forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



rozebrac skrzynie

Znaleziono 40 wyników na elektroda.pl: rozebrac skrzynie
Podstawowa forma zapytania: rozebrać skrzynia
Forum elektroda.pl Strona Główna

Jaki wzmacniacz do skrzyni basowej JBL GT5 2402BR

Do zasilenia taj skrzyni potrzebny jest jakiś monoblock ewentualnie jakaś dwukanałówka stabilna do 2 ohm jeśli coś z jbl to GTO 7001 ale to juz koszt 950 zł ewentualnie można podłączyc jakiś zwykły wzmacniacz 2 lub 4 kanałowy tylko trzeba rozebrac skrzynie i wyprowadzic od karzdego głosnika osobne kable...
CarAudio Co kupić? :: 20 Kwi 2009 13:23 :: rafal153vp :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5459

Potrzebny schemat skrzyni biegów audi A6 2001-2003

witam wszystkich! Rozsypała mi się skrzynia w audi a4 1.9 tdi 1995 rok nie chcę kupować drugiej bo to jest piata skrzania z koleji ktura wymieniam z tego co mi wiadomo to te skrzynie mają wadę dlatego chciałbym spróbować ją naprawic. W związku z tym potrzebuje schematu mechanizmu skrzyni. potrzebny...
Samochody Mechanika :: 26 Mar 2010 14:48 :: romoo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2815


MF 8220 - Szarpie skrzynia biegów, brak wspomagania

Wychodzi na to że problem jest ze sprzegłem,,C".Jeżeli masz skrzynie ,,18" to nie powinno byc jeszcze F18 i do tyłu R 7. Zeby dalej można bylo pomoc musze wiedziec czy to Autotronic czy Datatronic. Robiłes pełna kalibracje skrzyni?(dolnego cisnienia sprzegiel i wypełnienia czasowego).Potrafisz wejsc...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 18 Wrz 2014 18:18 :: samtech84 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2559

Man Tga skrzynia Zf manual - rozłącza półbieg

Kolego zatrzask znajduje sie po lewej stronie z tyłu skrzyni od góry Dodano po 17 Ale wydaje mi sie że coś musieliście przeoczyć. Należało by jeszcze raz rozebrac tył skrzyni i dobrze przyjrzeć sie kołu zebatemu które przekazuje naped na retarder(ono współpracuje z synchronizatorem który wymieniałeś)...
Samochody Ciężarowe :: 08 Maj 2014 21:34 :: mega93trans :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1224

Magnum 440 etech skrzynia biegów

Problem Lezy w samej skrzyni. tzreba rozebrac wynienic pare czesci i skrzynia jak nowa
Samochody Ciężarowe :: 28 Cze 2012 19:40 :: TomasAGC :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2002

Ursus C360 3P Jak zabrać sie do rozbierania skrzyni....?

witam mam taki problem z typowa 60 walek posredni ze skrzyni do silnika wyrzuca olej kto wie jak to rozebrac? czy trzeba cala skrzynie rozbierac?
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 14 Sie 2013 16:26 :: robokop :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 5980

Skoda Felicja - problem ze skrzynią biegów i linką prędkości

Dzięki za zainteresowanie, okazalo sie ze trzeba byl rozebrac cala skrzynie biegow i wymienic juz zmiazdzony elementy. Przy okazji wymieniono wszystkie uszczelki olej i linki. Calkowty koszt naprawy totroche ponad 300 zl w serwise skody. Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam wszystkich zluzacych pomoca. -...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Wrz 2004 08:23 :: Paw_el :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2438

Buggy z silnikiem motocyklowym?

Buggy z silnikiem motocyklowym?Jak rama była u spawacza wziołem sie za czyszczenie skrzyni i kombinowania z tym dyfrem i powiem że to nie takie trudne.. na początku wypadało by rozebrac skrzynie i ją wyczyszcic... potem trza dac tokarzowi dyfer do ztoczenia średnica dygra musi sie mniejszy o 8mm wiec na strone to ko 4-5...
HydePark Archiwum :: 06 Sty 2012 20:12 :: Duduś74 :: Odpowiedzi: 2858 :: Wyświetleń: 268822

MAN TGA 18,430 '05 - samoczynnie przełącza z automatu na manual

Witam Do tej pory oprócz wizyty w serwisie nr 1 pojechałem do drugiego serwisu i nadal rzadnej diagnozy, potem zdjąłem sterownik ze skrzyni i siłownik do sprawdzenia ale serwis WABCO wykluczył usterki. Po ponownym ich założeniu, biegi nadal wyskakują i wszyscy rozkładają ręce a kasy coraz mniej na dalsze...
Samochody Ciężarowe :: 12 Gru 2012 18:23 :: marko1006 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2639

Renault Clio - wyjąca skrzynia biegów

zmien olej i zobacz co sie bedzie dzialo tylko juz na przekladniowy :D jak to nie pomoze to mozna rozebrac i zweryfikowac czeęsci i wtedy policzyc koszty a na szrocie tez nie zawsze wiadomo co sie trafi.pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Kwi 2004 11:16 :: tosiek1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2205

Głośnik do skrzyni. Skrzynia ma ok 60 litrów. Wcześniej był GDN 25/60/1.

sredniotonowy nie jest sprawny, co do niskotonowego, to byl juz 1 regenerowany przeze mnie, ale ulegl uszkodzeniu, musialem go calego rozebrac, poniewaz przy podklejaniu dolnego zawieszenia cewka sie przykleila do magnesu, gorna czesc z magnesu odkleilem i oczyscilem, i teraz musze ja wycentrowac poniewaz...
Audio Serwis :: 31 Gru 2006 10:01 :: _mazur_ :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1745


litraż/typ skrzyni do subwoofera Panasonic EAK-WG25

no nie ciekawie to wyglada. W sumie na upartego mozna by to zrobic, ale nie wiem czy sie oplaca. Zalezy z czego jest kosz... Trzeba by rozebrac glosnik, dorobic np. z aluminium brakujacy fragment i pospawac tig-iem. Ale koszt robocizny, argonu itp. bedzie wiekszy niz cena tego glosnika. Inna sprawa...
CarAudio Ogólne :: 16 Maj 2008 14:26 :: VenomDM :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1223

marea weekend 1.9 td luz na półosi lewa strona

nie da sie tak zrobic trzeba rozebrac skrzynie lozysko o ktorym piszesz tolozysko mechanizmu roznicowego ale ono chyba nie ma nic wspolnego z twoim problemem ,niewielki luz jest dopuszczalny o ile olej nie wycieka lewa polos wyciagniesz bez rozbierania skrzyni trzeba tylko podwarzyc/uderzyc flansze,...
Samochody Mechanika :: 30 Lis 2008 10:50 :: robsonxx :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1992

problem z automatyczna skrzynia biegow w audi A8 3,7l

witam nie bardzo rozumie co to vaga ale bylem u ponoc fachowca podlaczyl komputer stwierdzil ze wyskoczyl blad z jakims czujnikiam i cos ze sprzeglem powiedzial ze na 90% jest do rematu i trzeba ja rozebrac a od wczoraj od tego mometu co sie to stalo narazie jest wszystko ok. co z tym robic wsumie niedawno...
Samochody Mechanika :: 20 Sty 2009 14:36 :: Jarecki002 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2259


Scenic 99r 2.0 Problem z skrzynią automatyczną DP0

Może ktos z kolegów pomoże potrzebuje wymienic tasme 1 biegu i nie wiuem gdzie jej szukac w DP0 może ktos ma jakis schemat albo wie co mam rozebrac by sie dostac do tej tasmy? Bede wdzieczny za odp. Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Mar 2014 23:22 :: automix :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 5422

VW Sharan 1,9 2002 Wibracje na drugim biegu

Koledzy przepraszam ze odkopuje temat ale czy ktos juz doszedl do tego co to trzesie? Pytam poniewaz mam oczywiscie ten sam problem. Dzis wymienilem juz 2 polosie na nowe i juz nie trzesie autem przy predkosci 60-80km/h ale na drugim biegu auto sie tak trzesie jakby obie przednie felgi byly krzywe. Dziwi...
Samochody Mechanika :: 06 Lip 2014 14:49 :: primastar :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 6522

Altus 140 Obudowa rady co robić ?

ja bym kupil altusy z uszkodzonymi glosnikami z ladnymi obudowami bo to wiecej kombinacji niz to warte lub samemu rozebrac skrzynie pojechac kupic plyte i niech dotna i zaplacisz tyle co za plyte u mnie w słupsku za free docinaja jak bierze plyte;)
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 31 Lip 2013 21:07 :: elektryku5 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 819

Traktorek Castel garden TCP102 hydro - zatrzymuje się przy jeżdzie do tyłu.

Traktorek Castel garden TCP102 hydro  -  zatrzymuje się przy jeżdzie do tyłu.Witam wszystkich! W zeszłym roku zakupiłem traktorek Castelgarden hydro i po pierwszym koszeniu trawy strzeliła harmonijka,kosiara pojechała do serwisu autoryzowanego huskwarny i tam wyciągnięto skrzynie i ją rozłożono na części pierwsze,stwierdzono,że oprócz harmonijki wszystko jest ok.Koszt nowej...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 09 Cze 2013 15:08 :: kirki :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 13317

Voyager 3.3 V6 "uciekły" biegi z automatycznej skr

Ja bym szukał drugiej skrzyni bo cena kapitalki zwala z nóg(5-7tys. tam, gdzie kiedyś robiłem ,,w kabelkach,,) jak koledzy wspomnieli skrzynia to A604 (jesli masz 4 biegowa!), a objawy wskazuja na spalenie tarczek, kpl. tarczek z uszczelkami do tej skrzyni to ok.960zl (znajdziesz na samko, midparts)....
Samochody Mechanika :: 01 Sty 2010 12:42 :: marcin71wroc :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4422

MF-1 Blackbox - Chlodzony glikolem - Prezentacja / opinie

MF-1 Blackbox - Chlodzony glikolem - Prezentacja / opinieWitam ponownie. Czas na kolejne sprawozdanie z postepu prac nad przygotowaniem nowego opakowania dla Peceta! Jak juz wczesniej pisalem, skrzynia do sprzetu estradowego nie byla dokladnie tym czym spodziewalem sie, ze bedzie :). Okazalo sie, ze bede musial wszystko robic praktycznie od podstaw zeby...
Komputery Chłodzenie :: 30 Kwi 2011 21:17 :: weelk :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 9843

Sprzęgło, widełki, docisk sprzęgła w Daewoo Matiz

nie nie nic w tym stylu nic nie ocinac nic takiego wiesz ja to zrobilem tak zawiozlem skrzynie do warsztatu ktory ma park maszynowy i jwst tam sprytny gosiu ktory napawal to migomatem czyli uzupelnil wytarty material pozniej go obrobil nawet nie wiem jak bo mnie nie bylo tam to tez tajemnica ale mowil...
Samochody Mechanika :: 19 Mar 2011 23:39 :: Krystian_K :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3673

poszykuję schematu silnika wsk 125

Cześć,od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem motocykla wsk 125 cross, mam jednak problem ze skrzynią biegów.Ostatnio w czasie jazdy wyskoczyła mi trójka i wszedł luz, następnie dalej wrzuciłem trójkę i wrociłem do domu, po zgaszeniu silnika i wrzuceniu luzu chciałem wprowadzić ją do garażu lecz...
Samochody Szukam :: 13 Lut 2009 17:05 :: koro125 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 27767

Citroen C3 1,6 16V '03 sensodrive - Brak reakcji rozrusznika

Witam. Po dluzszej nieobecnosci moje C2 (wlasciwie juz nie moje) smiga jak zloto. Poprostu zle traktowalem wysprzeglik kiedy byl wyjety z auta, da sie go latwo naprawic panowie, nie bojcie sie go rozebrac, u mnie wypadl z siedziska przegub kulowy i zawiesily sie szczotki silnika elektrycznego (o czym...
Samochody Początkujący :: 10 Paź 2014 21:25 :: diodabg :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 8442

Jak prawidłowo wymienić pół oś w Fiat 126 p

Tak jak napisał kolega Zmianowy : trzeba wyjac skrzynie ,spuscic olej ze skrzyni i rozebrac ja tzn. sciagnac obudowe przekladni głownej, wyjac roznicowy i rozkrecic go . Zwrocic uwage czy sworznie polosi sa zamocowane na trwale w polosi napedowej.
Samochody Mechanika :: 07 Cze 2009 15:05 :: bizon_126 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5851

Gdzie znajduje sie mikropompka w zetorze 12045?

Witam wszystkich! moj problem tak jak w temacie polega na tym ze nie wiem gdzie jest ta mikropomka wiem tylko tyle ze jest do wymiany , chodzi mi o to czy jesli zdejme podloge i dekiel od skrzyni to sie do niej do stane? bo jezeli ona znajduje sie tam w tej polskrzyni miedzy silnikiem a skrzynia biegow...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 18 Lut 2010 23:30 :: wpsowa692 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1891

Panel subwoofera 550W/4ohm

Panel subwoofera 550W/4ohmWitam po krótkiej przerwie. w panelu zmieniło sie troche. Dodałem automatyczny sterownik wentylatorów który zmiejsza temperature wewntarz skrzyni oraz na zasilaczu stabilizowanym Niestety projekt nie przewidział ze zasilacz bedzie musiał zbijac tak wysokie napiecie był projektowany pod napiecia rzedu...
DIY Akustyka :: 12 Sie 2012 23:12 :: Marios221 :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 19087

Czujnik Cofania - Palenie sie bezpiecznika

Witam Wszystkich. Prosze o pomoc w nastepujacym temacie. Podczas wbijania wstecznego biegu, przepala mi sie bezpiecznik od cofania (10 A fabrycznie)- lampki sie nie swieca :( . Doszedlem juz do tego, ze zwarcie prawdopodobnie robi czujnik cofania. Nie wiem dokladnie jak go nazwac - wkrecony jest...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lip 2004 10:33 :: kgflanela :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1758

dziwny pisk na 5 biegu w golfie III '92

olej w skrzyni zmieniony wiec nie to , sprzegło nie slizga ale bierze wysoko wiec moze docisk , wiec nic nie pozostaje tylko trzeba bedzie rozebrac wiecie gdzie mozna kupic tanio sprzegło w Krakowie dzieki za wszystko a ma ktos moze mk3 1.4 na gazie ile wam pali mi na tomasetto ok 9-10 po miescie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lis 2004 20:11 :: KAR26 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 708

problem z ogrzewaniem w Mondeo93

jezeli sa takie obiawy ze temperatura nie rosnie to moze byc termostat. jezeli okaze sie ze termostat jest ok to przyczynamoze byc w czyms innym. zdejmij oslone z prawej strony konsoli czyli w miejscu nog pasazera odsloni sie duza czarna plastikowa skrzynia tam znajduje sie czle sterowanie ogrzewaniem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Gru 2008 18:11 :: krysztian :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1646

Bass do bagaznika Omegi Kombi:) Ciekawe zagadnienie!!!

Witam,borykam sie juz od dluzszego czasu z rozplanowaniem zabudowy basowej do bagaznika mojej nowej omegi.W starej mialem centralnie za siedzeniem umieszczona na stale zabudowe w postaci skrzyni 60 litrow i dwoch glosnikow MacAudio 250,konstrukcja oczywiscie bassreflex.Bylo super. Omege zmienilem na...
CarAudio Ogólne :: 16 Mar 2006 14:19 :: Mario_Gdynia :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 662

Przechowywanie zapasów elementów

Kurde ile ja bym musial tych pudelek po zapalkach miec... Ja przechowuje w 8 szafkach po 32 szufladki - kiedys kupilem w makro. A wieksze w 4 duzych drewnianych z Ikei po 6 szufladek (jedna duza , dwie srednie i trzy male). Poza tym 8 pelnych opakowan po masmixie nieposegregowanych elementow i dwie...
Warsztat elektronika :: 30 Kwi 2006 10:56 :: oldboy :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2640

Nagłosnienie do Scenic'a za około 1000-1500PLN

Witam, zarobiłem parę PLN i chciałbym włożyć je w car audio do mojego Renault Megane Scenic 98'. Posiadam radio Sony cdx- f5500 Xplode 4x50w. Radia nie zamierzam na razie zmieniać. Zaznaczam że skrzynie, tuby basowe odpadają ze względów praktycznych ( gaz, koło w środku i czeste wypady- potrzebne miejsce)...
CarAudio Ogólne :: 17 Kwi 2007 07:52 :: slavwek.ie :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1887

Pól Atusów ... i jeszcze troche, ale co dalej ??

Pól Atusów ... i jeszcze troche,  ale co dalej ??Witam Wszystkich ! Ostanimi dniami stałem sie szcześliwym posiadaczem 5-ciu a nawet 6-ciu głośników i 2 zwrotnic od altusów ;]. A więc głośniki to: 1] 2XTONSIL GDN 25/80/3 3] 2XTONSIL GDM 12/60/3 4] jakiś głośnik ale rozwalony 30 CM a to napis z magnesu...
Nagłośnienie Domowe :: 10 Paź 2006 07:08 :: pruff_smd :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 573

Kłopot z podłączeniem wzmacniacza do radia z Punto2

Na wstepie powiem, ze napisalem tu z desperacji, bo wiem, ze nie lubicie jak ktos tu prosi o pomoc a nie zna sie na rzeczy i kasujecie takie tematy zawsze. Ale moze niech zostanie chwilke ten temat. Mam problem z radiem i wzmacniaczem. Zbieralem na sprzet car audio prawie pol roku a tu taka niespodzianka....
RadiaSamochodowe Serwis :: 13 Wrz 2007 14:46 :: Hydrant :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 792

Czujniki w audi 100 2.3 Kat silnik NF rok.89

Czujniki w audi 100 2.3 Kat silnik NF rok.89Dodam obrazki : oto one. Dodano po 4 Okazuje się że przewód 4 jest koloru czarno-niebieski Dodano po 8 Chciałem rozebrac zegar ale przypomniałem sobie że gdzieś wyczytałem że można sprawdzić kabelki . A więc tak: Podpiołem za pomocą starego już dawno...
Samochody Początkujący :: 23 Sty 2011 17:27 :: begino :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 12161

Polonez truck na czesci-- co z oc itd

Witam jestem szczesliwym posiadaczem auta jak w temacie. Niestety mam duzo czesci w nim do wymiany (silnik skrzynia biegów itd itd) . to wszystko drogie bo silnik citroena. Mój znajomy ma takie samo auto ale z uwagi na to ze peka mu na pół policja zabrała dowód rej... I tu zaczyna sie problem czy ja...
Samochody Eksploatacja :: 15 Lis 2009 18:51 :: leonb270377 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1232

Montaż czujników parkowania

Ja dzisiaj probowalem zamontowac czujnik cofania backscan do toyota corolla i po otwarciu tylnej klapy i zabezpieczenia tylnych lamp zlokalizowalem ktore kable sa od swiatla cofania i mam jeden problem jak otworzyc kostke elektryczna za nic nie moge wysunac bocznego zabezpieczenia chcialem tylko nadmienic...
Samochody Zabezpieczenia :: 24 Lip 2013 20:25 :: slawek986 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 14392

sprzęgło nissan almera 1,5 dci

Łożysko sprzęgłowe ma luzy jest troche zuzyte i minimalnie ale to minimalnie nie do końca choc nie zawsze wysprzęgla dla kogos kto nigdy nie wyjmował skrzyni ani nic nie robił przy samochodach to by pewnie nawet nie zauwazyl problemu i jezdził aż cos by sie rozlecialo całkowicie regulacja linka by rozwiązała...
Samochody Mechanika :: 02 Paź 2011 11:49 :: deksman :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2639

New Holland 8670 problem z podnośnikiem

Mysle ze coś ci mechanicy z serwisu wiedzą.Możliwe ze pompa jest uszkodzona lub jej naped(frezy w kole zebatym zazebionym w skrzyni .)Tylko sprawa w tym co jest uszkodzone. Mogla peknąc sprezyna odchylające tarcze sterującą Mogł peknąc pierscien zabierak tłoczkow kawałeczek metalu zarysował mosieżny...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 25 Mar 2012 15:37 :: Pałka :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 7583

Jaki samochód/silnik dla początkującego mechanika?

Witam, Nie wiem czy dobry dział? Jeśli tak to proszę o przeniesienie. Mianowicie sprawa wygląda tak, że od zawsze pasjonowałem sie motoryzacją. Od najmłodszym lat był ten "pociąg" do samochodów. Intersowałem się tak jakby to ładnie ujać powierzchownie modelami, osiagami, informacjami itp. z mechaniką...
Samochody Eksploatacja :: 29 Maj 2013 23:28 :: m3ch4t :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 6708



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wyłącznik różnicowoprądowy podkręcanie e6300 electrolux blokada pralka sprawdzić http sterownik kamera internetowy wtyczka monitora tablet ekran dotykowy zdjecie asus halogen projektora naprawa oprogramowania otwórz pomocą internet explorer
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group