forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



samsung c 510

Znaleziono 165 wyników na elektroda.pl: samsung c 510
Forum elektroda.pl Strona Główna

Brak WN Samsungu

...Witam wszystkich. Wiem że ten temat juz był niejednokrotnie poruszany. Po włączeniu monitora Samsung SyncMaster 510 monitor pracuje zaswieca sie dioda niestety nie ma obrazu okazuje sie że nie ma WN. Po zastąpieniu uzwojenia pierwotnego trafopowilecza...
Monitory Serwis :: 29 Lip 2004 12:51 :: mariuszd :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 574

Samsung CLP-510 brak obrazu

...Dostałem na serwis drukarkę SAMSUNG CLP-510. Problem polega na tym ze przy druku w czerni potrafi wydrukować 2 strony normalnie, kolejne 2 tak jakby nie było już toneru a kolejne strony drukuje tak jakby był wilgotny papier tzn. kontury liter...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 19 Mar 2009 15:13 :: swistak1984r :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 748


Reklama :: 19 Mar 2009 15:13 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

drukarka kolorowa samsung clp-510 - jakość tonerów

...Witam. Jakie macie doświadczenia z tonerami. Wprawdzie u używamy nieoryginalnych i oto objawy: -pokazuje brak tonera, np: żółtego przy 2500 kopii (a podobo jest na 5000), -kleksi na bokach, -rzuca czarne tło, itp. Dziś włożyłem nowy czarny...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 16 Maj 2007 14:52 :: virtualmen :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 672

Notebook Samsung X10 Plus

...Witam ponownie, posciagalem wszystkie sterowniki do tego notebooka, mam jeden wielki problem gdyz posiadal lacze radiowe d-link dwl-510 i nie potrafie zainstalowac internetu. co robie nie tak ?? wogole nie wykrywa mi w polaczeniu sieciowym tej...
Komputery Software :: 16 Gru 2007 13:43 :: TheGreK :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1998

SAMSUNG color laser clp 510 co o niej wiadomo?

......
Początkujący Ogólny :: 25 Lis 2006 16:29 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 489

Samsung CK-506AT problem z ARCZ

Bardzo dziękuję za pomoc. Zastosowałem filtr z fonii równoległej i pomogło. Filtr który zastosowałem ma symbol 510.
Początkujący Serwisanci :: 14 Gru 2007 16:54 :: bonzo_vip :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 426

regeneracja toner samsung 510

witam. panowie czy ktos regenerował juz toner do samsung clp-510/511/515. czy starczy sam proszek czy jeszcze jakis chip?
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 07 Sie 2006 19:46 :: buli -konrad :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1169

SAMSUNG CK5013 odstraja sie.

Oczywiście że to wina filtra , wstrojenie pomaga ale na jakiś czas . Najlepiej wymienić ten filtr (pasuje 510 i kondensator 15 pF równolegle do filtru)
TV Serwis :: 04 Sie 2004 22:01 :: Tomek K :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1219

samsung clp-500 - dodaj toner

a jak to obejśc w kodach ?? ma ktos manuala do tego ?? jak jest różnica między tym modelem a 510 ? - bo do 510 jest manual na forum
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 01 Lis 2005 23:48 :: Deidre_Bogoos :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1203

samsung clp 510 błąd grzejnika

problem jak w temacie jeszcze nie byłem przy maszynie jutro jade , ma ktoś może jakieś rady?
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 04 Sty 2006 22:53 :: aras123 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1053

SAMSUNG CLP-510 - Nie Widzi OPC

...Witam, Mam drukarke Samsung CLP-510 i po jej włączeniu wywala komunikat aby zainstalować Image Drum. OPC jest ok, nawet podmienialem caly moduł z drugiej sprawnej drukarki i wywala ten sam bląd. Sprawdzałem styki czyli te dwa bolce na sprężynach...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 05 Lut 2008 19:05 :: damian_00 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1316


Reklama :: 05 Lut 2008 19:05 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

OPC do Samsung CLP-500,510, 550 GDzie KUPIC ??

Witam, Może ktoś z was wie gdzie można kupić samą rurę do Samsunga CLP-500seria ??
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 19 Gru 2006 16:57 :: eseli :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 871

Samsung CLP 510 drukarka potrzebny service

prosze o informację - szukam w Warszawie niedrogiego a solidnego serwisanta do samsung CLP 510
Drukarki, ksero Regeneracja :: 12 Lut 2009 17:57 :: marco45 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 659

Samsung CLP-510 - Waste toner tank

...Problem niestandardowy bo pojemnik wymyty na błysk, obie diody wyczyszczone, chorągiewka działa poprawnie a mimo wszystko komunikat się pojawia. Kiedy wyjmę pojemnik i zablokuję chorągiewkę komunikat znika. Czy jest jakaś regulacja napięcia...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Lut 2009 11:58 :: marco45 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2167

Samsung clp 510, problem z pojemnikiem na zużyty toner.

...Drukarka wyświetliła "wymień zbiornik zużytego tonera". No to wyczyściłem i czysty do drukarki z powrotem. Nadal pojawia się informacja wymień zbiornik... Czujnik jest ok bo jak wyjmę zbiornik drukarka wraca do stanu gotowości. Przysłonka czujnika...
Drukarki, ksero Początkujący :: 13 Cze 2008 13:43 :: martinkrys :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3083

samsung scx-4720fn sygnalizacja otwrtych drzwiczek

...Nie wiem czy Tobie pomogę ale miałem podobny przypadek z CLP-510. Na wyświetlaczu pojawiał się komunikat o otwartych drzwiczkach (lub coś w tym stylu nie pamiętam dokładnie), i drukarka nie chciała drukować. I nie mogłem dojść dlaczego dopóki...
Drukarki, ksero Początkujący :: 06 Sty 2009 21:44 :: slajas :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 895

Samsung CK-506AT problem z p.cz.

...Witam. Mam problem z dostrojeniem filtru P.CZ w układzie TDA8362 nóżka 2,3. Udało mi się uzyskać czysty obraz, ale w dźwięku słychać charczenie. I takie jest właśnie moje pytanie czy jest możliwe takie dostrojenie pośredniej, żeby obraz...
Początkujący Serwisanci :: 07 Lut 2008 16:14 :: bonzo_vip :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 503

Tania drukarka w utrzymaniu

...zależy ile drukujesz i co drukujesz, jak okazjonalnie a szybko to może coś z żelowych drukarek spod znaku Ricocha? Jak ma być tanio w zakupie to można Samsungi, chociaż logistyka w Samsungu jest pod "zdechłym psem" - kłopoty z częściami, miesiącami...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 26 Mar 2008 11:18 :: elkubaso :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4094

Przerabianie 9550 na 9600PRO

...Z tym C***em chodzil mi o to ze sie mozna zastosowac do instrukcji w linku ktory przedstawilem. Bo tam jest karta na Samsungach ale bez roznicy na jakich pamieciach jest jezeli chodzi o wgranie innego biosu. Pozdro Ale 510 to i tak malo wycisnales....
Tuning PC :: 17 Kwi 2006 22:57 :: Bzik :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1491

gigabyte 9550 i artefakty..

... i nie widze narazie zeby cos sie pojawialo. Kosci to samsungi 4ns, pytania moje więc: - czy przegrzalem kosci i moge juz zapomniec o kręceniu wyżej? - czy to wina samsungów? ktos mi doradził zebym w zakladce atitoola zmienil taktowania z 4 ...
Tuning PC :: 26 Maj 2005 11:11 :: Linoge :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 657

[kupię] matryce T315XW02

... 9006614 9006614 823827720961 PHILIPS T315XW02_V1 10,879.00 12,510.86 8778860 8778860 BN0700289A T315XW02 SAMSUNG LCD-PANEL AUO 32.0 ZOLL 2,413.00 2,774.95 9390423 9390423 75008437 T315XW02V1 TOSHIBA LCD-PANEL...
Bazar Elementy elektroniczne :: 11 Lut 2008 15:58 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1839

CLP-510 cała strona pokryta szarym tłem

...Witam mam samsunga CLP-510 strona po wydruku pokryta jest szarym tlem słabo widocznym. Czy włoże toner oryginalny czy regenerowany nie ma to znaczenia tło zawsze jest drukowane. Może ktoś mial taki problem wie co powoduje to smużenie. Przeczyściłem...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 19 Lip 2007 10:33 :: Robson1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 515

Niezadowolony użytkownik r9550...

Witam, radek 9550 to juz historia, zamieniłem go na 9600pro od sapphira z pamieciami 3,6ns samsunga i pięknie rdzeń poszedł na 400(at)510 a pamięci 233(at)315. Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów siwkins
Tuning PC :: 10 Sie 2006 14:03 :: VerteX3 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1221

Odtwarzacz mp3 1GB "no name" - update, upgraded -

...Kupiłem odtwarzacz mp4 wszystko bylo ok az tu nagle po podlaczeniu do komputera odtwarzacz sie wylaczyl (przez przypadek uruchomilem program do wgrywania softu i wrzucil sie nowy) i teraz nic nia nic nie reaguje na nic ani guziki ani ekran....
Odtwarzacze cyfrowe :: 13 Mar 2006 00:32 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 996 :: Wyświetleń: 299400

Pri Master Hard Disk: S.M.A.R.T Status BAD ?

...aten program HDd Repair wersja 1.1, widzi przynajmniej ten dysk. jest jeszcze soft dla Samsunga Leo wersja 2.98. tylko widze że on tego dysku nie obsługuje, szkoda. leo.ini [Option] ECC=1 HRetry=1 Retry=32 [ATW_FIX] SWITCH...
Komputery Hardware :: 08 Wrz 2006 19:21 :: kloon :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 10331

Problem z komputerem - czarny ekran po załadowaniu Xp

...Witacje. Mam wielki problem z komputerem po raz kolejny. Komputer włącza sie. Bios sie ładuje... po pojawieniu sie loga Windows XP z animowanym paskiem, wtedy gdy na ekranie powinien wyswietlic sie ekran Windows XP ,,Zapraszamy,, pojawia sie...
Komputery Hardware :: 26 Sty 2008 18:24 :: dio :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3868

Wybór monitora CCTV

...Ja montuję telewizję przemysłową od 5 lat. Na początku były to monitory CRT - w zasadzie brak kłopotów poza gabarytami. Później nastał czas mody na LCD. Zamontowaliśmy kilkanaście (na szczęście tylko tyle) monitorów komputerowych bodajże...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 16 Lut 2009 07:07 :: mielcar :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2676

Nokia 510 C (449 2A) próbkuje "na zimno"

...Ja byłem w tej dobrej sytuacji, że miałem od razu trzy. Jedyny problem to brak czasu, żeby dłużej posiedziec w warsztacie. Dwa dni zajmuje mi szkoła i robota w terenie też trochę zajmuje. Dziekuję za pomoc i polecam się na przyszłośc. Mam Samsunga...
Monitory Serwis :: 06 Kwi 2004 21:28 :: Darek.S :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1146

Radeon 9550

... chodzeniu. Zczytaj z pamieci ich nazwe wpisz w google i znajdziesz maxymalną czestotliwosc z jaką chodzą, moje samsunga 4.0ns 250 MHz (500 ddr) i tyle dałem. pozniej dla zasady chciałem sprawdzic czy bedą chodziły wyżej i nie wiem jak kole...
Tuning PC :: 09 Gru 2004 23:48 :: 3Qn :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 3789

Multi-box lite - nowy box

...Supports more than 2000 models: - Alcatel: C550, C560, C630, C635, E100, E101, E105, E157, E158, E159, E160, E201, E205, E207, E220, E221, E225, E227, E230, E252, E256, E257, E259, E260, E265, E270, E801, E805, OH1, OH1C, OH2, OT30x, OT310,...
GSM Serwis :: 27 Wrz 2007 17:36 :: gsmbelchatow :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 8316

NEC 3520AW. Nagrywana płyta DVD-R jest potem pusta.

...Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'e:\Program Files\Ahead\nero\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 2004-10-26 18:35:34 Nero Version: 6.6.0.18 Internal Version: 6, 6, 0, 18e (Nero Express) Recorder:...
Komputery Software :: 27 Lut 2006 01:14 :: siwy17 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1898

YAMAHA S-510 - po ok 20 minutach zatrzymuje się, laser zmienia ogniskową.

...Taśma nie pomoże.. Za mocno grzeje się serwo.. Miałem ten sam objaw już w wielu modelach - Panasonic, Samsung, KODA, AEG. Tylko dobre chłodzenie lub wymiana serwa pomaga. Laser wówczas nie "Wypala "płyty , ale próbuje się zogniskowac na ścieżce,...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 16 Mar 2005 00:51 :: NOVY74 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 648

Jaka karta graficzna z chipsetem GeForce 6800GT

... .......... Do tego wersja XL jest okrojona :-( Z czego :?: Jeśli można wiedzieć. Sam posiadam tą grafę i nie narzekam, od innych XL odróżnia się tym że posiada wejście Video. Pamięci na karcie to 1,6ns Samsung, więc teoretycznie powinien...
Komputery Hardware :: 08 Maj 2005 21:15 :: Jedrek71 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1001

Radeon 9550 Gigabyte czy Sapphire podkrecanie

...Jesli chodzi o pamięci, to Samsung to jednak nie to. U mnie 4 chodza na 510 a potam juz artefakty. Core poszlo niby na 400, ale po dłuzszym testingu wieszal sie komp i resotowała sie karta. Dlatego mam teraz 375/510 i jest stabilnie, przy standardowym...
Tuning PC :: 10 Cze 2005 22:25 :: piotrek power :: Odpowiedzi: 181 :: Wyświetleń: 24600

Błąd podczas robienia kopii zapasowej systemu.

...Podczas mkopiowania płyty "robienia kopi zapasowej filmu" programem "DVD Shrink 3.2" wywala mi błąd 1A20-0218-0370-1725-8155-4331* Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Ahead\Nero\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.59,...
Komputery Software :: 13 Lis 2005 15:56 :: BOSSMAN26 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1881

Ekonomiczne drukarki - które takie są? Laserowe i atramentowe.

...cześć osobiscie polecam SAMSUNG CLP-510 (mnie udało się zakupić 510-tke za 600 zł na promocji) lub CLP-510N (droższa ponieważ ma sieciówke), ale jeśli dużo drukujesz to lepiej dołożyć do Konica Minolta 5430 (wydatek rzędu 2000-2500 zł) ponieważ...
Co kupić Archiwum :: 19 Paź 2006 18:48 :: myniek4 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 927

Sprzedam komputer ATHLON 64 X2 3800 + LCD + MS Windows VISTA

...Witam mam do sprzedania komputer z monitorem LCD 17" myszą, klawiaturą i systemem operacyjnym Windows Vista Home Premium Komputer Szczegółowe dane komputera: Płyta główna GIGABYTE M61P-S3 Procesor AMD Athlon 64 X2 3800+ Pamięć...
Ogłoszenia Elektronika :: 09 Sie 2007 08:27 :: R_Przemek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 602

CLP-510 błąd pamięci drukarki

Witam, mam drukarkę Samsung CLP-510 i po jej włączeniu drukuje stronę testową z komunikatem error history , czy to znaczy że jest uszkodzona pamięć drukarki ? Może ktoś pomóc ??
Drukarki, ksero Początkujący :: 15 Lis 2008 12:39 :: jroky :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 519

phaser 6100 reset chipa - jak?

...witam poszukuje informacji na temat resetu chipa do tej drukarki kasety są o symbolach 106R00679, 106R00678,106R00677, 106R00676 nie moge nigdzie znaleźć nic na ten temat natomiast znalazłem do Samsung CLP 510 kaseta wygląda tak samo tylko czy...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 29 Gru 2008 15:06 :: maly_13 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 529

Problem z apisem płyt Dvd+R

...Witam!Zakupiłem dziś nagrywarkę Samsung DVD+R/RW Model Ts-H552 i problem jest taki że jest z nią coś nie tak bo nie chce obsługiwać płyt Dvd+Rw.Normalne płytki Dvd,wypala elegancko.Czy jest możliwość że może nie obsługiwać płyt wielokrotnego...
Komputery Software :: 09 Kwi 2007 14:06 :: Joanna i Andrzej :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 738

Jak zrobić z MP3 128 większy....

...Witam Mam 2 odtwarzacze MP3 oparte na pamięci SAMSUNG. Jeden Działa 128 MB firmu MONBEQ- klasyczny NO NAME, drugi podobny 512 (wysiadł-martwy) inny klasyczny NO NAWE w innej obudowie, Czy jak przelutuję pamięć 512 do tego 128 to będzie widział...
Odtwarzacze cyfrowe :: 19 Lut 2007 17:42 :: egon-tv :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 744

Problem z napędem LITE-ON DVDRW SOHW-1673S

... Jakim kablem IDE masz podłączoną ten napęd? Jeżeli 40 żyłowym to nic dziwnego bo miałem podobne problemy z moim Lite On`em po zmianie płyty głównej, a mianowice nero nie chciało mi w ogóle wypalać płyt (wieszał się). Po zmianie kabla na 80...
Komputery Hardware :: 11 Wrz 2006 16:47 :: music :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1524

Subwoofer Heco 510 A + satelity - jak podłączyć do laptopa?

...Witam. Mam na imię Mariusz. To mój pierwszy post na elektrodzie. Mam w domu aktywny subwoofer z satelitami, których nie używam. Chciałem to podłączyć do laptopa przez wyjście słuchawkowe. Laptop - Samsung z kartą dźwiękową Realtek HD Audio...
Nagłośnienie Domowe :: 12 Mar 2009 09:35 :: SingSing74 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1251

Mp3 Player nie chodzi po spotkaniu z młotkiem pomocy :)

...może napisze jakie są to układy scalone ATJ2051 DC141AB 11A - ten jak mi się wydale jest muzgiem dekoduje mp 3 itp. SAMSUNG 510 K0K1G08UDM-YCB0 T5B201PX to pamięc :D PS. a co do tego kwarca to pisze a nim 24.576 i jak mam go...
Odtwarzacze cyfrowe :: 22 Lis 2006 22:34 :: luki28 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 917

jaki twardy dysk do Siemens Scenic 510

pasowac bedzie prawie kazdy .. poczytaj jakies testy cos takiego i napewno wytypujesz sam. polecam takie firmy jak seagate maxtor samsung znajdz jakis z tych tylko nowy nie uzywany i napewno dlugo bedzie tobie slyzyl :DD
Komputery Hardware :: 19 Sie 2006 23:19 :: pipanol :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 609



Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: sygnalizator samochód silnik odkurzacz zelmer beretta naczynie silniki bldc dławiki anodowe voip centrala temperatura turbina idealne kolumny prostownik samochodowa terminalu dyskowy netgear router
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group