Witam. Mam kolejny problem z moją sorupką, czyli Scorpio mkIII z 95r, silnik 2.0l 16V z holenderską instalacją bezpośredniego wtrysku gazu...i tu zwracam się do forumowiczów z prośbą o pomoc... Problem dotyczy jak mi się wydaje nieokiełznanej elektryki. Podczas normalnej jazdy auto po prostu umarło. Wszystkie systemy jak mi się wydaje funkcjonują prawidłowo,...
Radziłbym zrobić diagnostykę silnika ,doświadczenia na sobie są najdroższe.Ten silnik ma dwie sondy lambda i obie muszą być sprawne. Przed i za katalizatorem.Najczęstsza usterka komputera złe lub brak wysterowania wtryskiwaczy.
przed czym kolwiek trzeba sprawdzić czy dochodzi paliwo do listwy wtryskiwaczy jeśli dochodzi to czy nie są przypalone końcówki wtryskiwaczy iczy wogule wtryskiwacze podają poliwo jeśli paliwa nie ma na listwie to czy pracuje ponpa paliwa w zbiorniku jeśli pracuje to może być uszkodzony reduktor ciśnienia bo ciśnienie w przewodach paliwa podczas pracy...
Mam takie pytanie. Naprawiłem instalację w scorpio 2,9 V6 12v i nie posiadam schematu podłączenia kolejności wtrysków.Wtryski połączone są w dwie sekcje po 3 na każdą i nie wiem czy pracują razem jako 6 wtrysków naraz czy na przemian po 3. Auto pracuje prawidłowo ale nie wiem czy wtryski nie powinny być przypisane w odpowiedniej kolejności do cylindrów.Próbowałem...
Znowu mam problem z Fordem Scorpio II rok 1995 2.0 samochod nie odpala na cieplym silniku, w zasadzie to nie odpala, dopoki nie ostygnie calkowicie. Na zimnym zapali i chodzi do momentu zgaszenia lub spadku zwolnienia, zatrzymania ( zmniejszone obroty) wowczas jak zgasnie to nie zapali ( przez kilka godzin). Na diagnostyce zero bledow, poczytalem sporo...
Jak w temacie będę chciał wymienić wtryski (obecnie Valtek czerwone) i reduktor (obecnie Tomasetto - nie wiem jaki model - o numerze 67R-013165) będą pracować w Alfa Romeo 155 8 zaworów 144KM ( w lecie będzie przekładka silnika na 200KM - narazie siedzi jeszcze w dawcy na podwórku ) co polecacie żeby nie trzeba było znów później wymieniać... fundusz...
Witam wszystkich serdecznie :-) Od nie dawna stałem się posiadaczem stojącego dość długo Forda Scorpio 2.0 DOHC EFI i chcę ten silniczek wraz ze skrzynią zapodać do Poloneza problem tkwi w elektronice a dokładnie padniętych wtryskiwaczach pompie paliwa i ogólnych brakach w wiązce silnika nie ma połowy kabli i komputera. Chciałbym się zorientować czy...
Witam wszystkich. Podjalem sie monatzu instalacji gazowej- 4gen oczywiscie do ww pojazdu.Sam montaz przebiegl bez najmnieszych problemow. Wszystko zaczelo sie po kalibracji podczas jazdy probnej na ktora wyjechalem zeby stwozyc mape... Juz wszystko bylo ok ,gotowe, ale Z jazdy probnej autem wrocilem, ale na holu!:cry: Powod: spalony bezpiecznik zabezpieczajacy...
No to dalej... 1. Tak jak pisałem wcześniej - szczelność dolotu. 2. Podobne objawy z wolnymi miałem jak mi się do garów lało jednocześnie gaz i benia. Tylko, że wtedy ogólnie nie miał siły. Miałem upalony styk przy centralce gazu (ten zasilający elektrozawory) i dodatkowo zlepił sie przekaźnik odłaczający plus do wtrysków. 3. W tej chwili nic więcej...
Witam Potrzebuję emulator na 2 sondy lambda do instalacji gazowej. Jakiej firmy założyc i gdzie kupić bo gaziarz montował instalacje i założył emulator na pierwszą sondę i komputer łapie błąd z drugiej i pracuje w trybie awaryjnym,spalanie kosmiczne ok.20l/100km w miescie (chyba ecu opóżnia zapłon).Nie jestem specem od gazu ale jest to błąd na ukł.wtrysku...
szanowni te dade ktore wam podałem to podał mi klient telefonicznie .Dzis dostałem ten samochod i jest to scorpio z 87r z silnikiem 2.0 efi na jednym wałku rozrzadu.aktycznie iskra jest i słychać prace pompy paliwa.Jest to jednop[unktowy wtrysk paliwa
Wszystkie zrzuty z ustawień są na stronce: Czy ma ktoś może mapę wtrysku w takiej instalacji dla silnika Ford Scorpio 2.9 V6 24V Cosworth BOB (95'-98') Moje ustawienie: U mnie problemem jest to że czasy dwóch grup wtrysków (cylindry 1-2-3 i 4-5-6) co jakiś czas całkowicie się rozchodzą i dochodzi do takiej sytuacji: w tym momencie silnikiem już całkiem...
Schematy mam, Scorpio z silnikiem 2.0 też a z wiązką od kompa to jest taki problem że połowa kabli idzie pod maskę a druga pod kokpit. No i silniku V6 jest więcej czujników i inne wtyczki od tychże czujników nie mówiąc już o wtryskach. A poza tym, przy silniku 2.0 jest przepływomierz a w 2.4 nie ma. Różnice są duże w okablowaniu. Może ktoś z was już...
Silnik rodziny N9. Czujnik położenia wału nie jest zasilany, a sam generuje sygnał, bo to czyjnik indukcyjny. Jeżeli działaja wtryskiwacze, to znaczy że czujnik sprawny i sterownik obrabia sygnał, brak iskry będzie spowodowany uszkodzeniem modułu zapłonowego, jest albo na podłużnicy, albo w okolicy cewki. Aluminiowa podstawa, na niej czarny moduł, z...
A podpowiedzcie, czy jak uwalona była by instalacja za sterownikiem, tzn np wtryskiwacz albo cewka to możliwe że wtedy wypalało by tą diodę? Dodam że reszta ścieżek w sterowniku jest czysta tylko ta zasilająca spalona, i co mnie zaskoczyło to w sterowniku który w ogóle nie jeździł w tym samochodzie to samo.
przewody wporzadku, nawet sprawdzalem - jest polaczenie z komputera do przewodow wtryskiwaczy. Wie ktos co konkretnie odcina immo? Podejrzewam ze moze byc komputer walniety ale chcialem sie upewnic czy to czasem immo nie odcinka wtrysku
Problem dotyczy forda scorpio 2.0 DOHC 16V z 1996 roku. Podczas jazdy auto zgasło w momencie gdy obroty silnika przekroczyły 6 tyś/min, może to zbieg okoliczności ale warto podać tą informacje. Od tamtej pory nie mogę uruchomić auta. W warsztacie wykluczyli uszkodzenie mechaniczne silnika auto normalnie kręci. Dopiero wieczorem zauważyłem że dioda na...
Witam. Mam problem z moim scorpio 2,3 16V 96R. Problem polega na tym że około 5 sekund po odpaleniu auta silnik zaczyna pracować na dwóch cylindrach 1 i 4, zamiana cewek miejscami niczego nie zmieniła więc cewki obie są raczej ok, skrzynka wyczyszczona na cycuś - obydwie nawet, wiązka silnika zregenerowana, EDIS wymieniony, listwa łącznie z wtryskami...
witam mam kłopot z Fordem Scorpio 2.0 16v 95r otóż pojechałem w trasę zgasiłem samochód i już nie zapalił mryga kontrolka na środku deski od immo samochód kreci nie ma iskry i odcina wtryski . posiadam do niego dwa kluczyki czarny i czerwony.pytanie czego to może być wina i jak da rade jak to usunąć ? Za wszelką pomoc bardzo dziękuję
witam mam kłopot z Fordem Scorpio 2.0 16v 95r otóż pojechałem w trasę zgasiłem samochód i już nie zapalił mryga kontrolka na środku deski od immo samochód kreci nie ma iskry i odcina wtryski . posiadam do niego dwa kluczyki czarny i czerwony.pytanie czego to może być wina i jak da rade jak to usunąć ? Za wszelką pomoc bardzo dziękuję
witam mam kłopot z Fordem Scorpio 2.0 16v 95r otóż pojechałem w trasę zgasiłem samochód i już nie zapalił mryga kontrolka na środku deski od immo samochód kreci nie ma iskry i odcina wtryski . posiadam do niego dwa kluczyki czarny i czerwony.pytanie czego to może być wina i jak da rade jak to usunąć ? Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.Proszę o jakieś...
Witam jestem tu nowy i mam problem z moim scorpio rocznik 96 2,5TDi problem polega na tym że po wymianie głowic i poskładaniu wszystkiego do kupy immo nie reaguje na kluczyk(dioda na środku deski przez około 1-2minut szybko pulsuje)po tym czasie wymruguje taki kod trzy mrugnięcia krótka przerwa i dwa mrugnięcia 3:2 może ktoś pomóc co to za kod(dla ułatwienia...
Nie znalazłem usterki tylko jej objawy. Po kolejnym rozgrzebaniu i złożeniu instalacji znowu odpala. Gdy pochodzi z pół godz. zagrzeje się to przerwie zgaśnie i już nie zapali..., dopiero po paru godzinach zacznie chodzić. Ciśnienie paliwa na listwie wtrysków jest, zmierzone ciśnieniomierzem, wygląda na to że brak impulsów do wtryskiwaczy. Zaczęło się...
Witam ! mam taki problem .Coś mnie podkusiło wymienić czujkę w bloku silnika w fordzie scorpio III 2.0 16v DOHC z gazem. Naczytałem się na forach że po tym zabiegu nie będę go musiał przez jakieś 2-3 minuty trzymać na delikatnym gazie aż się zagrzeje bo od pwnego czasu tak musiałem robić no i odłączyłem wężyk od erg to przestaną falować obroty zresztą...
czy ktoś z szanownych kolegów spotkał się z takim uszkodzeniem : silnik 2.0 dohc i nie schodzi z obrotów poniżej 3 tys. silnik oczywiście na wtrysku.prosiłbym o jakieś sugestie. z góry dzięki
Pomyliłeś pojęcia, przepływomierz zamontowany jest pomiędzy filtrem powietrza a układem przepustnicy i ma za zadanie mierzyć masę zassanego powietrza i na tej podstawie dobierać dawkę wtrysku. Natomiast to co rezebrałeś to dodatkowa przepustnica wolnych obrotów. W układzie wtryskowym przepustnica główna zamyka się całkowicie po zdjęciu nogi z "gazu"...
witam jesli chodzi o uklad wtrysku eecIV to w ulepszonej wersji motor 2.4 v6 kod 15 oznacza uszkodzenie pamięci podtrzymującej o swobodnym dostepie jesli napewno masz silnik o jakim piszesz to 15 błąd czujnika przepustnicy jesli moge ci cos doradzic to jesli nic sie z autem niedzieje to tylko przeczysc styki w złączu i daj sobie odpust czasami przy...
Nie bardzo kojarzę co to jest ECU? Jest wkręcony w blok poniżej kolektora i wtrysków. Myslałem, że to jest czujnik temperatury:( No cóz człowiek uczy sie całe życie.
Te pod deską zostaw w spokoju . Są od wtrysków ABSu i tego typu spraw !!
Jednopunktowy wtrysk w "skorpio" nie widziałem?/stare,nowe/ Nadajnik obrotów, kopułka,wtryskiwacze tam szukaj.
Nietypowy problem jak dla mnie. W czasie jazdy silnik zgasł. Zaczęła mrugać dioda immo. Próba uruchonienia silnika. Silnik zapala i gaśnie. Zacząłem grzebać mierzyć. Sterownik silnika 95GB-12A650-ED. PATS SCP CONTROL MODULE 95GG-19A366-AE czyli immo jest to oddzielna puszka. Nie jest podłączona bezpośrednio do sterownika silnika. podłączona jest do...
sprecyzuj jaki to silnik, sugerujac sie opisem swiec zaplonowych sadze, ze 2.9 24V cosworth, tylko ktory bo zaden nie mial 210 koni, albo 91-94 ze 198 koniami albo nowszy z tzw. "wieloryba" majacy 207 koni. W kazdym razie musisz wziasc pod uwage, ze osprzet do niego bedzie bardzo drogi, cewki kilkaset zl, przeplywomierz z 200, kable WN oryginaly (a...
Witam Mam skorupe składaka 89/94. 89 karoseria, silnik 2.0 EFI niby 94. Problem jest następujący. Na benzynie wtryski leją tyle paliwa że większość wylatuje przez wydech i można się nieżle zaczadzić nawet na dworze. Pali nie wiem ile tej benzyny i nawet nie chcę wiedzieć. Na gazie nie trzyma wolnych obrotów i pali 20l/100km Wcześniej było wszystko OK....
2bary w zupełności wystarczą do odpalenia auta i spokojnej jazdy,problemy mogą się pojawić ewentualnie przy szybkiej jeździe(z powodu niedostatku paliwa może mulić). Moim zdaniem problem leży gdzie indziej. Nie podoba mi się ten emulator ponieważ jego działanie polega na tym że w czasie pracy na gazie włącza szeregowo w obwód każdego wtryskiwacza opór...
Problem jest taki,ze nie ma impulsu na cewki zapłonowe i nie ma tez impulsu na wtryskiwacze.Mam podejrzenia na immo, czy dobrze myśle??? co zrobić zeby autko odpalało???
Ale kolega error pisal,ze sterownik zostaje stary wiec nowy motor i tak nie bedzie mial wtrysku na sekwencji.Stara instalacja mu na to tez nie pozwoli bo wtryski spina po2
Witam problem polega na tym że po wstrzyknięciu dawki paliwa do kolektora autko odpala i później chodzi, ale bardzo nierówno, podejrzewam że wtryski otwierają się mechanicznie a nie pod wpływem napięcia w związku z czym ta nierówna praca? posprawdzałem również napięcia zasilania komputera, czujnik płynu chłodzącego i powietrza w kolektorze dolotowym...
Mam problem z odpaleniem. przy włączonym zapłonie napięcie na wtryskach i cewce jest, a przy odpaloniu napięcia gina. wyskakuje blad w komputerze '' test systemu nie zakończony'' myslalem ze komputer padłale okazalo sie ze jest dobry co robic:?:
Nie, w dużym uproszczeniu jest tak-edis obrabia sygnał z sinusoidki na prostokąt, wysyła prostokąt do EEC IV , EEC oblicza wyprzedzenie zapłonu , przy okazji uruchamia wtryskiwcze i inne bzdeciki po czym wysyła zmodyfikowane impulsy zapłonowe do EDIS, po to, aby ten wysterował cewkami.Impulsy wyzwalające są tak sprytnie przesunięte w fazie aby nie nakładały...
Wtrysków nie słychac, podobno na stałe jest wpięty emulator (LPG). Cewka dostaje +12V, tak samo moduł. Co do kluczowania modułu nie jestem pewien, co prawda w trakcie kręcenia rozrusznikiem miernik coś tam pokazywał, ale bez oscyloskopu nie jestem w stanie określić . W każdym razie moduł cewką nie steruje, stąd moje podejrzenia padły na niego. Zresztą...
Problem polega na tym iż nie chce odpalić, a jak uruchomi się silnik to pracuje równomiernie i po chwili gaśnie, praca silnika trwa różnie od 10s do 5min.Wymieniono okablowanie silnika,sterownik (ECC5) był w serwisie i jest sprawny.Czujnik położenia wału i wałka ,cewki ,moduł zapłonu były w innym aucie i jest ok tak i z przekaźnikami.Czasami znika napięcie...
w tym momencie gdy mam przekrecony kluczyk na zaplon buczy przekaznik pompy i po zlaczeniu fura odpala Buczy przekaznik, czy pompa? Jak przekaznik Ci buczy to zbadaj to dokłdniej. Powinien tylko tykać. Tam sa dwa przekazniki. Jeden chwyta zaraz po przekreceniu kluczyka i podaje zasilanie na sterownik, wtryskiwacze itd., drugi zasila tylko pompe. Sprawdz...
Czy ktoś z was ma może opis jak podłączony jest sterownik Potrzebuje wiedzieć którym stykiem jest zasilany które styki są na czujniki , które sterują wtryskiwaczami itp. To jest złącze 60 stykowe Ford EEC-IV Byłam nawet w 2 serwisach ale powiedzieli ze nie udzielą mi takich informacji bo takich starych samochodów to oni nie robią
Witam Posiadam 20-to letniego samochodu, który służy mi bez większych problemów i zasilany jest LPG. Od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł złożenia prostego układu sterowania pojedynczym wtryskiwaczem LPG. Obecnie posiadam instalację I generacji (od 7 lat w tym aucie) i przy masie auta ok. 1,5T i silniku 2 litry spalanie w mieście wynosi prawie 15l/100km,...
Mam intalecję niby 2 generacji. Parownik Lovotech, emulator wtrysków stag, system kontroli lambda stag 2L plus z silnikiem krokowym + pokrętło. Auto nie chodzi na gazie jak pokrętło skręcę na maxa to wolne obroty są i to ładne ale nie wkręca się na obroty a gdy odkręcę register auto chodzi tylko na wysokich obrotach a wolnych brak. Zmienialem już parowniki,...
Co tu tłumaczyć , popatrz na wtryskiwacze , jeden z nich będzie odmienny od innych , a jeszcze do tego dochodzi do niego przewód.
skoro świece grzeją szukałbym w układzie paliwowym może faktycznie fitr sprawdz czy jak mu podasz już za filtrem to czy ci zacznie zapalać zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku może opornie ciągnie paliwo ze zbiornika a jak juz zaskoczy to pali i to czy zimny czy ciepły silnik może wcale nie ma znaczenia patrzyłeś jakie masz ciśnienie w przwodzie...
Więc tak panowie, wsadziłem mój sterownik i imo w takiego samego wieloryba. I auto nie odpaliło po rozkręceniu sterownika, okazało się ze prawdopodobnie eprom który odpowiada za sterowanie wtryskami się wysypał. To jego nr. N71564FTCHCA. sprawe imo zostawiam bo to jest OK. Ale martwi mnie sterownik, dlaczego to coś się zjarało ?
Kupiłem samochód ze spaloną wiązką silnika. Wymieniłem wiązkę i nie pali na dwa cylindry. Wymieniłem cewki, kable, sprawdziłem wtryski i nic. Samochód pracuje na 2 i 4 cylindrze.
Witam serdecznie, Od roku jestem posiadaczem skorupy rocznik 1994, silnik 2.0 DOHC 16v 136KM. Samochód ma nowe świece zapłonowe i załączoną sekwencję LPG. Ostatnimi czasy "urodził" się problem: Podczas jazdy, poczatkowo tylko na wysokich biegach obecnie już na 3, samochód czasami szarpie tak jakby tracił moc. Silnik wtedy jest totalnie "zmulony" i nie...
następny krok w dalszej diagnozie. wróciłem od samochodu posprawdzałem co się da i sprawa stoi tak. na wtryskach żarówka 5W nie miga sprawdzałem na wszystkich czterech gniazdach. sterownik podmieniony na ten co 4 lata temu był wymieniony (niby spalony) i też nic ale o dziwo na gazie na kilka sekund odpalił a niby jest spalony. po odłączeniu całkowicie...
Witam wszystkich mam problem z moim nabytkiem wieloryb 96r 2.0 dochc. Jak jest sucho jest ok. Jak popada lub jest wilgoć potrafi zgasnąć podczas jazdy i więcej nie chce zapalić. Wszystko sprawdzone pompa podaje paliwo, wtryski pracują, po wpięciu komputera nie pokazuje błędów, wszystko działa ale tak jakby odcinał mu zapłon brak iskry zalewa świece....
Dotyczy odpowiedzi UAZ: Rozumiem, że podstawowym sygnałem jest sygnal z przepływomierza a sygnal z przepustnicy podawany jest na wzmacniacz różniczkujący co daje "pompke przyśpiesznika". Dziś oglądalem Forda Scorpio DOHC 2 litry ktory nie mial przepływomierza. Mial za to czujnik podciśnienia- tak mi się wydaje. Właściciel nie potriafił sie wypowiedzieć....
witam . mam trochę inny problem niż kolega. mój scorpio 20 dohc zaczął dużo palić, nie pomogła wymiana sondy kompa czujników tem płynu i powietrza,położenia przepustnicy 15l w mieście nie schodzi w trasie 9- 10 l oleju nie bierze. Mam wrażenie , że komp żle steruje zapłonem tylko nie wiem czemu, przy raptownym dodaniu gazu wyprz. zapłonu spada do -5...
Witam Mam taki przypadek scorpio na EEC-V przy rozruchu pojedynczy impuls wtryskiwaczy i to wszystko,immo ok,wszystkie napięcia są dobre, na samostarcie silnik pracuje normalnie,zachodzę w głowę co jeszcze może powodować taki objaw
widzę kolego że masz problemy z czytaniem albo rozpoznaniem systemu ,napisałem EEC-V i że ma pats ,to człowiekowi siedzącego w temacie powinno wystarczyć. A ja widzę że jest dokładnie odwrotnie. Zostało Tobie podpowiedziane rozwiązanie, a mimo to próbujesz cwaniakować, tym "że siedzisz w temacie", a zadajesz dziwne pytania odnośnie PATS-a. Jeśli EEC...
Witam. Emulator jest podłączony na przewodzie plusowym, impulsy z komputera masowym. Gdy przewód podłączony do komputera się od niego odłączy i przyłoży gdzieś do masy, to wtryskiwacze aplikują paliwo.
Witam. Poszukuję schematów układu wtrysku do forda scorpio rok produkcji 1990
brakuje sterowania wtryskiwaczami zasilania wszędzie ok czujniki też ok moduł zapłonowy już wykluczyłem został mi już tylko sterownik zawiozłem do znajomego elektronika i niby padł jakiś generator jak odbiorę to dam znać
A że tak zapytam: który to rocznik? , bo coś mi się wydaje, że w nowszych EEC sterowanie jest sekwencyjne więc jakby nie 2X3 wtryskiwacze.
Zgadzam się z przedmówcą, c20xe to wielopunktowy wtrysk sekwencyjny benzyny, więc jedyną logiczną opcją jest instalacja wtrysku sekwencyjnego benzyny. Dobrą centralką sterującą jest popularny Stag-200 albo jego zmniejszona wersja przeznaczona do silników 4-cylindrowych - Stag-4. Jeżeli bardzo zależy Ci na osiągach, to dobrym wyborem jest Stag 300 w...
Witam! Serdecznie proszę o ocenę konfiguracji instalacji LPG w moim aucie: Honda Accord 2.0 16V Silnik F20B6 - 147KM Parametry instalacji: Elektronika: Elpigaz Stella Reduktor: Scorpion ST Wtryskiwacze: Magic Jet Dysze: 2.6mm Ciśnienie robocze: 1,2bara Z moich obserwacji czasów wtrysków benzyny wynika że nie zmieniają się one po przejściu na zasilanie...
Stag 300 reduktor scorpion mini , wtryskiwacze magic jet.
Witam Wszystkich. Problemem okazal sie komputer sterujacy !!! Chcialem wymienic komputer ale powiedziano mi ze juz takich nie produkuja firma dt system a inny poprostu nie pasuje, ogolnie szukaj wiatru w polu itp. Ogolnie nie polecam dt system gaz Problem sie na szczescie skonczyl a mianowicie tym ze kupilem nowa instalacje gazowa Stag 300+ parownik...
stag 300 lub lepiej nowy model premium do tego dwa reduktory EG200kW ( albo2x scorpionST) i wtryskiwacze magic jet , matrix j.w., a jeśłi ma byc ekstra dobrze ale drożej to kehiny ( czyli takie jak w prinsie). Obsłużą tem silnik zupęłnie dobrze magic jety a za różnice w cenie zatankujesz górke gazu :)
kme to dużo gorsza instalacja, która ma gorzej zrealizowane funkcje korekty czasu wtrysku od zmienijacej sie temperatury i ciśnienia gazu, a to bardzo istotna cecha. Poza tym ważny jest nie tylko sam sterownik ale i zastosowane wtryski i reduktor. Może się więc okazać że stag 4 w tandetnej kompletacji będzie gorszy niż kme w dużo lepszej, Dobra kompletacje...
Powtarzam : masz reduktor o zbyt małej wydajności ( szczególnie termicznej w co uwierzysz zimą ) , nie ma innej możliwości dopasowania wydajności wtryskiwaczy jak regulacja ciśnienia , a reduktor jest równie stabilny dla każdej rozsądnej jego wartości. Im wyższe ciśnienie tym gorsza praca wtryskiwaczy. Spróbuj obniżyć ciśnienie do 1,2 bara i skasuj...
stag 4 zupełnie wystarczy to to samo co 300 plus a premium to dodatkowo komunikacja z OBD/CAN. Komunikacja nie zwalnia gazownika z umiejętności prawidłowej instalacji i ustawienia sterownika , jest dodatkiem dla ambitnych gazowników , którzy i tak mają testery , ale staje się to standardem w lpg. Sterownik to nie wszystko , ważne jakie są pozostałe...
Tak, przy wyższym ciśnieniu dysze powinny być mniejsze. Nie warto przesadzać z ciśnieniem bo zbyt wysokie pogarsza pracę wtryskiwaczy. Duże zmiany ciśnienie mogą świadczyć o uszkodzeniu reduktora. Nie wiem jaki masz teraz reduktor, ale scorpion st będzie odpowiedni.
po prostu jeden reduktor scorpion st to za mało jak na Twój silnik. Z tego wynikają duże spadki ciśnienia i "przytykanie" się gazu na niskich obrotach - to są z kolei objawy niewydolności termicznej , jak odpuścisz pedał to reduktor odmarza i zaczyna działać. Zamienić na wydajniejszy ( scorpionGT lub magic 3big) lub najlepiej dołożyć drugi taki sam...
Witam. Mam pytanie, po czym stwierdzic uszkodzenie wtryskiwaczy lpg? Walcze z Instalka juz kilka miesiecy i ciagle to samo czyli szarpie przy wyzszych predkosciach np. bieg 1 i 2 ciagnie do konca a juz 3 4 5 zalezy czasem 120 km/h a czasami i 180 pojedzie. Wymienione wszytsko czyli parownik nowy bo sliver nie wyrabial mialo byc dobrze a jest bez zmian,...
Ford Focus C-max 1,6. Stag 300 Plus, wtryski Magic Jet, reduktor Scorpion. Jestem słabo zorientowany w temacie. Zakupiłem kabelek bo wyskoczył w aucie błąd-uboga mieszanka. Proszę o wyrozumiałość i pomoc. Oto fotka map.
Przekładanie silnika '83 zamiast 95 według mnie mija się z celem. Teoretycznie taki 1.5AB z '83 powinien mieć moc 82KM, 1,6CB(gaźnik) 86-87KM, a 1.6GLI z '95 do 75KM(od 60 do 75 w zależności od posiadania katalizatora), ale nie jest to wina silnika, a raczej tego czym go obudowali. Myślę tu o układzie wtryskowym zamiast gaźnika i zastosowaniu katalizatora....
Mapę wrzucę w środę, a pomiar chyba musi być przed filtrem bo mam rozdzielacz na 4 wtryski. Odwrócę przewód to pomiar będzie bliżej filtra. Jeszcze takie pytanie ten filtr fazy ciekłej przed reduktorem nie jest zbyt mały? czy w ogóle musi być skoro scorpion ma zintegrowany filtr?
Witam. Co może być przyczyną dławienia się silnika bezpośrednio po przełączeniu na lpg do momentu pełnego nagrzania się silnika? Pasat B5 2.0 20v 130KM. Instalacja Stag 200, reduktor scorpion st,wtryski magic jet. Temp. przełączenia 30 stopni, dysze wtryskiwaczy 2.3mm, ciśnienie reduktora 1.0. Proszę o pomoc bo im niższa temperatura otoczenia tym większe...
Witam. Podłącze się pod temat bo mam mały problem z Zenitem. Moje auto to Audi A6 2.4 2000r. Przy obrotach około 2000 i wysokim obciążeniu (Map BAR 0.8-1) auto podszarpuje raczej na rozgrzanym a im cieplejszy tym bardziej. Instalka jest doprowadzona do porządku, technicznie już wszystko przerabiałem, nowe wtryski Magic jet, reduktor Scorpion GT i zamieniłem...
o lubryfikacji napisał już kolega. Ja proponuję sterownik stag ( najlepszy w tej cenie) lub inny tańszy, bo najważniejsze są komponenty którymi ma sterować a na słabych elementach wykonawczych to i genialny sterownik nie poradzi. Zamiast proponowanych dość kosztownych reduktorów proponuję całkiem dobry reduktor scorpion st jeśli masz silnik 150KM ,...
Zavoli występuje w dwu odmianach N i S. Obydwa w identycznych skorupach , co skutkuje identyczną mocą parownika - a to w naszym klimacie decyduje o wydajności parownika. Jeśli jest wiekowy to bankowo zasyfiony parafinami , które wytrącają się z gazu - co dodatkowo upośledza jego wydajność. Brak czujnika podciśnienia utrudnia ,ale nie uniemożliwia samodzielną...
Pokombinowałem w ten sposób : Przełącz przy - Przyspieszanie Obroty - 600 (żeby przełączał na wolnych obrotach) Rozgrzewanie wtryskiwaczy - Aktywne Przedtem , bez rozgrzewania wtryskiwaczy i 1800 obrotów wpadał w dziurę na 2-4 sekund.Chcę , żeby się przełączał na wolnych obrotach i nie zgasł.Ciekawe czy to możliwe (Chyba że już mam padnięty reduktor):-/...
Miałem ten sam problem ze Scorpio 2,5 TD. To jest niestety klasyczna przypadłość diesli z dużym przebiegiem. Pomocą może być remont silnika (kosztowna i nie opłacalna zabawa). U mnie wystarczyło zakupić preparat starter firmy K2 i rozwiązało całkowicie problem. Przed odpaleniem wtryskiwałem do wlotu powietrza trochę tego płynu i auto paliło bez problemu....
witam wszystkich chce zxalozyc instalacje gazową stag 300 reduktor scorpion st wtryski valtek zolte albo czerwone pytanko czy ten reduktor wystarczy do 211koni i ktore wtryski bylyby lebsze??
Chcę zamontować do Renault laguna 1,8 16v 2003r. sekwencję i mam problem jaką? Co warsztat każdy reklamuje inną firmę. Słyszałem że dobre mogą być: Landi renzo, MTM eko drive albo stag4 lub stag300. Wziąć staga 4, wtryskiwacze magic jet oraz reduktor scorpion mini. Znaleźć dobrego gazownika, który złoży to do kupy.
zdecydowanie najlepsza landi renzo omegaz. Pozostałe raczej nie polecam do Twojego auta, jeśli juz to stag300 plus z wtryskami magic jet i reduktorem scorpion mini, ale warto dołożyć trochę i mieć landi , chyba że różnica w cenie duża w stosunku do staga (będzie z 500 droższa). Landi to kompletna instalacja z wtryskami i reduktorem. Najlepsza na rynku.
Reduktor i wtryski mam praktycznie nowe bo kupowałem na wiosnę. Reduktor Scorpion GT, wtryski Magic jet dysze 2.4 (miałem 2.2 wcześniej i to samo). Elektronika Zenit w nowej obudowie (wcześniej miałem w starej obudowie ale w sierpniu wymieniłem na tego w nowej obudowie).
1, masz dwie przyczyny przełączania na benzynę : po puszczeniu pedału gazu (tzw cuf off) następuje gwałtowne wstrzymanie poboru gazu , reduktor nie zdąży na to właściciwie zareagowac i następuje duży wzrost ciśnienia gazu 2. nieprawidłowo zainstalowany wielozawór , powinien być zamocowany od strony tylnego siedzenia , wtedy nie odsłąnia rurki ssącej...
Samochód to Pontiac Firebird 1991 V6 3.1 140 KM Scorpion ST Magic Jet 2mm Czy coś pozmieniać w ustawieniach Zmieniszyć ciśnienie czy zwiększyć? Jak tą mapę podrasować te kropki poprzesuwać w góre czy w dół czy o co chodzi? aha przy max bucie w podłodze "wtryskiwacze całkowicie otwarte, sprawdz sonde lamba przy pełnym obciązeniu" ???
Witam Mam problem z samochodem VW GOLF 4 VR6 2.8 litra Moc 204KM Problem polega na tym iż mam bardzo duże spadki ciśnienia przy wyższych obrotach. Najczęściej powyżej 5 tys. obrotów spada poniżej dopuszczalnego i przełącza na PB. Reduktor to Scorpion ST wtryskiwacze Magic Jet dysze 2.5mm (chyba powinny być jeszcze większe), niestety miedź fi6, sterownik...
zavoli nie nadaje się do silników turbo bo ma duże przyrosty ciśnienia po cut offie, a tu jest jeszcze za mały bo wyrabia się do jakich 150 KM. Proponuję reduktor scorpion st albo tłokowy magic III. Miedź 6 mm wystarczy , choć z pewnością na 8mm by były mniejsze spadki. Warto dac dobry filtr fazy lotnej o małych oporach , polecam FL02 prod. czaja. W...
moc reduktora to nie wartość z dtr,ale faktycznie osiągi i przyjęte za dopuszczalne spadki ciśnienia i temperatury. Producent staga zaleca stosowanie jej do 90KM , a wyżej zavoli N itd. Opinia producenta sterownika w tej sprawie jest chyba rozstrzygająca ? Nie musisz się wykłócać z gazownikiem, grzecznie poproś o wymianę na zavoli N lub scorpion mini...
miesiąc temu było cieplej i gaz był lepiej dogrzany , a teraz sam widzisz. To typowy objaw zimowy. Jaki zamienić ? scorpion mini, zavoli N, silver kme - każdy z nich poradzi sobie, ale nie alaska :cry: Do tego lepsze wtryskiwacze , minimum magic jet
własnie dzwonił instalator , za dopłata 100 zł wymieni wtryski na magic jety oraz zmieni reduktor na 300 km tylko nie wiedziałem dokładnie jaki twierdząc że lepszy niż scorpion .
Witam!!! Jesli chodzi o sam parownik to polecam reduktor EG 150 jest na 204 KM lub jak chesz mieć zapasik to EG 200 jest na 270 KM możesz jeszcze rozwazyć parowniki Scorpion ale Europegas lepiej trzyma parametry. Jesli gazownik zaproponuje ci jakis reduktor KME to wystrzegaj sie tego jak diabel wody swienconej nie warte ceny ja mam KME Gold deklaruja...
Jezeli ktos moze to prosze o pomoc w dobraniu podzespolow do instalacji gazu do volvo s60 2 litry turbo Anglik Nie dbam o koszty bo chce cos solidnego co bedzie sluzylo dlugo i bez awarii /he he przynajmniej tak zakladam Siedze od 4 dni na necie i czytam na forach i stronach wszystko na temat instalacji gazowych. Jestem powiedzmy szczeze zielony w tym...
Witam, mam zamiar założyć do samochodu instalacje lpg. Budżet na podzespoły to 1500 zł. Silnik 6 cyl. ma moc 170 KM a wtryski chodzą w półsekwencji. Jakich komponentów użyć ? Instalacja powinna być w miarę prosta w obsłudze i strojeniu - mam niemiłe wspomnienia z brc sequent i jego autokalibracją. Myślałem o stagu 300 + valteki czerwone + scorpion st...
mam pytanie jak ustawić tą mapę. moje auto BMW E34 525i vanos sterownik gazu dt gas system reduktor scorpion gt wtryski magic jet.
Screenow nie mam jak zrobic. A stwierdzili to chyba na ucho a dokladnie nikos wariat tak stwiedzil. Wtryski okolo 30 tys km, parownik nowy scorpion gt, silnik v8 218 koni, pojechalem do innego ten natomiast mowi ze wszystko ok czasy wtryskow idelane i cala mapa ok. A problemy sa takie ze wiecej jak 130 km/h nie pojedzie i przy jednostajenej jezdzie...
zavoli n czy s to takie same skorupy , różnią sie tylko ciśnieniem. W naszym klimacie o mocy reduktora decyduje jego wydajność cieplna a ta jest identyczna dla s i n. Wymień na magic 3 , a jeśli masz wątpliwości to scorpion st da radę. Nie ufaj danym włoskich producentów o mocy reduktorów bo u nas nie Italia i temperatury mamy jakie mamy. Gaz o niskiej...
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Po waszych wypowiedziach jednak bede szedl chyba w kierunku STAG-300 tylko nie wiem czy koniecznie premium ? Czy Sa jakies wieksze roznice w STAG-300 a wersja PREMIUM ?? I na co jeszcze zwrocic uwage ? Wyczytalem w sieci ze warto przypilnowac zeby wtryskiwacze byly firmy MAGIC JET (VALTEK zdecydowanie NIE) natomiast...
wtryski matrix hd544, reduktor magic3 lub scorpion st
można , tylko dobrze , bo jazda na zbyt ubogiej mieszance to zwiększone ryzyko wzrostu temperatury spalania i uszkodzenia silnika. Oczywiście wtryski istotne bardzo wydajne, ale tu są duże wymagania co do doboru reduktora, mosiu być stabilny ciśnieniowo i ze sporym nadmiarem mocy. Konkretnie polecam sterownik stag plus, wtryski magic jest lub matrix...