forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



schemat radioodbiornika

Znaleziono 510 wyników na elektroda.pl: schemat radioodbiornika
Podstawowa forma zapytania: schemat radioodbiornik
Forum elektroda.pl Strona Główna

Schematy radioodbiorników samochodowych

Czy ktoś z Was ma linki do stron ze schematami radioodbiorników samochodowych?? Np. Philips rc169
RadiaSamochodowe Serwis :: 17 Cze 2003 14:54 :: djlj24 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1444

Potrzebny schemat prostego radioodbiornika.

...Chce zrobić proste radyjko :D (w tej dziedzinie nie jestem dobry). Schematy na elektrodzie są, ale ja potrzebuje najprostszy z najmniejszą liczbą cewek. Wygrzebałem do niego jakiś stary kondensator nastawny (320pf/380pf) ma cztery końcówki....
Inne Serwis :: 28 Paź 2003 18:09 :: spazz4 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 985


Reklama :: 28 Paź 2003 18:09 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

problem z radioodbiornikiem MENUET

... - gra ! jednak na kazdym z zakresow W TYM SAMYM MIEJSCU NA SKALI pojawiaja sie zaklocenie ( pierdzenie ;) ) nawet gdy gra gramofon i porusze pokretlem to slychac te zaklocenia ! link do schematu tego radia
Elektronika Retro :: 22 Cze 2003 22:24 :: serwis :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2632

Przestrojenie turystycznego radioodbiornika eltra DANA.

... identyfikację i wydłuża czas przestrojenia. Poniżej skany fragmentów instrukcji serwisowych obu wersji OR "Dana", które zawierają schematy ideowe oraz rozmieszczenie elementów w układach głowic UKF/FM. Pozdrawiam i życzę sukcesów.
Audio Serwis :: 25 Sty 2004 14:04 :: janwaw :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3535

szukam radioodbornika koniecznie ze schematem

potrzebuje radioodbiornik FM ze schematem. Najlepiej stary i tani. Najlepiej stacjonarny, stary i niedrogi. Jakiejkolwiek marki. interesuje mnie głowica UF FM do badań labolatoryjnych Mój mail banet(at)interia.pl
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 05 Sty 2004 09:59 :: neutralizator :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 486

Poszukuję schematu radia sam. SONY XR-C650RDS

......
Audio Serwis :: 09 Lip 2002 16:07 :: djlj24 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1294

Cyfrowa skala częstotliwości do radioodbiornika.

W którymś z numerów SE był schemat miernika do pomiaru częstotliwosci oparty na tych układach.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 09 Kwi 2004 12:02 :: Mody :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1844

Przestrojenie radioodbiornika unitry maria r 801

Czy ktoś może wie jak przestroić radio unitry (na pasmo 88-108 Mhz) Maria R 801. Nie mogę nigdzie znaleźć schematu, nie mogę odczytać nawet nr. głowicy . O wymianie radia nie ma mowy -sentyment rodziców z góry dzięki za rady..,
Audio Serwis :: 16 Maj 2003 15:10 :: andre333 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2488

Schemat kodera stereo

... sens wykonywania przeze mnie tego kodera na na UCY7474 i LM 393,interesuje mnie tylko to czy on będzie działać(nie chodzi mi o super parametry),bo jestem właśni w połowie składania.Jakie są słyszalne wady tego kodera(w radioodbiorniku).
Radiotechnika Serwis :: 08 Cze 2003 10:53 :: Daris :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 4500

radioodbiornik FM

Czesc! Poszukuje materiałów na temat zasady działania radioodbiornika FM. Jakiś schemat blokowy i ci się po kolej w nim dzieje. Dzięki. Nara!
Początkujący Ogólny :: 10 Cze 2003 17:44 :: MaweR :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1078

Radioodbiornik - Praca dyplomowa

...Witam. Mam prośbe. Na prace dyplomową mam za zadanie zbudować prosty radioodbiornik (na jednym scalaku - moze byc wiecej). Poszukuje jakiegos dosc prostego schematu i oczywiscie opisu do niego. Na pewno zjadzie sie ktos, kto moze mi pomoc. Bede...
Początkujący Ogólny :: 04 Gru 2003 20:00 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2613


Reklama :: 04 Gru 2003 20:00 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Radioodbiornik ASIA Unitry Eltry - przestrojenie

... może ktoś już je robił, po co mam kombinować :D . Pozdrawiam Jacek Wiesz, może być ciężko. Patrzyłem na schemat tego maleństwa i tam nie ma innych kondensatorów w obwodach rezonansowych głowicy, jak tylko agregat. Więc nie ma za bardz...
Audio Serwis :: 22 Mar 2004 13:36 :: kaem :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1476

Schemat do RO SONATINA

Pilnie bardzo poszukuje schematu montażowego do radioodbiornika lampowego "SONATINA". Za pomoc wielkie dzięki.
Elektronika Retro :: 13 Mar 2004 10:27 :: Preskaler :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1454

Radioodbiornik na fale 171-178Mhz

Hiall.Szukam schematu prostego odbiornikaradiowego na fale z przedziału 171 do 178 Mhz.
Radiotechnika Serwis :: 27 Lut 2004 06:38 :: Piter K. :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1234

Radioodbiornik fal długich - pomocy!!

...Preskaler - ja nie wiem jak to zrobić. Trochę podniosłem Ci ciśnienie abyś wrzucił twoje schematy. Ja jak mam ochotę posłuchać np. wiadomości to dotykam językiem jednego bieguna wkładki W66 i leci. ok.15 km. od Solca ,z dachu wierzowca widzialność...
Radiotechnika Serwis :: 01 Lut 2004 19:59 :: Nemo :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2215

Nadajnik FM-Stereo Komputer-Wieża

... ,dla zachowania zgodności charakterystyki po deemfazie w radioodbiorniku. Czyli w skrócie: jeżeli tego układu nie ma ,to będziesz miał poważnie obciętą górę pasma w radioodbiorniku. Ale oczywiście jeżeli traktujesz to jako eksperyment ,to ...
Radiotechnika Serwis :: 05 Paź 2003 17:49 :: radiosimon :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3072

Radia samochodowe

... schematów itp ja jak zawsze mam cos ciekawego i pomocnego to tu wrzucam.....wiem i zdaje sobie sprawe ze to czasem duzo kosztuje zgromadzenie swoich zbiorów .....i zapewne nie wszyscy chcą udostepnic to za darmo!!!?? wiec wrzucajmy schem...
RadiaSamochodowe Serwis :: 11 Lut 2004 15:09 :: zdzich42 :: Odpowiedzi: 69 :: Wyświetleń: 20539

RMS 817

... radioodbiornika Eltra RMS 817 na nowy zakres częstotliwości. Przestroiłem kilkanaście radioodbiorników, ale to mnie załamało. W związku, że nie posiadam schematu, ani typu głowicy spróbowałem je przestroić na zasadzie poprzednich radioodbiornikó...
Audio Serwis :: 20 Lip 2002 00:57 :: Mirek71 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1179

problem z radioodbior. Eltra R-6322

... Nie wiem jak go sprawdzić, nie mam zadnego opisu do niego. Czy macie jakies wskazówki, sugestie? Poszukuje również jakiegos data sheet'u do tego scalaka oraz schematu do tego modelu radioodbiornika. Dzieki z góry Pozdr. wszystkich
Audio Serwis :: 25 Mar 2003 00:42 :: Fisher :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 847

Sharp przywieziony z Niemiec!

... ze to banalne pytania ale jestem amatorem znam sie tylko na radioodbiornikach!;(Jesli moge prosic to moglby mi ktos na schemacie tego odbiornika wyrysowac jak mam podlaczyc dokladnie tor fonii i przeslac ten schemat?!! POMOCY:(
Początkujący Ogólny :: 06 Kwi 2004 16:13 :: DiZMar :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1198

Wzmacniacz lampowy - sprzeżenie zwrotne

... pomiedzy siatka sterujaca a katoda. Efekt poprawna praca przy napieciu 12V. Zastosowanie wzmiacniacz m.cz. mocy w radioodbiornikach samochodowych. Typ 12K5. Cokol heptalowy Jeden szczegol prad tej siatki przyspieszajace sporo wiekszy o...
Elektronika Retro :: 03 Lis 2003 18:43 :: Mały_elektryk :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 6991

JVC KS-RT 610 R

Pilnie poszukuje schematu do tego radioodbiornika samochodowego. JVC KS-RT 610 R
RadiaSamochodowe Serwis :: 10 Cze 2003 17:10 :: bodzio_p_wa :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 433

Samochodowy wzmacniacz mocy

... pierwotne trafa. Sprawdź obwód STANDBY, przetwornice samochodowe uaktywniane są z radioodbiornika nap. 12V w momencie załączenia radyjka (np. napięciem automatycznej anteny). To wszystko co mogę powiedzieć bez schematu. Powodzenia!
Audio Serwis :: 06 Cze 2003 23:28 :: grzechhh :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2078

Pioneer KEH-P6200RDS

Mam problem z ww radioodbiornikiem. Uszkodzeniu ulegl element Q772 (rozpadl sie, wiec nie moge odczytac jego symbolu). Czy ma ktos moze schemat tego radyjka (jezeli tak to prosze o podeslanie na moj e-mail).
RadiaSamochodowe Serwis :: 29 Wrz 2003 08:58 :: slawek_j :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 599

Od czego zacząć odkodowywanie

... mikroprocesorów.Chciałbym dowiedzieć sie coś na temat odkodowywania radioodbiorników samochodowych,Gdzie moghe znaleźć informacje na ten temat dla początkujących,jakieś schematy przystawek oprogramowanie.Proszę o jakieś ciekawe linki.
RadiaSamochodowe Serwis :: 29 Paź 2003 23:59 :: djlj24 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1514

Nadajnik ?

Witam kiedyś znalazłem gdzieś w sieci schemat nadajnika <fale odebrac mozna bylo w zwyklym radioodbiorniku> tylko ze sie troche zdziwilem bo nei bylo tam zadnej cewki :o Czy tak układ moze zadziałać ? Może mi ktoś to wytłumaczyc ?
Radiotechnika Serwis :: 29 Mar 2004 06:10 :: Bubel 2 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 675

Programator I2C

... I2C. Przenośny programator układów I2C. Dodatkowo w środku mapy pamięci, które mogą posłużyć do rozkodowania popularnych radioodbiorników samochodowych. Schemat w formacie *.sch może zostać odczytany za pomocą programu z serii Protel.
Artykuły :: 25 Sie 2002 12:38 :: Fairgrounds :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 654

Klopoty z odbiorem UKF

... antenowego w radioodbiorniku musi wynosić 75 ohm. W związku z tym trzeba by zaingerować w układ wejściowy głowicy wcz i przerobić go na wzór któregokolwiek radia z takim wejściem -oczywiście najbardziej byłby wskazany taki schemat ,który wymagałby...
Początkujący Ogólny :: 24 Mar 2003 20:18 :: TM85 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1158

Ul 1550

... na "sucho" i z AK miał spadek 1,45v a z KA miał 0,6V Cy to oznacza że padł :?: Napięcie w/g schematu powinno być ok 32V a ja mam tylko 6V. Przed rezystorem R274 jest 45V. Proszę pomórzcie to ój pierwszy radioodbiornik który "serwisuje".
Początkujący Ogólny :: 07 Cze 2003 20:03 :: olcha0098 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1268

Gamm3

... rozumieć niejednozmacznie) itp. Mnie jednak interesuje znaczenie tego słowa w odniesieniu do radioodbiorników samochodowych. Widziałem schemat tego "klepacza". 89c51 i parę elementów. Mogę to wykonać bez problemu ale po co - nie znam dokładnego ...
RadiaSamochodowe Serwis :: 04 Paź 2003 22:54 :: adam white :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3661



Strona 9 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: przetwornik audio kody klawiszy falujące obroty audi falujące obroty audi falujące obroty audi analogowy rejestrator kamery tdci szarpie silnik krokowy sterownik zabezpieczenie zasilania odwrotnym wyświetlacze lampowe
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group