forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



rozebrac skrzynie

Znaleziono 40 wyników na elektroda.pl: rozebrac skrzynie
Podstawowa forma zapytania: rozebrać skrzynia
Forum elektroda.pl Strona Główna

Głośnik do skrzyni. Skrzynia ma ok 60 litrów. Wcześniej był GDN 25/60/1.

... jest sprawny, co do niskotonowego, to byl juz 1 regenerowany przeze mnie, ale ulegl uszkodzeniu, musialem go calego rozebrac, poniewaz przy podklejaniu dolnego zawieszenia cewka sie przykleila do magnesu, gorna czesc z magnesu odkleilem i oczy...
Audio Serwis :: 31 Gru 2006 10:01 :: _mazur_ :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1583

Skoda Felicja - problem ze skrzynią biegów i linką prędkości

...Dzięki za zainteresowanie, okazalo sie ze trzeba byl rozebrac cala skrzynie biegow i wymienic juz zmiazdzony elementy. Przy okazji wymieniono wszystkie uszczelki olej i linki. Calkowty koszt naprawy totroche ponad 300 zl w serwise skody. Jeszcze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Wrz 2004 08:23 :: Paw_el :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2249


Reklama :: 30 Wrz 2004 08:23 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

problem z automatyczna skrzynia biegow w audi A8 3,7l

... stwierdzil ze wyskoczyl blad z jakims czujnikiam i cos ze sprzeglem powiedzial ze na 90% jest do rematu i trzeba ja rozebrac a od wczoraj od tego mometu co sie to stalo narazie jest wszystko ok. co z tym robic wsumie niedawno ja kupilem i ...
Samochody Mechanika :: 20 Sty 2009 14:36 :: Jarecki002 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2103

Magnum 440 etech skrzynia biegów

Problem Lezy w samej skrzyni. tzreba rozebrac wynienic pare czesci i skrzynia jak nowa
Samochody Ciężarowe :: 28 Cze 2012 19:40 :: TomasAGC :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1735

Renault Clio - wyjąca skrzynia biegów

zmien olej i zobacz co sie bedzie dzialo tylko juz na przekladniowy :D jak to nie pomoze to mozna rozebrac i zweryfikowac czeęsci i wtedy policzyc koszty a na szrocie tez nie zawsze wiadomo co sie trafi.pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Kwi 2004 11:16 :: tosiek1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2079

Man Tga skrzynia Zf manual - rozłącza półbieg

... raz rozebrac tył skrzyni i dobrze przyjrzeć sie kołu zebatemu które przekazuje naped na retarder(ono współpracuje z synchronizatorem który wymieniałeś) bo chyba tam będzie przyczyna.Jeszcze może wariować mechatronic na wybieraku skrzyni.
Samochody Ciężarowe :: 08 Maj 2014 21:34 :: mega93trans :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 798

Scenic 99r 2.0 Problem z skrzynią automatyczną DP0

Może ktos z kolegów pomoże potrzebuje wymienic tasme 1 biegu i nie wiuem gdzie jej szukac w DP0 może ktos ma jakis schemat albo wie co mam rozebrac by sie dostac do tej tasmy? Bede wdzieczny za odp. Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Mar 2014 23:22 :: automix :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 4792


Reklama :: 10 Mar 2014 23:22 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

MF 8220 - Szarpie skrzynia biegów, brak wspomagania

... całą skrzynie.Wyjmuje sie cały pakiet tzn wszystkie wałki ze sprzegłami i trybami.Moim zdaniem nie do zrobienia bez specjalnej blachy z otworami,ktorą sie naklada na walki ,blokuje na nich i wyciąga caly pakiet z bloku skrzyni.O ile rozebrani...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 30 Kwi 2014 21:43 :: bolohonda :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1512

Jaki wzmacniacz do skrzyni basowej JBL GT5 2402BR

... można podłączyc jakiś zwykły wzmacniacz 2 lub 4 kanałowy tylko trzeba rozebrac skrzynie i wyprowadzic od karzdego głosnika osobne kable i wtedy 2 kanałowy wzmacniacz lub 4 w mostku wtedy wzmacniacz do tej skrzyni kosztował by trochę mniej
CarAudio Co kupić? :: 20 Kwi 2009 13:23 :: rafal153vp :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5018

litraż/typ skrzyni do subwoofera Panasonic EAK-WG25

... to wyglada. W sumie na upartego mozna by to zrobic, ale nie wiem czy sie oplaca. Zalezy z czego jest kosz... Trzeba by rozebrac glosnik, dorobic np. z aluminium brakujacy fragment i pospawac tig-iem. Ale koszt robocizny, argonu itp. bedzie wi...
CarAudio Ogólne :: 16 Maj 2008 14:26 :: VenomDM :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1154

Potrzebny schemat skrzyni biegów audi A6 2001-2003

... schematu mechanizmu skrzyni. potrzebny mi jest schemat jak ja mam to rozebrac, wymienic łożysko a potem, złorzyc tak zeby nic nie popsuc . Jest to skrzynia włorzona od audi A6 2001-2003 rok kod skrzyni:FHN30051 jest to skrzynia manualna.Będę ...
Samochody Mechanika :: 26 Mar 2010 14:48 :: romoo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2656

Ursus C360 3P Jak zabrać sie do rozbierania skrzyni....?

witam mam taki problem z typowa 60 walek posredni ze skrzyni do silnika wyrzuca olej kto wie jak to rozebrac? czy trzeba cala skrzynie rozbierac?
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 14 Sie 2013 16:26 :: robokop :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4672

Traktorek Castel garden TCP102 hydro - zatrzymuje się przy jeżdzie do tyłu.

Traktorek Castel garden TCP102 hydro  -  zatrzymuje się przy jeżdzie do tyłu.... odkręcamy skrzynie.Potem wykręcamy belkę do której przymocowana była skrzynia, dwie śruby,nie ma co liczyć,że skrzynia wyjdzie przez górny otwór,nie wyjdzie,chyba, że szlifierka kątowa i powiększamy otwór!Obracamy skrzynię ku górze i odkręcamy wiatrak,...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 09 Cze 2013 15:08 :: kirki :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 11061

Voyager 3.3 V6 "uciekły" biegi z automatycznej skr

... koledzy wspomnieli skrzynia to A604 (jesli masz 4 biegowa!), a objawy wskazuja na spalenie tarczek, kpl. tarczek z uszczelkami do tej skrzyni to ok.960zl (znajdziesz na samko, midparts). czy sam dasz rade naprawic skrzynie tego nie wiem - ale za...
Samochody Mechanika :: 01 Sty 2010 12:42 :: marcin71wroc :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4095

MF-1 Blackbox - Chlodzony glikolem - Prezentacja / opinie

MF-1 Blackbox - Chlodzony glikolem - Prezentacja / opinie... na kolejne sprawozdanie z postepu prac nad przygotowaniem nowego opakowania dla Peceta! Jak juz wczesniej pisalem, skrzynia do sprzetu estradowego nie byla dokladnie tym czym spodziewalem sie, ze bedzie :). Okazalo sie, ze bede musial wszy...
Komputery Chłodzenie :: 30 Kwi 2011 21:17 :: weelk :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 9369

Sprzęgło, widełki, docisk sprzęgła w Daewoo Matiz

... wstawic tuleje mosiezna ale do tego musialbym rozebrac korpus skrzyni bo w calosci nie da rady zamontowac skrzyni do tokarni bo nie wysrodkowal by prowadzenia zreszta ja tylko zawiozlem skrzynie i zrobili cco trzeba klijent chwali do dzis...
Samochody Mechanika :: 19 Mar 2011 23:39 :: Krystian_K :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3268

poszykuję schematu silnika wsk 125

... ja podejrzewam że jeden z zębów trybu się ułamał i blokuje cała skrzynie a wy jak myślicie??...liczę na waszą pomoc...chciałbym jeszcze jakiś schemat naprawy...krok po kroku jak rozebrac i naprawić tę skrzynie...pozdrawiam motórzystów;)
Samochody Szukam :: 13 Lut 2009 17:05 :: koro125 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 27359

Citroen C3 1,6 16V '03 sensodrive - Brak reakcji rozrusznika

... wlozenia biegu, ale podkreslam nie taki ktory wprowadzilby skrzynie w tryb awaryjny (wszystko dzialalo na 100 procent). Zauwazylem ciekawa rzecz: przy uszkodzonym wysprzegliku skrzynia probowala wlozyc bieg I to kilkakrotnie az wyraznie s...
Samochody Początkujący :: 09 Paź 2013 06:17 :: fjodek :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 6897

Gdzie znajduje sie mikropompka w zetorze 12045?

... o to czy jesli zdejme podloge i dekiel od skrzyni to sie do niej do stane? bo jezeli ona znajduje sie tam w tej polskrzyni miedzy silnikiem a skrzynia biegow to raczej sam sobie nie poradze by to rozebrac bo nie mam do tego warunkow nie chcia...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 18 Lut 2010 23:30 :: wpsowa692 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1609

marea weekend 1.9 td luz na półosi lewa strona

... rozebrac skrzynie lozysko o ktorym piszesz tolozysko mechanizmu roznicowego ale ono chyba nie ma nic wspolnego z twoim problemem ,niewielki luz jest dopuszczalny o ile olej nie wycieka lewa polos wyciagniesz bez rozbierania skrzyni trz...
Samochody Mechanika :: 30 Lis 2008 10:50 :: robsonxx :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1797

Jak prawidłowo wymienić pół oś w Fiat 126 p

......
Samochody Mechanika :: 07 Cze 2009 15:05 :: bizon_126 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5467

Buggy z silnikiem motocyklowym?

Buggy z silnikiem motocyklowym?...Jak rama była u spawacza wziołem sie za czyszczenie skrzyni i kombinowania z tym dyfrem i powiem że to nie takie trudne.. na początku wypadało by rozebrac skrzynie i ją wyczyszcic... potem trza dac tokarzowi dyfer do ztoczenia średnica...
HydePark Archiwum :: 06 Sty 2012 20:12 :: Duduś74 :: Odpowiedzi: 2858 :: Wyświetleń: 240565

MAN TGA 18,430 '05 - samoczynnie przełącza z automatu na manual

... ze skrzyni i siłownik do sprawdzenia ale serwis WABCO wykluczył usterki. Po ponownym ich założeniu, biegi nadal wyskakują i wszyscy rozkładają ręce a kasy coraz mniej na dalsze szukanie. Wg specjalistów trzeba wyjac i rozebrac skrzynię ale ...
Samochody Ciężarowe :: 12 Gru 2012 18:23 :: marko1006 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2420

Panel subwoofera 550W/4ohm

Panel subwoofera 550W/4ohm... skrzyni równiez został zamocowany ultra cichy wnetylator 12cm jest to praktycznie nie słyszalne nawet bez podanego sygnału. Niestety automatyczny wyłacznik nie działał poprawnie trzeba było go zmodyfikowac. Zostaje teraz wszystko rozebra...
DIY Akustyka :: 12 Sie 2012 23:12 :: Marios221 :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 18709

problem z ogrzewaniem w Mondeo93

... w czyms innym. zdejmij oslone z prawej strony konsoli czyli w miejscu nog pasazera odsloni sie duza czarna plastikowa skrzynia tam znajduje sie czle sterowanie ogrzewaniem teraz poruszaj przekladnia cieplo-zimno i zobacz czy zmienia sie polozenie ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Gru 2008 18:11 :: krysztian :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1595

Bass do bagaznika Omegi Kombi:) Ciekawe zagadnienie!!!

... basowej do bagaznika mojej nowej omegi.W starej mialem centralnie za siedzeniem umieszczona na stale zabudowe w postaci skrzyni 60 litrow i dwoch glosnikow MacAudio 250,konstrukcja oczywiscie bassreflex.Bylo super. Omege zmienilem na nowsza,zabud...
CarAudio Ogólne :: 16 Mar 2006 14:19 :: Mario_Gdynia :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 617

Nagłosnienie do Scenic'a za około 1000-1500PLN

... Megane Scenic 98'. Posiadam radio Sony cdx- f5500 Xplode 4x50w. Radia nie zamierzam na razie zmieniać. Zaznaczam że skrzynie, tuby basowe odpadają ze względów praktycznych ( gaz, koło w środku i czeste wypady- potrzebne miejsce) więc cały bas musi ...
CarAudio Ogólne :: 17 Kwi 2007 07:52 :: slavwek.ie :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1770

Kłopot z podłączeniem wzmacniacza do radia z Punto2

... audio prawie pol roku a tu taka niespodzianka. Mam komplet glosnikow hertz (6 szt.) wzmacniacz 400W (rms oczywiscie), skrzynie basowa ale w czym rzecz. W samochodzie (punto 2) jest fabryczne radio na CD Blaupunkt i ono nie ma wyjsc chinch line ...
RadiaSamochodowe Serwis :: 13 Wrz 2007 14:46 :: Hydrant :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 732

VW Sharan 1,9 2002 Wibracje na drugim biegu

... Dziwi mnie tylko to ze dzieje sie to na drugim biegu na zadnym innym ten objaw nie wystepuje. Jutro mam zamiar rozebrac skrzynie ale moze mi ktos cos podpowie zanim to zrobie? Dodam jeszcze tylko ze moj sharan to 130KM z 2006r, 160tys nalotu....
Samochody Mechanika :: 06 Lip 2014 14:49 :: primastar :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 5751

New Holland 8670 problem z podnośnikiem

... Wyjąc tą pompe i rozebrac jak masz zdjete kolo to pół godziny roboty.Obejrzec frezy napedu a jak sa dobre to odkręcic tylny dekielek i wszystko jasne.... Jak serwisanci stwierdza ze to na pewno pompa to ja rozbierz . To proste jak .... Znajd...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 25 Mar 2012 15:37 :: Pałka :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 6614

Jaki samochód/silnik dla początkującego mechanika?

... aby mieć jakąś frajde z jazdy, ale ponoc jak to napisał ktoś na innym forum jest to "grzebanie w gównie" ze zmianą skrzyni itp.. Wiem, że to pewnie będą nie małe pieniądze, ale czego nie robi sie dla pasji. Pozdrawiam! I czekam na jakieś wskazówk...
Samochody Eksploatacja :: 29 Maj 2013 23:28 :: m3ch4t :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 6180

Polonez truck na czesci-- co z oc itd

...Witam jestem szczesliwym posiadaczem auta jak w temacie. Niestety mam duzo czesci w nim do wymiany (silnik skrzynia biegów itd itd) . to wszystko drogie bo silnik citroena. Mój znajomy ma takie samo auto ale z uwagi na to ze peka mu na pół policja...
Samochody Eksploatacja :: 15 Lis 2009 18:51 :: leonb270377 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1163

Przechowywanie zapasów elementów

... (jedna duza , dwie srednie i trzy male). Poza tym 8 pelnych opakowan po masmixie nieposegregowanych elementow i dwie skrzynie (takie jak na chleb w piekarni) pelne nierozlutowanych plytek. Szafki opisane jak kolega wyzej wg szeregu E24 tak ze...
Warsztat elektronika :: 30 Kwi 2006 10:56 :: oldboy :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2505

Czujnik Cofania - Palenie sie bezpiecznika

... juz do tego, ze zwarcie prawdopodobnie robi czujnik cofania. Nie wiem dokladnie jak go nazwac - wkrecony jest w skrzynie biegow, wystaja z niego dwie elektrody, a koncowka jest zakonczona metalowa kulka. Calosc od strony elektrod zalana jest ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lip 2004 10:33 :: kgflanela :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1539

Altus 140 Obudowa rady co robić ?

...ja bym kupil altusy z uszkodzonymi glosnikami z ladnymi obudowami bo to wiecej kombinacji niz to warte lub samemu rozebrac skrzynie pojechac kupic plyte i niech dotna i zaplacisz tyle co za plyte u mnie w słupsku za free docinaja jak bierze...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 31 Lip 2013 21:07 :: elektryku5 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 672

dziwny pisk na 5 biegu w golfie III '92

...olej w skrzyni zmieniony wiec nie to , sprzegło nie slizga ale bierze wysoko wiec moze docisk , wiec nic nie pozostaje tylko trzeba bedzie rozebrac wiecie gdzie mozna kupic tanio sprzegło w Krakowie dzieki za wszystko a ma ktos moze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lis 2004 20:11 :: KAR26 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 663

Czujniki w audi 100 2.3 Kat silnik NF rok.89

Czujniki w audi 100 2.3 Kat silnik NF rok.89... niech je opisze. nazwijmy je D i E widok następny to odpięty czujnik D Dodano po 3 oba czujniki znajdują się na skrzyni biegów. Dodano po 3 ten jeden udało mi się zdjąć i przeczyścić WD-40.
Samochody Początkujący :: 23 Sty 2011 17:27 :: begino :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 11120

Montaż czujników parkowania

... na forum a nie na rzetelną odpowiedź , ale tu może każdy pisać , więc piszcie piszcie, czy to że na wyłączniku skrzyni pojawia się masa czy kolory kabelków nie odpowiadają ?? Masa na włączniku wstecznego, do tej pory(od kilkunastu lat) ch...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 24 Lip 2013 20:25 :: slawek986 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 13450

sprzęgło nissan almera 1,5 dci

... troche zuzyte i minimalnie ale to minimalnie nie do końca choc nie zawsze wysprzęgla dla kogos kto nigdy nie wyjmował skrzyni ani nic nie robił przy samochodach to by pewnie nawet nie zauwazyl problemu i jezdził aż cos by sie rozlecialo całko...
Samochody Mechanika :: 02 Paź 2011 11:49 :: deksman :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2285

Pól Atusów ... i jeszcze troche, ale co dalej ??

Pól Atusów ... i jeszcze troche,  ale co dalej ??... sie naprawiac ten głośnik [cewka jest dobra] czy lepiej rozebrac go i na złom ;] AD1 i 3. Sa ta głosniki od altusów do których posiadam również zwrotnice lecz brak w zestawie skrzyń :] i głośników wysokotonowych. I teraz jakie gośniki do...
Nagłośnienie Domowe :: 10 Paź 2006 07:08 :: pruff_smd :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 525



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: rozebrac skrzynie 6303 bateria zwarcie karcie graficznej wyłacza czasie bateria zamiennik dell kenwood wyświetlacz zmiana mnożnika astra obrotami wyse terminal wyświetlacz laptopa whirlpool pralki
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group