rozrzad astra

Znaleziono około 101 wyników dla: rozrzad astra
Podstawowa forma zapytania: rozrząd aster
  • opel astra 1.7 tdl 95r- schemat rozrzadu poprosze o pomoc

    poszukuje schematu lub opisu jak ustawic orginalnie rozrzad w oplu astra 95r 1.7 tdl.... silnik orginalny oploski samochod nie odpala i musial bym orginalnie ustawic rozrzad

    Samochody Szukam dumel1986   28 Cze 2013 21:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 18481
  • Opel astra 2001r 1.7 wymiana rozrzadu

    Witam,musze wymienic w oplu astrze rozrzad 1.7 diesel 2001r (nie isuzu),czy potrzebne sa jakies blokady czy mozna sprobowac na swoich znakach,prosilbym o porady osoby ktore robily juz taki rozrzad ,pozdrawiam

    Samochody Mechanika mortego   30 Sie 2009 22:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7741
  • Astra 1,7 dti - awaria. Wolne obroty wzrosły do 950, silnik wpada w wibracje.

    rozbierz rozrzad zweryfikuj luzy na pompie wody oleju, wymien rozrzad zanim peknie

    Samochody Elektryka i elektronika hanse   08 Sty 2006 14:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3531
  • Astra I td, skacze temperatura cieczy

    Witaj , nie kombinuj z pompa ani innymi elementami ukladu chlodzenia. W tym silniku sa dwa termostaty , najczesciej wlasnie pada ten ktorego nie widac , wyjecie tego o ktorym piszesz ktory jest na aluminiowym kroccu z przodu silnika nic nie pomaga. Masz walniety drugi termostat , znajduje sie on z boku...

    Samochody Elektryka i elektronika karwoo18   11 Lut 2011 12:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3216
  • Astra f X14XE-problem.

    Ja bym zmierzyl cisnienie na tlokach,mozliwe ze ktos zle ustawil rozrzad co spowodowalo delikatne podgiecie zaworow i po ponownym ustawieniu zaworow powstaja takie objawy mozliwe ze porostu zawory sa nieszczelne>ale to sa tylko moje przypuszczenia jednak w takiej sytuacji nalezy wziasc wszystko pod uwage,a...

    Samochody Elektryka i elektronika jarek_car   23 Maj 2006 21:24 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2617
  • Astra 1 1997r 1.6 benzyna nie pali na benzynie

    a po czym poznac ze rozrzad sie rozsypał? pasek na "oko" jest ok. napiety itd. A jezeli by to by było sprzegiełko to czy rozrzad by nie chodził?

    Samochody Elektryka i elektronika carrot   30 Wrz 2009 08:11 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3600
  • Astra 1.8 16V 95r. Brak iskry lub dopiero po 5-ciu sekundach

    -iskry brak,silnik 2.0 16v z 95 roku-po odlaczenu dolnego czujnika lub tylko wyjeciu z bloku. Sprawdzilem. Czy w tych silnikach mozliwe jest to ze jesli rozrzad jest zle ustawiony to iskry nie bedzie??? Ja rozrzad sprawdzilem ale mozliwe ze kolo-nadajnik mpulsow zostalo uszkodzone i dlatego tak...

    Samochody Elektryka i elektronika london2004   01 Lut 2010 21:58 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2716
  • Rozrząd Opel Astra 1.4 16v ecotec

    witam tu masz obraz twojego rozrzadu nie potrzebujesz jakis wyspecjalizowanych narzedzi rozrzad jest naprawde prosty pamietaj zeby przed zdjeciem paska odpiąć akumlator. Dobrze sobie go ustaw na znakach góre i dół i zablokuj górne wałki. wykrec sobie swiece bedzie ci lepiej krecic ustaw wszystko idealnie...

    Samochody Eksploatacja mirlup   14 Lip 2011 07:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 27766
  • Opel Astra II 1.7 dti, czy warto kupić tego diesla?

    Ale co niektorzy pier... cdti pracuje delikatniej bo to cr do tego ma kolo dwumasowe.... Dwulitrowka ma jedna duza przewage w stosunku do isuzu - rozrzad na lancuchu wiec nawet jak w isuzu nic sie nie zepsuje tylko wymienia sie eksploatacyjnie rozrzad to jak w dwulitrowce raz na 200 tys km trzeba zrobic...

    Samochody Mechanika SQ5LNV   29 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 104231
  • Pasek rozrządu do opel astra 1.6 16v

    Jeżeli to 1.6 8V to tu masz manuala: Dodano po 1 A tu masz do 1.4 16V. Zasada podobna do 1.6 16V

    Samochody Mechanika marcin.szarpala   04 Gru 2008 18:12 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 58344
  • Opel Astra 1.4 8v szarpie przy dodawaniu gazu

    Witam! Mam problem z moją astra(astra f kombi 99r). Podczas jazdy przy dodawaniu gazu zaczyna szarpać, jeśli delikatnie dodajemy gaz szarpanie jest slabasze ale dodamy gwaltownie gaz to strasznei szarpie, jakby nie miala paliwa i zaraz by miala zgasnąc. Wymieniłem już świece i kopułke ale nie wiele...

    Samochody Mechanika automar91   06 Kwi 2012 15:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9473
  • grzeje mi sie astra 1.6 gls 8v

    prosze o pomoc w tym temacie silnik dostaje temp. po przejechaniu ok 7-10 km. wentylator sie nie wlacza ale jak go zwarlem na czujniku na krotko to dziala tylko nie chlodzi silnika temperatura dalej sie dzwiga do ok 100 stopni Celcjusza jak wlacze ogrzewanie wewnacz na max to troszke pomaga i spada...

    Samochody Elektryka i elektronika marek.a   22 Kwi 2006 21:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2130
  • Problem z Astra II - odczytaniem kodow bledu

    Odczytalem oba kody. faktycznie byly to 4-ro cyfrowe. Pierwszy kod to 0505-jet to usterka w ukladzie regulacji obrotow biegu jalowego. A kolejny to 1405- uszkodzenie zaworu EGR. Jesli mozecie to napiszcie jak sobie poradzic z tymi bledami? EGR zapewne bedzie trzeba przeczyscić ,jezeli tak to jak?? Na...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   06 Cze 2006 19:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1672
  • astra x16szr-problemy po zamont. instalacji BRC Just

    po jezdzie przez 2 dni na zdemontowanym mikserze objawy na benzynie byly tak samo mulace jak podczas zamontowanej instalacji wiec poprosilem zeby zamontowano mi mikser z powrotem i gaz zostawilem narazie zboku do czasu znalezienia usterki podczas jazdy na benzynie-czy slusznie zrobilem? dodam ze TPS...

    Samochody Elektryka i elektronika elon11   02 Maj 2010 21:45 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 9975
  • opel astra 1,7 TD schemat rozrządu

    Rozrzad Opel Astra 1.7 td 1996

    Samochody Mechanika marek wach   04 Mar 2008 20:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 33441
  • ASTRA ,diesel 1,7 td 2001 , nie zapala ,pomocy

    Witam moj problem jest taki ze ,astra jak w temacie wczoraj jechala jakos normalnie potem dostala kopa jak by jej ktos chipa dopial,i po chwili zgasla i ani me ani be,dzisiaj rano zapalila chwile pochodzila kontrolka servisu sie niezapalila,chodzila normalnie i na wolnych i na szybkich obrotach i tak...

    Samochody Początkujący Creator20   09 Sie 2009 21:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 848
  • OPEL ASTRA 1.6 16v wymiana rozrzadu

    Witam,w oplu astrze z 99r z silnikiem 1.6 16v do wymiany rozrzadu sa potrzebne blokady czy sa znaki na kolach?jesli ktos wymienial juz rozrzad w takim silniku prosze o rady,pozdarwiam

    Samochody Mechanika Gość   09 Sie 2009 20:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7367
  • Opel astra nie odpala zimna

    Witam wszystkich uzytkowników Zakladam nowy temat poniewaz znalazelm podobne ale nie takie same:) Moja astra 97r 1.6 75KM Kombi silnik x16szr + LPG Samochod po dlugim postoju tzn. jak jest zimny silnik nie odpali. Jak prysne dezodorantem w uklad doilotowy powietrz odrazy zapala...

    Samochody Początkujący WW30   08 Wrz 2009 22:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4408
  • Rozrząd Opel astra 1,6 8V 1995r.- jakie koszty

    ja bym kupił po prostu zestaw rozrządu, w którym jest pasek, rolki i pompa wody i tyle. co do cen to nie można jednoznacznie powiedzieć, musiałbyś bowiem podać kod silnika albo chociaż ile masz KM w tej jednostce napędowej. tak czy siak, myślę, że w 300 PLN powinieneś się zmieścić, tutaj masz np. [url=]rozrząd...

    Samochody Mechanika williams   25 Lip 2011 19:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6168
  • Astra G 1.7DTI - Astra 1.7DTI - wymiana pompy wtryskowej

    Jak odkrecisz srubke mocujaca od strony bloku na samochodzie zeby pompe wyjac to bedziesz gosc. Reszta jest mniej istotna i sobie poradzisz,Rozrzad bajka

    Samochody Mechanika PiotrFi   22 Mar 2015 11:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6033
  • Opel Astra I 1.4 8v X14NZ Chłodzenie

    witam Jestem użytkownikiem samochodu Opel Astra i niestety jestem zmuszony poszukać pomocy na tym forum ponieważ sam już nie mogę sobie poradzić.Mianowicie od 2 tyg mam problem z chłodzeniem w mojej Asi. Problempolega na tym Ze rozgrzewa sie do 90 ° temp. stoi w miejscu przez 2 min a nastepnie wzrasta...

    Samochody Początkujący grala1   22 Cze 2015 19:36 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 375
  • Gdzie Termostat Astra 1.4 full wtrysk 1992r prosze o pomoc!

    Dzieki wielkie bombanina !!!!! Tak myslalem jednak bedzie trzeba zdemontowac rozrzad....Bradzo nie wygodne rozwiazanie musze przyznac ale coz mowi sie trudno....Jeszcze raz bardzo dziekuje!!! Pozdrawiam peugeot81

    Samochody Elektryka i elektronika peugeot81   25 Lut 2005 19:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5186
  • Opel astra C14NZ 1993 temperatura zawsze poniżej 70 st

    Jesli chodzi o temperature... Sprawdz dzialanie wskaznika poziomu paliwa. Jesli wskaznik paliwa (mimo zatankowania do pelna) wskazuje mniej niz pelny zbiornik to mozesz byc na 99,99% pewny, ze jest uszkodzony regulator napiecia w desce rozdzielczej. Wiem bo mialem to samo. W pierwszej kolejnosci oczywiscie...

    Samochody Elektryka i elektronika krzysiek40   23 Lip 2006 13:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2442
  • Czy warto podłączyć TPS i emulator wtryskiwacza Al700 Astra

    Witam Mam golfa 3 1.8 abs 90 KM na lpg. Moj problem jest taki ze auto nie ma mocy zarowno na bezycnie jak i na gazie. Z trudem rozpedza sie do 140 km/h, z dobrej gorki to i do 150, a z tego co wiem powinno bez wiekszego wysilku smigac nawet do 180km/h.Na 5 biegu obrotek dochodzi do ok 4000 i to wszystko....

    Samochody Elektryka i elektronika Pittt   05 Cze 2005 23:32 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 12412
  • Opel Astra 1.6 slaby bardzo - zaplon

    Witam! Mam autko po wymianie pompy paliwa i wtrysku. Jest to wtrysk jednopunktowy w gazniczku. Kilent zatankowal jakies parszywe paliwo i pompa oraz wtrysk do wymiany. Wymienilem i nie chcial chodzic na dwa garki, na drugie dwa chodzil ale kulawo. Zbyt bogata mieszanka byla. Paliwo zmienione, przewody,...

    Samochody Elektryka i elektronika xawier   15 Lip 2005 15:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2712
  • opel astra I 1.6 16v

    zawieszenie - czesci tanie najwazniejsze - rozrzad karoseria - roznie bywa (lubi rdzewiec)tyl nadkola progi dynamiczny silnik

    Samochody Elektryka i elektronika Orochimaru   28 Paź 2005 19:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 9391
  • Opel Astra II 2,2 DTI

    Ja nie wiem co tam za mechanicy kolo ciebie mieszkają? Po pierwsze podpinasz pod KTS Bosch`a ok 50 zł i wszystko masz jak na dloni. Pokaże ci nawet przestawiony rozrzad. Ja sądzę że padł ci przepływomierz. Odłącz go i zobacz reakcję silnika. A jak chcesz sprawdzić jak komputer kontroluje wtrysk i czy...

    Samochody Elektryka i elektronika OneTouch   23 Kwi 2006 13:07 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 11217
  • Opel Astra nie odpala

    Czesc chcialbym ci troche pomoc a wiec najpierw niewiem jaki jest w tej astrze rozdzielacz iskry jesli ma to sprawdz kolejnosc zaplonu ma byc 1 3 4 2 to jest wazne 1 cylinder jest od strony rozrzadu to jest bardzo wazne w silniku mozu tu byc bläd? a jesli jest na dwoch cewkach zaplonowych to to co...

    Samochody Elektryka i elektronika oldena   25 Lip 2011 15:27 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 17457
  • POMOCY Opel Astra 1.4 92r :-(

    kolego ja spotykalem takie przypadki-na Twoim miejscu sprawdzilbym ustawienie rozrzadu.na poczatek sprawdz czy zalewa wszystkie swiece?czesto obrywa klin i przestawia sie rozrzad i wlasnie takie sa objawy.

    Samochody Elektryka i elektronika cinek64   01 Gru 2006 15:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2888
  • Opel Astra 93 C14NZ nie chce odpalić

    ja proponuje jak kolega wyzej sprawdzic rozrzad, cisnienie paliwa, poprawnosc dzialania wtryskow i aparat zaplonowy, moze iskra nie jest wystarczajaca - palec/kopulka zuzyte Pozdr. Procekkk

    Samochody Elektryka i elektronika procekkk   06 Sty 2007 21:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1823
  • Falujace obroty i gasnacy silnik Astra F 2.0 150KM GSI

    na początek odłączył bym gaz, bo takie szukanie jak auto chodzi raz na gazie raz na benzynie nie ma sensu. trzeba doprowadzić do stanu aby na benzynie pracował poprawnie we własnym zakresie za pomocą prostego multimetra z marketu możesz trochę rzeczy sprawdzić: Lambda (aczkolwiek multimetrem nie...

    Samochody Elektryka i elektronika simek10   12 Kwi 2007 06:48 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 10386
  • astra 1.7 TD (isuzu) świece żarowe i zapłon

    BERRU albo BOSCHe daja znakomicie rade zaplon? hmm ustawiasz odpowiednio rozrzad i tyle :D

    Samochody Elektryka i elektronika jacknn   05 Maj 2007 12:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11852
  • opel astra 1.4( c14nz)

    rozrzad jest ok---sprawdzany byl 3 razy:/wszystko z nim ok a poza tym ma zrobione dopiero 20 tys km na nim... Dodano po 3 aha no i dodam jeszcze ze katalizato jest ok - nie jest zapchany i istnieje jeszcze w tym samochodzie...

    Samochody Elektryka i elektronika Pawel wawa   17 Sty 2008 19:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7118
  • Astra X14XE 96r.- brak mocy, za wolne obroty biegu jałowego?

    P 0400? , czyli wychodzi ze dalej masz problem z EGR (oczywiście nie powoduje on takich niedomagan silnika jakie opisujesz, zwlaszcza gdy jest zaslepiony), proponował bym popatrzec testerem w parametryi zmierzyc jeszcze cisnienie sprezania, sprawdzic rozrzad... tak na poczatek

    Samochody Elektryka i elektronika mikoz5   29 Sie 2007 19:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2059
  • Astra F x14nz strzela w rure, nierowne obroty

    rozrzad byl wymieniany ale jakies 15tys km temu i dlugi czas bylo ok. Wydaje mi sie ze mechanicznie jest wszystko ok bo silnik ma dopiero 75 tys km. Przebegu jestem pewien w 100%

    Samochody Elektryka i elektronika agro198   19 Sie 2008 20:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1460
  • opel astra gsi 16v 150KM, silnik gasnie po rozgrzaniu

    witam,mam opla astre gsi 16v 150KM,problem jest taki ze juz mnie przerasta,na zimnym silniku wszystko jest dobrze,dopiero powyzej 80 stopni zaczyna wariowac,po prostu obroty spadaja,gdy dusze gaz nie reaguje i potem gasnie i juz nie moge odpalic,dopiero potem jak calkiem ostygnie to odpali.wymienilem...

    Samochody Początkujący karlos85   14 Wrz 2008 10:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2985
  • Opel Astra 1.6 8V . Ciężko pali.

    hmmm moze juz nie ma cisnienia na cylindrach? jaki ma przebieg? Dodano po 47 albo rozrzad jest przestawiony

    Samochody Początkujący davidoff1979   20 Lis 2008 18:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4235
  • Astra 1,6 94r nie odpala, iskra jest na wszystkich świecach.

    Witam..autko jak w temacie, kreci nie odpala..iskra jest na wszystkich swiecach ,po wyjeciu swiec sa mokre..tak jakby je zalewalo..autko jest zgazowane..na gazie tez nie odpala..rozrzad sprawdzony..

    Samochody Elektryka i elektronika kaps20   25 Lut 2009 00:04 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2514
  • astra 1.8 16 ECOTEC ciezko odpala

    tak rozrzad robilem ale wszystko jest ok po podpieciu komputera wykazalo uszkodzonu czujnik walu sam juz nie wiem wymienilem juz dwa Dodano po 2 jak moge sprawdzic ten czujnik omomierzem?

    Samochody Elektryka i elektronika 2023168   23 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4118
  • opel astra 1.7 td silnik dtl szybko łapie temperature

    W niedługim cZasie bede wymieniał cały rozrzad i pompe wodna, wiec jeli problem sie nie rozwiaze pokombinuje z termostatem, czujnikiem... z drugiej strony jest to silnik diesela i temperatura musi byc wyzsza niz w silnikach benzynowych. Chciałbym tylko wiedziec jaka temperatura jest w samochodach z...

    Samochody Elektryka i elektronika particulier   06 Lip 2009 13:39 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 8495
  • Astra 99r 1.7dtl coś stuka

    koledzy pozwoliłem sobie skopiować coś z innego forum: " auto palilo ale slabe bylo i strasznie zawory klepaly(myslalem ze to rozrzad,ale na komputerze wyszlo ze to pompa)okazało sie ze padł czujnik kata wtrysku koszt 480 zł. " No i pamiętajcie o tym bledzie P1220 !!!

    Samochody Mechanika remigiuszcholewa   11 Lut 2010 23:51 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3656
  • Wyciek płynu chłodzacego opel astra I

    Tak silnik dtl... niedlugo bede wymieniał rozrzad, pompe wodna wiec zobacze. Ale wezem od pompy do chłodnicy nic nie cieknie, sprawdzałem... Dodano po 1 Uszczelka, tez raczej dobra... oleju nie przybywa, tz nie miesza sie z woda czy tam płynem...

    Samochody Początkujący gimak   20 Cze 2009 07:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4621
  • Opel astra 1.4 8V zerwany pasek rozrządu i co dalej?

    Pomyliłes chyba kolejnosc przewodów wysokiego nap. lub dałes na odwrót aparat. Ustaw rozrzad na znaki zobacz po zdjeciu kopułkiczy palec wskazuje na przewód 1 cyl i próbuj

    Samochody Mechanika tomek19840925   02 Sie 2009 12:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 13420
  • Opel astra G 1,7 isuzu 2000, Swieci sie check engine,tryb aw

    to cos masz dalej nie halo z uszczelka skoro lyka plyn,niektore uszczelki te z tych tanszych robia takie jaja, a co do swiatelka check engine to sprawdz rozrzad chyba jest przestawiony na ktoryms kole

    Samochody Elektryka i elektronika zbojnicek   12 Sie 2009 16:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3414
  • astra 1.7 dti 16v 2002, nie podaje paliwa na wtryski

    witam serdecznie, czy jest ktos w stanie udzielic jakiejs wskazowki co jeszcze nalezy zrobic, gdzie szukac usterki w wyzej wymienionym aucie, pewnego wieczora w drodze do pracy auto po prostu zgaslo, sprzwdzilem bezpieczniki, rozrzad, przewody paliwowe, okazalo sie ze nie podaje paliwa na wtryski. wyglada...

    Samochody Początkujący evusia1   04 Lis 2009 20:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3117
  • Astra g 1.6 8v - spalanie oleju, brak mocy, szajba obrotow

    bezwzglednie zdjac glowice,sprawdzic ja na mozliwosc pekniec,splanowac,uszczelniacze zaworowe zmienic,i poskladac.njpewniej jest walnieta uszczelka glowicy,stad mleko w oleju-efekt mieszania sie wody z olejem.najprawdopodobiej puszcza na tym cylindrze na ktorym bylo najmniejsze cisnienie sprezania.dokladnie...

    Samochody Mechanika kraskaj   08 Lis 2009 01:33 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 12712
  • opel astra 1.7 td 1997 pasek klinowy

    Zerwał się pasek klinowy, co można z tym zrobić? Czy to moglo uszkodzic rozrzad?

    Samochody Mechanika 1078231   06 Gru 2009 11:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2958
  • Astra G 1.6 16v brak mocy

    Wydech odkreciłem przy dwórurce dla pewnosci. Ale jutro od 8 siadam na nią wiec sprawdze rozrzad. Dzieki za wskazówke z klinem

    Samochody Mechanika przemek25l   10 Gru 2009 14:51 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6466
  • Opel Astra II clasic przestał palić na 2 gary

    na 99% przeskoczyl ci rozrzad

    Samochody Mechanika danio86   02 Sty 2010 00:34 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2994
  • Opel Astra F C16NZ nie odpala na ciepłym silniku

    Witam ponowie Niestety w dalszym ciagu nic nie pomaga. Probowalem podmiany aparatu zaplonowego i dalej to samo. Ma ktos jakies propozycje? Moze rozrzad(chociaz na zimnym odpala)?

    Samochody Początkujący eliyahu   09 Sie 2013 08:02 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 14143
  • Brak iskry podczas krecenia, Astra 1.4!

    spokojnie koledzy. Dodano po 47 a pytanie z innej beczki, aby poprawnie ustawic rozrzad w tym aucie wystarczy ustawic kola na znak?

    Samochody Początkujący Gość   21 Sty 2010 20:06 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1221
  • Astra II 1.7 dti 2002r wymiana rozrządu

    Dziękuje wszystkim za informacje. wymienilem rozrzad i wszystko działa. pozdrawiam

    Samochody Mechanika grzekrys83   26 Mar 2012 11:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 36084
  • Astra 1.7D 93rok nagle dziwny dzwiek z silnika i utrata mocy

    to sprawdz rozrzad chociaz ja upieram sie na swoim.podlacz go do osobnego zbiornika z ropa.po sprawdzeniu rozrzadu.pozdrawiam

    Samochody Mechanika Gość   23 Mar 2010 23:37 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2491
  • Ustawienie rozrządu w Renault 1,5 dci.

    Nie no bez blokady tutaj już nie nafika ,nie wiem czy on składa czy rozbiera ale na upartego można by znak na wieńcu zrobić to by ustawił jak było.Ale nie wiadomo jak było wcześniej (może był trochę przestawiony)dlatego pasuje blokada. Dodano po 3 prosta metoda pierwszy tłok w martwy punkt...

    Samochody Mechanika phantomlord31   30 Kwi 2010 22:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8983
  • Astra G 2.0 16V czujnik położenia wałka rozrządu

    sprawdz kolo walu korbowego i dobrze ustaw rozrzad a walki rozrzadu sa na klinie czy na stozku??

    Samochody Elektryka i elektronika sobotadyzio87   24 Gru 2011 13:29 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 13271
  • opel astra 1.7 DTL brak mocy

    rok temu bylem u mechanika bo wymienial simeringa na wale korbowym i musiał sciagac pasek wiec zauwazyłby gdyby byl przestawiony rozrzad....

    Samochody Początkujący crosskx   28 Lis 2010 14:12 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8355
  • Urwane śruby na kole pasowym Astra F z silnikiem 1.7 tds

    Sruby urwałem przy dokrecaniu. Moj bład. Ale teraz to nieistotne bo trzeba naprawić. Koło pasowe jest dobre same w sobie.to co widac to chyba od rozrzadu wałek do którego jest to koło przykrecone i w nim śruby siedzą. Wykretakiem probowalismy i ciezki temat bo sruba sie kruszy, nakretke spawac tez...

    Samochody Początkujący lysybro   01 Kwi 2011 18:22 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3847
  • Opel astra bertone z18xe silnik slabo wchodzi ma obroty

    Witam. Zakupilem niedawno piekna bertonke, autko bylo sprowadzone z Belgii, chcac nie miec do siebie zadnych pretensji postanowilem wymienic wszystkie plyny i rozrzad, klocki hamulcowe oraz opony. Bylo wszystko ok, ale (nienawidze tego ale) znajomy mechanik wymieniajac rozrzad zadzwonil mowiac ze byl...

    Samochody Początkujący gigi_1985   29 Mar 2011 10:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2494
  • Opel Astra 1,4 16v strzela w rurę - kąt wyprzedzenia zapłonu

    sprawdz rozrzad czy jest na znakach

    Samochody Początkujący Hanns   11 Kwi 2011 19:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5029
  • OPEL ASTRA G 2.0 dtl 82km- nie można odpalić auta

    jezeli bedzie robiona głowica i zawory to musisz sie liczys z wydatkiem ok 1000zł... demontaz/montaz, oddanie głowicy do servisu, zrobienie zaworów, poroba szczelności a moze i trzeba bedzie ja nieco "liznąć", a to jeszcze pasuje rozrzad zobaczyc i moze wymienic i suma sumarum -1000zł oczywiscie...

    Samochody Elektryka i elektronika cegulla   23 Lis 2011 14:25 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 6828
  • Astra H 2008 r 1.8 benz 140

    Tez niestety nie... w sklad tego rozrzadu wchodzi tylko napinacz i jedna rolka, napinacz jest automatyczn; tez nie "wskazowkowy" ... jak wyzej podano Rozrzad wczoraj zrobiony, obylo sie bez zadnych blokad itp. Prosto i przejrzyscie jak w kazdym oplu praktycznie :)

    Samochody Szukam Bartek890130   20 Lis 2011 01:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 943
  • Opel astra f 96 1,6 zgazowany - dużo pali

    Czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego nie zaszkodzi, a na pewno pomoze. Sprawdz tez czy rozrzad jest w dobrym polozeniu byc moze przeskoczyl Ci pasek. Ostrzeżenie za wspisywanie bzdur.

    Samochody Początkujący romek-atomek273   07 Gru 2011 00:28 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4328
  • Astra G 1.7 DTI stukanie w silniku

    rzeczywiście może to być rozrzad. Jedz do dobrego mechanika niech ci to sprawdzi i ewentualnie ustawi. Te silniki nie jest tak prosto ustawić, sam miałem Astre F i wiem co mowie :-D

    Samochody Początkujący major_raz   10 Kwi 2012 10:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4323
  • Astra G z silnikiem 1.6 8v, X 16SZR nie odpala

    Kable sa dobrze podlaczone,opisze jeszcze raz Po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki pod glowica ,auto nie odpala ,rozrzad zostal sprawdzony pare razy,jest iskra lecz go zalewa ,brak blendow , Dodano po 4 po dalszej walce z astra nadal nic jedynie przy kręceniu i dodawaniu gazu słychać...

    Samochody Elektryka i elektronika damdam   11 Mar 2012 22:47 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5523
  • astra c14nz uszczelka pod głowicą

    Dobra cena jeśli będzie zrobione jak należy. A tyle razy było pisane do Opli nigdy wody nie lać i płyn wymieniać na czas... Kolego akurat tego ja pilnuje płyn był wymieniany w zimę nigdy nie lałem wody po prostu od 1,5 roku odkąd mam tego opla z pod (UPG) sączyło mi olejem i wiedziałem że jest to tylko...

    Samochody Mechanika zeimp   12 Kwi 2012 18:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3980
  • opel astra f 95r dymi niebiesko na postoju (sonda lambda)

    wlasnie byla wymiana pierscieni tlokow rozrzad kompletny uszczelniacze. Dodano po 5 a jezeli chodzi o olej to gdy kilka razy w trasie wlaczy sie wentylator to jest wtedy znaczny ubytek oleju.

    Samochody Mechanika opelastraf95   04 Cze 2012 20:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2075
  • Astra II - czy już pora się rozstrać ?

    No wlasnie takie to dylematy wlasciciela. Jak to mowia auto tyle warte ile ktos da. Ale astra z 2002 za 8 tysia to raczej bedzie padlo, a nie samochod w rozsadnym stanie/przebiegu. Za sprzedaza - auto nie jest zbyt komfortowe i mnie troche juz meczy, im dluzej je trzymam tym trudniej bedzie je sprzedac...

    Samochody Eksploatacja admiralbar   20 Sty 2013 20:17 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3465
  • opel astra f 1,6 monowtrysk - zgasła, nie pli

    zacznij od odłączenia np. wtrysku i sprawdz czy na gazie odpali, albo odłącz cewke przy reduktorze i sprawdz czy pali na benzynie Rozrzad sprawdz jeszcze raz. jak jest iskra w odpowiednim momecie i sprezanie to ma zapalic. którys z tych warunków nie jest spełniony

    Samochody Instalacje Gazowe robert199   16 Mar 2013 20:23 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 4536
  • opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary

    Powiem tak pan mechanik wymienil kopulke i swiece i odpalal z duzym trudem ale nie trzyma obrotow i na niskich obrotach nie pali na wszystkie ale wkreca sie na oboty. Nie oddawalem juz do niego tylko do innego i pan powiedzial tak... Rozrzad przestawiony o prawie dwa zabki i ze jego robota byla ewidentnie...

    Samochody Początkujący adasiek1987   08 Kwi 2013 16:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3921
  • Opel Astra 2 hatchback 1.4 2004r. 90km

    Podstawa to diagnostyka w tych czasach a czy rozrzad dobrze złożony

    Samochody Początkujący michcik1991   27 Kwi 2013 21:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 840
  • olej w zbiorniku chłodzenia opel astra 1.7 dti 2001

    Dziękuje za odpowiedź. Jutro jadę do mechanika który powiedział że sprawdzi czy w zbiorniku są opary dwutlenku węgla jeśli tak to uszczelka ale może to chlodniczka najdziwniejsze jest to że nie ma że tak nazwę typowych objawów nieszczelnej uszczelki chciałem sobie tak bardzo dobrze doinwestować autko...

    Samochody Początkujący kebes2   30 Cze 2013 06:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5463
  • Opel Astra - X17DTL - jak poprawnie podłączyć pompę wtryskową.

    Przeciez tu wszystko podlancza sie intuicyjnie i nic inaczej niepasuje. Jak mozna pomieszac rurki od wtryskiwaczy?Czy kolega czyta to co pisze? Wkladaj te pompe i odpalaj a jak sie auto bedzie toczyc to masz inny problem skoro prze kolizja rozrzadu jechalo dobrze.Wydaje mi sie ze szukasz wiatru w polu. Ponadto...

    Samochody Mechanika Paweł#G   14 Lut 2014 18:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 8898
  • Opel astra F 1.4 - Nie odpala po wymianie rozrzadu

    aparat zaplonowy przestawialem nic nie pomaga. w takim razie zostaje przesuniety rozrzad... jak mozna sprawdzic najszybciej czy jest dobrze ustawiony?

    Samochody Początkujący Developers   20 Gru 2013 22:57 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4197
  • opel astra f 1,6 - slabe cisnienie na 2 garach

    w sumie to mam teraz dylemat bo blacha samochodu jest zdrowa do wymiany tylko reperaturka wlewu i nadkola (na ten wiek to naprawde zdrowe autko) z tego powodu warto byloby remontowac ten silnik tylko jedyny mankament jest w tym ze rodzice mieli autko ponad 3 lata ja mam dopiero od pol roku i rozrzad...

    Samochody Początkujący adilox123   01 Sty 2014 13:01 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1956
  • opel astra h 1,3 cdti - wyciek oleju z wydechu

    To auto rozgrzej porzadnie i pojezdzij Na dobrej ropie, moze to sie stalo od stania, po tak dlugim staniu proponowalbym pozmieniac wszystkie oleje i filtry no i rozrzad

    Samochody Mechanika rafal k71   01 Kwi 2014 23:15 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3045
  • Astra g 1,6 16V - Strzela na gazie.

    Witam. Mama problem z gazem. Instalacja 1 generacji ze sruba na wezu. Mianowicie zaczal strzelac w dolot. Zaczne od poczatku. Pierwszy strzal rozwalil mi dolna obudowe filtra powietrza, wymienilem i od tego momentu moje spalanie wynosilo 18l, przed strzalem 12-13l. W miedzy czasie wymienilem swiece,...

    Samochody Instalacje Gazowe kotlet   07 Cze 2014 19:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1041
  • Astra G 2000r - Dziwne gruchotanie spod maski.

    Podobnie jak kolega sprawdzic rozrzad ew kolo pasowe moglo sie rozwulkanizowac.

    Samochody Mechanika mkpl   17 Gru 2014 22:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 708
  • opel astra drgania silnika

    Czy wystarczy wymienic sensor czy caly rozrzad o ile jest uszkodzony lub rozregulowany?

    Samochody Początkujący aoarek   03 Lut 2015 23:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 597
  • Opel Astra G. 2.0 DTI / Y20DTH - Auto nie pali P0195

    przepraszam zle odczytałem dane auta. jak na plaka nie ma reakcji to nie ma kompresji... to diesel. jak ma kompresje i paliwo (plaka) to musi sie odezwać.... jesli nie to niema kompresji... wiec jestes pewny że rozrzad ok? Dodano po 47 i zapytam głupio olej w silniku jest????

    Samochody Elektryka i elektronika zubereq   10 Kwi 2015 06:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1047
  • opel astra G brak mocy,pompa paliwa?

    Cpu wymienialem bo kupilem samochod z jego usterka...Auto bylo w stanie awaryjnym caly czas i pokazywalo mi bledy nejpierw pedalu gazu pozniej przepustnicy wymienilem jedno i drugie i nic nie pomoglo.Wymienilem wiec komputer i auto od razu zaczelo jezdzic jak trzeba.Kontrolka check engine zgasla.Ale...

    Samochody Początkujący grala1   20 Cze 2015 18:41 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 603
  • Zafira b 1,6 benzyna - Rozrzad, poskladanie silnika

    Witam, kilku kolegów próbuje tu pomóc, ale mam jedno pytanie, które może być istotne - czy auto po zakupie jeździło nie tylko na lawecie - czyli czy odpalało bo z tego opisu nie wiadomo jednoznacznie - Zafire kupiłem z rok temu. Nie miała ciśnienia i ktoś wcześniej próbował ten silnika naprawiać. Rozebralem...

    Samochody Mechanika robokop   14 Lip 2015 07:57 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1134
  • Astra G 1999 1.6 8V 55KW nie działa klimatyzacja

    Modul zamowilem wg numeru na obudowie jaki mialem zamontowany zeby byal taki sam. Nie.zwrocilem uwagi czy obroty wzrastaja jutro sprawdze. Jak chodzi o czujnik cisnienia klimatyazcji to jest wymieniony. Plyn chlodzacy nowy z wymienionym termostatem i czujnikiem temp ( wymienilem jak robilem rozrzad za...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie kidu33   23 Wrz 2015 19:47 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 813
  • Opel Astra G z16se 2001 - silnik nie zbiera się na obroty.

    Byl juz w naprawie ale ponoc jest dobry...Silnik raz pozniej jeszcze byl przegrzany tzn wyciek oleju i sterownik wylaczyl wszystko ,pozniej byl zrobiony remont silnika wszystko wymienione rozrzad sprzeglo glowica tloki...Ale nie wymienialem sterownika.wiem ze immo nie pusci moge kupic sterownik razem...

    Samochody Początkujący t3syncro   08 Lut 2016 20:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 813
  • Opel Astra F - Wymiana silnika

    Zapewne masz obecnie silnik 8 zaworowy a ten nowszy to może być 16 zaworów. Jeśli jest to 16, skrzynia będzie pasować i mocowania, ale musisz mieć cały osprzęt, wiązkę, ecu, klucz, układ wydechowy. Do tego 16 są bardziej awaryjne, biorą olej, rozrzad jest kolizyjny. Robiłem kiedyś taka przekładkę i...

    Samochody Początkujący szymon198312   21 Lut 2016 21:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 273
  • Opel AF X14 XE - Astra- dziwny zapach i nierówne obroty na biegu jałowym

    Wiesz co bylem juz z tym u mechanika ktory robil mi rozrzad, stwierdzil ze przyczyna tej nierownej pracy silnika to czujnik polozenia walu korbowego. Ustawil go i jest ok teraz silnik pracuje rowno i w porzadku jest. Nie wiem czy faktycznie to bylo przyczyna czy on cos zmajstrowal przy zakladaniu rozrzadu...

    Samochody Początkujący woda_cisowianka007   15 Kwi 2016 06:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 354
  • OPEL ASTRA H 1,9CDTI 2007 74KW bardzo cieżko odpala przy temperaturze 35stopni

    temat w dalszym ciagu otwarty jutro sprawdzamy rozrzad choc nie ma błedu synchronizacji Dodano po 5 temat w dalszym ciągu otwarty jutro sprawdzamy rozrząd choć nie ma błędu synchronizacji

    Samochody Początkujący daras41   25 Kwi 2016 07:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 303
  • Głośna Praca silnika brak mocy . OPEL ASTRA F 1.4 8V LPG.

    Z takim założeniem napewno tego nie naprawisz. Najlepiej jakby ktoś pokazał palcem co jest nie tak. Przy silniku tak mało skomplikowanym zanim napiszesz nowy temat sprawdź podstawowe sprawy jak napisane wyżej - kompresją, rozrzad. Przy przestawionym o jeden ząbek raczej będzie zapalac. Silniki z uszkodzonymi...

    Samochody Początkujący manta   05 Maj 2016 20:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 315
  • Opel astra h 1.3 cdti kręci do 4000 obrotów, nie ma mocy

    Jakie masz napięcia na czujniku doładowania w jakich zakresach obrotów? Czy sprawdzałeś rozrzad, czujniki walka i wału? Czy pod kątem mechanicznym siknik jest sprawdzony?

    Samochody Początkujący KotBury2   13 Lip 2016 13:31 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 342
  • Astra G Kombi X16SZR Ucieka Benzyna

    Witam , mam coś pecha do swojego nowego nabytku , nie dosc ze musiałem przeprowadzic remont silnika i wyciagać blok , to teraz okazuje się że ucieka ostro benzyna , z poczatku myslałem że zle ustawiłem rozrzad , z tad też na docieraniu na benzynie zrobiłem za 60zł ledwo 30km , dzisiaj jechałem sprawdzić...

    Samochody Początkujący mirekk85   15 Lip 2016 04:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 186
  • X16szr astra g znaki na rozrządzie nie chcą się dokładnie zgrać

    Skoro wlałem 10 litrow do pustego zbiornika i wyjezdzilem znow do zera to co za roznica czy wleje wiecej tym sposobem ? Benzyne tez w oczach pochlaniał , teraz juz nie czuc paliwa a wczesniej bylo czuc jak na benzynie odpalałem. Na razie ciezko mi cokolwiek stwierdzic bo wciąż jeżdże .Poprzedni blok...

    Samochody Początkujący mirekk85   25 Sie 2016 21:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 243
  • wyciek oleju z pod uszczelki glowicy -astra1,4

    od jakiegos czasu mam wyciek oleju i mikro bombelkowanie na laczeniu glowicy z blokiem silnika, tylna czesc silnika (przy polaczenu ze skrzynia biegow) wszystko to w astra 1,4 c14se czy mozna to zignorowac i jezdzic, czy naprawiac , jakie sa koszty za 10tys bede mial do roboty rozrzad wiec...

    Samochody Elektryka i elektronika piter11   27 Sty 2004 20:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2169
  • GOLF II- temperatura silnika

    Mam taki problem.Podczas jazdy powyzej 80 km/h blyskawicznie spada mi temperatura silnika i zaraz wlacza sie ssanie.Czy temperatura silnika zalezy tylko od termostatu?gdzie jest termostat czy jego wymiana jest skomplikowana?(w astrze trzeba rozrzad zdejmowac :( ).

    Samochody Elektryka i elektronika Grzegorz60kozy   02 Sty 2009 11:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5437
  • zakup opla omegi 2,5 tds

    Witam.. Widze, że wszyscy rozpisują się na temat Diesla.. Ale przecież jest wyjście - omega w benzynie przerobiona na gas.. Fakt - autor postu zaznaczył, ze w grę wchodzi tylko diesel, ale ze względu na zmniejszone gabaryty bagażnika. Przecież równie dobrze można wmontowac butle w koło i po sprawie... Sam...

    Samochody Szukam wenti29   06 Sie 2007 07:23 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 30007
  • Zepsuty czujnik walka rozrzadu przyczyna dymienia silnika???

    czy to mozliwe??? co to moze byc ze silnik kopci? jakie sa objawy zepsutego czujnika? komputer na diagnostyce pokazal ze jest popsuty wlasnie ten czujnik, po odlaczeniu go silnik pracuje tak samo jak z nim czyli dziwnie wchodzi na obroty , obroty skacza np trzymam gaz na 2000 obrotow a silnik skacze...

    Samochody Elektryka i elektronika killer1000   17 Lip 2006 13:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5203
  • Astra II 2001 - rozrzad, bledy, komputer, immobiliser

    Mam Astrę G z 2001 roku, silnik 1.4 16V. W pewnym momencie podczas jazdy zgasł silnik i nie mogłam odpalić. Mechanik stwierdził, że związane jest to z paskiem rozrządu. Pasek był wymieniany parę miesięcy wcześniej (przebieg po zmianie - około 30tys. km). Zastanawiające jest to, że po 2 dniach akumulator...

    Samochody Elektryka i elektronika emu   20 Paź 2008 17:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4229
  • Opel Astra f 1.4 16v jak ustawic rozrzad

    Witam jak utawic rozrzad w astrze f wał korbowy jest przestawiony jak go ustawic?

    Samochody Początkujący mortalbird   09 Lis 2010 22:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7667
  • Rozrzad Opel Astra 1.7 TD rok 1996

    Witam ! 3-4 lata temu kupiłem opla astrę rocznik 96 pojemność silnika 1.7 TD wymieniłem wtedy wszystko w rozrządzie od tamtej pory zrobiłem około 60 tys. km. Proszę odp mi czy muszę wymienić sam pasek ? Czy calą reszte ? Z gory serdecznie dziekuje i przepraszam, jeżeli nie napisałem tego w odpowiednim...

    Samochody Eksploatacja miszarus   17 Mar 2011 07:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2766
  • Opel Astra 1.4 93r rozrzad sprawny, iskra jest benza jest, czujnik halla sprawny

    Tydzień już szukam usterki w Asterce i nadal lipa. Nie chce odpalić. Zachowuje się jak by miała przestawiony zapłon. Paliwo jest podawane z wtrysków, iskra na wszystkich garnkach, czujnik Halla sprawdzony (sygnał podaje na wtrysk). Rozrząd idealnie w punktach.

    Samochody Początkujący JziorAstra   14 Gru 2011 18:28 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 6025
  • opel astra 2004 - rozrzad ustawienie

    Witam. Prosze o shemat ustawienia rozrzadu w astra 2004 1.7 silnik opla od 2 dni mam problem z autodata i nie moge jej uruchomic. Dziekuje bardzo za poswiecenie uwagi

    Samochody Mechanika mortalbird   07 Wrz 2012 19:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 10758
  • Jaki samochód wybrać do 20 tys.

    Pomyśl o ( nieco egzotycznym) ale ciekawym i bardzo mało awaryjnym aucie : toyota matrix (pontiac vibe- zdecydowanie ładniejszy). Kupisz za 20 tys 2006-7, nawet ze "świeżą" instalacja LPG. Bardzo oszczędne silniki VVTI 1,8, moc ponad 130KM, rozrzad na łańcuchu. Jest sporo modeli z napedem na 4 koła,...

    Samochody Eksploatacja zubrstw   25 Mar 2015 20:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1902
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty