schemat podlaczyc

Znaleziono około 2840 wyników dla: schemat podlaczyc
Podstawowa forma zapytania: schemat podłączyć
  • Szukam schematu. Jak podlaczyc silnik 380 V na 220V z cewką

    Szukalem w tematach , ale chyba jest to tak proste ,ze nie znalazlem nawet informacji. Silnik mam 0,09 KW 380V i chce go podlaczyc z cewka na 220V. Nie mam pojecia jak to zrobic , a nie chce go spalic. Czy moze mi ktos podpowiedziec jaka cewke do tego kupic ( wartosc ) i jak to podlaczyc. Przeniosłem...

    Początkujący Elektronicy Dax6   15 Cze 2005 19:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6292
  • Schemat jak podlaczyc 4 diody flux pod 12V

    Witam ma ktos moze schemat jak podlaczyc 4 diody flux pod 12 v bo jestem zupelnie ciemny a jeszcze jak zobaczylem ze ta dioda ma 4 nozki to juz kompletnie nic nie wiem.

    Początkujący Elektronicy leszek65   12 Cze 2007 07:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3180
  • jak podlaczyc tv pod kompa nie majacego tv out? schemat help

    w kompie mam tylko wyjscie vga na monitor, chce skorzystac z tego wyjscia i podlaczyc do kompa Telewizor, ktoory posiada tylko wejscie video(na chinCHu). prosze o schemacidlo.... sadze ze to zadna filozofia...

    Początkujący Elektronicy killer   28 Sie 2007 18:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 980
  • mdk311V-0... jak podlaczyc/schemat

    problem, ktory co jakis czas chyba sie pojawia, ale nie zostal jeszcze rozwiazany ;)... mam wyswietlacz oznaczony mdk311V-0 (nea01090aa) i n iestety nie moge w internecie nic o nim znalezc... moze ktos uzywa takiego wyswietlacza albo cos o nim wie... bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje :)... na...

    Mikrokontrolery Ogólne KowalD   20 Mar 2008 14:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1595
  • cd4017 - Mam schemat i nie wiem pod które podlaczyc piny.(wróciłem do tematu)

    Witam bardzo serdecznie. Mam tu pewien schemat. I mam problem bo nie wiem pod które piny mam podlaczyć diody i te skróty(clk, ena i res).I co oznacza ten trojkat i to koleczko na cd4017. Prosiłbym aby ktoś pokazał mi zdjęcie tego ukaldu cd4017 wraz z pinami pod które mam podlaczyc. Nie rozumiem...

    Początkujący Naprawy Johny-RamBo   29 Wrz 2013 18:54 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2031
  • Monitor CRT Sony CPD-E100P - skąd schemat przewodu?

    czy kabel wychodzi bezposrednio z monitora czy jest na monitorze gniazdo 15-pin D-Sub jak na karcie graficznej ? jesli wychodzi bezposrednio moze na koncu przy wtyczce na plycie beda opisana sygnaly które mozna przyporzadkowac odpowiednim kolorom i wedlug schematu podlaczyc. jesli jest gniazdko...

    Początkujący Serwisanci porywacz_zwlok   10 Maj 2005 15:50 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4536
  • Jak podlaczyc OBC do BMW ??

    Witam, mianowicie mam taki problem, chce sobie podlaczyc do E36 maly komputer OBC, czyli temp godzina, itd.. gownie chodzi mi o temp. Mam komputerek, wtyczke i czujnik temp. I tu jest maly problem. Mam schemat, w sumie jak podlaczyc czujnik temperatury to jest jasne, na schemiacie dosc jasno...

    Samochody Elektryka i elektronika osd   27 Lis 2005 14:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2028
  • Moduł VGA od Motoroli C550 jak podlaczyc?

    Ostatnio znalazlem w domu padnieta Motorole C550 i wymontowalem z niej modul na ktorej znajduje sie aparat, chcialbym podlaczyc ta kamerke tak aby zrobic maly monitoring garazu, znalazlem schemat serwisowy telefonu i wyjscia poszczegolnych pinow, i tyle co na razie wiem to gdzie podlaczyc zasilanie :D Czy...

    GSM Serwis Elektronick   15 Lut 2007 13:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 516
  • centaral zamek w golfie 3 potrzebny schemat jak podlaczyc

    witam mam problem niewiem jak podlaczyc central zamek w golfie 3 kupilem sterownik ale niewiem jak go podlaczyc do pompki umieszczonej w bagazniku prosze o pomoc albo o schemat kabli jaki jest jaki prosze wyslac na maila daja18(at)vp.pl DZIEKUJE I CZEKAM

    Samochody Zabezpieczenia solecki.m   26 Lut 2007 19:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1467
  • Pilarka Krajzega - Jak podlaczyc 4 zylowy kabel na wtyk 5 i 4 pinowy ?

    Witam. Zakupilem ostatnio w Castoramie pilarke Krajzege. Posiada ona gniazdko 5 pinowe do ktorego potrzebny jest Wtyk z kablem rowniez 5 Pin. W domu przy liczniku posiadam gniazko na wtyk z kablem 4 pinowym. Jak to podlaczyc poprawnie. Tzn jedna koncowa z wtyczka 4 pin a druga 5 pin. Oznaczenia...

    Elektro Maszyny i Urządzenia mbrandi   02 Mar 2016 08:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 687
  • Jak podlaczyc LED na wyjsciu zasilacza ?

    Siema Ma ktos pomysl jak podlaczyc Led na wyjsciu zasilacza ?? Zbudowalem sobie ten zasilacz i chcialbym zastosowac diode dwukolorowa do sygnalizacji. Czerwona struktura bedzie podlaczona jak na schemacie (opornik mozna podlaczyc wszedzie :)) a zielona strukture chcialbym podlaczyc na wyjsciu...

    Początkujący Elektronicy romek77r   14 Gru 2005 18:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1284
  • Jak podlaczyc matryce od aparatu do kompa?

    Witam ostatnio dostalem stary telefon motorole c650 telefon dziala ale nie da sie w nim ustawic ani mmsow ani podlaczyc do kompa (uszkodzony modem usb) wiec zdjecia nim zrobione zostana na komorce. Rozkrecilem go i wymatowalem matryce. I tu moje pytanie. Czy ktos probowal podlaczyc taka matryce do kompa?...

    Początkujący Serwisanci blade   26 Sie 2007 10:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 630
  • Schemat podlaczenia programatora do Whirpool AWT 2056 - 500

    Witam jestem tu nowy, ale widze ze fachowcy czesto pomagaja ludziom podobnym do mnie. Otoz mam problem, w pralce siadl mi programator... zawolalem fachowca ktory bez namyslu programatorek odlaczyl i zabral go do siebie na, jak to stwierdzil "naprawe"... po paru dnjiach wrocil, programator naprawil, ale...

    AGD Pralki, Suszarki POL02   26 Sie 2004 08:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2502
  • TV - komputer schemat. TV zamiast monitora.

    widzialem kiedys tutaj schemat ze mozna podlaczyc komputer do tv chodzi o to ze zamiast podlanczac monitor chce podlaczyc tv ale niemoge znalesc tego schematu jezeli ktos wie gdzie jest bym byl wdzieczny

    Schematu/instrukcji/artykułu djskate8   21 Sty 2005 19:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 597
  • Schemat teletextu z SAA5243P/H, SAA5231, FCB61C56, PCF84C81

    Poszukiwany schemat teletextu lub telewizora posiadajacego teletext na nastepujacych scalakach: SAA5243P/H, SAA5231, FCB61C56, PCF84C81/CTV972 Czy da sie toto wsadzic do telewizora Sony KV-21M3K? Wszelkie informacje mile widziane. Dzieki Przeniesiono z: Schematu/instrukcji... Scislej...

    TV Serwis piotrku   06 Lut 2005 18:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 914
  • Lancia Lybra,sterowanie z kluczyka, jak podlaczyc alarm?

    Chce podlaczyc alarm do Lancii Lybry, 2001 rok, jest tam sterowanie zamkiem w kluczyku, ale padlo. Chodzi mi glownie o sterowanie zamkiem z pilota, dlatego chce ten alarm... Mam juz alarm i schematy montazu (z elektrody), ale w wersji bez sterowania z kluczyka jest prosty montaz (sterowanie masami),...

    Samochody Zabezpieczenia xwit   18 Maj 2007 23:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2224
  • Jak podlaczyc agregat od lodowki zeby dzialal jak kompresor.

    no i koniecznie trzeba uziemić obudowę,sprawdzenie neonówką w żadnym wypadku nie załatwia sprawy!. W schemacie od punktu "8"do punktu"T" prowadzimy kabel "E"-To jest kabel uziemienia a "sprawdzenie neonowka" dodalem dla tych poczatkujacych ze wzgledow bezpieczenstwa to sprawdzenie nic nie zaszkodzi...

    Artykuły Tremolo   09 Lis 2007 08:39 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 37883
  • Szukam schematu AUDI 80 B3 1.6 TDI

    Witam. Poszukuje schematu podgrzewania świec żarowych na przekaźniku hella 191 919 481, chcialbym tez prawidlowo podlaczyc elektryczna pompe wodna do chlodzenia turbo. Generalnie mam straszny balagan pod maska i chcialbym to podlaczyc tak jak powinno byc wiec potrzebowalbym caly schemat do turbodiesla...

    Samochody Szukam Angest   05 Mar 2010 15:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3577
  • Poszukuję schematu pilota do Creative Inspire p5800

    rozumiem ze chodzi o ten schemat zamieszczony wyzej do sciagniecia.... ale nie za bardzo znam sie na takich schematach jak tu co i do czego moze jakis opis co do czego podlaczyc na krotko zeby to chodzilo bez potencjometrow opornikow itp bo nawet nie mam mozliwosci zakupienia takiego sprzetu poniewaz...

    Audio Szukam puniu1   16 Wrz 2012 10:03 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 16937
  • MULTIBLOK - Schemat - bezpiecznik 5A zamiast 1A

    Zamówiłem moduł MULTIBLOK i na schemacie pisze że przekaznik ma max obciazenie -10A , chce go podlaczyc do pompy paliwa (bmw seria 3) W opisie montazu pisze zeby podlaczyc ten Multiblok bezposrednio do akumulatora przez bezpiecznik 1A ... co to za pomysł? Mam 3 NOWE komplety bezpiecznikow samochodowych...

    Samochody Zabezpieczenia CameR   09 Gru 2010 18:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1557
  • Schemat podłączenia 3 kontaktów w LED12V - Prosze o schemat.?

    Prosze o pomoc , musze podlaczyc swiatełka led na oswietleniu schodow. Na samej górze mam rozdzielnie z zasilaczem led 12v ( dobrze dobrany ), ale nie mam pojecia jak podlaczyc kontakty aby te swiatla zalaczyc w piwnicy na parterze i 1 pietrze na przemian. Prosze o schemat podlaczenia przewodów.

    Elektryka Początkujący kaldaro   24 Paź 2014 20:49 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1728
  • Pomocy!!!Potrzebuje schemat do radia sony XR-7192 lub instr.

    Siemanko wam wszystkim!!! :D Mam radyjko sony do ktorego mozna podlaczyc zmieniark.Nio ale nie mam zmieniarki i chcialem podlaczyc albo jakiegos disc-mena albo zwykly CD-ROM.Z podlaczeniem zasilania nie bedzie problemu ale niewiem jak podlaczyc go pod glosniki przez moje radio zebym mogl ster rowac...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   15 Mar 2004 23:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 845
  • jak podlaczyc zegar z MFA golf 2?

    witam. Kupilem zegar z MFA i chcialbym to podlaczyc zeby dzialalo. Czy ma ktos moze schemat jak to podlaczyc ??? Z gory dziekuje.

    Samochody Elektryka i elektronika szaro   14 Paź 2004 10:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1744
  • kabel sygnalowy prosze o pomoc, jak to podlaczyc? LG 775FT

    witam. otoz mam taki maly problem. kabel od monitora zostal urwany tylko sama wtyczka.LG 775FT wtyczka zaginela i nie wiem jak sa podlaczenia. wiem jak podlaczyc 1,2,3,6,7,8 nogi, czyli red, green, blue i gnd red, gnd green, gnd blue. to jest jedna wtyczka ktora wchodzi do plyty. ale druga nie mam pojecia....

    Monitory Serwis slavedriver   18 Gru 2004 12:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1337
  • Clarion PU-1573A jak podlaczyc CD-room do gniazda zmieniarki

    Mam takie radio w aucie sluzbowym i chcialbym podlaczyc do niego CD-room. Zasilanie do CD zrobilem, ale nie wiem jak podlaczyc sie do wyjscia na zmieniarke, tak zeby glosnoscia regulowac z poziomu radia a nie w CD (nie moge znalezc funkcji CD ani AUX w menu). Czyzby menu aktywowalo sie po podlaczeniu...

    Początkujący Serwisanci tk1001   19 Lis 2004 19:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 987
  • BA5412 pod ktore wyprowadzenia podlaczyc

    pod ktore wyprowadzenia podlaczyc wyjscie na glosniki?? chce zrobic wejscie AUX w starszej mini wiezy i nie wiem pod ktore nozki podlaczyc glosniki, prosze o pomoc. ponizej schemat

    Audio Serwis d_a_r_i_o   21 Wrz 2005 19:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3940
  • poszukuje schematu podlaczenia foteli grzanych w Audi A4 96r

    ok weekend minal a ja nadal jerstem w martwym punkcie a to z powodu jednego przewodu ktory niewiem jak podlaczyc. chodzi oto ze wtyczka w fotelu ma 4 gniazda z ktorych wychodza: przewod brązowy, czarnyo-bialy,czarno-żółty, czarno-brązowy. porownujac to wszystko ze schematem powyzej wiadomo jak podlaczyc...

    Samochody Elektryka i elektronika gadam13   21 Paź 2009 12:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7805
  • schemat podlaczenia halogenow

    Szukam schematu jak podlaczyc osobna instalacje halogenow do osobowki. Prosze o podanie jaki przekaznik potrzebuje i jak to podlaczyc ze soba. bardzo dziekuje za info

    Samochody Szukam stomat   15 Kwi 2006 10:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2359
  • auto alarm proxima + wstrzasowka jak to podlaczyc?

    witam mam proxime - tj model starszy (starsze pilociki jeszcze) problem polega na tym ze chce podlaczyc dodatkowo wstrzasowke, mam podlaczone czujniki ruchu w kabinie moze ktos podpowie jak to powinno byc podlaczone pod ktore kable od alamru? a moze jakies rozgalezienie nalezy kupic (kiedys to stosowalem...

    Samochody Zabezpieczenia norbert.s.   29 Cze 2006 14:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 897
  • Ekran od c55, czy da sie go podlaczyc do kompa?

    Znalazlem w necie instrukcje jak podlaczyc ekran od nokia 3310 do kompa ( --> projekty elektroniczne --> Nokia LCD ). Czy jest jakis schemat jak podlaczyc ekran od Siemensa c55 do kompa ?

    Początkujący Elektronicy VC   05 Sie 2006 21:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 426
  • powiadomienie triskel-jak to podlaczyc?

    witam chcialbym podlaczyc powiadomienie ktore kupilem do alarmu domowego, domytslam sie ze musze wykorzystac wyjscie syreny alarmowej, ale gdzie je podlaczyc? ponizej schemat z instrukcji dziekuje arek

    Zabezpieczenia Stacjonarne iampinki   09 Paź 2006 17:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1652
  • Zwrotnica Polaris 200-schemat

    witam mam problem dostalem od znajomego rozbebeszone polarisy 200 i nie wiem jak podlaczyc czy moze gdzie podlaczyc odpowiednie glosniki prosil bym o jakies foto schemat czy rade by to wsio do kupy zlozyc z gory thx pozdrawiam

    Nagłośnienie Domowe Armosus   15 Paź 2006 23:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1728
  • Potzrebuje schemat podlaczenia exus v 10 do felicji .Błagam

    Błagam pomocy nie wiem jak ten alarm podlaczyc .prosil bym o schemat tego alarmu jak rowniez gdzie znalezdz kable w skodzie felicji zeby dobrze podlaczyc.Pozdrawiam i z góry dziekuje

    Samochody Zabezpieczenia pkhenr   12 Sty 2007 20:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1167
  • schemat podłaczenie kondensatorow

    Mam pytanko dotyczace elektroniki na takim schemacie minus musze podlaczyc do kondensatorow ze strony (czarnej okladnki) dluzszego konca anody? a czy do kondensatorow c4 c9 podlaczyc tylko minus?

    Początkujący Serwisanci radekrpisz   07 Gru 2007 00:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 327
  • Jak podlaczyc Audi chorus Gru()dig na stole??

    Witam, Jak podlaczyc Audi Chorus by Grundig, czy bez Can je uruchomie? Podlaczylem wedlug schematu ze strony studio24 i radyjko sie nie odzywa i to samo z radiem concert CD (grundig). Chyba jednak problem jest z radiem poniewaz Concerta juz odpalilem, wystarczy podlaczyc jeden + i mase. Popraw błędy...

    Początkujący Elektronicy hefid   19 Gru 2007 19:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 846
  • jak podlaczyc fabryczne radio toyota 58805 ?

    jak podlaczyc fabryczne radio toyota 58805, jesli chodzi o schemat z "kablomani" to radio sie wlacza, ale nie dziala wyswietlacz i przyciski, a glosnik po wlozeniu plyty cd gra, ale bardzo cicho, nie dziala nic poza przyciskiem do wyjmowania plyty. Moze trzeba podlaczyc jeszcze jakas inna kostke? tylko...

    Radia Samochodowe Serwis someone_23   31 Maj 2008 22:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3753
  • fiat 126p instalacja elektryczna schemat

    mam taki problem wymienialem silnik w maluchu z 91 r i kupilem silnik od eleganta i problem w tym ze stary silnik mial aparat zaplonowy a ten od eleganta nie ma aparatu zaplonowego potrzebny jest modul do niego zeby zapalil i go kupilem ale mam problem z podlaczeniem tego modulu moze ktos z was wie jak...

    Samochody Elektryka i elektronika balonika3   05 Kwi 2009 17:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5211
  • Uziemienie czy mozna podlaczyc do minusa?

    Witam Postanowilem zlozyc sobie moj pierwszy uklad, wybor padl na: Chodzi mi o ten schemat: Czy mam rozumiec, że punkty prze zemnie oznaczone mam podlaczyc do jakiegos uziemienia (obudowy, ziemi itp)? Czy tez moze miejsce oznaczone przezemnie nr1 daje mi tylko znac, ze pozostale...

    Początkujący Naprawy olekjo   29 Wrz 2009 18:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2476
  • Jak podlaczyc wskaznik napiecia i pradu do zasilacza

    Witam. Chce zrobic zasilacz regulowany jeszcze nie wybralem konkretnie ,bo zastanawiem sie nad: lub Chcialbym do tego zrobic jeszcze wskaznik cyfrowy i tu jest problem ,ze nie jestem pewien jak to podlaczyc... sa 2 wejscia: Napiecie + i - Prad + i - i jak dokladnie podlaczyc ten prad,...

    Początkujący Naprawy Radzio M.   26 Lis 2009 14:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1823
  • Transformator toroidalny-jak podlaczyc

    tak lae na podstawie tego schematu jak go mam sprawdzic zebym mog go podlaczyc do plytki ? Dodano po 25 na: czarnych przwodach jest: 14,6 ohm czerwonych: 27,4 ohm a na bialym: 0.04 ohm jak to teraz podlaczyc ???

    Początkujący Naprawy Kosmo91   30 Sty 2010 13:23 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2048
  • uno 1.4 / traktorek (schemat instalacji)

    witam mam uno w częściach i planuje zrobic traktorek sam... problem w tym ze nie wiem co podlaczyc do czego zeby to odpalilo... nie potrzebuje światel... potrzebuje jakis schemat zeby uruchomic silnik, podlaczyc alternator i wiatrak chlodnicy...

    Samochody Szukam adrianzaq   23 Paź 2012 12:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1419
  • BMW/E46/320i - Jak podlaczyc alarm SafeCar 440

    A gdybym jednak sie uparl na samodzielny montaz ? 😊 bardzo bym prosil o opisanie ze schematu krok po kroku co do czego mam podlaczyc w jezyku laika 😊 Dodano po 2 Czyli przykladowo co do czego ma byc podlaczone w jezyku nie elektryka lecz laika Dodano po 5 Dodam rowniez ze...

    Samochody Elektryka i elektronika tswvola   05 Lut 2016 07:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 477
  • Audi a6 c5 1.9 tdi 2003- Jak podlaczyc spryskiwacze i spalo.zarowki do licznika?

    Witam! Jestem posiadaczem audi a6 c5 1.9 tdi 2003. Auto kupione z przelozonymi zegarami. Przewody z szarej wtyczki od licznika ktore odpowiedzialne sa za komunikaty spalonych zarowek i poziomu plynu do spryskiwaczy to: 14 - Światło hamowania 15 - Poziom płynu do mycia 16 - Tylne światło / światła...

    Samochody Początkujący lolo_1981   23 Lut 2016 21:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 504
  • Silnik od krajzegi i porąbany schemat :(

    Na wstepie sie przywitam, choc nie jestem nowa osoba na forum. Obserwuje je od dawna i nietstey zgubilem stary login. Ale do rzeczy. Dostalem od tescia dzialke z kupa gratow. Jest tam krajzega z poteznym silnikiem. Nie wiem jaki to silnik, bo tabliczka znamionowa jest zamalowana farba :( Krajzega kiedys...

    Elektro Maszyny i Urządzenia Tony Halik   20 Lip 2005 10:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8619
  • schemat w łazience pomocy

    witam za 3 lata bede robił nowa instalacje elektryczna. Ale teraz robie remont łazienki i bede robił kafle na sciany wiec o instalacji musze pomyslec juz teraz. Bardzo bym prosił o pomoc w dokonaniu takiej instacji. Okablowanie na kontakty zrobie z kabla 3x2.5mm2 YDYp żo. A na oswietlenie 2x1.5mm2...

    Elektryka Początkujący michcio   26 Lip 2008 09:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5679
  • Honda Accord system Bose, mam schematy tylko jak podlaczyc ?

    W zwiazku z tym ze nabylem accorda 2000 rok z systemem Bose poszukuje informacji na temat podlaczenia kostki do nie oryginalnego radia tak zeby ozywic wbudowany sub. Zaczalem wiec szukac i odnalazlem pare potrzebnych schematow: Schemat rozmieszczenia glosnikow, wzmacniacza i suba: Teraz...

    Radia Samochodowe Serwis gabik001   13 Wrz 2009 01:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 15668
  • sony xr 4740rds jak podlaczyc cd???

    Czesc mam pytanko jak podlaczyc do sony xr 4740 rds dodatkowe zrodlo dzwieku? moze ktos ma jakis schemat? za pomoc dziekuje i pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis mmirpol   17 Paź 2003 12:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 957
  • Wyswietlacz lcd laptop-jak podlaczyc do pc(vga)?

    Mam ekran lcd 10" Toshiba VNBTLX5155S-ZZA od laptopa IBM thinkpad(staroć),chce podlaczyc go do peceta przez wy.vga ,jak to zrobic?Nie znalazlem w sieci nic poza kilkoma pytaniami o np.pin-out do tego wyswietlacza i tp,zadnej odpowiedzi,o schemacie nawet ma co marzyc. Laptop jest +/- kompletny i nawet...

    Monitory Serwis alex22alex   29 Gru 2003 10:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3088
  • Jak podlaczyc monitor do DVD lub Cyfrowego tunera FTA ??

    Mam takie pytanko.. Mianowicie mam czarnobialy monitor komputerowy ktorego chcialbym wykorzystac jescze. Mialby on pracowac w polaczeniu z DVD lub cyfrowym dekoderem przez wyjscie euro, nie musi byc zaden super obraz. czy istnieje jakas przejsciowka lub w jaki sposob podlaczyc ten monitor z wymienionymi...

    Monitory Serwis Sławomir Wilczek   15 Cze 2004 11:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 444
  • Blaupunkt Aspen DJ jak podlaczyc?

    Witam Mam radio bez schematu wtyczek, jest to Blaupunkt Aspen DJ i nie wiem jak go podlaczyc :cry: Czy moglby ktos mi pomoc?? Wydaje mi sie ze nie koniecznie musialby byc ten sam model, bo Blaupunkt pewnie stosuje jakies standardy do swoich radyjek z gory dziekuje

    Schematu/instrukcji/artykułu Danieloos   01 Lis 2004 08:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 579
  • Jak podlaczyc radio Grundig WKC 1200 VD w Peugeout 309

    Witam Mam taki oto problem: Jest sobie radio Grundig WKC 1200 VD (mam opisy pinow w jezyku niemieckim) To jest ogolny opis wtyczki ISO Grundiga: To jest opis wtyczki dokladnie w Grundig WKC 1200VD: W rozpisce wtyczki w samochodzie jest 5 pinow sterowania ( reszta to glosniki), tak sa...

    Radia Samochodowe Serwis MARTIINO   20 Lis 2004 01:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2190
  • LCD - po kolei. Jak podlaczyc?

    Przed chwila zdalem sobie sprawe, ze nie mam szans sam uporac sie z podlaczeniem LCD 1x16. Szukalem w goglach, na forum i nigdzie nie ma schematu i dokladnego opisu. Zatem, prosze Was, o instrukcje jak tego cudu dokonac. Jak podlaczyc lcd poprawnie? Jak zrobilem ja (i nie dziala - same krzaki): piny...

    Mikrokontrolery Ogólne exeman   02 Gru 2004 21:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1629
  • jak podlaczyc stary cdrom do zasilacza komputerowego?...

    moze wiecie jak podlaczyc stary cdrom do zasilacza komputerowego aby zrobic z niego cdplayera?≥ Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...

    Początkujący Elektronicy Zenek   16 Maj 2005 20:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 991
  • Jak podlaczyc Blaupunkta Acapulco CD51?

    Witam. W radiu z tylu mam wejscia na kostki... a w samochodzie wisza kable ;) mam 2 wolne kostki do glosnikow i do zasilania... tylko trzeba je podlaczyc a nie chce nic schrzanic. ;( ma ktos moze jakis schemat gdzie do kostki wloyc kabel z + i - ...?? Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam. Szkoda że...

    Radia Samochodowe Serwis Allen.3   10 Cze 2005 02:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 788
  • Jak podlaczyc MTC tk-3020

    Witam. Mam stare radio MTC TK-3020 i chcialbym je podlaczyc w moim Golfie 2 ('85). Mozecie pomoc jakims schematem/opisem? Dzieki, pozdrawiam.

    CarAudio Ogólne MARiTv   26 Sie 2005 11:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 535
  • pytani: Jak podlaczyc dwa komputery przez zwykle modemy?

    Witam Mam taki problem, mam trzy komputery jeden z nich ma podlaczony modem neostrady ma on poza tym zwykly modem i lacze com , przez com podlaczylem drugi komputer , ktory nie ma sieciowki , mam procz tego laptopa ktory ma tylko porty usb modem i zwykla sieciowke .. Nie chce sie mi bawic i wydawac...

    Sieci, Internet despertador   23 Gru 2005 17:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1502
  • jak podlaczyc przedni panel audio do plyty ??

    jak podlaczyc przedni panel audio do plyty mam kabelki z konowkami mic -in gnd r-out r-in l-out l-in mic-in gnd do plyty glownej ktorej schemat podalem w zalczniku ???

    Komputery Hardware kubiak   26 Lut 2006 02:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1298
  • kontroler matrycy TFTcolor-schematy,foto,PCB i Prog.procesor

    Witam, a jakie konkretnie matryce mozna podlaczyc i czy mozna podlaczyc matryce od laptopa (czarno biala gdzies z 14")

    Mikrokontrolery Ogólne pawelcb33   11 Mar 2006 16:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3026
  • Moduł EXPERT GSM -potrzebuje schematu kabla do programowania

    to typowa aplikacja ukladu max 232, mozna zastosowac kabel f-bus do jakiegos telefonu gsm oczywiscie jesli jest na maxie ale radzilbym wykonac samodzielnie bo wiadomo jakiej jakosci sa te uklady w tych kablach a szkoda zeby siedziec godzinami dochodzac dlaczego niedziala... warto pamietac o zasilaniu...

    Zabezpieczenia Stacjonarne 501238975   09 Sie 2006 16:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3185
  • Jak podlaczyc sterowanie zamkiem centralnym w mazda 626 r.96

    Witam czy moglby ktos podpowiedziec z kolorkami kabli w mazdzie 626 sedan 1.8 16V 1996r chce podlaczyc w niej alarm auto ma tylko fabryczny centralny i chodzi mi o kolory kabli jakimi sterowanyt jest centralny kolor kabli od kierunkowskazow i krancowek i gdzie najlepiej szukac lokalizacji tych kabli...

    Samochody Zabezpieczenia marseluss_2009   02 Maj 2012 09:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5068
  • Wytwornica dymu ... proszę o schemat

    mam taką grzałkę z ekspresu po kawie : gdyby podlaczyc napiecie 220 V z gniazdka do kabelków i rureczką jedna podlaczyc do pojemniczka z plynem (gliceryna i woda) a druga do dyszy jakiejś to by działało jako wytwornica ?

    Optoelektronika Kamil 198711   07 Maj 2012 15:30 Odpowiedzi: 181    Wyświetleń: 58556
  • triak kt 2071600 gdzie co jak podlaczyc

    witam mam taki problem z triakiem kt2071600 nie wiem jak go podlaczyc pod dany schemat bo nie jest nic napisane a ja nie jestem geniuszem elektronicznym... bylbym wdzieczny za pomoc... drógi rysunek na stronce z góry dziekuje dj ice...

    Elementy Elektroniczne Mariopi   20 Cze 2006 23:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4781
  • Pod co podlaczyc taka zarowke aby dzialala na 230V z gniazdk

    Witam !! Jak w temacie : Zarówka i zadanie. Mianowicie podlaczyc ja trzeba pod jakis uklad a ten uklad pod 230V zminnego. NAjlepiej bylo by gdyby odpalala na goraco i nie dlugo sie rozgrzewala. Dziekuje za wszelkie linki do takich ukladów. Schematy równiez... POzdrawiam

    Optoelektronika Snikers   01 Paź 2006 20:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 912
  • Jak podlaczyc alarm Bastion do centralnego zamka Opel Astra

    Jak podlaczyc alarm Bastion do centralnego zamka Opel Astra I Kombi rocznik 1992 silnik 1.6 8 zaworowowy centralny fabryczny uruchamiany z kluczyka jak trzeba to moge dac schemat alarmu a w razie czego mam do niego modul sterowania silownikami YTHS central door locking system potrzebuje wiedzy tylko...

    Samochody Szukam pmcold   17 Sty 2007 22:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3337
  • jak podlaczyc blaupunkta seattle rdm 169?

    Witam moze mi ktos powiedziec jak podlaczyc to radio do samochodu?? bo nie moge znalesc schematu na www.studio24.prv.pl. Dzieki

    Początkujący Serwisanci dawidoff122   19 Sty 2007 10:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 417
  • pilnie poszukuje schematu go gps combo 2

    Potrzebuje dowiedizec sie jakie kabelki do czego mam podlaczyc w gps combo2 gprs. dostalem taki sprzecik i nie wiem jak mam go podlaczyc, bo wszystkie kableki sa czarne, a nie chce robic czegos na probe, bo szkoda sprzetu.. :/

    Schematu/instrukcji/artykułu szymonnn   28 Sty 2007 14:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 435
  • Jak podlaczyc pickupy w gitarze?

    Witam!! Chcialbym podlaczyc dwa pickupy do 3 pozycyjnego przelacznika i mam taki problem. W pierwszej pozycji mam ten przy mostku, w trzeciej ten przy gryfie a w drugiej nie ma nic. Chcialbym zeby w drugiej byly dwa naraz albo tylko wewnetrzne wszystko jedno, wazne zeby cos tam bylo a nie cisza :) W...

    Technika Sceniczna i Studyjna credki   10 Lut 2007 11:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 438
  • creative inspire 4.1 4400 -jak podlaczyc bez pilota?

    witam, mam pytanko jak podlaczyc zestaw inspire 4.1 bez pilota moze ktos naprawial takiego pilota i wie co jest w srodku, jakis schemat moze ktos ma lub cokolwiek co by pomoglo uruchomic zestaw bez pilota . pilot od tego zestawy ma wylacznik i potencjometr glosnosci dzieki i pozdrawiam

    Audio Serwis bartek_811   13 Lis 2010 20:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3187
  • Jak podlaczyc kasete domofonu?

    Witam wszystkich uzytkownikow. Mam problem z podlaczenie kasety domofonu. Na temat tej kasety wiem tylko tyle ze jest.:D Nie ma do niej zadnego schematu a nawet producent, nazwa i typ uzadzenie nie sa mi znany. Do starego podlaczone byly tylko 2 kabelki (+ i -) dlatego ze to byl w zestaw z domofonem....

    Początkujący Elektronicy rigo20   21 Lip 2007 16:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 779
  • Jak podlaczyc element o zmiennej rezystencji do ADC?

    Jak najlepiej podlaczyc termistor lub fototranzystor by na wejsciu ADC mikrprocesora otrzymac jak najwiekszy zakres napiec? Probowalem przy pomocy rezystorowego dzielnika napiecia ale moze jest jakis lepszy schemat ktory stosujecie?

    Projektowanie Układów demoh   11 Wrz 2007 14:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 627
  • jak podlaczyc blaupunkta acd 9430 ?

    jak podlaczyc takiego blaupunkta acd 9430 bo nie mam schematu

    Radia Samochodowe Serwis Brauniack   30 Wrz 2007 17:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 715
  • Jak podlaczyc układ NE012?

    mam uklad ne012, zlozylem go na podstawie schematu ideowego z internetu poniewaz nie mam kartki która powinna byc w zestawie, w zwiazku z tym nie mam pojecia jak to podlaczyc jakie napiecie i co do czego ;/, na plytce mam 3 zlacza srubowe(od lewej strony): IN.L, GND GND, Ucc GND, IN.R jakby ktos...

    Początkujący Serwisanci Jack14   22 Paź 2007 15:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 495
  • TDA7297 jak podlaczyc sluchawki stereo?

    Jak w w/w wzmacniaczu podlaczyc sluchawki stereo bo ze schematu wynika ze nie ma wspolnej masy wyjsc. Czy jak zmostkuje wyjscia (minusy) to uszkodze uklad ? Jak to rozwiazac?

    Elementy Elektroniczne Kaz K   07 Sty 2008 17:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 840
  • mam wzmacniacz 4kanalowy i glosnik 2cewkowy jak to podlaczyc

    posiadam wzmacniacz 4 kanalowy BOSCHMAN RX-999 250rms na mostku, do tego mam jeszcze suba PIONEER 2 cewkowego. IMPEDANCJA FABRYCZNA to 4 Ohm. moc max 1200 nom 400. podlaczenie (8ohm lub 2), IMPEDANCJA 1x4Ohm lub 1x1 Ohm: Chialbym to podlaczyc a szczerze za bardzo nie wiem jak:?: PROSILBYM o jakis schemat...

    Początkujący Elektronicy rafalspol   16 Sty 2008 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 969
  • potrzebuje schematu podłączenia takiego termika, pilne.

    witam, mam bardzo pilne pytanie, potrzebuje schamatu, instrukcji jak podlaczyc taki termik? oraz czy mozna go podlaczyc na zasilaniu przed stycznikiem, gdyz za niemam jak go upchnac, i jeszcze jedno czy obojetne jest z ktorej strony podamy mu zasilanie?

    Elektro Maszyny i Urządzenia Madrik   11 Mar 2008 15:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2446
  • jak podlaczyc kase elzab do starej szuflady fiskalnej

    Witam mam maly problem mam nowa kase elzab z koncowka do kasy typu rj 12 schemat do rj 12 numer styku nazwa sygnalu uwagi 1 GND masa 2 CD1 sygnal otwarcia 3 SW1 ...

    Telefony Stacjonarne Serwis pumka127a   16 Kwi 2008 08:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 930
  • jak podlaczyc radio cb

    ma ktos schemat jak podlaczyc radio z antena?? mam ale slabo mi sciaga

    Radiotechnika Początkujący c2h5oh   30 Maj 2008 21:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1756
  • Schemat pada PS2 do PC USB

    Witam. Znalazlem wiele artykulow na temat jak podlaczyc PAD od ps2 pod komputel lecz tylko pod port LPT drukarki, zdziwiony jestem ze nie ma nic jak podlaczyc to pod port usb w komputerze, gdyz na allegro.pl mozna kupic gotwa przejsciowke na USB. Macie linka do artykulu jak to zrobic tylko cos nie bardzo...

    Inne Serwis kuba2102   02 Paź 2008 16:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4223
  • kierunkowskazy i awaryjne schemat case 844

    witam kupiłem CIAGNIK CASE 844(IHC) z uszkodzonym oswietleniem. porozłaczalem wszystko i powiem ze prawie mi sie udalo ale mam problem z swiatlami z tylu: kierunkowskazy awaryjne itp. sa tutaj roznego rodzaju przlaczniki i pzekaniki ktore nie wiem jak podlaczyc. jeden podwojny elektromanez 2 wlacznik...

    Samochody Szukam jerzynew   17 Paź 2008 07:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2117
  • LCD na HD44780 4x40 - jak podlaczyc do lpt?

    Posiadam taki oto lcd: Jako ze ma 2 linie enable nie wiem jak podlaczyc go do lpt - ma ktos pomysl? Chce go uzyc do tego pluginu: Ale nie wiem ktory schemat zastosowac. Z gory dziekuje za pomoc.

    Projektowanie Układów kiler129   16 Paź 2008 12:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1843
  • BMW E46 schemat i rozpiska pinów gniazd Boardmonitor 16:9

    A to masz dodatkowy wzmacniacz do tego radia??? Bo ostatnio robilem E46 to byla tylko puszka sterujaca dochodzila tam kostka ISO2 wzmacniacza tam nie bylo. Wydaje mi sie ze trudno bedzie uruchomic oryginalny wzmacniacz i podlaczyc do tego nowe radio. Prosciej bedzie pociagnac nowe zasilanie z glosnikami...

    Radia Samochodowe Szukam GrzesinekXXX   09 Lip 2009 11:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7850
  • efekty gitarowe, nie do konca rozumiem schemat

    dzisiaj robiłem swoj pierwszy efekt wg. ale nie wiem co to jest ten bypass i nie wiem gdzie podlaczyc wtyczki wejscia i wyjscia wątpliwosci mam tez w drugim efekcie czy tam gdzie jest i(input) mam poprostu podlaczyc wtyczke do gitary miedzy tym kondenstorem a rezystorem, tak samo nie rozuemim...

    Początkujący Elektronicy fuutro   14 Wrz 2009 03:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 663
  • Wzmacniacz technics su-v460 korektor sh-ge70 jak podlaczyc

    Witam ma pytanie jak podlaczyc wzmacniacz technics su-v460 do korektora sh-ge70.Prosze o jakis schemat lub opis jak to zrobic krok po kroku dzieki.

    RTV Użytkowy Pablo1964   28 Wrz 2009 21:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4679
  • Podgrzewacz (dogrzewacz) elektryczny - jak podlaczyc?

    Zwykłe samochodowe zwierne . Tylko przewód zasilający podepnij bezpośrednio pod śrubę prądową alternatora zaoszczędzisz 0,5V dla akumulatora. Bezpiecznik 100A skoro wszystkie świece pobierają 900W :O Jakie to autko i jaki alternator. To Alfa z silnikiem JTD 16V. Alternator daje 140A. Bede...

    Samochody Początkujący Krajcokk   01 Lis 2009 11:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2336
  • atmega8 + ds1307 jak podlaczyc

    Witam! Czy ktos moglby mi napisac jak podlaczyc ds1307 pod atmege? Nie pytam o SDA i SCL, bo te wiem gdzie :) Nie wiem co zrobic z RTC_INT z ponizszego schematu: Pozdrawiam

    Mikrokontrolery Ogólne szeryfff   18 Sty 2010 00:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1688
  • Samsung LE32B350+komputer jak podlaczyc dzwiek do tv

    Prosze o jakis opis lub schemat podlaczenia dzwieku tak zebym mogl sterowac sila glosu pilotem od telewizora.Komputer mam polaczony z telewizorem za pomoca kabla DVI-HDMI i z obrazem nie ma problemu ale nie wiem w jaki sposob podlaczyc dzwiek.

    RTV Użytkowy hojlo1   25 Sty 2010 14:07 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2915
  • wzmaczniacz jbl pro power px 300.4,jak podlaczyc

    witam!!!!! mam maly dylemat,posiadam wzmacniacz jbl pro power px300.4 pod ktory mam podpiete glosniki przod infinity kappa perfekt 6.1 tyl infinity kappa 652,7i (drzwi dynomat) i chcial bym podlaczyc sub jbl gto 804. Wiem ze jest to mozliwe tylko jak to zrobic? Prosze o pomoc (opis,najlepiej...

    Nagłośnienie Domowe tony_tr   30 Mar 2010 19:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 982
  • Szukam schematu LCD, mp4, lark, 'made in china'...

    Mniejsza o sterowanie chcialbym tylko cos ma tym oledzie zobaczyc, podlaczyc do czegos np zrobic do tego zlacze video nic pozatym, a na tych opisach wyprowadzen kompletnie sie nie znam, wiec jakby ktos mogl mi opisac jak to podlaczyc do czegos dorobic do tego zlacze video to bede bardzo wdzieczny

    Inne Szukam nowydamian   18 Sty 2011 17:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1795
  • jak podlaczyc wtyk mikrofonu maas 2018

    Witam , to moj pierwszy post , wiec prosze sie nie denerwowac jesli odpowiedz na moje pytanie gdzies tu juz jest ;) Mam mic maas KM 2018 u/d , problem w tym ze z wtyczki urwaly sie kabelki , i nie wiem jak je podlaczyc zeby niczego nie popsuc . Znalazlem schemat , ale nie wiele mi on mowi , najlepiej...

    CB Radio artoor200sx   21 Sie 2010 09:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2256
  • JAK PODLACZYC ZESTAW AUDIO CHRYSLER

    Posiadam taki sam wzmaniacz czy moge go podlaczyc pod nie seryjne radio i glosniki ..?przerobic jakos kostke ..?czy cos ... i jesli ktos ma schemat to poprosze z gory dziekuje

    CarAudio Ogólne mrTheAjgor   07 Wrz 2010 10:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3275
  • Szukam schematu do radia aiwa CT- X217YZ

    Przeczytalem juz sporo na tym forum i nie znalalem nic na temat tego radia po prostu mam kilka pytań a mianowicie mam w.w radio i mam wyprowadzone kostki i do kostki pradowej sa wyprowadzone 4 kable: czarny(wydaje mi sie ze to masa gdyz nie ma bezpiecznika) zloty ma bezpiecznik 10A i jeszcze jakis...

    Radia Samochodowe Szukam mafijka   11 Lis 2010 17:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 919
  • myjnia samochodowa - schemat elektryczny, silniki

    Witam! koncze projekt dotyczacy sterowania myjnia automatyczna na plc, jednak prowadzacy zazyczyl sobie rownierz schemat elektryczny urzadzen wykonawczych. nie chodzi o dokladne schematy silnikow, silnik ma byc symbolizowany tylko ikonka na schemacie, raczej chodzi o to gdzie uziemienia, itp. nie...

    Automatyka Przemysłowa Adik C   11 Paź 2012 20:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1347
  • jak podlaczyc dwie fotokomorki trzech lamp

    witam. chce podlaczyc dwie najzwyklejsze fotokomorki ( takie do ktorych podlacza sie trzy przewody / wejscie, wyjscie i zero ) do trzech lamp. pytanie brzmi czy nie zrobie zwarcia jak podlacze faze na wyjsciu bo jak jedna sie wlaczy to poda prad na wyjscie drugiej. nie wiem czy mnie zrozumieliscie ale...

    Elektro Początkujący fuutro   09 Gru 2014 23:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1551
  • Hormann A435 - potrzebny schemat

    Posiadam modul czasowego odliczania jest to trm 2 tylko jak go podlaczyc aby po odliczeniu czasu zamknal brame? dodam ze posiadam fotokomorki, czujniki uderzeniowe itd, nawet pod wyjscie x81 jest podlaczony modul na przekaznikach do swiatla ostrzegawczego zoltego mrygajacego w czasie otwierania i zamykania...

    Automatyka Bram i napędów hotdriver   07 Lis 2014 15:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 537
  • Jak podlaczyc termostat pokojowy do boilera gazowego vokera

    Witam. Mam problem zakupiłam termostat pokojowy wi fi Ale nie bardzo wiem jak go podlaczyc do pieca gazowego Oto zdjecia A to schemat otrzymany wraz z termostatem Mam nadzieje ze ktos sie na tym zna ]Link Dodano po 4 To piec vokera compact 25HE ...

    Systemy Grzewcze Serwis Marek Nawrocki   09 Gru 2014 18:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 639
  • diego G3 schemat kostki interfejsu

    Polska język trudny mowa... Naprawdę nie robi Ci różnicy robić laskę czy łaskę? tak po za tym chcialem podlaczyc komputer z interfejsem landi renzo Google nie boli. tu jest link do chyba tej kostki a autronik kostka to tak mam podlaczyc O co Ci chodzi bo niezbyt składnie to napisane... Dodano...

    Samochody Szukam darson2211   28 Maj 2015 20:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 426
  • Blad w schemacie?

    mam pytanie odnosnie jednego schematy ... zamierzam podlaczyc cdrom w aucie i mam schemat na ktorym umieszczono opornik 5ohm ... chodzi o zamiane z 12v na 5 ... tylko ze wpinajac do ukladu 12 v opornik 5ohm przykladam miernik i dalej pokazuje ok 12 ... czy nie ma pomylki? czy to specjalnie tak jest i...

    Początkujący Elektronicy Pre100n   27 Maj 2004 14:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 621
  • schemat interfejsu dla Siemensa.. problem..

    znalazlem schemat kabla do Siemensa (pisza ze do roznych modeli, nalezy tylko zapoznac sie z dokumentacja gniazda do swojego telefonu i pozmieniac zaciski).. ja juz wiem co i jak podlaczyc do gniazda mojego Siemensa C60, ale nie jestem pewien czy ten uklad do niego pasuje i czy bedzie dzialal :/ moze...

    GSM Serwis matys71   13 Lis 2005 13:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 483
  • Kolumny Tonsil + zwrotnica i jej schemat: Pomozcie...

    Witam jestem posiadaczem kolumn firmy Tonsil. Przynajmniej tak sadze, bo w kolumnach byly glosniki tej firmy(chyba 8Ohm) i na zwrotnicy jest nazwa Tonsil. Moze zna ktos ten model kolumn. Szukalem zdiec tych kolumn, ale bez rezultatow, wiec postanowilem zrobic je sam i do tego narysowac schemat zwrotnicy...

    Nagłośnienie Domowe pjwr   22 Sie 2007 01:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 15720
  • potrzebny schemat el.szyb golf 3

    taki to ja wlasnie mam kupilem ta ksiazke ale to jest schemat od rocznika 92 a rozni sie od nowszego modelu tym ze niema takiej funkcji ktora jak sie przycisnie dluzej guzik to szyba sama sie domknie dziala toale w gruga strone przy otwieraniu szyby no i jest taki problem ze podnosniki nowszego rocznika...

    Samochody Elektryka i elektronika BeBe_1   29 Sty 2006 22:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2241
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty