1) Honda Civic 1997, 1.6 16v, aktualny przebieg 177 tys. (nie wiem czy realny), auto miało przede mną 2 właścicieli, a posiadam je od 8 lat. 2) Przez 8 lat jeździłem nim całkowicie bezawaryjnie, silnik chodził jak szwajcarski zegarek - równo i cicho - Nigdy nie było falowania obrotów, dławienia, przerywania, odpalał na przysłowiowe dotknięcie w każdych...
Witam serdecznie forumowiczów. Chciałbym was prosić o pomoc w diagnozie problemu jaki występuje w mojej ibizie 6l 1.4 bby. Mianowicie moim podejrzeniem jest wtryskiwacz benzyny. Mam instalację gazową i na niej wszystko chodzi idealnie. Przy benzynie na zimnym silniku mam problem z odpaleniem. Muszę kręcić dłużej niż zawsze, telepie wtedy silnikiem ale...
Witam. Kupiłem samochód po starszym dziadku Seat Ibiza 2002 1.2 . Świecący Check zapowiedział ze cos nie tak ale rodzina zapewniała ze stał 3 miesiące nie używany i ze gwarantują ze jest ok. Autem jeździłem 5 dni, błędy z komputera wykazały sondę Lambda a dokładniej brak zasilania na niej ?. Mechanik wymienił w miedzy czasie olej oraz założył nowe świece...
Witam Wszystkich. Posiadam Skode Fabie 1.4 MPI, 68 KM i od pewnego czasu a właściwie od maja mam z nią problem. Po odpaleniu na zimnym silniku, obroty są trochę ponad 1000 obr/min i na komputerze mam 3 litry/h, z czasem wskazówka wraca do normy jak auto się nagrzeje i wtedy pokazuje 0,7 - 0.8 litra/h (800 obr/min), aha na zimnym silnik chodzi jakby...
Witam, od jakiegoś roku borykam się z problemem w mojej Renatce. Rok temu nie palił jeden gar, spoko, da radę. Wymiana 4 świec + 2x cewka. Śmiga aż miło. Później problem powrócił, ale wymiana kabli załatwiła sprawę. Teraz problem pojawił sie znów, z tą różnicą że na zimnym silniku pali igła, natomiast gdy silnik jest ciepły, już nie pali. Odpalę go...
No pali litre na jakies 600 km, żwawy to byl hehe :-) teraz troche gorzej, do tego doszlo większe spalanie. Kompresja na 3 garze jest bardzo mala, silnik chodzi na trzy gary do czasu aż się nie rozgrzeje. Potem zalapuje i działa w miare okej. Szarpania to wina przepływomierza Gdyby palil mniej oleju to mógłbym jeździć ale teraz leje juz najtańszy z...
Witam. Mam problem ze słabym silnikiem w bravo 1.8. Po zmianie panewek auto straciło moc. Buja sie tak jakby to było 1.8 8v a nie 1.8 16v. Jak mu dam cały gaz to tak dziwnie buczy. Mam pewne obawy czy to nie cewka. Niby jak sprawdzałem to na niskich obrotach pali na wszystkie cylindry bo jak odłączałem po jednej cewce to była różnica w pracy silnika....
Witam.Jestem posiadaczem w/w Meganki taki model url=]Link zasilanej benzyną i gazem.Od pewnego czasu autko zaczęło mi źle palić tz.na gazie chodzi idealnie,równiutko , lecz kiedy zasilane jest benzyną silni zachowuje się tak jakby nie palił na jeden gar (cylinder)dokładne na pierwszy po prawej stronie od strony kierowcy, mechanik stwierdził że nie działa...
Witam was. Mam problem. Dwa lata temu silnik zaczął chodzić na 3 gary. Wymienili cewke i grało. Dwa dni temu znowu zaczeło autem telepać, check engine, 3 gary. Błędy 0304 0340 0353 i pare innych. Kupiłem cewke delphi pochodziło pół godziny i znowu to samo. Wykręciłem i wkręciłem swiece - działa. Pare uruchomień i znowu nie działa. Panowie co jest grane?...
A grzałeś świecą żarową? :) oczywiście przed startem :). U Ciebie więcej garów, różne ciśnienia, więc to też może mieć wpływ na start silnika. A i ciekawe jak pompa i wtryski... Pompa jest chyba od Mercedesa z tego co pamiętam. Tylko znając 'fachowców' mogą Ci jeszcze coś przy niej poknocić, pytanie czy wtryski nie leją. Swoją drogą ja, choć mało tym...
Na pewno z baku. A serio: sprawdź kompresję w silniku i stan całego silnika- czy pali na 2 garach przez cały czas?
Kolego iskra jest paliwo jest. Czasami sproboje zlapac ale jakby na dwoch garach popyrka i zdechnie. Objaw czasami jest taki ze jak krece cieplego to cos jakby zblokuje w pewnym momencie.... Jeszcze jedno nie moge wykasowac bledow lub robie cos nie tak.... Wciskam przycisk testu przez piec sekund na poczatku i dioda powinna sie zapalic hmm a u mnie...
Iskra jest, zapala ciężko jakby paliwa brakło i nie pali na wszystkie gary. Po chwili wszystko ok. Jak zapalę zimnego ipochodzi że 2-3 min. to zjawisko to nie występuje.
Fiat Saicento / 3 lata, 17 tyś km/ jak zimny i dłużej postoi na polu to zapala na maximum trzy cylindry /może i dwa / I tak można nim przejechać i z 10 km. i nic się nie zmienia. Dopiero po nagrzaniu i zgaszeniu silnika odpala tak jak powinien . To samo robi po przyjechaniu do mechanika ,to znaczy silnik pracuje prawidłowo. Wymiana świec i cewki zapłonowej...
Witaj Ja miałem ten sam cyrk w swojej Ladzie 2107.Radio Alan 28, antenka Oklachoma zamontowana na stałe w dachu, radio prawidłowo podłączone i zestrojone. Tak walczyłem : najpierw zlokalizowałem źródło zakłóceń - instalacja zapłonowa, potem zgodnie z radami fachowców założyłem kondensator przy cewce zapłonowej i alternatorze- nie pomogło, potem nowa...
Nie pali na wszystkie gary-a 15 sekund w zupełności wystarczy do tego, żeby zaczęły palić wszystkie. Zmierz ciśnienie spreżania.
Witam! Mam problem z starletką.Silnik jak zimny odpala ok, lecz po paru minutach pracy zaczyna przerywac , kaszle,traci moc!!!Mam wrażenie,że nie pali na wszystkie gary. Co moze byc tego przyczyną?Dzięki z góry za wszelkie informacje.
Pomiędzy silnikiem a sprzęgłem hydrokinetycznym jest taka właśnie blaszana tarcza z (powiedzmy) wieńcem w którym są otwory dla czujnika. W moim uszkodzonym silniku jest tych otworów 9 (3 grupy po trzy) co 120 stopni, natomiast w nowym silniku tych otworów jest pełno - jeden przy drugim dookoła (+ jeden podłużny). Mechanik wychodząc z założenia że jest...
Witam! Posiadam passata 2.0 kombi z 91r w benzynie(bez IG). Nagle podczas jazdy stracił moc.Silnik zaczal podskakiwac. Po przyjechaniu do domu wykrecilem swiece. I okazało sie ze pali na 2 gary. A swiece na których nie pali nie sa mokre od benzyny tylko jakos czarno okopcone. Wymienione zostaly przewody,swiece,cewka,modul zapłonu. A i tak problem jest....
Witam, mam problem z moim autkiem. Od pewnego czasu jak się rozgrzeje zaczyna szarpać podczas jazdy i się dławi. Po około tygodniu zapalił się check, więc pojechałem na komputer. Wykazał uszkodzoną sondę więc ją wymieniłem. Niestety to nie pomogło. Zaczęło się robić jeszcze gorzej. Mianowicie jak się rozgrzał zaczął szarpać i chodzić na trzy gary. Jak...
Witam mam ogromny problem. Nie działał mi wentylator w Cieniasku więc postanowiłem podać do kostki na termostacie + i - jak pomyślałem tak zrobiłem efekt jest taki że usłyszałem w okolicy komputera pyknięcie . Teraz gdy samochód jest zimny muszę 3 minuty kręcić rozrusznikiem i jak zapali nie pali na wszystkie gary.podczas jazdy zaczyna palić na wszystkie...
Witam. Mam problem z moim Passatem a mianowicie: 1. Bardzo długo odpala po dłuższym postoju. Pompa oryginalna, wężyki od pompy dobre, po zgaszeniu syczy z wlewu więc chyba odpowietrzenie zbiornika działa, czasami działa pompka od filtra par paliwa ta w błotniku - działa czasami więc podobno poprawnie, filtr paliwa wymieniony. Jak już odpali: 2. Na początku...
W aucie wymieniono przewody, cewkę, sterownik wcześniej, wtryski lały pb więc również olej i nadal brak iskry, pali na trzy gary. Pomocy!
A kable w jakim masz stanie? Dwa kable były nieoryginalne, jeden nawet był luźny, przez to silnik raz palił na 4 gary, raz na 3 (a może 2). Kupiłem komplet i wymieniłem, silnik przestał przerywać. A co do braku mocy na zimno - odma była nieszczelna; zaizolowałem i jest tak jak trzeba.
Jeśli jest iskra i dochodzi paliwo to musi palić silnik na "4 gary". Jak to jest możliwe że zalewa świece mimo że jest iskra? Prawidłowo to sprawdziłeś?
Kwestia oszczędzania paliwa realizowana przez producentów w dużych silnikach jest coś takiego, że wtrysk paliwa na biegu jałowym jest na 4 cylindry z 8. To rozwiązanie raczej ma na celu wychłodzenie silnika niż oszczędność paliwa. Silnik na biegun altowym musi pokonać opory tarcia wewnętrznego, sprężania oraz rozrządu. Redukcja zapłonu w poszczególnych...
Witam Mam seicento 900 z LPG od około pół roku i nie małą z nim przygodę. Od razu po zakupie, gdy wracałem z sąsiedniego miasta zaświeciła mi się czerwona kontrolka symbolizująca zbyt wysoką temp. silnika. Nie przejąłem się tym i jechałem z zapaloną kontrolką do domu, około 10-14km. Na początku jak poczytałem trochę w sieci, to bałem się, że silnik...
Po prostu ten silnik od 400obr.min nic nie trzęsie jak pali na 4 gary. To chyba o innym silniku mówimy niż K4M niech ma poniżej 650 obrotów to chce go z budy wyrwać. 5te auto z tym silnikiem posiadam i zrobiłem na nich duuuuzo km niech tylko pod któraś cewkę trochę wody się dostanie obroty niskie zaraz padaczka. Albo włącz klimę i jak spadnie z obrotów...
Dzień dobry panowie. Może odgrzewam kotleta. Mam pewien dziwny problem z moimi muiołkiem , większość urządzeń mi już działa, pomału to ogarniam. Mam bardzo dziwny objaw w czasie jazdy przeważnie już na ciepłym silniku przestaje mi palić chyba na dwa gary. Problem ten miałem zaraz po zakupie , wymieniłem cewkę i było wszystko dobrze. Samochód stał dość...
Witam, mam potężny problem z moją Merivką- mianowicie w czerwcu zaczal mi wyskakiwać błąd P0304. Zabraliśmy się zatem z ojcem do roboty. Sprawdziliśmy napięcie na cewce, świece, sondę- ta wyglądała nieciekawie, została wymieniona. Błąd pojawiał się nadal. Wymieniliśmy cewkę i świece. Na jakiś czas się uspokoiło. Niestety od października błąd zagościł...
Witam mam problem z pracom silnika,hodzi oto ze przy włonczeniu silnika chodzi jak by palił na 3 gary, jak mu dodam gazu to zaczyna hodzić normalnie po jakiś 20 sek. Swiece wymieniłem wszystkie na nowe jak i kable wysokiego napięcia czujniki posprawdzałem są OK ale jest to samo .Dodam jeszcze ze przed tom usterkom przy załączeniu zapłonu wtrysk podawał...
Witam mam clio 92 rok 1,4 . ostatnio cos mi sie dzieje z silnikiem. Mianowicie: glosno chodzi (praca zaworow przypomina prace diesla- nierymiczny stukot), nie pali jeden gar, brak mocy, dlawienie sie silnika podczas jazdy i nierowna praca,jak silnik pracuje na luzie to strasznie trzesie i na dodatek czuc zapach siarki. Wiem ze swiece sa do wymiany Tylko...
Witam na wstępie chciałbym wszystkich przywitać:) Słuchajcie, mam problem z autkiem zakupionym parę miesięcy temu. Fiat Panda 2007 r po lifcie. Silnik 1,1 benzyna + gaz Tartatini zwykły. Przebieg oryginalny 170 tys. km. Auto nie równo chodzi. Wymieniłem kable na BERU. świece NGK 12 mm , ciśnienie na cylindrach sprawdzone po 13,5 bara na każdym. Cewka...
mechanik podpinał diagnoskop do samochodu. mało tego to pod 2 bo i kolegi zawsze pokazuje błąd ,,wypadanie zapłonu'' jeśli by chodziło tylko o czek z silnikiem który paliłby się na stałe to bym się tak nie martwiła ( pali się na stałe muszą robić do skutku wkładając z powrotem moje części które nie okazały się uszkodzone ) problem polega na tym że odbieram...
=Gotowe, ale na paliwie to pan po kilku tys km nie pojeździ ...= I powiem ci ze taka jest cala prawda (ja bym sobie tak nie zepsul samochodu - gazem). Moj kolega elektronik mowil mi ze trzeba gaznik wygotowac w garze z occtem a potem nafta potraktowac, ze niby sie te syfy i nagary nozpuszczaja. Ale czy on sie na tym zna - tech. elektronik i ksiadz (prawdziwy)...
witam mam problem z samochodem z silnikiem pali na 3-świece przewody są nowe,kopulka jest naowa,palec też nowy jaki może być problem że tak szarpie pozrawiam
co do cewki to niewiem bo silnik pali na wszystkie gary i chodzi wiec niewiem a jezdzi tez super przyspiesza spala i td a co do wtrysku to zalozylem gaz i wtryskiem steruje komputer od gazu , a na gazie takie same sa objawy jak na paliwie moze nawet bardziej wzmozone ale to prawda ze w 406 jest ten sam silnik co w moim dziki wielkie i prosze o pomoc...
witam. mam problem takiego typu iż z początku silnik od czasu do czasu mi przerwał lecz teraz dostał szajby i nieraz będzie chodził na wszystkie gary czyli w porządku lecz dostaje czkawki i łapie na trzy gary bądź na dwa. wykluczyłem złą prace aparatu przewodów i świec. jeden mechanik doradził mi wymianę szklanek (że niby się przycinają) dodam że check...
Witam serdecznie Tak gdybam z szwagrem i nie wiem zabardzo od czego by tu zacząć. Przedstawie pokrótce mój problem z autem. Otóż pewnego razu jak dałem gazu na 3 biegu to auto zaczeło szarpac, jakby zamało dostawało paliwa,powietrza. I tak praktycznie pożniej zaczeło przekładac sie na reszte biegów. Nastepnego dnia podczas takiego szarpania, auto straciło...
Nie, bo będziesz miał problem z immo. I ustal czego brak, że nie pali.
Witam Posiadam passata 2004 przebieg niecałe 400 tyś km, silnik AVB 74kW podejrzewając cofnięcia licznika max 600 tyś km, problem jest następujący podczas pracy na wolnych obrotach występuje "tąpniecie" silnika tak jakby któryś gar nie "zapalił", wtyczki pompek poprawione, problem nie ustał, brak błędów ECU czy to efekt kończącej się którejś z pompek?...
Witam, posiadam golfa 4 1.9 Tdi i mam problem z silnikiem mianowicie Silnik odpala prawidłowo na ciepło praktycznie na dotyk ale gdy postoi przez noc to musze go dluzej krecic nie wiem co może być przyczyną (świece sprawdziłem i wszytkie filtry mam wymienione. Drugim problem jest taka rzecz gdy go odpalam to czasami odpala na trzy gary tak mysle, bo...
może- sam miałem taką przygodę. na początku bylo podobnie: raz palił normalnie, czasami (na początku) zapalała się kontrolka check, czasami chodził na 3 garach- wystaczyło jednak dodac gazu (lub zgasic) i wszystko wracało do normy aby powrócić po kilku km. potem było coraz gorzej: check po kilku km i silnik pracował na 3 garach. dlatego sprawdz kompresję...
Witam, Jako amator dłubania przy własnych autach zwracam sie do kolegów o pomoc z kolejnym problemem mojej corsy. Silnik 1,2 benzyna z12xep, otóż na biegu jałowym silnikiem zaczyna lekko szarpać po około 1-2 minutach od uruchomienia silnika, czasami nawet szybciej. Z oględzin wychodzi że nie pali 1 gar, diagnostyka pokazuje tylko błąd wypadanie zapłonu...
Witam, Problem rozwiązany. Powodów było kilka: Na początku silnik nie palił na 1 i 4 cylinder (na podstawie temperatury wydechu). Tzn. bardzo ciężko odpalał na 2 gary, a dopiero po kilku minutach klekotania łapały pozostałe. Po wymianie kabli i cewki (stara cewka miała zardzewiałe gniazdo na wyjściu do 1 cylindra, a że jest to jednocześnie obwód 4 cylindra...
Witam wszystkich jak wyżej w temacie stało się to po myciu silnika w upalny dzień w czerwcu czasami 3 dni jest ok a czasami 5 x w ciągu dnia kuleje nie chodzi na 1lub 2 cylindry czasami po kilku minutach odpale i jest ok i tak w kółko, silnik pali bez problemu przy - 18 więcej nie było u mnie jak na razie Dodam co dziwne że nie wyrzuca żadnych błędów...
witam. Przedwczoraj pękł mi pasek mediów w astra f 1.6 16v x16xel, przy okazji przetarł wiązkę kabli idącą pod rurą od filtra powietrza. Jestem elektronikiem więc wziąłem się do roboty i zregenerowałem te wszystkie przewody. niestetu okazało się że poszło zwarcie zwarcie aż spaliło izolacje z jednego przewodu masowego. od tej poru silnik pali od kopa...
Witam, mam problem - mianowicie podczas pracy na wysokich obrotach chodzi normalnie, po czym po upływie mniej więcej 15 minut kombajn gaśnie. Jak przepompuję go ręczną pompką to odpala normalnie i kolejne 15 minut pracuje normalnie. Nadmienię, że czyściłem odstojnik oraz wymieniłem filtr paliwa.
W tych silnikach ustawia się zapłon? W moim nie ma takiej możliwości - trzeba by przestawiać ustawienie cewki zasilająco-wyzwalającej, albo przestawiać magneśnicę na wale korbowym silnika, a to uniemożliwia klin. Iskra optycznie wygląda też podobnie To może być mylące. Bardzo dawno temu spotkałem się z czymś takim w dwucylindrowym silniku do łodzi...
posiadam vectre 1.7td i mam problem z silnikiem pali tylko na popych i jak odpali to muli sie niema bardzo sily a zacelo sie od tego ze odpalilem rano i pracowala jakby na dwa gary i nie reagowala na gaz
Witam , mam problem z silnikiem vortec w moim escalade 2003 rok , mam założoną istalację gazową,tak w ramach informacji. po odpaleniu zaczął pracować nie równo, sprawdziłem wszystkie cewki kable , wymieniłem świece, stojąc z przodu samochodu cała lewa strona silnika czyli 4 gary nie chodzą poprawnie , nie ma też różnicy jak ściągam kable zapłonowe ze...
Słuchajcie znam przyczynę ale nie znam powodu. 😉 Okazało się że silnik pracuje na jeden gar. Ale żeby nie było tak prosto, to o dziwo iskra jest 🤔 i co teraz ktoś ma jakieś pomysły. Iskra jest a świeca mokra... No i mam zagadkę. O co chodzi. Iskra za słaba? Za dużo paliwa leje czy za mało?
Auto jak w temacie Przyjechało z powodu, że nie pali. Okazało sie że ma rozrząd przestawiony o 5 zębów. Ustawiłem rozrząd. Dalej nie paliło. Dotarłem do ułamanego jednego zęba na kole sygnałowym wałka rozrządu - wymieniełem koło sygnałowe. Pokręciłem troche rozrusznikiem - coś tam załapało na chwilę i kilka sekund silnik pochodził na w pełni przyciśniętym...
Witam wszystkich Praktycznie od momentu zakupu mam problem z silnikiem w moim audi. Z tym że w ostatnim czasie nasiliły się one i powoli tracę cierpliwość. Mianowicie jakiś czas temu padła mi pompka paliwa. Wymieniłem na nowy egzemplarz (prawdopodobnie jakiś chińczyk bo kosztowała tylko 110 zł). Po wymianie pojawił się problem że po dłuższym postoju...
WITAM!!! Kobieta potrzebuje pomocy ;). Ciezko nawet zaczac pisac, bo tego jest po prostu za duzo. Ale WYBACZCIE opisze wszystko co-jak-kiedy...bo jak zjawialam sie w zakladach to mysleli, ze maja do czynienia z laska, dla ktorej auto to cztery kola, kierownica i dawaj...i beda wymieniac co popadnie...generalnie rece rozkladaja,mysle, ze nie chce im...
Po pierwsze chyba nie znasz pompy i silnika we WŁADKU bo tam przy małej ilości paliwa albo nie wejdzie w obroty albo będzie chodził tak jakby na jeden gar. Po drugie bez pompy zasilającej silnik będzie pracował normalnie, wystarczy aby miał "łatwy"dostęp do paliwa. Dodano po 5 Miałem rożne przypadki z paliwem. Dwa dni odpowietrzania silnika z elektryczną...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Na komputerze błędów nie ma. Kiedyś był błąd cewki ale ponieważ podmiana na nową nic nie dała więc błąd wykasowali i tyle. Problem odpalania pojawia się gdy auto postoi przynajmniej 15 minut od zgaszenia. Wtedy muszę kręcić kilka razy (dwa czasami trzy) i odpala. Z początku trochę trzepie (tak jakby pracował na trzech garach) ale po jakiś 3 sekundach...
Witam. Mam problem z oplem vectrą a 92 1,6 benz-gaz. Mianowicie silnik nierówno schodzi z obrotów, gdy dodam delikatnie gazu i chcę utrzymać na tych samych obrotach silnik dlawi sie. za to, gdy dodam sporo gazu chodzi taj jakby nie palil na wszystkie gary. (Chociaz pali na wszystkie). Od czego zacząć?? Co moze byc przyczyną??
Trafiła do mnie Asterka Z17DTH która przestała palić. Na linę albo na plaka zapala i pracuje bezproblemowo do następnego zgaszenia.Błędów brak,w parametrach CDIF2 ciśnienie paliwa wymagane przy rozruchu 250 bar a jest podczas kręcenia 68 bar więc za mało do rozruchu. Wtryski na przelewy poszły w ruch i na odpalonym silniku 2 sztuki przelewały bardzo...
Koledzy to mój pierwszy wpis na forum. Mam problem z samochodem i być może z mechanikiem. Na początku listopada toyota carina 1,8 benzyna/gaz przestrała palić na jeden gar. Pierwszy z lewej jak się patrzy od przodu. Wymieniłem świece i kable i dalej nie palił. Pojechałem do mechanika. Zmierzył ciśnienie na tłoku i stwierdził, że jest "0". Rozebrał silnik...
Dlugo sie zastanawialem czy napisac czy nie ale odwazylem sie moze jakis pomysl dotyczacy mojego auta a mianowicie zaczne od poczatku: Ford jezdzil jak zloto malo palil nie mialem z nim zadnych problemow no kapitlne auto az do mometu kiedy skonczyla sie gwarancja.Najpierw zaczela szwankowac skrzynia biegow(power schift) ale OK wynienilem caly sterownik...
Czesc , szukam pomocy w celu ustalenia przyczyny problemu w moim volvo s40 benzyna 2.0 16v 1998. Samochod od zawsze duzo palil, okolo 15l/100km ale byl mocny. Otorz zmienilem filtr powietrza na sportowy storzkowy i samochod jakby stracil na wadze lekko chodzi, ale po miesiacu zaczal mi przygasac po rozgrzaniu. a po paru dniach to juz standartowo po...
Samochod od zawsze duzo palil, okolo 15l/100km ale byl mocny. Otorz zmienilem filtr powietrza na sportowy storzkowy i samochod jakby stracil na wadze lekko chodzi, ale po miesiacu zaczal mi przygasac po rozgrzaniu. a po paru dniach to juz standartowo po 15 minutach jazdy zaczyna palić tylko na 2 gary, trzesie i wtedy smierdzi w samochodzie dziwnie nie...
Witam. Wiec tak na początek. Wyjeżdżając z domu po 2 minutach jazdy (czyli silnik jeszcze zimny, autko straciło moc i ledwo klepało na 2 gary) po 10 minutach uspokoiło się, i jedzie w miarę, normalnie (moc jakby nie ta sama, lekko spadła). Check engine się zapala i gaśnie następnego dnia. Parę dni później to samo ale już nie uspakaja się i check engine...
Silnik 1,6 16v z gazem. W czasie jazdy samochod nagle zaczal dziwnie slabnac, przerywac tak jakby nie dostawal odpowiedniej ilosci paliwa/gazu. Po chwili zgasnal i dobre 20 minut nie chcial zapalic. Teraz po odpaleniu na benzynie kopci lekko ale naprawde lekko na bialo, z lekkim czarnym i pluje troszke olejem, badz tez nieprzepalonym paliwem... i okropnie...
Witam posiadam vw bore 1.6 sr 99 rok benzynka wiec wracajac z Zagranicy przy granicy zaczol palic na 3 gary, zrobilismy jeszcze tak 250 km do domu na 3 garach, poszedl do mechanika i zawor wypalony, zostal wymieniony uszczelka pod glowica popychacze. po odebraniu wszystko ok. zrobilem jakies 500-700 km w strone Holandii i na parkingu po krotkim postoju...
Witam posiadam vw bore 1.6 sr 99 rok benzynka wiec wracajac z Zagranicy przy granicy zaczol palic na 3 gary, zrobilismy jeszcze tak 250 km do domu na 3 garach, poszedl do mechanika i zawor wypalony, zostal wymieniony uszczelka pod glowica popychacze. po odebraniu wszystko ok. zrobilem jakies 500-700 km w strone Holandii i na parkingu po krotkim postoju...
Witam forumowiczów. Mam problem z moją Ibizą, mianowicie ciężko pali na zimnym silniku. Jak odpalę, raz chodzi dobrze a raz strasznie nie równo, jakby paliła na 3 gary. Dodaję gazu w "deskę", strasznie wolno wkręcają się obroty, nie raz coś strzela pod maską. Jak chcę jechać to auto dławi się, nie ma siły. Dodam, że jeżdżę na PB + LPG. Jak się nagrzeje...
Jutro ogarnę vin. Na pewno jest to 460. Samochód bardzo ciężko pali. Czasami trzeba kręcić około 10 sek i silnik załapuje jakby nie na wszystkie gary. Tak zaczyna przyspieszać aż załapie i wyrówna obroty. Filtr paliwa wymieniony ori, sitko z zaworkiem pompki ręcznej nowe ori, Parametry rzeczywiste ciśnienie strona niska 7.4 bar na jałowym. Ciśnienie...
Witam wszystkich. Otóż mam pewną zagadkę do rozwiązania. Mam auto które nie pali mi na jeden cylinder i gdy zdejmuję wtyczkę z cewki auto nie reaguje co jest niby normalne ale gdy zdejmuję wtyczkę od tego wtryskiwacza auto zaczyna się nagle dusić i tak samo jest gdy chodzi na gazie. Gdy zatkam przewód gazowy od tego cylindra auto nie reaguje ale gdy...
Najważniejsze to jak zapala (najlepszy test gdy jest mróz). Jeśli nie jest zapowietrzony system paliwowy (a to się często zdarza) powinien zapalić pewnie i to na wszystkie gary. Następna sprawa to spaliny. Nie powinien dymić na biało (to oznacza że nie spala całkowicie paliwa) ani na niebiesko (to oznacza że pali olej). Przy ruszaniu i przeciążeniach...
Witam! Wymieniłem w moim fiacie uszczelkę pod pokrywą zaworów, poskręcałem wszystko ładnie i pojechałem przegonić go żeby zobaczyć czy uszczelka się nie poci... Jechałem 4 kilometry z szybkością 110km/h, potem zawróciłem i jak depłem mu na dwójce (było wtedy 60 km/h na drugim biegu), to stracił moc... Przez chwile pracował równo tylko na wolnych obrotach,...
WITAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW !!! Jestem tu nowy i chciałbym opisać moje przygody z silnikiem 1,3 CDTi (69KM) 2005rok, który jest zamontowany w moim Combo C Tour. Mianowicie autko sprowadziłem rozbite z przebiegiem 92tyś km, zrobiłem, i tak jeździłem do dziś bezawaryjnie (PRZEJECHAŁEM PONAD 40 TYS KM). Lałem do niego olej GM 10W-40. Motor pracował...
Kolego set66 odpowiadam na pytania: Ad1. Ja proponuje w miejsce pompy paliwa, aparatu zapłonowego i alternatora przykręcić na sylikon blaszki stalowe, będzie trzymać szczelność. Otwory na te 4 rurki nagwintować na 1\2'' i wkręcić zwykłe korki od hydrauliki. Otwór w którym jest poprowadzona rurka smarująca klawiaturę, należy najpierw w środku nagwintować...
Witam kolegę:-) u mnie tez kopci na biało jak postoi na wolnych a wymieniałem pompe wstępną wtryski nowe, podstawa filtra nowa filtry orginal serwis i to nic nie pomogło... Pompe wstępną wymieniłem wraz z podstawa bo nie bylo cisnienia na zasilaniu pompy ale to nic nie dało okazalo sie ze upec ktory mechanik mi wcześniej wymienil puszcza paliwo powrotem...
WITAM ! Tak jak w temacie. Zmieniłem głowicę, uszczelkę głowicy,nowy rozrząd,napinacz,uszczelka klawiatury,filtr oleju + Olej 15W-40 Mobil + Płyn Petrygo. A więc do sedna , w głowicy zostawiłem świece z poprzedniego samochodu ponieważ śmigał na nich elegancko(sam jeździłem) , są dwuelektrodowe CHAMPIONA, tyle że samochód stał jakieś 4 miesiące ale to...
Ludki... Co rozumiecie przez odpalenie auta? To że, jak zaskoczy na plaku? Na mrozie można sobie plakiem psiknąć jak zimny ma problemy z odpalaniem. Zapali plaka, potem ropę która już będzie miała łatwiej. Spoko, robiłem tak i wiem o co wam chodzi także proszę dajcie sobie siana z tym plakiem. Tutaj auto stoi w garażu, świece grzeją normalnie. Po co...
Witam! Mam Astre z roku 92 z silnikiem 1.4 monowtrysk. Problemem jest to, że nie pali na jeden gar:( sprawdzałem już prawie wszystko i już pomysły mi się skończyły. Czwarty gar nie pali (tzn. silnik nierówno chodzi, a jak zdejmę przewód WN z czwartego gara, to nie ma reakcji, a jest na pozostałych trzech). Iskra jest super, kompresja 14 bar, więc też...
jest jeden problem, skoro silnik elegancko odpala po odłączeniu czujnika temperatury cieczy to gdzie tu wina świec żarowych ? gdyby były przepalone któreś lub wszystkie to nawet z odłączonym G62 byłby ten sam problem, tedii66 - piszesz, że kłopoty są z odpaleniem zimnego silnika - po jakim jego czasie postoju od zgaszenia ? jeśli masz Golfa z rocznika...
witam. mam taki problem od dluzszego czasu.mam problemy z zapalaniem na zimnym i na cieplym silniku lecz nie za kazdym razem. samochod nierowno pracuje telebie nim jakby nie palil rowno na wszystkie gary. ma rowniez doze spalanie oraz jest bardzo slaby. swiece , kable , silniczek krokowy sa wporzadku silnik mam po kapitalnym remoncie. dzieki za kazda...
na początku był problem z silnikiem, zimny nierówno chodził na benzynie, gasł, tak jak by chodził na 2 garach. Jak sie zagrzał to na benzynie i lpg było ok. Postanowiłem zczytać błędy, niestety sa w tym modelu 2 żółte kableki ( jeden luzem, drugi pojedynczy podpiety do czarnego, oba po prawej stronie skrzynki z bezpiecznikami) i podloczylem do zarwowki...
Samochod nie chodzi na wszystkie gary. Najpierw przestał chodzic na 1 gar - wymienilem wtrysk i bylo niby dobrze przez jakis okres(2tyg), teraz przestał chodzic na 2-gi gar. Sprawdzilem wtryski wszystkie 4 rozpylaja paliwo w ten sam sposob wiec najprawdopodobniej sa ok. Swiece daja iskre taka zeby konia zabiły. Czyli mozna wykluczyc aparat zapłonowy....
Mam problem z nierówną pracą silnika. Problem objawia się w ten sposób że przede wszystkim to auto traci zdrowo na mocy ledwo idzie. Coś jakby nie paliło na wszystkie gary. Kolejne to gigantyczne nagrzewanie się katalizatora aż do czerwoności ogólnie straszna głośna praca wydechu i ogólnie całe auto tak jakby się trzęsło. czasem zdarza się że tak jakby...
Witam. Proszę o jakieś sugestie lub rady. Podczas dłuższej jazdy z wyższą prędkością w pewnym momencie silnik traci moc, nie można go wyciągnąć na wyższe obroty, zaczyna nierównomiernie pracować( nie pali na wszystkie gary).Po chwili gaśnie, nie da się go odpalić dopóki nie ostygnie. po pół godz. odpala normalnie i można jechać dalej do czasu! Zawiozłem...
Witam koledzy mam problem w audi 80 1.6 ada 94 rok 101 km auto przerywa i ma spadki mocy jezdzi jak zaba(puszcz lapie puszcza lapie) czasem odpuszcza calkowicie potem znowu wraca( reguly na to nie ma aczkolwiek wydaje mi sie ze na zimnym silniku jest lepiej),czasami ma problem z wkreceniem sie na obroty(mul na postoju i podczas jazdy), i wolne obroty...
Panowie , jaka cewka, przecież kolega wyraźnie pisał, że na LPG wszystko prawidłowo pracuje. Problem jest po stronie zasilania benzyną a właściwie mieszanką paliwowo- powietrzną. A taka prosta sparawa kolego- czy filtr powietrza masz czysty, bo gdy powietrze z wodą czy wilgotne przez niego przechodzi to może go zakleja i OUT. Logika mówi: zapŁon jest...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Pisałem że ciśnienie pompy jest ok. Ale nic nie pisałem o garkach wiec musze to sprawdzic. Dodano po 10 3 krotne podgrzanie świec nic nie dało. Dalej słychać jakby na jeden gar nie palił poprostu szarpie silnikiem jakby nie dogrzawał. Dodano po 17 I jeszcze jedno po odpaleniu ma lekko podniesine obroty i przez chwile nie równo chodzi. Dodano po 4 Niedawno...
Po odpaleniu masz 600 obrotów i siwo to tak jak by nie palił odrazu na wszystkie gary... czasem ten siwy dym nie jest gryzący i śmierdzący ?
Witam, Panowie mam straszny problem. Wczoraj zabrałem się za ustawianie konta wtrysku w moim AHF, był zbyt wysoki 87. Norma +/- 50. A wiec objawiało się to ciężkim paleniem na ciepłym. Postanowiłem się za to zabrać, miałem oczywiście poradnik jednak okazał się nie przydatny ponieważ u mnie wystarczyło poluzować trzy śruby bez ruszania całej pompy. Jednak...
Witam. Mam problem z moimm autkiem, a mianowicie przy porannym rozruchu silnika. Mimo dodatnikch temp przy porannym rozruchu silnik puszcza kleby jasnego dymu, zachowuje sie jak by nie palil na wszystkie gary i strasznie nim telepie. Przy wczesniejszym wlaczeniu zaplonu sie zapala sie kontrolka do swiec zarowych. Przy malym tescie, gdzie odpinam przewod...
Witam Nie dawno kupiłem samochód marki Nissan Vanette (bus) diesel 2,0 z roku 92. Mój problem polega na tym że jak auto odpalam na zimnym silniku to przez pierwsze około 15 sekund chodzi normalnie, później zaczyna przebierać na garach i dymić na niebiesko. Auto zaczyna palić normalnie jak go wkręcę na wyższe obroty do półki się silnik trochę rozgrzeje,...
Witam. Dzisiejszego popołudnia moje Audi a4 z 1995 r niemile mnie zaskoczyło. Przekręcam kluczyk a tu nic. Kreci kreci i nie pali. Mimo tego ze 2 godzinki wcześniej jeszcze śmigał. ;) Szybki przegląd elektryki: bezpiecznik nr 28- ok, sygnał ze stacyjki-ok, przekaźnik również działał bez zarzutu. Napięcie na grubych przewodach przy pompce po przekręceniu...
Witam serdecznie, zacznę od początku, kupiłem miesiąc temu Golfa 3 1.4 97r. Joker z 3 letnią instalacją LPG. Autko jak dla mnie super, bo mało pali gazu, a różnica w mocy na gazie, a benzynie była praktycznie nie odczuwalna. Dokładnie 4 dni temu, po odpaleniu samochodu (odpala na benzynie i automatycznie przełącza na gaz) nic się nie zmieniło, jadąc...
Witam, posiadam Lagunę z silnikiem F3R E722 2.0 8V z instalacją gazową Landi Renzo II generacji. Otóż kupiłem renie z uszkodzonym silnikiem. Kupiłem słupek,został zamontowany. Silnik działa na benzynie jak i na gazie aczkolwiek co jakiś czas pracując na gazie zaczyna pracować tak jakby nie palił na jeden gar. Jak się go przygotuję do oporu to wraca...
Witam. Mam problem z m50b20 bez vanosa, osprzęt bosch. Mianowicie jak silnik się w pełni nagrzeje to trzyma obroty w granicach 900-1000 oraz wydaje mi się że dużo pali. W mieście pali około 20 litrów. Poza tym żadnych innych problemów nie zauważyłem. Najciekawsze jest to, że jak zgaszę nagrzany silnik i odpalę po kilku minutach to obroty są prawidłowe...
Masz tam taki silnik jak w sc 900. U mnie w aucie (SC 900) też zalewało od nowości z salonu na zimnym silniku. Chodził na 3 gary troszkę zanim się rozgrzał, zimą nawet z kilometr jakbym CC 700 jechał. To ponoć przypadłość niektórych silników 900 - nie wszystkich a czemu? To i ja nie wiem. Podobno wina leży w braku kolektora ssącego jako takiego a wtryskiwacz...
Ja mialem taki motyw w mercedese 124 2,3l - winny byl rozdzielacz paliwa - jedna z dysz sie zapchala na wysokosci odpowiedzialnej za niskie obroty, wtedypalil na 3 gary, po dodaniu gazu palil na 4ry. Przy zasilani LGP nie bylo problemow bo paliwo idzie inna droga.
Witam wszystkich.Nadeszły pierwsze chłodne nocki i moje autko zaczyna rano dziwnie odpalać.Trzeba dłuzej kręcic niż zwykle jeśli juz zaskoczy to przez sekundke zakuleje tak jak by nie wszyskie gary paliły i do tego biały dym z rury.Dodam,że usterka wynikła na wiosne po wymiane paska rozrządu.Fachowiec od paska sugerował jazdę do serwisu bo przyczyną...