forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



schemat podlaczyc

Znaleziono około 2798 wyników na elektroda.pl: schemat podlaczyc
Podstawowa forma zapytania: schemat podłączyć
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

przekaźnik- problem ze schematem

Chcialbym zrobic obwod wedlug schematu, ktory znajduje sie w zalaczniku, jendnak mam nastepujacy problem: w tym schemacie uzyto przekaznika, ktory ma cztery pary nozek. Ja posiadam przekaznik, ktory ma tylko trzy pary nozek (RM83-1021-25-1012). Czy moglby mi ktos podpowiedziec co mam podlaczyc do ktorych...
Początkujący Serwisanci :: 19 Gru 2007 16:42 :: Adam-T :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 627

sprawdzanie prawa ohma ! prosze o pomoc ! schemat

witam ! jestem naprawde bardzo poczatkujacy :) moj temat to sprawdzanie prawa ohma i tutaj mam schemat :) wszystko pozaznaczane + i - co do czego plus do plusa ? plus do minusa ? prosze napisac albo domalowac :) voltomierz równolegle czyli + do - lub odwrotnie amperomiesz szeregowo czyli te same...
Początkujący Elektronicy :: 05 Lut 2008 18:45 :: adams987 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 5890

Co to za element na schemacie? el. szyby w civic

Witam Was. Potrzebuje pomocy. W civicu 5D chce podlaczyc modul domykania szyb, jednak od strony kierowcy nie moge rozszyfrowac schematu - a wlasciwie elementu ktory jakby byl sprzezony z silnikiem podnsnika szyb. Ponizej zamieszczam schemat z zaznaczonym na czerwono ow elementem.
Samochody Szukam :: 30 Wrz 2008 10:14 :: tomus2k :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1131

Proszę o sprawdzenie poprawności schematu

Witam Schemat jak na rysunku Dioda LED1 to zespol diod (82 diody polaczone ze soba). Nap. diody 280V, moc 16.5W Prosze o sprawdzenie schematu Dowiedzialem sie ze pod obciazeniem na kondensatorze napiecie spadnie do 1.2 * 230 = 280 V Moge taki uklad podlaczyc w ten sposob ?
Początkujący Elektronicy :: 02 Kwi 2009 08:49 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1064

Czy schemat jest poprawny?

Numery końcówek nie są tak ważne chyba. Przecież można odwrócić osłonkę gniazda, prawda? Reszta jest poprawnie? Pozdrawiam! \ Nie, to nie to samo! Dla niektorych gniazd piny sa numerowane w kolejnosci - najpierw jedna strona, zawniete do drugiej stony i kontynuawane w przeciwnum kierunku; inne...
Mikrokontrolery AVR :: 28 Maj 2009 15:22 :: czopik2004 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 5578

problem z zasymulowaniem schematu w programie Pspice

Witam Musze zasymulować taki o to schemat znaleziony w książce Niedźwiedzkiego "Nieliniowe eletr. układy analogowe" Jest to fragment schematu, który sprawia mi trudnosc: Chodzi mi głównie o te przewody przechodzące przez tranzystory, jak dotad nie spotkalem sie z takim oznaczeniem, jak to by nalezalo...
Początkujący Elektronicy :: 16 Cze 2009 18:34 :: Paweł Es. :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 527

Bariera swietlna ->schemat

Witam. Mam pewien problem. Byla na forum pewien temat. Oto cytat z niego: "Czy jest gdzies schemat wlasnie takiego wlacznika swiatla zliczajacego ilosc osob wchodzacych i wychodzacych z np. lazienki tak aby stan byl zwiekszany +1 i zmniejszany o -1 a swiatlo gaslo dopiero w stanie 0. Czyli cos z...
Automatyka Przemysłowa :: 07 Paź 2009 17:56 :: mariann :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1186

poszukuje schematu camaro z28 V6

POSZUKUJE SCHEMATU DO CAMARO Z28 Z 1988R.CHODZI MI O SCHEMAT DO USTAWIENIA KABLI WYSOKIEGO NAPIECIA.KUPILEM TEN SAMOCHOD Z ROZEBRANYM SILNIKIEM I NIE WIEM JAK TE KABLE PODLACZYC DO KOPULKI I JAKA JESTT KOLEJNOSC ZAPLONU.
Samochody Szukam :: 24 Paź 2009 16:55 :: szpakumb :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 771

schemat interfejsu bmw, uklad nie chodzi

Czyli schemat narysowalem prawidlowo, tak? Polaczam + do pina 14 i mase do pina 19 i reszte tak jak nalezy to mi nie zapalaja sie diody. Dioda zapala sie na ulamek sekundy i gasnie przy wkladaniu wtyczki w pin ale nie chce sie na stale zapalic. Co moze byc nie tak? Probowalem wszystko podlaczyc jak na...
Początkujący Elektronicy :: 16 Paź 2011 00:56 :: Mirek Z. :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2773

poszukuje prostego schematu

Poszukuje prostego schematu do mini glosniczkow przenosnych.Glosniki beda sluzyly do mp3.Mam takie glosniki z telefonow i sluchawki z regulacja glosnosci.Czy te glosniki mozna jakos podlaczyc pod ta regulacje i jakies zasilanie do tego.Ewentualnie prosilbym o jakies porady schematy jak mozna to inaczej...
Inne Szukam :: 16 Maj 2010 12:04 :: ajpier :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 612

Schemat podlaczenia lamp do jazdy dziennej

Witam potrzebowal bym schematu do podlaczenia lamp do jazdy dziennej.Niestety nie znam marki lamp. Byle jaki schemat bym mogl jakos orientacyjnie sie czegos dowiedziec lub moze jak ktos wie jak podlaczyc prosil bym o pomoc POZDRAWIAM
Samochody Szukam :: 05 Paź 2010 19:52 :: patrykm9 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3260

AVT-1585 niejasny schemat

Witam serdecznie, Jako że nie mogę w szybkim czasie zamówić gotowego kitu tego zestawu zabrałem się za jego montaż ale nie gra mi pare rzeczy w tym schemacie chodzi mi o podlaczenie attiny26, wedlug manualu do attiny gnd to nozki 16 i 6, na schemacie niestety jest 15 i 6 , czemu ?? no i zasialnie...
Początkujący Naprawy :: 14 Sty 2011 00:06 :: Rob :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 865

Schemat do sterownika Magicar 830:

Witam! Znalazłem w piwnicy nowy sterownik z pilotami do centralnego zamka .Jest to sterownik Magicar 830: Posiadam w aucie zwykły centralny zamek firmy Patrol, wiem ze na przodzie sa dwa siłowniki mastery i na tyle slave. Pytanko czy da sie to podłączyc do tego centralnego? Problem w tym ze przy sterowniku...
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Lip 2012 10:54 :: marcinekwojcik :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 644

Czy ten schemat jest poprawny?

Poprawilem czytelnosc schematu i polaczen (przynajmniej mam taka nadzieje) i podzielilem elementy na moduly. Attiny2313 zostala zastapiona przez atmege8 ze wzgledu na brakujace wyprowadzenia. Nie jestem pewien czy wszystko dobrze podlaczylem ale staralem sie sprawdzac poprawnosc wzgledem innych schematow. Sposob...
Początkujący Naprawy :: 03 Mar 2013 18:39 :: everkartka :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2352

Łączenie odczepow cewki, prosty schemat

Schemat przerysowałem, 2x powielacz + cewka i odbiornik. Cel jest taki aby zwiększyć wydajność i zastosować odbiornik który pobiera więcej mocy. Normalnie przy podłączeniu odbiornika tj. radio samochodowe (w motorowerze) przy niskich obrotach jest spadek napięcia do 8v na stabilizatorze przez co radio...
Początkujący Naprawy :: 26 Maj 2013 20:19 :: faziil :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2136

[ATMEGA64][Eagle][Schemat] weryfikacja płytki - kontrola "Servo + ABS"

dzieki excray, w ogole zauwazylem, ze PORTA nie ma convertera A/D :), wiec i tak wszystko psu na bude i od nowa lece. Poza tym mialem problem, bo okazuje sie ze w symbolu LF33ABV trzeba przerobic PIN out, zeby podlaczyc go pod +VCC, bo inaczej komenda ERC wyrzuca bledy. Jezeli o schemat to tez go...
Projektowanie PCB :: 30 Maj 2015 18:05 :: jansek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 912

Przerobienie schematu na wzmacniacz audio

Witam Prosze o pomoc w przerobieniu schematu tak aby dalo sie do niego podlaczyc sygnal audio zamiast mikrofonu. Na schemacie jest przedwzmacniacz mikrofonowy wraz z wzmacniaczem , a mi chodzi o to zebym mogl go wykorzystac jako wzmacniacz audio. Jesli nie w tym dziale to prosze moderatora o przeniesienie...
Początkujący Naprawy :: 27 Gru 2014 18:18 :: piow85 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 432

Czy poprawnie jest wykonany schemat?

Czy to jest poprawnie zrobiony schemat? Pierwszy raz robie schemat On przedstawia FlashMusic Uzyty Tip 14c Gniazdo jack 3,5 mm Oraz gniazdo zasilania 12v i 2x goldpin aby podlaczyc lede Tak wiem ze nie wyjscia na dzwiek poniewaz tylko to chcialem
Początkujący Elektronicy :: 03 Paź 2015 20:52 :: ProkopsGamer :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 606

schemat do oceny, zbyt niskie przeplywy w instalacji

Witam , mam taki problem, posiadam dwa rodzielacze podlogowe kazdy po 10 petli w sumie jakiejs 180 mkw, petle po 90 mb, posiadajace pompe mieszajaca i na zasilaniu zawor trojdrozny esbe vta 322, problem polega na tym ze ma maksymalnm biegu pompy przeplywy siegaja maksymalnie 1,5 l na minute, codziwne...
Systemy Grzewcze Serwis :: 31 Gru 2015 18:15 :: noaq :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 480

Philips magnetowid VR600 z niemiec schemat i jak przestroic

kurcze zyraf rozbroiles mnie teraz to ja sie produkuje a TY tylko chcesz podlaczyc tv kup euro albo cinch taki kabelek i po sprawie i po jakiego grzyba ci schemat :wink:
Początkujący Serwisanci :: 05 Maj 2005 15:28 :: matias333 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1975

Pralka PS 663 - Silnik schemat

Mam podobny problem, chcialbym podlaczyc taki sam silnik z pominieciem elektroniki pralki, czy jest to mozliwe? Wczesniej czytalem, ze do sterowania takimi silnikami potrzebny jest specjalny modul i pradnica tachometryczna . Nie potrzeba mi regulacji obrotow, byle tylko sie krecil;). Z ww. schematu...
AGD retro :: 27 Gru 2003 18:31 :: m4341 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 41079

Poszukiwany schemat jack'a Panasonic KX-TCA89EX

Jesli ktos wie w jaki sposob podlaczyc sluchawke naglowna do telefonu Panasonic KX-TS2308PWD za pomoca gniazda jack, bylbym wdzieczny. Najbardziej pasowal by mi schemacik sluchawki naglownej KX-TCA89EX. Gdzie tego szukac... pozdrawiam Przeniesiono z Szukam schematu .(ob)
Telefony Stacjonarne Serwis :: 15 Sty 2009 21:26 :: xxpiotrek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2450

Seicento - schemat nie działa pompka paliwa

potrzebuje schemat zeby podlaczyc obrotomierz moj seicento to 1108cm3 na mpi adams294(at)wp.pl
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Gru 2008 21:00 :: Zbyszu138 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3335

Jak podlaczyc centralny zamek

przy jednym urzadzeniu jest 5 kabli :zolty niebieski oliwkowy zielony i czerwony a przy drugim tylko dwa zolty i niebieski . Ktos wie jak to podlaczyc, a moze czegos tu jeszcze brakuje?? przydatny bylby jakis schemat Ten z piecioma kablami to master (wstawic od kierowcy). Zolty i niebieski to na...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Paź 2003 08:49 :: SHERMAN19 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1406

Szukam schematu wskaznika poziomu sygnalu na UL1980

Wiem, ze mozna kupic gotowe zestawy ( . ), ale jest to uklad banalnie prosty i wyjdzie duzo taniej, jak kupie na czesci a nie KIT, szczegolnie ze w kicie sa diodki prostokatne, a ja potrzebuje okragle. Moze byc takze inny, analogiczny schemat. Bedzie to siedzialo w kompie, wiec musi byc na 12V i...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 19 Gru 2003 10:33 :: am99 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 976

Schemat cd-rom pc na zew audio(sterowanie play rev ff itp)

potrzebuje schemat do przerobienia odtwarzacza cd-rom pc na zew audio..zasilanie juz mam...potrzebuje schema ukladziku z tym jak go podlaczyc do złacza IDE ,zeby moc nim sterowac poprzez prziciski (play,stop,pause,rev,ff,) wyswietlacz nie jest konieczny,ale tez bym zrobil jakby byla taka mozliwosc...
Audio Serwis :: 25 Gru 2003 01:37 :: oj :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2133

Jak podlaczyc radio samochodowe?

Ja mam inny problem. Mam radyjko Alicante CD32 i szukam schematu do niego.Przy końcówce mocy są powyrywane kondensatory i brak jest tranzystorów, bodajże mosfet lub polowych. Podzieli się ktoś schematem?
Radia Samochodowe Serwis :: 16 Mar 2004 10:14 :: SiwusGSM :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4282

poszukiwany schemat elektryki do VW Polo 1,0 96

Witam All Poszukuje ksiazki serwisowej lub kompletnego schematu inst. elektrycznej bo nie moge podlaczyc alarmu. Za wszelka pomoc THX
Samochody Szukam :: 30 Mar 2004 21:15 :: wloc :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2466

schemat licznika modulo 10

Potrzebuje doi mojej pracy dyplomowej schemat licznika modulo 10 ale na liczniku 7490 i dekoderze 7447 oraz z wyswietlaczem ze wspolną anodą. I jak mam podlaczyc zeby to dzialalo.
Elementy Elektroniczne :: 03 Maj 2004 10:06 :: edekk :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 974

svhs - mini din 9 pin - szukam schematu przejsciowki

mam kamere z wyjsciem mini din 9pin i chce ja podlaczyc do komputera do video in - svhs...potrzebuje schemat z gory dzieki
Początkujący Serwisanci :: 23 Gru 2005 21:01 :: hefid :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3042

Szukam schematów kart wielofunkcyjnych do PC

czesto stosowanym urzadzeniem, omawianym takze na Elektrodzie, jest karta 8255. Jej schemat mozna znalezc w archiwalnym numerze Elektronik Praktycznj. Taka karta posiada do 96 niezaleznych linii wej/wyj, wiec podlaczenie przetwornika AC czy CA, lub sterowanie czyms nie jest zadnym problemem. Ktos...
Schematu/instrukcji/artykułu :: 20 Sie 2004 19:52 :: dioda1000 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1875

Citroen Xantia rocznik 99 - schematy elektryczne

Witam! Pilnie poszukuje schematow do Citroena Xantii rocznik 99 takich abym byl w stanie podlaczyc radio samochodowe tak aby moglo dzialac caly czas a nie tylko gdy w stacyjce jest kluczyk. Prosze takze o schemat lub solucje jak wylaczyc migacjaca kontrolke od poduszki powietrznej (poduszka niestety...
Samochody Szukam :: 26 Wrz 2009 12:51 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3555

Jak podlaczyc pada od psx do pc ????

zapomnialem dodac ze w schemacie tez nie ma dwoch kabelkow podpietych ale w innym miejscu czyli: Umnie sa podpiete 1,2,4,5,6,7,9 a na schemacie sa podpiete 1,3,4,5,6,8,9 czyli w tedy bede stratny i tak o 2 kabelki
Schematu/instrukcji/artykułu :: 27 Lis 2004 16:34 :: J_Bravo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1502

Szukam schematu do inwertera lampy od laptopa IBM

ale mi chyba czegos tam brakuje a poztym nie wiem jak to podlaczyc do napiecia i dlatego potrzebuje schemat, co do czego bo nie jestem w stanie sie polapac.
Schematu/instrukcji/artykułu :: 20 Wrz 2004 15:59 :: Masster :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1373

schemat TOYOTA YARIS

Ja bym potrzebowal schemat jak podlaczyc alarm do yariski 2003. 1.0. robzyn(at)wp.pl
Samochody Szukam :: 20 Lis 2012 13:16 :: adamas :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 15142

poszukuje schematu do highscreen ms 1595p

poszukuje schematu do monitora highscreen ms 1595p, a dokładniej informacji jak podlaczyc kabel sygnalowy do płyty
Monitory Serwis :: 06 Paź 2004 11:50 :: Gość :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 405

auto alarm "seo" schemat?

Kzaw, dzieki za tamten schemat ale to niestety nie to :( .Znalazlem juz nazwe mojego to jest SEO CONCERTO i nie mam pojecia gdzie moge znalezc rozpiske co do czego podlaczyc ( tyle tych kolorowych kabelkow :wink: ). tak wiec jeszce raz prosze o pomoc.
Samochody Zabezpieczenia :: 10 Paź 2008 11:13 :: carrier :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 20689

schemat kabli do radia w vw passat 2000r

chce sam podlaczyc radio ale potrzebuje schemat kabelkow.sa tam kostki iso.wiem tylko ze jedna do zasilania druga do glosnikow a trzecia do zmieniarki.moze ktos pomoze. dzieki.
Samochody Szukam :: 07 Kwi 2005 21:33 :: tomas_j :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 10583

Schemat kabla do zmieniarki CD JVC

Witam serdecznie. Mam wielka prosbe: niedawno zakupilem sobie radio samochodowe JVC KS-FX430R i chcialbym podlaczyc do niego mp3-playera. Niesty radio nie posiada zadnego wejscia liniowego tylko wejscie na zmieniarke. Ma ktos moze schemat wtyczki/kabla do zmieniarki JVC lub SONY bo z tego co sie zdazylem...
Początkujący Serwisanci :: 05 Lip 2006 21:43 :: kot_darek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2294

Schemat podłączenia wyłącznika różnicowoprądowego.

Jak podlaczyc róznicówke w mieszkaniu? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Początkujący Elektronicy :: 18 Kwi 2005 08:31 :: Ryszard49 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 588

Potrzebuje schemat do zwrotnic PIONEER TS-C1320

Tak jak w temacie. Potrzebuje schemat do tych zwrotnic gdyz nie wiem jak je podlaczyc. Z gory dziekuje za odpowiedz
Schematu/instrukcji/artykułu :: 22 Maj 2005 22:02 :: marian_ :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 369

Potrzebny schemat Pioneer KE-1730 / KE-173UB

Potrzebuje schemat do radia Pioneer KE-1730 / KE-173UB nie wiem ktorym symbolem sie poslugiwac bo sa dwa na radiu . Jest to radio samochodowe . Zniszczona kompletnie zostala kieszen tego radia i nie wiem jak podlaczyc czy ktos pomoze ?
Schematu/instrukcji/artykułu :: 27 Cze 2005 12:46 :: Gość :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 446

SCHEMAT IP-BUS-RCA PIONEER CD-RB20

Witam, szukam schematu lub czegos co mi zastąpi oryginalny adapter ip-bus-rca, mam pionka z ipbus'em i chce podlaczyc dzwiek z laptopa do tego przez czincze, niestety wydac 250zl na przejscioweczke to nie jest moje marzenie. :) Jakby ktos widzial cos takiego to prosze o pomoc, nie moglem znalesc na forum...
Schematu/instrukcji/artykułu :: 03 Lip 2005 22:05 :: Silniczek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1525

Schemat do pace 200

Zeby podlaczyc dwa tunery niezalezie to potrzebujesz konwertera typu twin, czyli taki co ma dwa wyjscia, a co do kupienia go w warszawie to ci nic nie powiem. Link do schematu masz tutaj .
SAT Serwis :: 19 Lip 2005 20:43 :: Jacek-Molski :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 767

Wzmacniacz op. na opa2134 na 12V, potrzebny schemat

Witam Tak jak w temacie potrzebuje schematu do podłączenia OPA2134 do instalacji samochodowej. Problem konkretnie polega na tym ze ostatnio w pioneerze keh-p6900 zrobilem dodatkowe wejscie AUX i chcialem do niego podlaczyc MP3 playera i wszystko bylo by ok gdy mp3 player mial wekszy sygnal. Do pelnego...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 31 Lip 2005 08:28 :: Deamon :) :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 732

schemat inst. - audi 80, 1980r

Ja mam inny problem ale zwiazany tez ze schematem, gdzie mam podlaczyc postojówki ! :/ jest w kloszu miejsce na nie ale niema ani oprawek ani kabli tylko ponizel klosza wystaje kabelek(z obydwoch stron) z dwoma dziurkami, tak jak by to było przyłącze do posotojówki ale nie jestem pewien bo miernik nie...
Samochody Szukam :: 11 Lut 2011 13:03 :: GPIGrzegorz :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 6989

BMW podlaczenie do PC - schemat

witam, chcialbym podlaczyc bmw e30 do PC'ta przez port szeregowy i np. zczytac kody bledow itp... moze ktos mialby schemat i chcial sie podzielic albo chociaz informacje o tym jak powinna wygladac komunikacja PC-woz z gory dzieki seba
Samochody Szukam :: 09 Wrz 2005 13:06 :: aaaru :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1179

Schemat instalacji audio w Audi 100

Witam !! Szukam schematu a konkretnie rozpisu kolorow instalacji zasilania i glosniki ( ktos odcial wtyczke do radia ) w Audi 100. Tam sa aktywne glosniki z tylu i nie wiem jak to razem podlaczyc. Dzieki za podpowiedzi.
Schematu/instrukcji/artykułu :: 08 Paź 2005 07:59 :: Kris35 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 701

potrzebny schemat podlaczenia zmieiarki grundig MCD20

jesli ktos ma taki schemat albo jak wie jak podlaczyc to prosze o pomoc
Schematu/instrukcji/artykułu :: 10 Paź 2005 09:50 :: tom_vir :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 288

szukam schematy

witam poszukuje jakis sensownych schematow jak podlaczyc zestawy glosnikowe(glosniki) ze wzmacniaczem w samochodzie Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Początkujący Elektronicy :: 17 Paź 2005 22:52 :: dorix :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 402

pioneer KE-1730 potrzebuje schemat

urwaly mi sie przewody i nie wiem jak podlaczyc ma ktos moze schemat do tego radyjka?
Radia Samochodowe Serwis :: 12 Lis 2005 13:48 :: ohc_turbo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 750

Renault Safrane- schemat foteli

Mam elektryczne fotele od tego modelu samochodu ( ok.93r. ). przy wymontowaniu musialem uciac wiazki kabli od sterownika foteli. Potrzebuje schematu elektrycznego bo niebardzo wiem jak je podlaczyc ze sterownikiem.
Samochody Szukam :: 03 Gru 2005 16:05 :: damiwr :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1215

mtc -7400R schemat podlaczenia

Mam radio modelu jak w temacie ale jest jeden error nie ma naklejki ze schematem i neiwiem jak podlaczyc... moze ktos mial do czynienia z tym modelem lub podobnym ? Za wszelka pomoc serdeczne dzieki !
Radia Samochodowe Serwis :: 08 Gru 2005 19:25 :: Simonne :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 819

Schemat instalacji do Mercedesa W124

Witam juz opanowalem centralny zamek, zostaly mi tylko el.szyby z tego co stwierdzilem, to nie ma plusa przy przelacznikach i nie weiem gdzie go ewentualnie podlaczyc, moze ktos ma przynajmniej schemat szyb elektrycznych bardzo by mi to ulatwilo prace.
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Gru 2005 02:44 :: CzEkCzEk :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5781

Schemat wzmacniacza do suba

Witam ,jestem tu nowy (nie wiem ,czy napisalem tego posta w odpowiednim miejscu , wiec jezeli popelnilem blad prosze o niezbluzganie mnie na wstepie) Prosze schemat wzmacniacza do subwoofera aktywnego na zasilanie 12v razem z regulowanym filtrem aktywnym , ale taki zebym mogl podlaczyc sygnal wejsciowy...
Początkujący Elektronicy :: 28 Gru 2005 10:55 :: hefid :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 504

Szukam schematu aparatu Olympus camedia c-1

Poszukuje schematu jak w temacie .Bardzo prosze o jaka kolwiek pomoc konkretnie chce sie z niego dowiedziec jak podlaczyc zewnetrzny sygnal do monitora lcd Pozdrawiam!!!
Schematu/instrukcji/artykułu :: 22 Lut 2006 23:36 :: suchy_85 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 309

Potrzebuje schematu czujnika temperatury DS1820

potrzebuje takie schematu czujnika pod COM chce podlaczyc go pod karte graficzna
Początkujący Elektronicy :: 26 Mar 2006 08:38 :: hefid :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 655

Schemat ukladu LM 2903N. Gdzie podłączyć wyjścia i wejścia?

potrzebuje schemat ukladu Lm 2903N gdyz nie wiem gdzie podlaczyc wyjscia a gdzie wejscia jesli ktos posiada to prosze o przeslanie.Z gory dziekuje
Elementy Elektroniczne :: 10 Kwi 2006 20:21 :: ImPuLs :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 601

pomoge ze schematami do VW golf 93-99

witam potrzebuje schemat eletryczny do golfa 3 1991 1.9 TD poniewaz potrzebuje podlaczyc alarm pozdro moj mail wojtaz83(at)tlen.pl
Samochody Szukam :: 31 Maj 2006 06:43 :: starter55 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 35990

wzmacniacz do nadajnika problem ze schematem!!

Witam mam taki problem chce zrobic sobie ten wzmacniacz co jest w linku ponizej mam taki tranzystor jak jest w opisie tylko ze niewiem jak sa wyprowadzenia na tym schemacie bo nie sa podpisane i czy zamiast srebrzanki mozna dac drut miedziany i czy kondensator c3 mozna zlikwidowac?? jesli ktos moglby...
Radiotechnika Serwis :: 09 Maj 2006 17:49 :: ogi18 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 741

Schemat kable SAMSUNG 755DFX

Trafil mi sie monitor jak w temacie zebym zrobil kabel bo go niema, i mam problem, kabli mam pod dostatkiem ale niemam pojecia jak podlaczyc go do plyty, na plytce kinola jest opis gdzie ktory kolor i masy ale na plycie glownej mam tylko ponumerowane piny w gniezdzie od 1 do 7, szukalem jakiejs serwisowki...
Początkujący Elektronicy :: 06 Cze 2006 12:08 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 473

schemat podłaczenia alarmu TEXALARM AV2002 poszukuje...

witam, mam centralke alarmowa firmy Texton electroniqueo nazwie TEXALARM AV2002 wyciagnieta z nissana sunny, niestety nie wiem jak ja podlaczyc bo nie mam schematu, czy ktos z was ma instrukcje do tej centralki /??? wiem ze jest to bradzo prosty alarm sadzac po ukladach na plycie :P ale jak do...
Samochody Szukam :: 12 Cze 2006 13:56 :: mateusz Kubański :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1298

Elita Pro nie moge rozszyfrowac schematu...

Witam instrukcja podlaczenia jest bardzo skapa, ja jestem amatorem a tak wyniklo, ze raczej bede musial sam go zainstalowac wiec prosilbym o pomoc... Na schemacie jest takie cos jak K2(NO), K3(NZ) co to jest i czy 3ba to podpinac? A KS1 KS2 co to i co z tym zrobic? A te kable co wychodza...
Samochody Zabezpieczenia :: 21 Lip 2006 21:59 :: Błażej :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1275

Schemat chłodzenia do tunera SAT.

to moze ktos w takim razie ma prosty schemat na uklad chlodzenia z wiatrakiem zakladnym na radiator zbudowanym na termistorze ?? zn21 Jeszcze jedno pytanie , gdzie podlaczyc wentylatorek tak zeby wlaczal sie podczas rowniez wlaczania tunera pilotem? dzieki z gory
SAT Serwis :: 24 Lip 2006 18:20 :: lehh :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 998

Potrzebuje schemat czytnika kart pamieci mmc

Moglbys chociaz sprecyzowac pod jaki port chcesz to podlaczyc o ile w ogole chcesz to do PC. O uzyciu szukajki juz nie wspomne!! Masz juz kilka postow na koncie a z o przycisku "szukaj" jeszcze nie wiesz??
Początkujący Elektronicy :: 03 Wrz 2006 11:41 :: hefid :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 771

Schemat elektryczny do FABI

Witam poszukuje schematu elektrycznego do skody fabi a tak dokladnie to interesuja mnie wyprowadzenia elektronicznej przepustnicy i jak podlaczyc do niej sterownik od instalacji gazowej
Schematu/instrukcji/artykułu :: 09 Wrz 2006 20:29 :: Dareckif :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 378

KENWOOD KRC-159R szukam schematu kostki jak podlaczyc ?(??)

chcę zamontować radio kenwood KRC-159R ale nie mogę nigdzie znaleść schematu kostki i nie wiem jak je podłączyć ... prosze o pomoc z góry dzięki (??) – ozdobnik ?
Początkujący Serwisanci :: 12 Wrz 2006 20:43 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1089

Schemat podlaczenia klimatyzacji (elektryczny) Opel Vectra B

poszukuje schematu jak podlaczyc elektryke w klimatyzacji do Opla Vectry b 1,6 16v
Samochody Szukam :: 16 Paź 2006 04:50 :: krzysztof1291 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 7131

Szukam schematu podlaczenia na stole Airbag 24.417.006

Witam poszukuje schematu podlaczenia na stole tego sensora TEMIC procek motoroli XC527338VFU moze ktos potwierdzic czy to jest motka 68HC08AZ32 bo podlaczalem jako 68HC08AZ32 i xprog nie ma komunikacji z nia :( czhyba ze mozna ja podlaczyc bez programatora :) pozdrawiam
Samochody Szukam :: 19 Sty 2012 22:02 :: 15darekvw :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1582

schemat instalacji elektrycznej seata

a moze mi ktos wytlumaczyc jak podlaczyc elektryke od haka holowniczego? te schematy nic mi nie mowia:/ czy do haka jest specjalnie wyprowadzona wiazka przewodow czy trzeba sie wpinac w przewody od tylnich lamp?
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Wrz 2006 17:55 :: Trawik :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1917

Alarm domowy ABACUS 6 schemat/instrukcja SZUKAM

Witam. Jestem w posiadaniu alarmu ABACUS 6 (angielski) z demontarzu . trzy piry,syrena i klawiatura(no i centralka oczywiscie) Niestety nie wiem jak go podlaczyc .(czesc kabli niepodlaczona czesc odcieta) Posiadam jedynie kartke z kodami bledow. Szukam wiec schematu lub chociaz instrukcji.(lub...
Schematu/instrukcji/artykułu :: 08 Paź 2006 17:56 :: cornell :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 696

keratronik gsm120 Potrzebny program oraz schemat kabelka

Witajcie tak jak w temacie szukam schematu kabelka do tego nadajniczka, zeby podlaczyc go z pc oraz programiku do zaprogramowania tego malenstwa. pozdrawiam
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 12 Sie 2007 15:20 :: rx/tx :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 14539

Schemat kostki dodga caravana

Ma ktoś moze schemat kostki do komputera do dodga caravana 94 ? nie wiem jak sie podlaczyc z interfejsem z gory dzieki za pomoc
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Paź 2006 13:31 :: korba1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 846

cyfrowy regulator glosnosci (uciety schemat)

witam moje pytanie jest takie : do czego podlaczyc punkty 1 , 2 , 3 , 4 i gdzie znajduje sie "+12" bo widze tylko -12 . i ostatnie pytanie czy nie pogorszy ten regulator jakosci dzwieku ? schemat pochodzi z elektrody: z gory dzieki za pomoc <img src=""> Dodano po 1
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 24 Paź 2006 08:19 :: swist17 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 867

alfa 164 model 93 schemat licznika

witam. dzieki elektrit. rozumiem ze to zlacza licznika do 92r. jezeli tak to nie masz moze odpowiadajacego schematu po 93r (tam jest elektroniczny licznik km)? chodzi mi wlasnie o zgodnosc wyprowadzen bo w nowszym modelu zmienili wtyczki i nie bardzo wiadomo jak to podlaczyc aby dzialalo. pozdrawiam. daro
Samochody Szukam :: 22 Gru 2006 21:49 :: on_mayday :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1257

Potrzebuje schematu urzadzenia CDIF/1.

Witam,szukam schematu do urzadzenia diagnostycznego CDIF/1. Zgubilem przewod laczacy to urzadzenie z komputerem i nie wiem jak podlaczyc. Pozdrawiam. !!! Podaj markę, symbol i rodzaj urządzenia w temacie !!! Posty bez powyższego w tytule , następnym razem, będą przenoszone do KOSZA....
Schematu/instrukcji/artykułu :: 29 Lis 2006 16:58 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 804

jak podlaczyc agregat od lodowki do pradu

a moglby ktos narysowac schemat takiego przekaznika Dodano po 1 uruchmilem i dziala dzieki za pomoc ale chcialbym zobaczyc schemat takiego przekaznika
AGD Początkujący :: 17 Maj 2010 19:17 :: ROBSON33 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 23743

poszukuje schematu podlaczenia alarmu + mikrofala

witam poszukuje schematu jak podlaczyc mikrofale titan adm-8 dwustrefowa do alarmu fighter.
Samochody Zabezpieczenia :: 01 Sty 2007 23:11 :: stefany :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 957

Wyświetlacz VFD jak podlaczyc do kompa.

Witam Mam pytanie poszukuje schematów jak podłaczyć wyświetlacz vfd pod PC np. USB, LPT, RS232. W internecie jest dużo ale głównie lcd. Moj wyświetlacz to . Bardzo prosze o jakies schematy, najlepiej USB, LPT, RS232. Pozdrawiam
Początkujący Elektronicy :: 02 Lut 2007 21:33 :: me_super :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 983

joystick i kierownica na GamePort da sie podlaczyc pod USB ?

czesc mam joystick i kierownice na GamePort poczuc wczoraj nieodparta chec :) pograc w np w Colin'a! :))))) mmm az milo pomyslec i sie okazalo dzisiaj nie mam GamePort'u w komputerze ;( da sie jakas przejsciowke ? nie wydaje sie mi ;/ sa chyba kontrolery takie tylko ze kosztuje tyle co prawie...
Komputery Hardware :: 05 Lut 2007 15:46 :: _POCk_ee :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2073

wzmak lampowy,powiedzcie jak odczytac schemat!!

Witam! Jesli chodzi o lampy to jestem lewy jak nie wiem co:P Wykopałem od kolegi z piwnicy 3 lampki (ecl86,EBF89 i ECH81) i chcialbym cos zbudowac(bufor,preamp lub wzmak) najlepiej mega najprostrzy bo bardzo chcialbym uslyszec brzmienie lamp! MAm tylko taki problem,nie wiem czy dobrze odczytuje...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 03 Mar 2007 16:16 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1062

potrzebuje schemat elektryczny do citroen berlingo 1.6 hdi

potrzebuje schemat do ww modelu ,gdyz chce podlaczyc nawigacje i musze znalesc przewod impulsowy predkosci jazdy.potrzebne na wczoraj
Schematu/instrukcji/artykułu :: 25 Mar 2007 20:11 :: JogiFP :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1907

Poszukuje schematu podlaczenia podnosnika samochodowego

nie to nie jest podnosnik hydrauliczny tylko na przekladni slimakowej i jest zasilany silnikiem trojfazowym.Czym i jak go podlaczyc by chodzil gora-dol.Powinno dac rade za pomoca stycznikow TSM1 tylko jak je podlaczyc :idea:
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 01 Kwi 2007 17:19 :: kierbedz4 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5952

Samsung X630-Zestaw sluchawkowy - schemat wtyczki

Witam Chcialbym zwykle sluchawki (bez mikrofonu) podlaczyc pod telefon Samsung X630, ale nie wiem na jakie piny we wtyku wychodza poszczegolne sygnaly. Czy ktos z Panstwa dysponuje jakims schematem? Nie wiem czy w kazdym samsungu tak jest, ale mam osobne (waskie) wejscie na zestaw sluchawkowy). Pozdrawiam Zami
GSM Serwis :: 27 Kwi 2007 07:53 :: zihen :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 630

szukam schematu elektryki do xsara 98r. 1.9D

Potrzebny jest mi schemat elektryki aby podlaczyc alarm. wielkie dzieki
Samochody Szukam :: 04 Cze 2007 11:07 :: Błażej :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 953

schemat policyjnego sygnału typu 'WILK'[kupię]

Panowie, ja takze chetnie posluzylbym sie schematem zury. Dostalem takie ustrojstwo z demobilu i choc podlaczyc bym chcial by sprawdzic. Pozdrawiam,
Ogłoszenia Elektronika :: 14 Cze 2007 08:14 :: deSpool :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1132

Samsung D600 potzrebuje schemat wyjscia słuchawkowego.

Witam Potzrebuje schemat jakis rozpis gdzie co jest odlaczone, poniewaz chce zrobic adapter ale zakupilem adaptere w ktorym sa tylko podlaczone 2 kabelki i nie dziala potzrebny mi jakis opis gdzie mam podlaczyc lewy i prawy kanal i mase. Pozdrawiam
GSM Serwis :: 22 Lut 2008 17:37 :: ginro :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2081

Boiler zelmech ow-1 typ z-2/10 schemat połączeń.

W bojlerze nie ma nic skomplikowanego,grzalka,termostat i zabezpieczenie termiczne,wylacznik.Daj fotki,sprobujemy podlaczyc bez schematu.
AGD Początkujący :: 06 Sie 2007 12:22 :: max233 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4492

W850i brak ladowania - potrzebny schemat.

Witam. Mam w850, w ktorym brak styku pomiedzy portem ladowania a plyta glowna - zn. pad jest urwany. Chcialbym zrobic obejscie kabelkiem, ale brak mi schematu elektrycznego. Czy ktos moze ma takowy, lub ewentualnie wie gdzie idzie ground ? Czy moge ground podlaczyc do dowolnej maski na przyklad??
GSM Serwis :: 16 Sie 2007 21:38 :: Gość :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 741

Schematu kabla VGA->HDMI

Witam, Szukam schematu kabla czegokolwiek zebym mogl podlaczyc laptopa wyj. VGA do TV wej. HDMI
Początkujący Elektronicy :: 29 Wrz 2007 11:15 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2224

Kocioł Ariston T2/23 MI i zegar programatora (Euroster)?

Witam . Dalem juz wczesniej ten schemat ale jest niewidoczny wiec daje go jeszcze raz zeby byl lepiej widac . Czy ktos umnie mi tak w prosty sposob wytlumaczyc jak nalezalo by w/g tego schematu podlaczyc ( chociaz uwazam ze ten sposob podlaczenia nie tyczy sie mojego kotla ) . COOLi i FAN nie biore...
Systemy Grzewcze Serwis :: 10 Lis 2007 08:41 :: 599322 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 7815

Prosze o schemat - ściemnianie i rozjaśnianie diod

RGB - Red Green Blue .... jezeli to dziala tak samo jak paleta kolorow .. to raczej nie bede umiel tego podlaczyc ..... mimo to poprosze o schemat ,bo moze jednak cos z tego zrozymiem :D
Początkujący Elektronicy :: 24 Lis 2007 22:41 :: lewytolewy :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1987

Schemat połączenia przewodów klawiatury PS/2

poszukuje schematu ps2 klawiatury albo najlepiej jak by mi ktos objasnil jak podlaczyc kabelki zeby wtyczka poprawinie dzialala .Moja klaiwatura jest firmy a4tech z kabelka (po uprzednim rozwaleniu wtyczki ps2)wystaja 4 przweody ale maja dziwna barwe sa splecione 1 czerwony-niebieski. 2 czerwony - zielony....
Komputery Hardware :: 09 Mar 2010 10:05 :: 447988 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 12573

Pomoc przy tworzeniu PCB na podstawie schematu - archiwum

Dawno mnie nie bylo :D Tym razem wspolnie z Grzeskiem (kiler129 ;)) buduje wzmacniacz. Dostalem 2x DS1802 od maxima i postanowilem go uzyc. Czy ktos moze narysowac pcb do schematu z zalcznika ? Poprosze o PCB jednostronna i aby przyciski byly wyprowadzone na przewodach. Tzn. chcilbym aby bylo wyprowadzone...
Pomoc w PCB :: 03 Kwi 2010 22:41 :: meffcio :: Odpowiedzi: 1504 :: Wyświetleń: 208191

schemat przejsciowki PS2 -> USB

Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale zakladam ten watek, jesli w zlym to sorki. Potrzebuje schematu przejsciowki PS2->USB gdzie ps2 chce podlaczyc do kompa (chodzi mi o podlaczenie myszki usb). Jesli ma ktos to niech sie podzieli. Dzieki.
Komputery Hardware :: 04 Lis 2009 01:16 :: pinkin :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 21317

Schemat spryskiwaczy lamp Golf IV

Witam! Kupilem juz wszystkie czesci do montazu spryskiwaczy swiatel w Golfie IV ale nie wiem jak to podlaczyc. Chce zeby dzialalo tak jak w orginalnej instalacji, czyli tylko po spryskaniu szyby przy wlaczonych swiatlach. Ma ktos moze dostep do schematu instalacji elektrycznej spryskiwaczy reflektorow...
Samochody Szukam :: 14 Gru 2009 10:18 :: prezes0007 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 18558

szukam schematu do renault clio 1.2 91r

witam macie moze schemat jak podlaczyc dodatkowy obrotomierz w clio I
Samochody Szukam :: 23 Sty 2013 19:15 :: kpt.lukasz :: Odpowiedzi: 52 :: Wyświetleń: 51877

Schemat c.o. piec gazowy jednofunkcyjny z kominkiem wodnym

Moze zle sie wyrazilem. Chcę, aby ogrzewanie podłogowe było w tym samym ukladzie co reszta grzejników. Po prostu w łazience zamiast grzejnika podłogówka i to samo na dole w kuchni i przedpokoju - tam gdzie podłoga bedzie z płytek. A co powiecie w kwesti wyboru kominka i pieca??? Dodano po 8 ...
Systemy Grzewcze Serwis :: 31 Gru 2008 14:39 :: daren1 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 40090

prośba o schemat podłączenia japońskiego komputera do opla

witam mam prośbę o schemat podłączenia japońskiego komputera do silnika c20ne. kupilem taki komputer z silnikiem i ni wiem jak go podlaczyc. niestety nie jest to komputer bosch'a tylko jakis z japoni z brazowa naklejka. z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Kwi 2008 10:32 :: fs1986 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1062

Schemat elektryki VW T4 Multivan 2.4D

Witam, Chcialbym sie podlaczyc pod temat tez mam problem mianowicie,nie grzeje swiec (podanie12v nalistwe swiec grzeja;))czy ktos mogl by rzucic dokladnych schematem jak dziala podgrzewanie swiec w tym aucie, ewentualnie powiedziec jak dzialaczy wystepujatu jakies czujniki i czymmoze byc spowodowane...
Samochody Szukam :: 21 Lip 2011 10:09 :: bizarr1 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 11898
1234567

Ostatnio szukano: schemat podlaczyc pamięci panasonic modemy router vista zawieszać dawcy sharingu obliczyć przełożenie egzamin mistrza silnik synchroniczny prędkość radio samochodowe wzmacniacz mikrofon stereo efekt
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group