rozrzadu

Znaleziono około 2581 wyników dla: rozrzadu
Podstawowa forma zapytania: rozrząd
  • Opel Zafira 2.0 DTH PSG16 - nie odpala

    Witam, znajomy ma nastepujacy przypadek. Przywiozl Opla Zafire z niemiec na lawecie bo samochod nie odpalal. Po wykasowaniu bledów, kontrolki gasna i silnik "prawidlowo" proboje odpalic. Niestety bez pozytywnych wynikow. Zauwazylismy ze jesli w dolot rozprowadzi sie samostarta (w naszym przypadku Plak...

    Samochody Elektryka i elektronika darko12   26 Gru 2008 19:28 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 21665
  • VOLSWAGEN polo coupe rocznik 1994 w jaki sposob mozna podnie

    Odpowiedz na poziomie pytania: proponuje nalac paliwa odrzutowego. A tak na powaznie to chyba wypadaloby podac chociaz jaki masz tam silnik, nie? Poza tym mysle ze nie oplaca Ci sie tuningowac tego. Nie stac Cie. Gdybys mial kase jezdzilbys nowszym/lepszym autem. Zakladajac ze ja masz i kupujesz stare...

    Samochody Archiwum betonik26   02 Sty 2009 22:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1391
  • A4 B5 AAH 2.8V6Q nie chce odpalac

    witam kolegow przed ostatnim wyjazdem do pracy za granice postawilem auto do mechanika na wymiane uszczelek pod glowicami i kompletnego rozrzadu. odebrala go moja kobitka i odrazu dzwoni ze cos z autem nie tak. auto ledwo jechalo i dotoczylo sie ledwo do garazu. na nastepny dzien nie chcialo juz...

    Samochody Mechanika razk   09 Sty 2009 23:05 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1430
  • Lybra 1.8 prawidlowa opornosc dla czujnika walu korbowego

    lancia Lybra rok prod 11.2000 kod silnika 839A7000 na 3-ch sondach lambda potrzebuje znac prawidlowe parametry dla czujnika: polozenia walu korbowego polozenia walka rozrzadu(wydechowego spalania stukowego temperatury(ten w termostacie) przepustnicy i innych zwiazanych z upierdliwym odpalaniem....

    Samochody Szukam Krzysi0   29 Gru 2008 12:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1069
  • Citroen ax 1.0 ustawienie rozrządu

    Witam, Nie ma tam zadnych znakow. Dwa kolki pozycjonujace wal korbowy (srednica 6 mm na kole zamachowym) i walek rozrzadu (srednica chyba 9 mm w kole pasowym). TU to jeden z najprostszych pod tym wzgledem silnikow. Pozdrawiam, Georges

    Samochody Mechanika Roli   29 Gru 2008 15:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5515
  • Citroen Xantia 1,9d-ciśnienie na wtryskiwaczach

    Dla sprawdzenia rozrzadu zablokuj kolo zamachowe kolkiem o srednicy 6mm. Otwor znajdyje sie za rozrusznikiem, nieco wyzej od niego. Znaki wlasnej roboty moga byc zdradliwe. Pozdrawiam, Georges

    Samochody Mechanika rowin1983   01 Sty 2009 14:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2548
  • Potrzebny schemat rozrzadu audi a4 1.9TDI 110KM 96r

    witam kolegow mam zaamiar wymienic sobie sam rozrzad, robilem juz to kilka razy ale nie w audi i wole zobaczyc jako to wyglada od strony ksiazki

    Samochody Szukam Maniek1981r   28 Kwi 2013 17:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 22679
  • OPEL Calibra 2.0/8v - nie chce zapalić.

    zdejmij osłone paska rozrzadu i sprawdz czy wogóle paasek jest cały

    Samochody Początkujący kamlak1   03 Sty 2009 22:05 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 10471
  • Maluch Fiat 126p Elegant nie pali

    Witam mam taki problem maluszek nie chce odpalic tak zeby mogl jechac akumulator dobry maluszek kreci jak odpalilem go trzymajac kluczyk w stacyjce do konca tak ze rozrusznik wyrczal juz na maksa to palił jak gazowalem a jak kluczyk dalem tak jak ma byc na srodku to zgasl niechce rozwalic rozrusznika...

    Samochody Początkujący opona1   02 Paź 2010 23:04 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 10428
  • opel Vectra 2.0 benz.automat.98rok problem-pomocy

    335-zły sygnał z czujnika wału korbowego 340-zły sygnał z czujnika wałka rozrzadu

    Samochody Elektryka i elektronika emeryt2   03 Sty 2009 19:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1336
  • mercedes 210 E 220 DIESEL ( OKULAR)

    Chodzi ci o te duże litery? Tak jak ja, też nie mogę zrozumieć Jak można zdiagnozować wałek rozrządu, może raczej czujnik wałka rozrzadu itp. itd. Może podaj raczej kody, jakim sprzętem była robiona diagnoza Dolewaj "mikksolu" na razie.

    Samochody Elektryka i elektronika Gerri   04 Sty 2009 23:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4979
  • Opel Kadett 1,3OHC zamiana apratu elektronicznego na zwykły?

    Aparat napędzany z kadłuba silnika był w silniku OHV a taki motor to było tylko 1.2 w Kadecie. Wszystkie inne są napędzane z wałka rozrzadu.

    Samochody Elektryka i elektronika dario80   12 Mar 2009 16:01 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1315
  • Turbosprężarka WSK 125

    Silnik od WSK można wzmocnic nadaje sie do tego świetnie;) Turbo w 2T jest mozliwe tyle ze jest nie opłacalne, nikt bez hamowni tego nie zestroi. Pozatym wartosci doladowania były by niezbyt wysokie. Lepiej zrobic malutkie zombi: Tlok od MZ TS 150-> poprawi to nieco stosunek skoku do srednicy Korbowód...

    Samochody Archiwum graczykshow   20 Lut 2009 19:47 Odpowiedzi: 60    Wyświetleń: 51901
  • [C4 Audi 2.5 trdi R5 AEL/AAL rorząd cechy a stuki w silniku]

    jakie stuki i czy przed wymiana rozrzadu tez byly te stuki podaj rocznik

    Samochody Mechanika tqmeh   18 Paź 2009 18:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4658
  • Audi S4 - montaż komputera StandAlone - skad przewody na wią

    Witam Bede montował w swoim aucie VEMS-a (vems.hu) i mam problem: gdzie kupic odpowiednie przewody do zrobienia nowej wiazki silnikowej? Do głowy przychodzi mi tylko Volumen, ale moze ktos ma jakies inne propozycje. Potrzebuje przewodów w jak najwiekszej liczbie kolorów, oraz przewodów ekranowanych...

    Samochody Elektryka i elektronika henrry   08 Sty 2009 22:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1051
  • Samochód do tuningu!!!

    ja proponuje honde civic 95-97 w sedanie duzo i dosc tanie czesci do tuningu do niego sa pozatym silinik wysokoobrotowy latwo idzie wladowac turbine:) Kolega chyba nie ma pojecia o czym pisze. Akurat silniki hondy ciezko sie tuninguje. Zmienisz dolot, kompletny wydech, program i masz 10KM wiecej ale...

    Samochody Szukam Zwierzak81   07 Sty 2009 19:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5881
  • Wymiana rozrządu, VW Touran, 2,0TDi 140km AZV

    VW Touran AZV schemat rozrzadu.

    Samochody Mechanika !Darek!   25 Sie 2011 17:01 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 34213
  • potrzebny mi jest schemat rozrzadu do rovera 623

    Potrzebuje schemat rozrzadu do rovera 623. Chodzi mi szczegulnie o znaki. Czy ktos pomoze. Z gury dziekuje

    Samochody Mechanika trzemus   12 Sty 2009 15:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3575
  • Laguna I, nie pali na jeden cylinder

    Witam Zmienilem ostatnio silnik bo w starym mi blok pekl. No i drugi silnik pali na 3 cylindry. Objawem jest szerpanie silnikiem, charakterystyczne "pyrkanie" z tlumika, spalanie na poziomie 20-25l/100km, szarpanie lewarkiem biegow (nowa poduszka), slaby silnik - gdy przy 80km/h wrzuce 5 bieg to szarpie...

    Samochody Początkujący avocado   10 Sty 2009 14:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6578
  • Omga 2,5 TDS zestawienie rozrządu

    witam na kole pompy masz znaki,na wale tez na łancuchach sa jasne ogniwa maja byc przy znakach na kołach jedynie na wałku rozrzadu niema znaków dokreca sie na mijaniu zaworów,zreszta poszukaj dobrze w necie gdzies był taki sablon do ustawiania,i przy montażu uważaj na uszczelnienie pompy wodnej bo lubi...

    Samochody Mechanika niuniu36   11 Sty 2009 20:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 735
  • Punto 1, Fiat, 1,2 - 75 elx, odgłosy tarcia w silniku

    Witam!!A moze za bardzo napiety pasek rozrzadu, i rolka napinacza wyje?

    Samochody Mechanika emeryt2   12 Sty 2009 20:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2480
  • Silnik głośny na wyższych obrotach i zmniejszenie mocy

    Witam, mechanikiem nie jestem ale mialem podobny problem. Dudnienie moze byc spowodowane zaworami ale tez popychaczami a moze ktorys walek rozrzadu sie sklepal ....?

    Samochody Mechanika przemo33   01 Lut 2009 22:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2489
  • Oplel Vectra b 1.8 16v obroty tylko do 4500 r.p.m

    0340 - czujnik pol. walka rozrzadu. Do wymiany, o ile sie kabelek nie uksyl. Tylko orginal bo podroby fabrycznie zepsute. Dla tego masz ograniczenie obrotow. Widac ze na zimnym czujnik jeszcze dziala.. 1690 - obwod lampki "czek". Albo sie lampka zepsula albo ktos (np gazownik) ja zepsul.

    Samochody Elektryka i elektronika Largini   17 Sty 2009 12:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4255
  • VW LT 28 2.5TDi 2002r.,napęd pompy wtryskowej

    Witam wszystkich!mam podobny problem z LT28 tdi.bardzo bym prosil o schemat rozrzadu do VW LT 28 TDI ,ewentualnie jakas konkretna porade .Pozdrawiam

    Samochody Mechanika lukasz1471   25 Mar 2009 14:42 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 39061
  • astra 98r, 1.7td jak ustawic walek rozrzadu?

    witam. mam pewien problem z ustawieniem walka rozrzadu wzgledem punktu zerowego walu. astra II rok 1998, silnik 1.7 TD. problem w tym ze walek nie ma klina do kola zebatego i nie ma zadnych blokad ustawia sie go miernikiem przystawionym do krzywek. Probowalem ustawic idealnie na mijance (zawory 4 cylindra...

    Samochody Mechanika Sylwek_666   17 Sty 2009 20:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9018
  • Audi C4 2,5 tdi problemy ze skrzynia

    ok dzieki to pewnie jest to to drugie co zrobie po wymianie rozrzadu to sprzęgło

    Samochody Mechanika seba24   18 Sty 2009 22:41 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2022
  • Jak naciągnąć pasek alternatora? Renault Laguna 98r

    Pompa napedzana jest paskiem klinowym z walka rozrzadu. Pasek napinany jest oddzielnym napinaczem. Alternator napedzany jest drugim paskiem klinowym z pompy wody. Ten pasek napinany jest przez odchylanie alternatora. Oczywiscie, mowimy o R5. W Super5 pompa i alternator sa napedzane jednym paskiem,...

    Samochody Mechanika WoŹnY   21 Sty 2009 17:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 15997
  • Problem z pompa paliwa oraz wtryskami Ford Escort 1.6 16V

    jest i gra podłączyłem żarówke i napiecie jest, dochodzi ! Dodano po 8 Sprawdziłem rezystancje czujnika od faz rozrzadu jest dobry, co jescze trzeba sprawdzić? Sprawdzam co sie da bo już nie wiem!. Dodano po 4 Brak napiecia jest od pinów kompa 58 59 39 35 z tego co wiem powinno wynosić...

    Samochody Elektryka i elektronika skycel   05 Lut 2009 21:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7699
  • Vectra b 1,8 96r czujnik obrotów wału korbowego-padł??

    Odlacz czujnik walka rozrzadu. jezeli masz tez padniety czujnik walu to silnik rzuci palenie. Czujnik spalania stukowego trudno sprawdzic "podworkowo". Posiadajac sprzet diagnostyczny ktory umozliwia odczyt parametrow rzeczywistych da sie to zrobic ale tez jest nieoczywiste.

    Samochody Elektryka i elektronika bartek_j   22 Sty 2009 15:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1946
  • Punto 1.2 98rok zgasł podczas jazdy

    witam, sprawdż w pierwszej kolejności czy masz dobrą masę na silniku, a nastepnie czy nie ma luznego połączenia silnopradowego na rozruszniku, i nigdy nie pal samochodu na pych :) lub ciagając go drugim samochodem gdy jest pasek rozrzadu bo wiecej szkody niż radości z zapalonego silnika:), powodzenia

    Samochody Początkujący Pawel wawa   23 Sty 2009 22:41 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2619
  • peugeot partner 2.0 hdi. 2001 r.

    witam, poszukał bym przyczyny w sterowaniu poniewaz jak jest mrożno to i sucho jak sie zaczyna mokro i cieplej to sól i chlorek wapnia dodawany do piachu na drogi robi potem krecia robote :) wiec kolego sprawdż czy wszystkie wtyczki od sterowania silnika czyli połozenia wałka rozrzadu, predkosci obrotowej...

    Samochody Mechanika wopor   24 Sty 2009 19:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2568
  • Problem z odpaleniem 1.9 tdi AGR

    myslisz kolego pojecia. Nie ma czegos takiego jak CZAS wtrysku. jest kat i jesli juz to dawka ktora ma zostac podana na wtryskiwacz w okreslonym czasie, ale to juz nie tobie decydowac jaka i kiedy. Ty sie skup na kącie wyprzedzenia zaplonu. Zacznijmy od tego czy wogole dobrze poskladales cały rorzad....

    Samochody Mechanika andrzejf14   26 Sty 2009 16:26 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 14666
  • opel astra 1.6i 8V 95 rok ciśnienie oleju

    Olej gasnie poźniej gdy długo jest nieodpalany a jak dpale np po 5 minutach to gasnie juz na rozruszniku wczesniej gasł cały czas na rozruszniku olej jest nowy shela i filtr GM mysle ze to bedzie wina tych popychaczy chyba bede musiał to rozebrac i wyczyscic samoregulatory sciagne pasek rozrzadu i...

    Samochody Mechanika 382154   14 Mar 2009 10:37 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 12178
  • Nie odpala Citroen XM 1990r 2,0l benzyna

    Jadąc moim autkiem wyprzedzałem do odcięcia zapłonu(6200obr/mni)po tym fakcie autko zgasło .Na miejscu stwierdziłem brak iskry na cewce zapłonowej,którą to cewkę wymieniłem na nową i moduł zapłonowy też,lecz jak iskę wcieło tak dalej jej nie ma. Proszę o pomoc. Witam, Przepraszam zabanalna uwage,...

    Samochody Elektryka i elektronika aresso10   03 Gru 2009 07:14 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 7933
  • peugeot 406 1.8 16v '96 LFY - rozrząd

    Witam, Sprawdz po prosru, czy sie nie pomyliles. Jesli mozesz wlozyc bez problemu wszystkie trzy kolki, to problem jest gdzie indziej. Trudno znalezc prostszy sposob kontroli ustawienia rozrzadu. Peugeot nie podaje wzniosu krzywek, tym bardziej, ze pasek jest zakladany poza GMP. Pozdrawiam, Georges

    Samochody Mechanika todayee   20 Lut 2013 18:58 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 16563
  • Renault Scenic 1.9 dci problem z odpaleniem

    Witam!!! Scenic okolo 100tys. przebiegu, poprzedni wlasciciele mieli problem ( tak stwierdzili mechanicy ) z turbina, turbina zostala zregenerowana..... po kilku dniach znowu czarny dymek i pojechali znowu do warsztatu stwierdzili ze to pierscienie (niebardzo mi to pasuje) pare razy zapalil teraz umarl.......

    Samochody Elektryka i elektronika bartuświelki   05 Maj 2010 21:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8634
  • VW PASSAT 2,5TDI zapowietrza się non stop.

    zacznijmy od tego czemu twierdzisz ze sie zapowietrza jak nie widac powietrza w przewodach? 2.5 to dobre silniki ale do 200tys, potem leci Ci pompa i wałki rozrzadu. z pompa, zycze powodzenia bo malo kto chce je naprawiac, wiec dobrze zrobic to tylko BOSCH za za odpowiednia cene, krzywki w walku jak...

    Samochody Mechanika jfxxx   04 Lut 2012 20:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2792
  • Schemat Rozrządu Audi A4 1,9 TDI AFN

    witam , mam problem ścina mi pasek rozrzadu od strony chłodnicy dalem juz nowe koło na wał i wałek rozrzadu i dalej to samo , szlifije rolka napinacza ale czemu pasek zsuwa sie od silnika to nie wiem

    Samochody Mechanika A3   17 Lis 2009 22:43 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 99923
  • Wymiana paska rozrzadu jakie czesci Hyunday PONY

    Witam. Chciał bym wymienić pasek rozrządu w hyundai Pony. Znalazłem na allegro pasek rozrządu + rolka napinająca pasek rozrządu w cenie 80 zł i teraz moje pytanko do czego jest ta rolka ?? czy musze tez ja kupic ?? Sam pasek jest tańszy ale wiadomo jak trzeba to trzeba i możne przy okazji zapytam czy...

    Samochody Początkujący goldwinger   27 Sty 2009 21:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1973
  • Samochód do koło 4, 5 tysięcy

    Tak się składa że mam na placu dwa polonezy. Jeden osobowy i truck oba z 99roku z silnikami GSI (wielopunktowy wtrysk) i jakoś tego widoku podniesionej maski nie widzę. Jeżdżę dużo tak mi się wydaje. Często wyjazdy do Poznania około 300km. W góry Zakopane, okolice Soliny. Rocznie na licznikach przybywa...

    Samochody Eksploatacja degename   30 Wrz 2009 21:31 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 9326
  • Peugeot 406 TDI 1998 problem z odpalaniem

    Konsekwencje odpalania diesla "na zaciag" bywaja hmm.. kosztowne. Mozna zerwac pasek rozrzadu. Tak jak radzil kolega mczapiewski6, sprawdz czy idzie prad na swiece, po wymianie spalonych swiec duzy prad mogl szybko zakatowac nadryziony zebem czasu sterownik swiec. Pozdrawiam Witam, Powiedz...

    Samochody Mechanika georgesgr   30 Sty 2009 12:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4235
  • Motocykl SAM z silnikem z malucha...

    Oj panowie, zeby zbudowac pozadny motor wcale nie potrzebyjecie np ruska, ani nawet skrzyni od niego, wiem bo sam zbudowalem motor na bazie silnika i skrzyni malucha, rama to jest samorobka (z rur o sr 6cm, ktore az przezaja) wiem ze nie wyglada zachwycajaco ale nie mialem do dyspozycji zadnej gientarki...

    DIY Konstrukcje telemah   19 Mar 2011 10:42 Odpowiedzi: 291    Wyświetleń: 275343
  • Kia Carnival 2.9 tdi ciężko odpala rano

    witam mam problem moja kia jak rano odpala to tak jak by mial zaraz silnik wyskoczyc jest jej ciezko odpalic czasami trzeba ze trzy razy odpalac bylem w warsztacie powiedzieli mi ze to swiece zarowe bylem w sklepie to nie moga znalezc takich swiec do tego silnka to jest silnik 2.9 tdi dohc z 2000 roku...

    Samochody Mechanika arkadius168   19 Gru 2009 21:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7274
  • Peugeot 306 kłopot z odpaleniem.

    skoro mowisz o plynie chlodzacym to poprostu zamarzl,pompa zablokowala pasek z rozrzadu i sie urwal.mozliwe ze tloki uderzaly w zawory i glowica do kapitaki

    Samochody Elektryka i elektronika trebor74   01 Lut 2009 17:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3370
  • opel omega 2.2 automat 2003 problem z odpaleniem samochodu

    witam .ma omege 2003 2.2 benzyna automat i mam problem z odpaleniem .samochod tak jakby chwytal ale nie reaguje na gaz i zaraz gasnie. .wymienili mi czujnik rozrzadu ,listwe ,nowa przepustnica i nic .dodam ze dzisiaj sprawdzal mi elektryk i nie ma na bezpieczniku nr 18 napiecia .moze to imo .prosze...

    Samochody Elektryka i elektronika jurekk55   31 Sty 2009 22:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2125
  • boxer, rozrząd nie mogę znależć oznaczeń

    Witam, Nie ma zadnych znakow. Rozrzad ustawia sie na kolki. Wal korbowy unieruchamia sie kolkiem w kole zamachowym (otwor za rozrusznikiem, lub z tylu, kolo polosi - sa dwie wersje). Walek rozrzadu i pompe wtryskowa - kolkami w piastach kol pasowych. Pozdrawiam, Georges

    Samochody Szukam darson75   26 Kwi 2010 23:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2783
  • wałki rozrządu w RENAULT Laguna 1.6 16V 2001r.

    Masz tam porobione znaki do ustawienia rozrzadu, czy masz blokady? Jezeli masz znaki, to przewarznie jest tak, ze odpowiadaja one sytuacji, kiedy to pierwszy cylinder jest w zwrocie zewnęcznym, na poczatku suwu ssania. Ustaw to tak, a potem zobacz ktory z walkow (jak bedzie na znaku) ma w tym momecie...

    Samochody Mechanika psia_koncówa   01 Lut 2009 12:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6198
  • ustawienie rozrzadu Audi 26 2.5 V6

    Mam problem z ustawieniem rozrzadu prosze was o pomoc sprzydalby sie jakis schemat i wskazowki pozdrawiam

    Samochody Szukam grem13   01 Lut 2009 16:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2760
  • Ustawienie zapłonu po kazdej wymianie rozrządu?ibiza 1.4 tdi

    Witam Posiadam ibieze 1.4 tdi z 2006 jednostka 70KM na pompowtryskiwaczach. Przebieg 89tys km. Zbliza sie okres wymiany paska rozrządu i tutaj mam 2 pytania: 1) Czy po wymianie paska rolki i pompy wody jest konieczne ustawienie zapłonu(bo tak to nazwal mechanik z którym rozmawialem po wymianie)? Czy...

    Samochody Mechanika dydorobert   04 Lut 2009 13:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4264
  • napęd elektryczny walka rozrządu golf 2

    Dziekuje Panowie za wszystkie podpowiedzi. Tak to ma posłuzyc jako praca dyplomowa. Ma Ona pokazywać zasadę działania układu rozrzadu. Myślałem nad silnikiem jednofazowym ale niewiem czy taki od zwykłej pralki da rade. Druga sprawa to Obroty ale jak na silniku elektrycznym dam małe kólko pasowe a na...

    Samochody Mechanika kubica 1984   04 Lut 2009 13:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1654
  • Kąt wtrysku w VW 1Y VagCom

    z postow wynika ze ten silnik to AEF, pompa lukasa początek wtrysku ustawia sie statycznie (czyli przestawiajac kolo na pompie wtryskowej) potrzeba do tego drobnych przyrządów - plytke do zablokowania walka rozrzadu -kolek blokujacy piaste pompy wtryskowej - checi:) wczesniej jak mialem przestawiony...

    Samochody Mechanika starter55   10 Kwi 2014 19:43 Odpowiedzi: 75    Wyświetleń: 30253
  • Nexia 1,5 za wysokie ciśnienie oleju

    Witam!a był moze wymieniany wałek rozrzadu podczas tej naprawy.?

    Samochody Mechanika zbychdz   09 Sty 2014 12:21 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 7446
  • elektroliza wody -> wodór -> prad za darmo, czy to moz

    Widze ze zaczelo sie polowanie na czarownice :-) Dodano po 13 Jak sadze wiesz co okreslane jest jednostka Gauss, przy czym najczesciej uzywane sa wyrazenia Pull force lub Holding force- Force oznacza sile -moc a zeby miec sile lub moc potrzeba energii. Fizyki się naucz. Energia jako taka...

    Na pograniczu nauki _jta_   25 Lut 2009 20:44 Odpowiedzi: 622    Wyświetleń: 186030
  • Iveco 35-8 2.5 D 92 R pali na 1 cyl.

    Witam moze ma ktos pomysł co może żle zrobiłem ? Ustawiłem koło wału na znaki ,wałek rozrzadu na znak na pokrywie ,koło pompy wtryskowej wchodzi do dziurki i do bloku znaki pasuja aż za idealnie !. Wymieniałem dwa zawory po zerwaniu paska . Woda do oleju nie leci,wody nie wyrzuca ,wtryskiwacze zamieniałem...

    Samochody Mechanika VCU   06 Lut 2009 21:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2241
  • Fiat Punto 2004 rok 1.3 JTD ustawienie rozrzadu

    Witam-Panowie jak ustawic rozrzad w Fiat Punto 2004 silnik 1.3 JTD ?Glowice to wiem jak ustawic- chodzi mi o wal?Wiem ze w Oplu Corsie wklada sie bolec w obudowe skrzyni i kolo zamachowe w w tym Punciaku niewidze zadnego otworu-jest tylko prostokatne wyciecie tuz kolo czujnika polozenia walu.Prosze o...

    Samochody Mechanika msnake   11 Lis 2015 09:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 28025
  • Mitsubishi Lancer 1,5 rok 1990 kolejność zapłonu

    1,3,4,2 pierwszy cylinder od strony rozrzadu

    Samochody Elektryka i elektronika btomi   07 Lut 2009 13:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1739
  • renault clio 1,4 16v 2001r

    po zerwaniu paska rozrzadu i regeneracji głowicy prztszedl czas na zlozenie silnika.. mam wszytko opisane co i jak tylko nie wiem w jakiej pozycji ustawic wałki rozrzadu i jak ustawi wał zeby wszytko grało.. prosze p przesłanie jakis zdjec albo schematow jak zblokowac rozrzad i jak maja byc ustawione...

    Samochody Mechanika aroo   09 Lut 2009 20:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7053
  • bmw e36 320i ustawienie rozrzadu

    mam problem ze sprawdzeniem rozrzadu a w szczególnosci czy wanos jest odpowiednio zamontowany na wałku moze jakis schemacik lub opis objawy sa takie ze ładnie pali ale nie ma pelnej mocy

    Samochody Mechanika mariuszbmw   12 Lut 2009 13:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4660
  • Siena- regulacja zaworow a wymiana uszczelki pod glowica

    nie ma to nic wspolnego.przecierz caly mechanizm rozrzadu jest zamontowany na glowicy.dobrze ustawic kola pasowe! i w droge.niektorzy mechanicy tw.ze po kazdym wyjeciu glowica powinna byc "planowana"ale to juz sa naciagacze.

    Samochody Mechanika gromleon   08 Lut 2009 14:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2452
  • Seat Cordoba 2.0 GTI spadek mocy:( 94r

    Witam wszystkich. Mam problem z seatem. Jak go kupilem szedl jak burza,,,Po jakims czasie wybralem sie w dluzsza podroz i samochod zaczal kopcic a paliwa bral wiecej niz wielblad... na komputerze wyskoczyl blad z potencjometrem przepustnicy-wymienilem i chodzil jakos...czasami gubil moc. Nie przeszkadzalo...

    Samochody Elektryka i elektronika rotus84   10 Lut 2009 18:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1272
  • opel kadett nadmierne zużycie paliwa

    mam problem z nadmiernym zuzyciem paliwa 16l na 100km. opel kadett 1.6kombii to gaznik, wtrysk, diesel, czy jaki diabel? Malo danych wypisalas, wrozek tu nie ma: - zmien swiece, filtr palia, powietrza, kable wn, kopulka, palec , ustaw zaplon, sprawdz ustawienie rozrzadu, moze`blokuja hamulce,...

    Samochody Początkujący pawel78   12 Lut 2009 15:42 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2925
  • renault laguna 2002 2.0 ide 24V rozrząd

    Witam, Polozenie kola zebatego wzgedem walu nie ma zadnego znaczenia. Takie rozwiazanie pozwala na bardziej precyzyjne wzgledne ustawienie walow. Trzeba zablokowac wal korbowy kolkiem (otwor zaslepiony korkiem gwintowanym z przodu bloku, mniej wiecej na wysokosci trzeciego cylindra) i walki rozrzadu...

    Samochody Mechanika georgesgr   14 Lut 2009 14:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2523
  • fiat brawa 98r 1.2 16v,wymiana rozrzadu?

    witam,musze wymienic rozrzad w brawie 98r 1.2 16v,wiem ze na kolach nie ma znakow,jesli ustwie sobie tlok na pierwszm cylndrze gmp i zrobie swoje znaki to nie powinno byc problemu zwymiana?jesli juz ktos to robil to prosze o podpowiedz,pozdrawiam

    Samochody Mechanika bandi21   26 Maj 2009 20:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8396
  • bmw e36 320i 1994r wanos

    nie mam lpg tylko benzyna a zaczelo to sie dziac po wymianie uszczelki pod glowica i ustawieniu rozrzadu o diagnostyka silnika nie wykazala bledu czujnika polozenia wałka rozrzadu tylko blad czujnika stukowego silnika

    Samochody Szukam mariuszbmw   15 Lut 2009 13:21 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8852
  • corsa 1.2i 94r. problem z wskazaniem temperatury silnika

    termostat znajdziesz najprosciej idac od chlodnicy zasilanie czyli gruba rura wchodzaca u gory do chlodnicy jeden koniec chodzi do chlodnicy a przy drugimmasz termostat... trzeba zlac plyn tak do polowy i klucz 10... naparwde prosta sprawa. jest troszke problemu z kolem na walku rozrzadu ale mi sie...

    Samochody Początkujący minio210   17 Lut 2009 07:57 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 13925
  • Chiptuning Fiat Punto II 1,2 v8

    Witam mam pytanie odnosnie tuningu elektronicznego we Fiacie Punto II 1,2 v8 2000r produkcji. Wiec co wiem na ten temat: interesowalem sie w tym temacie i tyle co sie dowiedzialem to ze nic nie idzie z tym silniczkiem juz zrobic. Przyczyna jest juz nowsza mapa paliwowa przy silniku na wielopunkcie takie...

    Samochody Archiwum cypherius   26 Lut 2009 20:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4661
  • Opel Vectra A 1.8 glosne zawory

    Na moje oko to co piszesz o swoim mechaniku i o tym ze głowica była sciagana powodem nie pokojacych stuków złej mocy to wina: -źle złozonego rozrzadu - nie poprawnej diagnozy/złożenia przez mechanika hydro popychaczy polecam oddac auto do innego mechanika i przejsc sie do biura praw konsumenta

    Samochody Mechanika michu25   20 Lut 2009 18:28 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 5372
  • Co to za otwór w bloku silnika ?

    jesli byl robbiony rozrzad to bedzie otwor do kola zamachowego bo tam sa znaki do rozrzadu. powinna tam byc plastikowa sruba (zaslepka) ale nie musi

    Samochody Mechanika Spacewalker   19 Lut 2009 17:43 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2441
  • astra 1.8 16 ECOTEC ciezko odpala

    witam ponownie wymienilem czujnik walu i czujnik walkow rozrzadu i nadal czek swieci w astrze 1.8 16v ECOTEC i motor nie wkreci sie powyrzej 4.5 tysiaca obrotow co mozna jeszcze zrobic

    Samochody Elektryka i elektronika 2023168   23 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4163
  • octavia 1.9tdi 2003 90KM jakim momentem dokrecic srube walu

    witam, jak masz zakończenie stożkowe tych śrub to 20Nm+90st, jak masz zakończenie płaskie śruby to 25Nm, ot cała filozofia :),powodzenia Dodano po 10 to jest pompa wtryskowa a na wale rozrzadu masz 45Nm i wał korbowy 40Nm+90st, naprężacz 20Nm ,teraz masz komplet, powodzenia

    Samochody Mechanika wopor   19 Lut 2009 18:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2892
  • Rover 216i 1,6 16v 1996r. - ustawienie rozrządu

    tu masz fajny filmik pokazujacy wymiane rozrzadu w silnikach serii K. Roznica tylko jest w napinaczu bo na filmie jest automatyczny a sadzac z rocznika Twojego roverka masz reczny (ale to juz nie ma wplywu na sama wymiane) [url=]Link

    Samochody Mechanika caahir   29 Kwi 2009 16:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5088
  • VW Golf II nie ma mocy

    moim zdaniem problem jest z zaplonem.proponowal bym ustawic rozrzad na znaki jezeli to zrobisz i beda sie zgadzaly tzn:walek rozrzadu stoi na znaku i wal korbowy jest na znaku jest ok to sciagnij wtedy kopulke od aparatu zaponowego i tam masz znak. "kreska" kreska ta musi stac posrodku palca jezeli nie...

    Samochody Mechanika _prusak_   26 Lut 2009 23:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4513
  • Renault Kangoo nie pali!!! krece rozrusznikiem STOP

    na pasku rozrzadu? -dobrze. Jeden wtryskiwacz wymienilem bo chyba przez ten rozrzad sie uszkodzil i cisnienia nie bylo na listwie.

    Samochody Elektryka i elektronika trans-serwis   17 Mar 2009 15:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8251
  • Volksvagen Bora / Golf 130km - klepie motor ......

    witam, posiadam Vw bore 130km 1.9tdi 2000r silnik klepie , *wymienilem w nim pompowtryski (byly 2 od 130 i 2 od 105) *rozrzad sprawdzony i ustawiony według znakow probowalem nawet przesunac zabek w tył i przód *szklanki miały luzy 0,2mm okolo, wymienilem je rowniez oraz walek rozrzadu bo mial...

    Samochody Mechanika xHaKeReK   27 Lut 2009 00:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1391
  • Peugeot 206 1.4 sport 2005rok nie odpala

    WITAM. AKUMULATOR BYL ODLACZONY 3 DNI,BO BYLA WYMIENIANA USZCZELKA POD GLOWICA,PASEK ROZRZADU,TO PRZY SILNIKU,POTEM W SRODKU AUTA BYLA SCIAGANA DESKA ROZDZIELCZA W CELU WYMIANY "OPORNIKA REG. OBROTY DMUCHAWY" PONIEWAZ CHODZILA TYLKO NA 4 BIEGU. WYDAJE MI SIE ZE ROZKODOWAL SIE IMMO.,SERVIS PEUGOTA TEZ...

    Samochody Elektryka i elektronika kamill1   17 Mar 2009 13:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3611
  • Vectra A 1.8i 91r Strzela w tumik i wariuje obrotomierz

    Zrobilem dogebny skan i wkoncu znalazlem ten dziadowski czujnik,jednak mieliscie racje musial tam gdzies byc.Odlaczylem go z kostki i auto nie chcialo zapalic czyli to na 100% musi byc to.Tak jak piszesz kabelek idzie na samej obudowie od paska rozrzadu.Umocowany jest na jednej srubce na kluczyk chyba...

    Samochody Elektryka i elektronika Sylwester125p   30 Sty 2010 11:33 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 5253
  • Fiat Marea 1.6 16v-brak możliwosci odpalenia po naprawie.

    Witam!!!Mam problem z Fiat marea 99r 1.6 16v benzynaauto przyholowano,przeskoczył pasek rozrzadu o 4zabki,sprężanie było na pierwszym 15 ,na 2-6 na 3 -9 na 4-2 atmosfery,została zdjeta głowica,poddana została obróbce po złozeniu i załozeniu nowego rozrządu na blokadach spręzanie było 15-13-13-10 atmosfer,problem...

    Samochody Mechanika robotech   02 Mar 2009 19:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3512
  • volvo c70 2.5 turbo, ustawienie zmiennych faz rozrzadu

    witam, trafiło mi się takie volvo z palącym checkiem wywaliło błąd przestawiania walka wydechowego wartość wymagana 15stopni wartość rzeczywista 19stopni jak w tym wynalazku to ustawić? na kole są fasolki, użyć ich, kręcąc do uzyskania odpowiedniego ustawienia? z góry dzięki pozdrawiam

    Samochody Mechanika ktos117   06 Lis 2010 10:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 11729
  • GOLF IV jakiej firmy pasek rozrzadu

    Witam wszystkich, mam delemat przed wymiana paska rozrządu, miedzy 3 firmami BOSCH, GATEK a CONTINENTAL proszę o porade.

    Samochody Początkujący dydorobert   02 Mar 2009 13:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5654
  • Czy da rade zmienić silnik gaźnikowy na wtrysk jednopunktowy

    i jeszcze w dowodzie rejestracyjnym wyczytałem jeden jest 135L a drugi 1.3kat i oznaczenie glx to chyba też chodzi o wersje 135 wnioskując z danych z wikipedii ale pewien nie jestem A moc? 50kW czy 40kW? najprosciej zczytac numer z bloku silnika.Glx to wyposazenie ,ale silnik prawdopodobnie bedzie...

    Samochody Mechanika graczyk444   05 Mar 2009 20:30 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3035
  • Clio I RTi 1.2 problem ze spalaniem?

    Witam piszesz w mieście a jak poza,a jak z wolnymi obrotami może czujnik temperatury i chodzi na ssaniu (sterownik widzi zimny silnik)a co do rozrzadu to był zmieniany

    Samochody Początkujący górski   16 Mar 2010 19:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2960
  • Kąt zapłonu 1.6 D AUdi 80 B2 85 r.

    szukam od 2 dni na forach i wkoncu postanowilem zapytac o to na forum. Chodzi o kąt zapłonu jak go ustawić tak w domowych warunkach. Rok temu, wymienialem uszczelke pod glowica, zdejmowalem rozrzad i sie zmienil kat. Wtedy szukalem dlugo i znalazlem ustawienia, natomiast teraz po roku jazdy wydaje...

    Samochody Mechanika robokop   09 Mar 2009 13:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1877
  • peugeot 405 1.9D (XUD9A) 95r pomocy

    witam. mam problem ze swoja pompa wtryskową. ma za małe ciśnienie i nie może otworzyc wtryskiwaczy . Szukam pomocy w tej sprawie ale mało informacji jest na ten temat. co mozna zrobic z takim problemem?? szukam jakiegos szchematu, wskazówej jak mozna naprawić taka pompe. czekam na odpowiedzi ...

    Samochody Mechanika wopor   14 Mar 2009 21:29 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 5452
  • czujnik walka rozrzadu i walu korbowego

    Witam widzialem byly juz jakies tematy tego typu ale potrzebuje pomocy otoz mam opel astra II g benzyna +gaz na benzynie jest wszystko ok a jak przelaczy sie na gaz juz nie na 2 biegu daje pedal w podloge zapala sie lampka czek i samuchodem rzuca nie da sie dalej jezdzic musze go uruchomic ponownie wymienilem...

    Samochody Początkujący 707067   17 Mar 2009 15:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5240
  • nissan terrano jak ustawić rozrzad

    dzien dobry, poszukuje informacji nt rozrzadu w nissanie terrano 2.4 12 v, czy tam wystepuja hydrauliczne popychacze , czy okresowo nalezy ustawiac luz zaworowy?auto pochodzi z 1998 roku, niestety nigdzie nie moge znalezc danych dotyczacych tego pojazdu.dziekuje za pomoc

    Samochody Mechanika pit motors   11 Mar 2009 16:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5676
  • SAAB 3.0 TD Denso 2003r blad czujnika wlka rozrzadu, gasnie

    Witam! Autko to Saab 9-5 kombi z 2003 roku 3 litrowy silnik turbo diesel 177KM. Wymieniony zostal silnik (blok silnika) po zmontowaniu silnik zapala ale chodzi tylko przez chwilke, tyle ile jest zalaczony rozrusznik. Po puszczeniu kluczyka silnik gasnie natychmiast. Odpala tez ciezko, dlugo trzeba...

    Samochody Elektryka i elektronika gienek102   17 Wrz 2009 19:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2482
  • Honda civic 1.4 16v 96r-wymiana rozrzadu

    witam,mam honde civic 1.4 16v i mam pytanie dotyczace wymiany rozrzadu,czy sa znaki na kolach,jesli tak to gdzie lub czy potrzebne sa jakis blokady?i jak jest ze srubowa na wale korbowym,da sie ja odkrecic kluczem pneumatycznym?moze ktos posiada schemat wymiany rozrzadu?z gory dziekuje za pomoc

    Samochody Mechanika siwymark1   07 Kwi 2009 19:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 16858
  • Czujnik wału korbowego Opel Corsa 1.0 12V B

    witam,bardzo prosze o konkretna odpowiedz gdzie dokladnie znajduje sie czujnik polozenia walu korbowego w Corsie rok.prod.1999 1.0 12V bezyna rozrzad na lancuchu,oraz prosze o info czy ten czujnik na zdjeciu to jest ten czujnik?Samochod gasnie jak nagrzeje sie do 90st i nie odpala za zadne skarby po...

    Samochody Elektryka i elektronika mily9   19 Mar 2009 11:47 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 23019
  • czy ktos moze ma schemat rozrzadu do mercedesa a klasy 1.7cd

    mam problem nie mam schematu rozrzadu a musze zdjac głowice bo uszczelka poszła a płyta z programem przyjdzie mi w przyszłym tyg moze ktos po ratuje mnie:cry:

    Samochody Mechanika Mistrzunio1991   14 Mar 2009 11:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1133
  • hyundai lantra - urwany pasek rozrzadu

    Witam! Urwał mi sie pasek rozrzadu w hyundai lantra 1.6 1992r, jakie moga byc konsekwencje?? wystarczy wymienic na nowy pasek??

    Samochody Początkujący wanoo   14 Maj 2009 21:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4887
  • Rozrząd VW T4 1,9TD. Schemat prawidłowego ustawienia.

    Skoro bylo pisane to poprosze o wskazanie bo rzonie wpisywalem w wyszukiwarke i nic na 1,9td T4 nie ma. Co do blokad- to skad wiedziec jak ustawic walek rozrzadu?pompa zablokowana, kolo zamachowe ustawione (o pokrywa sie z zabkiem) a wałeK?

    Samochody Mechanika krzychu_killer   14 Mar 2009 15:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 16506
  • T4 ciśnienie oleju w turbospężarce

    No tak -ale napisalem,ze pojawilo sie uciekanie plynu chlodniczego,- 1,9D juz zregenerowalem i chodzi po dzien dzisiejszy, wiec mysle,ze i tym razem dam rade. Dodano po 4 Będzie naprawiał (świadczy o tym post z pytaniem o ustawienie rozrządu) a później pisał dalsze posty z pytaniami a...

    Samochody Mechanika robokop   14 Mar 2009 16:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5877
  • Opel Omega 2.5 V6 Dziwne stuki

    jacek7801 - kola nie sa zamienne z jednej glowicy na druga bo jedne sa dluzsze a inne krotsze. co do blokad to w tym silniku jak walek ustawisz na znaku i go puscisz to sie kawalek przekreca, dlatego blokady sa przydatne bo jest wygodniej zakladac pasek Kola od walkow rozrzadu maja po dwa wycieca,...

    Samochody Mechanika Krick1987   16 Mar 2009 15:38 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 13898
  • pasek rozrządu, napinacz i sprężynka

    Poszukaj na innych forach lub popytaj mechaników o trwałość takiej pompy. Panowie bez przesady ! Pasek rozrzadu nalezy wymieniać bo jego zużycie grozi zerwaniem i poważną awaria silnika . Awaria pompy praktycznie jest nieszkodliwa i pompę wymienia się jak ona sie uszkodzi - a nie na " zapas...

    Samochody Początkujący zmianowy   17 Mar 2009 23:30 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7490
  • skoda fabia 1.2 htp nierowna praca po odpaleniu

    te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.

    Samochody Początkujący Lech54   13 Kwi 2011 08:31 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 17086
  • BMW 325TDS - Opinie o silniku

    e36 i e34 nie maja drogiego zawiasu ale e39 juz tak. Sam szukam 325 tds bo to jedyne nie duze autko z dieslem malo wybrednym na paliwo i w dodatku ze sportowa nutka. Warto przeplacic za dobry stan techniczny. Nalezy sie liczyc z regeneracja pompy (2 tys zl) i zadbac zeby turbo i glowica byly ok (jedno...

    Samochody Eksploatacja rexman   15 Lis 2009 15:13 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 42199
  • Dodge Grand Caravan , Chrysler grand voyager - nie odpala

    Sprawdz polozenie Sensora na walku rozrzadu, jak byl wyjmowany moze jest obrocony o 180 stopni. Skasuj caly komputer i zaoprogramuj na nowo. Jesli potrzebujesz serwisowke do tego samochodu to mam, moge wyslac.Prosze o kontakt na Email: promiten(malpa)yahoo.de Servisowka jest po niemiecku, angielsku,...

    Samochody Elektryka i elektronika milejow   19 Mar 2009 18:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8552
  • Kia Carnival 2001 problem z cisnieniem oleju i silnikiem

    Witam. Zapaliła sie kontrolka cisnienia oleju, cos zgrzytnelo w silniku i zgasl. Bylo to na autostradzie wiec moj maz go odpalil i dojechal do domu. Czy moze to miec zwiazek z paskiem rozrzadu albo czyms zwiazanym z rozrzadem. Ma przejechane 1300 tys. kilometrow i pasek nie byl jeszcze wymieniany. Auto...

    Samochody Mechanika krzych2007   16 Paź 2009 17:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4089
  • VW 1,9D AEF ustawienie rozrządu..

    Dziekuje za uwagi i chec pomocy. Szczególnie owsik ktory ma klopoty w czytaniu ze zrozumieniem... sadzac po wypowiedziach nikt z Was nie widzail tego silnika... Naciecia na kole zamachowym sa dwa i sa identyczne bez zadnych oznaczen.. obok okienka jest otworek jakby na blokade i blokada dziala...

    Samochody Mechanika kufcio   21 Mar 2009 20:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10296
  • Jakie powinny byc wymiary wałka rozrzadu do astry f 1.6

    Jak w temacie potrzebuje wymiary wałka rozrządu(wzniosy krzywek, jak to sie mierzy, jakie wymiary powinny byc na dobrym wałku i co kwalifikuje go do wymiany). Silnik to 1.6 8v z 94 roku (x16sz)

    Samochody Mechanika zmianowy   23 Mar 2009 22:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4050
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty