forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



rozrzad renault 1 6

Znaleziono 66 wyników na elektroda.pl: rozrzad renault 1 6
Podstawowa forma zapytania: rozrząd renault 1 6
Forum elektroda.pl Strona Główna

Renault Master 2.8 dti 84 kW 2001 r schemat rozrzadu

...Witam. Mam pewien problem. W swoim renault master chcial bym ustawic rozrzad lecz nie mam pojecia gdzie sa jakies znaki... dlatego prosil bym aby ktos wyslal mi schemat/instrukjce/zdjecie gdzie znajduja sie znaki na kolach i bloku. Jesli...
Samochody Diesel :: 07 Lut 2012 18:35 :: adwa123 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 9811

Ustawienie rozrządu w Renault 1,5 dci.

witam wie ktos jak ustawic wal korbowy bez przyzadu? Dodano po 3 dodam ze to silnik 105km 2005r
Samochody Diesel :: 30 Kwi 2010 22:14 :: phantomlord31 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6397


Reklama :: 30 Kwi 2010 22:14 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

renault magane 1.4 16v - ustawienie rozrzadu

... 16v (2001)- jak ustawic rozrzad po urwaniu paska? Znalazlem post, nic nie wyjasnia. Niestety nie mam orginalych blokad, ktore podobno pasuja tylko w jednej pozycji i zalatwiaja sprawe. Zrobilem blokade otworow walkow rozrzadu w jednej linii, a...
Samochody Mechanika :: 26 Lis 2009 19:42 :: Gość :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4607

układ rozrządu a głowica Renault megam 97

...zeby zdemontowac głowice nalezy rozpiać rozrzad czyli zdjąć pasek odkręcic napinacz . po kazdeym zdjeciu paska nie powinnno sie go kolejny raz napinac czyli montowac choc wiele warsztatów tego nie przestrzega przyznam sie ze sam w prostych układach...
Samochody Początkujący :: 07 Lis 2009 09:19 :: MELON197 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 813

Wymiana rozrzadu Renault Scenic jak to zrobic?

...Witam. Dzis zmagam sie z wymiana rozrzadu w Renault Scenic 1.6 16v z 1999roku. Problem w tym ze jest bardzo trudne dojscie do niego. Odkrecilem juz chyba wszystkie mozliwe sruby w oslonie aluminiowej i nadal nie chce zejsc. Juz kompletnie nie...
Samochody Mechanika :: 10 Mar 2012 17:43 :: klimas89 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 8977

Renault Master 2,5D - wymiana rozrzadu

... napraw to tego samochodu z tym silnikiem ! Czy ktos moze mi powiedziec gdzie sa znaki i jak sie wymienia w tym silniku rozrzad ? Wiem ze jak tam jakis amortyzator i nie wiem czy tez jego wymienic czy zostawic stary , czy dopiero po zdjeciu oc...
Samochody Diesel :: 28 Lis 2010 09:14 :: bartez844 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6468

renault espace 3.5 - potrzebny schemat rozrzadu

...Oki tylko ze ja juz ten rozrzad mam zdjety. Czyli nie patrzec na kreski i kropki na kolkach. Te kola zebate sa dla prawej i lewej strony motoru te same maja oznaczenia przesuniete o 180 stopni. Glowny lancuch to nie jest problem tylko te...
Samochody Mechanika :: 27 Lis 2013 08:05 :: komorowski tomasy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 765

Renault Clio F4R 2.0 16v KFRZ ustawienie kola rozrzadu zmienna faza

...Rozrzad ustawiony ok,kolo KFRZ nowe. Problemem jest nierowna praca na wolnych obrotach mimo to ze lambda pracuje jak nalezy. Komory spalania szczelne ale kompresja wynosi tylko 9 bar. Moc silnik ma OK. Bledow brak,odczyty z czujnikow...
Samochody Mechanika :: 19 Paź 2013 00:55 :: zielen1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5250

Rozrzad Renault Laguna 1.6 16v

Witam wszystkich potrzebuje schematu rozrzadu Renault LAGUNA 2000 R 1.6 16 v bo zerwal sie klin na kole rozrzadu
Samochody Mechanika :: 01 Lut 2012 20:42 :: maly12351 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 5556

renault 19 chamade 1.7 rozrząd

jak ustawic rozrzad jesli nie ma znaków?? Czy ten silniki sa bezkolizyjne???
Samochody Początkujący :: 26 Lis 2009 22:26 :: Michu10 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3166

Renault Megane Coupe 20.16v zerwany rozrzad

...Witam Forumowiczów Zakupiłem Renault Megane Coupe 2.0 16v z Silnikiem F7R-710 z zerwanym paskiem rozrządu.Chciałbym się dowiedzieć co konkretnie mogło zostać uszkodzone w głowicy z tego co się orientuje to na dwóch cylindrach jest ciśnienie...
Samochody Początkujący :: 09 Cze 2011 22:06 :: patryk3444 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2348


Reklama :: 09 Cze 2011 22:06 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Szukam Ksiazki "Sam naprawiam" Renault Scenic I (rozrzad)

Witam Szukam opisu wymiany rozrządu lub całej książki serwisowej do Renault Scenic I po lifcie r 2000 2,0 16V benzyna pozdrawiam
Samochody Szukam :: 12 Kwi 2011 16:21 :: DawiDD :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5788

Problem z odpaleniem RENAULT 1.5 dci Wymieniony rozrząd.

...Witam. Jestem nowym użytkownikiem więc wybaczcie błędy. Mam pytanie odnośnie rozrządu w SCENICU ll 1.5dci 82KM. Jaki polecacie tzn jakiej firmy??? Mam ofertę rozrzad na pasku bosch i rolce napinacza ruville/ina, pompa wody ruville w cenie...
Samochody Diesel :: 16 Kwi 2011 22:30 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 15184

Scenik I 2002r 1.6 16v wymiana rozrządu

...Ogolnie musisz zablokowac wałki rozrzadu oraz wał korbowy ponieważ Renault wycwanił się i zrobił wały bez klinu na tym kole zebanytm z walu i po odkreceniu głownej sroby rozrzad sie przestawi. Najlepiej znalesc kogos kto zajmuje się renówka...
Samochody Początkujący :: 21 Gru 2013 21:50 :: Mariusz.P1989 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 471

rozrzad renault clio 1.4 r.1992

jak ustawic rozdzad w renault clio rok 1992 1.4 benzyna. musze ustawic gorne kolo rozrzadu ale nie wiem jak moze ktos mi pomoc. mam znak na kole a nie mam na glowicy. nie mam zadnych blokad
Samochody Szukam :: 08 Lut 2010 21:27 :: TESMEN :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3200

renault 1.5 dci rozrzad .... znaki nie pokrywaja sie

...witam . bardzo prosze o jakies sensowne odpowiedzi jak ustawic fazy rozrzadu . chodzi o to ze zabralem sie za 1.5 dci za rozrzad oczywiscie blokady wszystko jest jak najbardziej ale niestety po odkreceniu sruby na kole pasowym okazalo sie ze...
Samochody Początkujący :: 13 Paź 2013 17:10 :: benek75 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1944

jak ustawic rozrzad w renault kangoo D55 1.9D

jak w tytule potrzebuje opisu znaków jak ustawić rozrząd w kangoo bo nie mogę ich znaleźć
Samochody Diesel :: 10 Kwi 2010 21:35 :: pioart :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 10778

rozrzad renault laguna 2.0 16v

Renault Laguna 2.0 16V z 1998 roku. Wymieniłem rozrząd, jakieś 40tys km temu. Zastosowałem rolki "INA" i pasek "Gates". Ile kilometrów można na nim przejechać?
Samochody Mechanika :: 07 Sie 2010 08:16 :: BOGDAN P :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1785

jak ustawic rozrzad w renault safrane 2.2 diesel

jak ustawic rozrzad w renault safrane 2.2 diesel
Samochody Diesel :: 16 Mar 2010 15:11 :: jacek:) :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2308

renault laguna 2.0 8V - zerwany rozrzad po samodzielnej wymianie

renault laguna 2.0 8V - zerwany rozrzad po samodzielnej wymianie...Witam. Ustawiłem rozrząd według schematu jak poniżej, pasek dobrze naciągnąłem i przy pierwszym uruchomieniu silnika mi go zerwało. Dlaczego tak sie stało, skoro po założeniu paska i jago napięciu kręciłem wałem na "sucho" i było wszystko w...
Samochody Początkujący :: 30 Lis 2012 21:15 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2628

renault megane 2,0 rozrzad czy kolizyjny

Witam, mam pytanie czy w samochodzie renault megane I 2.0 RT rozrzad jest kolizyjny czy nie.
Samochody Eksploatacja :: 04 Mar 2009 23:32 :: piotr-87 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2230

Renault Clio 1,2 '95 strasznie dużo pali

... dużym spalaniem w clio I tyle że tam juz silniczek byl do remontu (slabe cisnienie na tlokach, nieszczelna głowica) do tego byl wlasnie uszkodzony termostat i przestawiony rozrzad o 1 zabek;] auto palilo prawie 10l na 100km teraz pali 6:)
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Sty 2010 14:46 :: festerek85 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4380

Renault Megane 1,4 16v 2003r.

... bo 45tys. km dodam ze auto mam od nowosci wiec nic nie bylo w nim grzebane. Ostatnio bylem u mechanika zeby sprawdzil rozrzad i powiedzial, ze igla i podobno jest na znakach, ale w tym modelu na wale nie ma klina wiec czy moze w fabryce zle ust...
Samochody Początkujący :: 29 Lis 2013 11:58 :: kortyleski :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 315

renault 19 1.8 90km wysokie spalanie

... sie jednak jezdzi i poziom temp w miare sie trzyma. Tankowanie odpada bo mam na 100% pewna stacje. A o co chodzi z tym rozrzadem? Mam wymienic czy poprostu sprawdzic czy wszystko gra? A czy spalanie na poziomie 13-14l/100km przy takim silni...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Gru 2009 20:25 :: mlody2222 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 4930

Renault Clio 1,5 dci trzęsie silnikiem przy gaszeniu

... serwisie kyos musial go podmienic pod siedzeniem w kabelkach znalazlem jakis opornik czy cos w tym stylu i jak im wierzyc . Jeszcze jedno pytanko co ile sie zmiemia rozrzad Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza, manta.
Samochody Początkujący :: 31 Mar 2010 21:59 :: adrian1201 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1967

Regulacja zapłonu renault 19D

Moze ktos ma rysunki jak ustawic rozrzad i zaplon w r19 1.9D? moze w rozrzadzie cos pomylilem,,,
Samochody Diesel :: 06 Lis 2009 16:44 :: triplex130 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1413

RENAULT MEGANE 1.6 16V NOWY MODEL,PROBLEM Z ODPALANIEM

2003,r nowy model 92tys mls,rozrzad robiony przy 80tys,:Dcapshehe,diagnostyka trudno powiedziec,z tego co wiem auto bylo caly czas servisovane..
Samochody Początkujący :: 26 Lis 2008 13:40 :: chris2008 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2391

Kłopoty z odpalaniem ciepłego silnika w renault clio 2

ale jak nie świece to co?? bo w serwisie powiedzieli mi rowniez ze to nie wtryski bo silnik nierowno by pracował, a rozrzad był miesiac temu wymieniany:(:(
Samochody Mechanika :: 30 Wrz 2008 21:39 :: brzo2a :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2130

Renault laguna 1995 1.8 8V

... moglo cos sie tam skopac jezeli wyciagalem tylko 2 zawory ( 5 i 8 )to jak juzby to tylko te dwie szklanki? A moze cos z rozrzadem nie tak? bo taki mi mechanik powiedzial :/ ze mam sunac w przod lub w tyl rozrzad o jeden zabek? Pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 27 Wrz 2008 11:08 :: becszym :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3613

renault megane 1.4e ile ma zaworow

to moze inaczej. skad pewnosc, ze 8, skoro, gdy kupowalem rozrzad i podalem dokladnie to samo, sprzedajacy tez pytal o ilosc .... zwyczajnie sie nie orientował ? widze, ze niektorym humor dopisuje......
Samochody Początkujący :: 15 Wrz 2008 13:46 :: kamilek190 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3235

renault clio 1,4 16v 2001r

...po zerwaniu paska rozrzadu i regeneracji głowicy prztszedl czas na zlozenie silnika.. mam wszytko opisane co i jak tylko nie wiem w jakiej pozycji ustawic wałki rozrzadu i jak ustawi wał zeby wszytko grało.. prosze p przesłanie jakis zdjec...
Samochody Mechanika :: 09 Lut 2009 20:52 :: aroo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6099

Renault Kangoo nie pali!!! krece rozrusznikiem STOP

... swiec zarowych i zapala sie czerona kontrolka z napisem STOP. Auto nie odpala. Przed tym problelem byl wymieniany rozrzad ktory byl zle ustawiony. Auto troche na zlym ustawieniu troche pochodzilo. W tej chwili na poprawnym ustawieniu nie odpa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Mar 2009 15:11 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6352

Problem ze sterownikiem Renault Megane

......
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Maj 2010 21:43 :: kamil00kamil :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1570

Renault 19 1.7 brak iskry i reakcji na wtrysk

...Witam mam maly problem kupilem auto tydzien temu byl wymieniany rozrzad robiona glowica alet ja tego nie robilem. 2 dni temu zgasilem i dotej pory nie odpalilem pompa paliwa caly czas chodzi poprzekreceniu stacyjki iskry niema wtrysk tez nie...
Samochody Początkujący :: 17 Cze 2009 13:51 :: Martin0907 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1886

Megane 1,6 96r - jak poprawnie spiąć rozrząd?

... , czy moze mi ktos pomoc w ustawieniu rozrzadu w renault megan 1.6 rok produkcji 96. Mam do wymiane pompe wodna , poniewaz leci juz z niej plyn. Czy moze macie jakies linki jak spiac poprawnie rozrzad. Zgory dziekuje za pomoc i serdecznie Wa...
Samochody Mechanika :: 16 Cze 2009 01:30 :: Bart86ca. :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1513

Renault Megane II 1.6 16V - Błędy P0340 i P0010

... zeby samemu dlubac bo tego nie potrafie tylko po to zeby sie zabezpieczyc przed naciaganiem na koszta.Piszac np. wymien rozrzad - co masz na mysli? czy pasek? czy pasek i rolki? czy pasek rolki i pompe ? uwierz mi naprawde musze ogladac po kilka raz...
Samochody Początkujący :: 24 Lut 2014 20:19 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1293

Renault Kangoo 1.6 2004 - odcina zaplon

... go auto odcina zaplon przy 3000 do 3500. Wymieniona juz przepustnica, wszelkie mozliwe czujniki, sprawdzony rozrzad. Jedyne co mi pozostalo, to zaprogramowac nowe ECU . Kupilem uzywane ECU, mam CanClipa, ale nie wiem jak znalezc PIN. Clip ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Paź 2010 12:31 :: wojek12 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 420

renault laguna II 1.9 dci nie odpala po kolizji

... ale nawet się nie odezwie a tu uwaga jesli domowym sposobem wtryska się np. plak w dolot powietrza to zagada także rozrzad wporzadku. moje pytanko może ktoś się spotkał z tym. Czy trzeba wykasowac błąd check air bag?? czy on coś odlącza?? z góry d...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Cze 2012 21:04 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2406

Peugeot 206 kilka pytan: rozrzad,pompa paliwa, sprzegło.

... w pełni naładował po rozruchu ? Słyszałem ze 10km. Obliczyłem ze rozrząd sprzęgło belka no i + pompa to koszt około 4 tysięcy, mniej więcej każdy element ~1000zł, z rozrządem i belką myślę ze można poczekać jeszcze. Za jakim sprzęgłem si...
Samochody Mechanika :: 16 Maj 2012 11:49 :: vigorado89 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4045

RENAULT MEGANE I 1,9 D 1998 r. nie można odpalić silnika

... z pychu. Paliwa byla 1/4 baku. Wstawilem 2 dni temu do warsztatu, mechanik stwierdzil ze to chyba pompa wtryskowa, gdyz rozrzad oraz glowica wygladaja w porządku . Holując wczoraj ten samochód postanowilem wrzucic 3 bieg i puscic sprzeglo....
Samochody Początkujący :: 23 Mar 2012 13:00 :: dejvvidd :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 991

Renault Megan Sedan poj 16/16V benzyna 2003 r Brak napięcia na cewki

...Rozrzad był wymieniany przy 40tyś km i 70tyś km w serwisie Renault 2 razy cewki obecnie mam dalej cewki sagem Czy mogą miec wpływ na prace cewek brak uszczelnień gumowych takie oringi na 4 szt Pewnie jak auto było u elektryka to przy wybudowie...
Samochody Początkujący :: 05 Sty 2012 23:27 :: panam :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 4095

renault scenic 1,9 DCI nie odpala

... ciezko pali po zakupie owego autka oddalem go do mechanika na standardowe przeglady i wymiane oleju pasków w tym paska rozrzadu,po odbiorze go auto sabsze poprostu mół,ale jakos tam jezdzilo po 1000 km padło odpalalo ale tylko na 3/4 sekun...
Samochody Początkujący :: 11 Lip 2012 14:42 :: zeimp :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 10956

Renault Megane II dci odcina przy 3 tys

...Na czujniku cisnienia jest 5 V. na zgaszonym nie wiem. Rozrzad, zalozny nowy pasek i ustawione wedlug kresek na pasku.auto ma normalengo kopa. Do 3 tys idzie jak szalone, pierwsze szarpniecie okolo 2.5 tys obrotow, pozniej do 3 i koniec. Na...
Samochody Początkujący :: 08 Sie 2012 22:21 :: tomek552 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 7537

Renault Laguna2 1,9 dci - Kreci a nie zapali

nie dopisalem ze dymi z kolektora ssacego jutro sprawdze jeszcze rozrzad a wydech sprawdzalem jest ok
Samochody Diesel :: 02 Lip 2013 04:39 :: piotrmarczak :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1077

Renault laguna 1,8 - głośna praca, rzucanie kierownicą

... rozrządu " bo to to tak puka.... sam zauwazył. 1. Czy według Was to może być "koło zmiennych faz rozrządu"? - jesli tak jaka moze byc cena czegos takiego - ile mniej wiecej powinna kosztowac wymiana? - czy odrazu warto wymienic rozr...
Samochody Początkujący :: 19 Maj 2013 09:37 :: urbizdw :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 438

Renault Trafic 2,5dci 2007 - Blad regulacji cisnienia na listwie DF053

... Traffica do naprawy. Auto zalane woda pekl pasek. Ktos zrobil silnik zalozyl pasek i autko nie zapalilo. Ustawilem rozrzad na blokady tak jak zaleca serwis i jest ok. Auto jakby mialo ochote zapalic ale CLIP wyrzuca blad DF053 funkcja regula...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Mar 2013 08:40 :: melas :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1704

Renault Scenic 1,6 16 V - poluzowanie śruby mocujacej koło pasowe wału korbowego

...No wiadomo że używany.Musiałabyć jakaś wada fabryczna albo coś no nikt tego nie wie.Silnik jest zdrowy oleju nie bierze.Peknał kaptur na sprezynie zaworu wypadly półstozki zawor wpadl i tłok go musiał udezyc bo ciezko chodzi w prowadnicy.Jutro...
Samochody Mechanika :: 17 Mar 2013 15:41 :: Mazda2500 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 3387

renault megane 1,9 dti 99 rok nie odpala jak zimny silnik

...witam wszystkich mam megane 1,9 dti 99 rok classic. wymieniłem jej cały rozrzad wszystkie filtry oleje swiece, a ona dalej nie odpala jak silnik zimny trzeba długo kręcić zeby zaskoczyła potem jest wszystko ok normalnie chodzi świece grzeją,...
Samochody Diesel :: 20 Maj 2010 21:40 :: sputnik1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2806

Renault Clio 1.2 wartości luzów zaworowych

Panowie wie ktoś moze jakie luzy zaworowe powinny Byc w Reno Clio 1.2 i jak ustawic rozrzad w tym aucie?za odpowiedzi z gory dziekuje
Samochody Początkujący :: 13 Gru 2011 19:03 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 7850

stuki silnika renault megane1.5 dci 105 KM

... sa slabe. a i jeszcze! kompletny rozrzad byl wymieniany 50 tys temu (oryginalne czesci w renaul zdunek) a tu sie okazuje ze tez juz sie nie nadaje, malo tego , szczegółowy przeglad byl robiony 8 tys temu w renault zdunek. Jak myslisz czy te...
Samochody Diesel :: 01 Wrz 2010 21:11 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 16203

Renault Megane 1,4 16V 2000 ubogo na pelnym obciazeniu

... w dol...korekcje mieszanki (chociaz nie jestem pewien,zeby az tak pojechalo z mapami z powodu gazu...chociaz moze,bo to jedyne co mi przychodzi do glowy).Najpierw czep sie sterowania,kompresja czy rozrzad nie poleci Ci czasami w dol.
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Paź 2010 07:50 :: guzek7 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1795

renault megane 1.5dci 2004 - kodowanie wtryskiwaczy

Dziś z ciekawości poszedłem zobaczyć rozrząd i powiem koledzy że rozrzad wymienili ale uszczelniacza wałka to już nie leje się z niego że cały silnik od spodu mokry po rozebraniu dokładnie widać dalsze prace na wtorek pozdrawiam.
Samochody Diesel :: 29 Mar 2014 10:53 :: slajas :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 996

renault 2,2dci 2003r uszkodzony pasek klinowy

Założyłeś nowy pasek itd? pasek nowy stary byl wcisniety za kolo na wale glownym po wymianie pokazuje brak cisnienia oleju ale motor pracuje tylko trybie awaryjnym odpala bez problemu. Czy jest mozliwosc ze sie przestawil rozrzad ?
Samochody Diesel :: 30 Sty 2011 22:57 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2698

Renault Laguna 2,0 16v,95r RXE 139km

... zaczelo szarpac.Katalizator zrobil sie az czerwony z temperatury a silnik mial normalna temperature.Podejrzewam ze albo rozrzad sie przestawil albo katalizator moze zatkal?jesli ktos cos wie na ten temat to prosze o podpowiedz.Dzieki.....
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lut 2011 17:18 :: Rafal Misiak :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1969

Renault Clio I 1,2 94r monowtrysk - gaśnie na zimnym

Panowie może ktoś wie jakie luzy zaworowe powinny byc w Reno Clio 1.2? i jak ustawic w tym aucie rozrzad
Samochody Początkujący :: 01 Lut 2011 18:19 :: leszeksikora :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 7438

Renault Megane 1.6 gaśnie podczas jazdy

Mam meganke 1.4 gaz i tez mi gasł na kazdym skrzyżowaniu lub przy dojeżdzaniu do ronda. Okazalo sie ze to pompa wodna siadla i plyn chlodniczy uciekal. Wymienili mi pompe i przy okazji rozrzad i jest ok
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Paź 2010 22:11 :: dzikijohn :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3111

[Kupię] Peugeot 406 Coupe czy Audi A3

... Powiedział niemiec lub japoniec. Ale decyzja należy do Ciebie. Pomyśl o BMW E46 pzdr Mam 406 1.8 16v 96r i rozrzad kompletny 700zł mnie wyniósł :) (wujek mechanik) On mi pezota nie odradza:) sam kupil lagune:) czesciej ludzie narzekaja ...
Samochody Eksploatacja :: 07 Mar 2011 13:22 :: pingwin140982 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2798

clio99 1.2 8v nie odpala niskie napięcie na pompie paliwa

...Witam serdecznie mam problem z w/w autkiem renault clio 1.2 8v rok prod 99 wtrysk wielopunktowy.Autko miało zerwany rozrząd(przez to stało ponad rok pod chmurka zanim trafiło do mnie)rozrzad zrobiony,ale zaczeły się schody z elektryką oto co...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2010 00:11 :: old1977 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3505

Silnik głośny na wyższych obrotach i zmniejszenie mocy

...Witam Mam pytanko Otoz wymienialem w swojej RENAULT LAGUNIE II 1,8 16v 2001r. silnik wraz ze skrzynia z anglika 2004r. 45tys. km(skrzynie dlatego ze w 2004 byla zmiana i ta z 2001 nie pasowala, musieli tez zamienic wybierak bo w nowej skrzyni...
Samochody Mechanika :: 01 Lut 2009 22:23 :: przemo33 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1670

Samochod do 6tys, ekonomiczny, bezawaryjny, jaki?

... by najchetniej rovera, 400 albo 200 w tych nowszych budach. Ojciec ma 414 i bardzo zadowolony, od 2 lat wymienil olej, rozrzad po kupnie i olej dwa razy. Dodano po 3 Co myslicie na temat np. forda scorpio ostatniego, dobrze wyposazony, ...
Samochody Eksploatacja :: 11 Kwi 2010 21:47 :: pawelgli :: Odpowiedzi: 190 :: Wyświetleń: 53148



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: lancia diesel czerwone poziome paski ibiza bezpieczniki skrzynia basowa cena miedza 9600 wewnętrzny silnik spalinowy honda przerywacz iskry schemat myjki daewoo pamięć piła gaśnie
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group