Prosze o podanie jakichs namiarow na schemat elektrycznej regulacji reflektorow do seicento.Moze ktos ma opis polaczen sterownika.Szukalem tu w dziale download i nic nie znalazlem.To bedzie przerobka z hydrauliki na elektryczny,lampy z silnikami i sterownik oryginalne
mam pytanie jak dokładnie ustawia się czujnik momentu obrotowego we wspomaganiu elektrycznym w Seicento (takie występuje również w innych autach np w Corsie). Chodzi o to że obracając czujnikiem da się "na oko" wyśrodkować siłę wspomagania dla lewych i prawych obrotów. Może da się gdzieś zmierzyć napięcia które mają być taki same z czujnika ? Ustawianie...
Witam wszystkich serdecznie,. Mam 2 pytanka: Po pierwsze SC jak zimny zapala b.dobrze, jak rozgrzany trzeba krecic na dwa razy, sprawdzilem dwie opcje ,gaz i benzyna, nie ma znaczenia. Czy ktos mial juz taki problem??? Pompka jest sprawna. A za pierwszym razem rano pali od reki, a w ciagu dnia jak juz pojezdzi zona troche to , trzeba na dwa razy krecic:...
Witam, jestem laikiem w zakresie mechaniki pojazdowej i jedynie użytkuje Fiata Seicento (jak w temacie). Dzisiaj chciałam puścić nawiew na tors i niestety nie dmuchał. Postanowiłam więc "popróbować" i niestety popsułam coś jeszcze bardziej. Przybliżając temat wyglądało to tak: Pierwotnie (już od samego momentu nabycia auta) pokrętło nie przesuwało się...
znajomy sie tez skusil na dorobienie cd ;) tyle, ze posiada oryginalne radioa z fiata dodawane do seicento, tutaj regulacja jest naprzyciski, nie tak jak umnie pokretlem... przeszukalem zasoby, ale nie znalazlem zadnego schematu takiego radia :D sa jakies pomysly thx :))
Wtyczka do wymiany koszt około 5 zł pln w seicento to normalne,regulacja hydrauliczna reflektorów pewnie też nie działa.Pozdro.
Witam, Seicento rocznik 1999, nie działa dmuchawa wnętrza, spalony bezpiecznik w skrzynce pod kierownicą nr 24 25A. Po odłączeniu silniczka, rezystorów regulacji prędkości, kostki przełącznika w panelu sterowania ogrzewaniem i złącza zasilania na podszybiu nadal występuje zwarcie. Czy na podejrzanym przewodzie biało-czerwonym wychodzącym ze skrzynki...
wiec stawiam na zawór odcinający nagrzewnice, padaja w nim uszczelki i płyn na niskich obrotach zamiast śmigac do nagrzewnicy znajduje krótszą droge i wraca przed nagrzewnica spowrotem , a znajduje sie na samej nagrzewnicy mocowany na dwie śruby m6 , musisz wyjąć akumlator i odkręcic osłone w komorze silnika na przedniej grodzi i powinnes go dojrzeć...
Napisałeś że wymieniłeś klocki i bębny a tarcze i szczeki ?? Mój ojciec kiedyś podobny problem w cc. Auto słabo hamowało, gdy zaciągało sie ręczny o 2 ząbki hamowanie się poprawiało. Rozwiązanie jest bardzo proste wymiana bębnów i szczęk najlepiej na oryginalne i prawidłowa regulacja naciągu linki od ręcznego. Po tym zabiegu cc hamuje jak należny.
Jednak twoja opcja wydaje mi się mniej bezpieczna Jest to jedna z lepszych opcji, !) nie męczysz się z przeciąganiem kabli do środka samochodu, całą wiązkę do świateł łączysz i rozprowadzasz w komorze silnika. 2) zasilanie pompy i bezpiecznik są doś"silne" więc takie "światełka" za bardzo nie nadwerężą zasilania pompy. 3) obwód zasilania samych świateł,...
Nie ma sensu sprzedawać go po cenie rynkowej, jeżeli jest bardzo zadbany. Zostaw go "w rodzinie", oddaj żonie, sprzedaj ojcu, teściowi albo teściowej. Kup sobie Audi B4 kombi 1.9tdi albo 2.0 benzyna z gazem za 8-9 tys, a za resztę doprowadź go do "normalnego" stanu. Mój ojciec (sporo po 50-tce) jeździ B4 sedan 2.0 8v od 7 czy 8 lat i przez ostatnie...
Moi drodzy, po małej walce udało się wszystko ogarnąć. Mam zmieniony praktycznie cały układ zapłonowy. Zmieniłem świece, przewody, uszczelniłem jeszcze filtr powietrza - nadal były strzały. Wypadanie zapłonów spowodowane było wadliwą cewką zapłonową. W seicento są dwie cewki po dwa wyjścia na świece w silniku 1.1. Po wymianie cewek (wymieniłem obie)...
Witam Ja również jestem od 1997 roku posiadaczem samochodu z instalacją gazową Przez kilka lat i nabyłem pewne doświadczenie w zakresie regulacji instalacji LPG Prawidłowe zużycie gazu wylicza się z prostego wyliczenia tj mnożymy zużycie benzyny razy 1.2 jeśli przykładowo auto paliło np średnio 10 litrów benzyny to gazu powinno palić 12 litrów . Oczywiście...
witam mam problem moje seicento pali kolo 14 l na 100km w miescie bylem z tym u gazownika i mimo regulacji i wymiany filtrow nic sie nie zmienilo silnik chodzi rowno i osiagi tez sa w normie a gaz nigdzie nie ucieka pomozcie fiat seicento 900 cm pozdrawiam Bialy
Zavoli nie jest chyba zbyt popularny. Podstawowe pytanie ile instalacja ma lat i jaki przebieg, kiedy była serwisowana. Objawy wskazują na złą regulację, a w najgorszym przypadku na zużyty parownik. Regulacja do 50zł, regeneracja do 200 o ile się da zrobić.
Zmień emulację sondy na masę, bo w po pewnym czasie będziesz mieć na tyle rozjechaną mapę paliwa, że nie będziesz mógł odpalać na zupie. Jeżeli na jałowych obrotach faluje to delikatnie kręć o ćwierć obrotu-maksymalnie o 1 pełen obrót śrubę regulacji napięcia membrany(w większości reduktorów lovato jest to większa plastikowa śruba, nie wiem jak w innych...
Mam od nowości Seicento 900.Rocznik 2000 Olej średnio wymieniam co trzy lata. przebieg ale ma grubo ponad 200tys zrobione.I właściwie to już powinien być kres tego silnika Brawo! Bardzo "cenne" opinie tu Kolega przytacza...To oznacza , że wymieniałeś w tym aucie przez 13 lat 4 razy olej przy przebiegu pow. 200 tys , czyli na jednej wymianie 50 tys...
Witam Jak w temacie założyłem instalacje do fiata seicento 1.1 SPI firmy STAG 2L Plus. Podłączona jest regulacja po sondzie oraz po TPS. Pytanie następujące jak powinny być poprawnie ustawione zworki w sterowniku gazowym dla fiata seicento 1.1 SPI? Za wszelką rzeczową poradę z góry dziękuje ;)
Czy w instalacji gazowej gdzie na wężu między parownikiem, a silnikiem jest śruba do ręcznej regulacji zamiast silniczka sonda lambda bierze udział w regulacji mieszanki lpg/ma jakikolwiek wpływ na spalanie? Nie. Jeśli sonda nie ma wpływu na spalanie to co w takim razie może mieć Regulacja.
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Do tego najlepiej włożyć fiatowskie siłowniki ( oryginał do Seicento - koszt ok. 70zł ). Montuje się bezpośrednio do zamka.Żadnych cięgien , żadnych regulacji , cicho chodzi , żadnych problemów. I do tego obojętnie jaki sterownik. Całkowity koszt ok 170zł.
Jak w Seicento 0,9 naciągnąć pasek klinowy, patrzyłem z góry na alternator i nie widziałem żadnej śruby do regulacji naciągu paska Pozdr.
Gaśnie na małych (niskich) obrotach, czy wolnych obrotach? Czy problem znika, jeśli "dotykasz" pedału przyspieszenia? To istotna sprawa, sam mam Seicento 0.9 z instalacją LPG (BRC Just) i borykałem się z kłopotami, ale po ostatniej interwencji i regulacji jest wszystko "miodzio"
Witam Założyłem właśnie sekwencyjną instalację gazową LANDIRENZO do mojego CLIO 2 . Po regulacji u gazownika pali mi prawie 11 a przed było lepiej bo mieściłem sie w 9,5 .(silnik 1,6 8V w automacie) . Była to regulacja po 1000 km .Komputer LANDI LSI. Czy ktoś na forum posiada oprogramowanie do regulacji tego komputera wraz z opisem regulacji i ewentualnymi...
Witam, mam zamiar kupić radio do seicento, zależało by mi na regulowaniu głośności gałką, wyjściu na wzmacniacz, wiadomo CD/MP3 i oczywiście na cenie, do około 250 zł. Pomożecie ? Patrzyłem za SONY CDX-GT210, ale nie ma wyjścia na wzmacniacz (można to jakoś dorobić we własnym zakresie?) i CDX-S22, ten ma wyjście na wzmacniacz, ale nie ma regulacji głośności...
1 z trudem wchodzi. aby ją wrzucić musze albo mocno szarpać do lewej albo wrzucic najpiew 2 i potem z 2 to łatwiutko mi wchodzi co może być przyczyną ? pozdrawiam A może po prostu pomogła by regulacja linek, lub ewentualnie wymiana mocowania lewarka zmiany biegów bo może już wyrobiony.
Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP: na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych...
Sprawdz luz zaworowy. W Seicento 900 nie ma regulacji luzu zaworów. Tą rolę spełniają hydrauliczne kasatory. Jedyne co, to mogą być już zużyte z przebiegu lub z używania oleju słabej jakości poprostu zatarte/zużyte i nie pracują tak jak trzeba. W takim wypadku to jedynie wymiana na nowe, do tego gdy będzie tam zaglądał i wymieniał to również potrzebna...
Witam mam problem założłem nowe szczeki hamulcowe do fiata seicento 1.1 mpi nie moge założyc nowych bebnów ponoc jakos sie reguluje te szczeki tyko nie wiem jak sie zabrac za to gdzie trzeba wyregulowac te szczeki hamulcowe jest cos takiego mechanizm samoczynnej regulacji luzu szczek hamulcowych
Witam. I z góry przepraszam jak nie w tym temacie napisałem proszę o ewentualne przeniesienie do właściwego. Temat wygląda następująco chcę do fiata seicento zamontować fotele z alfa romeo 147 3d i tu bym potrzebował waszej pomocy czy może ktoś z was robił taką przeróbkę bo wiem że ludzie robią nie wiem jak mocowanie zrobić pod prowadnice żeby to było...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Witam, Zakupiłem niedawno samochód Seicento r 2000. Niestety przy zakupie skupiłem się na mechanicznych sprawach oraz czy nic nie stuka i puka, więc podczas jazdy testowej nie włączyłem radia. Samochód dostał nowy akumulator, wcześniej stał długo niejeżdżony. Właściciel mówił, że nie miał problemu z radiem tylko odpalał i działało. Niestety okazało...
Witam. Jak już pisałem,hydrokorektor można naprawić na dwa sposoby.W moim Seicento zrobiłem to w miarę profesjonalnie,modyfikując jednocześnie układ tak,by w przyszłości uzupełnienie płynu nie sprawiało kłopotów (podejrzewam,że wycieki będą,wykonanie hydrokorektora jest kiepskie).Mianowicie przeciąłem przewody w odległości około 10cm od siłowników i...
Witam!!! Podsumowujac dluga dyskusje potwierdzam wine regulatora napiecia zbyt duzy prad ladowania wygotowal wode z akumulatora. Na pszyszlosc trzeba obserwowac stan plynu w akumulatorze w trzy letnim akumulatorze nie ma prawa odparowac ani grama wody przy sprawnej regulacji napiecia zeby nawet byly upaly 40 stopniowe.Kiedys jezdzilem maluchem i mialem...
Słuchaj radze ci taki czujniczek założyć bo jest tani (około 15zł) a naprawde ultradźwięki Ci go nie zastąpią. Tak jak wspomniał Kolega jacq każdy taki czujnik ma regulację Pozdrawiam :)
Miałem ten sam problem i mam dalej ale idzie sie przyzwycaić, wiekszosć seicent których siedziałem tak miały. No a co do regulacji kolega ma racje nie ma możliwości.
Dzięki za wskazówki gunolt Niestety z regulacją sposobu emulacji będzie kłopot. Sterownik 'mini' ma 1 ustawienie standardowe dla fali o amplitudzie 1V i nie ma dodatkowej regulacji (potencjometr decyduje o ustawieniu 'dopalacza' działającego z TPS i dającego dodatkowy gaz przy przyspieszaniu). W sumie to emulacja wypada chyba dokładnie tak jak przy...
Witam, Rozwiązałem problem właśnie za pomocą grubej podkładki izolacyjnej (gaziarz zamontował ją pod mikserem). Aby sprawa była załatwiona na 100% dokupiłem u Fiata drugą identyczną (razem dają ok 6mm dystansu - i jest GIT! Autko pomyka jak trza zarówno na gazie (musiałem nieco doregulować bo nie mam autoadaptacji sterownika LPG) jak i na benzynce....
Proszę sobie wsadzic świece w kapturek i obserwowac ile iskier będzie przeskakiwac przy kręceniu silnikiem ,świece trzyelektrodowe nie mają możliwości regulacji szczeliny międzyelektrodowej a tam jest przerwa 1,1 mm.Zapłony rozdzielaczowe wymagają przerwy na świecy 0,7 -0,8 mm.A zapłony wysokoenergetyczne w nowszych samochodach szczeliny 1,0-1,1 mm.Tak...
Podepnij tweetery pod przednie kanały na radiu (przez zwrotkę) ,a wofery pod tylne kanaly(masz wtedy możliwość regulacji FADEREM ilości wysokich tonów,a Hertzach się przydaje :-) ).
ja mialem przypadek ze robila zwarcie zaroweczka podswietlenia pokretel regulacji nadmuchu mimo ze normalnie swiecila potrafila robic zwarcie i czesto palil sie bezpiecznik
po przebiegu ok 15-20kkm filtr powinien byc wymieniony. Po przebiegu 50kkm winny byc wymienione swiece i przewody. Zalezy od modelu parownika ale wiekszosc mimo zapewnien producenta o sprawnosci na okres ok 100km traci własciwosci regulacyjne i zaczyna stwarzac problemy przy 70-80kkm.No chyba ze masz tam włozone cos z rodziny Landirenzo badz OMVL. Najwazniejsze...
Witam wszystkich użytkowników i mechaników tego fiacika. Mam problem jak w temacie .Jest zimno na dworze i w moim samochodzie. Odpowietrzyłem układ , doczytałem się w jedynym poście jaki udało mi się znaleźć na elektrodzie jak to zrobić i dalej słabo grzeje .Leci ciepło ,ale słabe. Proszę o jakieś informacje na temat ogrzewania .Np. po ilu minutach...
Dzięki owik . Będę trzymał się, tak jak radzisz, tego co radzi doktorr . A czy sam w jakiś sposób mogę zmniejszyć przerwę powietrzną między czujnikiem, a kołem pasowym? Uchwyt od tego czujnika jest w całości z pokrywą rozrządu i nie ma tam w sumie żadnej regulacji, a ewentualne użycie chociażby młotka :):) nie wchodzi w rachubę w celu dogięcia uchwytu...
Chodzi o to że w wysokich obrotach nie mają juz one dokładności i luzy sie zmieniają sprawdzałem kilka razy Wstaw klawiaturę z reczną regulacją a zobaczysz zmianę w górnym zakresie obrotów Co do przepusnicy to wchodzi jeszcze wieksza ale już nie pamietam od czego scianki wtedy zostawały jakieś 1.5 mm Dla mnie to podstawą jest jeszcze wałeczek poszukaj...
Dobrze, co ma za wpływ na regulację biegu jałowego? Bo to nowość chyba, nowa teoria
Możesz rozszerzyć temat o co chodzi z tą nagrzewnicą? Może nie jest dokładnie oczyszczona? Mam pytanie .A może wina regulacji cięgła ,ew.wadliwy zawór nagrzewnicy?Gdzieś czytałem na ten temat forum fiata .
Silnik ma regulację luzów zaworowych "na płytki", nie ma hydrauliki. Niemniej "z zeznań" wielu właścicieli wynika, że ma to do siebie że przez chwilę po uruchomieniu na mrozie pracuje głośno.
Zgaduję: 1. zła regulacja wolnych obrotów 2. źle ustawiony wlot powietrza (przy hamowaniu powietrze wlatuje z inna predkoscia i chwilowo zmienia sie drastycznie sklad mieszanki) 3. zasyfiony filtr powietrza 4. zbyt bogata mieszanka (silnik lubi taką jak jest zimny, jak sie rozgrzeje to za mocno koryguje sklad bo zdjeciu nogi z gazu i gasnie) 5. nie...
A gdyby zamiast spryskiwacza szyby przedniej użyć przełącznika od spryskiwacza/wycieraczki szyby tylniej (pchnięcie dźwigni wycieraczek w stronę silnika)? wiele osób w ogóle rezygnuje z tylnej wycieraczki i spryskiwacza, a np. w modelu Van nie ma w ogóle tylniej wycieraczki. Tak trochę poza tematem, widzę że kolega ma 900 z hydrauliczną regulacją świateł,...
Dokaladnie tak jak kolega napisal : 1 Zamiana kabli zielonych z niebieskimi(naped silniczkow) rozwiazal problem odwrotnego dzialania pilota (swoja droga byly zle kolorystycznie wyprowadzone z centralki) 2 Trzepotanie sie skobli przy probie zamkniecie z kluczyka - przyczyna silniczek w drzwich od pasazera nie byl w stanie otworzyc zamka ze wzgledu na...
Jak silnik jest zimny to normalne, że spaliny śmierdzą benzyną. "Pyrczenie" z wydechy przy schodzeniu z obrotów mogą sugerować niedomykające się / wypalone zawory wydechowe. Podjedź na analizę spalin i będziesz wiedział jak wygląda kwestia regulacji składu mieszanki. Co do podanych prędkości - to nie diesel, ba nawet w dieslu bym tak nisko nie zmieniał...
Witam Szanownych Kolegów. Mam problem z samochodem mojej Mamy. Od jakiegoś czasu po odpaleniu (oczysscie na benzynie), silnik pracuje nierówno, szarpie, ale po dodaniu i odpuszczeniu wraca na obroty. Ostatniu poświęciłem trochę czasu i podstawiłem z identycznego bolidu krokowca, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, MAP sensor i cewki zapłonowe. Świece...
Skoro kompresja jest dobra, wydech drożny, samochód ma dwa systemy zasilania, a LPG zapewne II generacja to pozostaje rozrząd lub zapłon. Zapłon nie podlega regulacji, ew. może się gubić jeśli czujnik, komputer lub cewki są uszkodzone ale objawy do tego nie pasują. W pierwszej kolejności sprawdź ustawienie rozrządu.
Cactus23 dziekuje za jasne wyjasnienie tematu. Swoje domniemania snulem na podstawie specyfikacji sciagnietej w sieci, a nie wiedzy praktycznej czy ksiazkowej. Nie mialem jeszcze chwili dokonczyc montazu (a przy okazji pomierzyc napiec z czujnika obciazenia skretu). Zajme sie tym w przerwie miedzy swietami, a koncem roku. Dzieki jeszcze raz za jasne...
Czyżby całkowicie wyładowany akumulator? Ale i tak dobry prostownik nie poda 15A, chyba że marketowy, bez układów regulacji. A tak w ogóle, samochód działa?
Jeszcze zabrakło informacji co masz pod maską tzn jaki osprzęt jest zabudowany.W moim CC 900 jest zabudowany osprzęt firmy BRC i nie mam takich problemów.Usterką może być nie wymieniony na czas wkład filtra gazowego lub zamontowana podróbka filtra gazowego.Z Twojego opisu wynika że jest ustawiona za mała dawka gazu.U mnie regulacja wielkości dawki gazu...
silniczek krokowy poprzedni właściciel mi napisał ze w 2010 instalacja gazowa przeszła remont tj, nowy reduktor, nowe węże, czyszczenie silniczka krokowego oraz regulacja instalacji
PADŁA MEMBRANA - GDIE MOŻNA DOKUPIĆ Padła membrana w korpusie wtryskiwacza. To jest w regulatorze ciśnienia paliwa, taka kopułka przykręcana na 4 śrubki z regulacją na środku. Paliwko pryska przez te 2 małe dziurki. CZY KTOŚ WIE GDZIE MOŻNA KUPIĆ SAMĄ MEMBRANĘ. (nowa lub używka w dobrym stanie). Kupiłem korpus ale okazało się że membrana w nim była...
Przecież przekręcając kluczyk w drzwiach i naciskając bolec działasz na ten sam siłownik. Więc dziwnie to wygląda. Spróbuj energiczniej i mocniej wcisnąć. Jeśli zadziała, to masz siłownik do regulacji. Otwierając z klamki wewnętrznej przy zamkniętym centralnym prawy zamek się otwiera?
Masz attuator na wężu i mikser w dolocie - instalacja II generacji, na pewno nie fabryczna, jak już to salonowa/czyli dołożona przez dealera. Instalacja IV generacji to wtrysk fazy LOTNEJ, niewiele droższa, a o wiele lepiej nadająca się do tego silnika. Co do interfejsów diagnostycznych - kombinować coś samemu czy lepiej podjechać do kogoś? Nie bardzo...
Cześć, czy jest możliwość regulacji położenia pedału gazu, tzn. żeby nie był taki czuły na nacisk? Denerwuje mnie to że gdy chce/musze jechać wolno to noga musi być wysoko uniesiona żeby utrzymać obroty. Niedawno musiałem wymienić linkę gazu. Wygląda krótsza od tej starej ale może się rozciagnęła? Pod maską co są dwie nakrętki na lince do mocowania,...
Witam mam problem z FIATEM SEICENTO 0.9 kat z gazem, rocznik 1999. Niepokoi mnie jego dziwna praca przy wkręcaniu się na obroty. Przy dodawaniu gazu przy około 2-3 tys obr słychać stukanie (równomiernie przyspiesza stukot wraz ze wzrostem obrotów) przy wyższych obrotach jakby cichło, przy niskich (delikatna jazda) też nic nie słychać. Jak się wkręca...
problem zażegnany. okazało się że jedno z cięgien było skrzywione przez co się skróciło i nie wciskało dobrze biegów. po regulacji jest ok. pozdrawiam
Jeśli w SC (podobnie jak w CC) jest 3 stopniowa regulacja prędkości nawiewu to zielone coś co znajduje się w kanale wentylacyjnym (przynajmniej w CC miało kolor zielony i obstawiam, że to o to chodzi) to tzw. opornica. A dokładniej 2 oporniki wysokiej mocy które ograniczają prąd do silnika dmuchawy nawiewu. Chyba, że masz klimatyzację no to wtedy to...
Świece oraz regulacja luzów zaworowych było robione? Konieczna wymiana świec oraz sprawdzenie luzów zaworowych na gazie co 20 tys. km. regulacja zaworów 8000 km temu (przy kapitalnym remoncie), świece były wymieniane około 17 000 km temu, kable zeszłej zimy. Podjadę kupić nowe świece koło południa.
A masz na konikach śrubki do regulacji?
Witam. Od jakiegoś czasu słyszałem przy pracy silnika delikatne i ciche stukanie/klepanie(ciężko opisać dźwięk). myślałem że to jakiś problem z silnikiem. Co ciekawe dźwięk nie był słyszalny ciągle, pojawiał się często i to zupełnie losowo niezależnie od tego ile czasu już jechałem. Jednak wczoraj pedał sprzęgła zaczął ciężej chodzić(już wcześniej się...
Zapomniałem przyciąć obrazki w paincie. Ale po powiększeniu widać dobrze. Kupiłem kabel i oto co pokazuje program. Obrazek 3 zrobiłem zrzut już na wyłączonym silniku. Zauważyłem że dość szybko nagrzał się silnik podczas podłączonego programu do 97 stopni i wentylator włączał się jedynie na około 5 sekund i po około 20 sekundach znów 5 sekund. Co tutaj...
Instalacja LPG może wymagać regulacji lub remontu...
Kolegi zanim wszystko powymieniasz bo tak ci radzą to umyj przewody ręcznie w Ludwiku, czy innym płynie, wyjmij świece i sprawdź przerwy, możesz to zrobić samemu, jak to nie pomoże to wydawaj gotówkę, ale nie w ciemno. Gdy już podejmiesz decyzję o wymianie, jeżeli regulacja przerw i mycie nie pomoże to kupuje zestaw NGK, nie polecam Boscha na podstawie...
Piszesz Ustawiłem na 14,4. Prostownik ma regulacje. Min jest 12,6V maks 15,6V. Mierzysz Przed żarówką 16,5V. Na akumulatorze 12,5V. Gdzie prawda ? Prawdopodobnie zbyt wysokie napięcie ładowania prostownika. Jak jest zrealizowana regulacja?.
Falujące obroty na lpg w moim aucie opanowane-okazało się, że jest za bogata mieszanka i to sporo za bogata więc po regulacji(regulował człowiek który ją zakładał i wcześniej serwisował w mieście skąd pochodzę ale już nie mieszkam) sprawa została załatwiona ale przed regulacja lpg człowiek ustawił mi luzy zaworowe żeby był komplet. Przed paroma dniami...
Sprawdź parametry silnika krokowego starego i nowego zamiennika > miernik w łapę i oporność na pinach, czasami może świrować przez nieprawidłowe parametry lub stożek, który przymyka kanał regulacji wolnych obrotów nie pasuje do otworu i przepuszcza powietrze, wyjmij i dokładnie porównaj!
Oczywiście - liczę się z wizytą u diagnosty, ale wolałbym wcześniej wiedzieć na czym stoję. To nieprawda, że z mojego opisu nic nie wynika. W/g mnie świadczy to o niewłaściwym kącie pochylenia lub wyprzedzenia jednej ze zwrotnic, tyle że konstruktor fiata nie przewidział regulacji tych elementów, ale na pewno jakieś sposoby na to istnieją. Może ktoś...
900 ma hydro więc nie ma regulacji, nie masz problemu z ciśnieniem oleju? Kontrolka ciśnienia gaśnie od razu po uruchomieniu silnika, zawory nie stukają?
Regulator ciśnienia masz przy wtryskiwaczu pod kopułką wtrysku. Regulacja jak podają tylko fabryczna ale pod plombą (z farby niebieskiej, żółtej)masz wkręt na małego torxa, inbusa lub pod wkrętak - różne widywałem.Zbadasz go manometrem. Powinno być około 1 bara. Pompa podaje około 2.5 bara a regulator zbija to na 1 bara. Sprawdź drożność powrotu paliwa....
Poczytaj i może ustawisz odpowiednio na benzynie sonda pracuje? Musiałbyś podpiąć pod komputer diagnostyczny i prześledzić jej pracę. Możesz to też sprawdzić multimetrem pomiędzy przewodem czarnym sondy (plus sygnałowy) a szarym (masa) lub masą auta Jeśli masz I generacji LPG to możliwe że została uszkodzona przez temperaturę za ubogiej mieszanki LPG...
Przy "falowaniu" wolnych obrotów rzeczy do sprawdzenia: - szczelność układu dolotowego, - układ zapłonowy, - czujnik podciśnienia, - układ regulacji wolnych obrotów.
Charytatywnie Ci tego nie zrobi... części ~100zł (przy okazji warto zregenerować wtryski i wymienić filtry), robocizna ~150zł, ponowna regulacja ~100zł. Jeśli to instalacja II generacji to z 50zł mniej.
Zawory ustawione prawidłowo ? W 900-setce nie ma regulacji zaworów, spełniają tą rolę hydrauliczne kasatory, owszem jak był używany olej kiepskiej jakości, i kasatory już wypracowały swoje, to mogą być do wymiany bo nie spełniają swej roli. Jak "chleje" paliwo to stawiam na czujnik temperatury, ten w termostacie, który daje sygnał do sterownika silnika,...
Załączenie wentylatora i zapalenie lampki świadczy o braku odczytu temperatury przez komputer . Aby się przekonać że to obwód czujnika odłącz go na włączonym zapłonie ,powinien zachować się podobnie czyli włączyć wentylator i lampkę awarii . W takim przypadku problemu z odczytem temperatury dla bezpieczeństwa jest włączony wentylator a termostat odpowiada...
A czy ktoś kojarzy czy są takowe klipsy ale do innych modeli aut? Z Fiata 126p odpadają bo są za małe. Klips musi pasować do kulki ze standardowego siłownika do regulacji świateł .
W Twoim aucie jest stara (czytaj upośledzona) konstrukcja regulacji pracy silnika . Oczywiście nie mam tu nic złego na myśli . W tym silniku masz czujnik pozycji przepustnicy , sonda Lambda , oraz map sensor które kontrolują prace i są ważne każda anomalia powoduje zła prace lub nadmierne spalanie paliwa w tym wypadku. Przede wszystkim szczelny dolot...
Temat do zamknięcia, samochód odpala normalnie. Wadliwym elementem być reduktor gazu, który pod wpływem lat stracił właściwości poprzez zesztywniałem membrany. Pomogła wymiana i ponowna regulacja instalacji gazowej. Wymiana pompy paliwa nie dała efektu. Nowy parownik nie ma króćca kompresji. Zresztą u mnie instalacją drugiej generacji została niejako...
Witam. Wymienisz sam w garażu tylko musisz dysponować kluczem dynamometrycznym. Mogą wystąpić problemy z odkręceniem kolektora wydechowego od głowicy (słaby dostęp do śrub mocujących). Głowica przed założeniem nowej uszczelki do planowania (ew. do regulacji zawory - płytkami). Jeżeli posiadasz oryginalną instalację LPG montowaną przez FIAT (ze sterownikiem...
Wyłącz na kilka dni gaz i pojeździj na benzynie. Jeżeli problem zniknie to gaz do regulacji, jeżeli nie to może np. czujnik temperatury silnika. Dodano po 2 U mnie, ale na innym silniku winne były przewody do świec.
Wciąż jest jednak problem na biegu jałowym po przełączeniu na lpg. Co prawda silnik nie gaśnie, ale brzmi jakbym miał zaraz zgasnąć. Co to może być? Świece i kable sprawdzałem, dają iskrę. Nie wiem co tam masz za instalacje gazową, ale to chyba tylko potrzebna odpowiednia regulacja tej instalacji i odpowiednie połączenia sterownika tej instalacji (jeżeli...
Skoro jest wywalony krokowy, to centralka nie ma jak sterować dawką gazu. Pytanie jak sterownik benzyny czyta sondę i jak jest w centralce gazu ustawiona jej emulacja, Jeżeli sterownik wtrysku podczas jazdy na gazie będzie widział ubogą mieszankę to będzie podnosił czas wtrysku paliwa do górnej granicy regulacji. I po przełączeniu z gazu na paliwo będzie...
Nie wiem jaki mam system regulacji. W środku samochodu po prawej stronie od kierownicy jest pokrętło 0-1-2... Jeżeli przy kierownicy jest takie pokrętło: To regulacja elektryczna. A jeżeli takie: To regulacja hydrauliczna. Z tym że lampy to są uniwersalne, siłowniki przy lampach pasują "zamiennie".
Szukałeś na forum Seicento? [url=]Regulacja luzu zaworów SC 1.1
Witam, tak jak w temacie mam problem ze światłami w moim fiaciku. Wymieniłem już instalacje do świateł, zrobiłem instalacje od akumulatora na przekaźnikach grubymi przewodami. Mimo to jakość oświetlenia nadal jest licha. Aby cokolwiek widzieć muszę używać świateł długich. W sobotę rozebrałem prawy reflektor, wymyłem szkło od środka, wypłukałem odbłyśnik...
Po długiej nieobecności (choroba i późniejsze problemy) w końcu udało się dojść przyczyny. Mianowicie magistrala olejowa podająca olej na szklanki była zapchana szlamem. Regulacja tych zaworów na blaszkach i wyczyszczenie magistrali rozwiązało problem. Biorę pod uwagę wymianę tych popychaczy, ale to za jakiś czas.
A może po prostu Brak Regulacji Czegokolwiek choć nic tam nie ma do regulacji:/
Będę go rozbebeszał powoli na ile pozwoli czas, bo auto jest obecnie potrzebne na co dzień. Podciągnę pasek rozrządu, bo widziałem że jest trochę luźny, mógłby być bardziej napięty. Albo od razu wymienię całość, bo kto wie, może to napinacz (tu jest tylko rolka bez żadnej sprężyny, naciąga się ją ręcznie i dokręca śrubą). Pożyczę zegar i sprawdzę ciśnienie...
Na dawkę paliwa, może po prostu jest problem z regulacją dawki, akurat tu każda instalacja ma duże problemy na zimnym. Jaką masz temperaturę przełączania? W zasadzie dałbym ci na to poradę jak poprawić taką instalacje by na zimnym nie zalewało, ale w brc nie mam doświadczenia. Poza tym w zasadzie wole samemu zrobić i zachować wiedze dla siebie, bo sporo...
Żebyśmy się dobrze zrozumieli, ten zestaw naprawczy to nie jest wybierak, tylko "osadzenie" dźwigni zmiany biegów, wybierak to jest na skrzyni biegów. Jeżeli to co pokazałem na zdjęciu jest wyrobione, lub być może już nawet pęknięte to dźwignia zmiany biegów dostaje niedopuszczalnych luzów i biegi nie wchodzą tak jak trzeba, po wymianie te luzy "znikają"...
Nie bierz się za to. Po takiej naprawie konieczna jest kontrola (i regulacja) zbieżności
Witam kalibrował ktoś z Was krokowca w seju 900, jeśli tak jaka jest procedura kalibracji. Kalibracji dokonuje się to już ustaliłem fiat iaw scan 2, f6 regulacje, jest tam rubryka włącz/wyłącz autokalibracje silnika krokowego i droga reset autokalibracji silnika krokowego. Jaka jest dokładna procedura kalibracji krokowca? Kalibrujemy na włączonym zapłonie...
Jest jeszcze kwestia regulacji linek itd. Jak poprawnie ustawione i luzów brak to zostaje sama skrzynia.Nic innego mnie do głowy nie przychodzi. Olej rozumiem w skrzyni jest taki jak trzeba i tyle ile trzeba?