schemat polaczenia

Znaleziono około 787 wyników dla: schemat polaczenia
Podstawowa forma zapytania: schemat połączenie
  • polaczenia passata b4 z laptopem, wejscie OBD, schemat kabla

    chce polaczyc mojego passata b4 z laptopem aby sprawdzic ABS. sciagnolem sobie program vag z neta. potrzebuje jak zrobic sobie odpowiedni kabelek w samochodzie mam zlacze OBD. prosze o schemat zrobienia takiego kabelka. dzieki

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   05 Cze 2006 21:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1299
  • szukam schematu do polaczenia cd-ronu do wzmacniacza

    szukam schematu polaczenia cd-romu do wzmacniacza i zasilania oraz plytki sterowania do niego tzn play,pause,next,piev etc.! z gory dzieki!!

    Początkujący Serwisanci Artur k.   13 Sty 2007 00:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 510
  • Schemat kabla do polaczenia komputera z smart-clipem

    Witam kupiłem smartclipa ale w zestawie nie było kabla do połączenia go z komputerem i teraz nie wiem jakim kablem go połączyć czy tam maja być któreś piny zamienione tak jak do łączenia 2 komputerów czy to ma być zwykła przedłużka lpt?? mam stary kabel od drukarki więc mogę jedna stronę obciąć i założyć...

    GSM Serwis Wasz3k   30 Kwi 2007 22:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 648
  • Schemat kabla RS232 do polaczenia PC z PLC S7-300

    Witam wszystkich! Chce sam zrobić kabel RS232 do połączenia PC ze sterownikiem PLC siemensa S7-300, a w zasadzie z adapterem MPI, bo taki już mam (PC Adapter V5.1 z jednej strony MPI/DP do sterownika, z drugiej RS232). Nie jestem tylko pewien jak mam połączyć żyły kabla do wtyczek DB9. Znalazłem...

    Automatyka Przemysłowa marin10   10 Mar 2010 22:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 14021
  • schemat trafo Dy5 polaczenia zaciskow

    jak w temacie. potrzebuje schemat polaczen zaciskow trafo Dy5. moze byc link, obrazek Edit: zapomnialem dodac ze potrzebuje tego na szybko!

    Elektro Początkujący hellmartin   11 Kwi 2011 14:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5934
  • schematu polaczenia DOMOFONU/dwa mieszkania/ typ COMELIT 1602/dwa przewody

    szukam schematu polaczenia DOMOFONU/dwa mieszkania/ typ COMELIT 1602/dwa przewody/ z zamkiem magnetycznym 12v mam instrukce po francusku ,ale jest malo czytelna prosze o pomoc

    Instrukcje Szukam toulon   13 Mar 2014 17:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 636
  • eagle - schemat układu zliczającego w eagle

    Witam, Bardzo proszę o pomoc w zaprojektowaniu płytki w programie eagle. Cel: Układ zliczający wartości napięcia i natężenia w funkcji czasu w zadanym czasie. Chodzi o zapisanie wartości napięcia i natężenia jednocześnie w czasie rzeczywistym. Dane a. Schemat ideowy b. Listing elementów c....

    Projektowanie PCB somebody.gd   02 Sie 2013 07:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1461
  • szukam schemat wtyczki AOC Spectrum 5Glr 15".

    Mam prosbe, posiadam monitor AOC Spectrum 5Glr 15".Urwala mi sie wtryczka do kabla sygnalowego i potrzebuje schematu polaczenia. Przeniesiono z: Schematu/instrukcji...

    Monitory Serwis gizmo000   22 Sty 2005 17:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 777
  • Szukam schematu polaczenia Sony Xr-C33R + joystick laguny

    radio jest przystosowane na joya RM-X4S, ale slyszalem ze sa tez modoly ktore sie podlancza pod wyjscie na zmieniarke a wtedy i wyswietlacz dziala. kto wie gdzie tego szukac? (chodzi o schemat, bo gotowe urzadzenie kosztuje ok 400zl, a to troche za duzo) dzieki

    Schematu/instrukcji/artykułu mario60   14 Cze 2005 10:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 660
  • Domofon - schemat kasety

    Mam domofon firmy fenix.. szukam schamatu plytki abym mogl uruchomic glosnik i mikrofon w kasecie.. (w sumie glosnik juz dziala).. mam na plytce sterwonika wyjscie - mikrofon kaseta - ale podlaczam przez plytke i nie dziala;/ sprawa dosc pilna wiec jesli to nie problem prosilbym o nawet najprostrzy...

    Początkujący Serwisanci hefid   02 Lip 2006 21:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3470
  • jak wyglada schemat połaczenia rownoleglego od wzmacniacza?

    ma ktos schemat polaczenia rownoleglego od wzmacniacza do glosnikow? albo moze to jakos logicznie wytlumaczyc? :) dzieki:)

    Radia Samochodowe Serwis Stradowski Piotr   17 Cze 2006 14:21 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 942
  • schemat kabla do nokii 6020 i 6230, potrzebuje.

    witam. mam podrobke kabla "com" do nokii. i potrzebuje schemat polaczenia przewodow do tych dwoch model nokii. z gory dziekuje. pozdr.

    GSM Serwis cicinho6   13 Gru 2006 16:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1623
  • Potrzebuje schematu kabla Euro-czincz

    Taaa rozwiazac samodzielnie znajdz mi dokladny i poslki schemat polaczenia kabli euro czincz to jak bym znalazl wczesniej to bym nie zakladal tematu na forum zeby czytac jakies komentarze cwaniaka jednego z drugim

    Początkujący Elektronicy Arnold_S.   31 Paź 2006 21:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8610
  • Potrzebny schemat podlaczenia silnika mikroma SA-25

    Witam Potrzebowalbym schemat polaczenia silnika widocznego na zdjeciach Z silnika wychodza 4 przewody do tego musi byc podlaczony kondensator Silnik jest jednofazowy Prosze o pomoc

    Inne Szukam rafi8610   15 Gru 2012 10:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1893
  • zanikaja polaczenia w eagle

    mam schemat ktory przerysowuje do eagle ze scehamtu wywalilem sekundy bo nie sa mi potrzebne a calosc chce zmiescic w jak najmniejszej obudowie wiec uzylem elementow smd narysowalem wpierw schemat z diodami i zrobilem do niego pcb..ale wydala mi sie duza wiec wywalilem diody (potem jak se bede lutowal...

    Projektowanie PCB solar1   17 Lip 2005 10:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 501
  • Czy ten schemat jest poprawny?

    Dzieki za zainterowanie :) Poprawilem schemat ale idea sie troszke zmienila wiec przybylo kilka nowych elementow. Moglibyscie teraz sprawdzic? Czujniki pradu narysowalem wedlug tej strony: Mam teraz dylemat jaka forme komunikacji zastosowac - RS232, USB, Ethernet, WiFi czy radiowa + baza. W...

    Początkujący Naprawy everkartka   03 Mar 2013 18:39 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2481
  • Kłopoty z instalacją modułu ETHM-1 Satel

    Witam, czy ktos moze uporal sie z problemem polaczenia przez ETHM-1 z programem DloadX? Mam ten sam problem, dodatkowo centrala zglasza awarie : "Brak sygn. DTR na porcie RS" (tak jak przy odlaczonym kablu RS), wiec podejzewam ze cos z kabelkiem moze byc nie tak. Kabelek wykonalem wg instrukcji: ale...

    Zabezpieczenia Stacjonarne bigbars   09 Mar 2010 22:15 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 28978
  • Peugeot 206 polaczenie radia z zewnetrznym wyswietlaczem?

    Poszukuje schematu polaczenia radia z zewnetrznym wyswietlaczem. Jesli jest tez joystick to tez moglby byc schemat polaczenia jego z radiem.

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   18 Wrz 2003 10:46 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 10050
  • Problem z baterią Compaq M700

    Potrzebny mi schemat polaczenia ze soba ogniw bateri i podlaczenia ich do plytki. Bardzo prosze o pomoc bo nie moge zlozyc baterii a mam nowiutkie ogniwa. Dodano po 1 Potrzebny mi schemat polaczenia ze soba ogniw bateri i podlaczenia ich do plytki. Bardzo prosze o pomoc bo nie moge zlozyc baterii...

    Komputery Hardware Argyle   12 Wrz 2005 22:56 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 7577
  • Prosze o opinie w kilku kwestiach schematu kabla

    Na złaczu DB25 piny od 18 do 25 są połaczone z sobą i jest to masa . polączenie pin 23 z wtyczki db25m z pinem 19 ukladu 74ls244 czy w tym ukladzie powinna byc kropka Tak, ma być. To sygnał ENABLE, właczajacy bufory. Ma być "0" logiczne, czyli np. GND. Wszystkie czarne kreski na Twoim schemacie...

    Projektowanie Układów johanxxx   04 Gru 2005 13:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 738
  • routery - sieć wifi w domu z ap client

    witam. od razu proszę moderatorów i nie przenoszenie, zamykanie itp tematu ponieważ na forum jest kilka takich tematów ale nie odpowiadają one na moje pytania. wiec zacznę. mam 2 routery TP-LINK TL-WR543G oba posiadaja funkcje client. posaiadam łacze inernetowe (radiowe, antena paraboliczna na dachu...

    Sieci WiFi wojtek2803   24 Wrz 2012 21:37 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 3057
  • Dziwne rzeczy z Nokia 3310

    Witam! Podłącze sie do tego posta bo ten temat pasuje w sam raz do mojego przypadku, a mianowicie: Probowalem naprawic zalana nokie 3310 ktora w ogole sie nie chciala zalaczyc. Wykapalem plytke w spirytusie, wyszczotkowalem, wygrzalem i... telefon ozyl. Jednak zauwazylem ze dzieje sie dziwne rzeczy...

    GSM Serwis Pirzyn   13 Lip 2006 13:59 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2699
  • schemat montażowy nie zgodny ze schematem

    Witam wszystkich chcących pomóc, mój dzisiejszy problem jest następujący: wykonałem uklad według poniższego schematu rysunek nr 19 rysując tak ścieżki jak jest rozrysowany schemat tam gdzie sie gałezie sie przecinają ze sobą i nie ma węzłów wykonałem przjscie po stronie laminatu bez miedzi kabelkiem...

    Początkujący Elektronicy jony   13 Lut 2007 15:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1514
  • Moduł EXPERT GSM -potrzebuje schematu kabla do programowania

    to typowa aplikacja ukladu max 232, mozna zastosowac kabel f-bus do jakiegos telefonu gsm oczywiscie jesli jest na maxie ale radzilbym wykonac samodzielnie bo wiadomo jakiej jakosci sa te uklady w tych kablach a szkoda zeby siedziec godzinami dochodzac dlaczego niedziala... warto pamietac o zasilaniu...

    Zabezpieczenia Stacjonarne 501238975   09 Sie 2006 16:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3179
  • Prosze o rozjaśnienie sytuacji wzgledem elektro schematu na jutro

    Witam Szanownych Kolegów po fachu. Elektryka nie jest mi obca ale mam problem z Niemieckim schematem ktory musze wykonać na jutro. Tzn zrobic cala instalacje. Problem w tym ze podpisy sa po niemiecku i nie jestem pewny co do tego. Schemat dotyczy polaczenia klatek schodowych wraz z PIRem(czyli faza...

    Elektryka Instalacje i Sieci ar3ck1_   20 Maj 2015 20:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 375
  • Pralka Ariston AVL109 schemat plyty programatora

    Poszukuje schamat elektronicznego programatora pralki Ariston AVL109. Chodzi mi o schemat na poziomie komponentow. Moglby byc takze schemat podobnego programatora pralki Ariston lub Indesit (poniewaz wiele z nich posiada modul programatora prawie identyczny). Wyskakuje mi error F01 y zaczyna wypompowywac...

    AGD Pralki, Suszarki urbanlen   13 Mar 2007 01:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4154
  • Schemat instalacji grzewczej - Prośba o opinie.

    Mozna tez zamiast zakladac dodatkowe rury, rozplanowac caly polaczony uklad 2 kotlow i solarow tak, aby tym samym orurowaniem szly polaczenia wszystkich ukladow. Jest to troche bardziej skomplikowane, ale tylko na etapie planowania. Pozniej to wszystko wychodzi proste i mozna latwo dolaczac dodatkowe...

    Systemy Grzewcze Użytkowy rema92   21 Lip 2013 09:04 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 10815
  • prosze o sprawdzenie schematu instalacji alarmowej

    prosze o sprawdzenie schematu polaczenia: SATEL CA5 Czujnik bosch sygnalizator SP4001R manipulator LCD. Mam pytanie czy w sygnalizatorze jest potrzebny ten rezystor bo producent okresla tylko ze niektore centrale potrzebuja ten rezystor na sygnalizatorze a niektore nie. prosze o odpowiedz

    Systemy Alarmowe sharp   24 Sie 2014 20:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2103
  • Peugeot 206 2.0 hdi klimatyzacja/czujnik temp cieczy

    (at)leśnyczart Nie musisz ze mna gadac. Jesli jednak zarzucasz mi cos, o czym nie masz pojecia, to jeszcze raz wyjasnie: Na poczatku wieku PSA przeszedl z dokumentacja z papieru na WWW. Przy okazji mieli genialna idee zmiany filozofii dokumentacji i dostosowali ja do nowego medium. Schemat, np....

    Samochody Elektryka i elektronika leśnyczart   29 Lis 2015 19:06 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 6415
  • Zewnętrzny SRAM w AVR; RTL8019

    Tia... a do czego prowadzi link ktory podalem w pierwszym poscie :> 1. "po pierwsze primo" schemat polaczenia tego ich modulu jest zle narysowany ;) 2. "po drugie primo" ;) nie ma schematu tego modulu 3. Program wysyla pakiety... bez ich tresci 4. Skladnia moze i jest czytelna ale prgogram nie......

    Mikrokontrolery Ogólne krashan   18 Kwi 2006 20:37 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6964
  • Blad na schemacie wzmacniacza z Radioelektronika?

    Zmienilem ilosc diod BAP811 z 4 na 2 (wedlug poprawki w nr 3/83). Napiecie wyjsciowe wzgledem masy jest teraz mniejsze (okolo -1.6V) ale nie mozna go wyzerowac (oporniki nastawny Rd na schemacie z 82 roku). Regulacja pradow zerowych (opornik nastawny Rc) nie dziala poprawnie. Jesli ustawie 20mA na...

    Audio Serwis fancy   05 Mar 2004 09:02 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2623
  • Motorola e365 - schemat. Zalana klawiatura, sprawdzenie połączeń.

    witam ponowie szukam schematu do tej morotoli zalala sie klawiatura i musze sprawdzic polaczenia na druku ale bez schematu nic nie zrobie pozdrawiam

    GSM Serwis rrobert   02 Sty 2005 13:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 870
  • Sterowanie dwoma silnikami w malym robocie (np. sumo)

    Przemierzam sie w dalszej lub blizszej przyszlosci do zbudowania malego robocika. Cos na ksztalt sumo-robota, lub cos, co by tylko na poczatek podazalo za linia lub omijalo jakies przeszkody. Na elektronice znam sie tylko troche, wyszukalem pare schematow polaczen sensorow (juz je skladalem i wiem, ze...

    Automatyka Przemysłowa zerpo   28 Kwi 2005 08:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1395
  • domofon fermax-schemat

    Czy ktos posiada instrukcje,schemat polaczen w domofonie fermax(jednoosobowy)? Nie mialem doczynienia z fermaxem i nie ogladalem go jeszcze i nie wiem co to za model ale moze ma ktos jakis orientacyjny schemat polaczen bo musze jutro posparawdzac polaczenia..

    Domofony i kontrola dostępu kraisman   14 Lis 2005 23:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 8085
  • sprzężone silniki sterowanie obrotem o okreslony kąt

    Witam Moze sie naraze adminowi za ten list bowiem jest to kopia listu jaki wyslalem na inne forum ale poniewaz w dalszym ciagu nie wiem czy sposob jaki chce polaczyc wskaznik z selsynem jest poprawny. Dlatego tez postanowilem na tym forum zadac na nowo moje pytanie a poniewaz znalzem te posty dotyczace...

    Elektro Maszyny i Urządzenia wosiekpl   21 Lis 2005 22:29 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3143
  • Jak zrobić Ograniczenie prądowe na 3A w zasilaczu warsztat.

    Witam. Takie pytanko do Elektronik8: mianowicie chodzi mi o ten najprostszy schemat zabezpieczenia prądowego na tranzystorze i rezystorze przed tranzystorem mocy. Szukalem tego na google ale nigdzie nie moge natrafic na schemat polaczenia tej blokady tranzystora mocy. Moj zasilacz (czysto teoretyczny)...

    Projektowanie Układów raczek3   25 Mar 2008 20:46 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7882
  • Schemat i naprawa wzmacniacza Gigantic 200

    WItam! Na warsztacie mam wzmacniacz Gigantic 200. Zostal on zlozony przez HiFi Service, mieszczaca sie w Gdansku. Brakuje w nim baterii kondensatorow i gniazdek typu jack. Lampy jakie do niego wchodza to 4xEL34 i 8xECC83. Wzmacniacz ma wybor opornosci kolumn - 4,6,8 Ω, wybor mocy miedzy 90 a 180W....

    Elektronika Retro anszun   09 Cze 2006 18:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1637
  • CTX PR711FL - schemat wtyczki 15pin

    Tu masz schemat wtyczki: (15) kazdy monitor ma takie same polaczenia we wtyczce inne moga byc kolory przewodow i polaczenie w samym monitorze a to juz musisz sprawdzic na schemacie monitora

    Początkujący Serwisanci bartes   24 Lut 2007 12:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1696
  • Radio+Zmieniarka Daewoo w OPLU

    Co do problemu (1) to ktore, ktorymi z trzech koncowek mam polaczyc, 4, 5 oraz 13(numery ze schematu zalacznika). Jesli chodzi o (2) to mam schemat polaczenia, ale chodzi mi o to jak lutowac koncowki DIN, aby nie spalic ktoregos sprzetu. Schemat jaki mam to ten co naklejony jest na radiu, zamieszczam...

    Radia Samochodowe Serwis jacos001   28 Sie 2007 10:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1993
  • mit czy prawda - mostkowanie koncowek radia Pioneer ??

    witam szukam na forum informacji o mostkowaniu koncowek mocy w wysokich modelach odtwarzaczy marki Pioneer. Znalazlem kilka watkow na tym forum i informacje w nich zawarte sa calkiem sprzeczne. Pytanko moje pojawilo sie po przeczytaniu instrukcji, a dokladniej: Ponizej zamieszczam...

    CarAudio Ogólne milejow   01 Wrz 2008 22:09 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6655
  • Sharan 2.8 - Poszukuje schematu skrzyni biegow automat

    Witam, POszukuje schematu polaczen komputera sterujacego skrzynia automatyczna w samochodzie sharan z silnikiem VR6 rocznik 1998. Porblem polega na tym ze skrzynia dzialaw trybie awaryjnym, samochod ledow jezdzia a VAG daje bledy sygnalu TPS (caly czas 4,99V) i jakiegos polacznia z ECU. Ze schematu...

    Samochody Szukam juby6   05 Paź 2012 09:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3240
  • Schemat ideowy do schematu montażowego

    W Eaglu, czy Protelu rysujesz schemat ideowy, a potem mozesz zaprojektowac plytke pol-automatycznie. W eaglu na przyklad rozmieszczasz recznie elementy na plytce, a program sam moze utworzyc polaczenia miedzy nimi. Calkowita automatyzacja raczej nie daje "fajnych" efektow - algorytmy odpowiedzialne...

    Początkujący Elektronicy fuutro   19 Gru 2007 12:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1276
  • Lokalizacja zlacza w/g schematu Polonez 1,5 i 1,6 od 1993 r.

    Prosze o pomoc : gdzie jest złacze laczace oznaczone na schemacie u Morawskiego rys. 7,1 b /instalacja polonez 1,5 i 1,6 od MR 1993 / jako numer 125. Prosze o wskazanie gdzie konkretnie w Polonezie jest to złacze 125. Jest to punkt zwierny mas po wylacznikach drzwiowych / od kierowcy i dwoje tylnych...

    Samochody Elektryka i elektronika markus15021959   15 Cze 2009 21:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 656
  • Altium 6 'unrouted' na schemacie

    Witam, czy w altiumie mozna routowac sciezki na pcb, tak aby w schemacie pojawily sie polaczenia ktore nastepnie nalezy wykonac(elementy mam dodane i na pcb i na schemacie). Krotko mowiac odwrotnie niz jest jest to zazwyczaj? Pozdrawiam Marcin

    Projektowanie PCB kemot55   17 Sty 2010 00:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 534
  • Schematu Connect Nav + Fiat Stilo pilnie szukam

    Poszukuje schematu CN+ z Fiata Stilo , potrzebuje dokladny schemat ideowy z rozmieszczeniem elementow na plytce drukowanej a w szczegolnosci polaczenia LCD z plyta glowna urzadzenia. Sprawa dosc pilna , dzieki za pomoc.

    Samochody Szukam hrumak   21 Cze 2010 20:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1113
  • Schemat elektryczny szafy - podstawy

    Witam, Poszukuje informacji/literatury jak stworzyc rysunki elektryczne szafy od podstaw ale rowniez szukam moze kilku rad od was. Hucznie to nazwalem szafa elektryczna a tak naprawde musze narysowac polaczenia miedzy kilkoma zugami, dwoma przekaznikami i w zasadzie to wszystko. Bardzo proste ale...

    Automatyka Przemysłowa eljarkos   05 Lut 2015 11:35 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2331
  • Sherman TIG 200P AC/DC - potrzebny schemat

    Witam.przepraszam za pozny odpis. Spawarka nie wykonuje poprawnie programu dla spawania tig. Po rozebraniu stwierdzilem jedynie zmiany (przerwane ścieżki, zmienione polaczenia itp) na plycie do której wchodzi część przewodów z panelu sterowniczego oraz popekane rezystory (?) ceramiczne. Plyta od zasilania...

    Elektro Spawarki i Prostowniki bestler   14 Cze 2015 21:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 573
  • Citroen C8 - Potrzebny schemat elektryczny

    Mam schemat starszego modelu CAN-VAN (twoj powinien byc full CAN), ale nie moge przeslac schematu ideowego, tylko blokowy i polaczenia poszczegolnych elementow (duzo tego). Powiedz wiec raczej, jaki masz problem.

    Samochody Elektryka i elektronika georgesgr   27 Paź 2015 13:44 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 1590
  • alfa romeo mito schemat

    Pozdrawiam wszystkich!! Poszukuje schematu Alfa romro Mito 2009 , a to polaczenia czujnika zmierzchu/deszczu i NBC (komputer pokladowy). Schemat moze byc i z innych aut. (Grande punto ,Punto Evo, Fiat 500)

    Samochody Szukam kubiczekzb   11 Sty 2016 10:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 354
  • Wzmacniacz 100W - zasilanie

    Zasilanie to jest najwiekszy koszt w takich wzmacniaczach, ja robilem taki uklad na tda7294 (1x100W) i dalem trafo teroidalne cos kolo 150 VA (przy pelnej mocy musisz sie liczyc z tym ze conajmniej 30 W koncowka mocy bedzie oddawala w postaci ciepla), a co do schematu to (wersji na 2x100W): 1. trafo...

    Audio Serwis tknefel - GORKY   15 Lis 2003 10:10 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 5733
  • Uklad logarytmujacy na wzm. operacyjnym

    Bardzo prosze o pomoc w sprawie schematu ukladu logarytmujacego na wzmacniaczu operacyjnym. Niestety nie wiem jak to ma wygladac. Potrzebuje znac konkretne wartosci elementow i schemat polaczenia ... musze wykorzystac go w swojej pracy dyplomowej, a znalezc nie moge ... mail: enmayer_20(at)wp.pl Dzieki...

    Schematu/instrukcji/artykułu michalgorny   21 Sty 2004 08:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2325
  • zwrotnica ???

    mam prosbe - buduje kolumne dwudrozna na glosnikach gdn 4 ohm, 80W 18cm srednicy, oraz na wysokotonowym 8 ohm,150 W. potrzebuje schematu zwrotnicy 6dB lub 12dB do takiego zestawu, oraz schematu polaczenia tego w kolumnie. pozdrowienia

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe alditch   13 Gru 2003 23:24 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3339
  • Schemat vga-pinout 15pin 2 rzedy??

    Dokladnie tak jest jak mowisz i wiem o tym wszystkim dobrze mialem wszestkie voodoo od 1-3 , ale jak pdlaczyc ten akceleratr do monitora ma wyjscie takie jak pisalem czyli 15 pin w 2 rzedach , kabelek mam do polaczenia grafy z voodoo ,ale wyjscie vga jest inne i tu tkwi problem.schemat wyjscia jest pare...

    Komputery Hardware tzok   21 Mar 2004 20:54 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 14628
  • Szukam schematu instalacji elektrycznej do Daewoo Tico 97rok

    Szczegolnie potrzebny jest mi schemat elektr. polaczenia swiatel mijania oraz radia samochodowego. Mam taki problem ze po wlaczeniu swiatel radio mi przestaje grac.

    Samochody Szukam wloc   04 Kwi 2004 09:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3778
  • spawarka - zagadkowy schemat

    (at)inikue : ale widzisz na tym schemacie ze obwod sterowania tyrystorami nie ma zadnego polaczenia z reszta układu? tzn pytanie moje jest takie : skad biora sie impulsy startujace te tyrystory? no chyba ze wykorzystuje sie tutaj jakies nieznane mi wlasciwosci bramki tyrystora... jesli ktos zna...

    Elektro Maszyny i Urządzenia gpql   15 Wrz 2004 22:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2550
  • Poszukuje schematu instalacji zaplonowej Toyota rav `97

    Poszukuje schematu instalacji zaplonowej Toyota rav `97 polaczenia aparat-jednostka sterujaca-wzmacniacz-cewka WN :cry:

    Samochody Szukam joda   20 Wrz 2004 21:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1080
  • Poszukuję schematu kabelka do komunikacji..

    Witam ! Poszukuję schematu kabelka do komunikacji zasilacza awaryjnego AROS 3000 z komputerem . Bardzo proszę o wszelkie wskazówki. Z góry bardzo dziękuję . W UPSach z ktorymi sie spotkalem kabelek to zwykly NULL-MODEM dla potrow szeregowych...

    Schematu/instrukcji/artykułu sq4gxk   24 Wrz 2004 09:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 552
  • pomozcie znalezc schemat Onwa 2-6112-31

    dzieki jak cos wymysle dam znac. a wiec jak dla mnie to ten schemat jest dla ludzi o sokolim wzroku. mam pytanie dla bystrych: jaka wartosc r116 i co to ten tranz q25. (i zamiennik bo ja go nigdzie nie moge w bazach znalezc) z gory dzieki dobra jest poradzilem sobie juz z tym ale zostalo jeszcze...

    Schematu/instrukcji/artykułu zizxi   29 Gru 2004 15:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2496
  • Moduł ADAM-4500. Schemat połączenia z rs-232.

    witam, poszukuje usilnie schematu polaczenia z komputerowym rs-232 modulu adam-4500. jesli ktos byl by laskawy chocby krotko opisac co i jak bylbym wdzieczny. mail: domin_lodz(at)o2.pl przeszukalem juz cale gogle ale nie wiele tam jest. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...

    Początkujący Elektronicy Telo   05 Kwi 2005 07:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 704
  • 1.9 TDI AUDI silnik 1Z schemat

    no noo a powiedzcie mi bylem dzis w serwisie i podpinali pod tek kostkii i nie bylo polaczenia cos zle dzila tylko co??? ktore piny w sterowniku samochodowym odpowiedzilne za ta diagnopstyke????? chce pzrebadac pzrewody moze gdzies sa trafione??? nie moge zaczaic tego schematu nie znam niemieckiego. -a...

    Samochody Elektryka i elektronika autosuper   18 Kwi 2005 22:26 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 14908
  • małosygnałowy schemat zastępczy - pomocy !!

    Dzieki wielkie za pomoc. Mam jeszcze jedno male pytanie. Czy w tym pierwszym zadaniu, w schemacie zasepczym malosygnalowym nie powinno byc polaczenia tak jak zrobilem w poprawce ? lub

    Początkujący Elektronicy diods   25 Lis 2008 21:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3026
  • Silnik od krajzegi i porąbany schemat :(

    Dzieki za szybki odzew. Co do bledu znalezionego przez karol3 odnosnie wylacznika, to ja zle napisalem. Wylacznik tak naprawde ma kilka polozen, a dokladnie 4. Ma 3 styki. W pierwszym polozeniu nie ma polaczenia mdzy zadnymi stykami. W drugim lacza sie wszystkie. W trzecim powiedzmy pierwszy z drugim,...

    Elektro Maszyny i Urządzenia Tony Halik   20 Lip 2005 10:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8619
  • Tv-out Radeon 9600 czarno-biały ekran i schemat przewodu

    Witam! Zakupiłem Radeona 9600 i połączyłem go poprzez tv-out i 4 pinowy przewod s-video-euro do tv. Mój problem polega na tym iż mam czarno biały ekran próbowałem juz ustawieniami pal i nic.Próbowalem zobaczyć czy to wina przewodu też niewiem. Prosze wiec o pomoc w tej sprawie oraz jezeli ktos ma o...

    Komputery Hardware gregor82   11 Wrz 2005 10:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1020
  • poszukuje schematu podlaczenia foteli grzanych w Audi A4 96r

    witam jak w temacie - poszukuje informacji jak podlaczyc grzane fotele do instalacji elektrycznej samochodu Audi A4 1996 r. ktore seryjnie nie bylo wyposazonego w ta opcje i co jest potrzebne zeby to dzialalo jak nalezy. Aktualnie kupilem fotele podgrzewane i potencjometry/przelaczniki regulacji grzania...

    Samochody Elektryka i elektronika gadam13   21 Paź 2009 12:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7802
  • Adapter COM (przez USB) Prosze o taki schemacik

    Chciałbym sobie zbudować taki adapter portu COM przez gniazdo USB Sterowniki mozna do tego znalezc na internecie wiec z tym problemu nie ma. Problem jest w schemacie polaczenia wtyczki usb z gniazdem com. Prosze o taki schemat. Wielkie dzięki :]

    Komputery Hardware bubu321   13 Lut 2006 15:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2349
  • ACL na PAR36

    moim zdaniem to połaczenie jest dobre. Na tym moim schemacie polaczenia są między czerwonym z niebieskim kablem, masz tu schemat z kostkami

    Optoelektronika osnapus   28 Sty 2008 22:55 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3586
  • zasilacz płyty AT przetwornica +12 +5 -12 -5 z akumulatora

    dzieki, czy moglbym prosic przykald takiego stabilizatora low drop i jego spadek napiecia, cene tak mniej wiecej. czy norma AT nt. napiec zasilajacych okresla równiez 10% spadek?? drugie pytanie: czy schemat polaczenia nog sterujacych przetwornicami jest ok, czy takie połączanie nie bedzie powodowało...

    Układy Zasilające Dar.El   24 Lis 2006 14:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2492
  • Poszukuje schematu TV TELESTAR 9155T CROMA.

    Poszukuje schematu TV TELESTAR 9155T CROMA.Chasi to prawdopodobnie PT11[wnioskuje tak przegladajac wyszukiwarke].Mam wypalenia sciezek w okolicy trafopowielacza i ktos porobil dziwne polaczenia.Moze ktos wie zkolegow do czego to porownac.

    Schematu/instrukcji/artykułu k3048   19 Lis 2006 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 731
  • gainclone lm4780 schemat problem

    Jezeli trafo jest porzadnie zrobione-to nawet ona nie powinno takiego cyrku robic. Napewno wszystko jest ok-podlaczone??? A moze kostka jest walnieta?? Albo ta aplikacja jakas felerna....- bo zauwazylem ze duzo schematow jest z bledami(albo zle polaczenia albo zle elementy) sam teraz mialem problem z...

    Projektowanie Układów Malas1984   18 Sie 2007 21:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3919
  • Potrzebny Schemat do Thomson A3500

    mam problem mianowicie taki ze wyjscia na glosniki przestaly dzialac prawdopodobnie spowodowalem ten problem tuz po podlaczeniu innych glosnikow o innej ilosci Ohmow! teraz usterki na plycie glownej ani na elementach! wiec pewnie czeka mnie zabawa z miernikiem. jednakze schemat tejze plyty glownej jest...

    Schematu/instrukcji/artykułu krymek1987   08 Paź 2007 21:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 438
  • sterownik centralnego zamka Boxer 802 - jak podłączyc?

    Witam, posiadam centralkę boxer 802 od sterowania centralnego. Wiem juz ze sterowanie odbywa sie masami, ale ma ona duzo wyprowadzen i prosilbym o schemat polaczenia jej z silownikami i alarmem, albo jakis podobny schemat jesli kolory wyprowadzen sa uniwersalne. Serdecznie dziekuje. Tyle wiem : -...

    Samochody Szukam bobojad   13 Lut 2008 08:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 882
  • SONY RXD7 - koncowka mocy ???

    wylutowalem STK z plyty glownej moja wieza nie ma osobnej plyty ze wzmacniaczem jak to jest w wersji HCK-RDX7AV i widze po tych schematach ze to zupelnie inna konstrukcja plyty glownej. ale wymienie kondensatorki elektrolityczne wzorujac sie na schemacie polaczenia STK ... w sumie jest tych kondensatorkow...

    Audio Początkujący Telo   27 Maj 2008 07:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3889
  • C75 - potrzebny schemat kabla RS232

    Witam. Mam stary telefon Siemensa C75 i chcialem sie nim troche pobawic, ale za bardzo nie wiem jak sie do tego zabrac (stad temat w dziale dla poczatkujacych ;) ). Potrzebny mi schemat kabelka do polaczenia telefonu z rs232. Nie chce wydawac pieniedzy na gotowy kabel. Jaki terminal do komunikacji...

    GSM Początkujący yapa   09 Wrz 2008 12:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1324
  • Schemat płytki w eagle. Podgląd? Wire, a signal?

    Witam! Chcialem sobie zamowic plytke wlasnego projektu - wykonawca przyjmuje projekty zrobione w eagle, i tu mam pare pytan. Jak zaznaczac punkty lutownicze? W menu mam do wyboru "hole" (niby logiczne,w sumei chodzi mi o dziure - ale na projekcie wyglada to jak X) oraz "Via" (na logike biorac to jest...

    Początkujący Elektronicy vel_marian   29 Mar 2009 19:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1614
  • Eagle - połączenie na schemacie bez prowadzenia lini

    Takie polaczenia jak zasilanie, czy inne specyficzne sygnaly potrzebne na wielu elementach jednoiczesnie to wykonuje poslugujac sie gotowymi oznacznikami z bibliotek Eagle. Znajduja sie w bibliotekach supply (1, 2). Wiec np wstawiasz symbol Vcc jako zasilanie , czy GND jako masa ( minus) i na odpowiednie...

    Projektowanie PCB marco47   02 Sty 2010 23:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2694
  • Audi A4 B5 - schemat gniazda przyczepki

    witam poszukuje schematu podlaczenia gniazda przyczepki do oryginalnej instalacji w Audi A4 B5. Problem polega na tym iz obecnie mam zamontowane niemieckie gniazdko Drugi problem to taki ze nie swieci mi w samochodzie tyle swiatlo przeciwmgielne, dowiedzialem sie ze ten problem lezy po stronie nieprawidlowo...

    Samochody Elektryka i elektronika viper555   20 Sty 2010 13:07 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 47512
  • schemat interfejsu bmw, uklad nie chodzi

    Czyli schemat narysowalem prawidlowo, tak? Polaczam + do pina 14 i mase do pina 19 i reszte tak jak nalezy to mi nie zapalaja sie diody. Dioda zapala sie na ulamek sekundy i gasnie przy wkladaniu wtyczki w pin ale nie chce sie na stale zapalic. Co moze byc nie tak? Probowalem wszystko podlaczyc jak na...

    Początkujący Elektronicy Mirek Z.   16 Paź 2011 00:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2950
  • Nagrzewnica Sirocco, schemat połączeń, zasada działania

    Sadze ,ze niewlasciwe polaczenia . Sprawdz w/g schematu . Czas grzania swiecy okolo 1 min . Regulacja na srubce dociskowej mikroprzelacznika .Grzanie to grzanie ,a wietrzenie to wietrzenie i wtedy nie moze dzialac swieca ani sprzeglo pompy paliwa.

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie ZKepowicz   20 Mar 2016 09:57 Odpowiedzi: 698    Wyświetleń: 265390
  • niedziałajacy ASR i bład w ABS-sie 00529-brak sygnału....

    Sprawdzasz według schematu polaczenia ABS ze sterem silnika. W moim przypadku pomogla wymiana Abs. W twoim musisz sie upewnic. Podaj kod silnika to podesle schemat. A czy sa jakieś błedy w silniku?

    Samochody Początkujący sajmon8526   17 Kwi 2011 21:04 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3611
  • Schemat w praktyce - jak podlaczac ?

    Witam, Mam w budowie wzmacniacz TDA2052 tym razem i widze, ze co chemat, to kolejne niespodzianki, ktorych nie jestem pewien. Gdyby ktos potwierdzil/wytlumaczyl, czy dane podlaczenia sa prawidlowe, bylbym wdzieczny. 1. Kondensatory. Rozumiem, ze gdzie na schemacie sa rozne nozki (wypelnione,...

    Początkujący Naprawy Mirek Z.   21 Lip 2012 21:43 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1640
  • Nissan Tino V10 - Schemat Elektryki ABS

    Witam Mam problem ze Sterowniken ABSu niema Polaczenia Kontaktu miedzy Sterownikem a komputerem Diagnostycznym kupilem nowy Sterownik jednak na darmo bo nadal niema Komunikacji i dlatego poszukuje Schemat Elektryki ABS Nissan Almera Tino V10 1,8 2001 Rok a jezeli to mozliwe calego auty. z Gory...

    Samochody Szukam KMal   07 Paź 2012 21:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2229
  • Peugeot partner 1,9D schemat instalacji

    Niestety, do tego modelu nie ma szczegolow okablowania zespolu wskaznikow w jednym miejscu. Trzeba by przegladac wszystkie schematy funcji, majacych zwiazek ze wskaznikami i wyszukiwac poszczegolne polaczenia. Nie bardzo mam na to czas...

    Samochody Szukam SABO-M   31 Maj 2013 21:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4500
  • Czujnik temperatury (Raspberry pi + ADC PI V2 + PT100)

    Mam do zbudowania Termometr w oparciu o nastepujace elementy: 1. Raspberry pi 2. Przetwornik - ADC PI V2, ktorego podpinam przez GPIO do Raspberry 3. Czujnik temperatury - trojprzewodowy PT100 (2 przewody niebieskie, 1 czerwony) Moje pytanie jak te elementy spiac ze soba. Moglby ktos obeznany...

    Raspberry Pi i inne mini komputery jestam   29 Sie 2013 22:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2664
  • audi A3 8l 1.6 , golf iv 1.8 - schemat pinow licznikow wskaznikow

    u mnie nie bylo problemu z airbag ale za to mialem z czujnikiem oleju.. a co do swiatel to mi swiecil sie licznik jak swiatla byly wylaczone ae jakos to opanowalem sprawdzielm polaczenia i problem zniknoo. na ten temat bedzie wiedzial mieto3. ja zostawilem licznik od audi dopasowalem immo od komputera...

    Samochody Początkujący samblaster   23 Mar 2014 09:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2268
  • Zasilanie dysku sata z USB?

    Jesli korzystasz z komputera stacjonarnego, to czemu by nie wpiac dluzszego kabla sata do plyty glownej i wyciagnac drugi jego koniec na przod obudowy. Wtedy nie potrzebujesz przejsciowki. Zasilic z usb tez mozna. Tylko usb jak widac na schemacie ma +5V a dla sata potrzebujesz napiec +3.3V, +12V, +5V....

    Komputery Hardware 2402414   31 Sie 2015 20:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4003
  • Wybuchający ne 555 moduł czasowy chińczyk

    MAmy schemat. Trzeba wziac lupe i/lub omomierz i sprawdzic ze schematem polaczenia lacznie z polaczeniami modyfikowanymi zgodnie z jakas tam instrukcja. Tych polaczen nie ma za duzo - 10 min roboty.

    Początkujący Elektronicy ducia   08 Mar 2016 22:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 549
  • Protar PCS-2100F - podłączenie pod SVGA

    Juz wiem jak sie do tego zabrac:) Patrzylem na problem ze zlej strony - chcialem rozdzielac H+V, a trzeba bylo popoczyc HSync i VSync wychodzace z karty graficznej. Dla zainteresowanych - zalaczam schemat polaczenia (znalazlem na stronie ''). Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie NukeIt

    Monitory Serwis Wojtek27   05 Lis 2001 21:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3185
  • jak polaczyc przystawke gitary elektrycznej

    szukam schematu polaczenia przystawki gitary elektrycznej

    Inne Serwis sj28   13 Mar 2002 09:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3220
  • szukam programu do symylacji bramek(and or itp)

    :arrow: Electronic WorkBench ,uklada nawet schematy polaczenia bramek jesli mamy gotowe rownanie :)

    Projektowanie PCB hotchili   24 Kwi 2003 14:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1944
  • Polaczenia akumulatora w motorze

    POTRZEBUJE POMOCY. Dopiero zaczynam, wiec troche wyrozumialosci dla amatora. Chcialbym zrobic taki obwod jak w motorze i samochodzie. Zeby akumulator sie sam ladowal i jednoczesnie zasilal swiatla czy tam cos innego. Prosze o jakas pomoc, schemat albo COKOLWIEK. :cry:

    Schematu/instrukcji/artykułu Kamil557   10 Wrz 2003 08:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1194
  • PC-chips M726 potrzebne oznaczenia pinow PS2, USB, IRDA ?

    Poszukuje sledzia USB,PS2,IRDA do plyty PC-CHIPS m726 Ewentualnie oznaczenia wyjsc pinow z plyty glownej do sledzia Jak ktos ma sledzia to prosze o kontakt (wystarczy mi schemat polaczenia wtyczki i wyjsc na sledziu) THX

    Komputery Hardware pawelski   11 Wrz 2003 10:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2093
  • Sposób rysowania schematów

    Szanowni Panowie! na wszystko sa normy ! zarowno nasze PN jak i DIN czy EU "mowia" to samo, tak jak pisali poprzednicy wszystkie styki rysujemy w pozycji "beznapieciowej" i "nie zadzialane" nie zadzialane te ktore sa uruchamiane np. elektromechanicznie, styczniki, wybijaki, przekazniki etc... w...

    Elektro Maszyny i Urządzenia king2002   08 Lip 2007 16:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4718
  • Potrzebuje schemat do Highscreen MS 1595P

    o opis ukladu stv7778 proponuje zapytac Pana Googla, chetnie odpowie czemu chcesz znac polaczenia procesora? moze bys napisal na czym polega usterka... naprawde bylo by i szybciej dla ciebie i konkretniej dla reszty forumowiczow... jesli zas chcesz tylko i wylacznie schemat to prosbe swa skierowales...

    Monitory Serwis eleMac   17 Lis 2003 20:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 922
  • schemat polaczenia

    szukam schematu kabla do monitora 15/9 daewoo

    Monitory Serwis tomek2000   09 Gru 2003 18:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1274
  • Autoalarm COBRA 969

    NIestety te alarmy od poczatkow 90 lat juz posiadaly pin kod nawet te stalo kodowe niestety niema juz schematu polaczenia

    Samochody Elektryka i elektronika wloc   15 Sty 2004 17:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1653
  • Pokrętło programatora stoi w miejscu

    WITAM na 100% walniety jest programator a ten 3 podlacz jak kploedzy radza bezposrednio do sieci zeby wrazie czego nie meczyc sie z przewodami A poza tym ja bym jeszcze posprawdzal ze schematem polaczenia wszystkich schematow bo przy przepince mozna zle odczytac numery stykow i sie pomylic.POZDRAWIAM

    AGD Początkujący TadeS   02 Mar 2004 18:02 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2541
  • schemat 3310

    Moze przelotka od wlacznika? Na to wyglada. Masz rysunek, jak powinny byc polaczenia od switcha. Nie jestem jedynie pewien po ktorej stronie V414 ma byc to polaczenie ale chyba tak jak narysowalem...

    GSM Serwis ololol   29 Mar 2004 13:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 774
  • 6310-LCD..BRAK POLACZENIA

    Nie spotkałem się z taką solucją . Zsiorbaj schemat i zrób obejścia, przelotki gniją jak przy każdej słuchawce, najczęściej te od tych dwuch kondetów i wtedy masz pasy na LCD, tobie poszło zasilanie albo clok. Tylko nie biel styków bo za pare tygodni słuchawka wróci. Cyna śniedzieje. Pozdro

    GSM Serwis 501238975   02 Gru 2004 23:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 759
  • Zdalne sterowanie komputerem na USB - schemat

    skoro nie kumasz czaczy elektronicznej to kup sobie klawiature na podczerwien :) irda usb kosztuje <70zl ostatnio wiec tez jest ok nie no porostu cenna wskazowka czemu ja na to wczesniej nie wpadlem :evil: jak bym mial duzo kasy i 0 ambicji to bym sobie poszdl do sklepu i kupil pc maka czy...

    Komputery Hardware rasz   11 Wrz 2004 09:22 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5415
  • Kabelek do motki c-200

    Mam prosbe Czy ktos moze udostepnic schemat polaczenia telefonu Motorola C-200 z kompem.

    GSM Serwis Michał Król   01 Paź 2004 22:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 462
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty