forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



slaby sygnal

Znaleziono 575 wyników na elektroda.pl: slaby sygnal
Podstawowa forma zapytania: slab sygnał
Forum elektroda.pl Strona Główna

Cyfrowy polsat i slaby sygnał

...Mam zestaw cyfrowego polsatu i nie moge znalezc kierunku gdzie jest dobry sygnal, wszedzie gdzie probowalem jest na poziomie 10%,jaki jest prawidłowy kierunek ustawienia anteny?Mieszkam w Toruniu wiec ne wiem co to zmienia w stosunku do innych...
SAT Serwis :: 21 Sie 2005 15:00 :: szczepan751 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 8786

Slaby link radiowy przy zlej pogodzie.

...Panel ma okolo 30 stopni a ustawiales go na oko czy na sygnal bo to czasem sa roznice :), zlaczki zawsze sprawiaja problem , najlepej je tasma wulkanizujaca zabezpieczyc ale napierw osuszyc, a przy jakiech warunkach sa problemy czy juz na stale...
Sieci, Internet :: 09 Sie 2005 22:36 :: grzesiox :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 988


Reklama :: 09 Sie 2005 22:36 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Ericcson T20s- slaby zasieg

... do srodka bo byl w pokrowcu i zaraz go wylowilem i na oko nic sie nie stalo, a jednak... . Efekt jest taki ze sygnal jest slaby i czecsiej niz do tej pory pojawia sie komunikat : tylko alarmowe. Co z tym mozna zrobic ??? z gory dzieki za ...
GSM Serwis :: 31 Sie 2005 21:07 :: chromtech :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 378

sygnaly dtmf

...Witam !!! poszukuje nagranych sygnalow dtmf w formacie mp3 moze byc w czyms innym ale lepiej w mp3. Probowalem z telefonu nagrywac ale lipa slaby sygnal pozostaje jeszcze rozebranie tel i podpiecie sie do wyjscia sluchawkowego. Moze ktos...
TelefonyStacjonarne Serwis :: 03 Gru 2005 20:43 :: grabek_radek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 562

N5110 slaby zasieg

Witam Nokia 5110 - w miejscu gdzie mam 4 kreski (sygnal) ta ma tylko jedna kreske. Ktos moze cos podpowiedziec co jej dolega ?? Pozdrawiam Piotrek
GSM Serwis :: 06 Lis 2005 15:37 :: Sidorek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 456

Spadek mocy sygnalu

... mocy sygnalu.Z rozpoznania slyszalem ,ze byl jakis konflikt z siecia telefoniczna -radiowa dialogu.Moze admin ustawil na mniejsza czulosc swoja antene ?{antena plaska -zdaje sie szczelinowa}Jak bym mogl przywrocic poprzedni poziom sygnalu? {na raz...
Sieci, Internet :: 08 Sie 2005 14:56 :: andrzej.q :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 345

Wzmacniacze sygnału telewizyjnego z kablówki

Witam. Jesli moge cos zasugerowac to czy slaby sygnal nie jest podyktowany zlym rozgaleznikiem kiedys mialem taki problem podlaczylem internet do TV a TV do internetu, zobacz czy masz wlasciwy rozgaleznik z TV i internetem powodzenia :D
Radiotechnika Serwis :: 09 Paź 2005 19:25 :: kasprzyk :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1872

First fcr800 sygnał radia przerywa.

... raczej nie jest badziew. AF to alternatywne częstotliwości, i wyłączenie tej funkcji nieraz może pomóc gdy jest slaby sygnal, i radio zamiast odbierac szuka (PI SEEK) tej stacji na innych czestotliwosciach, co powoduje nawet kilkunastose...
RadiaSamochodowe Początkujący :: 25 Lip 2005 17:47 :: freddd :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1019

Panasonic Panafax UF-S1 - słaby sygnał w słuchawce

...Witam. Mam problem z tym faxem - mianowicie chodzi o to ze w sluchawce jest bardzo slaby sygnal, tzn cicho slychac sam sygnal jak i glos rozmowcy podczas rozmowy. Patrzylem w instrukcji, ale nie moge sie doszukac mozliwosci wzmocnienia glosu....
TelefonyStacjonarne Serwis :: 12 Lis 2005 19:18 :: lukcio :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 978

Antena TV (początkujący) - dziwne zjawisko

... ciesze sie ze nie musze jakos dodatkowo wzmacniac sygnalu i dzieki temu efektowi mogeo ogladac tv. Spokoj moj maci tylko to ze zsumowany z sygnalem anteny sygnal z tunera sat jest wtedy slaby/ wystepuje na nim snieg. Teraz powiedzcie: ...
Radiotechnika Serwis :: 12 Wrz 2005 08:03 :: kasprzyk :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1391

AKF 8035 RDS-czy to normalne

... chcialo zmienic czestotliwosc bo ma za maly sygnal.Na "ucho" nie slychac aby sygnal delikatnie slabl.Oczywiscie jak wylacze recznie funkcje AF to wszystko jest w pozadku.Czy ja mam za slaby sygnal z anteny i radyjko pracuje na skraju trzymania cz...
RadiaSamochodowe Serwis :: 04 Lut 2006 19:06 :: aro333 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1402


Reklama :: 04 Lut 2006 19:06 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

sony cdx-l410 + wzmacniacz

... jakies rezystory do masy.Z miejsc gdzie idzie sygnal do ukladu[teraz wolnych] wyprowadz przewody i z masa wyprowadz na czincze.Powinno byc ok.Jesli bedzie cos z sygnalem nie tak,np.bedzie za slaby to musisz skolowac jakis prosty przedwzmacniacz...
RadiaSamochodowe Serwis :: 22 Gru 2005 23:32 :: *paweł* :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 996

AUDI A4 TRUDNOŚCI Z ODPALANIEM 1,9 TDI 1995R

... np. zbyt duza rezystancja anteny , jesli ona bylaby uszkodzona to byloby podobnie , moze pada sterownik i wysyla za slaby sygnal do antenki . Dodam ze nie dzieje mi sie tak zawsze tylko raz na czas , ale boje sie ze kiedys padnei calkiem . ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lis 2005 00:02 :: Jacek79 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1654

kontrolka (!) w Passacie b5 - problem

... mialem slaby akumulator i ledwo odpalil i zapalila sie kontrolka wtedy( i byl sygnal)i zaraz zgasla.Do tej pory to sie nie powtorzylo.Tez stoje pod chmurka,ale wtedy to byla zima i 4 dni nie jezdzilem a mrozy byly.Moze masz juz slaby aku.
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Paź 2005 19:54 :: zxcvb :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1712

Samsung CK-20S20BT problem z fonia

... dziwną usterkę.Fonia działa tylko na programach o bardzo dobrym sygnale.Wystarczy ze będzie dobry i już chrapie mimo dobrego obrazu a na TVN(canal 36) gdzie sygnal u mnie jest slaby jest juz tylko szum i niekiedy przebija fonia z pobliskiego pr...
TV Serwis :: 05 Lut 2006 14:23 :: lasicowski :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 578

6310 +zasieg czy to mozliwe?

... mniejsza dlugosc czyli mniejsza zdolnosc do lapania zasięgu, i gdzie byl slaby sygnal Twoja "nowa" antena nie była w stanie sobie poradzić z wychwyceniem tego sygnału z nadajnika, co w rezultacie objawiało się na Twoim wyświetlaczu w nokii ja...
GSM Serwis :: 12 Lis 2005 14:49 :: K_o_N_z_I :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 447

nec v 512 czarny obraz

... Moze nakierujecie mnie co mam sprawdzic. Nie wiem czy to pomoze ale ta dioda jesli nie ma sygnalu to swieeci sie slabie a jak jest sygnal w komputera to mocniej (tak jak to bylo przy dobrym monitorze). Jesli ktos moze odpowiedziec to z gory dziek...
Monitory Serwis :: 05 Lis 2005 21:06 :: KL :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 471

Wzmacniacz w puszce i dodatkowo rurkowy czy można....

... Wtedy sygnal jest duzo silniejszy. Jesli masz juz wznacniacz w puszce antenowej i nie chcesz albo nie mozesz zaistalowac wiekszej anteny wyzej ani zainstalowac lepszego wzmacniacza o mniejszych szumach, a sygnal jest nadal za slaby to mozna spro...
Radiotechnika Serwis :: 23 Paź 2005 12:03 :: kasprzyk :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1939

Zabezpieczenie radiowe samochodu

... calej sprawy (potrzebna odpowiednia czestotliwosc), a drugim jest slaby zasieg: nadajnik jak przypuszczam mialby byc ukryty, co za tym idzie antena bylaby kompletnie nieskuteczna, no i nawet przy wiekszej mocy sygnal by szybko zginal.
Radiotechnika Serwis :: 18 Wrz 2005 21:46 :: daxeno :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 6602

Pioneer BCT-1430 - problem

... czasze jak 60 to tez jest taki efekt sleby sygnl z czszy i 20 metrow kabla i masz slaby sygnal na glowicy.A dotego jeszcze jak masz diseq to nastepny spadek sygnalu. Dodano po 3 Ja kiedys kupilem takie badziewie kabel sat o takim tlumie...
SAT Serwis :: 27 Sty 2006 01:08 :: km_serwis :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1585

CB Mark2 -problem pcz lub synteza

... jakby petla byla zamknieta. Sam vco chyba dziala bo jakis sygnal leci z niego na i przemiane, natomiast sygnal wracajacy na programowalny dzielnik(tak mi sie wydaje) jest bardzo slaby i ciezko mi go zobaczyc.Ale to moze byc wina jakiegos wz...
Radiotechnika Serwis :: 30 Sty 2006 05:23 :: niunio :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1055

Unitra i TDA. W jakiej kombinacji lepiej zagra? Jaką moc ma Tosca?

... o zbyt duzy sygnal podany do wejscia przedwzmacniacza to wydaje mi sie ze to chyba nie tu tkwi problem bo sygnal idzie z radia tego AT9100 a tam nic nie bylo ruszane (byl tylko przestrojony). Ale nawiet kiedy daje mu sygnal z komputera (sl...
Audio Serwis :: 06 Sty 2006 14:40 :: Kiełbasa :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1199

Jak zrobić antenę? Opis konstrukcji. Promiennik do paraboli.

... adapterami Wlan - - na jednym PC sygnal dobry tzn. 4 balki - na drugim PC sygnal bardzo slaby tzn. 1-2 balki Myslalem ze taka antenka cos poprawi, ale sie mylilem..... Poprostu nie ma roznicy, sygnal taki sam jak byl :( Moze ktos co...
Sieci, Internet :: 12 Lip 2005 17:04 :: szel :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 6569

problem z Szerokopasmowa antena reflektorowa ASR−8

...Witam. Mam maly problem z antena ASR-860. Chcialem rozdzielic jej sygnal na dwa odbiorniki, ale sygnal jest dosc slaby.Jak dzialaja 3 kanaly to na dwoch pozostalych widac odbicie obrazu.Jak przekrece ja o 180 stopni to te sie poprawiaja...
Radiotechnika Serwis :: 06 Paź 2005 08:09 :: bogdan5 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 783

GPS - noob

... nazwalem odbiornikiem :P Czy dalo by sie zrobic tak ze stacjonarne urzadzenie mialo by duzo moc nadawcza i czuly odbiornik, tak zeby "odbiornik"(urzadzenie przenosne) nie musialo byc duze(odbieraloby mocny sygnal i nadawalo slaby) :?:
Radiotechnika Serwis :: 11 Lip 2005 22:48 :: sq6ade :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 744

GoldStar TV - zanika obraz

... minut abu tv nagrzał wtedy dopiero pojawia sie obraz po kiedy sygnal jest slaby np z magnetowidu wtedy obraz zanika podczas wlaczenia pauzy filmu. Obraz rozjasnia sie jedynie gdy sygnal jest wyrazny np z kablówki, a kiedy podłączam antene nazi...
Początkujący Serwisanci :: 09 Paź 2005 08:21 :: bubek4070 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 465

Antena... bezprzewodowa UKF? :)

... sygnał do pokoju zakańczając go zwykłym dipolem. Ciekawe rozwiazanie. Poprawne technicznie i na pewno skuteczne. Jeszcze lepiej sprzegnac antene zewnetrzna z kablem sluchawkowym. Dolaczania anteny teleskopowej nie zalecam - za slaby sygnal. (A tak w ogole to...
Radiotechnika Serwis :: 18 Paź 2005 16:05 :: sp8gsc :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1556

antena paraboliczna

... sieci mozesz oddalone nawet o 25km, gdzies odbity sygnal moze do Ciebie docierac, ale jak sie podlaczysz ze stumblerem to sa one praktycznie niewidoczne pewnie. Natomiast jak masz slaby sygnal i link miedzy AP w bridgu leci np na tylko 1Mbit/...
Sieci, Internet :: 22 Sie 2005 21:53 :: grzesiox :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 2958

Craaft TC 15-200. Czy warto do zamkniętej obudowy?

... twardosc brzmienia. Do uzupelnienia pasma najlepsze sa kopolki o cekach ok 2cale, tonsil 1 calowy jest troche za slaby pozatym rejony czestotliwosci ktore cie interesuja nie sa w jego zasiegu. Raczej Ci "wykastruje" ta gitare. Moze jakas tes...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 03 Lis 2005 18:10 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1332

Wzmacniacz samochodowy vs. Komp...

... jest za slaby na wzmacniacz samochodowy i jak podglosnisz to ci sie komp zawiesi. Pozatym pewnie beda spore zaklucenia. Musisz zalatwic zasilacz do wzmacniacza o mocy jaka ma wzmacniacz i podlaczyc do niego tylko sygnal z wyjscia karty mu...
Audio Serwis :: 31 Gru 2005 16:00 :: irek2 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 369

Karta RT2400 zrywa połączenie

link ok natomiast sygnal troche slaby moze zrywac, sygnal powinien byc 60%, przy 50 zaczynaja sie problemy, dac lepsza antene, karta dobra jedne z lepszych kart na rynku
Sieci, Internet :: 27 Gru 2005 15:58 :: ger56 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 953

ACER TravelMate 4010 i radiówka - jak to połączyć?

z tego co sie dowiedzialem, moja radiowka i router sa w innych standartach, zatem nic z tego. Jako, że temat w sumie nic nie wnosi proponuje do kosza. Sygnal za slaby aby z laptopa chodzil internet.
Sieci, Internet :: 26 Gru 2005 11:41 :: de Virez :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1043

Wzmacniacz antenowy

a dlaczego ten sygnal jest tak slaby?czy aby jest on legalnie brany?
Początkujący Serwisanci :: 12 Wrz 2005 09:42 :: osik :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 881

Problem z more TV !

przelacz z overlay na rgb w ustawieniach i daj screena na forum moze w upc nie koduja c+ w nagra tylko inaczej slaby sygnal tez moze to powodowac
Komputery Hardware :: 19 Wrz 2005 15:29 :: piters18 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2181

wzmacniacz antenowy

czy jest jakis wzmacniacz antenowy do tel komorkowego??? chcialem go zamatowac poniewaz mam w domu bardzo slaby sygnal tylko nie wiem czy cos takiego jest i gdzie to kupic HELP!!!
GSM Serwis :: 29 Wrz 2005 21:00 :: ...:::przemek:::... :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1724

Preamp o satysfakcjonującym brzmieniu

Wystarczy sam potencjometr. Malo szumi i jest bardzo prosty. Chyba nie trzeba nic dodatkowego? Mozesz owszem urzyc wzmacniacza operacyjnego, jezeli sygnal jest za slaby, albo chcesz zrobic wejscie symetryczne. Pozdr.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 26 Wrz 2005 20:43 :: gdL :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 467

Kenwood KDC-MP6090R wyjscie na wzmacniacz RCA . problem

... tube,z glosnikiem 600 i tez troche mniejsze basówki ... no wiadomo ze tuba lepiej grala,ale nawet na wzmacniaczu dioda nawet nie siadała,wiec wzmacniacz ma jeszcze moc.tylko ze sygnal wyjsciowy z radia jest jakis slaby:/:/ za cichy...
RadiaSamochodowe Serwis :: 28 Gru 2005 17:30 :: wojtaszek007 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1170

Radio tylko szumi...

... (taki duzy z przekladnia tez z radia unitry) jakbym nie krecil to ciagle szum. Pomyslalem, ze w domu jest za slaby sygnal wiec chcialem wejsc na dach i spadlem z drabiny. Teraz mam reke w gipsie, radio nie dziala, i jestem bardzo zly :( Powiedzcie...
Radiotechnika Serwis :: 19 Sie 2005 14:04 :: Żytni :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 893

D-Link DWL-900AP+

...A ja mam problem z 900ap+ jesli chodzi o BRIDGE w Ver.:C2 F/W.: 307 MAC ID: 0013.... Czasem wyskakuje mi bardzo slaby sygnal. Czy on sobie anteny sam przemienia czy co...?? Gdy wgralem 3.02 do jednego to wszystko zaczelo grac. Od wczoraj...
Sieci, Internet :: 09 Lip 2005 18:49 :: galazka :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1290

Unitra t8010 [przestrajanie]

......
Audio Serwis :: 23 Cze 2005 10:42 :: chozby :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3001

Panasonic Euro1 brak synchro.

MCU tez odpada.Zauwazylem ze jezeli sygnal antenowy jest slaby ,mocno zasniezony to odbiornik pracuje poprawnie jest kolor, dzwiek ,synchro prawidlowe...pamiec podstawiona regulacja arw nic nie wnosi.
TV Serwis :: 28 Sty 2006 10:03 :: mimelektronik :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 849

Panasonic KX-F2300 problemy z połączeniem

nic to nie daje a fax jest niemiecki. natomiast besposrednie podpiecie lini do mostka gretza daje jakis slaby sygnal ale reszta układu jest zablokowana
TelefonyStacjonarne Serwis :: 14 Lip 2005 21:25 :: pawcio24 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 545

Wielki problem...budowa koncowki mocy

... jest taki ze ten ampli. jest za slaby do tych kolumn i jak dla mnie tez to "cienko" gra i wymyslilem sobie (nie wiem czy tak mozna) czy mozna by bylo dolozyc do tego koncowke mocy (dodatkowa,zew) sygnal pobierac z wyjscia na glosniki w ampli....
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 15 Lip 2005 18:35 :: piterek-23 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1897

AP Sinus zewnętrzny 54Mb długi link??

... transfer 54mb to pic na wode i nawet pomiedzy 2ap sie takowego nigdy nie uzyska. Link biegl by na granicy miasta i zaklucal by go raczej slaby sygnal z cudzych nadajnikow. Boje sie jeszcze lini kolejowej(kilka torow) i jej trakcji elektr.
Sieci, Internet :: 02 Paź 2005 12:55 :: regis440 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 651

radeon 9550 i dziwny problem z tv outem

... próbowalem prawie wszystkiego. Jedyna mysl która się nasywa to to ze odległość między tv a kompem jest za duza i sygnal jest za slaby(ok. 8m), chociarz już taki kabel o podobnej długości robilem znajomemu i działa bez zarzutu. Za wszelie rady z gór...
Komputery Hardware :: 21 Gru 2005 22:25 :: tronic1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 366

Problem z sub wooferem

DVD daje sygnal tylko jest slaby w porownaniu do pozostalow kanalow. W wyliczeniu koncowka suba powinna dawac 25W. Mam jeszcze pytanie, czy petla sprzezenia zwrotnego to jest opornik miedzy koncowka 1 i 6?
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 05 Gru 2005 20:35 :: bogdan_10 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 384

Pomóżcie młodzikowi zainstalować antene radiową

... mi o kabel, CZy ma to być zwykły kabel, taki jak antenowy od telewizora bo wspomniał pan coś o dopasowaniu kabla? pozdrawiam Dodano po 7 i jeszcze jedno...dlaczego sygnal był taki slaby jak podłanczałem antene ze wzmacniaczem?
Początkujący Serwisanci :: 01 Lis 2005 23:54 :: hugolca :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1785

Problem z filtrem aktywnym

sygnal o ile taki nie jest za slaby to podaje z amatora tak wiec... A robil ktos wogole ten uklad??
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 29 Lis 2005 16:36 :: curek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 995

Clarion ARX7370R - problem z odbiorem stacji rad.

... ze przy sluchaniu radia, nie wazne jaka stacja - slychac takie delikatne charczenie w glosnikach. tak jakby byl slaby sygnal. dzwiek nie jest przejrzysty tylko taki zaszumiony. odtwarzanie kasety natomiast bez problemu. radio ma taki bajer jak pokazy...
RadiaSamochodowe Serwis :: 29 Lis 2005 11:47 :: michu82 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 676

Radio CAR 400 a wzmacniacz

polecam podlaczyc sie na wyjscie koncowki mocym na wejsciu jest bardzo slaby sygnal.
RadiaSamochodowe Serwis :: 17 Lis 2005 22:33 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1952

Problem z odbiorem TV

problem nie zostal zakonczony. nie mozna ustawic anteny tak aby odbior TVN byl czysty. przyczyna jest slaby sygnal z nadajnika i sasiedztwo wysokich blokow.
Radiotechnika Serwis :: 12 Lis 2005 18:09 :: wasio :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 799

wzmacniacz buczy i szumi

...mam wzmacniacz 2x TDA7294 i gra on bardzo dobrze nic nieszumi niebuczy ale mam slaby sygnal na wejsciu wiec dolozylem przedwzmacniacz Jabel J-42 i strasznie buczy i szumi. czemu tak sie dzieje?? przedwzmacniacz jest zamontowany obok kondensatorow...
Audio Serwis :: 30 Paź 2005 00:28 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 714

Wi-Fi na miejscowość 2-3km. Jak?

... to TYLKO DWL-2000ap+, o routerze typu dwl-614,624 zapomnij bo to szajs (wiesza sie czesto), dwl-2100 ma stosunkowo slaby sygnal i odradzam jesli niechcesz miec problemow z zasiegiem, dlinki typu dwl-900 nie polecam bo sa w porownaniu do G wolne i ...
Sieci, Internet :: 24 Paź 2005 22:54 :: wowka :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2283

antena paraboliczna 27dB i 10km

... hulalo calkiem niezle, mi sie udalo polaczyc z wbudowanej antenki z karty pcmcia na odleglosc okolo 9km, sygnal byl wprawdzie slaby ale dzialalo, na duze odleglosci strefa fresnela ma ogromne znaczenie, jesli masz mala strefe to odrazu zaklada...
Sieci, Internet :: 20 Gru 2005 00:05 :: wowka :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1146

TDA 1516BQ aplikacja domowa

najprawdopodobniej ten tuner ma za slaby sygnal zeby wysterowac i dlatego gra cicho
Audio Serwis :: 08 Paź 2005 08:27 :: ige :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 372

Jaka max dlugosc kabla USB?

... urzadzenie, ktore podlaczam i jest zasilane przez USB dostaje prad i "podnisi sie", ale sygnal ktory biegnie do kompa i mowi "nazywam sie..." jest za slaby i ginie po drodze. Niestety na samym kablu niemam zadnych oznaczen, wiec nie znam ...
Komputery Hardware :: 11 Paź 2005 23:03 :: zuzek :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2110

Czy talerz idzie malowac?

... roznice sprajem nanosisz cieka warstwe i ruwnomiernie ja juz widzialem talerz pomalowany olejna i klijet nazekal na slaby sygnal i nie mugl go lepiej ustawic ale nie darady bylo mu wytlumaczyc ze talerza nie maluje sie olejna farba dla niego ...
SAT Serwis :: 16 Gru 2005 18:13 :: texel :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1502

Unversum FT7172B śni()żenie

Jesli nie slaby sygnal antenowy,to uszkodzona glowica,przerwa na wejsciu ant.Zimne luty itp.Trzeba szukac.Powodzenia.
TV Serwis :: 08 Gru 2005 18:27 :: irekher :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 306

Immo golf III

... ale jest na to sposob,zeby uniknac takich stuacji kiedy mie chce opalic. Tam jest problem z odczytaniem kluczyka slaby sygnal z niego i ino nie zezwala startu silnika. Aby tak sie nie dzialo nalezy zdemontowac oslone stacyjki pod kierownica .Przy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Gru 2005 12:40 :: gregorstrazak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3438

Mikrofon Shure C607 - podłączenie

srodkowy to na pewno masa, probowalem boczne laczyc na przemian, w jednym wypdaku zaden sygnal nie dochodzil do kompa w drugim bardzo slaby i wtedy zglupialem i umiescilem ten post.
Audio Serwis :: 20 Lis 2005 20:02 :: izzy :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3625



Strona 8 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: slaby sygnal vectra port kontrolka laptop samsung oświetlenie dyskotekowy sieci voip schemat świetlówki samochód unii wskaźnik temperatury aparat cyfrowy kupić samochód unii klawiatura znaki przełącza gazu benzynę
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group