forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



samsung syncmaster 700

Znaleziono 20 wyników na elektroda.pl: samsung syncmaster 700
Forum elektroda.pl Strona Główna

Samsung Syncmaster 700 IFT

Samsung Syncmaster 700 IFT model :PG17ISBU/EDC. - na pocz. popraw "zimne" luty gł.okolice FBT, - sprawdz C406 47uF/100V i C402 na +210V - elementy w S-korekcji * patrz w schemat HOT Q405=2SC5583 schemat masz
Monitory Serwis :: 01 Sty 2007 18:06 :: lisek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 489

samsung syncmaster 700 ift miga dioda

...witam kupilem ten monitor z podrapana warswa antyrefleksyjna wiec postanowilem ja sciagna wiec rozkrecilem go i ja zdrapalem (strasznie gruba foilia ) muisalem zdjac przedna ramke, odpialem kabel od menu i wyjalem przycisk, odpialem jeszcze...
Monitory Serwis :: 25 Sie 2005 04:10 :: elmer84 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1122


Reklama :: 25 Sie 2005 04:10 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Samsung Syncmaster 1000p uszkadza tranzystor na WN

... Przeglądałem przetwornice, ale żadnych nietypowych oporności nie zauważyłem, masz pomierzyc ..nie przegládac !!!! -sprawdz /wymien elementy sprz.zwrot. RC / elementy na transoptorze sam transoptor oraz jesli jest TL431 - sprawdz С629=С630=100nF/630 *...
Monitory Serwis :: 26 Lut 2008 11:50 :: janomo :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1188

Samsung Syncmaster 700 plus jaskrawe pasy 1Hz

...Po wymianie trafa i kondensatorów pokazują się jaskrawe, migające pasy z niewielką częstotliwością. Przechodzą od góry do dołu. Wygląda to tak jakby wyładowywał się jakiś kędziorek. Nie mam na widoku tego monitorka, ale to Syncmaster 700 z dopiskiem...
Monitory Serwis :: 26 Paź 2004 07:36 :: lukasz726 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 489

Samsung SyncMaster 700 p Plus

...Mam z nim taki mały problem.Raz na jakiś czas ekran wpada w takie jakby drgania.Przy sytemie sprawia to wrażenie jakby tracił ostrość.A w dosie widać poprostu że się "trzęsie".Po pewnym czasie to znika.Nie jestem w stanie określić co ma wpływ...
Monitory Serwis :: 05 Mar 2005 20:05 :: gizmo000 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 582

monitor samsung Syncmaster 713bm - brak sygnału

...wymieniłem grafikę z Radeona hd3870 na Radeona hd6850 i nie mam sygnału na monitorze - komunikat no signal. monitor który posiadam ma juz kilka lat: Samsung Syncmaster 713bm. jego maksymalna rozdzielczość to 1280x1024. płyta główna to asus m3n-h/hdmi...
Komputery Co kupić? :: 17 Kwi 2012 19:47 :: man0072 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 789

Samsung Syncmaster 700 IFT

...witam Mam problem z monitorem jak w temacie . monitor ten byl zalany i byl juz u jakiegos naprawiacza ktory wymienil tranzystor od sterowania tr.wn i powiedzial klientowi ze dalej to on wymieka . ja mam problem ktory objawia sie tym ze...
Monitory Serwis :: 27 Cze 2003 13:30 :: brombal :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1056

monitor siemens mcm 1707

...on jest na starym chasis samsunga CGS-762 seria Samsung Syncmaster 700 wychodzi,że jest to pocz.końca fbt - ale rozkręć i zobacz co i gdzie strzela ..może w podstawce kinola - na pocz. szybko wymień С523-3.3uF/50V(niepolarny...
Monitory Serwis :: 10 Paź 2005 06:50 :: dariuszm2 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 600

Monitor do gier i internetu

...Witam, 3 tygodnie temu wymieniałem mojego Samsunga SyncMaster 223BW i wybrałem takie coś: (tyle że mój budżet wynosił 750 zł) Nie jestem specjalistą od monitorów. Wykorzystuję go głównie do gier i internetu i muszę przyznać że bardzo mi...
Komputery Co kupić? :: 08 Sie 2013 09:17 :: Kojot321 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 438

Jaki monitor wybrać LCD czy LED ?

...Mój Samsung Syncmaster 206BW mi nawala miga jak szalony zanim sie po 2 godzinach rozgrzeje. Muszę kupic nowy monitor i tu jest problem bo nie wiem czy brac LCD czy LED ? Tak do 700 zł moge wydać. Oglądam na kompie filmy no i troche...
Komputery Co kupić? :: 12 Kwi 2013 22:11 :: Eidems :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4317

Belinea 102010

czyli uzywana 17 samsunga z seri syncmaster za jakies 700-800zl z plaskim ekranem uzywana ok 1rok na pewno dostaniesz nawet w zdzierajacych kase komisach
Monitory Serwis :: 21 Lut 2003 16:27 :: Xyrovaqs :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1563


Reklama :: 21 Lut 2003 16:27 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Drgający obraz Medion MD1772ie

...Witam. Dostałem ten monitor z przebitym trafem WN. Dostałem zamiennik trafa, ale do 19" - wstawiłem i działa ok. Po regulacji ostrości itp. monitor sprawuje się ok - własnie z niego piszę. Jednak powstał taki dzwiny problem, że jak tylko...
Monitory Serwis :: 22 Lis 2006 12:18 :: End :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 447

LCD SyncMaster 931C - problem

......
Monitory Serwis :: 25 Sty 2007 00:54 :: lisek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1253

Jaki LCD wybrać? Kwota do 1100 zł. Panoramiczny Acesr 19?

ja był się zastanawiał nad 19" Samsung SyncMaster 913N (kontrast 700 lepszy kąt widzenia poziom/pion po 160 °
Komputery Hardware :: 30 Kwi 2006 20:41 :: perseusz2 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 597

Monitor 22" do 550zł

...21,5 cala BenQ 2220HD całkiem ciekawy sprzęt wersja z DVI 23 cala Samsung SyncMaster 2343BW DVI, pivot, rozdzielczość 2048 x 1152, obrotowa podstawka, regulowanie wysokości, tylko cena 700-800zł piszę właśnie ten post na takowym monitorze i...
Komputery Co kupić? :: 09 Lis 2010 09:24 :: Daniel2090 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 904

ASUS M5A78L/USB3, AMD FX 8-Core Black Edition, GTX560 - czarny ekran

...Cześć Od jakiegoś czasu składałem komputer z nowo kupionych części, przedwczoraj kupiłem ostatnia część - procesor, problem tkwi w tym, że mam czarny ekran, części myślę że dobrze są podpięte jednakże nie działa dvd-rom. Parametry komputera: Płyta...
Komputery Hardware :: 18 Sie 2012 00:37 :: TooMeeK :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1119

Komputer do 3000 do gier typu Wiedźmin 2

...Witam czytałem temat założony przez xmaksia i ma podobny problem. Za namową użytkowników postanowiłem założyć temat. Chciałbym złożyć sobie komputer stacjonarny do 3000 najlepiej żeby był z monitorem , ale zdaje sobie sprawę że może być ciężko....
Komputery Co kupić? :: 20 Wrz 2011 14:59 :: fiend_ :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 5267

Komputer do 3000zł do gier typu Gothic 3,GTA 4,Assassins Creed

...Okey jak bedziesz gral w wiedzmina 2 to daj znac jak Ci chodzi. Zaproponowano mi nastepujacy sprzet co o nim myslicie czy odpali plynnie Wiedzmina 2 javascript:emoticon(':?:') z wymaganiami o nastepujacych parametrach Core 2 Quad 2.2 GHz,...
Komputery Co kupić? :: 03 Lip 2011 20:08 :: fiend_ :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 3940

Jaki monitor kupić LCD LED, do gier i filmów ??

...Witam chciał by bym kupić monitor LCD, nieznam sie na monitorach za bardzo i prosze o pomoc przy wyborze. Mam nadzieje ze coś mi doradzicie. Monitor bedzie głównie wykorzystywany do gier i oglądania filmów, -Najlepej aby miał 22 cale, lub...
Komputery Co kupić? :: 19 Lut 2011 12:01 :: darius644 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1177

Sprzedam komputer ATHLON 64 X2 3800 + LCD + MS Windows VISTA

...Witam mam do sprzedania komputer z monitorem LCD 17" myszą, klawiaturą i systemem operacyjnym Windows Vista Home Premium Komputer Szczegółowe dane komputera: Płyta główna GIGABYTE M61P-S3 Procesor AMD Athlon 64 X2 3800+ Pamięć...
Ogłoszenia Elektronika :: 09 Sie 2007 08:27 :: R_Przemek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 638



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: mercedes c220 puszka podłączenie gniazda kontrolka soli simson pali przekaźnik sterować pilot antena zewnętrzna telefonu toshiba u400 http schemat opel corsa gaźnik wyciek przerywacz świateł awaryjnych
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group