sila sygnalu

Znaleziono około 275 wyników dla: sila sygnalu
Podstawowa forma zapytania: silić sygnał
  • Jedna antena dwa dbiorniki - niska jakosc sygnalu na jednym odbiorniku

    mam dwa telewizory, jedną antenę, zasilacz podlaczony przed rozgałęzieniem, na jedym telewizorze nie ma żadnych problemów, a na drugim jest problem podczas przełączania kanałów.. dopóki oglądam kanały z tego samego MUXa wszystko jest OK Dobrym pomysłem jest poprawienie całego wpis aby był zgodny z ...

    Instalacje antenowe zetdeel   06 Mar 2014 23:37 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1893
  • Miernik sygnalu satelitarnego - ktory wybrac?

    Witam, Zastanawiam sie nad wyborem miernika sygnalu do ustawiania anteny satelitarnej. Jestem amatorem w tej dziedzinie. Potrzebuje ustawic antene na Hotbirda z mozliwie jak najlepsza jakoscia i sila sygnalu (dotychczasowo sygnal gubi sie przy niepogodzie). Do ustawiania uzywalem zwyklego, taniego...

    RTV Co kupić? KOCUREK1970   29 Paź 2015 17:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 336
  • urywane pingi i zanik sygnalu

    WITAM Caly problem przedstawia sie nastepujaco: NA bazie mam APeka firmy I-tec (gold ustawonego w trybie AP) z antena dookolna do niego podlacza sie ok 30 userow. No i wszystko bylo by dobrze gdyby nie to ze pewnego dnia jakby reka odjal do bazy moga podlaczac sie tylko najblizsi klijenci tj oddaleni o...

    Sieci Komputerowe malinkalive   31 Lip 2004 10:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1124
  • 1430 na niektórych kanalach brak sygnalu

    Witam mam dosc dziwny problem z 1430 Tuner ogolnie dziala da sie go probramowac ale co bym ni wgrywal liste eeprom i soft to ciagle mam to samo czyli brak sygnalu na NIEKTORYCH kanalach np: TV POLONIA TVNy i wiele innych. Na TVP1, TVP2 dziala ale sygnal jest slaby. Wyeliminowalem diseqa ale to tylko...

    SAT i DVB-T Serwis jacek_sl   22 Lut 2007 17:58 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1275
  • Brak sygnalu z MUX1 i MUX2 w Zielonej Górze (MUX4 dostepny)

    Witam, Mam problem z odbiorem DVB-T w Zielonej Gorze. Na poczatku nie wyszukiwaly mi sie zadne kanaly, problemem byl (chyba) telewizor (Samsung LE40C650), a wlasciwie ustawienia kraju - przy ustawionym kraju na Polske nie wyszukiwalo sie nic, po zmianie na 'Inny' automatyczne wyszukanie znalazlo mi...

    RTV Użytkowy irekr   12 Maj 2014 07:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1934
  • Telewizja N - utrata jakosci sygnalu

    1. Jaka powinna byc minimalna sila sygnalu i jakosc sygnalu? 2. W jakiej odleglosci nie piwnno byc zadnych przeszkod zeby sygnal mogl spokojnie sie odbic? 3. Czy jest jakis kalkulator odnosnie kątow ustawienia anteny, konwertera w zeleznosci od polozenia? Pisane z tel.

    SAT Początkujący mihal2002   13 Sty 2013 08:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1458
  • Laptop Asus A3H z wifi Szalenie slaba jakosc sygnalu

    nie, to nie jest problem z ssid bo takowy wykrywa i nie jest ukryty :). Broadcom 802.11g Wireless Network Adapter << taka karta, Bardzo mnie zastanawia to czemu niewidzi ona urządzenia 3com office secure router wraz z nadajnikami wlanu. Pomimo tego iż stane obok urządzenia laptop go...

    Sieci, Internet kubek1334   06 Sty 2006 18:01 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3927
  • antena 70,80,90 jakosc sygnalu ta sama

    witam ponownie...miernika co prawda jeszcze nie zalatwilem, ale zauwazylem ze sygnal podczas naprawde intensywnych opadow a nawet podczas burzy spada max 4-5%. a wiec mozna przyjac iz sygnal z antene na pewno jest duzo mozniejszy niz pokazuje to wskaznik w tunerze. Bardzo ciekawa rzecz wystapila u mnie...

    SAT i DVB-T Serwis michcio   05 Lip 2008 18:54 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3585
  • Wzmocnienie sygnalu WIFI (AP)

    Test: Vendor: TP-Link Technologies Co.Ltd Kanał: 1 RSSI: -84 Rodzaj: WPA:TKIP Typ Sieci: Acces Point Predkosc: 11 Signal strenght Dodano po 3 A i przeciez trzeba bedzie puscic kabel przez kilka pokoi na gorze skoro 1AP kablem do 2AP bedzie podlaczony nie da sie zalatwic tego bezprzewodowo...

    Sieci WiFi Stanley_P   27 Cze 2010 07:52 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 8021
  • Cyfra+ hd sagemcom ds187 - brak sygnalu?

    Czesc wszystkim. Mieszkam za granica. Wczesniej kozystalem (przez 2 lata) z dekodera cyfrowego polsatu (Echostar DSB- 606). Teraz na tym samym zestawie: antena i okablowanie, chcialem podlaczyc nowy tuner cyfra+ hd (Sagemcom DS187)- przy starcie wyswietla sie menu pierwszej instalacji, gdzie mozna...

    SAT Początkujący herbatnik11   08 Sty 2011 15:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5075
  • DVB-T - skoki sygnalu z MUX-2

    witam. lokalizacja dekoder Ferguson ariva t650i ,antena telmor asr classic. ustawiona na nadajnik "różan"5m w gore . sila sygnalu max 70%,jakosc max 90% z tym ze bardzo duze skoki uniemozliwiaja przy zmianach pogody ogladanie MUX2,reszta dziala akceptowalnie.prosze o pomoc czy wymagana jest zmiana...

    Instalacje antenowe KOCUREK1970   16 Lis 2014 16:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 531
  • DVB-T - Splitter - po instalacji znaczny spadek sygnalu

    Witam, posiadam w domu 2 anteny, jedna siatkowa, druga samorobka dipol. Do anteny siatkowej mam podlaczony jeden tv, natomiast do dipola drugi. Chcialem rowniez z tego dipola skorzystac w celu odbioru ukf-fm i przez splitter podlaczyc go do tv i do tunera fm. Niestety po podlaczeniu przez splitter sygnal...

    Instalacje antenowe KOCUREK1970   21 Gru 2014 22:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 594
  • MUX 3 trudności z odbiorem - woj. dolnoślaskie

    Witam, mam problem z ktorym nie potrafie uporac sie juz od jakiegos czasu. Jest to odbior MUX 3 w moim domu. Zacznijmy od tego, ze byl okres w ktorym bylo wszystko dobrze sila i jakosc na 100% i ani drgnie. Po okolo roku sielanki nad moja miejscowoscia przeszla burza. Spalilo mi antene (plytke czy cos)....

    RTV Użytkowy rassi88   20 Wrz 2014 17:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1686
  • Da radę zrobić radiówkę ?

    moze maly przykladzik.na 2 iterpooch'ach z jednej strony vector 23dbi na bloku (10 pieter) i z drugiej parabolic 19bdi (okolo wlasna konstrukcja) wyciagnelismy 16km przy jakosci sygnalu 97% i sile sygnalu 53% (tylko ze przez lornetke byl widoczny vector na bloku). przyklad nr2 mielismy poloczyc 2 bloki...

    Sieć Internet - Dostęp Spajkir   16 Kwi 2004 22:34 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2495
  • Problem z Dlinkami w sieci

    Witam Mam dziwna sytuacje. Szkielet sieci oparty jest o Ovislinki WL-1120AP, wszystkim zakladam karty Ralinka - jest OK, jednak 3 osoby maja karty Dlinka DWL-520+ i z tymi ludzmi sa klopoty. Jedna osoba ma polaczenie z predkoscia 1 Mb/s i w zaden sposob nie moge tego zmienic (sila sygnalu 85%, jakosc...

    Sieci, Internet jaroslawk   15 Sie 2005 18:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 474
  • Signal strenght.

    Witam! Zalozylem sobie juz dosc dawno siec radiowa z kumplem. I tak jakos chodzi przez ten czas. I moje pytanie jest nastepujace: czy sila sygnalu 74% jest wystarczajaca? Bo punkt dostepowy ma kumpel, ja mam karte sieciowa. Chce zmienic na AP, dlatego pytam, bo jak zmienie to sila sygnalu nie bedzie...

    Sieci, Internet wojciech_marchel   27 Paź 2007 19:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1115
  • WiFi rozlacza sie, gdy do routera podlaczaja sie inne kompy

    Problem jest - IMHO - specyficzny. Posiadam u siebie w kompie karte WiFi Linksys WMP54G, router to Edimax AR-7084gA. Router ma dolaczonego ADSLa od Netii, a do routera doaczaja sie max 3 kompy. W dwoch pozostalych kompach jest jakas najtansza sieciowka WiFi (w jednym), oraz zintegrowana karta Intela...

    Sieci, Internet Lesz123   23 Sty 2009 10:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3583
  • Internet przez wifi (słaby zasięg i...)

    Odpowiem churtowo na pytania: poprzednio mialem windows xp (na xp tez bylo tak samo) a teraz 7 proffesional ( nie dawno instalowany) , z tymi kartami chodzilo o to, ze gdy kupilismy ruter to przy pc stacjonarnym zalozylismy karte sieciowa ( to cos takiego co podawalem w linku) , jako iz po jakims czasie...

    Sieci WiFi ajanek9   21 Mar 2011 21:20 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3028
  • Zakłócenia obrazu DVB-T podczas dobrej pogody.

    Witam Mam problem z dziwnie zachowujacym sie obrazem DVB-T. Otuz na dekoderze cabletech urz0195 odbior jest w miare stabilny, ale przy ladnej pogodzie sa duze zaklucenia. Jak pada deszcz ich nie ma i odbior jest doskonaly. Pokazuje on jakosc sygnalu 65%, a jakosc 76%. Natomiast na telewizorze LG z MPEG-4...

    Instalacje antenowe zetdeel   22 Lip 2013 12:16 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2109
  • na duzo kanalow nie ma sygnalu

    Witam Mam tuner ferguson 3018.Oprogramowanie do szaringu AB4.Nowa liste kanalow.Jeszcze tydzien temu wszystko dzialalo.Nawet kupilem nowy konwerter interstar 0,2db bo myslalem ze to wina konwerter i dalej jest to samo.Soft zmienialem liste kanalow i dalej to samo.Tuner kilka dni temu byl u elektronika...

    SAT i DVB-T Serwis bogi   14 Cze 2008 21:45 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1609
  • Mam dekoder Echostar DSB 717 do Polsatu

    I mam pytania 1) Mam Jakosc sygnalu= 82% Sila sygnalu= 60% Czy to jest dobrze czy jakos idzie jeszcze zwiekszyc sile sygnalu? 2) Chce zalozyc sobie zeza na Astre a pozniej moze na inne satelity. Jaki mam kupic diseq ? 1.0 czy 2.1 a moze inny? Co do wielkosci taleza to mam...

    SAT i DVB-T Serwis Kajos75   11 Lut 2007 23:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3779
  • Cyfrowy polsat nie smiga ;/

    Kolego, ale Ci namieszali w glowie!!! Krok 1. Sprawdz czy na przeszkodzie odbioru sygnału nie ma drzew( astra zawsze w takiej sytuacji, bedzie miala lepszy sygnal niz hotbird), Krok 2. Sprawdz wszystkie połaczenia końcowek tzw. "F" ( zerknij czy ekran dotyka zewnetrznej krawedzi koncowki i czy nie...

    SAT i DVB-T Serwis picu2007   12 Mar 2008 14:07 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 12139
  • stopnie na talerzu, ile powinno być ustawionych?

    zatem Hotbird i po miescie wiedze ze jestes ze Szczecina Zacznij od 1. DOKŁADNEGO USTAWIENIA AZYMUTU na kompasie (ale nie oszukuj tylko ustaw wyceluj porządnie) błąd +- 1 stopien skutkuje brakiem sygnalu. Dla szczecina: Azimuth (true): 181.9° Azimuth (magn.): 179.1° - ten bierz do kompasu 2....

    SAT i DVB-T Serwis krissszczecin   18 Gru 2007 08:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5017
  • Cyfrowa telewizja naziemna - slaby sygnal i zaklocenia

    W miesicie, w ktorym mieszkam wprowadzono pare miesiecy temuu telewizje cyfrowa naziemna. W zwaizku z tym zakupilismy nowy telewizor z odbiornikiem sygnalu cyfrowego. Problem polega na niemozliwosci odbioru jednego kanalu (749 MHz) pomimo zastosowania wzmacniacza (AXIL AM-341 E). Bez wzmacniacza nie...

    Instalacje antenowe SP5ANJ   04 Paź 2009 19:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5724
  • Cyfrowy Polsat Sagemcom ESI88 - Brak sily sygnalu

    Witam, Mam problem z sila sygnalu w dekoderze Sagemcom ESI88. Koncowki F zrobione poprawnie, kabel dlugosci ok 15m, antena ustawiona poprawnie uwzgledniajac kat elewacji i azymut, konwerter ( TWIN ) wymieniony na nowy. Niestety od samego poczatku dekoder nie wyswietla jakiejkolwiek sily sygnalu. Zaopatrzylem...

    SAT Początkujący velo86   10 Gru 2015 07:54 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1095
  • Pytanie AP a antenka ????

    przy AP sila sygnalu ma znacznie wieksze znaczenie poniewaz im wiecej klientow tym sila mniejsza dlatego jesli planujesz wiecej niz np 5 klientow to lepiej ap umiescic przy antenie, jesli mniej to spokojnie bedzie to dzialac pzdr

    Sieci, Internet Aniol555   12 Lut 2005 23:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 552
  • poziom sygnalu na wejsciu - tosca 303

    na pelne - wymyslone testy nie starczylo mi motywacji (glownie ze wzgledu na brak niezbednych kabelkow i chwilowo lutownicy) ale jako testowe zrodlo dzwieku wykorzystalem drugi komputer - tym razem to tablet TC 1000 i jest dokladnie tak samo wzmacniacz diory ws 504 - sila dzwieku wyjmuje szyby...

    Audio Serwis kaem   02 Sie 2006 19:58 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1799
  • Sila i zasieg brak w tunerze 2018SEC

    a przełączanie polaryzacji odbywa sie na LM317 czy tranzystorach,bo wszystkich na pamięć nie znam.jeśli jest tam LM317 to sterowany jest z procka.podmień go i zobacz czy będzie to samo po wymianie stabilizatora LM 317 (troche sie on grzeje) mam poparyzacje V juz wszystkie z niej chodza ale brak jest...

    SAT i DVB-T Serwis MrokDuszy   27 Sty 2007 20:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1022
  • N-tv. Jaka może być przyczyna braku obrazu?

    to sila anie jakosc Dodano po 4 zlaoalem sila sygnalu 85 natomiast jakosc jest skaczaca od 55-66 i krecenie antena nic nie zmienia czasza 75 plastikowa moze trzeba ja zmienic na metalowa

    SAT i DVB-T Serwis tadzio48   31 Mar 2007 15:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1350
  • Antena Cyfrowego Polsatu..pomocy

    Wiem ze bylo wiele ostow naten temat...ale mam troch einny przypadek...wszyscy maja klopot z trafieniem na hiot birda czy wyranej satelity...ja natomiast mam klopot z wykryciem jakiej kolwiek satelity... zamontowalem antene podlaczylem dekoder ustawienia sa na hotbird a TP na 12188v i sila sygnalu...

    SAT i DVB-T Serwis Doominus   31 Gru 2008 13:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1225
  • Instalacja TV - Słaba sila sygnału , obraz zacina co chwile.

    Witam, mam problem z instalacją antenową. Mam około 15 letnią antenę do ktorej dawniej byly podlączone 3 tv i dzialalo wszystko okej. W tej chwili po zakupie dwoch dekoderow odbior jest na poziomie ok 55 % sila sygnalu i ok 70 % jakość sygnalu. Telwizory są w instalacji dwa . Na starym kineskopowym...

    Instalacje antenowe Akagor   19 Lis 2013 16:18 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4584
  • Telekomunikacja Polska Straszny ping

    Witam Mieszkam w budynku gdzie wlasciciel wynajmuje mieszkania. Sa 4 odbiorniki Korzystalem z jednego to bywalo ze internet w miare chodzi, pozniej nie chodzil i tak w kolko. Od tygodnia internet chodzi tragicznie. W polaczeniu sieciowym pokazuje mi : Szybkość 54Mb/s Siła sygnały Znakomita Stan...

    Sieci WiFi jimasek   26 Kwi 2014 18:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 603
  • Samsung b2230hd - Brak sygnału antenowego

    Witam wszystkich w pierwszym poście. Przedstawię mój problem. Używam do oglądania Samsung b2230hd. Antena naziemna siatkowa. (Próbowałem kilka - jeden efekt ) mianowicie. Włączam tv brak sygnału. Wylaczam go. Włączam tv brak sygnału. I tak kilka razy. Sila sygnalu 0 i same bledy. Wreszcie wlaczam i...

    Początkujący Naprawy sosarek   09 Gru 2015 09:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 216
  • Jak polepszyc odbior na 2,4GHz

    hmm postow troche sie posypalo ale co dalej. Dlugosc kabla 8metro H155, koncowki prawidlowo zalozone (nie raz juz to robilem) antena kierunkowa o zysku 16dB, reszta paramaetrow na www.siecibezprzewodowe.com nazywa sie set16dBi , Karta to D-link DWL520+ sila sygnalu 54% link quality 80-92% czasem automat...

    Radiotechnika Serwis kosmita   22 Cze 2005 11:35 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1744
  • jaka satelita??

    o matko ;p to moze jakas drobna instrukcji?? czyli na thora mam przekrecic antene w lewo i podniesc do gory? chodzi mi gdzie mam mniej wiecej szukac tej satelity... Dodano po 2 Dobra juz wiem co moge zlapac, to sa te satelity.. i teraz jak sutawic dekoder zeby mi w menu wyskoczyla sila sygnalu...

    SAT i DVB-T Serwis Preskaler   11 Gru 2004 08:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7261
  • ..:: Sygnal: sila 95% , jakosc 0% ::..

    Odpowiadajac na prosbe elektrody o zakonczenie tematu: Watek glowny zwiazany jakoscia/sila sygnalu zostal rozwiazany kilka postow wyzej. W sprawie wgrywania listy kanalow.. narazie bez zmian czyli nie dziala, z tym ze chwilowo nie mam czasu na zabawy i szukanie odpowiedzi (testowane rowniez na ZOdiac'u...

    SAT i DVB-T Serwis spec   13 Lis 2005 17:37 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7409
  • Łącze radiowe - przerwy w dostępie do internetu

    Sila sygnalu jest mniej wazna, najwazniejsza jest jakosc... sprawdz czy masz dobrze ustawiona antene... Sciagnij jakis program do monitorowania sygnalu U mnie przy jakosci 70% internet sie wywala, z reguly mam 100% :D - roznica jest zauwazalna....

    Sieci, Internet raf.sie   01 Cze 2006 19:10 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1308
  • cyfrowy polsat w hiszpani - problem

    Witam! Posiadam dekoder echostar DSB 606 z cyfrowego polsatu. Do tego talerz ok 60cm oraz konwenter 3B elettronica Uniwersal single LNB model "LNBU033B" W menu konkfiguracji probowalem ustawic kazdy TP jednak zawsze wyskakuje czerwone kolko. Satelieta jaka ustawilem to hotbird 13.0 wsch. Tryb szukania...

    SAT i DVB-T Serwis tenap   19 Paź 2006 22:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1750
  • Konwerter - pomocy

    konwerter mam twin 0.2 db kupilem go tydzien dziwi mnie tylko sila sygnalu niby konwerter jest jeden ale na dekoderze mam dwie rozne sily sygnalu tuner 1 jest 68% tuner 2 63% czemu tak sie dzieje ?? jakosc sygnalu 0% moze antena jest za slaba podjade kupic wieksza mysle ze 80cm bedzie ok o a jak sprawdzic...

    SAT i DVB-T Serwis Radagast20   05 Lut 2007 19:28 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1455
  • TP Link WLan, słaby sygnał, program do łączenia z siecią.

    mam duzy problem z karta tp link pod pcmcia mam do niej podlaczona antene zewnetrzna i program tp link pokazuje mi sile sygnalu kolo 80 % naomiast gdy najade kursorem na ikonke polaczenia ta od windowsa jest pokazane sila sygnalu - bardzo niska. net dziala jakby chcial a nie mogl laczy mi sie z siecia...

    Sieci, Internet claypton   08 Kwi 2007 15:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 764
  • Edimax 7206apg problem i pytanie

    Ok wiec przekopalem cale forum i nic nie znalazłem:/ Wiec zaczne od problemu mianowicie sprawa wyglada tak mam ap jak w temacie do tego 1,5metra kabla h155 (blenden) i do tego Antena dookólna Senao SAG-2048 8dBi z drugiej i on dziala w trybie apc z drugiej strony jakos moze max 900m czysta widocznosc...

    Sieci, Internet asmo   12 Maj 2007 20:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1124
  • Cyfra+ - co schrzanilem?

    Wyciagam watek z czelusci. Sprawdzilismy dekoder na dzialajacej instalacji i kicha... brak sygnalu :(. Wszystko w dekoderze dziala oprocz tego, ze nie lapie kompletnie nic, pasek z sila sygnalu ani drgnie. Naprawic sie tego na miejscu raczej nie da, bo to wynajete dziadostwo i plomby jakies ma pozakladane,...

    SAT i DVB-T Serwis samja   16 Paź 2007 10:15 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2023
  • Niezabezpieczony internet + ograniczenie lub brak łączności

    Witam, w swojej miejscowości mamy sieć radiową, ktora jest niezabezpieczona. Problem polega na tym, że gdy chcę zeby wyświetlil mi liste sieci wyświetla tę sieć i widać też że sila sygnalu jest niska (tylko 2 kreski) kiedy klikam zeby połączył mi się z dana siecią to na dole na pasku wyskakuje monitorek...

    Sieci, Internet kazek31   05 Lut 2008 01:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1806
  • TV Philips 21CN4462 nietypowa ust-czasem obraz smuży na nieb

    Na wstepie dziekuje za odpowiedzi. No chyba wyglada na to ze to wlasnie ta usterka o ktorej mowi Mirek Z. Wlacza sie blednie Secam. Nie bardzo tylko rozumiem to,ze dzieje sie tak tylko na TVP1 i to tylko na pasmie VHF. Pewnie ma to cos wspolnego z sila sygnalu z nadajnika,albo, co tez jest mozliwe...

    Początkujący Serwisanci woronka   10 Mar 2008 20:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1896
  • Kabel Euro a jakosc sygnalu na TV

    no ja mysle ze kabel euro ktory otrzymalem to wart jest gora 5zl, cienki bardzo Jeszcze odnosnie jakosci obrazu cyfrowego w kablowkach - czy obraz taki powiniien byc duzo lepszy niz anologowy (bez sniezenia, przebic, cieni itp). Jaka powinna byc poziom sygnalu - sila i jakosc [%] ? ( opcje dostepne...

    SAT i DVB-T Serwis Portal   31 Gru 2008 12:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6488
  • Brak sygnału w adapterze Wi-Fi pod USB.

    Witam, Dzis przyszedl do mnie adpter USB wi-fi(X-Micro WLAN),a wiec podlaczylem go pod usb. Udostepniam na karcie sieciowej polaczenie internetowe dla sieci bezprzewodowej, nadalem na karcie bezprzewodowej ip i maske(192.168.1.0/24). Niby wszytsko ok,stan=polaczono,szybkosc=54Mb/s ale sila sygnalu=brak...

    Sieć Internet - Dostęp brio11   14 Maj 2009 17:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 824
  • UPC20Mb + D-Link DI-524 i tragedia

    Witam, Nie wytrzymalem. Pol roku meczenia sie i przyznam szczerze ze nawet bylem przyzwyczajony, ale po odwiedzinach u znajomego ktory posiada neostrade i www smiga ze az milo postanowilem cos z tym zrobic. Otoz mam lacze z firmy UPC o najwyzszym mozliwym transferze (up20/d2Mb/s), jednak dlugosc...

    Sieć Internet - Dostęp shoguno   15 Lip 2009 09:50 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2007
  • Garmin + Motorola T805 + Nokia E51

    Witajcie, przekopalem google i niestety nie znalazlem trwalego rozwiazania na moj problem. Dlatego tez pozwolilem sobie napisac tutaj, bo kto jak nie Wy ma wieksze pojecie o elektronice :D Pozwole sobie opisac to co chce osiagnac. Mam modul T805 od motoroli, ale jak sie okazuje nie wspolpracuje on...

    Urządzenia Mobilne Vredny   31 Sie 2009 13:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3346
  • Słaby transfer po WiFi w sieci lokalnej

    u mnie podobny problem, ale mam troche wiecej informacji, a mianowicie: - transfer z internetu ~700KB (lacze 6Mbit) - nie ma problemu z osiagnieciem takich transferow zarowno na PC (w7) jak i lapsie (wxp) - na PC zamiennie uzywana karta Wi-Fi na PCI lub USB - transfer miedzy kompami przez FTP (serwer...

    Sieci WiFi Stanley_P   07 Cze 2010 10:52 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 9488
  • zrywajace sie polaczenie wif w Laptopie

    Mam problem chodzi mi o zrywajace sie polaczenie wifi posiadam Lenovo Y530 z karta wifi Intel 5100 odlegosc od routera (asmax ar 1004g z neti) wynosi ok 100m (budynki na przeciwko siebie sygnal przechodzi przez 2 sciany) internet potrafi dzialac stabilnie przez caly dzien lub co 10 - 15 min gubic polaczenie...

    Sieci WiFi jerrygo   19 Lut 2011 08:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1222
  • Jaki sprzęt wifi - drzewa i linia energetyczna .

    Witam . Potrzebuje porady . Z jednej stony AP z drugiej strony jeden komputer . Odleglosc 600 metrow a podrodze na lini sygnalu linia wysokiego napiecie i 2 drzewka . Obecny zestaw to karta pci Senao Epi-3601s 600mw , AP rdaa-81 z oprogramowaniem 2.00e14 oraz dwie anteny paraboliczne . Dziala to na 2,4...

    Sieci Co Kupić blayders   22 Maj 2012 17:04 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2042
  • Kabel RG-6 lub jaki inny do anteny naziemnej

    Witam, Antena zalozona i wszystko razem spiete i dziala. Sila sygnalu okolo 42-48%, jakosc 100% na kanale 23, na 39 niestety brak sygnalu. Sygnal odbieram ze Stacji oddalonej jak pisalem ok. 22-25km i nie sciaga mi wszystkich programow :( Tak jak zaznaczylem w zalaczniku mozliwe programy z nadajnika...

    Instalacje antenowe SP5ANJ   27 Wrz 2012 19:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1830
  • Kanały z MUX-1 przestały odbierac z dnia na dzień

    reset do ustawien fabrycznych nic pomogl. po nowym przeszukaniu kanalow, oczywiscie wyszukal ich 15 (cyfrowych) natomiast tvp 1, 2, info, eska, polo, atm - czarny ekran. Pozostale polsaty i tvn odbieraja ladnie. co do anteny to zadnych zmian, ani konfiguracyjnych ani montazowych nie robilem,a wszystko...

    Instalacje antenowe SP5ANJ   25 Sty 2013 10:36 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2397
  • Rozlaczanie wifii w hotelu

    Witam wszystkich od jakiegos czasu mam problem z rozlaczaniem sie internetu z w-lanem,a mianowicie mieszkam w hotelu w niemczech wykupilem sobie internet HOTSPLOT. Router wysylajacy sygnal znajduje sie jakies 10-15 metrow od mojego pokoju na przeszkodzie stoi jedna sciana murowana chyba z cegiel mam...

    Sieci WiFi mcmatyja   29 Sie 2013 22:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 813
  • Wifi słaby sygnał - Acer Aspire 5749

    prawdopodobnie znalazlem przyczyne , razem z kolega podjelismy sie rozebrania owego laptopa zeby poszukac przyczyny ,i naszym oczom ukazal sie naderwany kabelek od anteny wifi , nie byl doszczetnie przerwany ale naderwany ( ostatnio dalem jednemu gosciowi laptopa do przeczyszczenia go z kurzu itp , i...

    Sieci WiFi viwaldi1   23 Lut 2014 09:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1083
  • Konfiguracja routera z antena zewnetrzna tp-link

    Mam problem a zarazem zapytanie , mieszkam teraz we wloszech pracuje w hotelu , w hotelu jest internet i tak sie zlozylo ze zdobylem haslo i kupilem sobie antene do sciagania sygnalu tp link ktora jest podlaczona do rutera by moi koledzy obok w pokoju tez mogli korzystac z tego internetu. Problem polega...

    Sieci WiFi tyskaczcz   24 Lip 2014 21:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1053
  • Czkawka dźwięku przy niskiej sile sygnału...

    Witam, mam pewien problem. wczoraj zainstalowam w domu nc+ razem z dekoderem wifibox+ (bez dysku usb). Wiadomo standardowo wszystkie kable itp. Antene mam na osiedlu zbiorcza wiec tylko podlaczenie kabla do gniazdka SAT. Po wlaczeniu uslugi przez NC+ na poczatku wszystko dzialalo ok. Jednak teraz...

    SAT Początkujący andpol 33   13 Lip 2015 15:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 465
  • satellite finder brak sygnalu na pasku w tv

    witajcie,jestem tutaj nowy i mam nadzieje ze trafnie zamieszczam post,jesli pomylilem sie to prosze o przeniesienie do odpowiedniego.A teraz moj problem.Otoz mieszkam w niemczech,mam polsat cyfrowy i chce ponownie go ustawic(poprzednio mieszkalem w innym miejscu tam wszystko dzialalo)Kupilem miernik...

    Instalacje antenowe irekr   22 Wrz 2015 19:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 537
  • Długość skrętki i rozłaczanie internetu

    Problemem na 90% sa czasy a nie sila sygnalu. Oprocz jakosci sygnalu wazne sa czasy w jakim idzie impuls dlatego podaje sie 100m. Mialem linka na 170m i dzialalo ale nie z kazdym switchem. Jesli to jest kabel z miedzi to jedynie trzeba metoda prob o bledow dopasowac ktory sobie najlepiej z tym poradzi. Przy...

    Sieci Komputerowe tomrom1985   23 Paź 2015 20:21 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 1416
  • Problam z Sony XR-5507

    Witam ja mam problem z jeszcze starszym modelem sony XR 1553 takze mi cos szwankuje a mianowicie jak wlaczam magnetofon to sila sygnalu spada praktycznie do zera nie mowiac o jakosci:) co mozna z tym zrobic????? i co wymienic .......

    Radia Samochodowe Serwis Dexter   04 Kwi 2003 15:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1663
  • Wireless Lan - pare pytan

    po podlaczeniu do karty anteny i zalaczeniu softu bedziesz lapal wszystkie Acces Pointy z podanym kanalem nadawania oraz sila sygnalu zreszta zanim by cokolwiek CI podlaczyl zapewne umowilby sie z Toba na pomiar aby wiedziec jaka antene u Ciebie zastosowac jesli jest to 1,5km bez przeszkod to wystarczy...

    Komputery Hardware nietophez   29 Lip 2003 12:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1958
  • Czy mozna przelozyc orginalna karte do innego tunera

    spoko,z ta wymiana to bede myslal.Na razie mam jeszcze pytanko:przelozylem karte do 14 i tak:sila sygnalu okazala sie o 1 stopien wieksza niz w 13,baaaardzo wolno znajdywal kanaly pokazal na poczatku 110 i tak zostalo,w 13 znalazl 646.Nie poznajdywal takich kanalow jak mtv,viva czy cartoon i pare innych.Czy...

    SAT i DVB-T Serwis TadeuszZ   12 Gru 2003 11:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1438
  • zgubiłem satelite !!!

    Znalazlem SAtelite :D pozyczylem analoga do czlowieka pewneg.... Probelm inny "włacz na chfile kanał wizji" << takie cos mi wyskakuje nie wiem co zrobic ( zielony jestem w satelitach) mam karte Gold FTa zakupiona w Lipcu .... dzialalo sobie spox , co mam zrobic ?? (sila sygnalu bardzo dobra,...

    SAT i DVB-T Serwis SANDRA   20 Gru 2003 17:46 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2416
  • WLAN - mocny link a net nie dziala :(

    Witam! antena yagi 13db odleglosc od bazy okolo 500m metrow, moze mniej, po drodze mocno obrosniete drzewo :), do yagi spory kawalek kabla h155. Link na 80-90% sila sygnalu podbodnie ale dochodzi mniej wiecej polwoa pigow, stronki otwieraja sie jak chcialy a nie mogly, sciaganie plikow chodzi jeszcze...

    Sieci Komputerowe goscu   12 Cze 2004 13:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 902
  • pomozcie skonfigurowac azurreusa w sieci radiowei wlan

    posiadam kompa 2.2ghz 256ddr karta radiowa 11mbps wireless lan sila sygnalu 68 do 73 % abonament ma przepustowosc 192kbi/s zainstalowalem jawe i azuerusa predkosc sania mam gora od 2 do 4 kb/s przy tescie porty tcp od 6881 do 6889 wyswietla blad nat moze ktos wie jak poprawic predkosc sania :cry:...

    Sieci Początkujący gumis   06 Paź 2004 08:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 591
  • Problem z odbiorem pakietu Polsatu...

    Witam...Znajduje sie w anglii, wlasnie zainstalowelem dekoder polsatu... Na oryginalnej czaszy i konwenterze sila sygnalu to ok 85 a jakosc 50... Niby wszystko jest spoko..po zainstalowaniu listy kanalow ponad polowa polskich kanalow wyswietla mi komunikat braku subskrypcji.(nawet polsat) "Chodza...

    SAT i DVB-T Serwis SirBagin   05 Mar 2005 20:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3624
  • Zrywanie sygnału. Punkt dostępowy na dl-524.

    Mam dziwen objawy podejzewam ze to blad w ustawienu, ale prosil bym expertow o pomoc. Posiadam punkt dostepowy na dl-524 komp z radiowka stoi 10 m od nadajnika jest troche przeszkud ale sila sygnala jes bd/dobra . co smieszniejsze zrywa polaczenie tylko gdy nie ma ruchu w sieci. musze miec wlaczone jakies...

    Sieci, Internet l_a_y_s   04 Kwi 2008 09:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1258
  • problem z polaczeniem przez sciany

    Mam karte sieciowa D-Linka DWL-520+ z taka "wieksza" antena dookolna (po prostu grubsza i wieksza standardowa antena) Mam problem z polaceniem sie z accesspointem d-linka z taka sama antena, ktory jest w domu obok. AP i moja karte dziela 3 sciany pionowe i 2 podlogi (ja jestem na 2 pietrze a AP na parterze)...

    Sieci, Internet macolek   02 Kwi 2005 03:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 653
  • WLAN = Problem

    Mysle, ze chyba najlepiej bedzie, w ramach testu, przyniesc ten drugi komputer do tego samego pomieszczenia. Chwila przepinania kabli, ale na pewno wykluczy sie problem z sila sygnalu (nie wiadomo przeciez co to za sciany i co tam jeszcze po drodze jest). Aha,nie ma cos zamieszane z szyfrowaniem? moze...

    Sieci, Internet baols   02 Lip 2005 18:48 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3123
  • internet nie chodzi

    witam rok temu zalozylem sobie internet radiowy i wszystko chodzilo ok , miesiac temu internet zaczal chodzic bardzo wolno polowa pakietow gdzies ucieka panowie od internetu sprawdzali sygnal i jest bardzo dobry a wiec podejrzenie padlo na karte wiec ja podmienili wgrali sterowniki i jest nadal to...

    Sieci, Internet marek216   30 Sie 2005 12:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 801
  • parabola i yagi

    Dziwne ale jak obracam antene yagi a i tak samo promiennik parabolki do polaryzacji pionowej nie wiele sie zmienia.Dalej widze stare sieci a i sila sygnalu w site survay jest podobna.O co w tym chodzi ?Robie cos zle czy anteny kupa?

    Sieci, Internet rokefeler   09 Wrz 2005 08:45 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2153
  • radiowka- co 1 min wysoki ping???

    Witam! mam karte MSI PC11B2 (RT 2460P) i router USR9106 sila sygnalu okolo 90% ,ping: 1-3ms ale regularnie co okolo 1 minute wskakuje ping na okolo 800ms lub uplynal limit czasu :(. Wgrywalem rozne sterowniki i dalej to samo, ma ktos jakies pomysly?? odpadaja trojany,wirusy itp, system...

    Sieci, Internet Niematotamto   29 Paź 2005 22:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 609
  • Wysoki Ping - radiówka 512kb/s

    Do serwera mam ok 30m ping z serwerem ok 1 - 2ms sila sygnalu znakomita: Antena Parabloic 2,4ghz 24db Karta radiowa RTL 8081 AP Niemam !

    Sieci, Internet Fantomen   29 Lis 2005 08:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3385
  • cyfra+. sila sygnalu 0

    w ogole sie nie znam. zamontowalem antene w kierunku poludniowym...tak jak wiele innych obok w blokach (te inne to telewizja SKY. jestem w anglii. nie wiem czy ma to jakies znaczenie). i po wlac zeniu dekodera, wchodze do instalacja, znadz satelity i mam sila sygnalu zgrubnie 0 i sila sygnalu precyzyjnie...

    SAT i DVB-T Serwis smakubaku   04 Lut 2006 22:21 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1704
  • Jaki AP...?

    1. Poniewaz mam pozyczonego tego ASMAXa. 2. Poniewaz chce dolaczyc do sieci jeszcze jedna osobe(wepne AP do switcha, a ja i kumpel tez bedziemy podpieci do switcha - kablowo) 3. Ja jestem 'odbiorca'. 4. Mam moze 200 m w lini prostej(sila sygnalu: 74/77%). I mam jeszcze pytanie...Planuje zbudowac...

    Sieci, Internet the.end   19 Gru 2005 16:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 576
  • Sila sygnalu karty w trayu

    Witam Posiadam Karte radiowa w laptopie i zainstalowany xp, zeby sprawdzic sile sygnalu musze wchodzic na te "dwa komputerki" z karty radiowej co sa w traju, czy idzie sile sygnalu jakos przenies do do pasku tray,(chodzi o te paski) moze jest jakis maly programik. Pozdarwiam

    Komputery Software v1000   09 Sie 2006 14:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 974
  • osiedlowas siec wi fi pomocy

    jacunio_wiesz jezeli nie chcesz przypadkiem jakies kary zaplacic to lepiej zorientuj sie w tych pozwoleniach!! Wydaje mi sie ze sila sygnalu nie moze byc wieksza niz 20dB w promieniu 10m od anteny ale nie wiem czy czegos nie pomylilem! W jakims poscie na forum to bylo juz poruszane! W zasadzie nikt tego...

    Sieci, Internet zuhjk   08 Lut 2006 22:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1127
  • Łączy i rozłącza :((

    skoro po odpaleniu programu Netstumbler komputer nawiązuje połaczenie i działa, to poco go wyłączasz. ps. mozesz miec za słaba antenę, albo inne sieci wokół są silniejsze i ci zakłocają !, jedyna możliwośc to dać wzmacniacz do anteny, lub lepszą antene! Dodano po 1 i jeszcze jedno sila sygnalu...

    Sieci, Internet trocse   16 Mar 2006 16:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1142
  • Jak połączyć dwa komputery ?

    mam problem z siecia radiowa. lacze dwa komputery punkt w punkt, na obydwuch jest win xp i karty d-link 510 siec jest teoretycznie skonfigurowana bo na kompach sa dwa kolejne ip i identyczne maski dns nie kofigurowalem bo chyba nie trzeba i teraz rodzi sie problem, probowalem konfiguracji z windowsa...

    Sieci, Internet wysoki   02 Mar 2006 13:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 459
  • Wyjście Video - czyżby różne standardy?

    Sluchajcie problem jest nastepujacy. Mam monitor VDO MM5000. To jest takie male samochodowe gowno LCD. Wchodze do niego poprzez wejscie VIDEO. Podlaczam dla przykladu DVD Yamaha wszystko pieknie widac. Podlaczam laptopa compaq armada e500 lub DVD Pyle PLDVD130 i juz nie. Objaw jest taki ze obraz jest...

    DVD/VCR/Kamery Serwis detergent   04 Mar 2006 09:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 965
  • Porzebuje pomocy z siecią radiową

    po wielu probach w koncu sie udalo polaczyc ale mam nasteppny problem. mianowicie sila sygnalu jest strasznie mala, zmiana kanałów nic nie daje, a połączenie się rwie. nie wiem czym to jest spowodowane bo miedzy antenami nie ma przeszkód poza kablem elektrycznym sieci energetycznej. dodam że przed połączeniem...

    Sieci, Internet wysoki   05 Mar 2006 18:54 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1191
  • Licencja gprs w orange i przycinanie przepustowosci lacza.

    U mnie na SE G85 dziala w porzadku, z tego co wiem to blokowanie przepustowosci moze byc stosowane dopiero po przekroczeniu limitu okreslonego w umowie, ale i tak bardzo rzadko to stosuja bo nie ma jeszcze takiego obciazenia sieci zeby bylo to konieczne. Przy GPRS/EDGE bardzo duzy wplyw na szybkosc...

    Sieci, Internet Kris52   14 Mar 2006 01:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 888
  • Nagła strata sygnału. Karta planex GW-DS54GT.

    kabel jak najbardziej moze sie sam z siebie popsuc czyli zamoknac :) antena czasami tez, zalezy jak bardzo amatorsko wykonana. A ja osobiscie mialem taki objaw kiedy mi styk od kabla antenowego przysniedzial. Mierzac miernikiem ciaglosc obwodu byla caly czas, ale ruszac wtykiem zmieniala mi sie sila...

    Sieci, Internet *mondzio*   15 Kwi 2006 07:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 726
  • ferguson 5001 - brak kanałów

    chodziło mi o kanał telewizyjny np ustawiłem sobie tv polonie jak antena jest ustawiona dobrze, i przeskanowales niebo, to powinno dzialac. W lewym gornym roku pokazuje sie sila sygnalu... jak jest 0 to zle ustawienia diseqa (nawet jak go nie masz) albo zle ustawiona antena.

    SAT i DVB-T Serwis andrzejelektryk   26 Kwi 2006 12:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1703
  • Problem z ustawieniem satelity

    napisz jak ty ustawiales antene programem.masz w swoim tunku w menu ustawienie anteny lub sila sygnalu?to zobacz co pokazuje.im wiecej tym lepiej.pozdro

    SAT i DVB-T Serwis Piotr Pajkert   06 Cze 2006 21:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1499
  • Co daja wyjsca 4v w porównaniu do zwykłych??

    w uproszczeniu mozna powiedziec ze jest to sila sygnalu ---------------------------... joystick do radioodtwarzaczy sony RM-X4S w stanie bardzo dobrym. Mozliwosc zdjec jak rowniez zalatwienia sprawy przez allegro.

    CarAudio Ogólne Nawigator   16 Cze 2006 00:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 564
  • Wtyczka z neta radiowego - problem

    Witam Mam nadzieje ze zdjecie jest dosc wyraznie Chodzi o to ze nie wiem czy firma montujaca mi neta radiowego ( :( ) Dobrze zrobila wtyczke poniewaz ekran jest "luzem" to znaczy nie jest polaczony z obudowa samej wtyczki czy przez to net moze chodzic gorzej ?? Sila sygnalu jest caly czas niska...

    Komputery Hardware kriss 88   17 Lip 2006 20:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 624
  • Ustawienie anteny - siła sygnalu 95 jakosc 0

    mam fergusona 7018 i mam problem z ustawienim anteny na hot birda mianowicie sile sygnalu mam 95% a jakosc 0. rozumiem ze skoro mam 95 sile to sygnal z antetny do dekodera dochodzi, wiec w czym moze byc problem ? pozdrawiam i z gory dzieki

    SAT i DVB-T Serwis ul1002   27 Lip 2006 14:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3547
  • Brak kanałów na 10719MHz. Siła 80% jakość 0%.

    hmmm no ale wszystkie pozostałe kanały działają. jesli pomyliłem kable bo muszą być 2 błędy przynajmniej a tylko 1 czestotliwość nie działa Dodano po 4 chciałbym coś wkleić: Witam tez posiadam Multiswitch Viper 9/4 i niestety okazalo sie ze mam z nim problemy. Od pol roku odkad go...

    SAT i DVB-T Serwis rj22   28 Sie 2006 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1390
  • Co jest z tą siecią? Internet działa wolno Wymieniany sprzęt

    siec nadaje na 5 Ghz i zadna inna nie nadaje na tej czestotliwosci sila sygnalu to 15 - 16 dB (czyli procentowo pokazuje mi 82%)., czyli oprogramowanie Atherosa wskazuje, ze dobre. Nie wiem co oznacza Curent Signal Quality ale tu wskazuje 0%, Current Receive Rate: 36.0 Mbps, zas Current Transmite Rate...

    Sieci, Internet wrak   30 Sie 2006 16:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1250
  • Zaklocenia w sieciach wi-fi

    Witam, czy jest mozliwosc, ze zaklocenia powoduja pingi 300-400, czesem wiecej oraz starty, a czasami jest ok. Domek oddalony o 30m, sila sygnalu 35rssi. Czy to moze jest wina przeciazonego ap, bo juz sam naprawde nie wiem. Pozdrawiam !!!

    Sieci, Internet marian1977   13 Wrz 2006 16:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 905
  • potrzebuje info. o neostrada livebox

    Ja posiadam liveboxa juz dwa miesiace i nie mam zbytnio problemow i uwazam ze za ta cene sie oplaca a wzialem pierwszy rok za zlotowke. Ja uzywam portu USB i musze przyznac ze czasmi sie zawiesza ale to zaden problem gdyz wystarczy wyciagnac i z powrotem wlozyc kabel USB. Moj kolega mieszka za to w drugim...

    Sieci, Internet jerryjola   03 Lut 2008 21:55 Odpowiedzi: 152    Wyświetleń: 127637
  • Czemu nie wyswietla stron? [Wi-fi Linksysem WRT54]

    Hmm, nie wiem o jaka jakosc sygnalu chodzi. Napisalem juz ze sila sygnalu jest Bardzo dobra albo Znakomita. A predkosc 48 lub 54 MB/s. Chyba ze chodzi o jakas inna jakosc sygnalu to prosze o podpowiedz jak to sprawdzic. Pozdr MAciek

    Sieci, Internet zerotime   14 Lis 2006 17:26 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2037
  • polaczenie dwoch komputerow

    zrobilem tak ajk pisales a z ta sieciowka to juz predzej pomyslalem i sieciowce przypisalem inne adresy i napewno sie niegryzaa bezprzewodowo dalej sie nie pinguja a polaczone sa ze soba sila sygnalu znakomita nie moze byc inaczej komputery stoja narazie kolo siebie ale co z tymi pingami odwracalem adrsy...

    Sieci, Internet zwirek2   10 Kwi 2007 08:12 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2436
  • pionner 1330 a twin monoblock, jak zamienic satelity?

    witam zakupie tuner 1330, oraz konwenter twin monoblock,po podlaczeniu wszystkiego okazalo sie ze nie odbieram zadnego programu, sila sygnalu wynosi 0% lub - 75%, podejrzewam ze tuner odczytuje astre jako hotbird a hotbird jako astre dlatego mam "ciemnosc" dodam ze tuner ma zmienione oprogramowanie....

    SAT i DVB-T Serwis sendar   11 Sty 2007 22:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 779
  • Cobra 19DX IV+midland 14-244 problem z odbiorem

    Zestrojenie anteny nie ma wiekszego wplywu na odbior... Chyba, ze cos gdzies sie zwarlo. Niedokonca sie z tym zgodze.A łatwo możesz sie sam przekonac robiac male doswiadczenie.Podłaczasz antene poprzez skrzynke antenową, znajdujesz jakąs stacje np: ktora odbierasz na powiedzy 5s(sila sygnalu),...

    Radiotechnika Serwis green33   13 Sty 2007 00:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1304
  • zanik TVP1, TVP2 i innych na polsacie cyfrowym ... - cd

    I ja potwierdzam wystepowanie poruszanego problemu. Nie zgadzam sie z sugestiami ze jest to wina talerza lub konwertera bo sila sygnalu jest tak jak mam od dawwnna 80 % . Zanik dotyczy tylko pakietu polsatowskiego, wszystkie inne kanaly zagraniczne odbierane sa prawidlowo. Pewno znow grzebali w sofcie...

    SAT i DVB-T Serwis brofran   18 Sty 2007 10:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3785
  • Karta WiFi przestaje działać po podkręceniu procesora

    bardzo ciekawa sprawa - mianowicie mam PIII CuMine 1GHz, na plycie claytona, w tym sprzecie mam karte WiFi ASMAX oparta na RT2400, gdy procesor jest podkrecony do 1,25 GHz to nie wykrywa mi zadnej sieci, a gdy jest na 1,15GHz to nie z tym problemu, malo tego, jak sprobowalem ustawic oryginalnie 1 GHz...

    Komputery Hardware Platon   22 Sty 2007 17:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1119
  • gigabyte ga-945p-s3 i we mikrofonu

    pod mikrofonowe pod line in w ogole nie dziala - brak zasilania na mikrof. oprogramowanie prawidlowo wykrywa ktore wejscie zostalo podlaczone wyglada na to ze brak jest dodatkowego wzmocnienia dla mikrofonu bo jak mu podam sygnal z tunera ukf to czy na wejscie line in czy na wejscie mikrofonowe...

    Komputery Hardware jerzyb1   20 Lut 2007 21:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1260
  • Sieć, bezpośrednie podłączenie do anteny. Rozłącza Internet.

    WItam jestem tu nowy i mam spory problem. Posiadam w komputerze zintegrowana karte sieciowa z ktorej juz niekorzystam! mam internet Lan mialem go kiedys podlaczony do tej karty ale jednak zaszly pewne zmiany i musze miec radiowek wiec panowie z firmy zamontowali mi karte radiowa IEEE 802.11g Turbo...

    Sieci, Internet king_88   05 Mar 2007 13:40 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1092