłową prace silnika na wolnych obrotach na ssaniu . Jest to okrągła,czarna, plastikowa puszka . Wychodzą z niej dwa wężyki podciśnieniowe. Jeden połączony jest z dolną częścią gaźnika, a drugi połączony jest z zielonym pojemnikiem w kształcie...
Witam, auto to Vw golf iv 1,9tdi asv Nie ma ładowania, alternator został wyjęty. Na stole zachowywał się normalnie, ale na wszelki wypadek wymienione łożyska i regulator. Po włożeniu nadal brak ładowania. Po czym okazało się, że po włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka ładowania po odpaleniu też nie. Podejrzewam, że nie ma wzbudzenia. I teraz mam problem...
Kupiłem nie dawno auto i dopiero zaczynam inwestować w niego kasę. Problem miałem z lampą (+ reflektor) Prawy Przód, nie miała zaślepki i było mnóstwo brudu. Po oczyszczeniu lampy z ciekawości rozebrałem silniczek regulacji świateł. Okazało się że był tam mały szlam lub błoto i to dłuższy czas. Silniczek i przekładnie udało mi się rozebrać, oczyścić...
Nie musi. Już Golf II miał diody. A dziś w dobie magistrali cyfrowych kontrolka jest całkowicie oderwana od alternatora. A współczesne wyrafinowane regulatory. To już inna bajka. Biorą wzbudzenie prosto z KL30. Jak tylko wykryją częstotliwości na W. Zawsze jakiś magnetyzm szczątkowy jest. Rzadko się zdarza by znikało całkowicie. Ależ oczywiście. Pisałem...
Witam serdecznie. Problem leży najprawdopodobniej w alternatorze a dokładniej w kończących się szczotkach regulatora. Do wymiany same szczotki lub cały regulator(w zależności od modelu).
Witam!!! Mam problem z swoim golfikiem A mianowicie jak odpalam zimnego wszystko jest ok. Jak się trochę pojeździ i złapie temp. od razu odpali. Ale jak postoi 10 min to trzeba go długo kręcić i dodać gazu aby odpalił. Jak odpali wszystko jest wzorowo. Silnik po remoncie. Wymienione świece, przewody, przepustnica, czujniki temperatury cieczy, rozrządu...
PYTANIE PODSTAWOWE: czy śmierdzi spalonym czy świeżym gazem? Jeśli spalonym, to może jesteś nowym użytkownikiem gazu i śmierdzi ci rura wydechowa jak wiaterek zawieje do dmuchawy. Jeśli świeżym to przykręć na reduktorze tzw regulator wolnych obrotów, czyli pokrętło dawki postawowej.
Pedał gazu jest połączony z pompą klasycznie przez linkę, a to szarpanie może być spowodowane uszkodzoną poduszką silnika lub skrzyni pedal gazu w silnikach z elektroniczna pompa typu edc połaczony jest ze sterwonikiem ktory to wysyla sygnal do pompy wtryskowej-niestety objaw o ktorym wspominasz wskazuje na uszkodzony regulator dawki pompy wtryskowej...
nie madraluje na temat w którym nie posiadam stosownej wiedzy.... wydaje mi się ze w przeciwienstwie do Ciebie bo jak sadzac z Twojej wypowiedzi posiadasz takową.... a dla wiedzy innych podam instrukcje programowania szyb którą już po fakcie znalazłem... i to zupełnie za darmochę... nooo... może ktoś kiedyś da mi punkcik jeśli mu się przyda.... bierzcie...
Witam w sumie prawie nowy tu jestem ale chciałbym podzielić się czymś, sam mam golfine mk2 Madison tyle, że z silnikiem 1.8 po swapie bo poprzedni 1.6 był juz rozklekotany;) i tez miałem juz problem ze swoim pierburgiem. Pewnego cudownego wieczoru golfina zaczęła mi nie równo pracować, gasł na wolnych obrtach i jak wiekszość opisywanych objawów na forum,...
Weber, i nie czujnik tylko regulator. Przepraszam. Więc na jakiej podstawie tak twierdzisz?
To auto zamienia się powoli w skarbonkę. ...raczej jest zaniedbane (obsługowo). Nie wiem już który z mechaników, ale dobrze wskazał na kłopoty z prądem (ogólnie rzecz biorąc). Może to być zwykłe zanieczyszczenie czy poluzowanie głównych połączeń, jak i usterka alternatora czy jego regulatora. Tak więc radzę udać się do znanego w rodzinie, solidnego...
Moze być rozrusznik, może być padnięta dioda zaporowa w alternatorze, trzeba sprawdzić mostek, ew. wymienić regulator.
Samo ASO nie jest złe ale przy aucie wartym kilka tysięcy jest nieopłacalne. Najlepiej znaleźć mechanika który robi tzw garażówę czyli 8 godzin robi w ASO a po godzinach u siebie na garażu. Tylko przeważnie terminy długie albo bardzo długie. Mam znajomego który nieraz własnie z doświadczenia z lat pracy trafił diagnozą po opisie. Błędy dalej są? Zostało...
Zdejm rurę doprowadzającą powietrze do obudowy wtryskiwacza.Odkręć trzy śruby mocujące przejście powietrza do "gażnika"/od góry.Odpal auto i spójrz w gardziel"wtrysku element po środku gardzieli to wtryskiwacz taka buła z czarnym łebem.Od spodu wtryskiwacza wypływać powinno paliwo.Chyba że auto przełączone jest na gaz.Jeśli paliwo wypływa w czasie pracy...
a wiec tak, rozebralem calkowicie pompe wtryskowa, umylem itd. zlozylem i przez ok 10 min. bylo dobrze , tz. nie jezdzilem ale silnik chodzil rowno na wolnych obrotach. po okolo 10 min. dodalem gazu i juz niestety praca wolnych obrotow jest nierownomierna i nadal szarpie pzry jezdzie. czasami gdy chodzi na wolnych obrotach jego praca sie stabilizuje......
witam. z tego co ja sie znam to napięcie na alternatorze powinno być 14,2 do 14,4V. gdy jest mniejsze nie doładowuje akumulatora,co najgorzej widać w okresie zimowym. najczęściej pada regulator napięcia w alternatorze.
ale żes palnał teraz. :))) włóz sobie węzyk do ust hahahhaha. Masz cos wspólnego z mechanika?/? wezyk włozony do ust nic nie daje a dodatkowo map sensor zaczyna włączać impulsy w sytuacji kiedy silnik pracuje a nie wytwarza podciśnienia. twoje zassanie nic w tej sytuacji nie daje, to się dzieje bardziej dynamicznie niż ci się wydaje. Tu nic sie nie...
Witam.Potrzebuje jakiegoś sposobu do regulacji obrotów silnika od wycieraczek (Golf-3) 12V.Chcę ten silnik wykorzystać do podajnika drutu migomatu.Prąd do 15 A
Sprawdzalem jakies pół roku temu i ladwanie było ok......wiec nie wiem co teraz jest nie tak....czy taki prąd jest ladowania duzy bo aku jest rozladowany przez dluzszy postoj czy moze aku uszkodzony czy regulator.....a nie mam innego aku zeby wsadzic i sprawdzic.
Witam. Mam poważny problem ze swoim Golfem. Podczas pracy samochód nie doładowuje, lub nawet pobiera prąd z akumulatora. Zaczęło się od tego że padł mi akumulator, był coraz słaby i słabszy aż padł. Naładowałem go i samochód kręcił jak głupi, odpalał na "cyk". Pojeździłem trzy dni i padł ponownie. Kręcił bardzo dobrze. Wsiadałem i jechałem. Tego dnia...
Nie odpowiadałem, bo nie miałem nawet kiedy zajrzeć pod maskę :) Dziś skoncentrowałem się na możliwych źródłach "lewego powietrza". Zakładam, że brak możliwości odpalenia w temp 60-70 st wynika ze zbyt ubogiej mieszanki, bo gdy odepnę czujnik temp stanie się tak jak napisał kwok: sterownik nie dostaje sygnału od czujnika więc przyjmuje określoną dawkę...
Ewidentnie za duże napięcie ładowania, uszkodzony regulator ładowania.
Sprawdź czy nie przycina się podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Jaka masz pompę, czy jest to tzw. II generacja? Wygląda jak zwykła pompa na linkę ale posiada kilka czujników i regulator początku wtrysku. Jeśli tak to chyba mam.
no nie wiem co to ma byc pasek byl wymieniany niby taki jak ma byc takze wymienilem regulator napiecia ale co najsmieszniejsze wcale mi nie swieci kontrolka od ladowania akomulatora czyli alternator laduje na niby,jak zostawie auto na chodzie wszystko po jakims czasie wraca do normy tylko nie moge wjechac do kaluzy dalem do pomiaru gosciowi cale zasilanie...
Alternator jest prądnicą trój fazową prądu zmiennego. Pod każdą fazę jest podłączony prostownik/ diody /,które prostują zmienne napięcie na stałe. Do wirnika jest podłączone regulator napięcia jeden koniec do szczotek a drugi do napięcia ze stacyjki. Regulator utrzymuje ustalone napięcie ładowania. W regulatorach mechanicznych można ustawić prąd ładowania...
Naprawić. Jak masz za dużo pieniędzy, to wymień w ciemno świece, kable, kopułkę, czujnik temperatury, sondę lambda, regulator ciśnienia paliwa - -na razie by chyba było tyle. No i koniecznie silniczek krokowy i uszczelkę pod głowicą - to już tak złośliwie napisałem. Nie wiadomo jaki silnik - było ich kilka, nic nie sprawdzone, nawet nie zrobiona analiza...
po prawej na dole odpowietrznik zbiornika (filtr węglowy) ale to nie jest problemem twoim a wtrysk masz uszkodzony regulator ciśnienia.
Pojemność 1,8 na wtrysku k-jetronic, oznaczenie silnika GX. Problem polega na tym< że na benzynie obroty trzoszkefalują, świece są czarne, na wyższe obroty wkręca się skokami, kopci z tłumika, doużo pali gazu -14 l/100km przy spokojnej jeździe a dzisiaj wyszłomi 17,3 l/100. Benzyny nie wiem ile pali ale zawsze woże ¼baku. Napięcie na sondzie...
Podstaw regulator napięcia nic innego nie mogło paść.
1 - Światło mijania lewe; korekcja ustawienia lewego reflektora. 10A 2 - Światło mijania prawe; korekcja ustawienia prawego reflektora 10A 3 - Oświetlenie zestawu wskaźników i tablicy rejestracyjnej. 10A 4 - Mechanizm otwierania dachu 15A 5 - Wycieraczki szyb i pompka spryskiwaczy szyb 15A 6 - Dmuchawa przewietrzania i ogrzewania oraz klimatyzacji....
Prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu to podstawa do prawidłowego funkcjonowania silnika !!! Sprawdź go-przy okazji zwróć uwagę na stan regulatora podciśnieniowego ,regulatora odśrodkowego. Zespolonego z aparatem zapłonowym ( one decydują czy silnik ładnie wchodzi na obroty i ma " kopa"). Przy okazji sprawdź stan palca rozdzielacza zapłonu i i styki wewnątrz...
Witam poszukuję regulatora napięcia do vw golfa 4 Alternator HITACHI 028 903 029G 120 14V 14/99 LR 1120-701 HITACHI JP HTC Może ktoś wie jaki to regulator (nr regulatora) lub zna firmę zajmującą się sprzedażą takich części
Witam. Sprawdź napięcie na żarówkach w zakresie średnich obrotów czy nie jest za duże i czy jest stabilne.Osadzenie żarówek jest też rzeczą ważną. Rozgrzane włókno jest wrażliwe na wstrząsy. Ja stawiam na regulator napięcia.
Najpierw zobacz czy przepustnica ze ssania chodzi prawidłowo - zdejmij obudowe z filtra powietrza. Przespustnica ze ssania jest widoczna od góry.Przepustnicą tą steruje siłownik podciśnieniowy i regulator termiczny. Zaraz po zapaleniu na zimnym silniku ten siłownik zamyka częsciowo tą przepustnice - jak ją poruszasz to powinien być wyczuwalny opór -...
Doszedłem na razie do tego ze mam ladowanie 16-17V padl mi chyba regulator napięcia. Jutro jade go wymienic u elektryka bo w sklepie nie wiedza dokladnie jaki mi sprzedac bo maj duzo modeli. A czy ta kontrolka moze sie zaświecac przez ten regulator??
Pewnie się naraże Elektritowi - sprawdziłeś "silniczek krokowy" a poprawniej regulator biegu jałowego, Ponieawż podajesz, że to jednopunkt, to jest duża możliwość, że masz zewnętrzny regulator, padały w nich często zestyki biegu jałowego, czasem same silniczki (nie krokowe, zwykłe komutatorowe)a a kiedyś miałem Golfa z uwalonym komputerem, wszystko...
A jaki masz alternator? Alternator ze zintegrowanym regulatorem napięcia (np od golfaII) powinien mieć zaciski B+ do którego podłacza się akumulator D+ (wzbudzenie) do którego podłacza się kontrolkę ładowania (jeden koniec lampki do zacisku "+" akumulatora, a drugi do zacisku wzbudzenia alternatora - owego D+) O masie nie trzeba chyba mówić.
Witam Ja miałem podobny problem w Skodzie, z tym że u mnie kontrolka poduszki zapaliła się na skutek za wysokiego napięcia (padł regulator napięcia). Wymieniłem regulator i podjechałem do ASO w Warszawie. Błąd skasowali w 5 minut za "Dziękuję". Może poprostu zadzwoń do ASO i zapytaj :). Pozdrawiam Krystian Tokarski
witam, golf III GTI 2.0 115KM koledzy dzisiaj wymontowalem regulator cisnienia paliwa zeby przeczyscic go i zobaczyc w jakim jest stanie i mam problem z zamontowaniem go zadna to filozofia poniewaz wchodzi on na delikatny wcisk i blokuje sie go metalowym zaciskiem, wszytko byloby git gdyby nie fakt ze po zamontowaniu tego regulatora spowrotem wycieka...
Witam W końcu odebrałem mojego golfa po skutkach "gibającego koła" Wsadził mi drugi silnik niestety bez turbo. Z głowicy odczytałem że z 96' roku zresztą mechanik też tak mówił. Po oględzinach zauważyłem kilka nowości na pompie czego wcześniej nie miałem. Szukałem trochę po forum ale trudno szukać jak się nie wie czego. 1. Automatyczne ssanie (zielone)...
samo to się nic nie naprawia...miałem takiego golfa i z tego co piszesz to może być przyczyną sonda albo silnik krokowy regulatora obrotów biegu jałowego. Znajdziesz go na pokrywie komory zaworowej. Połączony dwoma przewodami powietrznymi i kostką zasilającą. na pracującym silniku rozemnij ją i sprawdz czy będzie jakaś reakcja. W ogóle to po włączeniu...
Honda Civic hatchback 5d, 1998, 1.5 (D15Z8). Dzwoniłem do 3 i byłem w 3 innych (największych) warsztatach w Bydgoszczy i nigdzie nie mieli sprzętu, żeby zmierzyć ciśnienie paliwa :| <tu miało być pewne zdanie na temat tego, w jaki sposób mechanicy podchodzą do klienta i do naprawy czegoś innego niż Golf i Polonez, ale że bardzo szanuję widzę kilku...
W golfa III 1Z to jest normalna choroba z takimi objawami jak opisujesz trochę dziwną opracowałeś metodę wyprowadzania silnika z tej dolegliwości . Uważam że trzeba chwilę odczekać na zgaszonym silniku i go za chwile uruchomić i po sprawie jak za mało to jeszcze chwilę na zgaszonym silniku bo na pracującym może dojść do kolizji zaworów z tłokami. Dlaczego...
Kolego ktoś wcześniej wspominał o ewentualnym Twoim błędzie przy odpowietrzaniu - czynności te należy wykonywać z osobą znającą się nieco na rzeczy, która będzie rzetelnie wykonywać Twoje polecenia. Wg mojej wiedzy powodem niskiego pedału hamulca może być m.in.: zbyt zużyte tarcze hamulcowe i klocki oraz okładziny hamulcowe tylnych kół, a także zużyte...
Wiem że temat obrotów tego silnika był już poruszany wielokrotnie, ale na temat pasujący do mojego przypadku nie natrafiłem. Silnik w tym aucie zachowuje się nerwowo tzn. delikatnie nim potrząsa (nie w sposób jak by palił na 3 gary tylko taki że w środku daje się odczuć wibracje idące od silnika), Pracę silnika da się wyczuć na słuch że nie jest ona...
Macie na mysli przelacznik (regulator predkosci - manetka przy kierownicy), czy przekaznik czy inna kostka ktore znajduja sie pod kierownica wtykane przy pomocy blaszek. Jesli chodzi o przelacznik - regulator predkosci wycierania to raczej jest dobry wymienialem go, poza tym wczesniej sprawdzalem go na krotko - przy pomocy krotkiego przewodu przy kostce...
Witam. Po uruchomieniu zimnego silnika auto wchodzi na wysokie obroty ok. 2500. Czy może to powodować awaria jednego z czujników ( są 3 w różnych kolorach ) ?Jeśli tak , to któy czujnik należy wymienić? Jaki masz regulator obrotów biegu jałowego - podciśnieniowy czy silnik krokowy? Może prościej - silnik ma gaźnik czy wtrysk jednopunktowy? Prawdopodobnie...
Naprawiłem. Grzebałem przy regulatorze na przepustnicy i miernikiem badałem i całkiem inne wskazuje rezystancje niż w książce pisze ale gdy ściągnąłem te wtyczke zaczął pracować normalnie ale zauważyłem że przepustnica jest mocno zabrudzona przez gaz. Zadzwoniłem do znajomego mechanika, najlepszy w okolicy i powiedział że to wszystko przez jeżdżenie...
wymiana szczotek jak i regulatora okazała sie niewypałem szczotki były nawet ok ale nie miałem pewności do regulator wiec wymieniłem i klapa .co jeszcze można sprawdzić nie wymieniając odrazu wszystkiego?:cry:
Mocowanie będzie pasować co do reszty to różnią się znacznie ten od gofera II ma regulatory wyprzedzenia zapłonu odśrodkowy i podciśnieniowy a ten od golfa III ich nie ma bo monomotronic sam steruje wyprzedzeniem zapłonu natomiast digijet steruje jedynie wtryskiem a zapłonem aparat i dlatego zakładając go do golfa dwójki pozbawisz silnik automatycznej...
Witam, Kupiłem od VW corrado podgrzewane fotele które teraz będą włożone do MK II. Sam MK II miał w opcji grzane fotele, był to spory rarytas. Mam zestaw obu potencjometrów od Corrado i jest tam 5-cio stopniowa regulacja, zważając na lata produkcji sądzę że sterowanie odbywało się w oparciu o tranzystor. Ponieważ chce zrobić cały panel sterowania szybami,...
sprawdz kolego pompke paliwa i regulator paliwa. znajomy mial podobny przypadek w golfie IV. scisnij kluczem francuskim odplyw paliwa i przejedz sie jezeli bedzie roznica to pompka a regulator moze miec zerwany oring
Samochód: VW Golf II Silnik: 1,8 RP BOSCH Mono-Jetronic Problem: Niewłaściwe obroty biegu jałowego Wszystko działało poprawnie, obroty były poprawne aż pewnego dnia zauważyłem usterkę. Po odpaleniu samochodu obroty wynosiły 900-1000rpm co było normalne, jednak wraz z rozgrzewaniem silnika spadały aż przy rozgrzanym silniku osiągnęły poziom około 300rpm....
Bezpiecznik numer 3 - jeśli nie ma też podświetlenia tablicy rejestracyjnej. A jeśli tablica świeci to regulator jasności na włączniku: prąd z bezp. 3 wchodzi szarym a wychodzi szaro-niebieskim i na nim musi być napięcie. W razie uszkodzenia, doraźnie, można pobrać z zacisku włącznika 58L lub 58R. Radyjko w Golfie 2 nie jest jeszcze sterowane kluczykiem...
Sprawdź zawór na listwie wtryskowej - może być do wymiany (regulator ciśnienia paliwa - w sklepie ok. 100 zł). Sprawdza się go mierząc ciśnienie przy listwie - w warsztacie powinni Ci to zrobić, u mnie wymiana tego regulatora pomogła. Możesz też założyć zaworek zapobiegający cofaniu się paliwa - na przewodzie przy silniku i sprawdzić czy pomoże.
Wejdź pod auto i zerknij na regulator ciśnienia doładowania ten co jest na turbinie, mi się zdarzyło że przerdzewiało mocowanie i regulator chodził ale razem z całą obudową przez co nie chciał jechać. Wchodził w tryb awaryjny i koniec jazdy,.