a clipa malo mi to mowi Clip to jest oryginalny sprzęt diagnostyczny do renault.
A nie ma nic tańszego niż renolink? Bo to nie moja liga kosztowo. Możliwe też że mogę mieć ten kkl uszkodzony. Może takie coś by wystarczyło?
Cześć czy ktoś może wie jak podłączyć zwykły komputer do komptera samochodu. Najlepsze by były jakieś schematy urządzeń, kabli, wtyczek itp. (Laguna 1.8, 94r)
Witam, mam problem z samochodem mojej córki. Leciwe Clio 2 1.2 16V z 2002 roku uznało, że wentylator i klimatyzacja nie są jej potrzebne.... A tak całkiem poważnie to kilka dni temu córka poinformowała mnie, że nie działa jej nawiew i klimatyzacja. Klimatyzacja jest w wersji manualnej i po naciśnięciu przycisku AC nie zaświeca się kontrolka sygnalizująca...
na allegro znajdziesz
Witam Szanowni koledzy przepraszam, że odgrzewam tego kotleta bo taki sam temat był poruszany na tym forum ([url=]Link), ale jest zamknięty i nie ma możliwości go odblokować. Potrzebuję pomocy w temacie tego błędu P0340. Na różnych forach użytkownicy Renówek z tym silnikiem opisują problemy z tym błędem, ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania, tzn, są...
Mam problem z Renault19 1,7 jednopunkt wtrysk-95.Posiada instalację gazową i na gazie pali,na paliwie odcina pompę paliwa i jednocześnie wtrysk,nieraz potrafi załapac na paliwie.Pompka sprawna i przekaźnik pompy sprawny,po podłączeniu do komputera diagnostycznego pokazuje usterkę sondy lambda. Czy ktoś się spotkał z tą usterką w tym aucie??
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisalem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie dopisywanie w wątkach kolejnych kodów oraz ich tłumaczeń na język polski, ja oczywiście ze swojej strony gwarantuje na bieżąco edycję pierwszego postu i uzupełnianie listy. Więc musi powstać cały almanach , producenci wprowadzili własne nazwy ,...
99% uniwersalnych testerów diagnostycznych w mniejszym lub większym stopniu nie ogarnia Renault. Więc to nie zapisał się żaden błąd nie jest takie pewne.
Witam. Mam problem z Renault Laguna 2 3.0 benzyna V6. Kilka dni temu wymieniłem sondę lambda, bo tak mi pokazywał interfejs diagnostyczny. Po wymianie zaczął mi mrugać check, później zgasł. Po podłączeniu do podręcznego interfejsu (ELM) pokazało błąd P0300. Z tego co wyczytałem jest to wypadanie zapłonu. Czy ktoś może mi napisać czy to może być spowodowane...
Renault Master 2, 2004 , 3.0 dci DCI - odpala i gaśnie, w komputerze błąd 0606. Kontrolka od immobilizera gaśnie jak trzeba na liczniku. Auto złapie, za chwilę zgaśnie , i aby złapało następny raz - trzeba czekać, długo kręcić albo Bóg wie co jeszcze cudować. Na zaciąg nie pali. Na plaku chodzi byle jak ale chodzi. Sprawdzić wiązkę ECU na tyłach silnika...
(...) e nie samochodowym. Podejżewam,że facet wpioł się gdzieś na szybko. Może ktoś podpowiedzieć gdzie szukać babola? Lub jak szybko sprawdzić co może być przyczyną? Nieuśmiecha mi się przegląd instalacji. Wydaje mi się,że któryś stycznik za to odpowiada ale jak mówiłem zajmuje się budowlanką nie motoryzacją. Witam serdecznie! Z opisanego przez Ciebie...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Trzeba mieć znajomego mechanika z modułem diagnostycznym. Zreszta to nie mój problem (samochód jest dziewczyny brata).
Cześć były takie laguny w których nie było przycisku na manetce wycieraczek. W takim przypadku kod wprowadzalo sie urządzeniem diagnostycznym. (przyciskiem na manetce podawaliśmy mase na dekoder) myslę że mozna by było wprowadzić kod podając mase na dekoder tylko musiał bym sprawdzić na schemacie która nóżka dekodera.
Jest to silnik k4m. Nie działają dwie środkowe cewki czyli 2 i 3 cylindra, cewki są dobre. Szukałem przerwy w obwodzie do komputera, do przekaźników. Nic nie znalazłem. Ma ktoś z Szanownych Użytkowników Elektrody jakaś receptę na sukces? Aha, nie można się połączyć przyrządem diagnostycznym.
Taniej Cie wyjdzie w serwisie niz kupowanie drogich urzadzen diagnostycznych.
może zapytać sprzedawcy, co za tą cenę otrzymuje - Gratuluje - kup na allegro sobie fejsik - będziesz kolejnym... który za raz będzie miał z "tym" problem Kolega poszukiwał ...system diagnozowania... a w tym, co podałeś to, to daleko do jakichkolwiek możliwości diagnostycznych.
Według tego jest kilka rodzai kluczyków z różnymi oznaczeniami (bez opisu, z 5, 7 i 8 cyfrowym kodem) i tylko te z 8 cyfrowym kodem da się zaprogramować za pomocą centralnego zamka, do reszty wymagany jest odpowiedni sprzęt diagnostyczny. Pozdrawiam
Trzeba zacząć od sprawdzenia baterii w karcie, a później czytników włożenia ręki ale to już najlepiej oryginalnym przyrządem diagnostycznym.
Niestety w tym clio nie wprowadzisz ręcznie kodu blokady zapłonu, można to tylko wprowadzić clipem czyli oryginalnym sprzętem diagnostycznym. Spróbuj podczas przekręcania kluczyka w stacyjce przycisnąć guziczek na pilocie.Jeżeli to pomoże to masz uszkodzony kluczyk i albo nowy w serwisie albo skopiować sam transponder i zamontować go w pilocie.
Chcialbym poruszyc temat diagnostyki samochodow renault. Prawie do wszystkich marek sa roznego rodzaju skanery,testery,interfejsy iprogramy diagnostyczne. Czy poza slawnym clipem nie do ugryzienia nic sie nieda wymyslec
To są cytaty z dokumentacji renault. "Lokalizacja Bezpiecznik odcinający zasilanie odbiorników prądu znajduje się w środkowej konsoli, pod popielniczką. Bezpiecznik wyłącznika odbiorników prądu : Gniazdo diagnostyczne (225) - Radio (261) - Elektroniczny moduł funkcji zapamiętywania ustawień foteli (515) - Zestaw wyświetlaczy zegara/temperatury zewnętrznej/radia...
witam. Wczoraj odebrałem lale i sam w to nie wierzyłem bo sam stałem sie podejrzliwy i poprosiłem kolegę o to aby mi zademonstrował tą usterkę po wysłuchaniu przyczyny. Zgodził się. Przyczyną był obluzowany kabel masy akumulatora przy ramie. Przy odpaleniu auta i poluzowanym przewodzie auto chodziło zaledwie kilka minut . Po wyłączeniu i ponownych kilku...
Dwudziesty wiek minął [epoka śrubokręta i młotka). Mamy 21 wiek epoka w mechanice testerów diagnostycznych. Pozdrawiam.
najprawdopodonie problem tkwi w w czujnku GMP ( czujniku położenia wału). i proponuje diagnoze w serwisie. Urządzenie diagnostyczne renault powinno bezbłędnie zdiagnozować problem. i defekty bedą jasniej oposane. i chba wyjdzie taniej niz wymieniać wszystko pokoleji. ale jezeli troblem występuje na ciepłym silniku to stawiam na czujnk GMP. pracowałem...
Ten schemat mam z forum renault, może tam poszukaj maja tam czasami różne schematy. Ale z tym schematem powinieneś doprowadzić chociaż do komunikacji sterownika silnika z urządzeniem diagnostycznym.
Echhh. Dane n/t zdarzenia, czyli zadziałania czujników przyspieszenia i zainicjowania zapalników, zapisywane są w pamięci nieulotnej - nie da się jej przepisać żadnym urządzeniem diagnostycznym. Trzeba bebeszyć puszkę sensora, szukać układu pamięci i po wylutowaniu go, wpisać mu tzw. czysty wsad - czyli nie zawierający informacji o zdarzeniu. Ponadto...
Witam, proszę o pomoc znów z tym autem, otóż problem polega na tym, jadąc prosto po puszczeniu kierownicy samochód ściąga w lewo, zbierzność została ustawiona na zakładzie diagnostycznym. Wymienione zostały obie końcówki drążka kierowniczego. Gdy jadę drogą są straszne luzy na kierownicy. Posiadam min. płynu wspomagania. Czy to ma znaczenie na te luzy?...
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Chyba orientujesz się, że ten silniki jest całkowicie kontrolowany przez elektronikę. Producent w celu diagnozy przewidział możliwość komunikacji komputera silnika z zewnętrznym urządzeniem diagnostycznym. Czarny dym może mieć dziesiątki przyczyn. Żeby ją ustalić należy obserwować parametry pracy silnika w momencie występowania dolegliwości. To się...
Na kompie brak błędów, Pomóżcie co można sprawdzić w aucie? Parametry życiowe podczas jazdy. Ciśnienie turbodoładowania np. Turbina ładuje bo węże "puchną". Nie jest to żadnym kryterium diagnostycznym.
Co mam zrobić?? Nauczyć sterownik silnika nowej przepustnicy- tak na chłopski rozum. Wymieniona część musi zostać zaakceptowana przez sterownik silnika.A sterownik musi się jej "nauczyć". Procedura do wykonania poprzez tester diagnostyczny.
diagnostyczny. widze że nie posiadasz, podjedz do mechanika który ma bez tego mozesz pół auta wymienić a usterki nie zlikwidujesz.
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
Auto zostało sprowadzone z uszkodzonym sterownikiem silnika (korozja i upalone ścieżki). Kupiłem drugi sterownik , który w środku wygląda przyzwoicie , przelutowałem pamięć 29F200, ale niestety po włożeniu do auta , brak reakcji. Nie ma komunikacji z interfejsem diagnostycznym. Jakie napięcia powinny dochodzić do ecu i na które piny? Interfejs łączy...
Nie wprowadzajcie dziewczyny w błąd, nie trzeba podpinać pod żaden tester diagnostyczny. W tym radio jest tylko kod, wystarczy poprawnie wpisać.
Nie wierz w ddt2000, na prawdę, to nie jest żaden autorytatywny program diagnostyczny. Jeśli prawdziwy tester potwierdzi usterkę w obwodzie czujnika temperatury, należy sprawdzić ciągłość instalacji. Dodano po 1 Zresztą ostatnio wymieniłem czujnik bo stary różnił się rezystancją od nowego aż o 1000 ohm Rozumiem że temperatura obydwu czujników była taka...
Pierwsze myśli kierują się ku przepustnicy, potencjometrowi pedału gazu, wiązce. Podstawą diagnostyki bedzie odczytanie błędów komputerem diagnostycznym.
Jaki ma silnik? Dokladne dane podaj. Dodano po 7 Ze schematu wynika ze masz dyszę dlawiaca.625 do 675 g r134 u ciebie wchodzi? Jesteś laikiem to skad znasz ciśnienia? Czy masz fizyczne dwa porty LP i HP? Wentylator dobrze jak startuje przy 17 barach. 1.8 16V F4P 770. Tak, około 650g. Tak, dysza dławiąca, znajduje się tutaj: Napisałem tak, żeby nikt...
Musisz jeszcze rozważyć jeden błąd, a w zasadzie ingerencję (programową) w aucie. Da się zmienić oprogramowanie tak ,że nie pokazuje usterki , bo jest ona wywalona z tablicy błędów . Auto będzie miało fizyczny problem o którym nie będzie sygnalizowało w postaci błędów w systemie diagnostycznym.
co powinny pokazywać poszczególne piny wtyczki ? Ta informacja niewiele Ci da, należy sprawdzić ciągłość przewodów. Czasami uszkodzona izolacja+wilgoć powoduje błędne odczyty i wtedy trzeba pruć całą wiązkę. Czy ten błąd trzeba jakoś kasować? Czy skasować powinien się sam po naprawieniu usterki? Teoretycznie po naprawie i odczytaniu prawidłowych parametrów...
Jak kontrolka zgaśnie nie widać żadnych błędów zapisanych. Zauważyłam dzisiaj, że zapala się wtedy kiedy jest ciepło i samochód rozgrzany. Jakiś pomysł czym to spowodowane, ciężko podjechać do mechanika " na gorąco" nie wiadomo kiedy zgaśnie. Tu nie chodzi o komunikaty z wyświetlacza ale o błędy zapisane w sterownikach i pozostawiające tam informację...
Jechać do warsztatu na diagnostykę . No chyba że sam masz komputer diagnostyczny. Masz?
Może błąd trzeba wykasować testerem diagnostycznym. Jest jeszcze kabel powrotu do deski rozdzielczej, sprawdź czy nie został przerwany lub nie podpięty.
Najlepiej by było, żeby numery się zgadzały. Nie musisz wtedy niczego kodować programem diagnostycznym. Wystarczy, że sklonujesz pamięć z tego co jest zainstalowany w aucie, do tego "nowego" i powinno działać.
Mam rozumieć że nikt nie ma takich rzeczy do renault. Ale niedawno robiłem podpinał mi facet laleczke pod kompa na pewnej stacji diagnostycznej i nie miał z tym żadnych problemów. I na pewno nie była to walizka RX 25 tylko zwykły interfejs.
Przy centralce JUST utawienie realizuje się programem diagnostycznym.Podjedź do gaziarzy BRC robią to za grosze.
podjedz do kogoś kto ma tester diagnostyczny,podłączcie go do samochodu i przejedzcie się razem na podglądzie wartości rzeczywistych,luz zaworowy jest ok?jakie ciśnienie na listwie?może pompa niewyrabia?mogą być spadki ciśnienia.niech zmierzą ciśnienie przed filtrem,jakie daje tam ciśnienie pompa wstępna?zimne luty na przekażniku?może kturyś z czujników...
w jaki sposób podłączyć kompa?? Gdzie wogóle szukać kostki?? Domyślam się, że wiesz iż chodzi o komputer diagnostyczny.... kostka powinna być chyba po lewej stronie od kierownicy...przy bezpiecznikach
Jak chcesz bez nerwów ogarniać renaulta po OBD to kup coś takiego . Clip przy tym to przedszkole. Mam to i naprawde jest to zaje....y sprzęt. nie wiem jak mozna porownywac przyrzad diagnostyczny danej marki do profesjonalnego sprzetu stworzonego aby flashowac pamieci po obd
Wszystkim steps raczej kojarzy się z silniczkiem krokowym. To co wyświetla Launch jest moim zdaniem, mało istotnym błędem w oprogramowaniu testera dotyczącym nazwy parametru. Stkest Pickavant z kością Renault_v3 wyświetla ten sam zakres jednostek nazywając je stopniam. Rozważania teoretyczne nijak nie przybliżają mnie do ustalenia, czy tych 41 jednostek...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
bmw skaner by pasoft 1.36 400zł zaprogramowana kosc 1.36 200zł tachopro 150zł tachopro+jaeger renault 200zł upa serial 280zł programator licznikow saxo/p106/p206 300zł programator licznikow renault jaeger hc08 150zł immo off cd airbag wsad cd licznik wsad cd i wiele innych Dodano po 19 !!!nowosc!!! pro-diag interfejs o wym 90x60x27mm laczy w sobie zalety...
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Jestem przeciwny zastępowaniu poduszek rezystorami, niemniej jednak jest to istotna pomoc diagnostyczna. Stwierdzenie że się ich nie używa to nadwyrężanie swojej wiarygodności - nawet serwis Renault ma takie małe nie wiem jak nazywające się kostki którymi ograniczają poszczególne połączenia instalacji. Tłumaczenie że komputer diagnostyczny sam zlokalizuje...
Po części problem nawiewów rozwiązałem. Włączyłem tryb diagnostyczny (stop - -) - wyszło, że prawostronny silniczek miksujący jest uszkodzony. Po wyłączeniu trybu diagnostycznego wszystko działało - niestety przez pewien czas. Tzn nadal działa, z tym, że jak dam nawiew na samą szybę, to klapy się otwierają, a po kilku sekundach zamykają ( nie do końca)....
Dzięki za odpowiedź, problem już rozwiązałem opisałeś poprawnie błędy opisowo dotyczą nieprawidłowości w cylindrze pierwszym lecz rzeczywiście dotyczą wszystkich cylindrów, program diagnostyczny odnosi się do cylindra 1 i mówi o wypadających zapłonach tego cylindra, złej emisji spalin i możliwości uszkodzenia silnika lecz dotyczy to wszystkich 4 cylindrów...
Czynności obsługowe mogą dotyczyć jedynie wkładu filtra i rury wylotowej układu. Ogólna kontrola pojazdu: Sprawdzić ogólny stan urządzenia: Wiązki przewodów elektrycznych oraz przewodów doprowadzających płyny są we właściwym stanie Konektory nie są pokryte nalotem ani też nie są uszkodzone mechanicznie Połączenia nie są uszkodzone Konektory są prawidłowo...
Witam Jakiś czas temu kupiłem używanego renault clio II po pierwszym lifcie czyli według nomenklatury renault faza 2 i jest z nim taki problem, że podczas hamowania przy prędkości powyżej 75km/h mam dość spore wibracje najbardziej odczuwalne oczywiście na kierownicy ale w sumie to trzepie całym samochodem. Ostatnio się zmobilizowałem i pojechałem na...
Witajcie witam wszystkich jestem tu nowy mam pytanie odnosnie iterfejsu dignostycznego, jakiegos zestawu nie chodzi mi o kabel za 20 zl cos w granicach do max 2000 da rade cos w tych pieniadzach ? zajmuje sie mechanika i handluje troche autami wiec chodzi mi przedewszystkim, o air bag crash data, poduszki, maty, itd, najwazniejsze diagnostyke silnika,...
Cześć, Poszukuję do testu wsad do pamięci 95640 dla sensora Autoliv 610627800 _ 8200962388, który siedzi w Renault Megane II '08. Problem: - Błędy: "DF034 Kalkulator zablokowany" , stały błąd - Wartościach bieżących: "ET073 Kalkulator zablokowany przez urządzenie diagnostyczne - TAK" i "ET076 Kalkulator do wymiany - TAK" Nie mogę Clipem wyłączyć ET073...
Komputer nie pokazał błędów. Jaki komputer? Interfejs diagnostyczny Renault CAN CLIP? jeśli tak, to niemożliwe że nie pokazał żadnego błędu. Chyba że posługiwał się nim ignorant. Jeśli nie, to jedź do mechanika który posiada taki interfejs diagnostyczny, bo inaczej to szukanie igły... Pozdrawiam.
Witam , mam problem z samochodem Renault Laguna III 2009r ,diesel 2.0 . Nagły brak zasilania , bez wcześniejszego komunikatu o słabym napięciu . Chciałem uruchomić samochód , ale mrugnął tylko wyświetlacz 3 razy i kompletnie nic , brak świateł tylko boczne od drzwi , pulpit nie działa ani radio i nawiew. Sprawdzałem akumulator jest dobry , wymieniałem...
Witam wszystkich i proszę o pomoc Mój problem objawia się w następujący sposób po włączeniu zapłonu miga lampka na desce druga od prawej (lampka diagnostyczna elektronicznego układu sterowania) w tym samym czasie załącza się pompka paliwa w takt migania lampki. Czasami jest tak że po przekręceniu zapłonu pompka nie działa wcale nawet przez cały dzień...
SPRZEDAM TMS374 ECU IMMO DECODER 250ZL RENAULT DECODING TOOL 400ZL 2W1 TMS374+RENAULT DECODING TOOL 500ZL OP-COM V1.20 MENU PL 500ZL VAG COM 805 MENU ANG 450ZL UPDATE OPCOM V1.18 150ZL UPDATE OPCOM V1.20 250ZL VAG TACHO USB 2.5 + OPEL IMMO READER 250ZL UPDATE VAG TACHO DO 2.5 + OPEL IMMO READER 100ZL CAN COMMANDER 5.0 250ZL 3W1 VAG TACHO 2.5+OPEL+CAN...
Witam,sprawa nadal aktualna,jeżeli chodzi o zapłon to akurat się domyślam,że go nie ma,nie jestem mechanikiem,ale staram się ograniczyć koszty bo na autoryzowany serwis mnie nie stać.Zawór egr wymieniony,wykazywał czasem błąd na urządzeniu dominator 2 .Teraz przez tydzień testowania nie ma żadnych błędów.Mimo to silnik chodzi nie równo na biegu jałowym...
Czy na pewno w serwisie samochód łączył się z urządzeniem diagnostycznym czy tylko tak powiedzieli, nieraz tak mówią żeby się nie splamić.Czy pali się kontrolka silnika.Po tym wszystkim trzeba niestety na piechotę ustalić czego brakuje aby zapalił.trzeba sprawdzić: impulsy na wtryskach ciśnienie czy w normie iskra czy w odpowiednim miejscu (tłok w górze...
Pytasz jak sczytać błędy... jedź do warsztatu na badanie komputerowe. Podłączą Ci autko pod komputer diagnostyczny, poprzez złącze diagnostyczne w clio. Złącze to jest w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami, pod deską rozdzielczą, od strony pasażera. Sam mam clio 1.4 E7J z 1991 roku. Kiedyś miałem problem podobny. Wymieniłem oryginalny nastawnik...
Witam Kolegów. Wepnę się tutaj w stary temat aby nie robić zamieszania z nowym. Pytań mam kilka: pierwsze - gdzie w nowej thalii rok 2010 silnik 1.4 16V 100KM, znajduje się złącze diagnostyczne i czy jest wbudowane na sztywno w jakiś element czy "wisi" na przewodach? Pytanie drugie, czy po zrobienie przerwy w pętli immo (jako jedno z zabezpieczeń) wywali...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Witam, przegladalem forum kilka razy i znalazlem podobne posty z tym tematem, jednak rozwiazania ktore tam znalazlem nie naprawiaja mojej usterki :) moze ktos ma jeszcze jakis inny pomysl? Nawet nie tyle mi zalezy na dzialajacej nav=wigacji co uruchomieniu wyswietlacza, tak by spelnial reszte swoich funkcji (radio, cd itd) Szukajac tego ukrytego bezpiecznika...
Witam. Moja instalacja licznika (czerwona wtyczka) nie posiada diagnostycznej linii CAN .. Wyszło to podczas przestawienia licznika z PH II CLIP`em - brak połączenia. Chciałbym dociągnąć kable do licznika. Znalazłem moduł zespolony z którego wychodzi linia CAN. Rozumiem, że jest to moduł UCH ?? Po niżej zamieszczam opis pinów modułu z którego wychodzi...
Kod usterek: MID 130- PID 160 - FMI 1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID160 Prędkość płynu chłodzącego zdawczego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G020 Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów C185 Czujnik prędkości...
Tak. Jesli nie pomoże zobacz czy komputer w trybie diagnostycznym nie pokazuje jakiś błędów (jeśli masz licznik z komputerem). Tryb diagnostyczny włączamy poprzez włożenie kluczyka do stacyjki, naciśnięcie przycisku zmiany funkcji komputerakomputera na manetce i trzymając go wciśnięte właczamy zapłon kluczykiem. Nastepnie puszczamy przycisk na manetce...
Witam przymierzam się do kupienia interfejsu diagnostycznego chodzi mi żeby można było nim bez problemu diagnozować rożne marki wszystkie z grupy vag opel renault citroen mazda itp itd. Szukałem w necie i jeden przykuł moją uwagę Interfejs diagnostyczny DS150E co powiecie na jego temat? Jedynie że jest coś ciekawszego może być nowe albo używane tak...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
W czasie diagnozy starszych samochodów laguna 1 clio 2 uruchamia się starsza wersja programu diagnostycznego jest ona dość kapryśna i nie chce się uruchamiać na co niektórych komputerach. Postaw program diagnostyczny na innym komputerze albo znajdź taką wersję programu, która będzie działać na twoim.
Silnik zgasł i już nie odpalił. Komputer diagnostyczny wykazał błędy i po wymianie czujnika cisnienia było wszystko ok. Po paru dniach eksploatacji silnik zgasł i już ie chciał odpalić. Wymieniłem sterownik z wgranymi wszystkimi danymi ze starego.Teraz komputer diagnostyczny nie widzi ECU ani UCH.Przejrzałm cała wiązkę,bezpieczniki i nic.Auto stoi i...
Byłem na komputerze i komputer pokazał tylko przepływomierz Ludzie, czytajcie to co na ekranie pokazuje sprzęt diagnostyczny, albo róbcie zdjęcie/screena ! Co konkretnie "pokazał" komputer ? Samo określenie przepływomierz kompletnie nic nie mówi. Sprzęt diagnostyczny wyraźnie wskazuje w jakim kierunku zacząć poszukiwania przyczyny problemu, np: signal...
Czy laptop czy tablet - mam texe laptopa - kladziesz na desce i w drogę jeat stabilnosc z tabletem to uchwyt lub opakowanie to taki szczegół ale w 30% bedziesz musiał wybrać się w drogę na test i czy to będzie obsługiwalne i stabilne? Co innego podejść na parkingu tablet zreczniejszy. Texa obsługuje tgxa - niektóre opisy są nie zrozumiałe dlatego bardzo...
Kod błędu: MID 136 - PSID71 - FMI5 Ogólne informacje o kodzie błędu: MID136 G005 - Jednostka sterująca zarządzania hamulcami EBS FMI-5 Nienormalnie niski prąd lub obwód otwarte Zaangażowane urządzenia: Warunki zapisu kodu błędu: Sygnały emitowane przez komponent (y) ? są wadliwe. Możliwe przyczyny utworzenia kodu błędu: Otwarty obwód w kablach łączących...
Nigdy nie diagnozuję samochodu z dokładaną instalacją gazową. Zakręcam butlę, odcinam gaz (czyli przywracam samochód do stanu fabrycznego) i dopiero wtedy przechodzę do diagnozy żeby diagnoza była rzetelna. Zaworki z gazu potrafią przepuszczać małe ilości paliwa a sam sterownik z gazu potrafi zakłócać pracę silnika. Do diagnozy używam odpowiednich urządzeń...
Proszę o schemat najlepiej całej instalacji elektrycznej Clio IV 0.9 TCE. Auto przy postoju kilkudniowym rozładowało akumulator do około 9V. Sprawdzałem pobór prądu bez wkładania karty i w pierwszym momencie jest około 1,2A (oświetlenie wewnętrzne nie świeci). Przy wyjmowaniu kolejnych bezpieczników i przekaźników nie ma większych zmian. Gdy wyjmuję...
Jakiego interfejsu uzyć do samochodu Renault Safrane rok 93. Czy będzie pasował OBD czy musi byc jakiś inny. Posiadam program diagnostyczny do samochodów marki Reanult CLIP i chciałbym się troche pobawić. Pozdrawiam.
podobny problem z RENAULT 21 podobny rocznik -szpryca RENIX-po uruchomieniu pracuje przez parę sek. z obrotami ok 500-600 i gaśnie. Auto zaliczyło kilka serwisów -przeżyło wymianę skrzyni biegów (automat) Czy ktoś z kolegów wie i chciałby się wiedzą podzielić ze mną w jaki sposób wykluczyć awarię kompa :jaką charakterystykę powinny mieć czujniki temperatury-...
problem z RENAULT 21 rocznik88 -szpryca RENIX-po uruchomieniu pracuje przez parę sek. z obrotami ok 500-600 i gaśnie. Auto zaliczyło kilka serwisów -przeżyło wymianę skrzyni biegów (automat) Czy ktoś z kolegów wie i chciałby się wiedzą podzielić ze mną w jaki sposób wykluczyć awarię kompa :jaką charakterystykę powinny mieć czujniki temperatury- co można...
Mam problem z klimatyzacją w renault safrane.Objawy są następujące, otóż po włączeniu klimatyzacji i ustawieniu temperatury na minimum z dysz wylotowych powierza wydmuchiwane jest letnie powietrze zamiast zimnego. Dodam jeszcze, że moduł elektroniczny jest sprawny (był sprawdzany), po załączeniu testów diagnostycznych dla w/w modułu nie sygnalizuje...
Witam.... Ja w swoim aucie mialem podobna sytacje. Niestety nie mam Renault tylko Fiata. Mialem identycznie dokladnie cos takeigo jak Ty i dodatkowo, podczas postoju samochody na biegu jalowym obroty rosly to 1500 i oscylowaly wokol tej warosci +- 500 obr. Poczatkowo dzialo sie to tylko jak silnik byl zimny i ustepowalo po przejechaniu paru km jak sielnik...
do gp power: chodziło mi dokładnie o to co napisałem, czyli o wyczyszczenie kodów immo ze sterownika wtrysku. nie przeprogramowanie, mogłem mieć identyczny sterownik (jak mi padł - czyli oprogramowanie jest zgodne w 99,9%) tylko z zablokowany kodem immo z auta w którym był. Oczywiście można kod bardzo łatwo usunąć ze sterownika ale... trzeba mieć numery...
W samochodzie Renault Laguna 1.6.16v zapaliła się i świeci mi teraz kontrolka od poduszek, pojechałem sprawdzić na komputer diagnostyczny jednak komputer niemoże się wogule skomunikować z poduszkami... Jaka może być tego przyczyna??? Czy może być przyczyną Sensor od poduszek???
Witam. potrzebuję podłaczyć na stole sterownik dpo Renault Clio 1.2 o numerach S101729103, HOM7700851758 i 7700863542. Jest on 35 pinowy.Może ktoś podpowie gdzie znajduje sie +, - oraz linia diagnostyczna? W załączniku przykładowe zdjęcie sterownika od strony pinów.
Witam. Problem dotyczy renault megane scenic 1,6 benzyna/LPG 1997 r. Od pewnego czasu po włączeniu zapłonu zapalaja się kontrolki i gasna po ok. 3 sek. Jednak jedna z nich w trakcie jazdy zapala się ponownie (przedostatnia, lub druga od prawej) - lampka diagnostyczna elektronicznego systemu sterowania. Wyczytałem, że oznacza to niesprawność elektronicznego...
Sterownik poduszek w renaultach ma możliwość wprowadzenia go w stan zablokowania. Stan ten stosuje się podczas napraw w układzie air bag i nie tylko, aby zabezpieczyć się przed przypadkowym odpaleniem któregoś z elementów. W taki stan wprowadza się układ urządzeniem diagnostycznym i w podobny sposób można wyprowadzić układ do trybu pracy. Robiłem taki...