forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



rozrzad golf

Znaleziono około 99 wyników na elektroda.pl: rozrzad golf
Podstawowa forma zapytania: rozrząd golf
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Co robic? Volkswagen golf 6 gti rok 2009 wymiana silnika?

Jak bym dala 6 tys za auto to o nowym silniku bym nie myslala auto kosztowalo 17 tys(euro) golf gti 6 w benzynie(w nl kosztuje wiecej niz diesel przez oplaty drogowe) do tego ma wszystko co te auto moze posiadac no i takie byly ceny tutaj rok temu. Silnik znalazlam i dzisiaj go kupuje od golfa 6 tez...
Samochody Początkujący :: 25 Kwi 2015 19:19 :: bandi21 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 1395

VW Golf 4 VR6 vs Audi S3 1,8L

No ok ale czy moc silnika odgrywa istotną rolę w cenie? to znaczy że co Golf III rocznik 95 z silnikiem jakimś tam turbo ok 150 koni - o ile były takie będzie kosztować 12 tys bo mocny? Wg mnie niekoniecznie.. Audi A3 do roku 2003 to już starocie, tak samo Golf IV bo przecież jest już VII generacja. Jeśli...
Samochody Eksploatacja :: 22 Lip 2014 22:32 :: Mateo2014 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1830

Vw GOLF 2 silnik 1.6 problemy z obrotami Juz nie( )mam sił

Juz niemam sił zreszta moi mechanicy tak samo.... A zatem ucieszony sprowadziłem mojego golfa 2 " igłe" z niemiec za 100 ojro :).....rocznik 1990 silniczek 1,6 gażnik sterownay elektorniką (oznaczenie silnika PN)....Problem polega na tym ze Golf nie utrzymuje wogóle obrotów skacze sobie góra dół...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Lut 2010 14:10 :: ozz4 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 21699

VW golf IV 1.6 - wstrzasy silnika(nieregularna praca)

Witam Furka ma jakieś 92000 przebiegu i jest ostatnio po wymianie rozrzadu. Rozrzad bosha wiec luks. Ale problem jest taki że czasami skacza obroty tzn. po odpaleniu jak jest zimny (no rozumiem moze sie trzasc bo sie rozgrzewa itd) ale jak juz sie rozgrzeje do 90 C to czasami silnik wpada w dziwne...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2005 12:31 :: wzo4168 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1460

Golf IV 19TDi zgasł podczas jazdy

Moze napisze od początku zapaliłem samochód ruszyłem i silnik zachwile zgasł(chcodził moze przez 1 min) okazało sie ze wyciekł mi olej na postoju bo była dziura w misce po wczesniejszym wjechaniu w dziure. Myslałem ze sie zatar (na wale nic nie było widać)ale okazało sie ze rozrzad sie przestawił(silnik...
Samochody Mechanika :: 01 Kwi 2010 09:38 :: manio0013 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2957

golf 3 diesel 1993r 1.9 TD Nie chce palic

SPrawdz czy Ci sie nie gibie kolo pasowe bo to czesta usterka w VW przestawia rozrzad, a jak sie rozleci to wiesz jakie koszta.... Trzeba rozebrac przefrezowac czop walu i ustawic rozrzad na nowo..
Samochody Mechanika :: 20 Cze 2010 19:53 :: galeon3 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5469

vw golf II 1.8 dławi się na rozgrzanym silniku

Przed tymi wszystkimi kłopotami byl wymieniany rozrzad i przy wymianie rozrzadu mechanik przestawil z tego co wiem nazywa sie to tps przy przepustnicy poniewaz stwierdzil ze silnik zle chodzi i to tym sie reguluje. I od tamtej pory zaczely szalec obroty tak jak pisalem na poczatku tematu. Pare dni temu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Maj 2012 10:56 :: cierlik15 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2457

vw golf 3 1.9 td stuki w silniku i falowanie obrotów

Witam dzis dopiero sie zabralem za naprawe auta . Bo nie mialem czasu przez weekend. I wyszlo czywiscie ze to nie szczesny klin na kole zebatym . Zamowilem je i jutro bedzie , tylko mam jeden maly problem nie wymienialem nigdy sam rozrzadu.bo jak juz rozkrecilem to wymienie od razu rozrzad i tym kierunku...
Samochody Początkujący :: 19 Sie 2014 13:01 :: Marczello29 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1422

VW Golf IV 1,6 - Wymiana samego paska rozrządu a robota

Wg mechanika pasek był źle założony i jest w tym momencie niepewny, może strzelić a wtedy to grubsza zabawa.. Pytałem trzy razy czy cały komplet..mechanik się zaśmiał i powiedział że no po 9 miesiącach po przejechaniu 10 tys km nowy rozrzad można, można nawet po 100 km..są tacy co po 3 miesiącach komplet...
Samochody Początkujący :: 17 Mar 2015 07:13 :: grala1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 948

Użytkownicy WV Golfów

ja bym ci osobiscie polecił golfa 3 ale nie na silniku 1.8 bo on ma wielka pojemnosc i mało mocy jak juz to na silniku 2.0 gti albo tym nowym silniku TDI też takie wychodziły chyba od 96 roku… ten stary 1.9 GTD jest bardzo głośny w środku ja mam osobiście 3 na silniku 2.0 GTI 16v i to po prostu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 20:27 :: camel :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1385

Golf 2 GTI 16V (ke-jetronik) - zmarł silnik - pomocy

Rozrzad nowy, wydech nowy, cisnienia niestety nieznam. Dodam że auto jest po lakierowaniu, byl wyciagany silnik, ale bo zlozeniu golfa silnik odpalał przez 2 miesiace a w sobote mnie załamał. A jeżeli zabrakło paliwa i przez 2 dni ogo piłowałem bez paliwa (naz 3 dzien dopiero dolałem) to nie zapowietrzył...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Maj 2007 14:23 :: sebc :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 5382

Szarpie i odcina za wczesnie zaplon golf 3

Witam mam taki problem. Posiadam golfa 3 2,0 8v ADY z gazem. Przy przyspieszaniu szarpie jakby prad mu gdzies odcinalo. Dzieje sie to i na gazie i na benzynie z tym ze na gazie potrafi strzelic. Dzieje sie to w przedziale obr miedzy 1800 a 3000. Potem ladnie ciagnie (nieraz z dwoma max szarpnieciami)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Gru 2008 08:20 :: Mac23 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2481

golf 2 1,3 pełen wtrysk dużo pali

mam podobny problem z Golfem tyle że mam samochód na gaz... GOLF 1,3 kat NZ kupiłem go miesiąc temu. rozrzad był wymieniany pół roku temu więc to skreślam. Znalazłem w tym bardzo ciekawą rzecz otóż pod silniczek krokowy od gazu miałem wkręconą śrubke żeby sie nie domykał... odrazu kupiłem nowy silniczek...
Samochody Początkujący :: 01 Mar 2011 18:56 :: eltron :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 8259

Jak ustawic rozrząd w Golfie II

Zamierzam wymienic pasek rozrzadu w volkswagenie golfie 1.8 na jednopunktowym wtrysku oznaczenie silnika RP. Problem w tym ze nie wiem gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic rozrzad. Gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic wyprzedzenie zaplonu. Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Cze 2004 16:05 :: pavel 55 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4741

Brak mocy na benzynie i LPG Golf 3 1.8 ABS

Witam Mam golfa 3 1.8 abs 90 KM na lpg. Moj problem jest taki ze auto nie ma mocy zarowno na bezynie jak i na gazie. Z trudem rozpedza się do 140 km/h, z dobrej gorki to i do 150, a z tego co wiem powinno bez wiekszego wysilku smigac nawet do 180km/h. Na 5 biegu obrotek dochodzi do ok 4000 i to wszystko....
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Cze 2005 22:18 :: laufer888 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6268

Golf IV TDI problem z odpaleniem silnika

Witam jestem posiadaczem Golfa IV TDI 90PS 99r. Dzis rano nie moglem go za nic odpalic i tak jest do tej pory. Krecilem tak dlugo az rozladowalem akumulator. Nigdy wczesniej nie mialem takich problemow. Podejzewam, ze to moze byc filtr paliwa ale nie wiem jak sie go sprawdza. Auto posiadam od 6 miesiecy...
Samochody Mechanika :: 09 Lut 2013 22:29 :: maczi324 :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 52706

VW GOLF IV 98r. 110 KM - kiedy silnik ciepły ciężko pali

Witam!!! Mam podobny problem jak wyzej pytający.Mianowicie samochód na zimnym pali idealnie(GOLF IV 1.9 TDI_ALH, ale jak jest ciepły temp.90stopni trzeba go kręcić kilka dlugich sekund.Czytalem juz wile informacji na ten temat ,ale nikt nie dał mi jeasnej odpowiedzi.Wiem żenapewno nie jest to -rozrzad...
Samochody Mechanika :: 25 Cze 2014 14:58 :: krknopers :: Odpowiedzi: 297 :: Wyświetleń: 221327

Wymiana silnika w Golfie III TDI

Witam Dzis zakupiłem za 800zl Golfa III TDI silnik 90km 1Z niestety silnik jest do wymiany ewentualnie do wymiany. Posiadam troszke gotówki i zamierzam cos z tym autkiem zrobić... Planuje wymiane silnika, wczoraj bylem u znajomego mechanika posprawdzal wszystkie podsespoły i jest ok jedynie silnik...
Samochody Mechanika :: 20 Paź 2008 06:53 :: al777 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1092

golf IV 1.6 sr duzo pali

mam problem a mianowicie,uzytkuje golfa 99r 1.6 sr ktory pali srednio 14 l na 100km,wymienialem juz czyjnik temperatury,czyszcona byla przepustnica i wprowadzane byly nastawy podstawowe,sprawdzany byl rozrzad tzn jedo ustwienie,wymieniane swiece i przewody zaplonowe,samochod pali normalnie i przyspiesza,sondy...
Samochody Mechanika :: 16 Kwi 2009 06:57 :: seatalt :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 13361

Dymienie i wycie silnika VW GOLF IV 1.9 TDI 110 KM

Witam wszystkich. Zakupilem ostatnio VW Golf IV 1.9 TDI 110 PS 2000 rok silnik AVS jesli sie nie myle. I mam powazny problem zrobilem to : wymienilem kpl. rozrzad , pompe wody , wszystkie filtry , olej (castrol 10W40-diezel) , filtr olejowy , plyn chlodniczy , zostala wyczoszczona cala przepustnica i...
Samochody Mechanika :: 15 Lip 2009 23:13 :: robrem8214 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 8548

Golf 2 1.6 kat 91r. muli przy dodawaniu gazu

Posiadam golf 2 1.6 kat 91r.Mam ustawiony zaplon,rozrzad,wymiana swiec , oleju i flitrów.Silnik odpala super i fajnie chodzi na wolnych obrotach,problem pojawia sie podczas jazdy,przy dodawaniu gazu wchodzi do pewnego momentu ok.nie mam obrotomierza ale tak do okolo 2 tys. potem jak by nie dostawal paliwa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2010 19:32 :: jurek123456 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2750

golf 4 tdi nie może odpalić

Witam, Posiadam Golfa IV 1.9 TDI 90KM rocznik 1998. Przy mroźnym poranku (-11 stopni) odpalił cięzko po czym przejechałem ok. 300 metrów i silnik zgasnął i niemożna go odpalić. Rozrusznik kreci normalnie ... ale nie daje żadnych oznak/próby spalania paliwa. Sprawdzałem: - wymieniłem filtr paliwa...
Samochody Mechanika :: 08 Lis 2011 18:57 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1626

GOLF III 1994 r 1.9 D - szarpie na zimnym silniku.

mam podobna sytuacje kupilem golfa 2 miesiace temu 1.9 Tdi 90 km symbol silnika 1z 96r. ciezko odpalal wymienilem swiece okazalo sie ze byla tylko jedna sprawna wymienilem na nowe 4. Jest problem bo auto nie odpala tak jak powinno po nocy stania albo po kilku godzinnym staniu auto odpali za pierwszym...
Samochody Mechanika :: 01 Mar 2011 08:56 :: Mirek.tok :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5341

Golf mk3 aee nie odpala, zalewa sie

Witam, mam mega problem z golfem 1.6 AEE. Auto nie chce zapalic, mimo ze probuje (zalewa sie), po odlaczeniu wtryskiwaczy zapala od razu na jakies 2 - 3 sekundy (az wypali nadmiar paliwa) i gasnie, po podpieciu wtryskiwaczy znowy probuje. Nie mam juz pomyslow co to moze byc, ponizej dane co juz zrobilem: -wymienilem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Kwi 2011 19:41 :: legwan22 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2975

Golf V 1.6 FSI - trzęsie silnikiem błąd czujnik położenia wału/wałka

Witam. Mam problem z silnikiem 1.6 FSI BAG w moim golfie V 2003 r . Kupiłem autko z podejrzeniem zerwanego łańcucha. Okazało się , że łańcuch był cały ale delikatnie wyciągnięty, oprócz tego uszkodzone 8 zaworów ssących. Wymieniony został cały rozrząd bez wariatora zmiennych faz rozrządu i naprawiona...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lut 2014 21:58 :: T5 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4890

Golf IV 1,8T - Zapytanie o temperaturę płynu w upalne dni

Ok czyli rozumiem, że jeśli komputer pokaże 100 czy ciut więcej stopni to nie jest powód do obaw? Zauważyłem też właśnie że wentylator załącza się przy 96 stopniach np..a co z klimatyzacją? Jeśli mam włączoną to wiatraki pracują cały czas? i to pomaga lub nie? czy jak to wygląda? Czy one nie pracują...
Samochody Początkujący :: 10 Lip 2015 16:53 :: KarolMalec :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 774

GOLF II- temperatura silnika

Mam taki problem.Podczas jazdy powyzej 80 km/h blyskawicznie spada mi temperatura silnika i zaraz wlacza sie ssanie.Czy temperatura silnika zalezy tylko od termostatu?gdzie jest termostat czy jego wymiana jest skomplikowana?(w astrze trzeba rozrzad zdejmowac :( ).
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Sty 2009 11:58 :: Grzegorz60kozy :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5380

Golf 3- 1,6 -dzwonia zawory jak chce przyspieszyc !

szklaneczki dzwonily by na zimnym silniku i na wolnych obrotach. jak juz pisalem wczesniej: rozrzad lub zaplon. Jedno z drugim sie wiaze.
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Lis 2005 11:03 :: D1978 :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 10398

Golf MK3 11.94 -1.9TDI Problem po depn. 100-120km/h

A wiec wymienione filtry,olej i pasek rozrzadu z dwiema(!) rolkami.Dostalem zawalu-calosc mnie kosztowala prawie 600zl(sic!).Mechanik powiedzial ze rozrzad byl przesuniety o jeden zabek(cokolwiek to znaczy),ale poprawili i jest ok.Wsiadlem,odpalilem-jakosc ciszej i rowniej pracuje.Mowie-super,przejade...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Kwi 2005 01:05 :: seth2 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1296

GOLF 3 - wolne obroty

Przewody, swiece,sonda lambda,TPS,zaplon,rozrzad - tyle mozliwosci.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lut 2006 21:05 :: Big_Mac :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3341

zapłon w golfie 1,8 k-jettronic

okazuje sie brak cisnienia na 3 i 4 cylindrze. po zdjeciu glowicy - przepalona uszczelka miedzy cylindrami. koszt naprawy 560 (koplet uszczelek, nowy rozrzad i zimeringi, planowanie głowicy).
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2006 14:30 :: przemo166 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 827

Golf 3 TDI na ciepło nie pali...

rozrzad juz sprawdzałem jest wszystko tak jak miało byc na znakach itd,pasek tez nie przeskoczył,jak juz zapali to chodzi idealnie,z rana tez pali od strzału tylko jak silnik ma normalną temp. pracy to jest problem trzeba długo krecic zeby zaskoczył...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Kwi 2010 07:08 :: rafix-r8 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3494

Problem z odpaleniem golfa III

Tak juz wiem....wrocil ojciec i sprawdzilismy. to nie jest wina kostki w stacyjce. ojciec podejrzewa ze przeskoczyl rozrzad i dlatego tak jest ze nie chce zapalic i jakis mulowaty sie zrobil....ewentualnie w najgorszym wypadku elktronika..;/
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lut 2007 17:22 :: PietRas17 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1500

Golf IV, 2001, 1.9, 110 KM, ASV - uruchamianie

jak by rozrzad byl przestawiony to po przekroczeniu ilus tys rpm by zaczelys ie problemy np telepanie silnikiem albo wcale by sie nie krecil
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Paź 2007 22:01 :: WITEK1952 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 5361

dziwna przypadlosc golf mk3 TDI

Przyczyna. Mechanik spiepszyl rozrzad ponowne ustawienie + ustawienie p0mpy pomoglo :)
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lut 2007 01:30 :: virusexe :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 991

Golf III 1.9 TDI 97r. - rozruch silnika na niskich temp.

sprawdz czy swiece grzeją, czy sa sprawne. Sprawdz przekaznik swiec. Sprawdz rozrzad.
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Gru 2007 23:05 :: chomika :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1442

Szarpie, brak mocy, gaśnie - Golf III 1,9 TD

trzeba sprawdzic jeszcze raz rozrzad! czy kołka są dobrze przykrecone do wałków. pasek sam sobie nie przeskakuje ani sie nie strzepi! coś tam masz skopane.
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Mar 2008 21:13 :: jurekj1 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4284

GOLF 3 1.9 TDI 94r. Głośny klekot brak mocy

no wiec sprawdz rozrzad i paski. Poza tym moze pompa miec swoje ostatnie dni.
Samochody Mechanika :: 04 Cze 2010 23:14 :: leon16 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3297

VW Golf II gaźnik brak mocy na niższych obrotach

jak dla mnie to zle ustawiony rozrzad
Samochody Początkujący :: 13 Cze 2009 21:42 :: leoon_84 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1999

VW Golf II nie ma mocy

moim zdaniem problem jest z zaplonem.proponowal bym ustawic rozrzad na znaki jezeli to zrobisz i beda sie zgadzaly tzn:walek rozrzadu stoi na znaku i wal korbowy jest na znaku jest ok to sciagnij wtedy kopulke od aparatu zaponowego i tam masz znak. "kreska" kreska ta musi stac posrodku palca jezeli nie...
Samochody Mechanika :: 26 Lut 2009 23:16 :: _prusak_ :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 4294

Volksvagen Bora / Golf 130km - klepie motor ......

witam, posiadam Vw bore 130km 1.9tdi 2000r silnik klepie , *wymienilem w nim pompowtryski (byly 2 od 130 i 2 od 105) *rozrzad sprawdzony i ustawiony według znakow probowalem nawet przesunac zabek w tył i przód *szklanki miały luzy 0,2mm okolo, wymienilem je rowniez oraz walek rozrzadu bo mial...
Samochody Mechanika :: 27 Lut 2009 00:42 :: xHaKeReK :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1361

Golf III, Jechal w deszcz i zgasl... na amen

patrzylismy tez rozrzad i bylo dobrze, pasek nigdzie nie przeskoczyl
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lip 2009 20:26 :: specjalista :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2411

golf V z silnikiem BGU - co to jest?

Jest to układ wtrysku SIMOS 7.1 czyli nie fsi 1,6 kW bei 1/min 75/5600 Rozrzad tradycyjny z pompa wody i 1 rolka nap. Oczywiscie 8-mio zaworówka z tego co zauważyłem najmniej awaryjny silnik z grupy vw
Samochody Początkujący :: 03 Sie 2009 20:47 :: wazzie :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2539

golf 1.9 tdi kopci przy zapalaniu

duzo kosztuje taka wizyta u mechanika ktory stwierdzi co i jak? Pozatym co proponujecie mi wymienic w tym aucie zaraz po zakupie? rozrzad, olej, co jeszcze?
Samochody Początkujący :: 19 Sty 2010 14:00 :: rutek16 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4642

Strzelil na gazie i nie chce odpalić Golf II 16v 1.8

rozrzad jest ok iskra jest a siwece sa czarne jak by go zalewalo :/
Samochody Instalacje Gazowe :: 30 Lis 2009 12:54 :: adam GTI1.8 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2045

Golf 3 1.6 94 r - defekt czujnik halla

Czesc mam podobny proble auto nie przekracza 4500 tys. obrotów .Miałem problem i zrobilismy go porostu trzeba ustawic rozrzad w punkcie zero i aparat zaplonowy w punkcie zero i problem zniknie . teraz mam ten sam problem mechanicy robili mi silnik i zle ustawili aparat i pokazuje czujnik halla ale jade...
Samochody Początkujący :: 21 Gru 2009 13:06 :: tczluos :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 14599

VW Golf II1.8 pali ponad 20 l gazu !! , nierówne obroty

to bedzie tak za duza dawka gazu guma pod gazinikiem albo przestawiony rozrzad.
Samochody Początkujący :: 18 Sty 2010 22:44 :: zubr2719 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 3346

Golf II 1.3 brak mocy i gasnie

Witam wszystkich, jestem nowy, lecz od dawna szukam tutaj rady jako gosc... Do rzeczy, golfik II 1.3 89r. na gazniku, bez gazu... Od poczatku... jakis czas temu padla pompa wody, wiec wymieniona + rozrzad... Mechanik niby zrobil, lecz po kilku dniach zaczely sie problemy z jazda(byc moze juz wczesniej...
Samochody Mechanika :: 27 Mar 2010 21:35 :: dziabi2 :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 12079

VW GOLF IV CABRIO problem z odpalaniem

Wiec tak taki blad lunch pokazal, dzis mial chec odpalic wpierw na breaku potem na paliwie ale na tym sie skonczylo ze procz tego ze delikatnie zaskakiwal to nic innego sie nie dzialo, rozrzad jest okey, sygnal na wtryski jest, immo to raczej odpada bo gdyby to bylo przyczyna to nie mial bym iskry, a...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lut 2010 15:35 :: berni_tcz :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1679

VW golf 2 1.8 gaznik ben/gaz problem nie wchodzi na obroty

sprawdziłem znaki rozrzad jest w porzadku.
Samochody Mechanika :: 11 Kwi 2010 15:33 :: Pawel0703 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4427

golf 4 1,8 turbo ARZ padł. Jaki wsadzić

kupiłem klientowi taki sam, przełożyłem osprzęt wymieniłem. oleje, filterki ,płyn,rozrzad z pompą, uszczelki,tarczę sprzęgła zmieniłem szybę czołową, klocki. i klient stał się lżejszy o 5500zł (silnik 2600)
Samochody Mechanika :: 26 Lut 2010 23:32 :: TESMEN :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 938

Golf IV 1.9 TDI źle pali na zimnym silniku

Witam mam pytanie czy moze uchodzic paliwo z pompowtrzskiwaczy i z pompy bo jak postoi ciezko pali hmmm tak sie zastanawiam bo czujnik wody wymieniłem i nic rozrzad ustawim kolo 0 i dalej to samo
Samochody Mechanika :: 18 Sty 2016 14:32 :: maestrus :: Odpowiedzi: 118 :: Wyświetleń: 133249

golf IV 2000r 1.9 90ps głośna praca silnika

wita mój samochód głośno pracuje(nawet jaknagrzany) nie jest to straszny huk, ale jednak troche dokucza... wydaje mi sie ze ten dzwiek pojawil sie po zmianie pompy paliwa(stara niesety polegla), w tym samym czasie robiony byl rozrzad ? jaka moze byc przyczyna glosniejszej pracy silnika?
Samochody Początkujący :: 09 Cze 2010 21:20 :: T5 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1443

Jakie koszty wymiany rozrządu i sprzegła, GOLF III, 1,6

Witam, Golf III, 1,6, 1995r, ABE jakich kosztów sie spodziewac sie za same częsci przy wymianie rozrządu i sprzegła. Może ktoś ma sprawdzone propozycje. W sklepie za sam rozrzad kompletny, pasek napinacz i pompa wodna 350 zł, na allegro widziałem za ok119zł. Które wybrać?
Samochody Mechanika :: 19 Lip 2010 21:18 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5699

Problem z VW GOLF III 1,6 ABU - Gaśnie na wolnych obrotach !

zeby dojsc do tej usterki po mechaniku:) trzeba sprawdzic mase tematow takich jak np rozrzad , szczelnosc ukladu dolotowego o glowicy nie wspomne:) przeplywka czujniki np temp wiec sugeruje podstawic autko do innego mechanika bo po takim remonciku ciezko bedzie dojsc czego mechanik nie zrobil albo co...
Samochody Mechanika :: 27 Lis 2010 15:22 :: arek10_1986 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 6724

VW Golf 4 tdi 110km 200k km 98r problem z olejem

rozrzad jest ok to poprostu od jakiegos czasu tak sie dzieje co najlepsze rozlaczylem czujnik temperatury i pali normalnie . Wymienilem go na nowy i reakcja ta sama . ma ktos jakis pomysl co go boli????????? pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 30 Lip 2010 21:38 :: eco1982 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 9747

VW Golf MK4 1.9TDi 90KM - kopci na biało, ma nierówne obroty, gaśnie.

albo rozrzad przeskoczyl albo wiele innych rzeczy ...
Samochody Mechanika :: 24 Sie 2010 23:29 :: ptaszek1975 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3032

Vw Golf 3 silnik 2.0 z gazem, slabe przyspieszenie, mala moc

Witam mam problem z vw golfem3 silnik 2.0 115 koni. Auto kupilem niedawno i jak na taki silnik wydaje mi sie ze powinien byc bardziej zrywny. Spalanie trasa przy predkosci 100-110 km/h pali gazu 11 l. Predkosc maksymalna na benzynie to 170 km/h. Krecilem kopulka lecz nie wiele mu to pomoglo. Rozrzad...
Samochody Początkujący :: 12 Wrz 2010 19:43 :: robokop :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4297

GOLF III 2.0 GTI 8V 115KM 94r

Styki sprawdzalem,rurki tez.wszystko ok. a czy jest to mozliwe ze podczas zapalania itp mogl sie przestawic rozrzad? bylem u mechanika i podejrzewa ze to moze byc katalizotor zatkany.ale problem w tym ze czasem(tzn ok raz w miessiacu lub rzadziej) lubil sobie tak strzelic.ale to bylo tylko na gazie.po...
Samochody Instalacje Gazowe :: 23 Wrz 2010 09:11 :: ElpigazN :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 6612

vw Golf 1.4 16V - problem przy montażu głowicy

Witam.Trafil do mnie ostatnio taki samochód z uszkodzona uszczelka pod głowica.Z tego co sie dowiedziałem od właściciela to wymieniał rozrzad u jakiś fachowcow,po 2 dniach pasek przeskoczył,auto zostalo naprawione i po 2 miesiacach trafilo do mnie.Powodem wydmuchania uszczelki byla krzywa glowica ktora...
Samochody Mechanika :: 21 Lis 2010 11:55 :: bartek89032 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2752

Nie grzeja swiece zarowe vw golf IV 1.9 TDI 110 km

witam udało mi sie wreszcie rozwiazac problem. Okazało sie ze po prostu był zle ustawiony rozrzad. Jak auto było zimne to był problem z odpaleniem, ciepły palił bez zarzutu. teraz jest ok auto pali zimny czy tez ciepły na dotyk. pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 05 Mar 2012 08:29 :: karsik :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 27068

Golf 3 wymiana rozrządu z powodu przepalającej się cewki

o jeden zabek z rozrzadu przestawisz aparatem, przestawony pewnie zeby lepiej na LPG chodzil teraz powiedz ile te cewki kosztowaly? bo tutaj lezy problem, rozrzad nie ma nic do rzeczy
Samochody Mechanika :: 22 Mar 2011 20:08 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3964

vw golf 2 pn 1,6 rozrzad a gaznik 2ee

witam wszystkich.prosze o porade poniewaz brak mi juz sil z moim "nowym"kupionym jakies 3 tygodnie golfem. problem polega na nie wylaczajacym sie nastawniku przepustnicy,normalnie po kilku sekundach wylaczal sie teraz brzeczy caly czas. wymienilem caly gaznik jest identyczny...
Samochody Początkujący :: 02 Sie 2011 08:26 :: bildberg :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1145

Volkswagen Golf 3 1.8 75 km 1993 rok z lpg.Zapali i gasnie

Na gazie i na paliwie auto zapali i gasnie jeszcze dodam ze mechanik sprawdzał rozrzad i jest ok jak myslicie komputer padł, mechanik to własnie podejrzewa. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Dotyczy wszystkich...
Samochody Początkujący :: 06 Wrz 2011 14:30 :: danielbalucki :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1775

Golf III 1.6 AEE duże spalanie

wszystko sie zgadza. zobacz jak rozpylają wtryski to może byc ich wina lub ten nieszczesny rozrzad przestawiony. tak wogóle to sprawdz go na kompie bo przyczyby mogą być różne i zanim sie dojdzie o co chodzi to można pół samochodu wymienić :-)
Samochody Mechanika :: 13 Maj 2013 10:16 :: Mrowa1980 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 11738

vw golf III 1.9 TDI dymi przy dodaniu gazu

jesli kopci na czarno to dostaje malo powietrza zrob jak kolega mowi pod kompa i bedzie wiadomo sprawdz rozrzad i kat wtrysku
Samochody Mechanika :: 09 Mar 2012 10:23 :: Alfred_92 :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 24164

GOLF IV 1.9tdi 101km AXR - brak mocy po wymanie uszczelki pod głowicą

kat jest ale sprawny, a rozrzad byl ustawiony prawidlowo. Dzisiaj przyszly pompowtryski, sa ok. Pytanie mam jeszcze odnosnie tej skrzynki podcisnien, jak ja sprawdzic czy jest wszystko ok???
Samochody Początkujący :: 31 Lip 2012 19:02 :: pitrix95 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2489

VW Golf II - Pompa wtryskowa

Więc tak. Tym razem rozrzad jest ustawiony w 100%dobrze. Pytanie co zyskam po przerzuceniu pompy z 1.6 to tego? I czy w ogóle spasuje?
Samochody Mechanika :: 31 Mar 2013 12:26 :: robokop :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2325

golf 4 tdi 110km - stukanie i brak mocy silnika, dymi na jasno

a teraz niespodzianka mamy wyniki dlugich badan mechanicznych!wracajac od poczatku , mechanik spr rozrzad okazalo sie ok wiec wzial sie za spr cisnienia w cylindrach i na drugim cylindrze po spr go zabraklo wiec trzeba bylo zdjac glowice i po zdjeciu jej wczoraj okazalo sie ze niestety ale nie uniknie...
Samochody Początkujący :: 10 Gru 2013 23:41 :: krzych1-b :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 13308

Golf II 1.6D - Nie chce odpalić po wymianie simernigu na pompie.

Na pompie jest klin wiec radzilbym sprawdzic czy nie wypadl przy montazu i dokladnie ustawic rozrzad na fabryczne znaki a nie na kropki z farby.Przy okazji czy dokrecona solidnie sruba na kolku zebatym na wale i na walku rozrzadu.Ten silnik MUSI chodzic.
Samochody Mechanika :: 21 Kwi 2013 21:03 :: kGro :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1056

VW Golf IV - 2.0 dobry wybór ?

Do Kolegi Matieus proszę zauważyć że silnik 1.8 20v jest już od 1995roku czyli 18 lat i jakie tam sa nowe rozwiązania i rozrząd kosztuje nie 800zł tylko 300 do 400zł z pompą np. A silnik 2.0 8v to dobry jest ale jego czas już minął. Fajnie to może się jeździć z silnikiem FSI i tam rorząd osztuje 800zł...
Samochody Eksploatacja :: 23 Maj 2013 13:04 :: djmars1 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 17880

vw golf III VR6 błąd czujnika halla

Witam tez mam ten problem nie ma mocy od 3 tys wogule nie ma mocy szarpie strzela na gazie i na benzynie na vagu wyskakuje błąd 0515 czujnik halla wymienialem go i jest to samo co mi poradzicie Dodano po 1 aha dodam ze wymienialem w nim pierscienie robilem glowice i po odpaleniu sa takie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Wrz 2013 13:05 :: dawidsonnnn :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 8543

audi a4 1.9 tdi 110 KM 96r - przestawiony prawdopodobnie rozrzad o 1-2 ząbki

moim zdaniem silnik chodzi głośno , wręcz słyszę stuki twarde i metalowy klekot na zimnym zanim osiągnie temperatura . i puszcza letko niebieskiego-białego dymka po odpaleniu - jak sie nagrzeje est ok . Kąt wtrysku w normie, może świece nie dogrzewają i puszcza dymka, sprawdź ciśnienie sprężania,...
Samochody Mechanika :: 02 Gru 2013 22:16 :: kevin05 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3831

Golf III 1.8+LPG - Czy tak wygląda poprawnie ustawiony pasek rozrzadu?

Witam, jakis miesiac temu mialem wymieniany caly rozrzad i dzisiaj sprawdzilem jak to sie wszystko trzyma i mam pytanie, czy tak wygląda poprawnie ustawiony pasek? Nie powinien on bardziej dolegac do prawej strony? Probowalem go palcami lekko przesunac i da sie, ale wolalem nic nie ruszac.
Samochody Mechanika :: 10 Gru 2013 20:12 :: lukkii :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2454

Vw Golf 4 1.9 tdi AHF - brak mocy przed i po regeneracji turbiny,logi wstawione

więc wychodzi na to, że tylko programowo jest zle ustawione ? kat wtrysku , rozrzad do sprawdzenia ? dam gdzies auto do tunerow (ecu project -wrocław ) niech sprawdzą i od razu moze chipa wgraja. czy kombinowac z nowym przepływomierzem? wolalbym naprawic z pomoca forum i miec satysfakcje ze jednak...
Samochody Mechanika :: 15 Kwi 2014 18:17 :: Mirek Z. :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 7746

Golf 4 1.9 tdi 110km - nie odpala

Witam serdecynie moze ktos mial juz taki problem jak ja. A wiec jechalem wczoraj i nagle samochow przy 3 biegu sam wszedl na full obroty zaczol kopcic na niebiesko i zgasl od wczoraj nie idzie go zapalic juz przestawialem rozrzad mysle ze to wina pompy wtryskowej ale czekam na wasze zdanie. Pozdrawiam:)
Samochody Początkujący :: 01 Maj 2014 20:12 :: patryk992 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1371

Golf IV BCA 1.4 - Błąd silnika, nierówno pracuje i duże spalanie

tak rozrzad do zdemontowania , jesli ogarniasz troche z mechaniki masz narzedzia to zrobisz jesli nie lepiej oddaj do mechanika na takich naprawach nie zaoszczedzisz jesli zle poskladasz :)
Samochody Początkujący :: 03 Wrz 2014 09:27 :: badolandia :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2358

VW golf V 1.4 16V '07 98.000 przebiegu - Nierówna praca silnika

Witam po dlugim czasie nie obecnosci chcialbym napisac ze zle sprawdzilem rozrzad. Po z ciagnieciu go jeszcze raz i zalozeniu blokad okazalo sie ze jest jednak przestawiony z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi.
Samochody Początkujący :: 28 Wrz 2014 22:56 :: driver19810219 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3261

golf IV 1.9 TDI 90km - po wymianie rozrządu i napinacza ciężko odpala

To samemu raczej nie da rady co? Bo pewnie trzeba jakiś sprzęt. Ile taka usługa może kosztować? I czy jak się troche inaczej rozrzad ustawi to może pomoc czy raczej nie bbardzo?
Samochody Początkujący :: 16 Sty 2015 23:44 :: robokop :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1638

Golf III 1.8 AAM - "czkawka", nierówna praca silnika

powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!? Rozrząd ok, ciśnienie sprawdzę....
Samochody Początkujący :: 27 Lut 2015 21:59 :: maurycy123 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 771

Witam.nie odpala vw golf 5 1.9 tdi 2004 r BRU silnik

Więc mam sprawdzone takie rzeczy jak: -pompowtryski -sterownik silnika (wymieniony te same objawy) -rozrzad -po przestawieniu rozrzadu wywala bład synchronizacji wiec sadze ze czujniki ok obroty pokazuje normalnie jak na plaku chodzi. -kontrolka swiec zapala na chwile i gasnie czyli oki -jedynie...
Samochody Początkujący :: 04 Sty 2016 20:50 :: komandos178 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 2676

VW Golf IV 1,9TDI 101KM - Podnoszenie stanu oleju

Pierwsze pomiary po wymianie uszczelniaczy widocznie zrobiłem niewłaściwie bo okazuje się ze stan oleju jest jednak prawidłowy. Juz tak jeżdżę miesiąc (około tysiąca km). Zobaczymy jak długo. Z drugiej jednak strony tulejowanie gniazd kosztuje 400 zł. Wymiana we własnym zakresie wiec trzeba doliczyć...
Samochody Początkujący :: 14 Paź 2015 11:32 :: dastin4 :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 4935

Vw Golf 3 1.9Tdi 110 Km - Trudność odpalenia po postoju i Błąd ciśnienienia

Rozrzad się rozregulowal i kat wtrysku Już odpala normalnie jeszcze pompa do uszczelnienia i termostat do wymiany
Samochody Mechanika :: 13 Lis 2015 11:55 :: krystiano1234567 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 636

golf 3 1.8 benzyna gaz nie chce zapalić

Popieram przedmowce. Czujnik jest z przodu na obudowie aparatu. Prawdopodobnie zalales wtyczke lub poluzowales go, a to wystarczy zeby nie chcial odpalic. Drugi aparat pewnie walniety trafiles. Ewentualnie rozrzad przestawiony o zabek lub dwa moze dac podobne objawy.
Samochody Początkujący :: 27 Mar 2016 21:20 :: foramen lacerum :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 231

Duże spalanie Skody Favorit 135

Sprawdz czy nie masz przestawiony rozrzad. Jesli to konieczne wymien lancuszek na nowy wraz z kolami Mialem w Golfie podobne problemy z tym ze ja mialem przestawiony rozrzad o 1 zabek. Po korekcji auto przestalo kopcic jest dynamiczniejsze i mniej pali.
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lip 2004 17:32 :: Gość :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5648

Jaki silnik typowo pod lpg bez problemów

Mialem kilka samochodow z LPG, zalozenia zawsze mialem podobne, z doswiadczenia najlepsza okazala sie Skoda Octavia Tour z silnikiem AEH 1,6 MPI 8V. Rocznik 2009. Moc 102 konie. Kupilem ja w 2011 z przebiegiem niecalych 30 000km po lekkim strzale w tyl. Zagazowalem na taniej wowczas sekwencji (alaska,...
Samochody Eksploatacja :: 07 Lut 2016 12:31 :: gamus15 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 912

- Tuning Fiata 126p :)

jezdzilem kiedys troche maluchem (rok czasu do szkoly) z zewnatzr byl to w 100% oryginalny maluch zadnego z ******* :sm31: sylwetki np zaszpachlowana klapa, czy naklejaka "PIONEER" itp. wyroznial sie tylko kolami 205/50/13 (tyl) a przod nie pamietam juz ale chyba 155/50/13. Z silnika to zostal praktycznie...
Samochody Archiwum :: 03 Sie 2004 15:21 :: Scubzik :: Odpowiedzi: 77 :: Wyświetleń: 46896

Czy warto podłączyć TPS i emulator wtryskiwacza Al700 Astra

Witam Mam golfa 3 1.8 abs 90 KM na lpg. Moj problem jest taki ze auto nie ma mocy zarowno na bezycnie jak i na gazie. Z trudem rozpedza sie do 140 km/h, z dobrej gorki to i do 150, a z tego co wiem powinno bez wiekszego wysilku smigac nawet do 180km/h.Na 5 biegu obrotek dochodzi do ok 4000 i to wszystko....
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Cze 2005 23:32 :: Pittt :: Odpowiedzi: 57 :: Wyświetleń: 12220

Moj VW Passat 1.9 TD chce mi palić 10l ?!?!

co do filtra paliwa nie bral bym tego pod uwage,dobrze sprawdz rozrzad a dokladniej dolna zebadke na wale czy nie jest obluzowana na klinie,maly luz doprowada do tego ze wszystko jest na pierwszy rzut oka ok tylko z baku ciagnie ok 8 w golfie a w passacie to pewnie tak jak piszesz 10 bo autko ciezsze
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Gru 2009 22:10 :: daniel8801 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3130

Alarm i rozrzad do VW golf JOCKER 1,9 TDI kombi styczen 1998

Zainteresowanych prosze o pomoc.Chciałbym załozyc alarm do tego modelu.Jaki typ i nazwa alarmu do tego modelu by pasowała.Wyposazenie,ABS,klima,dwie poduszki [Airbak] i zamykanie drzwi z kluczyka ..Jak odczytac z Brifu jaki rozrzad powinien byc do tego modelu silnik ma oznaczenie 1 H i jakie jeszcze...
Samochody Początkujący :: 15 Cze 2008 11:34 :: Błażej :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1298

Nie ma mocy co to zmoe byc?

Witam mam problem z golfem 1 rocznik 1978 samochód po remoncie silnika nie ma mocy kompresja 10 wiec na ten rocznik jest jak najbardziej dobra.Zawory po dotaraciu ,głowica planowana , panewki wymienione, pierscienie wymienione,uszczelniacze wymienione ,bez obciazenia silnik wkreca sie jak szalony dac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lis 2008 21:00 :: Debel_007 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 492

Kąt zapłonu 1.6 D AUdi 80 B2 85 r.

szukam od 2 dni na forach i wkoncu postanowilem zapytac o to na forum. Chodzi o kąt zapłonu jak go ustawić tak w domowych warunkach. Rok temu, wymienialem uszczelke pod glowica, zdejmowalem rozrzad i sie zmienil kat. Wtedy szukalem dlugo i znalazlem ustawienia, natomiast teraz po roku jazdy wydaje...
Samochody Mechanika :: 09 Mar 2009 13:43 :: robokop :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1808

T4 ciśnienie oleju w turbospężarce

Witam wszystkich odma jest czysciutka. Tak myslalem ostatnio co moze byc - przypomnialem sobie,ze takie cyrki zaczely sie dziac od momentu odebrania auta od mechaniora (nie polecam) wymienial tlok ( od innego org. uzywany). Od tamtego czasu zaczal mi uciekac plyn ( przy goracym silniku dymi na bialo)...
Samochody Mechanika :: 14 Mar 2009 16:22 :: robokop :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5613

Fiat 126p tuning silnika? Jak go wykonać?

maluchy sa juz coraz zadziej spotykane na drogach, trzeba te sprzety szanowac, dla potomnych:Phehe, sam tez bawilem sie w tuningi malucha, moj maluch mial niecale 50 koni i nie psol sie jakos szczeglonie, zadnych powaznych napraw nie przeprowadzalem, to co ja zrobilem to, najpierw silnik, zaczalem od...
Samochody Archiwum :: 28 Mar 2014 21:19 :: d.banan :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 122114

Audi A4 TDI źle odpala n ciepłym i zimnym silniku

siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. :) Dodano po 2 zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala.. jest jeszcze jedna mozliwosc... nastawnik pompy...
Samochody Mechanika :: 12 Lis 2009 19:24 :: niuniu36 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 8840

Audi a4 1.8 20v rozrząd bezkolizyjny

mam golfa z tym silnikiem. rozrzad ok 400, zawory wydech ok 45zł/szt ssacy ok 35 zł/szt. uszcz głowicy okk 120. uszczelniacze zaworowe ok 50-70zł. pan od głowic ze 300 ja 600. 2500- 3000 wyjdzie, na alledrogo silniki nieznanego przebiegu i pochodzenia 2500. oj boli :) ciekawe dlaczego zęby na...
Samochody Mechanika :: 14 Lut 2010 22:34 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 8078

WinOLS i mapy?

witam wszystkich Od niedawna stałem sie szczęsliwym posiadaczem vw golfa 4, 1,9 tdi,99r oznaczenie silnika AGR i mysle o dodaniu paru kucy.Moje pytanie czy warto w takim aucie robic modyfikacje? Czy mógłby ktos ewentualnie podzielic sie jakims sprawdzonym wsadem? warto zrobic , z tym ze jezeli...
Samochody Archiwum :: 30 Kwi 2016 08:31 :: lugi666 :: Odpowiedzi: 2618 :: Wyświetleń: 704780

Jaki samochód w przedziale 7-10tys. Wygodny, sedan.

tylko,ze silnik 2,9 to optymalne rozwiazanie do takie budy spalanie w miescie-min.17 trasa-10 W ziemie dodaj do tego jakies 2L wiecej Dzwiek silnika bezcenny zaraz nastepny to 2,3,ale on tez ma swoje minusy,typu pekajacy kolektor i wcale nie tani,rozrzad to koszt ok 1000 zl za czesci no i trzeba...
Samochody Eksploatacja :: 11 Lis 2012 20:34 :: Dinop :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 8008

Jaki najlepszy silnik do AUDI A6 C5?

Jezdze Audi A6 Quattro z 2000 roku silnik AKE 180 km, 6 biegowa skrzynia i jestem zadowolony, teraz mam na liczniku 367 tys , silnik chodzi ładnie i miekko, zmieniłem w nim wałki przy 254 tys bo sie wytarły i do tej pory 4 razy zmienialem pasek rozrzadu, jak go przywiozłem z niemiec miał 174 tys na...
Samochody Eksploatacja :: 06 Kwi 2015 09:33 :: Patryk1324 :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 160174

Ostatnio szukano: amica wszystkie diody schemat przekaźnik wentylator potencjał wyrównawczy matiz obroty silnika wskaźnik paliwa skoda schemat massey ferguson samsung odblokować urmet buczy przeskakiwanie focusa samsung kółko samsung galaxy ustawienia fabryczne
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group