saxo kod

Znaleziono około 33 wyników dla: saxo kod
  • Jak wklepać kod do oryginalnego radia

    ..w citroenie Saxo?? Kod oczywiście posiadam. Podczas ostatniej wizyty w serwisie zdejmowali klemy z akumulatora, a problem z radiem wyszedł na drugi dzień. Instrukcję gdzieś posiałem, ale kod mam (samochód mam od nowości). Może ktoś pomoże (bo już chyba wszystkiego próbowałem.. :).

    Radia Samochodowe Serwis emtezet   20 Gru 2004 23:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1978
  • Problem z imobilaizerem w Saxo

    ROBLEM Z SAXO 1.1 IMOBILAIZER Odpowiedz z cytatem Pisownia Zmień/Usuń ten post Szanowni koledzy !! Kupiłem Saxo miesiąc temu tanio bo nie odpalał - po wbiciu czterocyfrowego kodu na klawiaturkę zapalała się zielona dioda ale czerwona tez się lekko się żarzyła auto nie odpalało brak iskry na świece...

    Samochody Elektryka i elektronika TomPi   20 Gru 2005 14:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1482
  • ROBLEM Z SAXO 1.1 IMOBILAIZER

    Szanowni koledzy !! Kupiłem Saxo miesiąc temu tanio bo nie odpalał - po wbiciu czterocyfrowego kodu na klawiaturkę zapalała się zielona dioda ale czerwona tez się lekko się żarzyła auto nie odpalało brak iskry na świece . Scholowałem autko do domu i zacząłem się bawić licząc na to że może coś się...

    Samochody Elektryka i elektronika jacekltd   15 Gru 2005 23:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1173
  • Saxo 1.1i nie zapala - nie ma iskry, nie działa pompa paliwa

    Witam wszystkich! W moim saxo standardowo były zamontowane nakręcane klemy na akumulator z których jedna uległa rozgwintowaniu. Wymieniłem stare klemy na nowe, standardowe (zdjąłem nabijany gwint na akumulator, założyłem wszystkie kable do nowych klem). Po tym zabiegu auto przestało odpalać. Klemy kontaktują...

    Samochody Początkujący Gość   30 Sie 2010 23:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3016
  • Citroen Saxo 1,5D Nie odpala(odcięty zapłon)

    Witam. Mam problem z Citroenem saxo, a dokładniej nie odpala i najprawdopodobniej jest to odcięcie zapłonu poprzez immobilizer lub alarm. Otóż są dwie diody, nie zapala się żadna z nich ani zielona ani czerwona. I moje pytanie brzmi: Czy da się jakoś odłączyć alarm i ten immo, tak żeby nie trzeba było...

    Samochody Początkujący dizba   21 Kwi 2011 14:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2951
  • czujnik temperatury Citroen Saxo 1.1 2000 r.

    Prosze o pomoc w następującej sprawie: Jakiś czas temu zaczęła ciec woda z chłodnicy. Zapaliła się kontrolka temperatury i po uruchomieniu silnika włącza się wentylator. Chłodnica została wymieniona, a kontrolka włącza się nadal i wiatrak chodzi. Mechanik stwierdził, ze elektryk musi sprawdzić układ....

    Samochody Elektryka i elektronika Wenus   13 Maj 2011 08:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2679
  • Blokada kodująca W SAXO

    mam identyczny problem Ja Posiadam auto Citroen SAXO 1.1 / 1996 i przy wybijaniu kodu włączają sie dwie diody czerwona i zielona i nie można uruchomic silnika. obydwie naraz sie palą a powinna sie palić jedna czerwona i po wpisaniu kodu zielona i wtenczas można odpalic auto . a tu palą się dwie...

    Samochody Początkujący firmabest   04 Paź 2011 14:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2147
  • CITROEN SAXO 1,1i 96r, auto nagle unieruchomione

    Pomiędzy zespołem wtryskowym a kolektorem dolotowym znajduje się podkładka (mi przypominająca membranę). Dziękuje za pomoc i przybliżenie problemu, eliminując wtrysk(który wg mnie jest dobry) skupie się na czujniku temperatury zasysanego powietrza, regulatorze ciśnienia paliwa i centralce sterującej....

    Samochody Początkujący Pawel wawa   16 Paź 2012 11:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2166
  • Saxo 1.5D - Jak uruchomić immobilizer w Citroen Saxo.

    Witam, Wczoraj zauważyłem, że ktoś lub "coś" dobierało się do mojej cytryny. Pod klamką na równi z zamkiem jest odgięta blacha. Nie wiem kiedy to mogło być, ale podejrzewam, że niedawno. Posiadam immobilizer. Jest on podłączony (diody, zasilanie), ale nieaktywny, wyłączony z obiegu, ponieważ...

    Samochody Początkujący krocze   06 Maj 2013 11:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3225
  • Problem z immobilizerem w saxo - czy wyłączyć?

    spoko ....wiem o kodzie i wyłaczeniu klawiatury ....tylko nie wiem czy to nie jest przypadkiem czasowe ...mianowicie do momentu odłaczenia B+ bateri(akumul...) bo po załaczeniu bat.. ponownie bede musiał wpiac klawiature iwpisac kod servisowy 0000 ? ktos to przerabiał ? Witam, System dziala tak,...

    Samochody Elektryka i elektronika ali*g   28 Sie 2009 22:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4779
  • citroen saxo problem z wbiciem kodu immo w zimę

    witam,mam problem z wbiciem kodu w saxo B/G 1,1L. gdy temperatury są niskie (zima) musze czekac na zapłonie okoł 20minut.....az załapie....BARDZO PROSZE O PORADĘ CZY DA SIE Z TYM COS ZROBIC???

    Samochody Początkujący darko76   07 Lut 2010 17:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3637
  • Radio z CITROENA SAXO PU-2294B - Jak rozkodować??

    Niestety nie robilem tego radia i na 100 % Ci nie odpowiem,musisz troszeczke pokombinowac z cyframi 32 41 jakas ich kombinacja bedzie kodem( zdaje sie ,ze ktos to radio juz robil :-) ). Po wpisaniu kodu i zatwierdzeniu jak radio sie zablokuje sprawdz co sie zmienilo i bedziesz mial licznik bledow. Do...

    Audio Serwis serwiplus   06 Maj 2006 14:01 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 7576
  • saxo immobiliser

    owszem jest klawiaturka, moze jakies blizsze info oczywiscie nie chce nic za free, a potrzebuje pilnie to odblokowac, moge napisac jeszcze tylko ze juz ktos to kiedys podobno odblokowal a raczej przyblokowal i teraz przy ingerencji w instalacje kod zalapal i lipa nie mozna uruchomic silnika

    Samochody Elektryka i elektronika xawer   29 Lip 2003 19:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2366
  • Citroen saxo immo. Możliwość odłączenia klawiaturki immobilajzera.

    Włącz zapłon, wpisz kod, odłącz klawiaturkę, wyłącz zapłon i załatwione.

    Samochody Elektryka i elektronika monterek3   11 Sty 2005 12:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3818
  • Sterownik BOSCH saxo. Wgranie nowych map. Czy ktoś ma nowe mapy?

    moge wyczyscic sterownik tak ze nie bedzie chcial klawiatorki i kodu

    Samochody Elektryka i elektronika smiete   30 Mar 2006 21:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1646
  • Citroen saxo elektryka. Potrzebny schemat.

    Szkoda że nie podałeś kodu silnika. Jednak coś mam. Pozdrawiam.

    Samochody Szukam krzysztof1291   10 Kwi 2006 05:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3390
  • Citroen Saxo i fabryczny immobilaizer

    Moze fakt za duzo na raz :) Jest alarm Cobra i fabryczny immo z kodem, i jak uzbroje alarm i "wlamie" sie do samochodu to klawiatura jest zablokowana i nie moge wpisac kodu, dopiero jak rozbroje laalrm w stan rozbrojenia dopiero klawiatura jest odblokowana i moge wpisac kod.

    Samochody Zabezpieczenia dszyszko   28 Kwi 2006 15:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4065
  • AIR-BAG Saxo. Kontrolka zaczyna migać, po dłuższym czasie świeci ciągle.

    Proponuję zczytać kody

    Samochody Elektryka i elektronika szarmanek74   29 Lis 2006 18:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2835
  • Saxo problem z odpaleniem

    wpisz kod fabryczny

    Samochody Mechanika Grylus   25 Wrz 2008 20:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1497
  • Stuck Overflow - co mu dolega ?? Citroen Saxo 1,1 HDZ

    Chyba "stack overflow".. Literatka :D Stwierdzam że myśl technologiczna monowtrysku Bosch wyprzedza swoje czasy o całą dekadę i Visa 1.83 nie podoła :D co innego Euroscan 2007 Ech te francuzy Zamykam temat Witam, To nie problem francuzow, ale wiedzy "diagnosty". Mania diagnostyki,...

    Samochody Elektryka i elektronika georgesgr   06 Lis 2008 10:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2002
  • citroen saxo klawiatura

    Jeśli nie znasz kodu to nie podłączaj klawiatury bo immobiliser może się uaktywnić i zablokować Ci silnik. Jeśli zależy Ci na uruchomieniu klawiatury to podjedź do fachowca aby odczytać kod i włączyć klawiaturę.

    Samochody Elektryka i elektronika zi.ko   11 Gru 2008 07:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4653
  • wskaźnik temperatury silnika oszukuje - citroen saxo

    wypnij kostkę od czujnika i sprawdzaj na krótko łącząc przewód od wskaźnika (to ten który na schemacie łączy przez czujnik z masą) połącz sam przewód do masy i sprawdź co się będzie działo ze wskaźnikiem powinien pójść do maksymalnej wartości jeśli się tak stanie to wymień czujnik i powinno być ok jeśli...

    Samochody Elektryka i elektronika elbooro   31 Maj 2009 20:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3572
  • citroen saxo 1,5D z 2001 r. problemy z immobiliserem

    Witam taki oto problem z moja cytryną gdy rano wsadzam kluczyk to stacyjki wszystko jest w porządku kod z kluczyka z czytany jest bez problemu ale po przejechaniu się już tak pięknie nie jest czasem trzeba z 15 minut się bawic żeby immobiliser zadziałał. I mam takie pytanie czy jakimś domowym sposobem...

    Samochody Elektryka i elektronika art-B   15 Cze 2010 11:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2032
  • Citroen saxo 1,1 lpg, obroty silnika

    Czy podczas awarii świeci się kontrolka check??? Jak tak to z czytać kody błędów z sterownika.

    Samochody Początkujący eko185   13 Lip 2013 22:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4379
  • Saxo - jak usunąć klawiaturę zapłonu

    Witam posiadam saxo 1.1 benzyna 98r. Chciałbym odłączyć na zawsze tą klawiaturę immo(i wstawić sobie w jej miejsce schowek). tak aby ogólne nie działała.(i wstawić sobie w jej miejsce schowek) ale boje sie to zrobic sam, a jedyny elektryk w mojej okolicy wyjechal i wroci za 2 miesiące. Z tego co...

    Samochody Początkujący SZYMON BYDGOSZCZ   19 Mar 2014 05:58 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2436
  • citroen saxo vts 1.4 - kontrolka silnika

    Najprościej by było pod inny sprzęt diagnostyczny podłączyć, zwłaszcza jeśli to był sprzęt diagnostyczny uniwersalny. Jeżeli ma normalne gniazdo OBD 16pin to odczyt błędów tylko sprzętem, a jeżeli ma starszy typ gniazda to można wymigać kody.

    Samochody Elektryka i elektronika darojaro   04 Lut 2014 16:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2085
  • Saxo 1.4 benz '97 - nie daje sie uruchomić, immo

    Zlitujcie się,to auto już podlega diagnozie,pare minut i wiadome czemu nie odpala.Niech ktoś podjedzie,wepnie się w ten woz i po temacie(nawet będzie widac czy ecu zasilony). Od siebie powiem ci ze ,niedawno pewne j pani zgasł Citroen chyba ZX to był,w każdym razie to był rocznik nie młodszy jak 94,auto...

    Samochody Początkujący Saitail   21 Wrz 2015 15:58 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 696
  • Dziwny immobiliser w Renault Clio I `93

    Witam. Podobne rozwiązanie stosowane było w Citroenie Saxo. Tylko tam klawiatura miała jeszcze literki c i s . C służy do zatwierdzania nowego kodu a s kodu warsztatowego.

    Samochody Zabezpieczenia parroot   01 Gru 2010 19:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2506
  • Kabel do Peugeot i Citroen

    A możecie napisać jak wywołać kody migowe w SAXO 1.1 :D opis kodów też by był mile widziany.

    Samochody Elektryka i elektronika DarkSnakee   19 Lut 2013 20:54 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 13007
  • cirtoen 2014 rds

    prosze o info mapy pamieci ( kodu i licznika błedow). Radyjko to GRUNDIG GR0947W........... z pam.24LC08,PROC NEC D17006AGF.Sluze ew. zawartoscia zczytanej pamieci. czyżby znowu kalkulator? czy ktos moze temat juz przerabiał a moze "przerobil" i zechcialby podzielic sie wiedza i doswiadczeniem z...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   29 Wrz 2004 08:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1260
  • Citroen saxo 1,1 97r na Bosch MA3.1 kody ECU i pompa paliwa

    Witam! Mam kilka pytań odnośnie Citroena saxo 1124 z 97 roku ze sterownikiem Bosch MA3.1. Wersja wyposażona w poduszkę kierowcy i immo na klawiatórce. Ma zakładany ekstra alarm (jeszcze z czasów kiedy takie auta kradziono), ale nie wiem jaki i po czym to identyfikować. Pytanie 1. Które piny trzeba...

    Samochody Elektryka i elektronika ma3-4ysz   07 Mar 2010 18:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5799
  • Czy tym da się odczytać kody błędów ECU w saxo 97rocznik ?

    Witam! Mam pytanie do obeznanych w temacie jakie są szanse na odczytanie kodów błędów z ECU citroena saxo 97 rocznik 1,1 monowtrysk ze sterownikiem Bosch MA3.1 gniazdo diagnostyczne 30 pinowe układem opisanym tu Myślę, że był bym w stanie coś takiego zbudować tylko, czy jest sens. Próbowałem wywołać...

    Samochody Elektryka i elektronika ma3-4ysz   14 Mar 2010 19:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5177
  • Citroen Saxo 1.4 benzyna 1997r problem ze zmianą kodu

    Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę zmienić kod fabryczny do uruchamiania samochodu Citroen Saxo 1.4 benzyna rok powstania 1997? Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika georgesgr   06 Mar 2012 22:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3161
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty