forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



rozblokowac

Znaleziono 148 wyników na elektroda.pl: rozblokowac
Forum elektroda.pl Strona Główna

Seagate 1TB SATA2 ST31000340AS nie rusza - może transil?

Prowadzimy rozmowy z firma Seagate - chciales to pokazac ? To niech sobie gadaja, moga o pogodzie o tym jak jest zatrute srodowisko, ale zauwaz seagate nie da technologji a bedzie zbieral dyski wykorzystujac ram'a jak biurko. A powazne firmy nie czekaja na wojka ktory da technologje. Lepiej opierac...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 03 Lut 2009 10:17 :: migol21 :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 20104

Honda nsr R 98r J22 B Jak rozblokowac????

Witam. Mam nsr R z 98r J22 B. ma blokadę przez która się kreci tylko do 6,5tys obrotów. jest to jakieś pudełeczko z zielona lampka.. nie wiem czy mogę je całkowicie wypiąć czy nie?? idą do tego kable czarny niebieski od silnika i od strony akumulatora zielony i czerwony. Wiem ze to nie samochód ale możne...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Gru 2008 17:27 :: victor923 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1824


Reklama :: 29 Gru 2008 17:27 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

MEDION MDPNA300 - uwalony init

Na Allegro oglaszaja sie magicy co sa w satnie postawic taka Navi koszt okolo 50 zl Albo sprobuj rozblokowac ja jeszcze raz Przy odblokowaniu korzystałem z tej strony: po ściągnięciu i rozpakowaniu na komputerze wgrajcie na karte SD za pomocą czytnika kart (tylko niepamietam czy z katalogiem...
Nawigacje Software :: 19 Kwi 2010 11:53 :: grzesiek800 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4499

DAF CF410 ograniczona moc silnika

Witam. Problem jest taki ze w DAFie zapala sie ostrzezenie o uszkodzeniu ukladu wydechowego oraz ostrzezenie ze moc silnika zostala ograniczona. Wina jest system AdBlue. W serwisie bylem juz kilka razy. Co prawda usuna usterke ale po przejechaniu parunastu kilometrow bledy ponowie sie wyswietlaja. Interesuje...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Mar 2009 18:36 :: stesiek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1927

Neithman Xcent 400 jak odblokować ?

jak rozblokowac taka navi, prosze o wskazówki.
Urządzenia Mobilne :: 17 Mar 2009 20:49 :: slaviusz1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1090

Falk F5-rozblokowanie

Koledzy czy ktos wie jak rozblokowac Falk F5
Urządzenia Mobilne :: 14 Cze 2009 20:00 :: waldek1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 378

Manta 410 i automapa. Instalowanie AutoMapy bez usuwania bieżącej mapy.

Witam kupiłem ostatnio nawigacje Manta 410 i chciał bym o cos zapytac chodzi mi o to jak zainstalowac na niej nawigacje AutoMapa. Ta manta ma widnowsa CE chodzi mi o to jak to rozblokowac zeby nie usuwac biezacej mapy bo wtedy strece gwarancje... Wie ktos moze jak to zrobic? aby doinstalowac AutoMape
Nawigacje Software :: 09 Sty 2010 22:12 :: RomanCitro :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3320

yaesu VX-8E - jak rozblokowac ten model?

Witam, yaesu VX-8E - jak rozblokowac TX w tym modelu? Jestem w posiadaniu tego radia, czy ktos z szanownych kolegow pomoglby mi w rozblokowaniu TX do maksymalnych mozliwosci tego radia poprzez kombinacje klawiszy lub poprzez ingerencje we wnetrzu - poprzez zworki, jak to bylo w VX-7 i wczesniejszych? Google...
Radiotechnika Początkujący :: 16 Lip 2009 05:14 :: alfa32 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1743

munchen RD 104 cztery kreski na wyświetlaczu

Masz zablokowane radio trzeba je rozblokowac i wbic poprawny kod.
RadiaSamochodowe Początkujący :: 02 Wrz 2009 21:48 :: towarzysz :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1050

yaesu vx-5r. kto rozblokuje ? kto powie jak rozblokowac ?

witam. bardzo prosze o pomoc :!: jak w temacie. mam amerykanska wersje vx-5r niestety jest zblokowany i dziala w bardzo waskim zakresie. na ta chwile najbardziej mi potrzebna czestotliwosc 160,000 i 160,125. co ciekawe na tej czestotliwosc moge nadawac , a nie mam odbioru ( wydawalo mi sie ,...
Radiotechnika Serwis :: 08 Wrz 2009 13:35 :: radio-service :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 766

Wouxun i tym podobne wynalazki. Pytania, opinie, opisy.

Przeszukujac internet znalazlem conajmniej 3 ewolucje radia: KG-UVD1 KG-UVD1P UH KG-UVD1P UU Dwa ostatnie roznia sie zakresem czestotliwosci pasma 70m. Moje pytanie brzmi. Jakie sa roznice miedzy pierwszym modelem a 2 i 3 oraz czy wszystkie one daja sie rozblokowac (poszerzyc zakres czestotliwosci)...
Radiotechnika Co kupić? :: 16 Paź 2012 08:47 :: tplewa :: Odpowiedzi: 662 :: Wyświetleń: 54293


Reklama :: 16 Paź 2012 08:47 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Radio Cb Omega opinie użytkowników

Z zewnątrz praktycznie niczym sie nie różnią... Mozesz poprosic o zdjęcie środka radia ale nie kazdy sie na to zgodzi. (po procesorze mozna rozpoznac) Jesli omega bedzie miała mały mikrofon to juz polowa sukcesu. Ta ostatnia partia ma bardzo jaskrawe i intensywne podświetlanie i nie da sie w niej rozblokowac...
Radiotechnika Co kupić? :: 23 Sty 2011 19:24 :: Lukas32 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 8597

ICOM 746 jak rozblokować moc w AM na 100 watt?

Witam, tak jak w tytule potrzebuje uzyskać 100watt z ICOM-a. Wiem, że jest to możliwe tylko nie wiem gdzie włożyć ręce, na dzień dzisiejszy w mod. AM jest ok. 45Watt. Pełnych 100W w AM-ie nie uzyskasz z tego radia. :cry: Zastanawiam się gdzie będziesz pracował z taką mocą (czytaj : na jakim paśmie)....
Radiotechnika Początkujący :: 17 Gru 2009 18:19 :: c2h5oh :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1389


Reklama :: 17 Gru 2009 18:19 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Nokia N95 nie konczy polaczenia po zamknieciu telefonu.

Aktualizacja softu niestety nie pomogla...No nic musze rozblokowac symbian.Dziekuje za pomoc.Temat uwazam za zamkniety.
GSM Użytkowy :: 04 Sty 2010 23:44 :: astralski :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1396

Ogrzewania Webasto i Eber kody usterek

serdecznie witam mam taki problem mam ogrzewanie eber wodne, i najpierw pokazal blad 52 a potem 50 awiec sterownik sie zablokowal!! mam prozbe jak mam go teraz rozblokowac? kostka do sterownika jest 12 pinowa... jesli macie jakies opisy takiego ogrzewania z opisem co gdzie i jak ma byc podloczone...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 16 Lut 2014 14:12 :: skiron :: Odpowiedzi: 389 :: Wyświetleń: 197955

Atmega Fusebit Doctor (HVPP+HVSP) - napraw fusebity

Na szczęście tylko w opisie, oczywiście że OE na 1. No w górę tak, dla samego zapisu. Ale gdy chcesz cokolwiek odczytać z pacjenta, to już musisz kierunkiem sterować ściągając ją w dół na czas odczytu. Jeśli będą jakieś wątpliwości chętnie pomogę, proszę pytać. Witam wszystkich poskladalem...
DIY Konstrukcje :: 21 Sie 2014 15:12 :: piotrva :: Odpowiedzi: 296 :: Wyświetleń: 111337

odblokowanie windows-a w invion gps-5v105

pontikos dzieki za zainteresowanie moim postem. zrobilem jak napisales, wypakowalem wszystkie pliki z folderu bezposrednio na karte i zmienilem nazwe pliku jak proponowales,i nic to nie dalo, jak bylo tak jest ;( nie wiem o co caman, juz twozylem z nia cuda wianki i nic... :( a wiesz jak rozblokowac...
Nawigacje Software :: 09 Gru 2010 15:31 :: monczi1 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2396

przypisanie klucza do renault scenic

Głupoty ci pisze. PLIP'a z transmisją TIR nie sklonujesz. Aby to zrobić musisz rozblokowac skrzynkę połączeń (czyli przywrócić do stanu początkowego, da się, mimo, że instrukcja napraw mówi że nie) i wtedy wprogramować na nowo inne PLIPy. Po trzech użyciach PLIP'ów skrzynka przyjmie kody i znów się...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Wrz 2011 13:21 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 7961

fiesta 1.4 tdci 2006 nie chce odpalic po uderzeniu pomocy

tak wystrzeliły dwie przednie to jak to morzna rozblokowac komputerem zwykłym interfejsem da sie ????
Samochody Początkujący :: 16 Sty 2011 01:06 :: zeimp :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3183

Jak rozblokowac certyfikat w nokia 5230

Wita.Znalazłem kilka linków z opisem jak rozblokować certyfikaty ale nie mogę tego pojąc.Mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak to zrobić i czy gwarancja to obejmie. Dzięki wielkie.
GSM Początkujący :: 01 Mar 2011 16:52 :: patryk1095 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 883

Honda civic brak błysków check engine

przy właczeniu stacyjki zawsze było słychać pracę pompki a teraz jest brak tej pracy choć cisnienie na listwie po odkręceniu sztucera jest dobre duże wątpliwości mam co do elektromagnesu blokady skrzyni. nie można jej rozblokowac. Podając zasilenie z zewnętrznego żródlą elektromagnes działa
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lip 2011 15:59 :: mechanik123 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2119

Master 2011 2.3 cdti nie odpala po uderzeniu

Nie wem jak w busach ,ale osobówki to ster poduszek blokuje,trzeba najpierw naprwic ,potem rozblokowac ster silnika i pali.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Wrz 2011 11:33 :: nojer :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1494

Odblokowanie laptopa Samsung NP-N210.

Witam. Mam problem z laptopem syna. Wprowadził kod przy właczaniu i teraz nie pamieta i nie mozemy uruchomic laptopa.Jest on firmy SAMSUNG NP-N210.Moze ktos wie jak rozblokowac?
Komputery Laptopy Hardware :: 08 Wrz 2011 17:01 :: Matuzalem :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 747

MyGuide 3000go odblokowanie

tak wiem co tam jest, moze i temat odblokowania zostawie na pozniej. jak narazie zalezy mi na aktualnej mapie Polski. duzo jezdze i czasem pokazuje dziure albo jade po polu. a jezeli nie zaktualnizowanie mapy to moze wgranie troche bardziej rozbudowanego nawigatora, jezdzilem z auto mapa i calkiem calkiem....
Nawigacje Software :: 05 Lut 2012 08:10 :: alien66 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1609

Kenwood ts 140S jak rozblokowac nadajnik na 27MHz?

Witam. Czy ktoś wie co trzeba zrobić aby rozblokować nadajnik na 27MHz. Dzięki.
Radiotechnika Początkujący :: 01 Wrz 2012 11:04 :: radeks1968 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1242

LINBOX CR1 - zablokowany dekoder, wyswietla 0 albo 3

Udalo mi sie rozblokowac dekoder poprzez wejscie na MENU, nastepnie ostatnia pozycja widnieje reset factory, nacisnelam na to i sie naprawilo. Ogromna ulga. Pozdrawiam Alina Krzeminska
SAT Początkujący :: 08 Wrz 2012 19:26 :: Alina Krzeminska :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1257

Aktualizacja nawigacji w Ford Mondeo rocznik 2007

Witam, Mam forda mondeo z 2007 roku. Jest w nim wbudowana nawigacja. Wiecie moze jak znalesc jej model? Ewentualnie jak ja rozblokowac albo uaktualnic mapy? Nawigacja wyglada [url=]tak
Nawigacje Software :: 07 Lis 2012 22:39 :: koala106 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1806

[Inne] Reset licznika stron SCX - 4825 - drukowanie do bolu

Cześć; Koledzy potrzebna jest pomoc jak zresetować licznik stron w SCX-4825FN, przekopalem juz chyba calego wujka GOOGLE i nic mi nie pomogl.. Z racji ze mam drukarki SCX-4828FN i 4824FN - udalo mi sie problem rozwiazac przez FIX_SCX4828_V1.01.00.41.; za chiny ludowe nie idzie znalezc sposobu...
Drukarki, ksero Bazar :: 23 Mar 2014 19:23 :: ecoprint :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 396



Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: startuje wyłącza mastercook kuchenka gazowo lexmark poziom tuszu xsara kierunkowskazy centralny zamek kluczyk golf pobór prądu woda dywanik pasażer czujnika temp passat podłączyć żyrandol żarówki kabel alphard dysk dekodera polsatu
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group